אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3
אם אתה רוצה להעביר למישהו מסר ואתה רוצה שהוא יאמין לך ויסכים איתך עליו, בעיקר כאשר מדובר על מסר שעלול לעורר אצלו התנגדות כלשהי, עליך להתחיל להעביר לו מסרים שהוא יסכים איתם / ירצה להסכים איתם / ישמח שהוא מסכים איתך / ירגיש טוב מכך שהוא מסכים איתך. זה יקל עליו להסכים איתך גם למסר שתאמר לו אח"כ.


אם אתה רוצה להחליש מישהו, דבר איתו בצורה שתשדר לו שאין לו בחירה על מה שאתה רוצה שהוא יעשה / על מה שהוא עושה. אם אתה רוצה לגרום למישהו להרגיש חזק, תשדר לו שיש לו בחירה על מה שאתה מבקש ממנו לעשות / על מה שהוא עושה.


אם אתה מציע למישהו הצעה, ואתה רוצה להעביר לו מסר לתת מודע, שיגרום לו לפחד לא להקשיב להצעה שלך, תוסיף ביטוי כלשהו, שיגרום לו להבין שמדובר בהזדמנות חד פעמית. לדוגמה "כרגע יש לך את האפשרות לרכוש את המוצר הזה שיעזור לך", כאשר המילה "כרגע", היא סוג של איום סמוי, שעוד מעט אולי לא תהיה לך את האפשרות הזאת.


אם אתה רוצה לגרום למישהו לאהוב אותך, תגיד לו את מה שהוא היה רוצה לשמוע על עצמו ותפרש לו את עצמו, כפי מה שהוא היה רוצה להבין את עצמו ולחשוב על עצמו. ובפרט כאשר יש לו ספק לגבי עצמו, שהוא לא יודע איך להבין את עצמו, אם לפרש את עצמו לטובה או לרעה, אז עליך לדעת לזהות את המצב הזה, וכאילו להציל אותו מעצמו, ולפרש לו את עצמו בצורה טובה ולומר לו בדיוק את מה שהוא היה רוצה לשמוע ולחשוב על עצמו. ואז הוא מרגיש טוב במחיצתך.


נניח שאתה מציג תיאוריה כלשהי לאדם כלשהו לגבי מקרה ספציפי של אותו האדם. וברצונך ליצור אצל השומע תחושת אמון בתיאוריה שאתה מציג לו, לשם כך באפשרותך להציג את התיאוריה שאתה מציג, כתיאוריה שנוגעת לעוד הרבה אנשים וכתיאוריה כלל עולמית שקשורה גם לעוד הרבה אנשים אחרים. כך השומע חושב שמדובר על משהו כללי שנכון באופן כללי, גם בלי קשר אישי אליו.

כאשר שומע חושב שתיאוריה נכונה רק לגבי המקרה האישי שלו, הוא יכול לנטות להטיל ספק האם היא נכונה. וכאשר התיאוריה מוצגת כנכונה באופן כללי, זה עוזר לאדם לתת אמון בתיאוריה שהצגת לו. כי הוא לא חושב שהיא נכונה רק ביחס אליו, אלא שהיא נכונה באופן כללי.


אם אתה רוצה לומר דעה מסוימת ואתה חושש שהשומע ישאל את עצמו, מי אמר שמה שאתה אומר זה נכון, באפשרותך "לרכך" את מה שאתה אומר, על ידי זה שתציג את מה שאתה אומר כסובייקטיבי. לדוגמה "כל מי שרוכש את המוצר הזה פעם ראשונה, בדרך כלל / כמעט תמיד הוא מרוצה ממנו ובא לרכוש אותו פעם נוספת".

כך שהצגת טענה כעובדה, שאם היית מציג אותה כמוחלטת, היה יותר קל להבין שהיא אינה נכונה. אך כאשר אתה אומר שרק בד"כ / כמעט תמיד זה כך או אחרת, אז השומע שחושב לעצמו על המקרים שבהם מה שאתה אומר, זה לא נכון, הוא משייך את זה למקרים שהם היוצאי דופן ממה שקורה בדרך כלל.

ז"א שהמילה "בדרך כלל / כמעט תמיד" היא כאילו תשובה סמויה לשאלה הסמויה של השומע ששואל את עצמו, מי אמר שזה נכון, הרי יש מקרים שזה לא נכון. ואז בעצם אתה מגלה אמפתיה לגבי השאלה שלו, וכאילו אתה אומר לו: נכון שיש מקרים שזה לא כך, אבל זה רק יוצא דופן. אבל בדרך כלל זה אכן כך.

