אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
מה זה ראפור ואיך הוא משפיע על אנשים?

ראפור הוא מושג מתקדם בתחום השכנוע וההשפעה, שפירושו "שיקוף" - כלומר, התאמה או חיקוי מתוחכם של הדפוסים ההתנהגותיים, השפתיים והפיזיים של האדם שמולך. הרעיון המרכזי בראפור הוא שאם תצליח לגרום לאדם שמולך להרגיש שאתה דומה לו, הוא יחוש קרבה אליך ויהיה פתוח לקבל את המסרים שלך. אדם אוהב ומעריך את עצמו ולכן, כשהוא מזהה השתקפות של עצמו באחר, הוא ירגיש בנוח וירצה להקשיב.

איך יוצרים ראפור נכון?

יצירת ראפור מבוססת על שיקוף עדין של האדם שמולך בשלושה מישורים עיקריים:
  • התאמת שפת גוף:

    אם האדם שמולך יושב בתנוחה מסוימת, לדוגמה עם רגליים משוכלות, תעשה זאת גם אתה. אם הוא משתמש בתנועות ידיים מסוימות, חזור עליהן באופן מתון.
  • שיקוף סגנון דיבור:

    אם הוא מדבר במהירות מסוימת, דיבור איטי או מהיר, דבר באופן דומה. כך גם בנוגע לטון או לעוצמת הקול שלו.
  • שימוש במילים וביטויים שלו:

    כשאתה חוזר על ביטויים או מילים שהוא משתמש בהם, זה יוצר תחושה של קרבה וזיקה.
הטכניקה הזו עובדת בעיקר ברמה התת - מודעת, כיוון שהאדם מזהה בך חלקים מעצמו ולכן מרגיש קרוב ובטוח יותר.

מדוע ראפור אינו מספיק יעיל לבדו?

אליעד כהן מסביר שהבעיה המרכזית בראפור היא ההנחה המוטעית שאדם מושפע בעיקר ממי שדומה לו. האמת היא שראפור הוא כלי חלקי ולא מספיק, מכיוון שאנשים מושפעים לאו דווקא ממי שדומה להם, אלא ממי שהם שואפים להיות. לאדם יש בראש דמות אידיאלית של מי שהוא היה רוצה להיות, ולכן הוא יקשיב לאדם שמשדר לו את האידיאל הזה.

איך אנשים באמת מושפעים מאחרים?

בני אדם מושפעים בעיקר מאנשים שמייצגים את מה שהם רוצים להיות ולא בהכרח מאנשים שדומים להם בפועל. לדוגמה:
  • אם אדם הוא קבצן שרוצה להפוך לאיש עסקים מצליח, הוא לא יקשיב למישהו שנראה ומתנהג כקבצן כמוהו, גם אם הוא משתמש בטכניקות ראפור מושלמות. לעומת זאת, אם יראה מולו אדם לבוש בחליפה, שמשדר הצלחה ועסקים, הוא יהיה פתוח לקבל ממנו עצות וללמוד ממנו, משום שאותו אדם מייצג את השאיפה שלו.
  • דוגמה נוספת: כאשר אדם זקוק לעצה רפואית, הוא יקשיב לרופא מוסמך ולא למישהו אחר שיושב איתו בתור לרופא, אף על פי שהאדם השני דומה לו יותר.
איך להשתמש בראפור בצורה נכונה וחכמה?

השימוש הנכון בראפור הוא לדעת איזה חלקים של האדם כדאי לשקף ואיזה לא. עליך לשקף רק את התכונות וההתנהגויות שהאדם אוהב בעצמו ומעריך, משום שכך הוא ירגיש קרוב אליך באופן חיובי. לעומת זאת, אם תשקף לו חלקים שהוא לא אוהב בעצמו, הוא עלול לדחות אותך ולהתרחק ממך.

לדוגמה:

אם אדם מתלונן שהוא גדל בשכונה מסוימת ורואה בכך חיסרון, אם תשקף את אותו חיסרון ותאמר שגם אתה גדלת שם, זה יגרום לו להרגיש שאתה פחות איכותי ולכן הוא עלול לדחות את דבריך.

