אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכל כרצונך תמיד, לרצות את הכל בשלמות, סבל נצחי, אחדות לא נצחית, מה שנכון לך, להדחיק רצונות, הכל נגד רצונך תמיד - פרומו ✔ איך ההבנה שהכל כרצונך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הכל כרצונך תמיד, לרצות את הכל בשלמות, סבל נצחי, אחדות לא נצחית, מה שנכון לך, להדחיק רצונות, הכל נגד רצונך תמיד
איך ההבנה שהכל כרצונך תמיד פותרת את כל הבעיות?

אליעד מסביר את הרעיון שהכל כרצונך תמיד דרך דוגמה פשוטה: כאשר מסתכלים על שולחן, מבינים שהשולחן הוא גם קיים וגם לא קיים. כשחוקרים את קיומו של השולחן עד הסוף, מגיעים להבנה שהוא בעצם "כלום". המשמעות היא שכאשר את מבינה שהכל "כלום", מצד אחד אין יותר שאלות, ומצד שני, כשאת יודעת משהו, יש לך שאלות ותשובות, אך אף פעם לא תשובות מוחלטות. במצב שבו אינך רוצה דבר, אין בעיה, וכשאת רוצה הכל - גם אין בעיה. אך כאשר את גם רוצה וגם לא רוצה, תמיד תסבלי כי רצונך לעולם לא יתמלא בשלמות.

למה תמיד קיימת תחושת סבל וכאב ברצון?

אליעד נותן דוגמה יומיומית: למשל, אם מפריע לך שהילדים שלך לא מכבדים אותך מספיק, כאשר תחקירי את הרצון הזה לעומק, תגלי שבסוף זה לא משנה לך אם יכבדו אותך או לא. אם כך, מצד אחד אין בעיה. אבל כל עוד את עדיין רוצה שיכבדו אותך, תישארי בתחושת חוסר סיפוק, ולכן תמיד תישארי עם סבל חלקי.

האם הבנה חלקית של "יש ואין" מספיקה?

לפי אליעד, הבנה חלקית שהיש והאין הם אחד אינה מספיקה, מכיוון שבעומק, עדיין נשארת ההנחה שיש דברים אחרים שכן חשובים לך. אליעד מסביר שכדי לסיים את כל השאלות, צריך ללכת עד הסוף לגמרי עם דבר אחד בלבד, ובכך יפתרו כל השאלות בכל התחומים. מצב זה הוא כאשר אינך מזהה יותר את עצמך ואת קיומך.

מה משמעות השאלות היומיומיות בחיים?

אליעד מפרט כי השאלות אינן רק פילוסופיות, אלא גם שאלות פשוטות כמו "מה ללבוש היום?" או "האם להזמין אורחים בשבת?". אפילו שאלות כמו "מה אנשים חושבים עליי?" או "למה קורה לי דבר רע?" אלו שאלות היוצרות סבל מתמיד, כי תמיד יש דברים שאת לא רוצה שיקרו.

איך מתמודדים עם כאב פיזי או נפשי באמצעות חקירה עצמית?

לדוגמה, אם כואבות לך העיניים, ישנן שלוש זוויות להתמודד איתן:
  • זווית אחת: ככה אלוהים רוצה - זו גישה של קבלה מוחלטת.
  • זווית שנייה: אפילו אלוהים אינו יודע למה הוא רוצה זאת - קבלה של חוסר הידיעה המוחלט.
  • זווית שלישית: להבין שאין הבדל בין כאב העיניים לבין הכאב בעצם קיומך - הכאב הבסיסי של הקיום עצמו.
כאשר מבינים לעומק שהקיום עצמו הוא כאב, כל כאב פיזי או אחר מתבטל.

למה כל כך חשוב להיות כנים עם הרצונות שלנו?

אליעד טוען שהאדם מפחד לגלות מה הוא באמת רוצה, מכיוון שאם יכיר ברצון שלו, הוא ייאלץ להתמודד עם הסבל של אי - הגשמת הרצון. אם האדם יהיה כנה ואמיץ לומר שהוא באמת רוצה את הכל בשלמות מוחלטת, הוא יתמודד ישירות עם הסבל, יגיע למצב של ייאוש מוחלט, ולבסוף יוכל להשתחרר לגמרי, מכיוון שלא יישארו לו ציפיות מהמציאות.

