אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המנהל יודע ✔מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב?

אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק במכירה ישירה ללקוחות.

מה זה אומר "למכור לעובדים את התפקיד שלהם"?

כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו:
  • המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע.
  • הלקוח הוא העובד עצמו.
  • איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל.
התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת.

איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים?

כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות "לקנות" את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו.

מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את הפסיכולוגיה של העובדים, מזהה את ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית.

מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה?

מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן "עקום". מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן חלקי. הדבר יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע לדבר איתם בשפה שלהם, ויכול לגרום לעובדים להאמין שהמשימה שלהם חשובה, נחוצה ורצויה עבורם. כך הוא יוביל את הצוות שלו להצלחה רבה.

כיצד מיומנויות מכירה משפיעות על הצלחת הארגון כולו?

ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את המשימות שלהם בצורה טובה, מתוך שמחה ומוטיבציה אמיתית. התוצאה הישירה תהיה הצלחה משמעותית יותר של הארגון כולו. כלומר, מיומנויות מכירה הן למעשה כלי ניהולי מהותי ביותר, המשפיע ישירות על הצלחת הארגון ועל השגת היעדים העסקיים.

האם מנהל יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים?

אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין ניהול עובדים הוא תמיד מכירה פנימית של משימות ותפקידים. מנהל שלא מבין זאת לא יצליח לייצר שיתוף פעולה אמיתי מצד העובדים ולא יוכל להביא להישגים משמעותיים בטווח הארוך.

אילו תכונות אופי דרושות למנהל שרוצה להצליח?

על פי אליעד כהן, התכונות ההכרחיות לתפקיד ניהולי מוצלח הן:
  • יכולת מכירה ושכנוע - לדעת למכור את התפקיד לעובדים.
  • יכולת תקשורת טובה - לדבר בשפתם של העובדים ולהבין מה מניע אותם.
  • הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו.
  • יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום לעובדים להרגיש שהתפקיד שלהם משרת את המטרות האישיות שלהם, לא רק את מטרות הארגון.
לסיכום, מנהל טוב חייב להיות איש מכירות טוב. עליו לדעת כיצד למכור לעובדים את תפקידם ולהוביל אותם מתוך רצון ומוטיבציה אמיתית לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.
שלום חברים, הפעם נדבר על אחת התכונות החשובות ביותר עבור מנהל.

מה זה אומר להיות מנהל?

מנהל הוא אדם שמנהל עובדים, כלומר, אתה נמצא בראש ארגון או צוות, והתפקיד שלך הוא להשיג מטרות מסוימות באמצעות העובדים שלך. אחת מהתכונות החיוניות להצלחה בניהול היא להיות איש מכירות טוב.

למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב?

מנהל שלא מבין במכירות, שאין לו כישורי מכירה טובים, לא יכול להיות מנהל טוב. למה? כי להיות מנהל זה בעצם להיות איש מכירות - גם אם לא מדובר במכירות ללקוחות חיצוניים. ייתכן שמנהל יאמר: "אבל אני לא עוסק במכירות, יש לי אנשי מכירות שמוכרים בשבילי." זו טעות.

מנהל מוכר לעובדים שלו את התפקיד שלהם.

אתה רוצה שעובד יבצע משימה מסוימת או ייקח על עצמו תפקיד כלשהו? עליך למכור לו את זה. במילים אחרות:
  • המוצר - הוא התפקיד של העובד.
  • הלקוח - הוא העובד.
  • איש המכירות - זה אתה.
העובד שלך, כמו כל לקוח, עלול להביע התנגדויות - אולי הוא לא רוצה לבצע את התפקיד, לא נהנה ממנו או לא מבין את החשיבות שלו. כאן נכנס לתמונה הכישרון שלך כאיש מכירות: עליך להבין את ההתנגדויות שלו ולדעת איך לגרום לו "לקנות" את התפקיד שלו - כלומר, לקבל אותו מתוך רצון אמיתי, לחשוב שזה מה שהוא רוצה לעשות ולהאמין שהוא עושה זאת למען עצמו.

