אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:55יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח ולהצליח בסטארטאפ?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות מפתח בתחום הסטארטאפים, פיתוח מוצרים, וההשקעה הנדרשת להצלחתם. עיקר השיח מתמקד בסוגיות של פיתוח עסקי, האם להשקיע יותר בפיתוח המוצר או בשיווקו, ומהן הדילמות שסטארטאפים נתקלים בהן בדרך להצלחה.

למה סטארטאפים נכשלים?

אליעד מציין כי רוב הסטארטאפים נכשלים משום שהם לא מצליחים לפתח מוצר שמצליח להימכר או כי הם לא מצליחים למכור אותו למספר מספיק של לקוחות. הכישלון עשוי לנבוע מהשקעה לא נכונה בפיתוח המוצר או בשיווקו. אחת הדילמות המרכזיות היא כיצד להקצות את המשאבים בצורה נכונה בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם.

האם לפתח מוצר לפני שיש לקוח?

אחת השאלות המרכזיות שנדונות היא האם כדאי לפתח את המוצר לפני שנמצא לקוח מוכן לשלם. אליעד מציין כי המצב האידיאלי הוא כאשר יש כבר לקוח שמוכן לשלם עבור המוצר, מה שמאפשר לפתח את המוצר על חשבונו. במקרה זה, הלקוח למעשה מממן את הפיתוח ומספק גם תמיכה בשלב מוקדם של התהליך. אולם, ישנם מקרים שבהם היזם מפתח את המוצר ללא התחייבות מצד הלקוח, ויש כאן סיכון ברור, שכן לא תמיד ניתן יהיה למכור את המוצר בהמשך.

אפשרויות פיתוח המוצר על חשבון הלקוח

אליעד מציין מספר דרכים בהן אפשר לפתח מוצר על חשבון הלקוח:

1. הסכמות מראש עם לקוח עתידי - המצב האידיאלי הוא כאשר יש לקוח שמסכים מראש לשלם עבור המוצר או הטכנולוגיה שפותחה. במקרה זה, הלקוח משלם עבור הפיתוח מראש, בתמורה לכך שהמוצר יפותח במיוחד עבורו.

2. פיתוח על בסיס מחקר - אפשרות נוספת היא כאשר הלקוח משלם לא רק עבור הפיתוח אלא גם עבור מחקר ראשוני שיבדוק אם הפיתוח אפשרי. במקרה הזה, הלקוח מקבל את התחייבות המפתח רק לפיתוח טכנולוגי ולא להצלחה מלאה של המוצר בשוק.

תהליך של פיתוח מול מכירה

אליעד מדגיש את הצורך בהבנת השוק ודרישות הלקוחות לפני שמתחילים בתהליך הפיתוח. אם המפתח לא יודע מי יהיו הלקוחות, מה הם צריכים ומה המחיר שהם מוכנים לשלם, יש סיכון גבוה שהפיתוח לא יצליח. במקרים רבים, יזמים מתחילים לפתח את המוצר כי הם מאמינים שהוא טוב, אך ללא הבנה ברורה של דרישות השוק, הסיכון הוא גבוה.

פיתוח עסקי וייעוץ לסטארטאפים

אליעד מציע דרכים להצליח גם כאשר היזם לא בטוח האם להשקיע בשיווק או בפיתוח. אם היזם לא מרגיש שהוא מסוגל להציג את המוצר בצורה אפקטיבית, ייתכן שזו בעיה של חוסר ביטחון עצמי או יכולת מכירה. במקרה כזה, יש מקום להשקיע בהכשרה בתחום השיווק והמכירות, ואליעד אף מציע להיעזר בייעוץ מקצועי לעסקים ולסטארטאפים, כדי להגדיל את הסיכוי להצלחה.

השפעת השיווק על הצלחת הסטארטאפ

מכירת המוצר היא לא פחות חשובה מהפיתוח עצמו, ולעיתים ההשקעה בשיווק עשויה להיות זו שמובילה להצלחה הגדולה. אליעד מציין שלעתים הבעיה היא לא במוצר אלא בהעדר יכולת שיווקית להציג אותו בצורה אפקטיבית לקהל היעד.

