אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
איך תרגיל בקריאת מחשבות יכול לפתח את החשיבה שלך?

אליעד כהן מסביר תרגיל מיוחד שמטרתו לפתח את החשיבה, להעמיק את ההבנה של משמעות המילים ולשפר את כישורי התקשורת הבין - אישית. התרגיל מתחיל בבחירת משפט אקראי, מכל מקור אפשרי כמו שיחה ברחוב, תגובה בפייסבוק או טקסט כלשהו מהאינטרנט. המטרה היא לנתח את המשמעות המדויקת של כל מילה ולהבין את השפעתה על ההבנה הכללית של המשפט.

לדוגמה, אם ניקח את המשפט "אני הלכתי לאכול", התרגיל הוא להסתיר כל פעם מילה אחת מתוך המשפט ולבחון איך השמטתה משפיעה על המשמעות. כשמורידים את המילה "אני", המשפט שנשאר הוא "הלכתי לאכול", והמשמעות משתנה כי עכשיו לא ברור מי בדיוק הלך לאכול - ייתכן שזה הדובר וייתכן שזה מישהו אחר. אם נסיר את המילה "הלכתי", יישאר לנו "אני לאכול", והמשמעות שוב משתנה, כי עכשיו חסרה הפעולה והמשפט לא ברור.

אליעד מדגיש שהתרגיל הזה לא מוגבל רק למילים, אלא כולל גם סימני פיסוק. לדוגמה, המשפט "אני הלכתי לאכול" יכול לקבל משמעות שונה כאשר מוסיפים פסיקים במקומות שונים, כגון "אני, הלכתי לאכול" או "אני הלכתי, לאכול". כל שינוי כזה יכול להשפיע על הקצב, ההדגשה והמסר הכללי של המשפט. אפילו נשימה בשיחה היא סוג של פסיק שמשפיע על המשמעות.

איך שינוי סדר המילים משפיע על ההבנה של המשפט?

אליעד מציע גם תרגיל נוסף שבו משנים את סדר המילים במשפט. למשל, במקום "אני הלכתי לאכול", אפשר לומר "הלכתי אני לאכול" או "לאכול אני הלכתי". למרות שמדובר באותן מילים בדיוק, שינוי הסדר משנה באופן משמעותי את החוויה של מי ששומע או קורא את המשפט. שינוי סדר המילים יכול לשנות את המיקוד של המשפט, להדגיש מילים שונות וליצור קונוטציות חדשות. לכן, מי שמתרגל זאת יוכל לשפר את הרגישות שלו לפרטים ולהבין טוב יותר כיצד המסר שהוא מעביר נתפס על ידי אחרים.

מה החשיבות של החלפת מילים נרדפות במשפט?

תרגיל נוסף שאליעד מציע הוא להחליף מילים במשפט במילים נרדפות או מילים אחרות דומות במשמעותן. במקום "הלכתי", ניתן להשתמש במילים כמו "מתכנן" או "הולך", ולראות כיצד זה משפיע על המסר שמועבר. החלפת מילים מאפשרת לנו להבין לעומק את הניואנסים השונים של השפה, את ההבדלים העדינים בין מילים שונות וכיצד כל בחירת מילה משנה את התפיסה ואת התקשורת.

כיצד התרגילים הללו משפיעים על יכולות התקשורת והשכנוע שלך?

באמצעות התרגילים האלו, אליעד מסביר שאפשר לפתח את יכולת הניתוח של כל מילה ומילה. ככל שהאדם יתאמן יותר, הוא ישים לב לפרטים קטנים בשפה, וכך יוכל לשפר את התקשורת הבין - אישית, את יכולת השכנוע, את הקריאה וההבנה של מחשבות, ואף את היכולת לשתול מחשבות אצל אנשים אחרים.

כשאדם מתחיל לשים לב לפרטים אלו באופן מודע, הוא מפסיק לחשוב בצורה אוטומטית ומתחיל להיות מודע יותר למילים שהוא בוחר, וגם יכול לנתח את דברי הזולת באופן מדויק יותר. זה מוביל לשיפור משמעותי בכישורים כמו משא ומתן, מכירות, ובכלל בשכנוע ובתקשורת חברתית.