איך זה משפיע על ההצלחה של העסק?

אם אתה לא טוב במכירות ולא יודע איך לשכנע עובדים, ייתכן שתנהל אותם בצורה לא נכונה, מה שיוביל לתפקוד לקוי של הצוות ושל הארגון כולו. לעומת זאת, אם אתה יודע למכור, מבין בבני אדם, יודע לתקשר עם אנשים ולעבוד איתם נכון - תוכל לשכנע את העובדים שלך לבצע את תפקידם במוטיבציה ובשמחה, והתוצאה תהיה הצלחה גדולה יותר של העסק כולו.

לסיכום

מנהל טוב הוא איש מכירות טוב. ככל שתשתפר בתחום המכירות והשכנוע, כך תוכל להניע את העובדים שלך בצורה טובה יותר, ולגרום להם לבצע את עבודתם בצורה מוצלחת ומלאת מוטיבציה.

למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו מידע על תכונות אופי של מנהל, איך להצליח בתור מנהל, איך לנהל עובדים, איך למכור לאנשים, איך לשכנע עובדים ואיך להצליח במכירות. בהצלחה!
איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים, למכור לעובדים את התפקיד שלהם, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה סוג של מנהל אתה? מיהו מנהל מצויין? מיהו מנהל טוב? מיהו מנהל רע? תכונות מנהל צוות, תכונות שליליות לתפקיד ניהולי, תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות אופי ניהוליות, תכונות של מנהל טוב, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות של מנהל מוצלח, תכונות מנהל מצליח, איך להיות מנהל טוב? איך לנהל עובדים? תכונות שדרושות למנהל, רשימת תכונות ניהוליות, תכונות לתפקיד ניהולי, תכונות של בוס טוב, תכונות מנהל טוב, איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
משמעות תהליך מכירות איך לנהל אנשי מצויינות התנגדות בשיחת מכירה התנגדות מכירות תמונות מנהל טוב להיות מנהל ולהצליח מנהל כאיש מכירות איך להצליח במכירות אופי איזה תכונות צריך מנהל איך להיות איש מכירות איש מכירות אנשי מכירות התנגדויות התנגדויות עובדים התנגדות יחסי מנהל עובד יחסי מנהל עובדים להיות איש מכירות למה מנהל צריך להיות איש מכירות לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות מכירה מכירות מנהל מנהל כאיש מכירות מנהל מכירות מנהל צריך להיות איש מכירות מנהלי מכירות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים כתהליך מכירה עובד עובדים עובדים כלקוחות צריך מנהל תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תכונות תכונות אופי תכונות אופי לתפקיד ניהולי תכונות למנהל תכונות ניהוליות תכונות של ניהול תפקיד תפקיד ניהולי
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
... כספים כי צריך שיהיה כזה. השאלה שצריכה להישאל היא מה המטרה העסקית, אילו משימות על העובד לבצע כדי לממש את המטרה הזו, והאם המנהל יודע לבצע את המשימות בעצמו או לא. הבנת התפקיד והמדדים להצלחה אם המנהל לא מבין את התפקיד ואת המשימות שצריך לבצע, הוא לא יוכל לקבוע מה בדיוק ... יהיה מודע עד כמה שניתן לעבודה שמבוצעת בכל תחום ותחום בארגון, במיוחד בתחום הליבה של העסק. החשיבות של גיוס עובדים נכונים אם המנהל יודע שהוא לא מבין בתחום מסוים, עליו לגייס עובדים בעלי ידע מקצועי בתחום זה. הגיוס הנכון חשוב כדי להבטיח שהמנהל יוכל להסתמך על העובדים ולנהל ... המדדים שיראו שהצליח. ללמוד בעצמך את התחום כדי שתוכל להבין ולהגדיר מדדי הצלחה ברורים. המצב האידיאלי בניהול בעולם אידיאלי, המנהל יודע לבצע כל משימה שמבוצעת בעסק שלו. העובדים אינם מועסקים כי המנהל לא יודע לעשות את העבודה, אלא משום שאין לו את הזמן לעשות הכל בעצמו. במילים אחרות, אם המנהל יודע לבצע כל משימה, הוא יכול להדריך, לפקח ולמדוד את ביצועי העובדים בצורה מיטבית. המציאות הפרקטית: איזון בין שליטה להאצלת סמכויות בעולם ...
