אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות?

כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים האישיים, האינסטינקט הראשון שלנו הוא בדרך כלל לחפש פתרון טכני. למשל, אם מתקלקל לנו הרכב, הטלוויזיה או מכשיר אלקטרוני אחר, מיד נחפש מישהו עם הידע הנדרש שיתקן את הבעיה. אבל אליעד כהן מסביר שזו רק דרך אחת להסתכל על הבעיה. לדבריו, פעמים רבות הפתרון הטוב ביותר כלל אינו טכני אלא אנושי.

לדוגמה, אם יש לך בעיה עם הרכב, אתה יכול לנסות לתקן בעצמך או למצוא מישהו עם הידע הטכני. אך למעשה, פעמים רבות הקושי האמיתי הוא לא הטיפול הטכני, אלא היכולת לשכנע אדם אחר לסייע לך. אם תדע לשכנע את הטכנאי או המוכר לעזור לך, אז בעצם פתרת את הבעיה. במילים אחרות, הדרך הנכונה לפתור בעיה טכנית היא לפעמים להבין שמדובר למעשה בבעיה ביחסי אנוש.

אליעד נותן דוגמה נוספת - נניח שאתה רוצה ללכת לסרט מסוים וחברך רוצה ללכת לסרט אחר. אם תתייחס לכך כבעיה טכנית של בחירת סרט, אתה עלול להיתקע בוויכוח. אך אם תסתכל על העניין כבעיה אנושית ותנסה להבין לעומק מה מניע את החבר שלך, יהיה קל יותר למצוא פתרון שיספק את שניכם.

כיצד לשכנע אנשים לעזור לך?

אליעד מסביר שהיכולת לשכנע אנשים לעזור לך טמונה בהבנה עמוקה של הצרכים והאינטרסים שלהם. אנשים בדרך כלל ממוקדים באינטרסים של עצמם, ולכן הדרך היעילה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה שלהם היא להתחבר לאינטרס האישי שלהם.

לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל עזרה מעובד, לקוח או משקיע, הצעד הראשון הוא תמיד להבין מה האינטרס שלו. במקום לנסות להסביר לו מה אתה צריך, חשוב להבין מה הוא צריך, ורק לאחר מכן לחבר את הצורך שלך לצורך שלו. כלומר, לא להתמקד רק באינטרסים שלך אלא למצוא נקודות השקה בין האינטרסים שלך ושל האדם ממנו אתה מבקש עזרה.

אליעד נותן דוגמה ממשית לפרזנטציה למשקיע: לפני שאתה מתחיל להציג את המוצר או הרעיון שלך, חשוב קודם כל לתת למשקיע לדבר על עצמו. כשהמשקיע מדבר על עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם.

איך מנהלים עובדים בצורה יעילה?

ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל "כלי עבודה" או אמצעי להשגת יעדים עסקיים.

הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה.

לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית.

הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית

הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה.

אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו בה טוב...
מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות?

במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות בהבנת הבעיה באופן עמוק יותר ממה שנראה במבט ראשון. פעמים רבות אנו נתקלים בבעיות טכניות, אך הדרך לפתור אותן לא תמיד קשורה לפתרונות טכניים. אליעד מדבר על כך שלפעמים יש להתייחס לבעיה כבעיה אנושית ולא טכנית. דוגמה לכך היא כאשר אדם נתקל בבעיה טכנית במערכת או במוצר, לדוגמה תיקון רכב או טלוויזיה. לעיתים, הפתרון לא טמון בידע טכני בלבד, אלא ביכולת לשכנע אחרים (כמו טכנאים או מוכרים) לעזור ולפתור את הבעיה. זה לא מספיק לדעת איך לתקן את הרכב או המכשיר, אלא צריך לדעת איך לשכנע את מי שמסוגל לעזור, לשתף פעולה.