מהי המשמעות האמיתית של הרצון שהכל יהיה כרצונך תמיד?

כאשר האדם רוצה שיהיה לו תמיד טוב, הוא למעשה אומר: "אני רוצה שכל מה שאני רוצה יקרה". אך כיוון שהמציאות אינה פועלת תמיד כפי שהוא רוצה, הוא במלכוד תמידי. אליעד מציע ללכת עם האמת עד הסוף: להודות שהוא רוצה להיות אלוהים מוחלט, וכאשר מבינים שאי אפשר לקבל את זה, אז מתרחש ייאוש עמוק ומוחלט, שלאחריו מגיעה השחרור מהסבל, כי האדם כבר לא מצפה לכלום.

איך מגיעים לשחרור מוחלט מהרצון?

כאשר האדם מבין שהוא אף פעם לא יקבל את מה שהוא רוצה בשלמות מוחלטת...
שאלה: איך ההבנה, שלמשל השולחן, היא למעשה גם יש וגם אין, מביאה למצב שאין יותר שאלות?

אליעד: את אומרת שכאשר את מסתכלת על השולחן, את רואה שזה אחד, אבל את לא מבינה איך זה פותר את כל הבעיות. העניין הוא שכול דבר שאת מסתכלת עליו עד הסוף, את מגיעה ללא יודעת, לכלום, אין הבדל.

עכשיו, מה זה נותן? מהצד שאת לא יודעת שום דבר, אז אין לך יותר שאלות. ומהצד שאת כן יודעת, יש לך שאלות ויש לך תשובות, אבל לא תשובות מלאות ומוחלטות. מהצד שאת לא רוצה שום דבר, אין בעיה. מהצד שאת רוצה הכל, גם אין בעייה. אבל מהצד שאת גם רוצה וגם לא רוצה, אז רצונך יכול להתמלא אבל אף פעם לא בשלמות.

למשל, את לוקחת משהו שמציק לך וחוקרת אותו, ובסוף את מגיעה שזה לא משנה לך. אז אם זה לא משנה לך אז אין יותר בעיה, אבל מהצד שזה כן משנה לך, את יכולה למצוא תשובות והסברים אבל אף פעם זה לא יהיה מושלם.

שאלה: אני הבנתי ממך שאם פעם אחת מבינים שהיש והאין זה אחד, אז זהו זה. יש דברים שאני מבינה שיש ואין זה אחד, אבל עדיין יש דברים שאני לא מבינה אותם כך, אז איך זה?

אליעד: השאלה היא בעומק של מה שאת הבנת. למרות שאת חושבת שיש דברים שהם לא משנים, עדיין את חושבת שיש דברים אחרים שהם כן משנים.

יש אדם שלוקח דבר ובודק, אבל זה לא בשלמות. כי אפילו שאת חושבת שאין הבדל, בתוך תוכך את עדיין חושבת שיש טיפה הבדל. אבל אם את הולכת עד הסוף לגמרי לגמרי של דבר אחד, את תגיעי לסוף של הכל.

ללכת עד הסוף הכוונה שכבר לא תחווי את האני שלך. את לא תדעי מה זה אני. אז במכה אחת כל השאלות יגמרו לך בכל הנושאים.

זה הכל באופן יחסי, עלו לך שאלות והבנת שזה אחד, אבל בכל זאת נשארו לך שאלות כי לא הלכת עד הסוף על הכל.

את אומרת שאין לך שאלות ולכן את לא יודעת איך להתקדם. אני רוצה להסביר לך מה הכוונה לשאלות. שאלות, הכוונה ביום יום, למשל, מה אני צריכה לעשות, מה אני אלבש היום? אלו השאלות שאת צריכה לבדוק אותם. למשל, למה את מפחדת שיקרה משהו רע?

