אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להוריד את המחיר של המוצר ✔התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה לקנות כי המוצר יקר לו. והשאלה המרכזית היא, איך להתמודד עם התנגדות מכירה של מחיר? איך לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו?

וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר שלנו, במחיר זול יותר במקום אחר? כשהלקוח אומר יקר לי, למה הוא מתכוון? האם לכך שאין לו כסף? האם באמת אין לו כסף? ואם המוצר היה זול, האם הלקוח כן היה רוכש את המוצר?

אבל נניח שניתחנו את הסיטואציה והגענו למסקנה, שללקוח שלנו כן יש את הכסף ושהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר באמת כן יקר יותר מאשר מוצרים אחרים. איך מתקדמים מכאן?

אז הפתרון הפשוט ביותר, הוא להוריד את המחיר של המוצר. אבל כמובן שלא לשם נתכנסנו. אז איך כן נכון לגשת לניתוח הסיטואציה? והתשובה היא שבתור התחלה, עלינו לשאול את עצמנו, מה האמת? למה באמת המוצר שלנו יותר יקר מאשר של המתחרים שלנו? האם זה בגלל שאנחנו רוצים להרוויח יותר כסף? האם זה בגלל שאנחנו מרוויחים את אותו כסף ואותו אחוז רווח, אבל עלות הייצור שלנו גבוהה יותר? מה האמת בסיפור הזה?

דהיינו, בראש ובראשונה להבין מה האמת שלנו, לגבי מה הסיבה לכך שהמוצר שלנו יותר יקר משל המתחרים שלנו. כי יכול להיות שאנחנו רוצים להרוויח יותר כסף ולכן אנחנו מוכרים יותר יקר. ויכול להיות גם שבכלל אנחנו מפסידים כסף, במחיר הגבוה שאנחנו מוכרים, אבל המחיר גבוה, כי עלות הייצור שלנו גבוהה יותר משל המתחרה שלנו.

ולכן קודם כל להבין את הסיפור האמיתי שלנו שמאחורי המחיר היקר שלנו, ביחס למתחרים שלנו.

ואם הגענו למסקנה שהתמחור שלנו יותר יקר, גם או רק בגלל עלות הייצור הגבוה שלנו, עלינו לשאול את עצמנו, למה עלות הייצור שלנו יותר גבוהה משל המתחרים שלנו. האם זה בגלל שאנחנו לא יודעים לרכוש את החומרים בזול? האם זה בגלל שאנחנו גרועים בתהליכי ייצור? מה האמת מאחורי הסיפור? או שאולי בכלל אנחנו מייצרים מוצר יותר טוב ושעלות הייצור שלנו יותר גבוהה, גם בגלל או רק בגלל שאנחנו מייצרים...
לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר עלות הייצור איך לגרום מתנגד למחיר איך להרוויח הרבה כסף למכור מוצר הלקוח אומר הצלחה הלקוח זה יקר לי התשובה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר איך להצליח איך להצליח למכור איך להצליח למכור מוצר יקר איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לענות איך לענות ל איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח שאומר ש איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוחות אצל המתחרים אצל המתחרים יותר זול ביחס למתחרים בתהליך מכירה האם להוריד את המחיר של המוצר האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הורדת מחירים הלקוח הלקוח אומר יקר לי הלקוח לא קונה הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יותר יקר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הצלחה השירות יותר יקר התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מחיר בתהליך מכירה התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה יקר לי התנגדות מכירה של מחיר התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי יחס למתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח לא לתת הנחה לא לתת הנחה ללקוח לא לתת הנחה ללקוחות לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות מוצר לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר לגרום ללקוחות להוריד להוריד את