אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חוויית ✔למה האדם סובל ואיך הרצון יוצר את הסבל? מה המשמעות של שינוי זהות והקשר שלו לסבל? מהי "חוויית החלום" ואיך מחזיקים אותה? איך מפתחים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 למה האדם סובל ואיך הרצון יוצר את הסבל? מה המשמעות של שינוי זהות והקשר שלו לסבל? מהי "חוויית החלום" ואיך מחזיקים אותה? איך מפתחים את השכל בחיי היום - יום? כיצד שכל מפותח משפיע על הרגש? מה הכוונה ב"הכל כלום" ואיך לחיות לפיה? איך הספר "להיות אלוהים" תורם לפיתוח השכל? איך להתאמן בפועל על פיתוח השכל?
למה האדם סובל ואיך הרצון יוצר את הסבל?

אליעד כהן פותח את ההרצאה בהסבר יסודי ומעמיק על השורש של כל תחושת סבל. לדבריו, אדם יכול לסבול רק אם יש לו רצון שלא מתממש. כלומר, עצם הרצון הוא המקור לסבל, וכאשר אדם לא רוצה שום דבר, הוא גם לא יכול לסבול. לדוגמה, אם אדם מרגיש רע, הוא חייב לשאול את עצמו מהו אותו רצון שלא בא לידי ביטוי. אם הוא מרגיש מתח, לחץ או עצבנות, הדבר מצביע על רצון פנימי שטרם התממש. זהו הצעד הראשון בתהליך ההתמודדות עם תחושות רעות: לגלות את הרצון העומד מאחוריהן.

מה המשמעות של שינוי זהות והקשר שלו לסבל?

הנושא המרכזי הבא שאליעד מעלה הוא רעיון "שינוי הזהות". שינוי זהות מתייחס למעבר ממצב תודעתי אחד לאחר, מצב שבו האדם משתחרר לחלוטין מדפוסי מחשבה ותחושות מהעבר, ומתחבר ל"כלום", למקום של חוסר מחויבות מוחלט. אליעד מדגיש שזו לא בריחה אלא ניסיון להגיע לחוויה חדשה ונקייה מתפיסות ישנות. לדוגמה, מישהו שסבל במשך שנים יכול להרגיש צורך להשתחרר מ"הזהות" של מי שסובל, ולהפוך לאדם חדש. אך אליעד מזהיר, כי כדי לחוות את השינוי באמת, נדרש שכל ברור שיתמוך בחוויה. אחרת, החוויה עלולה לגרום לבלבול או לתחושת ניתוק.

כיצד תהליך ההבנה מוציא את האדם מהבלבול?

אליעד מסביר שהיציאה מבלבול נפשי ורגשי מתרחשת דרך ניתוח לוגי של כל מחשבה ושל כל רגש. אם אדם סובל כי "עזבו אותו", עליו לפרק את ההנחה הזאת ולבדוק מה הוא באמת רוצה, ומהן ההנחות הבסיסיות שמובילות אותו למסקנה שהפרידה היא דבר רע. פיתוח הבנה זו דורש אימון קבוע של חשיבה ביקורתית, כולל ניתוח הפעולות הקטנות ביותר שלנו. לדוגמה, אליעד מציע לאדם לבדוק את החופש שלו לאכול או לא לאכול, ולהבין שכל פעולה היא אופציונלית ולא חובה מוחלטת.

מהי "חוויית החלום" ואיך מחזיקים אותה?

אליעד מדבר גם על "חוויית החלום", שהיא מצב תודעתי שבו המציאות נתפסת כלא ממשית, כמו חלום. בחוויה זו אדם מרגיש תחושת ריחוף, ניתוק או שלווה רגעית. אך כדי שהחוויה הזאת לא תוביל לבלבול, היא חייבת להיות מלווה בשכל חד ובהבנה מעמיקה. ללא שכל, אדם יאבד את אחיזתו במציאות. לדוגמה, אדם יכול להרגיש שחוויית החלום נותנת לו חופש פנימי, אך אם הוא לא יידע לפרק את החוויה שכלית, הוא לא יוכל להחזיק אותה לאורך זמן.

איך מפתחים את השכל בחיי היום - יום?

אליעד מציע דרכים מעשיות לפיתוח שכל בחיי היומיום. הוא מדגיש את החשיבות של ניתוח לוגי של כל משפט או רעיון שנתקלים בו, כולל רעיונות פוליטיים, שיחות עם חברים או אפילו משפטים שנאמרים בטלוויזיה. לדוגמה, אם נאמר המשפט "השופטים יקשיבו למי שבחר בהם", יש לנתח אותו לוגית, לבדוק האם זו עובדה או פירוש, והאם זו באמת סיבה ותוצאה נכונה. תרגול זה מאפשר למוח לפתח יכולת ביקורתית, לראות מניפולציות, וליצור חופש פנימי.

כיצד שכל מפותח משפיע על הרגש?

אליעד מדגיש ששכל מפותח מאפשר התמודדות טובה יותר עם רגשות. אדם שמבין שהסבל שלו הוא תוצר של הנחות מוטעות, יכול לשנות את הפירושים שלו למציאות ולהפסיק לסבול. לדוגמה, אמירה כמו "אני סובל 100% מהזמן" היא פירוש ולא עובדה. מי שמבין את ההבדל הזה מסוגל לשנות את התגובה הרגשית שלו למציאות ולהרגיש טוב יותר.

מה הכוונה ב"הכל כלום" ואיך לחיות לפיה?

אליעד מסביר שהבנה של "הכל כלום" משמעותה להכיר בכך שכל רצון, פעולה...
למה האדם סובל ואיך הרצון משפיע על כך?