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
... את המועמד איך הוא היה ניגש למשימה מסוימת, אתה יכול להבין אם הוא יודע לתכנן ולהתמודד עם אתגרים. כיצד לגייס עובדים בצורה נכונה? כאשר המנהל יודע בדיוק מה הוא מחפש, הוא יכול לגייס את העובדים בצורה ממוקדת יותר. אליעד מסביר שגיוס לא נכון עלול להוביל למצב שבו המנהל לא ...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
... הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך? האם מדובר במטלה שהמנהל יודע שבפעם הבאה העובד יוכל לבצע אותה בעצמו? ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק ... הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך? האם מדובר במטלה שהמנהל יודע שבפעם הבאה העובד יוכל לבצע אותה בעצמו? ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
מכירות שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של ... שהוא מחויב להשיג את המוצר שלך. ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את ... כאל גם כן וגם לא. וזאת בדכ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח ... מרק לא לרק כן, לפעמים, זהו מעבר קיצוני וחד מידי עבור הלקוח ועבור האדם שמנסים לשנות את דעתו. ואם יש התנגדות גדולה ביותר של הלקוח, אפשר ... מ: רק לא, לגם לא + גם כן? והדרך לכך היא, על ידי זה שהופכים את המחויב לאפשרי. זא שהאדם מזדהה עם ההתנגדות שלו למוצר שלך ולרעיון שלך, ... את ההזדהות הזאת, להזדהות שהיא אפשרית בלבד. זא בשלב הראשון, הלקוח יכול להמשיך לשמור על דעתו ועל ההתנגדות שלו למוצר שלך ולדעה שלך. ... תשובה: על ידי הטלת ספק גלוי + על ידי הטלת ספק סמוי. והטלת ספק גלוי, נעשית על ידי שאלת שאלות, על ההתנגדות המחויבת של הלקוח, שעל ידי זה הופכים אותה, מהתנגדות מחויבת להתנגדות אפשרית. כגון לדוגמה, השאלה ... איתך, עליך לשאול אותו, למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה ... וגם לא צריך לשאול אותו למה הוא לא חושב שהמוצר שלך, אולי הוא כן טוב עבורו, אלא פשוט אפשר לקחת את ההתנגדות שלו, ולחזור אחריה מילה ... לשאול אותו, למה אתה אומר שאתה בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמה הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את ... אחרות. ויש עוד דרך נוספת לגרום ללקוח לשאול את עצמו למה הוא ככ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר למה הלקוח לא ... להיות אפשרי ולא מחויב. ואם הלקוח לא מוכן להתבונן ולשאול את עצמו למה הוא לא רוצה את המוצר, אז המוכר והמשכנע צריך לחזור על דברי הלקוח, ולהוסיף להם את ההסבר של הלמה הלקוח לא רוצה המוצר. כגון לדוגמה, שהמוכר אומר ללקוח, אני מבין שאתה לא רוצה את המוצר, כי סיבה כזו או אחרת. או שהמוכר שואל את הלקוח, האם אני מבין נכון שאתה לא רוצה את המוצר הזה, כי סיבה כזו או אחרת?! ואז כאשר הלקוח שומע את המוכר, הרי שבעצם זה גורם ללקוח להתבונן שנית על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את המוצר. וזה הופך אצלו את ההתנגדות שלו למוצר, מהתנגדות מחויבת, להתנגדות אפשרית בלבד. וכך גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה. לדוגמה: הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. צריך לומר לו למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. אז אפשר פשוט לשאול אותו איזה מוצר אתה כן רוצה. דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה ... אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר ... לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו. ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז ... איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי זה פוגע באגו של הלקוח וכולי. ולכן, יש גם הטלת ספק סמויה. ומהות הטלת הספק, היא נתינת סיבות לאותה התנגדות. כי הצורך לתת סיבה למשהו, זה מחליש את אותו הדבר. כי יש דבר שהוא מחויב, ושהוא לא צריך סיבות. ומה שצריך סיבות, זה אומר שהוא רק אפשרי בלבד, ושהוא אינו מחויב ושהוא לא מוכרח להיות נכון. וכאשר מנסים להבין את הסיבה של איזה דבר, הרי שבעצם זה שמנסים להבין את הסיבה של הדבר, בעצם זה מחלישים את הדבר עצמו. כי ... אותו, על ידי זה שלא מטילים בו ספק. ואפשר גם לנסות להבין את הסיבה של איזה דבר. ובכך שמבקשים סיבה לנכונות הדבר, בכך בעצם אומרים, שהדבר הוא לא מוכרח להיות נכון, ושאפשר להטיל בו ספק. ויש גם הטלת ספק סמויה. דהיינו, שלא מראים ללקוח בצורה ברורה ומפורשת שמטילים ספק בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. אשמח שתסביר לי את מה שאמרת שאתה לא רוצה לקנות את המוצר, ואשמח להבין את זה טוב יותר. ואז הלקוח בעצם יחזור עוד פעם על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר, אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. ואם הלקוח לא מסביר למה הוא ... זה אפשר לשאול אותו אשמח שתסביר לי מה הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר. ואת המילה למה הסתרנו אותה בתוך המילים מה הסיבה. ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה. ועוד יש לשים לב, כי לפעמים הלקוח לא באמת אמר ... שבעצם אומרת, שכאילו זה וודאי שהלקוח נתן סיבה למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר. כי הרי אין שום אפשרות בעולם שסתם לא בא לו על המוצר. ושכאילו מוכרח שהוא ייתן סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. כי לפעמים סתם אין ללקוח חשק לקנות את המוצר. וכאשר שואלים אותו תזכיר לי מה הסיבה שאמרת ... זה וודאי שהוא אמר סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. ואז בעצם הלקוח מרגיש שהוא חייב לנמק למה הוא לא רוצה את המוצר. ובכך בעצם הוא מטיל ספק בהתנגדות שלו לרכישת המוצר. ונחדד: שכל הנל מדבר על מצב שבו הלקוח מתנגד לרכישת המוצר, בלי להסביר למה הוא לא רוצה את המוצר. כי לפעמים יש לקוח ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמה הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש לדעת ולהבין, שכל רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל רצוי מאוד להשמיט את הסיבה שבגללה הוא התנגד לרכישת המוצר. דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כרגע מספיק כסף, אז אפשר להמשיך איתו את השיחה ואפילו לדבר על ההתנגדות שלו, אבל בלי להזכיר את הסיבה של ההתנגדות שלו. כגון לדוגמה לומר לו הבנתי שאתה לא רוצה לקנות את המוצר. האם אתה חושב שיש דרך שבכל זאת תקנה את המוצר?. וההבהרה שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח לחזור אחרי הסיבה של ההתנגדות, אז תהפוך את הסיבה לסובייקטיבית. לדוגמה אתה אומר שאתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע נראה לך שאולי אין לך מספיק כסף עבור המוצר הזה. ואז בעצם הפכנו את ההתנגדות שלו, מאין לי מספיק כסף לנראה לי שאולי אין לי מספיק כסף. ועוד יש לשים לב, למילה אין לך מספיק כסף למוצר הזה. שהיא בעצם מרמזת, שיש לך כסף למוצרים אחרים, ושרק למוצר הזה אין לך כסף. ובכל מקרה המסר הוא, שחזרה על הסיבה של ההתנגדות, היא יכולה לחזק את ההתנגדות. ואפשר להשמיט את הסיבה של ההתנגדות, ובכך בעצם להחליש את ה