כיצד טעויות דיבור יכולות לעזור בניתוח מחשבות של אחרים?

נקודה נוספת שאליעד מעלה היא שגם טעויות בדיבור הן משמעותיות. כאשר אדם מתבלבל או מחליף מילה אחת באחרת בטעות, זה עשוי לחשוף מחשבות או כוונות שהוא לא התכוון לחשוף באופן מודע. על ידי ניתוח של טעויות כאלו, אפשר להבין לעומק את הכוונות האמיתיות והבלתי מודעות של האדם. למשל, אם מישהו אומר בטעות מילה אחרת מזו שתכנן לומר, אפשר להסיק על מה שהוא באמת חושב או מרגיש מתחת לפני השטח.

מי שמתרגל ניתוח טקסטים ושם לב לטעויות דיבור, יכול לגלות בקלות רבה יותר את הכוונות הנסתרות של אחרים ואף לנצל זאת לטובת שכנוע ותקשורת יעילה יותר.

מה היתרון הגדול של התרגיל הזה בטווח הארוך?

בטווח הארוך, התרגול הזה מוביל לפיתוח המודעות העצמית של האדם, להבנת המניעים האמיתיים שלו ושל הזולת, ולשיפור משמעותי בכישורי התקשורת וההשפעה. ככל שהאדם מתרגל יותר, הוא מסוגל לראות יותר פרטים, להבין באופן עמוק את משמעות המילים והכוונות מאחוריהן, ובסופו של דבר גם להשתפר בשכנוע, במניעת מניפולציות מצד אחרים וביכולת להשפיע על אנשים בצורה מדויקת ומחושבת יותר.

לסיכום, מה התרומה של תרגילי קריאת ושתילת מחשבות?

תרגילי הניתוח של אליעד כהן מיועדים לפתח את השכל, להעמיק את ההבנה של כל מילה ושל כל סימן פיסוק, ולשפר באופן דרמטי את כישורי התקשורת, הקריאה וההשפעה על אחרים. מי שיתמיד בתרגול ישפר את יכולתו לנתח ולכתוב מחשבות, לשלוט באופן שהוא מעביר מסרים ולקדם את עצמו ברמה האישית והמקצועית, תוך מודעות גבוהה יותר לכל פרט ופרט בשפה.
איך תרגיל הקריאת מחשבות יכול לפתח את החשיבה שלך?

התרגיל של אליעד מתמקד בהבנת המשמעות של כל מילה במשפט ובחינת השפעתה על התקשורת וההבנה שלנו. המטרה היא לפתח את השכל ואת יכולת השכנוע וההבנה של אחרים, במיוחד בתחום של תקשורת בין אישית.

מהו תרגיל הקריאה של אליעד ומה מטרתו?

התרגיל שניתן כאן עוסק בהבנת המשמעות של כל מילה במשפט, על ידי מחיקת מילים מהמשפט ובחינת ההשפעה של הוצאתן. לדוגמה, אם המשפט הוא "אני הלכתי לאכול", המטרה היא להסתיר כל מילה ולהתבונן בהשפעתה על משמעות המשפט. אם מסלקים את המילה "אני", נשאר "הלכתי לאכול", וזו משנה את התפיסה של מי ביצע את הפעולה - עכשיו לא ברור אם מדובר על הדובר או על מישהו אחר. כל שינוי במילים יכול להשפיע על המסר שמועבר.

איך סדר המילים משפיע על משמעות המשפט?

בתרגיל הבא, אליעד ממליץ לשנות את סדר המילים במשפט ולראות כיצד זה משפיע על הבנתו. לדוגמה, במקום "אני הלכתי לאכול", ניתן לשנות את הסדר ולומר "הלכתי אני לאכול". התוצאה היא חוויה שונה של המשפט, והשינוי בסדר המילים משנה את המשמעות, גם אם מדובר באותן מילים בדיוק.

מה חשיבותם של פסיקים וסימני פיסוק?