אדם מרגיש רע רק כאשר יש לו רצון שלא מתממש. אם האדם לא היה רוצה דבר, הוא גם לא היה יכול לסבול. כל סבל נובע מרצון שלא בא על סיפוקו. לכן, כאשר אדם מרגיש רע, המשמעות היא שיש בו רצון כלשהו. לדוגמה, כאשר אדם מרגיש מתוח, עצבני או חסר שקט, עליו לשאול את עצמו מה הוא באמת רוצה. אין אפשרות לסבול בלי לרצות משהו. החיפוש אחרי הגדרה ברורה של הרצון האישי הוא שלב ראשוני והכרחי כדי להתחיל לעבוד על השורש של התחושות הרעות.

מה המשמעות של שינוי זהות וכיצד הוא קשור לסבל?

שינוי זהות הוא ניסיון עמוק להפוך להיות מישהו חדש לגמרי, לנתק את הקשר עם דפוסי המחשבה והתחושות הישנות. לדוגמה, אדם יכול לרצות לשכוח 17 שנים של סבל, להשתחרר ממחויבויות פנימיות, ולהתחבר ל"כלום", כלומר, למצב שבו אין מחויבות ואין רצון. התחברות כזו היא לא ניסיון לברוח מהמציאות, אלא ניסיון להיכנס לשלב של חוויה חדשה, של ראיית העולם בלי משקפיים קודמות. אלא שגם החוויה הזאת של "כלום" יכולה להוביל לבלבול אם היא לא מבוססת על שכל. אם אין שכל חזק, קשה להחזיק את החוויה הזאת לאורך זמן, והאדם יתבלבל או יתנתק.

מהו תהליך ההבנה והיציאה מהבלבול?

ההבנה נבנית דרך בירור של הנחות היסוד הקטנות, דרך פירוק של כל מחשבה ותהליך. לדוגמה, אם אדם חושב "אני סובל כי עזבו אותי", עליו לבדוק מה גורם לו להרגיש שזה רע, אילו הנחות בסיסיות מובילות למחשבה הזו, ומה הוא באמת רוצה. כדי לפתח את ההבנה הזו, אליעד מציע תרגול של חשיבה חדה ומדויקת, כמו למשל להימנע מלאכול עד שהאדם מבין שהוא לא חייב לאכול. זוהי מטפורה לכך שהאדם צריך להבין את החופש שלו לעומק - להבין שכל פעולה היא רק אפשרות ולא חובה.

כיצד חוויית "החלום" משפיעה על התודעה?

האדם יכול להגיע לחוויית "חלום" שבה המציאות נראית לו לא ממשית - תחושת ריחוף, ניתוק, או אפילו אושר רגעי - אך כדי להחזיק את החוויה הזו לאורך זמן, נדרש שכל ברור. אליעד מדגיש שתחושת החלום לא נועדה להיות מוחזקת כל הזמן, אלא היא תוצאה של הבנה שכלית שמאפשרת לתודעה לרחף ללא מחויבות. אך אם האדם מנסה להיצמד לחוויה בלי להבין אותה, הוא עלול להיכנס לבלבול רגשי. הדרך היא לראות את ההשתלשלות של האירועים וההבנות, להבין את הסיבה והתוצאה של כל פעולה, ואז להחזיק חוויה מתוך שורש שכלי ולא מתוך דמיון.

למה צריך לפתח את השכל וכיצד זה נעשה בפועל?

פיתוח השכל נעשה דרך ניתוח לוגי של רעיונות, הפרדה בין עובדות לפירושים, והבנה של הנחות היסוד הסמויות שמובילות אותנו. אליעד מסביר שכל משפט שאנחנו שומעים צריך לעבור ניתוח: האם זה עובדה או פירוש? האם זה מחויב או אפשרי? לדוגמה, כשמישהו אומר "אדם מקשיב למי שבחר בו", יש לבדוק האם זה מחויב לוגית או שזו רק הנחת יסוד. רק אדם שמבין את ההבדל בין סיבה לבין תוצאה מסוגל לחשוב בצורה עצמאית. לדוגמה: המשפט "הכל שקר" - אם הוא נכון, אז גם הוא שקר, ולכן הוא סותר את עצמו. פיתוח השכל מאפשר לאדם לראות את הסתירות האלה, ומונע מהמוח להוליך אותו שולל.

מה הקשר בין שכל לבין רגש וכיצד הם משפיעים אחד על השני?

אליעד מדגיש כי בלי שכל אי אפשר להתמודד עם רגש. ככל שהאדם מבין את המציאות בצורה חדה יותר, כך הוא פחות סובל. לעומת זאת, אדם שלא מפתח את השכל, יישאר כלוא ברגשות של סבל, פחד ואובדן שליטה. לדוגמה, אם אדם אומר לעצמו "אני סובל 100% מהזמן", זהו פירוש שמבוסס על הנחת יסוד מוטעית. השכל מאפשר לאדם לשבור את התבניות האוטומטיות ולבחור בפירושים חדשים. אליעד מציע שהאדם ישקיע את זמנו בפיתוח מחשבה על כל דבר, אפילו דברים "קטנים" כמו פוליטיקה, כסף או עסקים - לא כדי להתעסק בהם, אלא כדי לתרגל ניתוח לוגי מדויק.

מה המשמעות של להבין "שהכל כלום"?

הבנה ש"הכל כלום" פירושה שהכל במציאות הזו הוא בסך הכל אפשרות ולא מחויב. אליעד מדגיש שזו לא תובנה שמטרתה לברוח מהמציאות, אלא להבין אותה לעומק. לדוגמה, כשאדם מזמין אוכל במסעדה ואומר "אני רוצה שהאוכל יגיע בדיוק כך", הוא לא תמיד מבין שהרצון הזה אינו מחויב - הוא פירוש. הבנת הכלום מאפשרת לאדם לפעול במציאות מבלי להיות תלוי בה - לשחק את המשחק מבלי להילחץ ממנו.

