אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצקה ✔אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
למה אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים ללקוחות?

הרבה אנשי מכירות מתמודדים עם תחושה לא נעימה של "להציק ללקוחות". אליעד כהן מסביר שמדובר בתחושה נפוצה מאוד בקרב אנשים העובדים בתחומי המכירות בכלל, כמו טלמרקטינג, עבודה בעגלות, או מכירות פנים אל פנים. הוא מסביר שהסיבה העיקרית לכך היא שאיש המכירות חווה את עצמו כמי שמטריד את הלקוח, בעיקר משום שהוא לוקח מהלקוח זמן וכסף.

אנשים רבים שנמצאים בעבודת מכירות אומרים שהם לא אוהבים למכור כי הם מרגישים לא בנוח להציק, והתחושה הזו מתגברת כאשר הלקוחות מביעים התנגדות ברורה ואומרים "לא", "לא תודה", או מביעים חוסר עניין בולט. הבעיה נוצרת לא מהסירוב עצמו, אלא מתחושת ההטרדה שאיש המכירות חווה בזמן שהוא מנסה למכור.

איך אפשר להתמודד עם התחושה של להציק ללקוח?

אליעד נותן מספר פתרונות כדי להתמודד עם התחושה הלא נעימה של להציק ללקוחות:
  • אפשרות אחת היא להסתכל על הסיטואציה מזווית אחרת: במקום לחשוב "אני מציק ללקוח כדי לקחת לו את הכסף", לחשוב "אני לוקח מהלקוח כסף כדי לעזור לו, כי אני מספק לו מוצר שישפר את חייו". במילים אחרות, להפוך את נקודת המבט מ"אני לוקח ממנו" ל"אני נותן לו משהו בעל ערך".
  • אפשר גם לבדוק עם עצמך האם התחושה שאתה מציק ללקוח נכונה אובייקטיבית. למשל, לשאול את עצמך: "אם הייתי נותן ללקוח את המוצר בחינם, האם עדיין הייתי מרגיש שאני מטריד אותו?" אם התשובה היא "לא", אז כנראה שהבעיה נעוצה בתחושתך לגבי הכסף שאתה גובה מהלקוח, ואז כדאי לבדוק מדוע אתה מאמין שהמוצר אינו שווה את המחיר.
  • אליעד ממליץ לעשות תרגיל מחשבתי נוסף: לחשוב שאילו היו נותנים ללקוח את המוצר לא רק בחינם, אלא אפילו משלמים לו על השימוש בו, האם גם אז היית מרגיש שאתה מציק? אם התשובה עדיין חיובית, סימן שאתה מאמין שהמוצר עצמו גרוע וגורם נזק. במקרה כזה, הפתרון הוא להבין לעומק האם המוצר באמת חסר ערך, או שאתה פשוט לא רואה את היתרונות שלו בצורה נכונה.
  • אם בכל זאת נראה לך שהמוצר גרוע ושהוא מזיק, עדיין אפשר לבדוק האם המוצר הזה הוא רע באופן מוחלט או שאולי יש מישהו שהמוצר הזה יכול לעזור לו. אם כן, אולי עבור אותו אדם המוצר שווה, ואז כבר לא מדובר בהכרח בהטרדה אלא בהצעה אמיתית של ערך.
האם לקחת כסף מהלקוח זה מה שגורם לתחושת ההטרדה?

אליעד מציג זווית נוספת שמסבירה מדוע אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים, ומדגיש שהסיבה המרכזית לתחושת ההצקה היא בדרך כלל העובדה שאיש המכירות מתמקד במה שהוא עצמו מקבל (כסף) ולא במה שהוא נותן ללקוח (מוצר או שירות). הוא נותן דוגמה לכך ואומר שאם היית מחלק מוצר בחינם, רוב האנשים לא היו מרגישים שהם מציקים ללקוח. תחושת ההצקה נוצרת רק בגלל התחושה שאתה מנצל את הלקוח בשביל רווח אישי. לכן הפתרון הוא למקד את תשומת הלב בתועלת שהמוצר מביא ללקוח, במקום במה שאתה כמוכר מקבל ממנו.

האם תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה?

