אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא חושב, בלי שהוא יגיד לך את זה, ו / אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא רוצה להגיד לך, עוד לפני שהוא יאמר לך את זה, זה יגרום לו להרגיש שאתה מבין אותו היטב, ויגרום לו להרגיש שאתה קרוב אליו, וממילא לתת בך אמון. אא"כ הוא חושד בך, שאז זה יכול להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, שאתה דווקא אמור לשדר לו, שאין לך עליו מידע מוקדם וכולי.

כמו כן, אם תגרום למישהו להבין את עצמו, בדברים שהוא לא מבין את עצמו ושהוא היה מאוד רוצה להבין את עצמו בהם, ושהוא יחשוב שנתת לו הסבר נכון לגבי עצמו, זה יגרום לו לחשוב שאתה קרוב אליו, ולהרגיש כלפיך תחושת קרבה.


"אתה לא יכול לעשות X" מול הניסוח "אי אפשר לעשות X" - הניסוח השני, יוצר תחושה יותר בלתי אפשרית לביצוע של הדבר.


נניח שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך להכניס אותו לתחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי דבר כלשהו, על ידי זה שתדמה לו את הדבר, לדבר אחר שבו הוא יותר בטוח שכך הדבר.

לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X", ואתה רוצה שהוא יאמין לך. אז באפשרותך לומר לו "אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמה אחרת) ". והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של "אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 שאלות במקום שאלה אחת, וזה גורם לו להאמין לך יותר בקלות.

ואסביר: נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X". הוא שואל את עצמו, האם באמת אי אפשר לעשות X?!

ונניח שאתה מוסיף "כמו שאי אפשר לעוף באוויר". אז ממילא יש לו עכשיו 3 שאלות. שהן, 1 - האם אפשר לעשות X. 2 - האם אפשר לעוף באוויר. 3 - האם אכן X הוא כמו הדוגמה של לעוף באוויר.

ואז השומע מתמקד בלשאול את עצמו, האם באמת אי אפשר לעוף באוויר? והתשובה שמתקבלת אצלו היא שאכן אי אפשר לעוף באוויר, ואז הוא נכנס לחוויה של דבר שאינו אפשרי. ומכאן הרבה יותר קל לו להאמין, שאכן גם לא אפשרי לעשות את הדבר הראשון. כי הוא כבר בתחושה של הדבר שאינו אפשרי.

והרעיון הוא, שאם תביא דימוי שבו השומע יחשוב שאתה בטוח צודק, זה יגרום לו יותר לחשוב שאתה צודק באופן כללי. ובפרט אם תביא לו דימוי, שיצור אצלו את התחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי הדבר הראשון שעליו הוא מהסס.

לדוגמה "אנחנו חייבים לעשות X, כמו שאנחנו חייבים לאכול כדי לחיות". שגם יש הסכמה של השומע לחלק השני של המשפט. וגם כאשר הוא מסכים למשפט, הוא כבר נכנס לחוויה שהוא אכן חייב לעשות משהו. ואז קל לו יותר להאמין שגם את הדבר הראשון הוא חייב לעשות.

ולמה זה עובד ככה? אז ראשית ככל שיש לשומע יותר מידע, כך קשה לו יותר לנתח את המידע. והמידע של "אנחנו חייבים לאכול כדי לחיות", הוא סוג של מידע הסחה, שמטרתו היא גם כדי להסיט את דעתו של השומע מהתחלת המשפט ולשאול את עצמו, האם זאת האמת, על סוף המשפט, במקום לעשות זאת באופן נייטרלי על התחלת המשפט ובלי הסחה כלשהי.

אבל בנוסף, כאשר המוח של השומע נמצא בחוויה כלשהי, אז למוח האנושי יותר קל להישאר באותה החוויה והתחושה, מאשר לעבור לחוויה הנגדית שלה. כי זה כרוך במאמץ מחשבתי גדול יותר.

ז"א אם לדוגמה יש לך רצף של שאלות של כן / לא, ואתה עונה עליהן "כן" לחלק מהשאלות ברצף, כי אתה חושב שאכן התשובה היא כן, ופתאום מופיעה שאלה שאתה לא בטוח לגביה, אז הרבה יותר קל להמשיך את המגמה של ה"כן", מאשר לעבור למגמה נגדית של לענות "לא". כי המוח מתעייף כשהוא עובר מדעה אחת לדעה הנגדית שלה. ולהישאר באותה הדעה, זה כאילו נעשה בצורה אוטומטית ביותר קלות.