איך ניתן לשלב בין משחק החיים לבין ההבנה העמוקה?

המשחק של החיים - הצלחה, זוגיות, אהבה, כסף - הוא בסך הכל סיפור. אך אדם יכול לבחור לשחק אותו תוך הבנה שכל זה לא באמת מחייב. ההבנה השכלית של "הכלום" לא אמורה לבטל את המשחק, אלא לשחרר את האדם מהתלות בתוצאה. רק אדם שמבין שהוא לא חייב להצליח, לא חייב להיות נאהב, ולא חייב לחיות - רק אז הוא מסוגל לשחק מתוך בחירה חופשית. לדוגמה, אם אדם שואל את עצמו "למה אני רוצה להצליח?", והוא עונה "כי אני רוצה לשרוד", עליו לבדוק מה הבסיס של התשובה הזאת. האם ההישרדות מחויבת? האם יש דרך אחרת לחשוב?

כיצד תרגול של ניתוח לוגי עוזר לפיתוח תודעה חופשית?

תרגול ניתוח של משפטים - אפילו כאלה שנאמרים בטלוויזיה או בשיחה עם חבר - מאפשר למוח לפתח חדות מחשבתית. לדוגמה, אם מישהו אומר: "השופטים יקשיבו למי שבחר בהם", חשוב לבדוק:...
מהו החופש הפנימי ומהו החופש החיצוני?

במהלך השיחה אליעד כהן מציין כי החופש הפנימי והחופש החיצוני הם שני נושאים שונים אך קשורים. החופש הפנימי מתייחס ליכולת של האדם להיות מחובר לפנימיותו, ללא תלות בדבר חיצוני. החופש החיצוני הוא חופש שנובע ממאבק במציאות החיצונית, כלפי עולם שבחוץ. אם נשאל מהו חופש אמיתי, המענה של אליעד כהן הוא: חופש הוא כשאתה לא תלוי בשום דבר חיצוני ובמקביל משתתף במשחק בחיים. בלי להרגיש מחוייב להיות חופשי!

האם אנחנו בוחרים את מה שאנחנו רוצים?

אליעד מדבר על ההבדל בין רצון פנימי ורצון חיצוני. הוא מציין שכל דבר שמטריד אותנו, מגיע ממקום של רצון. התשובה לשאלה אם יש לנו רצון חופשי, היא מורכבת. כל רצון גובר בגלל קיומו של רצון אחר, ובעצם הרצון הוא חיבור למשהו אחר, מה שמוביל לכך שאנחנו לא באמת "בוחרים" בצורה חופשית את הרצונות שלנו. החופש האמיתי הוא לא להרגיש צורך לרצות משהו, ולא להיות תלוי בתוצאה.

איך אפשר להבין את עצמנו?

ההבנה העצמית, לפי אליעד, מגיעה מתוך התבוננות פנימית בעבודת מחשבה ובניסיון לתפוס את הרצונות שלנו כפי שהם. הבעיה הגדולה היא שאנו לא באמת מודעים להנחות שמנחות אותנו, שכן כל פעולה שלנו היא תוצאה של הנחות שלא תמיד אנחנו מודעים להן.

מהי ההתפתחות האישית?

ההתפתחות האישית היא לא תוצאה של למידה של עובדות חדשות בלבד, אלא מבוססת על היכולת לראות את מה שקורה בתוך המחשבות שלנו, להבין את המניעים האמיתיים שלנו ולשנות את הדרך בה אנו פועלים. אליעד אומר כי כדי להתפתח, עלינו להבין את הכלום, את הריק שבינו ובין כל פעולה שלנו. עוסק בשאלות של מטרות ורגשות, כשרוב ההתפתחות קשורה בהבנה של מהות החיים - לא מה לעשות עם החיים אלא להבין מה אנחנו באמת רוצים מהם.

האם זה אפשרי לדעת הכל?

אליעד מציין כי כל החיים, כל העבודה, כל החיפושים הם חלק מהתהליך האינסופי של חיפוש. אין למטרה הזו סוף מוחלט. מה שבסופו של דבר מאפשר לאדם להתקדם הוא היכולת להתמודד עם המגבלות האישיות ולהתפתח במובן הרוחני והנפשי. מעבר לכך, הוא גם מציין את האספקט של ההבנה של "הכלום" - להיות מודע לריקנות ולחוסר המובילות של המטרות החיצוניות.

מהו שכל ומדוע הוא חיוני?

השיחה זורמת לכיוון של הצורך בפיתוח השכל כדי להבין את מהות כל הדברים ולפתור את אתגרי החיים. המוח של האדם יכול להתמודד עם כל מיני בעיות אך יש לדעת לא לקחת את התשובות כהכרחיות או סופיות. אליעד מציין כי כל תשובה שניתן למצוא, תלויה במידה רבה בהבנה ויכולת לנתח את השאלות בצורה חכמה.