למשל כאב פיסי, תשאלי, למה זה כואב לי? מצד אחד את כאלוהים רוצה שזה יקרה, מצד שני אני כאלוהים לא רוצה שזה יקרה, מצד שלישי זה לא משנה אם זה קורה או לא קורה.

כשכואב לך תנסי לגלות מה את חווה. למשל תשאלי, מה אני מרגישה עכשיו? את מרגישה כאב, מה זה כאב? לשאול מה אני מרגישה כאשר רע לי, למה רע לי?

למשל כאבו לך העיניים, מצד אחד ככה אלוהים רוצה. מצד שני אם תשאלי אותו הוא יגיד שגם הוא לא יודע, זה מה שהוא רוצה והוא לא יכול לעשות כלום. מצד שלשי, למה אתה רוצה? הוא לא מבין מה את שואלת. השלוש תשובות האלו צריכות להיות לך.

שוב, כואבות לי העיניים, ככה כאלוהים את רוצה. כואבות לי העיניים? רק זה מה שגרוע? הכל גרוע, גם זה שאני קיימת זה גרוע. ומצד נוסף, מה זה משנה.

שאלה: אבל נשארת עם הכאב עיניים.

אליעד: אבל החוויה משתנה, מהצד שאתה רוצה נשארת עם הכאב, מהצד שאתה לא רוצה, גם נשארת עם הכאב, אך אם אתה באחד, אז אתה לא יודע שאתה קיים, ואז לא נשארת עם הכאב.

ואפילו אם לא כואבות לך העיניים ואת רגועה, גם זאת בעייה. למה? כי הכל כואב, זה שאת קיימת זו סיבה מספיק טובה לסבול.

שאלה: יש הבדל בין כאב לסבל.

אליעד: כאב מילא, אבל סבל, אתה סובל כי אתה לנצח נצחים נמצא פה עם רצון, זוהי בעיה הרבה יותר קשה מכאב. האדם קיים לנצח, אפילו אם את לא קיימת כמו שאת עכשיו, עדיין תהיי קיימת לנצח, ותמיד יש לך רצון, ותמיד יש לך תודעה, כל זמן שיש לך רצון אז את מודעת, וזה למעשה בית כלא נצחי, וזה הרבה יותר גרוע מכאבי עיניים.

אז אם אתה מבין שזה כל כך רע, וזה מייאש אותך עד כדי כך שאין לך שום ציפיות, אז אם אין לך ציפיות, אז טוב לך.

אם אתה מפחד להרגיש רע, ואתה ממשיך לחכות לטוב, אבל במוקדם ובמאוחר אתה תגלה שזה רע, ושזה יהיה כל כך רע, עד שאתה לא תצפה לטוב. אם בכל מקרה אתה סובל, אז אתה משחרר לגמרי, אתה מבין שבכל מקרה אתה אבוד, אז אתה משחרר. כאלוהים אבוד לך, זה לא שאולי אלוהים יעזור לך, אני כאלוהים המנגנון שלי דפוק, ואז אתה שותק, ואם שתקת אין יותר שום חיסרון. ואז אתה חווה את השלמות.

שאלה: אני לא מבינה למה זה רע?

אליעד: למה רע לך שכואבות לך העיניים?

שאלה: אני לא יכולה לשאת את זה.

אליעד: את לא רוצה את זה. יש לך התנגדות.

זה שאת למשל לא רוצה כעת שיתלו אותך על עץ, זוהי גם התנגדות. תמיד יש משהו שאת לא רוצה.

שאלה: אני לא מבינה שאתה אומר שתמיד יש סבל.

אליעד: כי תמיד יש רצון. כשאדם אומר שהוא רוצה בית, הוא סובל מזה שאין לו בית. מה זה סבל? לא לרצות את מה שקורה. בגלל שזה כאב מתמשך אז את לא מרגישה אותו.

אם היית אמיצה, היית אומרת את האמת, האמת היא שבהכל יש חסרונות. האדם מפחד לבטא את מה שהוא באמת רוצה. הוא לא מעיז לחשוב על מה שהוא רוצה, כי אם אני אגלה שאני רוצה את זה, אז מה זה אני ארגיש רע. האדם חושב שאם הוא ירצה משהו הוא יהיה אומלל, ולכן הוא אומר שהוא לא רוצה. אבל האדם לא באמת רוצה פחות, הוא רוצה את הכל.