כי יותר קל לסתור טענה שנאמרת כשחור ולבן, וקל להוכיח שהיא לא נכונה, מאשר לסתור טענה שנטען שהיא נכונה בדרך כלל, שכדי לסתור אותה צריך להתחיל לספור כמה מקרים יש סך הכל וכמה מקרים היא נכונה וכמה לא...


נניח שאתה רוצה לומר למישהו איזו טענה, ואתה חושש שהוא יאמר לעצמו, מי אמר שמה שאתה אומר זה נכון, באפשרותך להוסיף לפני הטענה שלך אמירה שתשדר לו שאכן ניתן לחשוב שאתה לא צודק, אך זו לא האמת. כי האמת היא שאתה צודק.

לדוגמה: "המאמץ הזה קשה מאוד לאדם. אבל האמת היא שמי שבאמת ירצה, הוא יוכל לעשות את זה בקלות". כאשר בעצם בהתחלת המשפט הועבר מסר שכאילו מחזק את ההתנגדות של השומע למה שאתה רוצה לומר בסוף המשפט. ואח"כ בסוף המשפט אתה רוצה לגרום לשומע לחשוב שאם הוא ירצה, אז הוא יוכל לעשות את המאמץ המדובר.

אלא, שאם תאמר "המאמץ הזה קשה מאוד לאדם. אבל מי שבאמת ירצה, הוא יוכל לעשות את זה בקלות", המוח של השומע אומר לו, אולי זה לא נכון מה שאתה אומר. וכאשר אתה מוסיף לדוגמה את המילים "אבל האמת היא ש", אתה בעצם כבר עונה ואומר לשומע מראש: נכון, אני יודע שאולי לא תסכים לזה ושאתה חושב אחרת. ובאמת ניתן לחשוב אחרת... אלא שהאמת היא מה שאני אומר. דהיינו, המילים "האמת היא ש", בעצם הן סוג של הסתייגות שאומרת לשומע, שמדובר על דעה סובייקטיבית של האמת. שזה כמובן דבר והיפוכו.

כי זה כמו לומר, מנקודת המבט של האמת, המציאות היא X. אך אם זו נקודת המבט של האמת, הרי שזו לא נקודת מבט. כך שבעצם אתה אומר לשומע, תראה, האמת היא ש... דהיינו, באפשרותך לחשוב אחרת, וכאן מובעת רק דעה סובייקטיבית בשם האמת, אך היא האמת ואתה הטועה גם אם אתה חושב אחרת.

כי אתה לא אומר שאי אפשר לחשוב אחרת. אבל אתה כן אומר, שאפשר לחשוב אחרת מצד השקר, אבל מצד האמת אי אפשר לחשוב אחרת.


כשאתה רואה שהשומע בשיחה "מתפזר" ויוצא ממיקוד, באפשרותך לבקש ממנו "לתת דוגמה" למה שהוא אומר, וכך לעזור לו לחזור לפוקוס ולדבר לעניין על דוגמה ממשית ומוגדרת ולא בצורה אבסטראקטית ומפוזרת.

כשנותנים דוגמה ממשית, הדוגמה המוגדרת מאלצת את האדם לומר את האמת, ולשים לב שהוא לא אומר דברים שסותרים את עצמם. כי ברמה הפילוסופית, ניתן לומר משפטים מלאי סתירות ורעיונות סותרים. אבל כשבאים לתת דוגמה ממשית, הדוגמה הממשית מאלצת את הדובר לומר דברים הגיוניים. כי במציאות אין הפכים בבת אחת. והדוגמה הממשית, מאלצת את הדובר לדבר לעניין ובצורה מוגדרת ולא להתפזר עם המחשבות שלו ולומר את כל אשר עולה על רוחו.

מה שאומר, שלפעמים אם ברצונך לדלות מהשומע מידע כללי, עליך להוציא אותו מהאזור של הדוגמאות המוגדרות. ועליך לבקש ממני לדבר יותר באופן כללי. ואז תדע מה הוא חושב יותר באופן כללי, ותוכל להיחשף לסתירות הפנימיות שיש בתוכו. מה שלא היה יכול לקרות, אם הוא מדבר על דוגמה מוגדרת וממוקדת.