למה...
בלי להרגיש לאנשים מטרה המשמעות של ה רוחנית לרצות עובדה מול פירוש האם באמת מהות החיים עובדה ופירוש איך לפתח את המוח איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך להתאמן איך לחיות איך לחשוב בהיגיון איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון אימון המוח אימון קוגניטיבי אימונים אלוהים בחיי היום יום הכוונה המשמעות של הספר להיות אלוהים הרגשה הרצון השכל התפתחות החשיבה התפתחות חשיבה התפתחות שכלית זהות חוויה חוויות חוויית חיי היום יום חלום חלומות חשיבה הגיונית יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית כיצד לחיות כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים כלום לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להיות אלוהים להיות יותר חכם להשפיע על להשפיע על רגש להתאמן לחיות לחשוב בהיגיון למה אדם למה אדם סובל למה האדם למה האדם סובל לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מה הכוונה מה המשמעות של מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית משמעות משמעות של משפיע על רגשות סבל סובל ספר להיות אלוהים על הרגשות פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית פיתוח שכל רגש רגשות רצון שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שינה חלומות שינוי שינויים שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית שכל תחושה תחושות תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
הצורך להיות בדמות לצורך משחק החיים, הצורך לשחק דמות עבור משחק החיים, לחיות בצורה אותנטית או להיות בדמות, לשחק את משחק החיים בצורה אותנטית, לשחק דמות במשחק החיים, למה האדם מרגיש קונפליקט פנימי כאשר הוא בדמות? כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות? העמדת פנים / להעמיד פנים במשחק החיים, איך מוצאים את האיזון הנכון בין להיות בדמות לבין להיות עצמך? איך מתמודדים עם פחד מכישלון או חוסר קבלה? אמנות הפיתוי
... מרגיש קונפליקט פנימי כאשר הוא בדמות? כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? האם אפשר בכלל להפסיק ... קודם את הקונפליקט לפני שיוכל לפעול. כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? המשתתף מתאר מצוקה גדולה - ... כמשהו ששולט עליו לחלוטין, והדבר מוביל אותו לחוויית שיתוק ותקיעות קשה. הקושי האמיתי שלו אינו בעצם קיום הדמות, אלא ... הקונפליקט, הוא אינו יכול לפעול כלל. כיצד מתבטאת חוויית השיתוק כאשר האדם לא שלם עם הדמות שלו? המשתתף משתף בחוויית השיתוק שלו, ומספר שהוא מרגיש תקוע, חסר יכולת לתקשר בצורה טבעית ... כלל, ונכנס למצב של שיתוק פנימי. כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? המשתתף משתף בתחושות קשות ...
אושר, חיסרון תמידי, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל? איך נוצר סבל? למה רע לי? איך להיות מאושר? שכל על אנושי, מעל השכל האנושי, מהות הסבל, להשתחרר מהסבל, מודעות עצמית
אושר, חיסרון תמידי, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל? איך נוצר סבל? למה רע לי? איך להיות מאושר? שכל על אנושי, מעל השכל האנושי, מהות הסבל, להשתחרר מהסבל, מודעות עצמית
... עצמית מהן הסיבות לחוויית החיסרון ולמה היא קיימת כל הזמן? החוויות של חיסרון, כמו חסרון בכסף, זוגיות או בריאות, לא מתייחסות רק למצב נקודתי שבו חסר לנו משהו מסוים, אלא קיימת חוויית חיסרון בסיסית יותר, שהיא חלק בלתי נפרד מהמציאות. הרעיון המרכזי הוא שלעיתים קרובות אנו מזהים את חוויות החיסרון האלה כדבר חיצוני או ... לבין דברים אחרים. מהי חוויית חיסרון בסיסית וכיצד היא קשורה לנפרדות? החוויות הרגילות של חיסרון, כמו חוסר בכסף או אהבה, הן למעשה ביטוי של מצב בסיסי יותר - חוויית נפרדות. כל הגדרה או הבחנה בין דברים מביאה עם עצמה את חוויית החיסרון. לדוגמה, כאשר אני אומר יש שולחן, אני גם מבין בו זמנית אין פה דברים אחרים. זה לא רק משחק מילים, אלא חוויה מוחשית. למעשה, עצם ... וכך כל הגדרה מלווה בחוויית חיסרון. האם החיסרון תמיד מופיע במודעות שלנו? החיסרון הבסיסי, הנובע מהנפרדות, לא תמיד מורגש בצורה חזקה. לפעמים יש בעיות גדולות יותר, ... תחושת החיסרון. האם כל חוויית חיסרון נובעת מהנפרדות? עצם הנפרדות בין הדברים היא הצרה הגדולה ביותר. כלומר, לא מדובר על בעיות חיצוניות כמו חוסר בכסף או בעיות ... האם יש יתרון