אם היית אמיצה היית אומרת אני אגיד את מה שאני רוצה ומה שיקרה יקרה. מה אני באמת רוצה? אני רוצה את השלמות תמיד. ותמיד אין לי את זה. אם את מתכחשת, ואומרת שאת לא רוצה את השלמות, אלא מסתפקת במה שיש, אז באמת את אומרת שלא חסר לך כלום. אבל מה האמת? שאת תמיד רוצה יותר.

שבי על הכסא, ותנסי לחשוב, מה אני רוצה? האדם רוצה שתמיד יהיה את מה שהוא רוצה. למרות שאי אפשר להגיע למצב כזה, זה לא אומר שאת לא רוצה את זה.

שאלה: אולי כל החיים שלי למדתי לא לרצות.

אליעד: אי אפשר לא לרצות, למדת לשקר ולהגיד שאת לא רוצה.

האדם מפחד להגיד מה הוא באמת רוצה. הוא מפחד לגלות שלא יהיה לו את זה. אבל אם הוא לא יפחד, וילך עד הסוף, אז הכל יסתדר לו.

בפשיטות, כואב לך ואת לא רוצה את זה, אז רע לך.

טוב לך כשאת רוצה את זה, ורע לך כאשר את לא רוצה את זה. אז את רוצה שיהיה לך טוב, ואם את רוצה שתמיד יהיה לך טוב ולא יהיה לך רע, זה אומר שאת תמיד רוצה את מה שאת רוצה. להגיד אני רוצה שתמיד יהיה לי טוב, זה להגיד שאני תמיד רוצה שיהיה את מה שאני רוצה. אבל לא תמיד קורה מה שאת רוצה.

מה אני באמת רוצה? שתמיד יהיה את מה שאני רוצה. אבל אם אני רוצה את זה, אני בבעיה מאוד חמורה, כי רוב מה שאני רוצה לא קורה, ורוב מה שקורה אני לא רוצה.

אז אם את משקרת ואת אומרת, אני לא רוצה להיות אלוהים, עזוב אותי שהכל יהיה כרצוני, לי מספיק להיות רק בן אדם, אז תשארי בזה. אבל השאלה היא מה האמת? והאמת היא שאני רוצה שתמיד הכל יהיה כרצוני. שלא יקרה משהו שאני לא רוצה.

שאלה: זאת נראית לי דרישה מוגזמת.

אליעד: אבל אם הייתה אפשרות היית רוצה את זה? כן. ולכן הרצון הזה קיים בתוכך. אי אפשר להתכחש לזה. להגיד אני רוצה להרגיש טוב, פירושו להגיד שאני רוצה שהמציאות תהיה כרצוני.

אבל כאשר האדם מבין את זה, הוא מבין שתמיד זה לא כרצוני בשלמות. זה תמיד כרצוני חלקית ולא בשלמות. ואז מצד אחד - ככה אני כאלוהים רוצה, ומצד שני - תמיד יש משהו שאני לא שבע רצון ממנו

האדם מול עצמו תמיד צריך לדעת שהוא אולי טועה לחלוטין, ולכן הוא צריך לבדוק. אז מה שנכון, זה מה שנכון לי, אבל גם מה שנכון לי, יכול להיות שאם אני יעמיק עוד יותר, אני אגלה שיש משהו אחר שהוא יותר נכון לי. אני לא מגביל את עצמי לעצמי, אלא אני משוחרר לגמרי.