אם אתה רוצה שהשומע ירגיש קרוב אליך, תשמש בשם האישי שלו, גם במהלך השיחה. לדוגמה, במקום לומר רק "מה אתה חושב על זה", תוסיף את השם שלו בהתחלת / סוף / אמצע המשפט וכיו"ב. כאשר אתה משתמש בשם של האדם, זה הופך את השיחה ליותר אישית ופחות כללית.

מה שאומר בעצם, שלפעמים אם ברצונך ליצור ריחוק מהשומע, תשתדל לא לקרוא לו בשם האישי שלו ולא לדבר איתו בגוף ראשון, אלא רק תדבר איתו בצורה שהיא יותר כללית ופחות פרטית.


כאשר ברצונך לגרום למישהו לעשות משהו, עליך לגרום לו לחשוב, שהוא שולט במצב ושיש בידו את היכולת לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולכן בפועל זה אומר, שעליך ליצור אצל השומע, את התחושה ואת החוויה, שיש לו בחירה חופשית לעשות כך או אחרת, ושהמצב הקיים, הוא תלוי בו ולא בכוח חיצוני לו.

לדוגמה, נניח שמישהו מספר לך שיש מישהו שמכעיס אותו בעבודה, וברצונך לגרום לו לא לכעוס עליו. אז כאן לדוגמה עליך לשים לב להבדל שקיים בין המציאות של העובדות, לבין הפירוש שלהם. ז"א שנניח שהסיפור שהאדם השני סיפר לך על מה שקורה לו בעבודה, נניח שהוא נכון, עדיין האמירה של "הכעיסו אותי", היא פירוש ולא עובדה.

כי "הכעיסו אותי", פירושו גרמו לי לכעוס. אך זה כבר פירוש אפשרי ולא עובדה מחייבת. ולמה? כי אפשרי גם לומר, "אני כעסתי על", שכאן הפירוש הוא, שאני גרמתי לכעס של עצמי ולא שמישהו מבחוץ גרם לי לכעוס. וכאשר האדם אומר "הכעיסו אותי", הוא בעצם מעביר מסר שהדבר לא בשליטתו. אך כאשר האדם אומר "כעסתי על X", הוא בעצם אומר שהדבר כן בשליטתו.

ולכן, אם ברצונך לגרום לשומע לדוגמה לא לכעוס על מה שקרה לו, אז כאשר הוא מספר "הכעיסו אותי", אז לדוגמה באפשרותך תוך כדי שאתה חוזר על דבריו... כדי "לראות אם הבנת אותו נכון", תוך כדי זה להחליף את ה"הכעיסו אותך / גרמו לך לכעוס", עליך להחליף את זה ל"כעסת על X", שזה בעצם מעביר את האחריות האישית לשומע ולא לכוח חיצוני לו.