אליעד מסביר שלא תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה, והוא מדגים זאת דרך דוגמאות יומיומיות. למשל, אם אתה צריך להעיר מישהו כדי שלא יפספס רכבת או פגישה חשובה, גם אז אתה עלול להרגיש שאתה מציק לו. אבל במצב כזה ברור לך שההצקה נעשית לטובת אותו אדם. כאשר איש מכירות מאמין בלב שלם שהמוצר או השירות שלו באמת מועילים ללקוח, אז גם אם הלקוח מרגיש מוטרד, איש המכירות לא יחווה את עצמו כמטריד.

אליעד מסביר שהרעיון המרכזי הוא שאם אתה מאמין שאתה עושה טוב ללקוח, גם אם הוא לא אוהב את האינטראקציה, אתה...
פגישה חשובה הרגשה בלב שלם להרגיש בנוח לשאול את עצמך להבין לעומק איך להתמודד התנגדות בשיחת מכירות בטלפון הטרדה סיבות הוא לא אוהב אהבה אוהב למכור אימון אימון לאנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים טיפים טיפים לאנשי מכירות טלמרקטינג יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות לא אוהב למכור להציק ללקוחות להתאמן למכור למכור בטלפון לעניין לקוחות לעצור לעצור לקוח לעצור לקוחות לקוח לקוחות מטופל מטופלים מטפל מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות מנהל מכירות מנהלי מכירות עבודה עבודה בעגלות
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
... כאשר אדם שואל את עצמו למה עישנתי היום?, התשובה יכולה להיות כי מישהו הצבן אותי. אם הוא שואל את אותה השאלה גם לגבי אתמול ושלשום, הוא עלול לגלות שיש מכנה משותף לכל המקרים - הצקה או כעס. על ידי זיהוי המכנה המשותף במספר מקרים ספציפיים, ניתן להגיע לנוסחה כללית. כלומר, הדרך לנוסחה הכללית עוברת דרך פתרון המקרים הפרטיים. מדוע אנשים מעדיפים ...
סיבתיות, סיבה ותוצאה, לוגיקה, ניתוח הוכחה, ניתוח טענה, איך לנתח תהליך? איך לנתח חוקיות? איך להבין דברים? איך לברר את האמת? יחסי סיבה תוצאה, עיקרון הסיבתיות, למה דברים קורים? לגלות מה הסיבה
סיבתיות, סיבה ותוצאה, לוגיקה, ניתוח הוכחה, ניתוח טענה, איך לנתח תהליך? איך לנתח חוקיות? איך להבין דברים? איך לברר את האמת? יחסי סיבה תוצאה, עיקרון הסיבתיות, למה דברים קורים? לגלות מה הסיבה
... כזו. יש להמשיך ולשאול שאלות נוספות: האם הכעס שלי באמת חייב להיווצר רק כתוצאה מההצקה? , האם בכל פעם שמציקים לי, זה חייב לגרום לי לכעוס?, ומה בכלל גרם לכך שהאדם השני הציק לי?. באמצעות שאלות אלה, האדם יכול לרדת לעומק ולהגיע להבנה מלאה של התהליך והסיבתיות ...
איך לא להיות ילד כאפות? למה צוחקים על חלשים? למה צוחקים עלי? למה מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 2
איך לא להיות ילד כאפות? למה צוחקים על חלשים? למה צוחקים עלי? למה מציקים לי? למה מתעללים בי? ילד שמרביצים לו בגן, מה לעשות כשמציקים לילד שלך? כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? חרדה חברתית, כישורים חברתיים, חלק 2
... חברתיים, ובעיקר כיצד אפשר לשדר חוסן כדי לא להיתפס כילד כאפות. למה צוחקים על חלשים? ההרצאה מתחילה בשאלת היסוד: למה צוחקים על אנשים חלשים? כאן מציין אליעד כהן שצחוק והצקה הם תוצאה של האופן שבו אחרים תופסים את האדם שמולם. כשמישהו נתפס כחלש או פגיע, לעיתים יבחרו אחרים להציק לו מתוך צורך להרגיש עליונות. כאשר אדם לא מגיב להעלבות או לפגיעות, יש ...