המחיר להוריד את המחיר של המוצר להוריד מחיר להצליח להצליח למכור להצליח למכור מוצר יקר להתווכח על המחיר למה אצל המתחרים יותר זול למה הלקוח למה הלקוח לא קונה למה הלקוח לא רוכש למה המוצר למה המוצר יותר יקר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה השירות יותר יקר למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ביחס למתחרים למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ל לענות ללקוח לענות ללקוח שאומר לענות ללקוח שאומר ש לענות ללקוח שאומר שיקר לו לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח לא רוכש לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לקנות מוצר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוחות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מחיר של מוצרים מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר עלות עלות ייצור עלות ייצור גבוהה עלות ייצור של מוצר קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר עם תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה תמחור מוצרים
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, יש נטייה טבעית לענות לו: אם מצאת יותר זול - לך תקנה שם. אליעד כהן מסביר כי תגובה זו היא טעות קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ללקוח לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות בכך שהוא שיקר לגבי המחיר. אפילו אם הלקוח לא באמת מצא הצעה זולה יותר, ברגע שאתה מציע לו ללכת למתחרה, אתה למעשה שותל במוחו את המחשבה שחזרה אליך תהיה הודאה בשקר, ולכן הוא יעדיף לא לחזור כדי לא לצאת שקרן. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שאצל המתחרה הוא עולה רק 500 שקלים, אסור להגיד לו אז לך תקנה שם. התגובה הזו גורמת לו להרגיש לא בנוח אם ירצה לחזור אליך, שכן הוא יחוש כאילו הוא מודה ששיקר לגבי ההצעה של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות את צורת התגובה ולשים דגש על הערך והיתרונות הייחודיים של המוצר או השירות שלך. במקום להשוות מחירים ישירות, כדאי לשאול שאלות שמובילות את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים המהותיים בין המוצר שלך לזה של המתחרים, כגון: מה בדיוק הציעו לך שם? האם זה אותו מוצר בדיוק, עם אותן תכונות ואותה אחריות? אתה בטוח שהשירות שם זהה לשירות שאני נותן? כך, הלקוח בעצמו מגיע למסקנה שאין באמת השוואה בין ההצעה הזולה למוצר שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
... להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמא, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך שואל אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? אז ננתח את העניין הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמא, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, פחות או יותר. ולצורך העניין, יהיה נכון לומר, שהמתחרה של פרארי יכול להיות פורש אבל הוא כנראה לא יהיה סובארו. דהיינו, מי ...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
... לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא אחד. ובאותו הקשר אסביר גם, האם כאשר מגיע אליך לקוח מהמתחרה שלך ששוקל לעבור אליך ומברר פרטים לגבי לעבור אליך מהמתחרים שלך, האם הגיוני שתנסה להבין: למה הלקוח עוזב את ה