סיכום

ההצלחה של סטארטאפ תלויה בשילוב של פיתוח המוצר בשוק נכון וביכולת השיווק שלו. המפתח להצלחה הוא לא בהכרח רק בפיתוח הטכנולוגי אלא גם בהבנה של הצרכים של הלקוחות, ובחיפוש מתמיד אחר הדרכים למכור את המוצר בצורה שתייצר ערך מוסף.
יעוץ לחברות startup, פיתוח מוצרים, השקעה במחקר ובפיתוח, סוגים של סטארטאפים, למה חברות סטארטאפ נכשלות? קשיים של סטארטאפים, דילמות של סטארטאפים, השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ, לקבל תשלום על המאמץ, לקבל תשלום על התוצאה, שכר על המאמץ, שכר על התוצאה, פיתוח טכנולוגיות וניהול עסקי, יעוץ לסטארטאפים, פיתוח עסקים, איך לפתח עסקי? איך להתקדם מבחינה עסקית? האם לצבור עוד ידע? האם לעשות תואר אקדמי? האם להוציא עוד תעודה מקצועית? האם לסיים את הלימודים? האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? אימון עסקי, אימון לעסקים, אימון להקמת עסק, איך להקים עסק מצליח? חרדת ביצוע עסקית
הצורך של הלקוח אימון לעסקים קהל היעד אליעד כהן להשקיע בשיווק העצמת הביטחון העצמי השקעה להגביר את הביטחון העצמי יעוץ לסטארטאפים למכור מוצרים לנהל startup איך להצליח איך להצליח בסטארטאפ איך לנהל איך לנהל סטארטאפ איך לנהל סטארטאפ מוצלח איך לפתח איך לפתח מוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח האם להשקיע האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר הלקוח הלקוח שלך המדריך ליזם המדריך לסטארטאפיסט המתחיל המוצר המוצר שלך הצלחה השקעה השקעות חברת הזנק חשבון יועץ יעוץ יעוץ לחברות יעוץ לחברות סטארט אפ כיצד לנהל להצליח להצליח בסטארטאפ להשקיע להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר לנהל לנהל סטארטאפ לנהל סטארטאפ מוצלח לפתח לפתח מוצר לפתח מוצר על חשבון הלקוח לקוח לקוחות מדריך לסטארטאפים מוצלח מוצר מנהל ניהול סטארט אפ סטארטאפ סטארטאפיסט סטארטאפיסטים על חשבון הלקוח עסק עסקים פיתוח פיתוח המוצר פיתוח מוצר פיתוח מוצרים פיתוח עסקי פיתוח עסקים שיווק שיווק המוצר
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע ... דייט הכרויות וכיוב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך ... החיסרון האמיתי שאותו רוצים שהוא לא יגלה. ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, ... השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי ... שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של
מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
... איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית? מה קרה כאשר אליעד כהן הגיע להבנה עמוקה לגבי המוח והמציאות? אליעד כהן משתף בחוויה אישית שהובילה אותו לתובנות רוחניות עמוקות, ... לזיהוי או לתפיסה. איך תהליך הרוחני עובר אצל אליעד כהן? ההבנה הרוחנית של אליעד כהן התפתחה בהדרגה, כאשר בתחילה הוא התעסק בנושאים חיצוניים כמו צפייה בסרטים והבנה של עומק מעבר לתמונה החיצונית. ככל שהלך והעמיק בתהליכים, הוא הגיע להבנה שאין שום דבר שמחוץ לתודעה. ככל שהוא התרחק ... של רבי נחמן, ודרכי החשיבה של רבי נחמן גרמו לי לנתח את הדברים האחרים. מה אני רוצה להגיד, שהדבר היה מדורג, קודם כל התעסקתי בלבושים חיצוניים, בהתחלה ראיתי למשל סרטים, אחר התבוננתי בתהליכים, ולמשל כשראיתי סרט, ראיתי את מה שיש מאחורי הסרט, ראיתי עומק מסויים. ואחר עוד עומק ועוד ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת ... אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם ... כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ... יקנה כי זה מה שאני רוצה, המיקוד צריך להיות בלמה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו. לדוגמה, אם מישהי ... מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא ... השני. למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו ... אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?. כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת רמאות ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר. מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר? אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר מאותו מוצר בדיוק במקום אחר, אליעד מדגיש ... להבין מה בעצם ההבדל - וזה לא יכול להיות אותו מוצר בדיוק אם יש תוספת של שירות או ... להדגיש את היתרונות הנוספים הללו. לדוגמה, אם לקוח מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר ... שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן זה כבר לא אותו מוצר. איך ליצור ערך אמיתי במוצר גם אם יש חסרונות? אליעד נותן ... שורף את השיער, הוא יעביר את התחושה הזאת ללקוח. לכן, לפני המכירה, על המוכר לבדוק היטב את האמת. אם המוצר באמת שורף את השיער, עליו למצוא את היתרון שגורם ללקוח להסכים לקחת את החיסרון הזה. ...
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
... מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער מהי מניפולציה וכיצד היא קשורה לשקר בשיווק? ההסבר המרכזי שמובא בהקשר הזה עוסק בשאלה האם מדובר בשקר כאשר מציינים ללקוח את היתרונות של מוצר מסוים, תוך התעלמות מהחסרונות, או האם זהו מנגנון שיווקי לגיטימי. אליעד מציין שההבדל בין שקר לבין הצגת אמת יחסית הוא חשוב. דוגמת הסיגריות היא אחת הדוגמאות המרכזיות בהן מבצע אליעד את ההבחנה. לדוגמה, כאשר מישהו מעוניין לעשן ... ולכן מדובר בשקר. מהו שקר מוחלט ומהו שקר יחסי? אליעד מפרט את ההבדל בין שקר מוחלט לשקר יחסי, ומסביר שמדובר בפרספקטיבה. לדוגמה, אם המוכר מציג מוצר באופן שבו הוא מציין רק את היתרונות בלי להזכיר את החסרונות, זהו שקר מוחלט. לעומת זאת, אם המוכר מבהיר ללקוח שיש למוצר יתרונות לצד חסרונות, אך היתרונות נראים לו חשובים יותר, זהו שקר יחסי ולא מוחלט. כלומר, מדובר בראיית עולם אישית שבה אדם בוחר להדגיש את היתרון היחסי של המוצר. האם שקר תמיד משדר עוול או כוונה רעה? על פי אליעד, שקר לא תמיד קשור לכוונה רעה או לעוול. הוא טוען כי במצבים מסוימים, כאשר אדם מציג מידע באופן יחסי שמתאים להשקפת עולמו של הלקוח, אין מדובר בשקר רע או במניפולציה מזיקה. כלומר, אם לקוח חושב שאם יהיה לו שיער חלק הוא ימצא בן זוג, ניתן להציג את זה כיתרון של המוצר, תוך הצגת היתרון באופן יחסי ולא מוחלט. האם מניפולציה בשיווק תמיד רעה? אליעד מציין שמניפולציה בשיווק יכולה להיות רעה אם היא מבוצעת בצורה של הצגת יתרון כעובדה מוחלטת, מבלי להציג את הצדדים השונים של המוצר. המניפולציה רעה כאשר היא גורמת ללקוח להאמין במשהו שאינו נכון מבחינה מוחלטת, כמו הצגת מוצר כמשהו שמביא תוצאה מיידית וחד משמעית. לעומת זאת, כאשר מדובר בהצגת יתרונות יחסיים שמיועדים להתאים ללקוח הספציפי, מדובר במניפולציה שנעשית בצורה הוגנת ומקובלת. כיצד נוכל לזהות שקר בשיווק? אחת הדרכים לזהות שקר בשיווק היא לבדוק אם המוכר מציג את היתרון כמשהו מוחלט או אם הוא מציג את המוצר בצורה שמדגישה יתרון מסוים בהקשר מסוים, מבלי להסתיר את החסרונות. אליעד מסביר את הרעיון הזה דרך דוגמאות רבות, כמו חווית קניית מוצר לשיפור מראה חיצוני שכביכול יפתור בעיות אחרות, ומציין כי אם המוכר מציג את זה כמשהו מוחלט (אתה חייב את זה), מדובר בשקר. האם קיימת אמת מוחלטת בשיווק? אליעד מציין שבשיווק אין תמיד אמת מוחלטת, כי מה שנכון עבור אדם אחד עשוי לא להיות נכון עבור אחר. כל אדם רואה את הדברים בעין שונה, ומה שיכול להיראות כיתרון עבור אחד עשוי להיראות כחיסרון עבור אחר. לפי כך, ניתן להציג את הדברים באופן יחסי ולשלול את הצורך להציגם באופן מוחלט. שיווק מניפולטיבי מהי מניפולציה? היתרונות והחסרונות ב