מהן הטעויות הנפוצות ביצירת ראפור?

יצירת ראפור בצורה לא נכונה עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. הטעויות המרכזיות הן:
  • שיקוף מוגזם ולא טבעי:

    אם תחקה אדם בצורה בולטת מדי, הוא ירגיש מניפולציה.
  • שיקוף של תכונות שליליות:

    אם תשקף התנהגויות שאותו אדם לא אוהב בעצמו, הוא ירתע ממך ויתנגד לך.
  • חיקוי חסר הבנה של ביטויים או סגנון דיבור:

    שימוש במילים או ביטויים ללא הבנת המשמעות או ההקשר שלהם יגרום לתחושת חוסר אמינות.
איך להיות מודל לחיקוי ולהשפיע באמת?

הדרך היעילה ביותר להשפיע על אחרים היא להציג את עצמך כדמות שהם שואפים להיות כמוה. אדם יקשיב יותר למי שמייצג את האידיאל שלו מאשר למישהו שרק משקף לו את עצמו הנוכחי. לדוגמה, אם ברצונך להוביל או להיות מנהיג עבור אחרים, עליך לשדר הצלחה, כריזמה, ביטחון ועוצמה - תכונות שאחרים רוצים לעצמם. באופן טבעי, אנשים ירצו להתקרב אליך, להקשיב לך וללכת בדרכך, כי אתה מייצג את מה שהם הכי רוצים להיות.

לסיכום - איך להשתמש נכון בראפור?

ראפור הוא כלי יעיל ביצירת כימיה בין אישית והשפעה, אך רק בשימוש חלקי ומדויק. הוא יעבוד בצורה הטובה ביותר כאשר אתה משקף תכונות שהאדם אוהב ומעריך בעצמו. עם זאת, כדי להגיע להשפעה ממשית ועמוקה, עליך להציג לאדם את מה שהוא שואף להיות. אדם יעדיף להקשיב למודל לחיקוי מאשר להשתקפות של עצמו. לכן, הדרך הטובה ביותר להשפיע ולשכנע היא לשדר את הדמות שהוא חולם להפוך אליה.
מה זה ראפור ואיך הוא משפיע על אנשים?

ראפור הוא טכניקת שכנוע והשפעה מתקדמת שבה אדם משקף את הדפוסים ההתנהגותיים, השפתיים והפיזיים של האדם שמולו. הרעיון הוא שכאשר אדם רואה במישהו אחר השתקפות של עצמו, הוא ירגיש קרוב אליו, יזדהה איתו, ויהיה פתוח יותר לקבלת מסרים ממנו.

איך יוצרים ראפור?

כדי ליצור ראפור עם אדם אחר, ניתן להשתמש בטכניקות שיקוף כגון:
  • התאמת שפת הגוף - אם האדם שמולך יושב בתנוחה מסוימת, שב גם אתה כך.
  • שימוש באותו סגנון דיבור - אם הוא מדבר בקצב מהיר, דבר גם אתה בקצב מהיר.
  • חזרה על מילים וביטויים מסוימים שהוא משתמש בהם.
המטרה היא לגרום לו להרגיש שאתם דומים, מה שיוצר תחושת קרבה ואמון.

למה ראפור הוא שיטה לא מספיק יעילה?

למרות הפופולריות של ראפור, השיטה הזו אינה מושלמת. היא מתבססת על ההנחה שאדם יושפע בעיקר ממי שהוא דומה לו. אך האמת היא שאדם מושפע לאו דווקא ממי שדומה לו, אלא ממי שהוא היה רוצה להיות.

איך אנשים באמת מושפעים מאחרים?

בני אדם אינם מושפעים מעצמם או מאנשים הדומים להם, אלא ממי שהם שואפים להיות. כלומר, אם אתה רוצה להשפיע על מישהו, עליך לשדר לו שאתה מייצג את מה שהוא שואף להיות.