אבל יש לדעת, שלפעמים דווקא אם תביא לשומע דוגמה שהוא יסכים עליה, דווקא זה יגרום לו לא להסכים איתך על התחלת המשפט. ומתי זה יכול לקרות? תשובה: כאשר התחושה שהוא יקבל מהדוגמה, תהיה רעה שהוא ירצה להתנגד לה. ואז הוא יממש את ההתנגדות שלו, על הטענה העיקרית שלך, מאחר שהוא לא יכול להתנגד לדוגמה.

ואתן דוגמה מחינוך ילדים. לדוגמה "אתה חייב לעשות שיעורים, כמו שאתה חייב לא לאחר לבית הספר". אז נניח שהילד מסכים שהוא חייב לא לאחר לבית הספר, אבל זה יכול לגרום לו להרגיש רע, ודווקא לרצות לומר, אם אני לא יכול לאחר לבית הספר, אז לפחות אני כן יכול לא לעשות שיעורים.

ז"א, שאם הילד מסוגל להרגיש שהוא חייב לעשות משהו בכמות כלשהי, אז אם היית אומר לו "אתה חייב לעשות שיעורים", יכול להיות שהייתה לו יכולת להכיל את המידע הזה ולהסכים איתו. אבל התוספת של "כמו שאתה חייב לעשות דבר אחר", גורמת לכך שהוא יבזבז אצל עצמו את היכולת שלו להרגיש שהוא חייב לעשות דברים, ואז דווקא הוא יתנגד למה שאמרת לו לעשות. כי עכשיו הוא דווקא רוצה להתנגד לטענה המרכזית שלך, בגלל שהדוגמה שנתת, יצרה אצלו את הרצון להתנגד לטענה שלך.

ולכן, צריך לדעת, מתי אם תביא דוגמה זה יגרום לשומע להסכים איתך יותר ומתי זה יגרום לו להסכים איתך פחות.


לפעמים אתה רוצה להעביר למישהו מסר מסוים, אבל אתה חושד שאם תאמר לו את המסר, הוא יחשוד בך שאתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כלשהי, ושאתה אומר את המסר הזה, לא בגלל שהוא אכן האמת, אלא בגלל שנוח לך יותר עם המסר הזה.

במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך לעשות דווקא את ההפך. דהיינו, לומר לשומע דווקא את מה שהוא לא היה מצפה שתאמר, דהיינו, לנקוט בעמדה הפוכה ומנוגדת לעמדה שהוא חושב שנוח לך יותר לנקוט בה. ואח"כ להוסיף / לשלב את העמדה המקורית שאתה רוצה לומר אותה.

כך אתה מעביר לשומע את התחושה, שאתה לא רץ להביע את העמדה שהוא חושב שאתה תרצה להביע, אלא אתה בכלל מביע את העמדה הנגדית. ורק אח"כ אתה מביע את העמדה המקורית, רק משום שהיא אכן האמת.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לומר ללקוח, שהמוצר הוא מוצר זול, כדי שהוא יקנה אותו. אלא, שאם תאמר לו בצורה ישירה שהמוצר הוא זול, הוא יחשוב שאתה אומר כך, כדי לשכנע אותו. ולכן באפשרותך לומר לו, "תראה, המוצר הזה לא הכי זול, אבל בתכלס, ביחס למה שאתה מקבל כאן, המוצר הזה מאוד מאוד זול".

ובניסוח כזה לדוגמה, בהתחלה אתה נוקט בעמדה שנשמעת פחות נוחה לך. אבל אח"כ אתה נוקט בעמדה שיותר נוחה לך, ומשדר יותר אמינות. כי אתה כאילו אובייקטיבי, שלא מפחד לנקוט בעמדה שפחות נוחה לו.


כל אירוע שקורה לך, טוב או רע, תמיד באפשרותך בצורה כלשהי לקחת עליו אחריות, ותמיד באפשרותך בצורה כלשהי, להסיר מעצמך אחריות ולומר שמישהו אחר אחראי לטוב / רע שקרה.

והרעיון הוא, שהאדם מול עצמו, עליו לקחת אחריות על הכישלונות שלו, וגם אם נראה לו שזה לא בגללו הטעות שקרתה, כדאי לאדם לנסות למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של האדם כלפי עצמו.

אבל כלפי חוץ, בד"כ כאשר אתה מואשם במשהו, כדאי לגלגל את האחריות על מישהו אחר. וצריך לשים לב, מתי אתה לוקח אחריות מול עצמך, ומתי אתה מסיר אחריות, כאשר מאשימים אותך במשהו, כלפי חוץ.