רגשות, איך רגש גדול מעלים רגש קטן? איך רגש אחד מעלים רגש אחר? מה הכמות של הרגש שאתה מרגיש? כמה אתה מרגיש רגש מסוים? במה תלויה כמות הרגש שתרגיש? האם רגשות נוספים אחד על השני? האם רגשות מחליפים אחד את השני? שינוי רגשות
רגשות, איך רגש גדול מעלים רגש קטן? איך רגש אחד מעלים רגש אחר? מה הכמות של הרגש שאתה מרגיש? כמה אתה מרגיש רגש מסוים? במה תלויה כמות הרגש שתרגיש? האם רגשות נוספים אחד על השני? האם רגשות מחליפים אחד את השני? שינוי רגשות
... לו להפסיק להרגיש רע מבעיות קטנות יותר כמו יתוש שמזמזם לו באוזן. עם זאת, לפעמים דווקא תחושה קטנה חדשה עשויה להפחית מתחושת החולי, כאשר האדם מתמקד דווקא בהצקה הקטנה. איך תחושה טובה גדולה מעלימה תחושה טובה קטנה? אותו עיקרון תקף גם לגבי תחושות טובות. אם אדם שמח שקיבל מתנה של אלף שקלים, אך זמן קצר לאחר מכן זכה בלוטו, הזכייה הגדולה יותר ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה, המיקוד צריך להיות בלמה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו. לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס העצמי, יש לחשוב על האינטרס של הצד השני. למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?. כאשר
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה איך להציג מוצר חדש ללקוח כך שהוא יראה בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא לא יודע עדיין שהוא צריך אותו. במקרים כאלה, המטרה היא לגרום ללקוח להבין את הצורך במוצר עוד לפני שהוא מודע לכך. כאן, מדובר בשימוש בהבנה פסיכולוגית של הצרכים, ושימוש בטכניקות מכירה מותאמות אישית. איך לגרום למישהו להבין שהוא רוצה את מה שיש לך? אליעד מציין שמרגע שאתה מזהה את הצורך, התפקיד שלך הוא לגרום ללקוח להבין שהוא לא רק רוצה את ... יועבר אליו בצורה נכונה. איך לעזור לאנשים לשנות את מחשבתם ולהפנים את היתרונות של המוצר? הדגש הוא על הצגת היתרונות בצורה כזו שגרום ללקוח להבין שהוא חוסך זמן ומאמץ, ... לרכוש מוצר בגלל שלא הכיר את היתרונות שלו, צריך להיות ברור לו מה הוא יכול להרוויח, ולא להסתפק בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון ... יצליח ולשלול את החשש מכישלון על ידי הצגת מידע שמזכיר למשקיע את היתרונות של מה שיכול לקרות אם המיזם יצליח. מהו המודל לשכנוע בתהליך מכירה? אליעד מסביר שיש שני מרכיבים עיקריים בתהליך השכנוע: התועלת המיידית וההשלכות לטווח הארוך. כדי לשכנע לקוחות לקחת סיכון ולקנות את המוצר, יש להדגיש את היתרונות המיידיים של המוצר, כמו גם את התוצאות ארוכות הטווח שאותן יוכל הלקוח להשיג. הוא מדבר על טכניקות שמקטינות את החשש מהסיכון, כמו הבטחות לצמצום הנזק, והצגת מצבים שבהם הלקוח יכול להרגיש בטוח במעבר למוצר החדש. מה השאלה המכריעה שמנחה את תהליך המכירה? שאלה נוספת שעלתה במהלך ההרצאה היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שמוצר שלך טוב יותר ממה שהוא מכיר, ולמכור לו את המוצר גם אם הוא לא בטוח. על פי אליעד, במכירות יש רגע שבו כל אחד מלקוח מסכים לקחת את הסיכון - אם הוא חושב שהתועלת תהיה גבוהה יותר מהנזק. על מנת לשכנע לקוחות להרגיש ביטחון במוצר חדש, ... ירגיש קטן יותר. כיצד אפשר להפוך את השיחה ליעילה יותר? אליעד מציין שחשוב להציג את המוצר באופן שמסביר את כל היתרונות מבלי להעמיס על הלקוח בפרטים טכניים מיותרים. הוא מדבר על הצגת פתרונות שמביאים תוצאות באופן מיידי, ובמקביל גם על יתרונות עתידיים שהלקוח יכול לצפות להם. לדוגמה, אם מישהו מוכר פטנט חדש, עליו להראות כיצד ...