וזה בעצם אומר גם את ההפך. דהיינו, אם ברצונך לגרום למישהו לא לעשות משהו, עליך לגרום לו...
לגרום לאהוב אותך להרגיש טוב לפחד איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום לבן לרצות אותך רגשות הוכחה לא להתפזר לרצות להאמין איך לגרום לרצות אותך תחושת קרבה nlp nlp טכניקות איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה משכנעת איך לתקשר עם אנשים איך לתת מחמאה איך לתת מחמאות איך מנהלים שיחה אמון אמונה דיבייט דיבייטינג העברת מסר העברת מסרים טכניקות טכניקות שכנוע יכולות יכולת יכולת רטורית יצירת אמון להחמיא להעביר מסרים לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה משכנעת לפרגן לפתח שיחה לשכנע לתקשר לתקשר עם אנשים לתת מחמאה לתת מחמאות מחמאה מחמאות מנהל מנהלים מסרים משכנע נאמנות ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות נלפ פיתוח שיחה רטוריקה רכישת אמון שיחה שיחה טובה שיחה משכנעת שכנוע
חלק 1
...זא שלפעמים דווקא יש יתרון לשדר לשומע שהוא חייב, כגון אם תעשה X, אז תעשה יקרה Y. ובכך בעצם לשתול מחשבה אצלו שהוא צריך וחייב להשיג את Y. ואחכ להוסיף לו רק אם תרצה, אתה לא חייב. כדי לטפל בהתנגדות האפשרית שלו, שהוא יכול לומר שהוא בכלל לא רוצה את Y. אם אתה אומר למישהו משהו, ואתה חושב שהוא תכף יגיד לך שלא הבנת אותו בדיוק ושזה לא בדיוק מה שאתה חושב, אז מראש כאשר אתה מביע את עצמך, מראש כבר תוסיף מידע נוסף שיגרום לו להבין שהבנת אותו היטב. המהות של העצה היא...
חלק 2
...טיפש אלא נורמאלי או אפילו חכם. אם אתה מבקש בקשה שאתה חושש שלא יסכימו איתה, תציג אותה בצורה אפשרית שמכבדת את זכות הבחירה של השומע, לבחור אם להיענות לבקשתך או לא. נניח שמישהו אומר על עצמו דבר רע, ואתה יודע שהוא מגזים בצורה שהוא אומר את זה, תשאל אותו שאלה, שתגרום לו לא להגזים בדבר הרע שהוא אומר על עצמו. נניח שמישהו אומר, אני תמיד נכשל בכל המבחנים שאני עושה. ונניח שאתה יודע שזה לא נכון, אז תשאל אותו, מה? באמת?! בכל המבחנים?!. כאשר בעצם אתה גורם לו לענות...
חלק 4
...את זה, עם כמה שפחות קונפליקטים מול מה שהוא חושב כרגע. זא שלפעמים מישהו חושב משהו ואתה רוצה שהוא יחשוב אחרת. ולפעמים כאשר אתה מנסה לשכנע אותו לחשוב אחרת, לפעמים לשם כך אתה בעצם מבטל ושולל את דעתו ואת מה שהוא חושב כרגע. וזה יוצר אצל השומע, תחושה של קונפליקט וחוסר רצון להקשיב לך. ולכן, כאשר אתה רוצה לגרום למישהו לחשוב משהו, באפשרותך להימנע מקונפליקט, על ידי זה שתשאל את עצמך, למה אני רוצה שהוא יחשוב כך או אחרת. דהיינו, תאתר את המהות ואת המטרה הפנימית...
חלק 5
...שהוא ישיב לך. ולכן, אם אתה חושש שלשומע לא יהיה נוח להשיב לך על שאלה כלשהי, תנסה להציג מראש תשובות אפשריות, שמתוכן הוא יבחר. וזה יקל עליו לומר לך את האמת. ואם עדיין את חושש שהשומע לא ירצה אפילו לא לבחור את התשובה האמיתית שהצגת לו, במקרה כזה תציג כמה אפשרויות תשובה, שאחת מהן תהיה דומה במהותה לאמת, אך היא תוצג בצורה פחות מוגדרת ומחייבת. ואז לשומע יהיה כאילו יותר קל לבחור את התשובה הזאת, כי היא קרובה לאמת מבחינתו, ועדיין היא מוצגת בצורה יותר עדינה גם...
חלק 6
...אחרים. לדוגמה, נניח שהוא אומר איזה משהו של מידע, תאשר את מה שהוא אומר, ותעביר לו מסר של אתה יכול לסמוך על עצמך. זה יגרום לכך שהוא ירגיש יותר בנוח לסמוך על עצמו, גם לגבי הדבר שיש לו ספק לגביו. כדי ליצור אווירה נוחה אצל השומע, תשתמש בעולם מושגים מהמושגים של השומע. כך זה יצור אצלו תחושת קרבה שלך אליו. אתר את המושגים של השומע, ותשמש בהם בשיחה, כדי ליצור תחושה של קרבה. יש לשים לב לא לעשות זאת בכלל, במקרה שבו דווקא השומע לא אוהב את הסביבה שלו, ושהוא היה...
חלק 7