וכמובן, שיש מקרים שבהם דווקא יש אינטרס לקחת אחריות...
דיבייט הרגשה העלאת הערך העצמי השפעה סמויה להבין את עצמך טיפול בהערכה עצמית דימוי עצמי גבוה העלאת ערך מוצר לשכנע אותו לשאול את עצמך nlp nlp טכניקות איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה משכנעת איך לתקשר עם אנשים איך לתת מחמאה איך לתת מחמאות איך מנהלים שיחה אמון אמונה דיבייט דיבייטינג העברת מסר העברת מסרים טכניקות טכניקות שכנוע יכולת רטורית יצירת אמון להחמיא להעביר מסרים לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה משכנעת לפרגן לפתח שיחה לשכנע לתקשר לתקשר עם אנשים לתת מחמאה לתת מחמאות מחמאה מחמאות מנהל מנהלים מסרים משכנע נאמנות ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות נלפ פיתוח שיחה רטוריקה רכישת אמון שיחה שיחה טובה שיחה משכנעת שכנוע
חלק 1
... וכמובן, שצריך לדעת לעשות את זה בצורה מאוד עדינה ורגישה, שהשומע לא ירגיש מאויים, שלא ירגיש שאתה חטטן ושאתה דוחף את האף שלך למקומות לא רצויים ושלא ירגיש כלפיך דווקא תחושה של זרות. אבל באידיאל, עליך להגיע למצב של פתיחות מול ...
חלק 2
...מה שאתה הולך להגיד לו. היתרון בולט יותר, כאשר החיסרון בולט יותר. תזכיר את החיסרון, וכך גם היתרון יהיה בולט יותר. אבל כמובן בצורה סמויה, שלא תיראה שקופה מידי. כשאתה מחמיא למישהו ולא יודע איך המחמאה תתקבל, תתחיל במחמאות קטנות ולאט לאט תעבור למחמאות גדולות יותר, לפי כמה שאתה רואה שהשני לא מתנגד לקבל ממך מחמאות. אם אתה רוצה לתת למישהו הנחיה לעשות משהו, ואתה חושש מהתנגדות שלו, עליך להעלות את ההצעה בצורה לא מחייבת. לדוגמה במקום לומר צריך לעשות או אפילו כדאי לעשות, במקום זה באפשרותך לומר יכול להיות נחמד...
חלק 3
...מבקש ממנו לעשות / על מה שהוא עושה. אם אתה מציע למישהו הצעה, ואתה רוצה להעביר לו מסר לתת מודע, שיגרום לו לפחד לא להקשיב להצעה שלך, תוסיף ביטוי כלשהו, שיגרום לו להבין שמדובר בהזדמנות חד פעמית. לדוגמה כרגע יש לך את האפשרות לרכוש את המוצר הזה שיעזור לך, כאשר המילה כרגע, היא סוג של איום סמוי, שעוד מעט אולי לא תהיה לך את האפשרות הזאת. אם אתה רוצה לגרום למישהו לאהוב אותך, תגיד לו את מה שהוא היה רוצה לשמוע על עצמו ותפרש לו את עצמו, כפי מה שהוא היה רוצה להבין את עצמו ולחשוב על עצמו. ובפרט כאשר יש לו ספק...
חלק 4
...ביטויים שגורמים לשומע להיות בתחושה, כאילו אמרת את מה שבעצם לא אמרת. ועל ידי זה, אתה משיג את האפקט ואת התוצאה שהייתה נגרמת, אילו היית אומר בפירוש את המידע שלא ידעת לומר. כי מה שמשנה, זה לא אם אמרת בפועל את מה שהיית צריך לומר כדי להעביר את המסר, אלא אם יצרת אצל השומע את התחושה שאמרת את הדברים. ובפועל, תגדיר מה אתה רוצה שהשומע יחשוב. תמצא מה אתה אמור לומר כדי שהוא יחשוב את זה. תמצא איך לומר את זה בצורה גלויה, או בצורה שישתמע ממנה שאמרת את מה שאתה לא יודע לומר, אך ברצונך שהוא יחשוב שאמרת. אם אתה מעביר...
חלק 5