בכל חוויית חיסרון? אחת התובנות המרכזיות היא שכשיש חיסרון, יש גם יתרון. כל חוויית חיסרון, כמו אני לא רוצה שולחן, היא גם חוויית אני רוצה משהו אחר. כל הגדרה, אפילו אם היא מלווה בתחושת חיסרון, מכילה גם יתרון: אתה יודע שהשולחן כאן, כלומר, יש משהו. כך, למעשה, כל חוויית חיסרון מכילה גם תחושת יתרון, שכן תמיד יש לנו משהו שמוגדר. מה הפתרון לחוויית החיסרון המתמדת? השלב הראשון הוא הכרה בכך שתמיד יש חיסרון, אך במקביל יש גם יתרון. אם אתה מבין את זה לעומק, אתה גם מבין שכל חוויית חיסרון היא תוצאה של המודעות שלך לנפרדות. אם תוכל להתחבר לתודעה של אין שכל, שהיא חוויה של אחדות, תחוו את העולם בצורה שונה לחלוטין, ... אין שכל כיצד להבין את חוויית החיסרון למה בכלל לשאול על חוויית חיסרון? שאלה: ממה נובעות חוויות החיסרון שלי? האם יש סיבה עמוקה לכך שאני מרגיש שחסרים לי דברים, כמו כסף או חוויות אחרות, והאם זו ... להבין שכאשר מדברים על חוויית חיסרון, לא מדובר רק באותן תחושות נקודתיות של חסר לי כסף או חסר לי משהו מסוים. ישנה אפשרות לדבר על חוויית חיסרון עמוקה יותר, חוויה בסיסית שתמיד מתקיימת בך ואינה נעלמת. כשמישהו שואל ממה נובעות חוויות החיסרון שלי? הוא עשוי להתכוון לחוויות ... תלוי מצב חיצוני. מהי חוויית חיסרון רציפה וכיצד היא קשורה להפרדה? שאלה: מה זאת אומרת חוויית חיסרון שמתקיימת 24 שעות ביממה? תשובה: ההסבר הוא שמרגע שאתה חווה את עצמך כנפרד ממשהו אחר, אתה כבר מרגיש שחסר לך משהו. לדוגמה, אם אתה ... לדבר, והפרדה מביאה לחוויית חסר. שאלה: אז אתה מתכוון להגיד שכל הגדרה של דבר מלווה בחיסרון? תשובה: בדיוק כך. כשאתה חווה שולחן, אתה יודע בו זמנית שאין פה משהו ... לכן, עצם ההפרדה מבטאת חוויית חסרון שמשתנה רק לפי הנושא שאתה מתמקד בו. האם יש הבדל בין חוויית חסרון נקודתית לבין חוויית חסרון בסיסית? שאלה: קודם חשבתי שחוויית חסרון מתייחסת לכך שאין לי מספיק כסף או זוגיות. איפה נכנסת פה ההבחנה בין החיסרון שאני מכיר לבין החיסרון הבסיסי? תשובה: יש שתי רמות ... מול דבר אחר - היא כבר חוויית חיסרון. זה לא רק ברמה התיאורטית, אלא שאלה אם אתה באמת חווה את החיסרון שנובע מעצם הידיעה וההגדרה. ברגע שאתה יודע משהו אחד, אתה מיד ... כתופעה שאלה: אם לומר שחוויית הנפרדות היא צרה, האם זה אומר שזו בעיה שדורשת תיקון, או שזה מצב קיומי שאין ממנו מוצא? תשובה: הטענה היא שהנפרדות עצמה היא כל הצרה. ... לדמיין את ההפך לבין חוויית הבעיה? שאלה: אז כדי לחוות בעיה, אני צריך גם לדמיין את ההפך שלה? תשובה: נכון. לא יכולה להיות בעיה ללא ידיעת הפתרון, או לפחות האפשרות ... תשובה: תנסה להתבונן בחוויית הידיעה שלך בכל רגע ורגע. למשל, כשאתה מביט סביבך ורואה כוס, רואה שולחן, רואה כיסא, שאל את עצמך: איך אני יודע שזה כוס? איך אני יודע ... וכך להרגיש את אותה חוויית חיסרון וגם את חוויית היתרון שקיימת בכל ידיעה. מה המסר הסופי? שאלה: איך לסכם את כל מה שנאמר? תשובה:
חיים אחרי המוות, איך לדעת מה קורה אחרי המוות? מה זה מוות קליני? חוויית סף מוות, מה קורה לנשמה אחרי המוות? איך נוצרה הנשמה? האם יש נשמה? מה קרה לפני החיים? מאיפה באה הנשמה? האם אני הגוף שלי? האם יש לי נשמה? איך לדעת מי אני?
חיים אחרי המוות, איך לדעת מה קורה אחרי המוות? מה זה מוות קליני? חוויית סף מוות, מה קורה לנשמה אחרי המוות? איך נוצרה הנשמה? האם יש נשמה? מה קרה לפני החיים? מאיפה באה הנשמה? האם אני הגוף שלי? האם יש לי נשמה? איך לדעת מי אני?
... אחרי המוות, איך לדעת מה קורה אחרי המוות? מה זה מוות קליני? חוויית סף מוות, מה קורה לנשמה אחרי המוות? איך נוצרה ... לגבי מה שקורה אחרי המוות. כיצד ניתן להשוות את המוות למצב של חלום? אליעד משווה את חוויית המוות למצב של חלום. כאשר אדם חולם, הוא מרגיש ... וכך יוכל אולי להבין גם את התשובה לשאלה מה קורה אחרי המוות. מי אני? מהי נשמה? חוויית קרוב למוות מוות קליני האם יש עולם הבא? גן עדן ... הנשמה אכן היתה קיימת קודם לכן, צריך להבין איך היא התגלגלה לגוף ומתי זה קרה. האם חוויית מוות קליני מעידה באמת על החיים שלאחר המוות? ... ואת מהות האדם, ורק אז אפשר לגשת לשאלה מה קורה אחרי המוות. מי אני? מהי נשמה? חוויית קרוב למוות מוות קליני האם יש עולם הבא? גן עדן ...
בשורה טובה, בשורה רעה, גן עדן או גיהנום, גיהנום או גן עדן, מוות קליני, חוויית סף מוות, חיים אחרי המוות, טוב יוצר רע, רע יוצר טוב, הבשורה הכי טובה, הבשורה הכי רעה, שכר ועונש, שמירת מצוות