...שיעורים, כמו שאתה חייב לא לאחר לבית הספר. אז נניח שהילד מסכים שהוא חייב לא לאחר לבית הספר, אבל זה יכול לגרום לו להרגיש רע, ודווקא לרצות לומר, אם אני לא יכול לאחר לבית הספר, אז לפחות אני כן יכול לא לעשות שיעורים. זא, שאם הילד מסוגל להרגיש שהוא חייב לעשות משהו בכמות כלשהי, אז אם היית אומר לו אתה חייב לעשות שיעורים, יכול להיות שהייתה לו יכולת להכיל את המידע הזה ולהסכים איתו. אבל התוספת של כמו שאתה חייב לעשות דבר אחר, גורמת לכך שהוא יבזבז אצל עצמו את...
חלק 8
...להרגיש אסיר תודה, במובן השלילי שהוא לא ירצה להיות אסיר תודה, ולא ירצה להמשיך את הדינאמיקה מולך, כדי לא להרגיש חלש ואסיר תודה. והחוכמה כמו תמיד היא, לדעת גם לגרום לשומע להרגיש חיסרון שיגרום לו להעריך את מה שאתה נותן לו, וגם בו זמנית שלא ירגיש חיסרון יותר מידי, שעלול לגרום לו לא לרצות להיות מולך בפוזיציה שבה הוא מרגיש חיסרון. אני הצלחתי לעשות = היה קשה לעשות. אם לא היה קשה, לא היה נחשב להצלחה. תחשוב על זה = זה לא מחייב אותך, רק תחשוב על זה. לפעמים...
חלק 9
...את האחריות לסיבה X. ולעומת זאת, אם ברצונך לשדר שאתה הסיבה של הדבר ושהדבר בגללך, גם אם הוא לדוגמה לא בגללך, עליך דווקא להקדים את התוצאה לסיבה. לדוגמה, במקום לומר X לימד אותי איך לעשות את הדבר, והצלחתי לעשות אותו, במקום זה עליך לומר הצלחתי לעשות את הדבר, בגלל ש X לימד אותי איך לעשות אותו. וכמובן לגמרי, שאם אתה רוצה לקחת קרדיט על משהו, אתה לא חייב לציין את הסיבה לכך שהצלחת לעשות את הדבר. אלא באפשרותך לדוגמה לומר הצלחתי לעשות את הדבר, בלי להוסיף שמישהו...
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
... להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים איך לנהל שיחה נכונה ולהגיע להבנה בין אנשים? ההרצאה עוסקת בטכניקות ניהול שיחה, פתרון קונפליקטים והבנה בין אנשים, תוך דגש על הדרך בה ניתן לנהל דיאלוג בצורה שמובילה להסכמה והבנה הדדית. אחת השאלות המרכזיות שהועלו במהלך השיחה היא כיצד לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, איך ... שונה. למשל, כאשר שני אנשים מדברים על משהו פשוט, אחד מהם יכול לראות את המצב בצורה שונה לחלוטין מהאחר. דוגמה שניתנה היתה שיחה על קיר: אחד ראה את הקיר כקיר רגיל בעוד השני ראה אותו כמשהו שונה. המטרה בשיחה כזו היא לא לשכנע את הצד השני, אלא להבין את נקודת המבט של האחר. איך נוכל להגיע להבנה מבלי להיכנס לוויכוחים? המרצה טוען כי במקום להתעקש לשכנע את הצד השני לראות את הדברים כפי ... הן פשוט תחושות, והפרשנות שלהן ניתנת על ידי כל אחד לפי עולמו הפנימי. כיצד נוכל לשוחח בצורה שתמנע חיכוכים? לפי אליעד, בעת ניהול שיחה יש לשים דגש על הבנת ... שלנו. איך אפשר להימנע מקונפליקטים על ידי התמקדות במילים ובהבנות? כחלק מההבנה של הדרך בה אנשים חווים את העולם, אליעד מציע טכניקה בה במהלך שיחה עם מישהו, יש לוודא ששני הצדדים ...
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
... לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב ... את עצמכם איזה דברים, אם הייתם יודעים אותם עליה, היו גורמים לכם להיות בטוחים יותר שהיא בגדה. לדוגמה, אם הייתם יודעים שהיא אינה נאמנה לערכים של נאמנות או שהיא מוכנה לשקר, היה סביר יותר שהיא בגדה. השלב הבא הוא לנסות לברר את הדברים האלה עליה, אך לא בצורה ישירה אלא דרך שאלות עקיפות ודוגמאות כלליות. למשל, אפשר לפתוח בשיחה כללית על נאמנות , על אנשים שבוגדים במצבים של משבר, או על יחס לשקרים, ... דפוסי חשיבה ולהסיק מסקנות אמינות יותר גם על אחרים. איך לגלות שקרים? איך לדעת אם בוגדים בי? איך להשיג מידע מאנשים? מיומנויות שיחה וחקירה איך לדובב אדם בלי שישים לב? איך להבין מה אנשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרגש הנגדי, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגש הנגדי, איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, קואצ'ינג אישי, מטפל הוליסטי בנושא הרגש הנגדי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 22:34:23 - wesi1