...התשובה האמיתית שהצגת לו, במקרה כזה תציג כמה אפשרויות תשובה, שאחת מהן תהיה דומה במהותה לאמת, אך היא תוצג בצורה פחות מוגדרת ומחייבת. ואז לשומע יהיה כאילו יותר קל לבחור את התשובה הזאת, כי היא קרובה לאמת מבחינתו, ועדיין היא מוצגת בצורה יותר עדינה גם אם פחות מדויקת. כי לפעמים, קל יותר לבחור תשובה דומה לאמת, מאשר את האמת עצמה שמרגישה לשומע לא מספיק בנוח. אם אתה רואה / מרגיש שלמישהו לא נוח לדבר איתך בצורה ישירה על משהו, תעביר לו את המסר / תשדר לו שהוא יכול להרגיש בנוח לדבר בצורה עקיפה ומרומזת על מה שהוא...
חלק 6
...שהוא מכיר חלקית? תשובה: יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות. אם השומע לא מכיר את המושג בכלל, זה יוצר אצלו חוסר נוחות גדול מידי. מצד שני הוא עדיין מרגיש קרבה מסוימת ולא מרגיש מספיק בידול, בהנחה שרוצים ליצור תחושה כזאת. אם אתה אומר בשיחה מסר תת הכרתי כלשהו, ואתה חושש שהשומע שם אליו לב יותר מידי, או אם אתה אומר מסר כלשהו שאתה לא רוצה שהשומע יתמקד בו מסיבה כלשהי, בצע פעולת הסחה, של העברת נושא. או אמור משפט הבהרה שקרי, לגבי הסיבה שבגללה אמרת את המשפט הקודם. זא תוסיף עוד משפט, שכאילו מבהיר את הסיבה...
חלק 8
...(חינוך ילדים) שאומר, אתה לא הורה שלי. ואז אתה אומר לו, אם אני לא ההורה שלך, אז מעכשיו לא תקבל ממני X. ואז הילד נכנס לקונפליקט פנימי, וצריך להודות על האמת, למען המטרה שהוא יותר בטוח שהוא רוצה אותה, יותר מאשר שהוא חושב שאתה לא ההורה שלו. אם מישהו אומר דעה שאתה לא מסכים / רוצה שהוא יחשוב - אל תשתמש בה כטענה - אאכ אתה בטוח שהיא תפיל את עצמה כאשר אתה מציג את עמדתך למישהו שאתה רוצה לשכנע אותו, יש שתי אפשרויות כיצד הוא יתפוש את העמדה שלך. אפשרות אחת היא, שהוא יחשוב לעצמו, שאתה באמת מחפש את האמת, ושהכי...
חלק 9
...אז למרות שהוא יאמר נכון על העובדות שלך, עדיין אתה לא רוכש את האמון שלו יותר מידי, כי הוא לא חווה בעוצמה חזקה את ההסכמה שלו איתך. כי מבחינתו, הוא היה מסכים גם עם כל אחד אחר שהיה אומר לו את העובדות האלו. והרעיון הוא, שכדי לגרום למישהו להסכים איתך, עליך לגרום לו לחוות בצורה מאוד חזקה, את זה שהוא מסכים איתך. שהוא יחווה את ההסכמה איתך ושהוא מסכים איתך, בצורה מאוד חזקה. ואז יהיה קל יותר לגרום לו להסכים איתך, גם על דברים אחרים. ואיך גורמים לזה לקרות? אז אם לדוגמה אתה מציין בפניו עובדות שרק הוא יכול לדעת...
מוטיבציה, חוסר מוטיבציה, מחמאות, עודף פירגון, חוסר פירגון, פירגון מזוייף, פירגון אמיתי, ניתוח רגשי, ניתוח רגשות, להצליח בקרב איגרוף, התמדה, איבוד ריכוז, הפרעת קשב וריכוז
מוטיבציה, חוסר מוטיבציה, מחמאות, עודף פירגון, חוסר פירגון, פירגון מזוייף, פירגון אמיתי, ניתוח רגשי, ניתוח רגשות, להצליח בקרב איגרוף, התמדה, איבוד ריכוז, הפרעת קשב וריכוז
מוטיבציה, חוסר מוטיבציה, מחמאות, עודף פירגון, חוסר פירגון, פירגון מזוייף, פירגון אמיתי, ניתוח רגשי, ניתוח רגשות, להצליח בקרב איגרוף, התמדה, איבוד ריכוז, הפרעת קשב וריכוז מדוע מחמאות ופירגון יכולים לפגוע במוטיבציה ובריכוז? לפעמים אנשים חושבים שפירגון או מחמאה תמיד מעלים את המוטיבציה, אך למעשה, אליעד כהן מסביר שדווקא פירגון או מחמאה עשויים לפגוע במוטיבציה ובריכוז. הוא נותן דוגמה ברורה של מתאגרף שהיה באימון, והמאמן שלו נתן לו מחמאה (כל הכבוד). עד אותה נקודה המתאגרף היה דרוך ומרוכז מאוד באימון, אך מיד לאחר שקיבל את המחמאה, הוא איבד את הריכוז ואת היכולת המוטורית שלו, ולמרות שרצה להמשיך להתאמן