אליעד מדגיש גם את החשיבות של סימני פיסוק בניתוח הטקסטים. לדוגמה, פסיק בין המילים "אני, הלכתי לאכול" ייצור תחושת הפסקה בנשימה או בהבנה שונה מאשר אם הפסיק לא היה שם. סדר המילים והפסקאות גם הם יכולים לשנות את משמעות הטקסט. כך, לדוגמה, שינוי במיקום הפסיק יכול להוות שינוי משמעותי בהבנה של המשפט.

כיצד תרגילים נוספים יכולים לפתח את החשיבה שלך?

בנוסף לשינוי סדר המילים, אליעד מציע גם תרגילים כמו חיפוש מילים נרדפות ולהחליף כל מילה במילים אחרות ולבחון את ההשפעה של השינויים על משמעות המשפט. מטרת התרגיל היא לפתח את היכולת לנתח כל מילה ומילה ולהבין את השפעתה על התמונה הכוללת.

איך ניתוח המילים יכול להוביל לפיתוח התקשורת בין אישית?

ככל שתשימו לב יותר לפרטים הקטנים שבשפה, תוכל לפתח את החשיבה שלך ולהשתפר בתקשורת בין אישית. המטרה היא להפסיק לחשוב בצורה אוטומטית ולהתחיל לנתח כל מילה ומילה, להבין את כוונת הדובר ולשלוט בצורה בה אתה מציג את עצמך. זה גם יכול לשפר את יכולת השכנוע שלך, להעביר מסרים בצורה ברורה יותר, ואף לקרוא ולשתול מחשבות אצל אחרים.

מהו השלב הבא בתהליך? איך לפתח את היכולת לנתח מחשבות של אחרים?

לאחר שהתאמנת בניתוח הטקסטים שלך והבנת את המשמעות של כל מילה, תוכל ליישם את המיומנויות הללו על מחשבות של אחרים. הכוונה היא להתחיל לזהות את מחשבותיהם של אחרים דרך השפה, להבין את הכוונות שמסתתרות מאחורי המילים, ולעיתים אף לשתול מחשבות אצל אנשים אחרים. ברגע שאתה מסוגל לנתח את המילים של אחרים, תוכל להשתמש בטכניקות אלו גם להכוונה ולשכנוע.

האם יש קשר בין טעויות דיבור לפיתוח החשיבה?

אליעד גם מציין כי לעיתים טעויות דיבור יכולות לשמש ככלי נוסף להבנת כוונות הדובר. כשמישהו מתבל במילה או בצליל מסוים, ניתן לנסות להבין מה הייתה כוונתו האמיתית, ומה הוא באמת רצה להגיד, וכך גם לגלות מחשבות שנמצאות בתהליך חצי - מודע.