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים מה זו עלות אלטרנטיבית ולמה יזמים חייבים לחשב אותה? אליעד כהן מסביר את אחד המושגים המרכזיים ביותר עבור כל מי שרוצה להקים עסק או להיות יזם מצליח: עלות אלטרנטיבית. מושג זה מתאר את ההפסד של האפשרויות האחרות שהיו פתוחות בפניך כאשר בחרת לפעול בדרך מסוימת. לדוגמה, אם החלטת לפתח מוצר כלשהו בבית, ואחרי חודש של עבודה הצלחת למכור אותו, הרווח שלך אינו רק ההפרש בין עלות החומר למחיר המכירה. אם המוצר עלה לך 100 שקלים ומכרת אותו ב - 200 שקלים, לכאורה הרווחת 100 שקלים (לפני מיסים). אך זה לא החישוב האמיתי, משום שלא לקחת בחשבון את העלות האלטרנטיבית. עלות אלטרנטיבית במקרה הזה היא הסכום שהיית יכול להרוויח אילו היית משקיע את אותו הזמן והמאמץ בעבודה אחרת. למשל, אם במקום לפתח את המוצר בבית, יכולת לעבוד בתור שומר ולהרוויח 7,000 שקלים באותו חודש. במקרה כזה, העלות האמיתית של המוצר שלך היא לא רק 100 שקלים, אלא גם אותם 7,000 שקלים שהיית יכול להרוויח בעבודה אחרת. כך, העלות הכוללת של המוצר מגיעה לסכום גבוה הרבה יותר, ומכאן שהרווח האמיתי שלך נמוך משמעותית, ואולי אפילו לא קיים. איך לחשב נכון עלות אלטרנטיבית כשאתה קונה חומרי גלם? אליעד כהן מדגים כיצד יש לחשב עלות אלטרנטיבית גם במקרה של קניית סחורה. כשאתה קונה חומרי גלם לעסק, העלות אינה רק מחיר חומרי הגלם עצמם. אם יצאת מהבית ונסעת לקנות שולחן, אתה חייב להוסיף לחישוב גם את הכסף שהיית יכול ... נחשב כחלק מהעלות של הסחורה שלך. מה הטעות הנפוצה בחישוב עלויות בנדלן וכיצד להימנע ממנה? אליעד כהן מביא דוגמה מתחום הנדלן, תחום שרבים מתעניינים בו. נניח שאתה רוצה לקנות דירה במיליון שקלים, לשפץ אותה ולמכור אותה במיליון ומאתיים אלף. לכאורה, יש לך רווח של 200 אלף ... בדירה. הזמן שהשקעת בחיפוש דירה הוא זמן שיכולת להשקיע במקור הכנסה אחר, אפילו עבודה פשוטה כמו בייביסיטר או שומר, שבה היית יכול להרוויח כסף. לכן, הזמן הזה הוא עלות אלטרנטיבית שאתה חייב לחשב אותה כחלק מעלויות ההשקעה שלך בדירה. כיצד לחשב בצורה נכונה את הרווחיות של המוצר שלך? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לחשב נכון את הרווחיות של כל מוצר או עסק שאתה רוצה להקים, אתה חייב לקחת בחשבון את העלות האלטרנטיבית. זה לא מספיק לדעת כמה כסף הוצאת בפועל על המוצר. אתה חייב להוסיף לחישוב גם את כל הרווחים שיכולת להרוויח בזמן הזה אילו היית עושה משהו אחר. רק כאשר אתה עושה את החישוב הזה, אתה באמת מבין האם העסק או המוצר שלך רווחי או לא. אדם שלא מבין את המושג הזה, ומדלג על החישוב החשוב של העלות האלטרנטיבית, ככל הנראה לא יצליח בעסקיו, משום שהוא אינו מבין לעומק את האופן שבו באמת מחשבים עלויות והכנסות בעולם העסקים. איך לחשב עלות אלטרנטיבית? מה הטעויות הנפוצות של יזמים? כיצד לחשב רווחיות של מוצר? מה זו עלות ההזדמנות? האם להקים עסק? ...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה , האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות איך לענות ללקוח שאומר יקר לי במכירות? כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר יקר לי? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: האם הכי חשוב לך זה המחיר?. ברוב המקרים, הלקוח ישיב תשובות מגוונות, אבל השיטה דורשת לחזור שוב על אותה שאלה בניסוחים מעט שונים, כדי להוביל את הלקוח להבנה עצמית. לדוגמה, ניתן לשאול אותו שוב ושוב: האם הדבר החשוב ביותר עבורך הוא המחיר?, האם מה שמעניין אותך הוא רק שהמוצר יהיה זול?, האם אתה מעוניין רק בעלות נמוכה, או שיש דברים אחרים שחשובים ... בשלב זה, יש להקצין את הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם. מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר? כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את ה