בשורה טובה, בשורה רעה, גן עדן או גיהנום, גיהנום או גן עדן, מוות קליני, חוויית סף מוות, חיים אחרי המוות, טוב יוצר רע, רע יוצר טוב, הבשורה הכי טובה, הבשורה הכי רעה, שכר ועונש, שמירת מצוות
... טובה, בשורה רעה, גן עדן או גיהנום, גיהנום או גן עדן, מוות קליני, חוויית סף מוות, חיים אחרי המוות, טוב יוצר ... ומה רע. כל חוויה טובה יכולה להוליד גם רע, ולעיתים כאשר אנחנו מבינים את החיסרון שבטוב, אנחנו יכולים לראות את הרע בצורה שונה. מהי בשורה טובה? מהו רע ומהו טוב? האם יש קשר בין גן עדן וגיהנום? מהי חוויית סף מוות? האם חוויות מוות קליני באמת ...
מסע אסטראלי, הקרנה חוץ גופית, ריחוף בין ממדי, חוויה חוץ גופית, יציאה מהגוף הפיזי, חווית יציאה מהגוף, עליית נשמה, לצאת מהגוף, הקרנה אסטרלית, חלומות צלולים, חוויית סף מוות, מוות קליני, תקשור, מיסטיקה
... יציאה מהגוף, עליית נשמה, לצאת מהגוף, הקרנה אסטרלית, חלומות צלולים, חוויית סף מוות, מוות קליני, תקשור, מיסטיקה מהי חוויה חוץ גופית והאם היא באמת אפשרית? חוויה חוץ גופית, הידועה גם בשם מסע אסטרלי, יציאה מהגוף ...
מה זה רשימו? חווית האחדות, הארה רוחנית, ביטול לאין סוף, להתבטל לאין סוף, מה זה כלום? להרגיש כלום, לחוות כלום, להרגיש כלום, איבוד הכרה, אובדן הכרה, חווית מוות, חוסר מודעות, חוסר תודעה
מה זה רשימו? חווית האחדות, הארה רוחנית, ביטול לאין סוף, להתבטל לאין סוף, מה זה כלום? להרגיש כלום, לחוות כלום, להרגיש כלום, איבוד הכרה, אובדן הכרה, חווית מוות, חוסר מודעות, חוסר תודעה
... ההרצאה נדונה השאלה האם חוויית האחדות שונה מחוויות יומיומיות, כמו מצב של אילפון או חוויות אחרות של איבוד הכרה. אליעד מציין כי חוויית האחדות אינה יכולה להיות דומה לחוויות יומיומיות רגילות, כמו ישיבה על כיסא או תודעה במצב של עייפות או אילפון. לפי אליעד, חוויית האחדות חייבת להיות חוויה שונה באופן מוחלט מהחוויה הרגילה, ואם היא לא כזו, אין לה את המשמעות של חוויית האחדות. הוא משווה זאת למצב של אדם שאיבד את הכרתו, ומדבר על האם זהו מצב זהה לחוויית האחדות או לא. בהמשך, אליעד מציע כי אם אדם חווה הרגשה של כלום, זו חוויה דומה לחוויית האחדות. אם אדם מודע לכך שהוא חווה את תחושת הכלום, הוא לא באמת יכול להרגיש את חוויית האחדות באופן מלא. ההסבר הוא שברגע שהאדם מודע לזה שהוא חווה כלום, הוא לא יכול באמת לחוות את האין - סוף, שכן הוא נמצא עדיין בהגדרה ובתודעה. ההרצאה נוגעת גם בשאלות ... לא באמת מתנתק ממנה אחרי חוויית האחדות? לדוגמה, במהלך דיון על חווית מוות קליני, אליעד מציין כי במקרה של אדם שמאבד את הכרתו ומרגיש הכלום, הוא לא יכול להרגיש את החוויה כאחדות אמיתית. הוא מציין את החשיבות בהבנת ההבדל בין חוויית השכחה לבין חוויית האחדות. גם אם אדם לא זוכר את החוויה הזו אחרי שחזר לתודעתו, הוא לא יכול להרגיש את החוויות הרוחניות האלה בצורה מוחלטת. לקראת סוף ההרצאה, אליעד עובר לשאלה: מה זה אומר ... האישיים, כדי להגיע לחוויית כלום מלאה. לסיכום, בהרצאה נדונה השאלה איך ניתן להגיע לאחדות רוחנית אמיתית ומה המשמעות של חוויות כמו הכלום, רשימו, וביטול הרצון והמודעות. כל חוויה כזו נבדלת משאר ... מה זה כלום? הבדל בין חוויית מוות לחוויית אחדות? רשימו והשפעתו על האדם ...
אטיולוגיה, סיבתיות, סיבה ותוצאה, מהות וצורה, אלוהים סיבת כל הסיבות, הסיבה הראשונה, המסובב הראשון, יחסי סיבה ומסובב, מחוייב המציאות, אפשרי המציאות, איך עובד הרצון? חלק 2
אטיולוגיה, סיבתיות, סיבה ותוצאה, מהות וצורה, אלוהים סיבת כל הסיבות, הסיבה הראשונה, המסובב הראשון, יחסי סיבה ומסובב, מחוייב המציאות, אפשרי המציאות, איך עובד הרצון? חלק 2
... מחוייב המציאות, אפשרי המציאות, איך עובד הרצון? חלק 2 מהם חוויות הרצון וההבדל בין חוויית מימוש הרצון לחוויית הפעולה? אליעד כהן מסביר את ההבדל בין שני סוגי חוויות מרכזיות: חוויית הפעולה עצמה וחוויית מימוש הרצון. למשל, כאשר אדם אומר אני רוצה לאכול ואחר כך אוכל, יש לו מצד אחד חוויה של אכילה, ומצד שני חוויה של מילוי הרצון לאכול. כל ביס שהוא לוקח משלב בו זמנית את שתי החוויות הללו: חוויית האכילה וחוויית מימוש הרצון לאכילה. אך אליעד מציין גם שמצבים שונים יכולים לגרום להפרדה בין חוויות אלה. לדוגמה, אם אדם נכפה לאכול משהו שהוא לא רוצה לאכול, הוא עדיין חווה את פעולת