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר. שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. או לדוגמה לקוח שאומר, המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית וכיוב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו חוסר מקום בבית וכיוב. וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. זא שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג. ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר מאשר הסיבה שאותה הוא אמר (להפוך את ... אותה מחלישים אותה. ועל ידי זה אתה בעצם יכול לשתול מחשבות בראש של הלקוח. מחשבה שגורמת לתת המודע של הלקוח, להחליש את ההתנגדות שלו לביצוע העסקה, על ידי זה שמחלישים את הסיבה של ההתנגדות שלו לביצוע העסקה. והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, עליך להחליש אצל הלקוח, את הסיבה שבגללה הוא מתנגד למוצר שלך. ואת זה אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח מתנגד ... מסיבה חלשה. ועל ידי זה יותר קל לשכנע את הלקוח לבצע את העסקה. והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + יודעים איך לשנות אותה לסיבה אחרת חלשה יותר. על ידי זה שיודעים, איזה מילים מחזקות את הסיבה, ואיזה מילים מחלישות את הסיבה. ועל ידי זה מפתחים כושר שכנוע ויכולות מכירה שמגדילות את המכירות ואת היכולת לשכנע אנשים. ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... תורפה התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של ... - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לאתר את ... כגון לדוגמה שאתה מתווכח עם מישהו (דיבייטינג) וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך. או לדוגמה שאתה מנסה למכור ללקוח איזה מוצר, והלקוח מביע התנגדות לרכישת המוצר. שאז בכל אחד מהמקרים, כדי לשנות ... זה הוא יודע להפעיל לחץ פסיכולוגי על היריב שלו, ודרך זה הוא גורם לו לשנות את דעתו. ולדוגמה במקרה של מכירה ללקוח, כאשר הלקוח מציג את ההתנגדות שלו, מי שהוא מומחה מכירות, הוא יודע לזהות את נקודות התורפה שהלקוח עצמו לא בטוח בהתנגדות של עצמו. ודרך זה הוא יכול לגרום ללקוח לשנות ... את נקודות התורפה שלו. וכמובן שצריך לדעת לעשות את זה בחוכמה, כדי לא לגרום בטעות ללקוח לטעת שורשים בהתנגדות שלו וכולי. וכאשר האדם שמולך מספר סיפור כלשהו ... אמת שתלויה בנקודת המבט האישית של האדם. וכאשר האדם רואה מולו קיר, הוא אומר בצורה מוחלטת יש כאן קיר כעובדה קיימת, בלי שום חשש ובלי שום היסוס. אבל אם ... כאילו הן סיבות של אמת. והכל כדי לחפות על זה שהוא בעצם משקר. ומי שהוא מומחה לתת מודע ומי שהוא מומחה למכירות, הוא יודע לזהות היכן האדם עצמו הוסיף את הסיבות ... בגלל חוסר הנוחות של האדם עם הדברים שלו עצמו. והרעיון הוא, שככל שהאדם מציג את הדברים שלו בצורה יותר עובדתית ויותר אובייקטיבית, כך זה אמור להראות, שהוא ... כי לפעמים האדם מדבר בצורה סובייקטיבית, לא בגלל שהוא לא בטוח בעצמו, אלא לדוגמה כדי לא ליצור יותר מידי התנגדות אצל האדם השני, שיראה שהדובר בטוח בעצמו ככ. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: המנהל יודע, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המנהל יודע, דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, פסיכותרפיסט, מומחה בתחום המנהל יודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.7578 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 18:39:26 - wesi1