אליעד מביא דוגמה נוספת - אם אדם רוצה לשכנע חבר ללכת לסרט מסוים, לעיתים הדרך הטובה ביותר לא תהיה להתעקש על הסרט, אלא להתמקד בבעיה האנושית. מדובר לא רק בשכנוע של אדם אחר למהלך, אלא בהבנה של הצרכים והאינטרסים של אותו אדם. ככל שנבין את השורש האנושי של הבעיה, כך יהיה לנו קל יותר למצוא פתרונות שיספקו את כל הצדדים.

איך לשפר את יכולת השפעה על אחרים?

אליעד מדגיש כי עלינו לפתח הבנה של מה מניע את האחרים כדי להשפיע עליהם בצורה חיובית. דיבורים על פתרון בעיות או הצגת דרכים להשפיע על אחרים יכולים להיראות כמשימות טכניות, אך למעשה מדובר במשחק אנושי בו יש להתמקד בהבנה של הצרכים והתחושות של הצד השני. הוא מציין שמספר פעמים המפתח להשפעה הוא לא בהכרח בכישורים טכניים או ביכולת לבצע משימות בצורה מהירה, אלא ביכולת להבין את הצרכים של האנשים שמסביבנו ולחבר אותם אלינו.

אליעד מציין שכשאנחנו מבקשים עזרה מאדם אחר, אנחנו צריכים קודם כל להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים.

מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית?

הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, מדובר בבעיה אנושית - כלומר, כיצד להבין את העובד ולעזור לו להתמקד במשימות בדרך שתהיה לו משמעות. הדוגמה שנתן אליעד הייתה איך שגורם לאדם לעבוד בסביבה עסקית היא להבין מה מניע...
עסק לשכנע אחרים יכולות להשפיע על אנשים חשוב מאוד לשפר את איך לשכנע את פעולה תיקון התמודדות עם אתגר שותפים איך להיעזר באנשים איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על אנשים איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לעשות איך לעשות פרזנטציה אימון אימון למנהלים אימונים אנשים גיוס גיוס משקיע גיוס משקיעים השקעה השקעות טיפים טיפים ל טיפים לניהול טיפים לניהול עובדים יועץ יחסים יעוץ יעוץ למנהלים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים להיעזר באנשים להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים להתאמן למנהלים לנהל לנהל משא ומתן לנהל עובד לנהל עובדים לעשות פרזנטציה מנהל מנהלים מערכות מערכות יחסים מערכת יחסים משא ומתן משקיע ניהול ניהול משא ומתן ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים פרזנטציה
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לאתר את ... ללקוח לשנות את דעתו. וגם בתחום הטיפולי, כגון אצל פסיכולוגים פסיכיאטרים אימון אישי וכיוב, שמי שהוא מומחה אמיתי, אז כאשר המטופל ... של האדם. וכאשר האדם רואה מולו קיר, הוא אומר בצורה מוחלטת יש כאן קיר כעובדה קיימת, בלי שום חשש ובלי שום היסוס. אבל אם לדוגמה האדם ... עם הדברים שלו עצמו. והרעיון הוא, שככל שהאדם מציג את הדברים שלו בצורה יותר עובדתית ויותר אובייקטיבית, כך זה אמור להראות, שהוא עצמו ...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה?
... איך להפעיל לחץ פסיכולוגי? ניסוחים של שאלה, איך לנסח שאלה? משמעות של צורת שאלה, איך ליצור חיסרון? איך להשפיע? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? איך לגרום לאדם לשאול את השאלה שאתה רוצה? כדי לגרום לאדם לשאול שאלה, חשוב להבין את ההבדל בין צורות ניסוח ... לחץ פסיכולוגי מתון וממוקד, והפחתת התנגדויות. איך לשכנע מישהו לשאול שאלה? ניסוח שאלות בלחץ פסיכולוגי איך להשפיע על אחרים באמצעות מילים? יצירת תחושת חיסרון פסיכולוגית איך לשאול שאלות נכון? ...
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
הדרכת אנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, מבוא לניתוח NLP, ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע
... ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, טיפים לאנשי מכירות, להשפיע על אנשים, להצליח במכירות, לשתול מחשבות, להצליח למכור, לנתח טקסטים, טקסט משכנע איך ניתן לנתח טקסטים ולהשפיע על אנשים במכירות? במהלך ההרצאה אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להשפיע על אנשים ולהצליח במכירות באמצעות כלים של ניתוח טקסטים. אחד הכלים המרכזיים הוא ניתוח משמעות המילים והשפעתן על התקשורת. ... נקודה - יש לה משמעות שיכולה להשפיע על התוצאה הסופית של השיחה או המכירה. כיצד יש להבין את הצורות של המילים? אליעד מסביר את החשיבות של להבין לא רק את ... מילים מניפולטיביות במכירה איך להשפיע על אנשים כיצד ללמוד למכור ...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
... עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה איך מתמודדים עם בעיות עם המנהל בעבודה ופתרונות לשיפור היחסים? במקרה של בעיות בעבודה, אחת השאלות המרכזיות שמועלות היא כיצד להתמודד עם תכונות מסוימות במנהל, תכונות שהן בעייתיות בעיניי העובדים. לדוגמה, אם מנהל מציג תכונות אגו חזקות שמפריעות לעובדים, חשוב להבין איך ניתן לשפר את המצב מבלי לשנות את המנהל באופן ישיר. אליעד מציע גישה מאוד ברורה למצבים כאלה: אם המנהל מציג תכונה מסוימת שמפריעה, יש לשאול את עצמך קודם כל למה ... את הרצון? אליעד מציע עקרון חשוב מאוד: כאשר מציאות לא תואמת את רצוננו, יש שלוש דרכים להתמודד עם המצב. הדרך הראשונה היא לשנות את המציאות, כלומר, לגרום לשינויים במנהל עצמו או בסיטואציה. הדרך השנייה היא לשנות את רצוננו, כלומר, ... והשלישית היא לשאול את עצמנו אם אנחנו רוצים להמשיך לסבול. אליעד מדגיש כי אם אנחנו בוחרים בשיטה השנייה, כלומר, לשנות את רצוננו, אז הבעיה תיפתר. כיצד להתמודד עם מנהל עם אגו חזק? כאשר המנהל מציג אגו חזק, אחד הפתרונות הוא להבין מה עומד מאחורי התנהגות זו. אליעד מציע לחשוב על שורש הבעיה, שיכולה להיות חוסר ביטחון עצמי. במקרה כזה, ניתן למלא את האגו של המנהל בדרכים אחרות, כך שהוא לא יצטרך להפעיל את האגו על העובדים. אם למשל, המנהל מרגיש טוב כשהעובדים מחמיאים לו, אז ניתן להחמיא לו בצורה שתסייע לו לשמור על האגו מבלי שהוא יצטרך להתנהג בצורה של התנסאות כלפי העובדים. כיצד ניתן לשנות את התנהגות המנהל? אליעד מציע להפעיל פסיכולוגיה הפוכה כדי לשנות את התנהגות המנהל. אם לדוגמה המנהל מתנהג בצורה אגרסיבית או לא מכבדת, אפשר למלא לו את הרצון הזה בדרך שתעזור לו להרגיש טוב, כמו מתן מחמאות או תשומת לב. אבל אם מדובר במנהל עם אגו חזק, ניתן גם לנסות להחליף את הרצון שלו, כלומר, לגרום לו לרצות להתנהג בצורה מכבדת מתוך רצון אישי ולא מתוך חובת התנסאות כלפי העובדים. מהן השיטות השונות לנטרול או למילוי הרצון של המנהל? אליעד מציע שלוש דרכים עיקריות להתמודד עם המנהל: 1. למלא לו את הרצון בדרכים אחרות: אם הוא רוצה להרגיש בעל כוח או שליטה, ניתן למלא לו את הרצון בדרכים אחרות, למשל באמצעות כבוד או תמיכה בעבודתו. 2. לנטרל את הרצון: ניתן לנטרל את הרצון של המנהל על ידי פתרון בעיות אחרות שיש לו, שיכולות להסביר את ...
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
פתרון סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים, פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית
... סכסוכים, פתרון קונפליקטים, שינוי חשיבה, לשנות חשיבה, לשכנע אנשים, להשפיע על אנשים, קונפליקטים בזוגיות, מערכות יחסים , פסימיות, אופטימיות, חשיבה אופטימית, חשיבה פסימית כיצד אפשר לפתור סכסוכים וקונפליקטים במערכות יחסים? כדי לפתור סכסוכים וקונפליקטים בין אנשים, כגון קונפליקטים בזוגיות או קונפליקטים בין חברים, אליעד כהן מסביר שלפני שמנסים לשכנע מישהו, חשוב קודם כל להבין את נקודת המבט שלו באופן מדויק. אליעד מציג את החשיבות של בדיקת העובדות והנחות היסוד עוד לפני שמנסים למצוא פתרונות או לשכנע. לדוגמה, כאשר מישהו מציג בעיה בכך שאדם אחר תמיד רואה את הדברים בצורה שלילית או ... היתרון (זמן ביחד), בעוד שהשני רואה רק את החיסרון. בירור הסיבה העמוקה לתגובה מאפשר להבין למה כל אחד מתנהג כפי שהוא מתנהג. כיצד יוצרים שינוי חשיבה אצל אדם אחר? על מנת להשפיע על אנשים לשנות את חשיבתם, אליעד מסביר שצריך להבין את ההיגיון הפנימי שלהם. אם רוצים לשכנע מישהו לפעול אחרת, יש לבדוק תחילה מהן ההנחות שעליהן הוא מבסס את החשיבה שלו. לעיתים אנשים חושבים שהם מסכימים על משהו עקרוני (לרצות להיות מאושר, לרצות קשר טוב), אך בפועל הם חלוקים על ההנחות המקדימות האלו. לדוגמה, עובד שמסרב לבצע מטלה בטענה שהוא עמוס מדי, יכול להיות שבכלל לא מסכים שהמשימה