להקים עסק, להרוויח כמה שיותר כסף, להכניס כמה שיותר כסף, הקמת עסק, הכנסות או רווחים, להכניס כסף, להרוויח כסף, הכנסות חייבות במס, תשלומי מס ערך מוסף, תשלומי ביטוח לאומי, תשלומי מס הכנסה, חברה בעמ, עוסק מורשה, עוסק פטור, חשבונאות, יעוץ כלכלי, הגדלת הכנסות, הגדלת רווחים, רמת רווחיות, מבוא לכלכלה, מיקרו כלכלה, עלות ייצור שולית, מנטורים לכסף, מה זה הכנסות כספיות? מה זה רווחים כספיים? יועצים עסקיים, הכנסה כספית, רווח כספי, להגדיל רווחים, להגדיל הכנסות
... תשלומי מס הכנסה, חברה בעמ, עוסק מורשה, עוסק פטור, חשבונאות, יעוץ כלכלי, הגדלת הכנסות, הגדלת רווחים, רמת רווחיות, מבוא לכלכלה, מיקרו כלכלה, עלות ייצור שולית, מנטורים לכסף, מה זה הכנסות ... ובעקבות כך להבין עוד כמה דברים. אז מטרת העסק, היא להרוויח כסף. מטרת העסק היא לא להכניס כסף, אלא להרוויח כסף. להכניס כסף פירושו, לקבל כסף מהלקוחות שלך, בתמורה למה שאתה נותן להם. ... בגדול נאמר, שזה תלוי במידת הרווחיות של העסק שלך. ומידת הרווחיות של העסק שלך, היא הפער שיש בין ההכנסות לבין ההוצאות שלך. לדוגמא, נניח שאתה קונה מוצר ב 100 שח ונניח שכל עלויות התפעול ... העסק שלך, כולל הוצאות שיווק, משרד וכל מה שזז, למעט ההוצאה בגין רכישת חומר הגלם, זה נניח עוד 30 שח, הרי שההוצאות שלך הן 130 שח. ונניח שאתה מוכר את המוצר ב 160 שח, אז ההכנסות שלך הן ... הרווח שלך שחייב במס, הוא 30 שח ואחרי תשלומי המיסים, נניח שנשאר לך 15 שח, תלוי בהמון גורמים שונים. אז במידה וזה המצב אצלך, הרי שככל שתמכור יותר מוצרים, אז אם תישאר באותה רמת רווחיות לא משנה כמה תמכור, אז ככל שתכניס יותר כסף, כנראה שתרוויח יותר כסף. כי אם מכל מכירה אתה מרוויח X, אז ככל שתמכור יותר תרוויח יותר. אבל צריכים לזכור, שישנם מצבים שבהם העסק אולי לא מנוהל נכון, ואולי אתה מפסיד כסף על כל מוצר שאתה מוכר. אולי לדוגמא ההוצאות שלך, יותר גדולות מההכנסות שלך. ואז כנראה ככל שאתה מוכר יותר, ככה אתה אולי מפסיד יותר כסף. וזה תלוי בהמון גורמים. ויש גם מושג שנקרא עלות ייצור שולית. דהיינו, כמה עולה לך לייצר את המוצר האחרון שבשוליים. דהיינו, שיכול להיות מצב, שככל שאתה מוכר יותר יחידות, אתה מתחיל להרוויח פחות, כי עולה לך יותר ויותר לייצר עוד ועוד יחידות מוצר (עלות שולית יורדת מול עלות שולית עולה). ויש בזה כל מיני ... יותר הכנסות. ואם אתה טיפש, אז כל הזמן המוח שלך חושב על איך להכניס כמה שיותר כסף. ואם אתה חכם, אתה חושב על איך להרוויח כמה שיותר כסף. ואולי עדיף למכור פחות ולהרוויח יותר, מאשר למכור יותר ולהרוויח פחות מכל מיני ...
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
... מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה? וכאן נסביר משהו עקרוני שצריכים להבין לגבי ההשפעה של עלות הייצור של מוצרים , על התמחור של המוצר ועל העלות של
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני שיקולים, אבל ... על סיטואציה שקריטי והכרחי שהמוכר ישבח ויגיד דברים טובים על המתחרים שלו, ונסביר מתי אם המוכר יגיד דברים רעים על המתחרים שלו, הרי שזה יגרום לו לנזק והרוכש לא ירכוש ממנו את המוצר? וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים. אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להוריד את המחיר של המוצר, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להוריד את המחיר של המוצר, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי למציאת זוגיות, קואצ'ר בנושא להוריד את המחיר של המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3589 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 01:54:19 - wesi1