לסיכום, תרגיל זה מאפשר לפתח את החשיבה, לשפר את יכולת התקשורת, ולהתמקד בהבנה מעמיקה של כל מילה ומשמעותה. מי שיתאמן על תרגילים אלו, יוכל לפתח את יכולת הקריאה והכתיבה של מחשבות, לשפר את כישוריו בשכנוע ולהפוך את עצמו למומחה בתקשורת בין אישית.
אימון המוח איך לקדם את עצמי יתרונות לפתח את החשיבה לא מצליחה לשכוח אותו שיטות לפיתוח השכל להתגבר עליו איך להעביר מסרים להוציא אותה מהראש איך להפסיק לאהוב אותה למה לפתח את המוח איך לאמן את החשיבה איך לאמן את המוח איך להבין אנשים איך להבין טקסט איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך לחשוב בהיגיון איך לנתח איך לנתח טקסט איך לנתח טקסטים איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לקרוא אנשים איך לקרוא מחשבות איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל איך לשפר יכולות חשיבה איך לשפר יכולות שכליות איך לשתול מחשבות אימון המוח אימון קוגניטיבי בחירת מילים הבנת הנקרא הבנת הנשמע הסקה מילולית התפתחות החשיבה התפתחות שכלית חשיבה חשיבה הגיונית חשיבה מילולית יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להבין אנשים להבין טקסט להיות גאון להיות חכם להיות יותר חכם לחשוב בהיגיון לייחס משמעות לייחס משמעות למילים לכל מילה יש משמעות למה לנתח טקסטים למה לפתח את המוח למה לפתח את השכל לנתח לנתח טקסט לנתח טקסטים לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לקרוא אנשים לקרוא מחשבות לשון נקייה לשים לב לשים לב לכל מילה לשים לב למילים לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית לשתול מחשבות מחשבות מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות קריאה מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית מילים מילים במשפט משמעות משמעות המילים משמעות מילים משמעות סדר המילים במשפט משמעות סדר מילים ניתוח טקסט ניתוח טקסטים סדר המילים סדר המילים במשפט סימני פיסוק פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית פרק מילולי קריאת אנשים קריאת מחשבות שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שתילת מחשבות תרגול קוגניטיבי תרגיל תרגיל בקריאת מחשבות תרגיל בשתילת מחשבות תרגיל לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...שרק קצת חם. אלא מראש הוא לא רוצה שתחשוב שממש חם, ומראש הוא רוצה לוודא שתדע שזה רק קצת חם. ולכן כבר מראש הוא אומר קצת לפני המילה חם. כדי שכאשר תשמע את המילה חם, שלא תפרש אותה כפשוטה, אלא שמראש תדע את הפרופורציה של החום. ואחכ הוא מוסיף את המילה לי, שהיא כמובן סוג של הסתייגות. כי קצת חם, זה נשמע כעובדה. והמילה לי, הופכת את המשפט, ממשפט אובייקטיבי, למשפט סובייקטיבי. ויש גם את הניסוח שאומר לי חם קצת - שבעצם הוא מראש מצהיר שמדובר על משפט סובייקטיבי. ואחכ יש הצהרה שאומרת, שבאופן סובייקטיבי חם לי, בחום...
שיטות להטיל ספק, להאמין לטוב, להטיל ספק ברע, תרגילים לפיתוח החשיבה, נטל ההוכחה, להרגיש רק טוב, להגיע לאמת המוחלטת, ניתוח סדר המילים במשפט, לברר את האמת, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי
שיטות להטיל ספק, להאמין לטוב, להטיל ספק ברע, תרגילים לפיתוח החשיבה, נטל ההוכחה, להרגיש רק טוב, להגיע לאמת המוחלטת, ניתוח סדר המילים במשפט, לברר את האמת, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי
...לוודא שהוא אכן נכון. לעומת זאת, אם אנו מחפשים אמת יחסית, כלומר, יש לנו אינטרס אישי להוכיח משהו, אז אנחנו עשויים להסתמך על הוכחות שמשרתות את המטרה שלנו. מה הקשר בין נטל ההוכחה לתחושות אישיות? ההרצאה גם מתמקדת בנטל ההוכחה והקשר בין תחושות אישיות לאמיתות המוחלטת. לדוגמה, אליעד מציין את המקרה שבו אדם פוטר מעבודתו. בעוד הוא עשוי להרגיש רע, הוא יכול להאמין שהתפטרות מהעבודה עשויה להביא לו יתרונות. אליעד מציין כי לעיתים אנשים מעבירים את נטל ההוכחה לטוב, כלומר, הם מנסים למצוא הוכחות לכך שהמצב הרע יוביל לדבר...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
...רק מחזקת אותו, או שמא הרעיון מוצג כאילו הוא קיים, רק בזכות אותה הסיבה שהוצגה. וגם, האם ועד כמה מודגש הקשר של הסיבתיות שיש בין הרעיונות. האם הקשר מוסתר והרעיונות מוצגים כרעיון אחד שקיומו של דבר אחד, קיים במקביל לקיומו של הרעיון השני. או שמא המסר משדר בגלוי את זה שיש כאן מערכת יחסים של סיבה ותוצאה בין הרעיונות. ומי שמודע היטב למשמעות המילים של כל מילת קישור ולסדר המילים במשפט ולסדר של הרעיונות שבונים את המשפט המלא, על ידי זה הוא יכול להחליש רעיונות / לחזק רעיונות ולשפר את כושר השכנוע שלו לכל מטרה...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
...יותר ו - גדול בצורה שונה לפי הסדר בהן הן מופיעות במשפט. כשאומרים יותר טוב, המילה יותר משדרגת את הטוב, ומעבירה תחושה של חיזוק או מחויבות. לדוגמה, אם אומרים יותר טוב שלא תעשן, המוח מפרש זאת כתחושה של כובד ומחויבות. לעומת זאת, אם אומרים טוב יותר שלא תעשן, המילה יותר לא מעבירה את אותה תחושת הכובד. באופן כללי, כאשר המילה יותר מופיעה בתחילת משפט, המוח מפרש אותה כהשוואה או עמידה מול משהו אחר, דבר שמשפיע על התחושה הכללית של המשפט. מה ההשפעה של המילה יותר על תחושות? הכנסת המילה יותר למשפט יכולה לשדר תחושות...
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
...אם האויב מודיע מראש שהוא יתקוף בשעה מדויקת, הוא בעצם מפגין ביטחון עצמי ושליטה. הוא אומר למעשה: אני כל כך חזק וכל כך בטוח בעצמי, שאני אפילו יכול להודיע לך מראש מתי אתקוף, ואתה לא תוכל למנוע את זה. המסר הזה יכול ליצור פחד עמוק יותר במקרים מסוימים, כי הוא משדר תחושת עוצמה. לעומת זאת, אם לא מודיעים מראש על שעת התקיפה, האדם נמצא במצב של חוסר ודאות קבוע, ללא יכולת להיערך, מה שיכול ליצור תחושה מתמדת של לחץ וחרדה לאורך זמן. אי הודאות וההפתעה יוצרות פחד מסוג אחר - פחד מהלא ידוע. כדי להמחיש את הרעיון באופן...
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...לאותו נוסח של בקשה. ועליך לנסות לדמיין שאתה האדם השני שאתה מתקשר איתו. ועליך לנסות להבין, איך הוא היה רוצה שיבקשו ממנו את הבקשה ובאיזה צורה הוא היה רוצה שיציגו את הרעיון, כדי שהוא יגיב אליו, את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב. וניקח לדוגמה פרופיל רגשי של מלצר. אז הוא יהיה מושפע לדוגמה, מעד כמה המלצר אוהב את העבודה שלו. ואיך הייתה המשמרת שלו. ואיך הוא מרגיש ביחס לעצמו. והגיל שלו / הוותק שלו בעבודה / הניסיון שלו בעבודה / המשכורת שהוא מקבל / הטיפים שהוא קיבל בשבוע שעבר וכיוב, המון פרמטרים שונים, שמשפיעים...
תרגיל לפיתוח החשיבה, איך למצוא עניין בדברים? איך לפתח עניין? לזרוק את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להיצמד לאמת, לפתח את החשיבה, היצמדות לאמת
תרגיל לפיתוח החשיבה, איך למצוא עניין בדברים? איך לפתח עניין? לזרוק את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להיצמד לאמת, לפתח את החשיבה, היצמדות לאמת
...ומודע. מהי האמת והאם היא ניתנת לידיעה? הדיון על מהי האמת וכיצד אנחנו מגיעים אליה הוא חלק מהותי בתהליך של פיתוח חשיבה. כל מחשבה, כל תחושה או כל רעיון שעולים במוחנו, חייבים לעבור את מבחן האמת - האם הם באמת נכונים? אם אדם שואל את עצמו את השאלות הללו כל הזמן, הוא יתחיל לפתח את כושר החשיבה שלו ולהבין את מהות כל מחשבה. לדוגמה, כשמישהו אומר אני לא יודע, השאלה היא למה הוא לא יודע - האם זה משום שהוא לא מסוגל לחשוב על זה או משום שאין תשובה ברורה? איך מפתח החשיבה משפיע על זמן ופעולות? אליעד כהן מדבר על הקשר...