האכילה אך לא חווה מילוי של רצון. כלומר, חוויית הפעולה לא בהכרח מתואמת עם מימוש הרצון. האם מימוש הרצון הוא מחויב המציאות? אליעד כהן מבהיר שהקשר בין חוויית מימוש הרצון לבין חוויית הפעולה אינו מחויב המציאות. כלומר, אדם יכול לחוות פעולה מסוימת ללא מימוש של הרצון. דוגמה לכך היא אדם שמכריחים אותו לאכול אוכל שהוא לא רוצה. במקרה כזה, ... סיכום - כיצד הרצון פועל במציאות? ההרצאה עוסקת במנגנון הרצון, הקשר בין הרצון לבין חוויית הפעולה וההבדלים בין מימוש הרצון לבין הדמיון. אליעד כהן מסביר שההבדלה בין דברים לא בהכרח גורמת לסבל, אלא היא רק מאפשרת את קיומו. הוא מציע להתמקד ... רצון לפעולה? מה ההבדל בין מהות לצורה? האם אפשר לא לרצות שום דבר? מה ההבדל בין חוויית מימוש רצון לחוויית הפעולה עצמה? אליעד כהן מסביר שיש הבדל בין שני סוגי חוויות מרכזיות: חוויית הפעולה עצמה וחוויית מימוש הרצון. למשל, כאשר אדם אומר אני רוצה לאכול ואחר כך אוכל, יש לו מצד אחד חוויה של אכילה, ומצד שני חוויה של מילוי הרצון לאכול. בדוגמה זו, כל ביס שהוא לוקח משלב בו - זמנית את שתי החוויות הללו - חוויית האכילה וחוויית מימוש הרצון לאכילה. עם זאת, אליעד מחדד שקיימים מצבים שבהם חוויית הפעולה יכולה להתרחש ללא קשר ישיר למימוש הרצון. לדוגמה, אדם שמכריחים אותו לאכול משהו שהוא לא רוצה לאכול, חווה את פעולת האכילה אך אינו חווה מילוי של ... בנוסף, ייתכן מצב שבו האדם עובר פעולה מסוימת, כמו נסיעה דרך מדבר, אבל זו לא בהכרח חוויית מילוי הרצון שלו להיות במדבר, אם לא היה לו רצון כזה. האם מימוש הרצון הוא מחויב המציאות? אליעד מסביר שהקשר בין חוויית מימוש הרצון לבין חוויית הפעולה אינו מחויב המציאות. אדם יכול לדמיין פעולה מסוימת ללא רצון, כמו אסיר שיודע שיכפו עליו לאכול. במקרה כזה, ישנה הפרדה ברורה בין החוויה של אני אוכל ... עם הפעולה עצמה. אך ההפרדה קיימת ותמיד ניתן לראות שתי חוויות נפרדות: פעולה עצמה וחוויית מימוש הרצון. האם ישנה משמעות למילוי רצון ללא מימוש פיזי של הפעולה? אליעד מבהיר שיש הבדל משמעותי בין דמיון לבין פעולה ממשית. ניתן לממש רצון גם באמצעות ... ההרצאה מסבירה לעומק את מנגנון הרצון, את הקשר בין רצון למימוש, את ההבדלים בין חוויית הרצון לבין חוויית הפעולה עצמה, ואת ההבדל בין רצון ממשי לדמיון. כמו כן, אליעד מסביר שהבדלים בין דברים אינם גורמים בהכרח לסבל, אך הם מאפשרים את קיומו. הוא מציע להתמקד ...
אחדות ההפכים, חווית האחדות והשלמות תוך כדי הנפרדות - איך להשיג אותה?
אחדות ההפכים, חווית האחדות והשלמות תוך כדי הנפרדות - איך להשיג אותה?
... ההפכים, חווית האחדות והשלמות תוך כדי הנפרדות - איך להשיג אותה? מהי חוויית הנפרדות ומה הופך אותה לסבל? אליעד כהן מסביר כי חוויית הנפרדות היא החוויה הבסיסית ביותר של האדם. הכוונה בכך היא שתחושת הקיום של האדם מבוססת על כך שיש לו רצונות שונים ומגוונים, הוא תמיד רוצה דבר אחד ולא רוצה דבר אחר. הרצון ... גהינום מסיבה זו בדיוק, משום שהסבל והעונש הם עצם הרצונות המתמשכים. האדם כל הזמן מחפש משהו אחר, ולעולם אינו מסופק באמת. לכן, חוויית הנפרדות היא במהותה מצב של סבל מתמשך. מהי חוויית האחדות ומדוע היא יוצרת קושי? חוויית האחדות, לפי אליעד, היא מצב בו האדם חש כי הכל טוב באותה מידה. בחוויה זו אין הבדל בין חי למת, עשיר לעני, בריא לחולה - הכל נתפס כמצב אחד אחיד ושלם. במצב זה, האדם לא חווה ... את העניין והטעם בחיים. בחוויה זו, החיים הופכים לסוג של אדישות, מצב שאין בו התפתחות ואין בו פעילות או משמעות מיוחדת. הקושי של חוויית האחדות נעוץ בכך שהיא שוללת מהאדם את המוטיבציה לעשות דברים ולחוות את החיים. אליעד מסביר כי אנשים שנמצאים בחוויה זו עלולים לחוש חוסר עניין מוחלט בחיים, משום ששום דבר לא מעניין או משנה להם. איך ניתן לחוות את חוויית האחדות והנפרדות בו זמנית? השאלה המרכזית שאליעד מציג היא כיצד האדם יכול לחוות גם את האחדות וגם את הנפרדות באותו הזמן, למרות שהדבר נראה בלתי אפשרי. מבחינה לוגית, האדם ...
אחדות פרטית, אחדות כללית, אחדות בכלליות, אחדות בפרטיות, חיזוק חווית האחדות, אחדות מוחלטת, אחדות יחסית, אחדות בכל דבר
אחדות פרטית, אחדות כללית, אחדות בכלליות, אחדות בפרטיות, חיזוק חווית האחדות, אחדות מוחלטת, אחדות יחסית, אחדות בכל דבר