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
יעדי מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות, איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי
... מכירות, הצבת מטרות ויעדים, איך להציב מטרות כספיות? עמידה ביעדי מכירות , איך למכור יותר? קביעת יעדי מכירות, איך להגדיר יעדים כספיים? אימון אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, שכנוע עצמי האם עדיף להציב יעדים כספיים או לא להציב בכלל? אליעד כהן דן בשאלה האם כדאי להציב יעדים כספיים ברורים כדי להרוויח כסף, או שעדיף פשוט ... מספרים מראש. השאלה המרכזית היא האם הצבת מטרה כספית ספציפית באמת משפרת את הביצועים הכלכליים של אדם או דווקא מגבילה אותו. לדוגמה, אליעד נותן דוגמה של איש מכירות שאומר לעצמו: אני רוצה כל יום להרוויח סכום מסוים או להגיע ליעד כספי מסוים עד סוף השנה. מצד אחד, נראה כי הצבת מטרות היא חיובית, כי היא מבהירה לאדם מה עליו לעשות ומאפשרת לו למדוד התקדמות, אך מנגד, יש לכך גם חסרונות. אליעד מביא דוגמה של איש מכירות שהיה מצליח בלי להציב יעדים, ואף הצליח יותר מאלו שהציבו לעצמם יעדים, אולם הוא טוען שאותו אדם יכול היה להצליח אפילו יותר לו היה מציב יעדים מוגדרים וברורים. למשל, אם אותו אדם ... מתקרב ורואה שהוא כמעט בזמן, הוא מתחיל לנסוע לאט. הצבת יעד נמוך מדי עלולה לגרום לאדם להאט לפני השגת התוצאות המרביות. כיצד להגדיר את המטרה האופטימלית במכירות? אליעד מציע פתרון שהוא להגדיר יעד אינסופי - אני רוצה להרוויח את כל הכסף שקיים בעולם. באופן זה, האדם לעולם לא יגיע למטרה, ותמיד יהיה לו תמריץ להתאמץ ולהמשיך קדימה. בפועל, המטרה ... מאמציו ואומר לעצמו: זה מספיק לי. לעומת זאת, כשהוא רוצה להרוויח כמה שיותר כסף, הוא תמיד פתוח לעוד אפשרויות, לעוד דרכים ולתוספת של מאמץ. מה עושים כשיש עובדים וצריך להציב להם יעדים? כשאדם מנהל צוות עובדים הוא לעיתים צריך להציב יעדים, כיוון שקשה לומר להם תעשו את המקסימום. אליעד מסכים שלפעמים עם עובדים יש צורך להגדיר מטרות מדידות וברורות כדי ליצור מוטיבציה, אף שהוא מציין שהדרך הכי חזקה ליצור מוטיבציה היא דווקא איום או לחץ (כדוגמה קיצונית, אין כסף - אין משפחה). בכל אופן, הוא ... אליעד מסביר שאדם שמציב לעצמו מטרות ספציפיות מדי הוא לעיתים עצלן, כי אם באמת היה רוצה להרוויח כסף, לא היה מבזבז זמן על תכנון סכומים אלא היה יוצא לעבוד ולהתאמץ בכל רגע נתון. מי שרציני באמת לא מתעסק עם הצבת יעדים אלא רק עם רמת המאמץ שהוא מוכן לתת. אליעד ממליץ לאנשים לשאול את עצמם באופן ישיר: כמה אני מוכן להתאמץ? במקום להתעסק בסכומים ויעדים. איך להציב יעדי מכירות? האם יעדים כספיים מגבילים הצלחה? איך להגדיל מכירות בלי להציב מטרות? יתרונות וחסרונות של הצבת מטרות כספיות מהי המטרה האופטימלית להצלחה כספית? אליעד: עכשיו השאלה היא כזאת: בקטע של להרוויח כסף, מה עדיף? האם עדיף לבן אדם להציב לעצמו מטרה איזה סכום הוא רוצה? כן או לא? ש: כן. אצלי זה עובד. אליעד: שניה, אני שאלתי אם זה עובד אצלך? שאלתי מה עדיף, שניהם לא עובדים אצלך, גם כשאתה לא מציב מטרה אתה לא מרוויח וגם כשאתה מציב מטרה אתה לא מרוויח, נכון? ש: אוקיי.. אליעד: אתה מרוויח באופן יחסי. עכשיו אני יסביר לך: נגיד, איש מכירות אומר אני רוצה כל יום להרוויח X כסף או נגיד