איך להיות יותר חכם? תרגיל לפיתוח החשיבה, איך לפתח שיחה? איך לפתח את השכל? להתרגל לשאול שאלות, להגיד לא הבנתי, לבקש הסברים, להיות מוכן להיות טיפש, להתרגל לא לדעת, מיומנויות שיחה, לבקש ממישהו להגדיר
איך להיות יותר חכם? תרגיל לפיתוח החשיבה, איך לפתח שיחה? איך לפתח את השכל? להתרגל לשאול שאלות, להגיד לא הבנתי, לבקש הסברים, להיות מוכן להיות טיפש, להתרגל לא לדעת, מיומנויות שיחה, לבקש ממישהו להגדיר
...זאת לפחות עשר פעמים ביום. המטרה כאן היא להכריח את האדם להתרגל לחשוב בצורה יותר ביקורתית ועמוקה, להבין את השאלות עד הסוף, וכך גם לפתח את השכל שלו. מדוע חשוב להגיד לא הבנתי גם אם זה לא נעים? אנשים באופן טבעי נמנעים מלהגיד לא הבנתי כי זה נותן להם תחושה של טיפשות, או שהם לא מספיק חכמים. אך אליעד כהן מדגיש שדווקא היכולת להגיד לא הבנתי, תסביר לי שוב היא היכולת שמפתחת את החשיבה ואת החוכמה. היכולת הזו מחייבת את האדם להיות מוכן להיות טיפש, כלומר, להכיר בזה שהוא לא יודע הכל ולא מבין הכל מיד. לדעתו של אליעד...
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות פיתוח שיחה, איך להתכתב בווצאפ? איך לשלוח סמס? איך לנסח הודעה? שלוש נקודות, סימן שאלה, סימני פיסוק, NLP, מחויב לענות לשאלה, איך לכתוב הודעה בווצאפ? לשאול מה שלומך
...מחייב אותו לתשובה. אליעד: נכון ברגע שאתה שם סימן שאלה יש לזה עוד משמעות הבן אדם השני הוא חווה את זה כשאלה ואז אתה יוצר לו תחושה שהוא חייב לענות לך, עכשיו יכול להיות שהבן אדם השני לא רוצה להרגיש שהוא חייב לך הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחייב אותו אז במקרה כזה אל תשים סימן שאלה, זאת אומרת אתה יכול להתעניין במישהו מה שלומך ואם אתה לא רוצה שהוא ירגיש רע מזה שהוא יחשוב שאתה חושב שאתה מצפה שהוא יענה לך ואז הוא יגיד עכשיו אני חייב לענות לו אז מה שלומך בלי סימן שאלה אז אתה לא חייב לענות לי זה גם בסדר, מה שלומך...
איך לנתח שאלה? איך להבין שאלה? ניהול דיונים, דוגמה ניתוח שאלה, להבין את המושגים של השאלה, לשים לב לכל מילה, תקשורת בין אישית, הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, איך לשאול שאלה? איך לדעת מה האינטרס של מישהו?
איך לנתח שאלה? איך להבין שאלה? ניהול דיונים, דוגמה ניתוח שאלה, להבין את המושגים של השאלה, לשים לב לכל מילה, תקשורת בין אישית, הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, איך לשאול שאלה? איך לדעת מה האינטרס של מישהו?
...מה האינטרסים שלו לספר את הסיפור הספציפי הזה. השאלה השנייה מתמקדת במה אפשר ללמוד על האדם באופן כללי מתוך הסיפור, למשל על ההעדפות שלו או אופיו. למה חשוב לברר את המשמעות של כל מושג בשאלה? אליעד מדגיש שוב ושוב שחשוב להגדיר ולהבהיר מושגים כדי למנוע טעויות ובלבול. הוא מסביר שכל מילה בשאלה, כמו סיפור, אינטרסים, או להפיק, יכולה לקבל מספר פירושים אפשריים. לכן, כדי לענות נכון על השאלה, חייבים לשאול קודם שאלות הבהרה ולוודא בדיוק למה השואל מתכוון בכל מושג. לדוגמה, המילה אינטרסים יכולה להתייחס לאינטרסים כלליים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טקסטים, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טקסטים, איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, אימון אישי בטלפון, מאמן אישי לילדים נוער והורים בתחום טקסטים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 20:18:54 - wesi1