ולהתאמץ, הוא לא הצליח. אליעד מסביר שהתופעה ... מתרחשת משום שבזמן שהמתאגרף היה דרוך ומרוכז, המחשבה היחידה שהייתה לו בראש היא אני חייב להצליח. לאחר שקיבל את המחמאה, תשומת הלב שלו עברה מהאימון ומהמטרה של להצליח, אל המחמאה עצמה. הוא התחיל לחשוב על המחמאה שקיבל, והריכוז שלו פחת משמעותית. זה כמו מצב שבו אתה נוהג ברכב, ומסיבה כלשהי דעתך מוסחת, למשל אם ראית תאונה או אירוע חריג, פתאום אתה מאבד את הריכוז והפוקוס שלך משתנה. איך מחמאה יכולה לפגוע דווקא כשמרגישים טוב? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: לפעמים מחמאה יכולה לפגוע לא משום שהיא שלילית או ... האם לחץ מציפיות משפיע על המוטיבציה והריכוז? קיימת אפשרות נוספת שאליעד דן בה, והיא לחץ מציפיות. יש אנשים שכאשר מחמיאים להם, הם מתחילים לחוש ציפייה חדשה ומוגברת כלפיהם. זה יוצר אצלם לחץ נוסף ומונע מהם לתפקד בצורה טובה כפי ...
מערכות יחסים, לתת כבוד, לא לכבד, לשמוח בשמחת האחר, לזלזל במישהו, להעריך אחרים, לפרגן, לתת יחס טוב, לתת יחס רע, חוסר פירגון, חוסר הערכה
מערכות יחסים, לתת כבוד, לא לכבד, לשמוח בשמחת האחר, לזלזל במישהו, להעריך אחרים, לפרגן, לתת יחס טוב, לתת יחס רע, חוסר פירגון, חוסר הערכה
מערכות יחסים, לתת כבוד, לא לכבד, לשמוח בשמחת האחר, לזלזל במישהו, להעריך אחרים, לפרגן, לתת יחס טוב, לתת יחס רע, חוסר פירגון, חוסר הערכה מה המשמעות של לשתף מישהו בהישגים שלנו? כאשר אדם ... להתקבל לעבודה מעולה, הוא יכול לצפות לתגובה חיובית, לפירגון ולשבח, שיתנו לו להרגיש בעל ערך ומשמעותי. האם תמיד צריך לפרגן ולשבח? אליעד כהן מסביר שלפעמים, דווקא כשמישהו מספר שהוא הצליח במשהו, זה יכול להיות נכון להקטין או לזלזל בו, במקום לפרגן לו. הסיבה לכך היא שהתגובה החיובית יכולה לייצר אצלו תלות רגשית בפידבק חיצוני. אם כל פעם שהוא יצליח הוא ... לטובתו של האדם. אליעד מביא דוגמה של מישהו שחש רגשי נחיתות עמוקים והוא זקוק מאוד לחיזוקים. כשאותו אדם מקבל מחמאות הוא נאחז בהן יתר על המידה, ולכן דווקא הזלזול או ההתעלמות יכולים לעזור לו להשתחרר מהתלות הזאת. לדוגמה, אם אדם מספר בגאווה ציירתי את הציור הכי יפה, והסביבה לא מפרגנת לו, הוא עשוי בתחילה להרגיש רע, אך בטווח הארוך הוא ילמד לחיות בלי תלות בהערכת הסביבה ויהפוך לחזק ויציב ... שאין חובה לקבל יחס מסוים מאחרים יכולה להפוך את האדם לעצמאי וחופשי יותר מבחינה נפשית. לדוגמה, אם מישהו לא מחמיא לך, זה לא אומר שהוא נגדך, אלא פשוט שאין חובה כזו בעולם, וההבנה הזו יכולה לשחרר את האדם מתלות ... שבחים והערכה, הוא ייפגע כאשר לא יקבל אותם. אך אם הוא יבין שאין שום חוק במציאות שמחייב את האחר לפרגן לו, הוא יהיה פחות פגיע, פחות תלותי ויותר יציב מבחינה רגשית. כיצד לבנות מערכות יחסים טובות ובריאות יותר? אליעד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לדחוף את האף, מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לדחוף את האף, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, ייעוץ אישי מומלץ, קואצינג מומלץ בתחום לדחוף את האף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5151 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 01:57:40 - wesi1