גם אם לאדם אין שום נאמנות לעצמו, אז הוא לא יכול להפגע. האדם נפגע כאשר יש לו נאמנות כל שהיא לעצמו. אם האדם אומר שמה שהוא עושה זה תמיד מה שהמציאות רוצה, ולא משנה מה טוב לו, זה כאילו שהוא מסיר כל אחריות מעליו. אז במצב כזה האדם לא יפגע. אבל אם האדם אומר אני עושה מה שהמציאות רוצה אבל גם יש את השיפוטיות שלי, ואז מתחיל להיות קונפליקט. כי אני גם הולך אחרי המציאות וגם זה לא מתאים לי. אבל אם אתה הולך עד הסוף, ואומר, מה שקורה זה מה שהמציאות רוצה, וזה מה שנכון, ולא מעניין אותי מה נכון לי, אז האדם לא יכול להפגע משום דבר.

וההיפוך הוא, מה שנכון לי, זה רק מה שנכון, ולא אכפת לי מהמציאות, וגם כאן אין לך בעיות, למה? כי אם למשל כואב לך, אתה מחליט שהכאב הוא טוב, אני מחליט שזה תמיד טוב.

למה האדם לא מסוגל להחליט שזה תמיד טוב? כי הוא לא מאמין שזה באמת טוב. מה שטוב לי שזה יהיה כרצוני, אז מה שקורה לי, אני מחליט שזה כרצוני.