לדוגמה:

אם אדם מסוים הוא קבצן ורוצה להיות איש עסקים מצליח, האם הוא יקשיב למישהו שמזכיר אותו (כלומר, עוד קבצן)? לא בהכרח. אך אם הוא יראה מולו אדם לבוש בחליפה ומקרין הצלחה, הוא ייטה יותר להקשיב לו.

איך להשתמש בראפור בצורה חכמה?

כדי להשתמש נכון בראפור, יש לשקף לאדם רק את החלקים שהוא אוהב בעצמו. אם הוא גאה בהתנהגות מסוימת, שיקוף שלה ייצור חיבור. אבל אם יש לו תכונה שהוא לא אוהב, שיקוף שלה עלול לגרום לו לדחות אותך.

לדוגמה:

אם אדם מתלונן על כך שהוא בא מחברה מסוימת ורואה בכך חיסרון, אל תנסה להתחבר אליו על ידי אמירה שגם אתה משם - זה רק יגרום לו לזלזל בך.

איך להיות מודל לחיקוי ולהשפיע על אחרים?

אם אתה רוצה לגרום לאנשים להקשיב לך וללכת אחריך, חשוב שתשדר להם שאתה מה שהם רוצים להיות. כשאדם רואה בך דמות שהוא מעריץ, הוא יטה להקשיב לך ולקבל את דבריך ללא התנגדות.

מהן הטעויות הנפוצות ביצירת ראפור?
  • שיקוף מוגזם ולא טבעי - אם מחקים אדם באופן בוטה, זה עלול לגרום לו להרגיש מניפולציה.
  • שיקוף של תכונות שליליות - אם האדם לא אוהב משהו בעצמו, שיקוף שלו יגרום לו להתרחק ממך.
  • שימוש לא נכון בתקשורת - חיקוי של ביטויים מסוימים ללא הבנה של המשמעות שלהם עלול ליצור אנטגוניזם.
איך להשתמש נכון בראפור כדי להשפיע על אנשים?

במקום לנסות להיות דומה לאדם שמולך, התמקד בלהיות מה שהוא שואף להיות. ברגע שהוא יזהה בך את האידיאל שלו, הוא יהיה פתוח יותר לקבלת המסרים שלך.