... רק בסופו של דבר הכל אחד, אלא הוא ממש יכול להוכיח ולהסביר לעצמו בכל רגע נתון, למה המצב שהוא חווה כרגע הוא בדיוק באותה מידה אחד, טוב ומושלם כמו ההיפך שלו. מדוע חוויית אחדות פרטית חשובה יותר מחוויית אחדות כללית? החשיבות של אחדות פרטית לפי אליעד היא בכך שהאדם לא רק מדקלם לעצמו שהכל אחד, אלא ממש מבין את זה באופן מעשי, מדויק, ופרטני בחיים. אדם שחווה רק את האחדות הכללית יהיה נתון כל הזמן לספקות, התלבטויות, וחוסר ביטחון פנימי. לעומת זאת, אדם שהגיע לחוויית אחדות פרטית לא יתלבט יותר לעולם, כי הוא באמת חווה שכל האופציות שקולות, שהכל כבר מושלם כפי שהוא, ולכן ההתלבטות ... הוא מבין בצורה מוחלטת למה לעשן ולמה לא לעשן הן אפשרויות שקולות ומושלמות באותה מידה, כך שאין שום לחץ או סבל פנימי מהבחירה או מההתלבטות עצמה. האם יש סיכון בחוויית האחדות בפרטיות? אליעד מציין כי מצד אחד חוויית האחדות בפרטיות היא השאיפה, אך יש לה גם מחיר מסוים. כשאדם מגיע להבנה עמוקה ופרטנית מדי שהכל אחד, ייתכן שהוא יאבד ... על רמה מסוימת של אי - ידיעה או של התבוננות יותר כללית, משום שהבנה פרטית מדי של האחדות עלולה לגרום לו לאבד עניין טוטאלי בכל עשייה או פעילות. כיצד מפתחים את חוויית האחדות בפרטיות ובכלליות? כדי לפתח את חוויית האחדות, אליעד מציע שתי דרכים מרכזיות: הדרך הראשונה (כללית): האדם צריך להזכיר לעצמו כל הזמן שהכל אחד, מעין זיכרון ... ונפרדות, ולכן במובן מסוים הוא מתרחק מהאחדות המוחלטת שמעל כל ההבדלים. לכן, התהליך חייב להיעשות בזהירות ובמודעות לפרדוקס עצמו. לסיכום, מהי הדרך הנכונה לחזק את חוויית האחדות? הדרך הנכונה לחיזוק חוויית האחדות לפי אליעד היא שילוב חכם בין ההבנה הכללית של האחדות לבין ההבנה הפרטית שלה. על האדם לזכור באופן כללי שהכל ...
לרצות את הסבל, הבנת סיבת הנפרדות יוצרת אחדות, חווית האחדות, לרצות את התנגדות הרצון
לרצות את הסבל, הבנת סיבת הנפרדות יוצרת אחדות, חווית האחדות, לרצות את התנגדות הרצון
... סיבת הנפרדות יוצרת אחדות, חווית האחדות, לרצות את התנגדות הרצון איך לרצות את הסבל יכול להביא לחוויית האחדות? אליעד כהן מסביר באופן מעמיק את הקשר בין הרצון לסבל לבין חוויית האחדות. האדם בדרך כלל אינו מעוניין ... את שני המצבים יחדיו - גם לסבול וגם לאהוב את הסבל. מה המשמעות של להבין את האינטרס האישי ביחס לחוויית האמת? אליעד כהן מתאר מצב שבו האדם ... עצמו. הוא ירצה את העובדה שהוא מתנגד למציאות, ואת הכאב שנובע מההתנגדות הזאת. בכך הוא יגיע לחוויית שלמות, משום שהוא לא נאבק בשום מצב ... לעומק למה הוא מתנגד למציאות, יוכל לחוות אהבה אמיתית ובלתי מותנית. איך אפשר לרצות את הסבל? מהי חוויית אחדות? כיצד להשתחרר מהתנגדות ... הסבל? מהי אהבה אמיתית? מהי משמעות הרצון לסבל וכיצד הבנתו מובילה לאחדות? אליעד כהן מסביר שהמפתח לחוויית האחדות נמצא בהבנה של הנפרדות ושל ... באשליות, הוא יוכל להשתחרר מהן ולחוות את האמת האובייקטיבית. כיצד ההבנה של סיבת הנפרדות מובילה לחוויית האחדות? הרצון בנפרדות יוצר חוויית סבל, אך אם האדם יבין מדוע הוא רוצה ... היא בלתי מוגבלת. אם האדם מסוגל לראות את היופי שבסבל ולהבין את משמעותו העמוקה, הוא יכול להגיע לחוויית אהבה שלמה ואמיתית. כיצד רמת הרצון משפיעה על חוויית הסבל? אם האדם רוצה את הסבל יותר מדי, ... סבל אינסופית. הבנה זו מאפשרת לאדם לקבל את המציאות כפי שהיא ולהיות חופשי מהשליטה של הרצון על חווייתו . כיצד הבנת המבנה של השכל מאפשרת ... רצוי ללא רצוי. אך כאשר האדם מבין כיצד המבנה הזה פועל, הוא יכול לראות שהכל בעצם מתלכד לאחד. זוהי חוויית האחדות, שבה אין סתירה בין רצון לסבל, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה האדם סובל ואיך הרצון יוצר את הסבל? מה המשמעות של שינוי זהות והקשר שלו לסבל? מהי "חוויית החלום" ואיך מחזיקים אותה? איך מפתחים את השכל בחיי היום - יום? כיצד שכל מפותח משפיע על הרגש? מה הכוונה ב"הכל כלום" ואיך לחיות לפיה? איך הספר "להיות אלוהים" תורם לפיתוח השכל? איך להתאמן בפועל על פיתוח השכל?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חוויית, איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חוויית, איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, אימון אישי לזוגיות, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושאי חוויית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7773 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 13:50:51 - wesi1