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת מוצר לא מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ומזה נגזרת תחושת המבוכה והקושי למכור אותו. הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא לא שלם איתו. כיצד להתמודד עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא מושלם, הוא עדיין יכול לספק ערך ללקוח. אליעד מביא דוגמה ממערכות תוכנה כמו Windows, שמצוי עם באגים אך עובד על פי רוב. הפתרון השני שהוא מציע הוא להבין שהבעיה לא בהכרח קשורה במוצר עצמו אלא בתפיסת העולם של המוכר. אם אדם לא מסוגל למכור מוצר לא מושלם, ייתכן ויש לו בעיות עם קבלת חסרונות באופן כללי. הוא לא מצליח לקבל את החסרונות במוצר, כפי שהוא לא מצליח לקבל חסרונות בעצמו ובחיים בכלל. האם השאיפה לשלמות היא עיקרית ... אנשים רואים בו חולשה או כישלון. אליעד טוען כי אם אנשים היו מבינים את החיים בצורה שונה, היה להם קל יותר למכור מוצר עם חסרונות. אדם שמסוגל לאהוב את עצמו למרות חסרונותיו, ולקבל את החסרונות במציאות, לא יחשוש ממכירת מוצר עם חסרונות. במילים אחרות, הבעיה האמיתית לא קשורה במוצר, אלא בקבלת החסרונות האישיים של המוכר. מהו המודל לחיים שיכול לשפר את מכירות המוצר? אליעד מציין כי הדרך להתמודד עם מכירת מוצר לא מושלם היא לשנות את התפיסה של האדם לגבי חסרונות. המפתח הוא לקבל את החיסרונות ... ולראות בהם חלק מהחיים, ולא כבעיה. ברגע שמישהו מבין שלעולם לא יוכל להימנע מחסרונות, הוא לא יחוש יותר רע במכירת מוצר לא מושלם. כל מכירה שמבוצעת מתוך תחושת שלמות עצמית ומוכנות לקבל את החסרונות, ...
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות. האם כדאי לכתוב פחות מ - 40 כשהמחיר נמוך בהרבה? כאשר מציגים מחיר מוצר כפחות מ - 40 שקלים, נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של פחות מ - 40 עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט פחות מ - 20 שקלים. אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של פחות מ - 40 על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר 40 הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש. לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של פחות מ - 40 שקלים כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות. מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק? לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כפחות מ - 10, הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ... עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר. מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר? אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר נדחף בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר. האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים? הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל ... מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים לסחוט את הלקוח עד גבול העליון האפשרי. אליעד מסביר שהשימוש במחירים ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להפוך חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השיטות השונות שבהן ניתן למכור מוצר שיש בו חיסרון, תוך כדי הצגת החיסרון כיתרון בעיני הלקוח. הוא הציע שיטה בה, כאשר ללקוח יש התנגדות או שאלה לגבי החיסרון במוצר, יש ליצור קשר בין החיסרון לבין היתרונות של המוצר, כך שיתקבל רושם שהחיסרון הוא תנאי הכרחי להשגת היתרון. השלב הראשון בהצלחה בשיטה הזו הוא להבין מהם היתרונות המרכזיים של המוצר, ולהבין אילו יתרונות הלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן יש לחפש קשר סיבתי בין החיסרון לבין היתרון שהלקוח רוצה, כך שיתקבל המראה שהחיסרון בעצם נדרש כדי ליהנות מהיתרון. דוגמה לכך מביא אליעד כהן מתוך המציאות, כמו השיח על מיסים גבוהים במדינת ישראל. כאשר אדם שואל מדוע המיסים כה ... הוא באמת נכון. ייתכן שהכספים שנגבים במיסים אינם באמת מוקצים לביטחון, או שאי לכך עלויות המיסים הן תוצאה של ניהול לא נכון של המשאבים. בהתאם לכך, כהן מציע כיצד הלקוח יכול להיזהר מפני מניפולציות בשכנוע מכירתי. הלקוח צריך לשאול את עצמו: - האם היתרון שאותו הוא מקבל אכן קיים במציאות, או שהוא מוגזם? - האם הקשר בין החיסרון ליתרון הוא הכרחי, או שמא מדובר בטריק לשכנוע? - האם יש אפשרות לקבל את היתרון ללא החיסרון הזה? כהן מסביר כי הלקוח יכול להימנע ממניפולציות אם הוא שואל את השאלות הנכונות ומבין אם החיסרון שהוא משלם עבורו באמת הכרחי. לסיכום, אליעד כהן מציין כי