לסיכום

ראפור הוא כלי חשוב ליצירת קשרים והשפעה, אך הוא אינו מספיק בפני עצמו. כדי לשכנע אדם באמת, עליך לשדר לו שאתה מייצג את הדמות שהוא שואף להיות. אנשים מקשיבים לא רק למי שדומה להם, אלא בעיקר למי שהם רוצים להיות.
איך להשפיע על אנשים? להיות מה שהוא רוצה להיות, איך להיות מודל לחיקוי? איך להיות מנהיג? איך לגרום לאנשים לרצות להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לא ליצור ראפור? איך ליצור הזדהות? טעויות ביצירת הזדהות, מתי ליצור הזדהות? מתי לא ליצור הזדהות? להיות מה שהוא רוצה שתהיה, מה זה ראפור? שיטת ראפור, חוסר ראפור, הדגמת ראפור, ראפור תקשורתי, ראפור מה זה, תרגיל בראפור
אמונה איך לגרום למישהי לאהוב אותך איך לגרום לאנשים לאהוב אותי לאהוב רק אותך חכם לגרום לגברים לאהוב אותי לשכנע אדם להיות מודל לחיקוי לגרום לגברים להתאהב בך להתחבר הנחה nlp איך יוצרים ראפור איך ליצור ראפור איך לשתול איך לשתול מחשבות השפעה התקדמות טעויות טעויות ביצירת ראפור טעויות של nlp טעות יצירת כימיה יצירת כימיה בין אישית כימיה כימיה בין אישית לטעות ליצור ליצור ראפור למתקדמים לשתול לשתול מחשבות מה זה ראפור מחשבות נלפ ראפור ראפור והשפעה ראפור למתקדמים שיקוף שיקוף והשפעה על אדם אחר שכנוע שכנוע למתקדמים שתילת מחשבות תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את ... לא היה רוצה לקנות את המוצר הזה. והתנגדות סובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב בטעות שהמוצר לא מתאים לו וכיוב. ואובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, ושכולם מסכימים עליו בלי להטיל בו ספק. וסובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, אבל רק ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא ... הוא חולה, הוא חייב להיות אומלל לנצח. בדרך זו, האדם מתחיל לפקפק בתפיסתו ומבין שאולי יש דרך אחרת לראות את הדברים. מהי הטקטיקה של הפיכת צריך לחייב בשכנוע? אליעד כהן מציין גם את השפעת השימוש במילים בצורה מחושבת. ... ערך. השימוש בהגזמה כזו יכול להוביל את האדם להרהר על עמדתו ולהבין שאולי הוא יכול להיות מאושר גם עם פחות כסף. כיצד רבי נחמן מברסלב השתמש בטכניקות שכנוע לשינוי תפיסות? שיטה זו הוסברה גם באמצעות סיפורים על רבי נחמן ... כמו הסכמה עם השואל, אך למעשה, לאחר חקירה מעמיקה, השואל הבין שאין לו בחירה חופשית מלאה, כי הרצון עצמו מכריע את הבחירות. איך ניתן להשתמש בטכניקות שכנוע גם בחינוך ובטיפול אישי? טכניקות שכנוע אלו לא מיועדות רק לפילוסופיה או לשיחות עיוניות. הן ניתנות ליישום גם בחינוך ובטיפול אישי. לדוגמה, בחינוך ילדים, אם ילד אומר שהוא לא יכול לעשות משהו, במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו שהוא כן יכול, אפשר להחיל את עקרון ההקצנה. אם ילד אומר ... פתרון באופן עצמאי. מהי אסטרטגיית השינוי תודעה? אסטרטגיית השינוי תודעה היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה, השתמשו בהגזמה מכוונת, כך שהאדם יגיע למסקנה בעצמו. לדוגמה, אם ... אישי. אם אדם מעלה בעיה, במקום להציע פתרון ישיר, אפשר להקצין את טענתו כך שהוא עצמו יגיע לפתרון. למשל, אם אדם טוען שהוא לא יכול לקום בבוקר, במקום לשכנע אותו שהוא יכול, יש להקצין את עמדתו ולומר לו שאין שום סיכוי שהוא יוכל לקום בבוקר. בדרך זו, הוא יתחיל לחפש דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה ... הזה הוא שניתן להעביר מסר לאדם בצורה עקיפה כך שהוא לא יבין מיד שהוא שינה את דעתו, אבל כשהוא יקלוט זאת, זה כבר יהיה מאוחר מדי - הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה ולנסות לכפות עליו עמדה אחרת, משתמשים בתהליך של הגזמה מכוונת ... לו לרצות להפריך אותה ולהוכיח לעצמו שהוא דווקא כן יכול. מסקנה: הפיכת ההיגיון כנגד עצמו המנגנון של הקצנת מחשבות הוא כלי רב עוצמה לשינוי תפיסה מבלי ליצור התנגדות ישירה. במקום לומר לאדם שהוא טועה, נותנים לו להבין את הסתירה שבדבריו על ידי הגזמתם עד הקצה, מה ... יודע מה יקרה אם זה יעבוד עוד כמה פעמים. ש: תעשה לי טובה, תאמין לי עוד פעם אם זה עובד, זה רגע של אושר. אליעד: אני עשיתי כדי שתגיד. טוב טוב, בא נתקדם אני מסביר עוד פעם אתה לוקח, עכשיו תסתכלו אם הבן אדם היה קם ... צוואר עקום איך הוא יכול לשיר? לא, הוא היה למרות שהיה לו צוואר עקום הוא יכול הכי מומחה להשמיע קולות. ש: אולי דווקא בגלל זה. אליעד: עכשיו אולי אני טועה, אולי זה ההוא של הבעטליר? לדעתי זה הצוואר עקום. עכשיו מה היה ... שניסיתי להסביר לך איך לא לסבול ואז אתה התנגדת לזה, אמרת אני לא יכול ואז אמרתי לך תקשיב אני לא באמת חושב שאתה יכול אני רק רציתי לבדוק עד כמה אתה משוכנע שאתה לא יכול ואז הזדהיתי איתך עם הלא יכול, ואז הלא יכול הזה ... ואז אוקי, את הולכת, אומרת לה וואלה את צודקת, נכון אם אני בזה, אז אני פשוט יכולה להגיד לו לחכות רגע ולהביא לך את מה שאת רוצה, אוקי עכשיו איפה טעיתי? כשאמרתי לו אני יכולה להגיד לו לחכות רגע כי למה זה יפול? כי בלהביא מגבת את יכולה להגיד אני יכולה לחכות רגע, בלסדר את החדר זה לא אני יכולה לחכות רגע כי זה לא רגע לכן המילה רגע אם תוסיפי אותה היא יכולה ליצור בעיה כי המילה רגע זה יוצר הפרדה בין להביא מגבת לבין החדר, לכן ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת ... מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן ... שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, ... ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות ... גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על ... במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל ... את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח. והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את ... כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, ... את המוצר. אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון ... לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה. וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה ... בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את ... את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואחכ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז ... נוח לו להודות שהוא טועה. או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את ... ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה ... לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, ... לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, ... שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון ... כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע ... אז הלקוח יכול לחשוב בטעות, שמנסים לרמות אותו וכיוב. ובסיכומו של דבר, יש יתרונות וחסרונות, בהשפעה על תת המודע של הלקוח ביחס להשפעה על המודעות של הלקוח. והתשובה לשאלה מודע או תת מודע, ...
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