הכרחית, או שיש לו סיבה אחרת לגמרי שאותה הוא לא מבטא. לכן ... לא מביע בגלוי. לפיכך, הניסיון להתמודד ישירות עם הפסימיות (אל תהיה פסימי!) לא יעיל, אלא יש להבין את השורש האמיתי של הפסימיות דרך שיחה ובירור פנימי. מה החשיבות של בירור עובדות לפני פתרון בעיות? אליעד מדגיש את הצורך לבדוק תחילה את העובדות. לפעמים הוויכוח או הקונפליקט מתבססים על תפיסה לא מדויקת של המציאות. למשל, אדם עשוי להיות בטוח שאחר תמיד שלילי, בעוד בפועל מדובר ... לברר אותן תחילה ולא לנסות למצוא פתרונות טכניים לפני שהובהרו ההסכמות הבסיסיות. איך לפתור קונפליקטים בזוגיות? איך לשנות חשיבה של אדם פסימי? איך לשכנע אנשים בצורה נכונה? איך להשפיע על אחרים? מה הסיבה האמיתית לחשיבה שלילית? פתרון סכסוכים במערכות יחסים ...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים האם כדאי לאדם לשדר הצלחה תמיד? אליעד כהן ... גם בהקשר של תלמיד המעריץ את המורה שלו: אם הוא היה באמת אוהב לגמרי את הידע שמלמד המורה, הוא היה לומד ומשיג את כל הידע בעצמו ולא היה תלוי במורה. איך דוגמת הרב עובדיה יוסף מדגימה את הבעיה בהערצת אחרים? אליעד נתן דוגמה של אריה דרעי שטען שהרב עובדיה יוסף חסר להם לאחר מותו. לפי אליעד, אם באמת לא היו יכולים להסתדר בלעדיו, היו מתאבדים. בפועל, ההערצה היא שטחית, משום שאם באמת היו מעריצים אותו ורוצים להיות כמוהו, היו משקיעים ולומדים כמוהו יום ולילה עד שהיו מגיעים לאותה רמת ידע והבנה. אליעד הסביר שהמעריצים בדרך כלל רוצים לקבל את ההצלחה בלי להשקיע את המאמץ הכרוך בכך. אליעד הציג את הרעיון שכאשר אדם באמת אוהב משהו בצורה מלאה, הוא לא היה מסתפק בכך שהוא מקבל את זה מבחוץ אלא היה מתאמץ להשיג את זה מתוכו. בפועל, רוב האנשים מוכנים להסתפק במעט או בתחושה טובה מבחוץ במקום לעשות את העבודה הפנימית המלאה ולהשיג את הטוב האמיתי בתוכם. מדוע אריה דרעי הוזכר כדוגמה? ... תלמיד את מורו: אם אדם באמת היה אוהב לגמרי את הידע, הוא היה משיג אותו עד הסוף ולא היה צריך להסתמך על מקור חיצוני. איך הדבר קשור למושג הערצת צדיקים ולדוגמת הרב עובדיה יוסף? צוין שלפעמים אנשים מעריצים רב או מנהיג רוחני, וטוענים אנחנו לא יכולים בלעדיו. לפי אליעד, אם היו באמת לא יכולים בלעדיו, לא היו ממשיכים לחיות בלעדיו. ואם הם כל כך מעריכים אותו, הם יכולים להשתדל להפוך להיות כמוהו: ללמוד ולהשקיע כפי שהוא עשה. דוגמה הובאה על הרב עובדיה יוסף, שעשו סביבו פולחן הערצה, אך מעטים מוכנים לשבת וללמוד כמוהו כדי ... אנשים להתקרב להצלחה קשורה לתפיסות פסיכולוגיות על הרצון לקבל דבר מבחוץ במקום לפתח אותו מבפנים. לדעת אם זה נכון או לא תלוי במה האדם מבקש להשיג ועל מי הוא רוצה להשפיע. כיצד בונים תדמית משכנעת? מהי הדרך להתמודד עם תחושת חוסר ביטחון? איך למכור ... בשוויץ. אתה מבין יכול להיות שהוא חשף והוא בכלל חשף לך כדי לספר לך שהוא לא מצליח כפי שהוא באמת ותחשוב שאין לו כדי שתבחר בא נגיד משהו כזה. ש: אוקי אבל מהצד כשזה עובד למה זה עובד אני שואל את עצמי. אליעד: עובד מתי באיזה הקשר באיזה עניין? ש: בן אדם משדר הצלחה וזה מושך אנשים אליו ... מסתפק ביחסי. אליעד: עכשיו כן אבל גם מהצד של המעריץ שאומר אני מעריץ אותו מעריצים את הצדיק אם אתם כל כך מעריצים את הצדיק תהיו כמוהו נגיד אריה דרעי אמר נגיד הרב עובדיה יוסף חסר לנו. ש: אריה מכלוף דרעי. אליעד: מכלוף נכון כי אתה יודע בכלא היה ... מכלוף. אליעד: לא אני אומר משהו אחר אריה דרעי הוא עבריין מורשע אריה מכלוף דרעי אף פעם לא ישב בכלא זה שתי ישויות שונות. בכל מקרה מה אני בא להגיד נגיד אומרים הרב עובדיה יוסף מת הוא חסר לנו איך נסתדר בלעדיו, הוא חסר לנו קודם כל אם אתם לא ... דבר ראשון אבל דבר שני אם אתם לא יכולים להסתדר בלעדיו אתם כל כך אוהבים אותו מה שזה לא יהיה אז תהיו כמוהו כאילו תשקיעו, כשמישהו יבוא יגיד אני כל כך אוהב את הרב עובדיה יוסף לא יכול כאילו להסתדר בלעדיו אני אהיה כמוהו שב תעשה את מה שהוא עשה ...