שיטת החיסרון לטובת היתרון היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוח להפעיל שיקול דעת ולוודא שהחיסרון שהוא מקבל אכן מוצדק, ושיתרון שהוצג לו הוא אכן אמיתי, ולא מניפולציה בלבד. איך לזהות מניפולציות בשכנוע? איך לטפל בהתנגדויות במכירה? איך להפוך חיסרון ליתרון? סודות השכנוע והשפעה על אנשים איך לזהות שקרים והטעיות? איך ניתן למכור מוצר עם חיסרון ולהפוך אותו ליתרון? כאשר מוכרים מוצר עם חיסרון, יש צורך לדעת כיצד להתמודד עם שאלות הלקוח ולשכנע אותו שמדובר בעסקה משתלמת. אחת השיטות היעילות לכך היא ליצור קשר בין החיסרון ליתרון שיש במוצר, כך שהחיסרון ייראה כהכרחי להשגת היתרון הרצוי. איך הופכים חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי? השלב הראשון הוא לזהות מהם היתרונות המרכזיים של המוצר ומהם היתרונות שהלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן, יש ליצור קשר סיבתי בין החיסרון הקיים ליתרונות שהלקוח רוצה, כך שנראה שהחיסרון הוא למעשה תנאי הכרחי לקבלת היתרון. מהי דוגמה מהמציאות לשכנוע מסוג זה? ניקח לדוגמה את נושא המיסים הגבוהים במדינת ישראל. כאשר אדם מתלונן על כך שמיסוי ... לו שזה לטובה או שאלוהים הציל אותו ממצב גרוע יותר. אך אם אלוהים הוא כל יכול, מדוע לא מנע את האירוע מלכתחילה? כך נוצרת הצדקה מלאכותית לקושי שחווה האדם. איך הלקוח יכול להיזהר משכנוע מניפולטיבי? כאשר מוצג חיסרון כמחיר הכרחי ליתרון, יש לשאול: - האם באמת אי אפשר לקבל את היתרון בלי לשלם את מחיר החיסרון? - האם הקשר בין החיסרון ליתרון הוא ... - האם היתרון שמציגים לי אכן קיים במציאות או שהוא מוגזם מפוברק? מסקנה: איך לזהות מניפולציה בשכנוע? שיטת החיסרון למען היתרון היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוחות להיות מודעים אליה ולשאול שאלות קריטיות. לעיתים, חיסרון מוצג כהכרחי למרות שיש דרכים לקבל את היתרון גם בלעדיו. על הצרכן לבדוק אם הקשר בין חיסרון ליתרון אמיתי או שהוא ... חיסרון ליתרון? סודות השכנוע והשפעה על אנשים איך לזהות שקרים והטעיות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות והשאלה היא כזאת איך למכור מוצר עם חסרונות, מהרגע נגיד שמוכרים איזה מוצר ולמוצר יש איזה חיסרון בהנחה שצריך להציג ללקוח את החיסרון, הלקוח שואל על החיסרון
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע איך למכור מוצר עם חסרונות מבלי לאבד את הלקוח? אליעד כהן מסביר שישנם מצבים בהם מוכר מוצר מאמין שהמוצר שלו טוב ללקוח, אך הוא גם מודע לכך שלמוצר יש חסרונות מנקודת מבטו של הלקוח. השאלה היא, כיצד על המוכר להציג חסרונות אלו באופן שיסייע לו לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר, במיוחד כאשר הוא מחויב על פי חוק או אתיקה של גילוי נאות להציג את החסרונות. השיטה שאליעד מציג היא מיקוד חסרונות. ... צריך להכין רשימה של כל החסרונות האפשריים שהלקוח עשוי לזהות במוצר, ואז לדרג אותם לפי רמת החשיבות או ההפרעה שלהם ללקוח. כלומר, על המוכר לשאול את עצמו, אילו חסרונות הכי פחות מפריעים ללקוח, ואילו הכי הרבה? לאחר מכן עליו להציג ללקוח את החסרונות בצורה מסוימת - את החיסרון הבינוני קודם, אחר כך את החיסרון הקשה ביותר, ולבסוף את החיסרון הקל ביותר. לדוגמה, ... לכך שלדירה יש חיסרון משמעותי שעלול למנוע מהלקוח לקנות אותה. אם המוכר מחויב להציג חיסרון זה ללקוח, או אפילו אם הוא אינו מחויב לכך, עליו לעשות זאת בדרך שתיצור תחושה של אמינות ואמון אצל הלקוח. הוא יציג את החיסרון המשמעותי בקצרה ומיד אחריו יזכיר חסרונות אחרים, פחות משמעותיים, שאינם מטרידים באמת את הלקוח. כך הוא מסיח את דעתו של הלקוח מהחיסרון המרכזי אל החסרונות הפחות משמעותיים. אליעד מציין דוגמה נוספת: המוכר יכול להמציא חיסרון קל כמו פעם בחודש יש קצת רעש ליד הבניין, חיסרון שידוע לו מראש שהלקוח לא ייחס לו חשיבות רבה. בדרך זו הוא כביכול רוכש את אמונו של הלקוח בכך שהוא נראה כן ואמין, למרות שהוא בעצם מסתיר חסרונות מהותיים יותר. מה זה הגנב הנאמן וכיצד הוא קשור לשיטות מכירה? ... של הסתרת חסרונות אינה רק ביחסים בין מוכר ללקוח או בין אנשים בכלל. גם בתוך מוחו של האדם מתרחשות מניפולציות דומות: המוח מוכר לאדם רעיונות מסוימים. כשהאדם מתחיל לבדוק ... בדיוק בשאלות האלה. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מה זה גילוי נאות במכירה? איך להשתמש בכנות בשיטות מכירה? איך לזהות מניפולציות בשכנוע? מהן שאלות אסורות בדת? איך המוח ... אוקי והנושא הוא כדלקמן בהנחה שבן אדם מוכר מוצר ובהנחה אפילו שהוא חושב שהמוצר יכול לעשות טוב ללקוח שלו אוקי אף על פי כן ישנם מצבים שבהם הבן אדם חושב שמנקודת המבט של לקוח ה