... של האדם לדעה של עצמו, עי החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים איך לשכנע את ההורים? מניפולציות לשכנע אנשים דיבייטינג לשתול מחשבות וכאן אבאר עוד שיטה, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו. והדרך לכך היא, על ידי החלפת הסיבה ... כי האדם מתעקש שהסיבה שלו היא מוצדקת. ובמקרה כזה לדוגמה, ניתן לנסות לשכנע את האדם ולשתול בתוכו את המחשבה, שהוא אומר את מה שהוא אומר, בגלל סיבה אחרת, שאיתה הוא לא ירצה להזדהות. ... כי אתה לא אוהב אותי. וזאת בעצם המניפולציה שהצגנו כאן. שבה הילד מנסה לשכנע את אבא שלו, שהסיבה שבגללה הוא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, היא לא בגלל שהוא אוהב אותו ורוצה לשמור ... מזוהה איתם. ומי שרוצה להפעיל לחץ פסיכולוגי על מישהו אחר, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר לעשות כך או אחרת, ומי שרוצה לגרום לאדם אחר לשנות את עמדתו, עליו לאתר את נקודות התורפה של האדם ... את המסר, שזה שהוא פועל כך מכוח אותה הסיבה הרעה, הרי שהוא עושה זאת רק בטעות, ושבאמת מצד האמת הוא לא באמת חושב שהסיבה הזאת טובה, למרות שהוא פועל בגללה. וניתן דוגמה מתחום הטיפול ... גם היפוך. והוא, שלפעמים אפשר להכריח מישהו לקבל משהו כלגיטימי, אם בעצם משכנעים אותו שהוא פועל מכוח הסיבה הזאת, כאשר יודעים מראש שהוא לא יוכל לעשות שינוי, ושהוא יהיה חייב למצוא דרך ...
NLP, שינוי מחשבות, לשנות מחשבות, חיסכון לפנסיה, לחסוך לפנסיה, כסף ואושר, יצירת פרדוקס פנימי, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, שליטה במחשבות
NLP, שינוי מחשבות, לשנות מחשבות, חיסכון לפנסיה, לחסוך לפנסיה, כסף ואושר, יצירת פרדוקס פנימי, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, שליטה במחשבות איך ניתן לגרום לאדם להפסיק לרצות משהו בעזרת פרדוקס? הסבר על פרדוקסים והשפעתם על מחשבות והתנהגויות האם אפשר לגרום לאדם ... אחת הדרכים להפסיק התנהגות או רצון של אדם היא להכניס אותו לפרדוקס. הכוונה היא ליצור במוחו של האדם התניה שמחברת את ההתנהגות או הרצון לשני דברים מנוגדים, מה שגורם לו להסתחרר ולבסוף להפסיק לבצע את הפעולה. מהו פרדוקס ומה ... להכניס אותו לפרדוקס ביחס למה שהוא עושה. מה זה אומר להכניס אותו לפרדוקס זה אומר ליצור לו התניה במוח שמחברת את מה שהוא עושה לשני דברים הפוכים וזה יגרום לו להסתחרר ולהפסיק לעשות את זה. ש: איך זה בדוגמה של הכסף? אליעד: לדוגמה בא ...
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע? מהם הסודות לשכנוע וליצירת מוטיבציה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את התהליכים המנטליים המניעים אנשים ואת הדרך שבהם ניתן להבין ולעצב את התודעה כדי להשפיע עליהם. הוא מתחיל בדיון על ... על הדרך שבה אפשר לשכנע אחרים, הוא מציין שהמפתח הוא לזהות אם הם מחפשים להשיג מטרה מוחלטת או יחסית. אם הם רוצים את המוחלט, אז קשה להם להשיג את המטרה, כי הם לא מזדהים מספיק עם המטרה ... שאתה משתלם כל הזמן מתקדם. אליעד: אז איזה שלמות יש בזה? ש: כאילו השלמות שמדברים עליה. אליעד: תגדיר שלמות. ש: זה כל הזמן גורם להרגיש שמתפתח ומתפתח. אליעד: אני שמח אבל אתה בכל מקרה, בכל ...
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - "למה אתה לא מבין ש" - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות?
... השכנוע שתילת מחשבות - למה אתה לא מבין ש - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות? וכאן אנתח מקרה לדוגמה, של אדם שמנסה לשכנע אדם אחר בטענה כלשהי. ואחרי מספר ניסיונות שכנוע שלא הצליחו, אמר אותו האדם שרוצה לשכנע, לאדם שאותו הוא רוצה לשכנע למה אתה לא מבין ש (טענה כלשהי)... ?. וכאן אבאר למה זו טעות להתנסח בצורה הזאת? וכיצד דווקא המשפט הזה שנראה שכאילו הוא מטיל ספק בדבריו של השומע, למה הוא דווקא מחזק את ... כאשר על העובדה הזאת נשאלת השאלה למה וכך יוצא המשפט למה + אתה לא מבין ש.... והמשמעות של זה היא, שכאשר המשכנע אומר לשומע, למה אתה לא מבין ש, המשמעות של זה היא, שהמשכנע נכנע והסכים שאכן קיימת עובדה קיימת במציאות, והיא שהשומע לא מבין ש. ועכשיו השאלה של הרוצה לשכנע היא למה אתה לא מבין ש. וזאת כמובן סוג של כניעה. דהיינו, לא הצלחתי לשכנע