אני, עד סוף השנה רוצה להרוויח X כסף. והשאלה היא מה עדיף? להציב את המטרה או לא להציב את המטרה. ש: אתה יכול לתת דוגמה עלי של הקטע הזה? אליעד: דוגמה של מה? ש: על הקטע של המכירות, הייתי איש מכירות וכולם עשו יעדים ואני אף פעם.. אליעד: השאלה היא כזאת.. ואף על פי כן עשית יותר מהם.. אולי אם היית מציב מטרות היית מרוויח עוד יותר.. שמעת מה אמרתי? אתה איתי? אני מסביר לך: השאלה ... במילה אושר או משהו אחר. מה זה אומר לעשות את ה100%? זה אומר לפעול ב 100% מאמץ כאילו אתה 100% רוצה את זה ו100% - אין לך את זה. זא, כמו שאתה בא בבוקר לעבודה ואתה ב0 שקלים היום - עוד לא הרווחת כסף, אז אתה מתאמץ יותר מאשר אם כבר הרווחת X כסף בהמשך היום, נכון? אבל אתה צריך בכז להיות כאילו את בתחילת היום, באותה מוטיבציה של התחלת ... כלום? הנה תראה - הרווחת! למה אתה אומר שלא יוצא מזה כלום? הרווחת. אז אם הרווחתי למה אני צריך להתאמץ? מה פתאום לא הרווחת כלום, שים את זה בצד, תתחיל לעבוד מההתחלה. אבל שוב, זה רק למי שנשבר בדרך, מי שלא נשבר בדרך: הרווחת? אתה לא סופר את זה, לא הרווחת כלום, תתחיל מהתחלה, אתה במינוס ולא באפס, אתה במינוס אין סוף וכל מה שאתה רוצה זה ... זה נגיד, בן אדם לא רציני. איך אפשר לדעת שהוא לא רציני? כי אם הוא באמת היה רוצה להרוויח כסף הוא לא היה מבלבל את המוח על סכום, הוא היה אומר אני מעכשיו עובד עד סוף השנה כדי להרוויח כסף, כמה שיהיה בסוף זה המקסימום שאני יכול אם הוא התחיל להציב מספרים שהוא לא כל כך רוצה להתאמץ. ואז הוא מתחיל לקמבן ולשקר אני רוצה סכום כזה, רוצה בית שם, כשאתה תרצה כסף אתה תקום מעכשיו ותתחיל לעבוד אני מסביר עוד פעם: לכאורה, בא בן אדם ואומר אני רוצה להרוויח סכום כזה וכזה עד תאריך כזה וכזה וזה כאילו נראה, לעצמו לפחות, שיש לו הרבה מוטיבציה, אם היה לך מוטיבציה, לא היית מדבר בכלל על מה שאתה רוצה, עכשיו היית הולך לעבוד, למה? כי אתה מבזבז זמן על התכנונים שלך. לך תתחיל לאסוף, מה אתה מבזבז זמן? ואז אתה תגיד ואם נניח שהוא יציב מטרה גדולה ואז הוא יצטרך לתכנן איך להשיג אותה ולכן הוא צריך להציב את ... תעשו את המקסימום מה הוא מדבר? אי אפשר.. אליעד: מאוד קל, חוטף להם את המשפחה ואמר להם אין כסף - אין משפחה. תעשו את המקסימום. תקשיב, זה נכון שכשיש לך עובדים אתה עושה ממוצע מה אני חושב שהם יכולים להרוויח מעלה את זה עוד קצת ונותן את המטרה, אבל למה? כי שמה גם לא אכפת לך שהם ירוויחו קצת פחות. עכשיו, מה האמת? שאם מישהו ירוויח סכום ... סכום משוער שהוא חושב להרוויח.. אליעד: שהוא צריך להרוויח או שהוא חושב להרוויח? ש: אני חושב שהוא תמיד מציב לו מטרה, אם לא אולי על השקל אבל לפי סוג העבודה, סוג ההשקעה שהוא בוחר, הוא יודע פחות או יותר מה סף הרווחים. אליעד: מה אתה בא להגיד בזה אבל? ש: אני אומר שמה זה אומר לא להציב מטרה? תמיד יש מטרה.. אליעד: הבנתי. זה נכון ... לך דוגמה נגיד שאתה אומר לעצמך תאורטית אני רוצה להרוויח סכום X בחודש אז מראש אתה מתקמצן, אתה אומר טוב, מה אני צריך לעשות כדי להרוויח את הסכום הזה? לעבוד פה ופה והנה עברתי את הסכום אבל אם אתה אומר אני רוצה להרוויח כמה שיותר כסף אז גם תוך כדי שאתה עובד במשהו, אתה כבר חושב אולי יש עוד אפשרות להשתפר, אולי יש עוד
כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
... אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות האם באמת כל אחד יכול ללמוד למכור? אליעד כהן מסביר שבניגוד לתפיסה הרווחת לפיה יכולת המכירה היא כישרון מולד או דבר שיש או אין לך, האמת היא שכל אחד יכול ללמוד למכור. הוא מתייחס לטעות הנפוצה שאנשים עושים כאשר הם מנסים ללמוד מכירות באמצעות קורסים ושיטות שמתבססים על סטטיסטיקות, טכניקות מכירה או NLP, וטוען ששיטות אלו אינן מדויקות ולא תמיד יעילות. על פי אליעד, הלמידה האמיתית והעמוקה של מכירות צריכה להיות אחרת לחלוטין, ומי שרוצה להיות איש מכירות טוב צריך להבין לעומק את המניעים האמיתיים של בני אדם. מה הבעיה עם לימודי מכירות באמצעות שיטות וסטטיסטיקות? אליעד כהן מסביר שהבעיה בשיטות שלומדים בקורסים נפוצים של מכירה, היא שהן מבוססות בעיקר על סטטיסטיקות כלליות. לדוגמה, מלמדים שאם נאמר מילה מסוימת, אז 70% מהאנשים יגיבו בצורה מסוימת, אבל המציאות מראה שב - 30% מהמקרים זה לא עובד. הוא נותן דוגמה לכך שאם מחקר קובע ש - 70% מהאנשים יאהבו מילה מסוימת, אז למה 30% לא אוהבים אותה? מדוע זה לא עובד תמיד? אליעד מדגיש שחוקים נכונים חייבים להיות מדויקים בכל מקרה ומקרה, וכאשר משהו לא תמיד עובד, זה מעיד על כך שהשיטה לא נכונה בבסיסה. דוגמה נוספת שהוא נותן היא על אדם שממליץ שיהיה בבית פטיש רק כי סטטיסטיקות הראו שאנשים משתמשים בו הרבה. אבל ... יכולות להיות השיטה הנכונה ללימוד מכירות. מהי הדרך הנכונה ללמוד למכור ולשכנע? אליעד כהן טוען שהדרך הנכונה ללמוד למכור היא לא ללמוד מכירות באופן ישיר אלא להבין באופן עמוק את התהליך הפסיכולוגי מאחורי מכירה. התהליך העיקרי שאדם צריך להבין הוא התהליך שבו בני אדם מחליטים מה טוב להם ומה רע להם. לפי דבריו, בני אדם קונים מוצר כאשר הם חושבים שהמוצר יעשה להם טוב ... לכן, מי שרוצה להיות מומחה במכירות, צריך להתמחות בהבנה מדויקת של מה שגורם לאנשים לחשוב שמשהו טוב או רע. מה צריך ללמוד לעומק כדי להצליח במכירות? אליעד מדגיש שעל אדם שרוצה להצליח במכירות ללמוד את הנושאים הבאים: איך נוצרים רצונות אצל אנשים? למה הרצונות של אנשים משתנים? איך לשנות את התפיסה של אנשים על מה טוב ומה רע? מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים הוא אמת או שקר? איך עובד המוח האנושי וההבנה האנושית? כיצד להפוך חסרונות ליתרונות ויתרונות לחסרונות? איך לשכנע את עצמך ואחרים שמשהו טוב או רע, נכון או לא נכון? הוא נותן דוגמה ... והכרחית למי שרוצה להיות מומחה במכירות ושכנוע. האם למידה כזו הופכת אדם לכל יכול בתחום השכנוע? אליעד כהן מציין שלאדם שלמד לעומק את כל סודות השכנוע תהיה היכולת העקרונית לשכנע כל אחד בכל דבר, ... בין למידה שטחית ללמידה עמוקה של מכירות? אליעד כהן מבחין בין שתי דרכים ללמוד מכירות: מלמטה למעלה - לפי סטטיסטיקות כלליות וטריקים שטחיים, ומלמעלה למטה - הבנה עקרונית של טבע האדם והמנגנונים הפסיכולוגיים שמניעים אותו. הלמידה מלמעלה למטה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצקה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצקה, איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מאמן אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי בתל אביב בנושאי הצקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 14_08_2025 השעה 06:06:19 - wesi1