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
... החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 ... מופרז עשוי להתפרש כיהירות, בעוד שחוסר ביטחון ייתפס כחולשה. כדי להצליח בשכנוע, על האדם השני להרגיש שלצידך יש יותר יתרונות מאשר חסרונות. האם יש עצות קסם במערכות יחסים? כמו בשכנוע ובמכירות, אין תשובות קסם בכל מערכת יחסים. כל פעולה יכולה להוביל לתוצאה חיובית או שלילית. לדוגמה, להיות נחמד או לשדר ביטחון עצמי עשוי להוביל למשיכה או לדחייה. יש להבין את ההקשר הספציפי בכל מערכת יחסים, ולבחון איך כל פעולה עשויה להתפרש. ... למה אנשים מאמינים בעצות מהירות? רבים מחפשים פתרונות פשוטים ומיידיים, אך מבלי להבין את הגורמים שיכולים להפוך את השיטה לפחות אפקטיבית. העצה היחידה שתמיד עובדת היא לגרום לאדם לחשוב שהמוצר או הפעולה ... טובים מהחלופה. מה חשוב לזכור בכל שיטת שכנוע? שיטה שתצליח תמיד היא שיטה שמניחה שהאדם השני מאמין שיש לו יותר תועלת מהחסרונות של ההצעה. כל שיטה אחרת יכולה לעבוד או לא לעבוד, אך הבנת ההיגיון של השיטה וההקשרים שבהם היא פועלת חיונית להצלחתה. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי במערכות יחסים מהי השיטה היחידה שמשכנעת תמיד? יש בעולם שפע של שיטות שכנוע ומכירה, אך כולן עלולות לעבוד בכיוון ההפוך. השיטה היחידה שתמיד משיגה ... שיש לו יותר יתרונות מאשר חסרונות בלהיות איתך. אם חושבים שלהיות איתך טוב יותר מאשר לא להיות איתך, זה יוביל להסכמה או לרצון להיות יחד. מדוע אין עצות קסם במערכות יחסים? כל התנהגות עשויה לעבוד לשני הכיוונים: להיות נחמד יותר או ... ובאדם שמולך. אותה פעולה בדיוק יכולה לעורר משיכה או דחייה. העיקרון הבסיסי נותר זהה: לגרום לאדם השני להאמין שיהיה לו טוב יותר איתך, אך אין צעד אחד שתמיד יעבוד בכל מצב. איך מזהים ייעוץ לא שלם? ייעוץ ... עצמי גבוה. אמנם בכל אחת מהשיטות האלה יש גרעין של היגיון, אך בלי להעמיק בהבנת הגורמים שיכולים לגרום לתוצאה ההפוכה, אי אפשר להבטיח הצלחה. העצה היחידה שתמיד עובדת היא לוודא שהאדם באמת חושב שמה שמוצע ... האם הן גורמות לצד השני להרגיש יותר טוב מרע, או עלולות דווקא לגרום לו להגיב הפוך. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי במערכות יחסים בידול עסקי, להצליח למכור, ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה? אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את המהלך בצורה חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד. מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה? השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים: זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות. להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ולהימנע ממה שהוא חושש ממנו. לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע. כיצד לזהות מה העובד באמת רוצה? הדרך הטובה ביותר היא פשוט לדבר איתו, להתעניין בחיים האישיים שלו, ולהבין לעומק את הצרכים האמיתיים שלו כאדם. לא תמיד הרצונות שלו חומריים (כסף או תנאים), אלא ... את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד.
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
... בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2 איך לקבל החלטות נכונות במצבי לחץ? קבלת החלטות במצבי לחץ וניהול עובדים היא אתגר מוכר ונפוץ. כדי לקבל החלטות טובות במצבי לחץ, עליך להבין תחילה מה בדיוק מחויב לך, מהי המטרה המדויקת שאתה רוצה להשיג ומה לא מחויב לך. לדוגמה, כשמדובר בעובדים, המטרה הבסיסית שלך כמנהל היא שהעובדים יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר. כל דבר מעבר לכך - כמו מי אמר למי, מי נפגע ממי, מי לקח סמכויות שאינן שלו - כל אלו נחשבים דברים פחות חשובים אם הם לא מפריעים להשגת המטרה המרכזית. למה נוצרים קונפליקטים בעבודה וכיצד ניתן לפתור אותם? קונפליקטים בין עובדים נוצרים בעיקר כאשר כל עובד מחזיק בדעות או בתפיסות שונות לגבי מה שמחויב לו, או מה בסמכותו ומה לא. לדוגמה, עובד אחד אומר: זה בסמכות שלי, למה הוא מתערב לי? ועובד אחר יכול להרגיש שהוא נפגע באופן אישי בגלל אמירה כלשהי ומחליט להפסיק לשתף פעולה. במצבים אלו, הפתרון הוא תמיד להחזיר את העובדים אל המטרה המרכזית של הארגון או הצוות, כלומר, לעורר בהם מודעות למטרה המשותפת, ולהדגיש מהי המשימה האמיתית החשובה שיש לבצע. כאשר עובד טוען שפגעו בו, או שהאחר מתערב בעניינים לא שלו, הפתרון הוא לגרום לו להבין שבעצם המטרה הסופית שלו היא לבצע את העבודה בצורה הכי טובה, ושההצלחה של המשימה הכוללת חשובה יותר מהעניינים האישיים או מריבים פנימיים. זה נכון גם ברמה האישית וגם ברמה הכללית של הארגון. כיצד להגביר את המוטיבציה של העובדים בצורה אפקטיבית? על מנת להגביר את המוטיבציה של העובדים, עליך כמנהל להבין בדיוק מה משפיע על הרצון של כל עובד לבצע את העבודה. המוטיבציה תלויה בכמה העובד מאמין שהמאמץ שהוא משקיע בעבודה ישתלם לו, לעומת הנזק או ההפסד שהוא מרגיש שעלול להיגרם לו. לדוגמה, אם עובד מסוים משקיע בעבודה רק 80 אחוז, זה אומר שהוא חושב שב - 20 אחוז לא כדאי לו להתאמץ. האתגר שלך הוא לשנות את התפיסה הזאת כך שהוא יחשוב ב - 100 אחוז או לפחות במקסימום האפשרי שההשקעה שלו משתלמת. לדוגמה, אם עובד משקיע מאמץ מינימלי כי הוא מאמין שהתועלת עבורו נמוכה, ייתכן שעליך לשוחח איתו ולהסביר מדוע המאמץ שלו יועיל לו באופן אישי או מקצועי. השיחה הזאת צריכה להיעשות בצורה שמסבירה לעובד כיצד המאמץ יתרום לו, לצוות או לארגון. מתי משתלם להשקיע בעובד עם פוטנציאל נמוך יותר? שאלה שעולה לעיתים קרובות היא האם
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
... בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת ... לפתור אותה. לכאורה, זאת השיטה האידיאלית, מכיוון שהיא מאפשרת להשיג את הטוב המקסימלי. לדוגמה, אם מתקשרים אליך מהבנק, מהעבודה ומעוד מקום, הגישה הזו אומרת לבדוק מהו הדבר הדחוף ... ובזמן שאתה מטפל במשימה זו, המשימה הבאה יכולה להפוך למשבר גדול יותר ממה שהיה לו היית מטפל בה בהתחלה. לדוגמה, אם אתה מנהל מסעדה ויש כמה מנות שאתה חייב להכין, הגיוני להתחיל ... המקסימום טוב האפשרי בהתחשב בזמן, במשאבים וביכולות שלך באותו רגע נתון. איך לקבל החלטות נכונות? קבלת החלטות במצבי לחץ ניהול זמן אפקטיבי איך להתמודד עם לחץ בעבודה? שיטות לפתור בעיות במהירות פיתוח יכולות חשיבה מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להשפיע על..., איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להשפיע על..., איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, אימון אישי לקשב וריכוז, מטפל רוחני בתחום להשפיע על - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 14:41:45 - wesi1