אותך ש... ואני לא יכול לשכנע אותך ש... ועכשיו רק נשאר לשאול, למה אתה לא מבין ש... כי זה שאתה לא מבין ש... זאת עובדה קיימת, שגם המשכנע מראה שהוא מסכים עם זה שהשומע לא מבין ש... ועכשיו נשאר רק לשאול למה הדברים הם כך ולא אחרת. כמו ששואלים, ... ולא אחרת. ובכל מקרה הרעיון הוא, שצורת ניסוח של למה אתה לא מבין ש..., מוסתרת בתוכה הסכמה לעובדה שניסיונות השכנוע נכשלו, ועכשיו רק צריך לברר למה השכנוע לא הצליח. ובנוסף, ברגע שמושמע המשפט למה אתה לא מבין ש..., הרי שהמשפט הזה, לא רק שהוא לא מחזק את הטענה המקורית שרוצים לשכנע בה, אלא גם שהוא מעורר את ההתנגדות האפשרית לרעיון שבו רצית לשכנע את האדם השני. כי המשמעות של למה אתה לא מבין ש..., היא שקיימת אכן האפשרות שהאדם השני לא יבין אותך, ושקיימת ... לא מראה בצורה גלויה שאתה רוצה לגרום לו לשנות את דעתו. אבל ברגע שיש ויכוח גלוי, שבו בצורה גלויה אתה מנסה לשכנע אדם אחר לקבל את דעתך, במקרה כזה צורת הניסוח למה אתה לא מבין ש... למה אתה חושב ש..., היא בעצם מראה נתינת ... שאותה רוצים לשלול + היא מעוררת אצל השומע את הרצון שלו לחזק את עמדתו ולהתבצר בה. ולכן, גם כאשר אתה לא מצליח לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, עליך לשים לב, שאתה לא נותן בטעות לגיטימציה נסתרת לדברים שלו. אז איך כן להתנסח בצורה נכונה? את זה הסברתי במקומות אחרים... ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ומפרש את מה ... מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ליצור אצל האדם הסחת דעת ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך ... איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד. וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב וכיצד המוח מפרש את מה שאומרים לו? ומי ... הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן לשתול מחשבות אצל האדם. במקום שבו מעבירים לאדם אינפורמציה כלשהי. ואפשר לגרום לאדם להבין את מה שהוא שמע, בצורה ... יוצרים לאדם סוג של מצג שווא וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. ... הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר. ואחד מהדברים שמשפיעים על הצורה שבה המוח מחליט איך לפרש את המידע שהוא לא ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2 או לדוגמה מזוגיות, של אדם שסיים מערכת יחסים כלשהי, שבה הוא היה רגיל שכאשר מתבטאים כלפיו ... דימוי שגוי שהוא עושה, בין הדבר שיש לו ספק לגביו, לבין דבר אחר. וזה בעצם אומר, שכאשר רמת הריכוז של האדם יורדת, אז במצב כזה הרבה יותר קל לשתול מחשבות אצל האדם השני. כי כאשר רמת הריכוז של האדם יורדת, בין אם זה בגלל עייפות כלשהי ובין אם זה בגלל הפעלת לחץ נפשי לחץ ... ויש גם רשימו רגשי. שהאדם מרגיש כלפי הדבר שהוא לא יודע מה להרגיש כלפיו, את הרגש האחרון הקרוב ביותר שאותו הוא הרגיש קודם לכן. והרעיון הוא, ליצור לאדם הבנה + חוויה, שאותן הוא ישליך על הדבר שבו הוא לא בטוח. דהיינו, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לקנות את המוצר שלך, ... מעדיף להסכים עם מה שאתה אומר לו, לגבי המשפט נכון שאתה לא רוצה להיפגע ולהיות חולה, ואז הוא נמצא במצב רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמה מה הלקוח צריך לחשוב, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר? תשובה: הלקוח ... מבצע עוד חישובים נוספים. וככל שאתה תלמד ותדע יותר טוב, איך המוח עובד, כך תדע יותר טוב, איך לגרום לאנשים לרצות את מה שאתה רוצה שהם ירצו. ואיך לשתול מחשבות. ואיך לגרום לאנשים להרגיש לחשוב לעשות את מה שאתה רוצה וכיוב. ואתה, כאשר אתה עצמך מבין ומפרש משהו בצורה ...