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
... לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים? ... למשל, מוכר שרוצה למכור מוצר צריך לשאול את עצמו אילו הנחות יסוד צריכות להיות ללקוח שלו כדי שיחשוב שראוי ונכון לקנות את המוצר הזה. אך יש נקודה חשובה נוספת: לא תמיד ההנחות של המשכנע נכונות. לפעמים המוכר חושב שאם הלקוח יחשוב בדרך מסוימת הוא יקנה את המוצר, אבל בפועל יכול להיות שהלקוח בכלל יחשוב אחרת. לכן, תמיד יש לזכור שמדובר בהנחות סובייקטיביות של המשכנע. לדוגמה, מפלגת אופוזיציה שרוצה לשכנע אנשים ... ואיך לעשות שכנוע עקיף ואיך להצליח בשכנוע עקיף וכו, אז זה עובד ככה שכנוע עקיף פירושו לוקחים פעולה שרוצים שהבן אדם יעשה אותה, אוקי אנחנו רוצים שבן ... המוכר שרוצה למכור את המוצר הוא צריך לשאול את עצמו, איזה מחשבות הבן אדם לדעתי כמוכר איזה דברים אני כמוכר חושב שהלקוח שלי צריך לחשוב בשביל שהוא יקנה את המוצר הזה, בשביל שהוא יעשה את הפעולה הזאת? איזה דברים, במילים אחרות זה לשאול מה הנחות היסוד שאני כמוכר מניח שהלקוח צריך להניח אותם כדי לקנות את המוצר, כדי לעשות את הפעולה. ותשימו לב שאני מחדד פה שכשבן אדם שואל את עצמו מה הנחות היסוד שהוא הלקוח צריך להניח בשביל שהוא יעשה ככה וככה הדיון הזה כולו מתרחש במוחו של המוכר, זאת אומרת זה המוכר שאם הלקוח תהיה לו הנחת יסוד כזאת וכזאת אז הוא יעשה ככה וככה וזה לא בהכרח בטוח נכון גם את זה המוכר צריך לזכור ולכן כל הנושא הזה ... שלו תעשה סקירה של הלקוח של הבן אדם שקונה את המוצר, תנסה להיכנס לראש שלו תנסה לדמיין שאתה זה הוא ועכשיו תתאר לעצמך אם הייתי הוא מה לדעתי היה יכול לגרום לי כהוא לעשות את ... שמישהו בא למכור לך מוצר והוא מספר לך סיפורים סתם סיפורים לפי תומו הבן אדם יכול לשאול את עצמו למה הוא מספר לי את הסיפור הזה, מה הוא מנסה להגיד ... אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את ... יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש ... הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך ... שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף ... עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז ... איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת ... ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות ... ביתרון במקום בחיסרון. למשל, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש ... מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך ... שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים בלבד, אבל איך אתה מעדיף ... עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז ... איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת ... רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו ... רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו והשאלה בעצם איך להציג לו ... היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים ... אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: השקעה במחקר ובפיתוח, אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: השקעה במחקר ובפיתוח, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, אימון אישי מומלץ, אימון אישי לתזונה נכונה בנושאי השקעה במחקר ובפיתוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2383 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 13:32:44 - wesi1