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע מהם הכשלים בניתוח טכניקות ה - NLP? במהלך הניתוח של הווידאו, אליעד מסביר כיצד המומחה המפגין טכניקות NLP מציג את המידע. המומחה טוען כי המילים לא ואל לא אפקטיביות בתקשורת כי המוח לא מעבד שלילה, ומסביר שכשאומרים למישהו אל תעשה X, הוא בעצם מקדיש תשומת לב לפעולה הלא ... על המוח, והמניפולציות שמבצע המומחה לא בהכרח מספקות את התוצאות שהוא מציע. מה הבעיות בטכניקות NLP המוצגות? 1. הטענה שהמוח לא מעבד שלילה: המומחה טוען כי המוח לא מעבד את המילה לא, אבל אליעד מציין ... בשאלה רטורית: השימוש בשאלות כמו האם אתה רוצה לסגור את העסקה או לא רוצה לסגור את העסקה? נועד ליצור אשליה של בחירה, אך אליעד מציין כי עצם השאלה יכולה ליצור ספק ומורכבות, במקום להוביל את האדם לתשובה חד משמעית. 3. שימוש במילה מעל: המומחה אומר מעל 18 שנה ... שהיא מנסה למנוע. מסקנות ההסבר של אליעד מראה כיצד השימוש במילים ובניסוחים מניפולטיביים יכול ליצור אשליות של בחירה, אך לא תמיד יוביל לתוצאות הרצויות. המוח מעבד שלילה ומבין את המשמעות של מילים שליליות, ולכן יש להתייחס בזהירות לשימוש בטכניקות NLP שלא תמיד מבוססות על עובדות. השפעת המילים על קבלת החלטות אינה תמיד ברורה, ויש לבצע את השימוש במילים באופן מושכל יותר. שיטות NLP לשכנוע איך להשתמש במילים שליליות בשכנוע? האם המוח מעבד שלילה? טכניקות NLP בהשפעה על החלטות הבעיות בשימוש במילים שליליות סיכום מפורט ומעמיק של ניתוח הווידאו של המומחה ל - NLP צפינו בוידאו של מומחה ל NLP -להלו הניתוח שלו: במהלך הווידאו שצפינו בו, המומחה ל - NLP הציג טענות שונות בנוגע לאופן שבו המוח מעבד מילים, בפרט שלילה כמו לא ואל. הוא ניסה להדגים כיצד המוח אינו קולט שלילה ולכן יש להימנע משימוש במילים שליליות בתקשורת כדי למנוע תוצאה הפוכה מהרצוי. כמו כן, הוא הציג שיטות מניפולציה פסיכולוגיות שנועדו, כביכול, לגרום ... לבצע בחירות מסוימות מבלי להרגיש שמכריחים אותם. בניתוח של דבריו, מצאנו מספר רב של כשלים לוגיים, טעויות בהבנה של השפה והמוח, ושימוש בטכניקות מניפולטיביות שמוצגות בצורה לא מדויקת או מבלבלת. למעשה, ניתן לראות כי חלק גדול מהטענות שהוא הציג לא נתמכות במציאות או שהן מוצגות בצורה מגמתית ומוטעית. הטענה המרכזית: המילים לא ואל אינן אפקטיביות אחת מהטענות המרכזיות שהמומחה העלה הייתה כי כאשר ... המוח לא מעבד שלילה? עצם העובדה שהקהל הבין את המסר שלו מוכיחה שהמוח כן מעבד שלילה. הטענה: שיטות NLP לשכנוע על ידי יצירת אשליית בחירה המומחה הציע טכניקה של יצירת אשליית בחירה כדי להוביל ... להפעיל רגש במקום עובדות: העובדה שקרה שינוי לא אומרת שהקמפיין גרם לו, אך הוא מציג זאת כך כדי ליצור תחושת ודאות. עשרת הדיברות מבוססות על שלילה: התורה משתמשת בשלילה במשך אלפי שנים (לא תרצח, לא ... שלילה היא חלק טבעי מהשפה, והמוח כן מעבד אותה - אך יש דרכים חכמות יותר להעביר מסרים. כאשר מנסים לשכנע, עדיף לא להזכיר ספק או אפשרות שלילית אם לא צריך. לא כל טענה שמשתמשת בדוגמה בודדת יכולה להפוך לחוק כללי. לשימוש במילים כמו מעל, חלקם, או ציון של שנה ספציפית יש השפעה על האופן שבו המסר נתפס. חיבור בין אירועים שונים ללא הוכחה אינו הופך אותם לקשורים באמת. כשלים לוגיים וכיצד לזהות אותם איך לשכנע מבלי לבצע מניפולציה ניתוח ביקורתי של טענות בתקשורת הקשר בין שפה למחשבה איך להשתמש נכון בשלילה כדי להעביר מסרים ראינו וידאו של מומחה לשקר כלשהו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: חוסר ראפור, האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חוסר ראפור, איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, אימון אישי לבני נוער, קאוצינג מומלץ בתחום חוסר ראפור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 00:41:45 - wesi1