את יודעת למה לי רע יותר ממך, וגם טוב יותר ממך, וגם לא טוב ולא רע יותר ממך? את בחורה רוחנית, את אומרת שאת לא רוצה שהכל יהיה כרצונך תמיד. את מאושרת למרות שלא כרצוני תמיד, מה תמיד הכל צריך להיות מושלם? גם חמישים...
להיות קיים איך לרצות את הכל השלמות משמעות קושי פחד להרגיש רע שקרים הרגשה של סבל איך מתמודדים שמח להרגיש רע אחדות אחדות לא נצחית איך לרצות את הכל בשלמות הדחקה הכל כרצונך הכל כרצונך תמיד הכל נגד רצונך הכל נגד רצונך תמיד להדחיק להדחיק רצונות למה הכל כרצונך תמיד לרצות לרצות את הכל לרצות את הכל בשלמות מה שנכון לך נצח נצחי סבל סבל נצחי רצון רצונות שלמות
פרדוקס הרצון - האם אפשר להפסיק לרצות? האם אפשר להעלים את הרצון העצמי?
... הוא רוצה. האדם אינו רוצה את מה שאינו חסר. אם האדם אינו מרגיש שחסר לו משהו, מדוע שירצה אותו. הרצון דוחף את האדם כל הזמן לבצע פעולות שונות. כל בחירה של האדם נובעת מרצון. שלמות = לא חסר. כל זמן שהאדם רוצה משהו כלשהו, הרי שהוא חסר את הדבר שאותו הוא רוצה. כל זמן שהאדם רוצה משהו, הרי שאינו חווה תחושה מלאה של שלמות. שלמות = תחושה שלא חסר דבר חוויה של חוסר רצון כלשהו. גם אם האדם רוצה את מה שיש לו, גם אז קיימת האפשרות שעדיין הוא ירגיש חסר רצון. לרצות את מה שיש לך, שכולל בתוכו את הרצון שמה שיש לך ישתנה. גם זהו רצון = חיסרון שונה מ: שלמות. גם אם האדם מרוצה ממה שיש לו, אם הוא עדיין רוצה שיהיה דווקא את מה שיש לו = מפחד לאבד את מה שיש לו, גם זו אינה שלמות. שלמות = לאהוב את מה שיש לך, ולא לפחד מכך שתאבד את מה שיש לך. תלות רגשית = רצון לא לאבד X = חיסרון = חוסר שלמות. השאלה הנשאלת היא, האם אפשר לא לרצות בכלל? האם ואיך האדם יכול להגיע למצב שבו ... לרצות. ואז הוא מפסיק לרצות. במקרה כזה הוא עדיין רוצה. הוא רוצה לא לרצות. כל דבר שאותו יעשה האדם כדי להפסיק לרצות, כל דבר שנובע מהאדם עצמו, עדיין כרוך ברצון שלו עצמו = חוסר שלמות. כדי שהאדם לא יחווה רצון, על הרצון להיעלם מעצמו. או במילים אחרות שגורם חיצוני ... מעצמו. מהו המצב הזה? תשובה: ידיעה מלאה וברורה של האדם שהכל טוב באמת. כאשר האדם חווה את המציאות כדבר שכולו אך ורק טוב, הדבר הזה מעלים מעצמו את הרצון של האדם ומאפשר לו להרגיש שלמות. האדם אינו מתמקד בכלל ברצון שלו. האדם מתמקד בלדעת משהו והרצון נעלם מעצמו. אלא ... טוב, מקרב את האדם אל הנקודה שבה הרצון נעלם לגמרי, אך עדיין זה לא מעלים את הרצון לגמרי, אלא רק מקטין אותו. אז מה עושים? תשובה: מחפשים את האמת. כאשר האדם מחפש את האמת ומבין בשלמות את המציאות, הדבר הזה עצמו גורם לו לדעת שהכל טוב באמת, כי הרי האדם מבין את ... בעולם. קח אירוע כלשהו ותחקור מדוע הוא התרחש. עכשיו תחקור את הסיבה שבגללה הסיבות התרחשו. עכשיו תמשיך לחקור עד שתגיע אל הסיבה הראשונה. כאשר האדם מגיע אל הסיבה הראשונה = מבין בשלמות את הסיבה שבגללה דברים קורים, בשלב הזה האדם מבין את הטוב האמיתי שבמציאות. תוספת: אחרי שהאדם מגיע אל השלמות, גם אז הוא ממשיך לרצות. רק שאז הרצון שלו הוא רצון שמהותו שונה מרצון רגיל. רצון של שלמות = רצון שאינו נובע מחיסרון = רצון שאינו חסר את הדבר שאותו הוא רוצה. בחירה חופשית של שלמות = בחירה בין טוב אחד לטוב אחר זהה לו. אפשר להעמיק בעניין הזה של מהות הרצון של השלמות, אך בכל מקרה קודם כל צריך להגיע אל השלמות = אין רצון = אין חיסרון = לא להרגיש חסר כלשהו = להרגיש טוב באמת. הדרך להגיע לזה היא על ידי הבנה מלאה של המציאות. כאשר זה מתרחש, שהאדם מבין ויודע באמת שהכל טוב מצד האמת = הרצון נעלם מעצמו = שלמות. הבהרה: חשוב רק להבהיר את הדבר הברור מאליו, כי מוות של הגוף אינו משחרר את התודעה עצמה מהרצון. גם כאשר התודעה נפרדת מהגוף, גם אז היא ממשיכה לחוות רצון כלשהו. אאכ האדם הגיע לשלמות הנל. ...
רצון לרצות / כוח הרצון - מהו רצון לרצות? איך להשתמש בכוח הרצון בצורה נכונה?
... את הדבר, אך היה רוצה לרצות אותו. מצב כזה נוצר משום שיש אצל האדם קונפליקטים שונים בין הרצונות השונים שלו. הוא גם רוצה וגם לא רוצה בו זמנית. או יותר נכון יהיה לו, הוא לא ממש יודע מה הוא באמת רוצה. הדרך הטובה ביותר לצאת ממצב כזה, היא על ידי חקר פנימי של הרצונות. הדבר הטוב ביותר הוא, שהאדם ישב עם עצמו ויחס את הסיבה שבגללה הוא רוצה את רצונותיו. קח רצון כלשהו, ונסה להבין מהי הסיבה שבגללה הרצון הזה קיים. איזה רצון פנימי יותר יוצר את הרצון הזה, מהי הסיבה הפנימית של הרצון הזה. כך צריך לקחת את כל הרצונות ולחקור אותם לעומקם, לברר מהי הסיבה שבגללה האדם רוצה את רצונותיו. אל תקבל שום רצון כמובן מאליו. נסה להבין עד הסוף ובשלמות מלאה מדוע אתה רוצה את רצונותיך, עד שתגיע לרצון הראשון באמת שממנו באים כל הרצונות. כאשר האדם מבין את הרצון הראשון שלו, באותו הרגע כל הקונפליקטים השונים שיש בין הרצונות השונים נעלמים, ואז נשאר רק רצון אחד ויחיד. כאשר קיים רק רצון אחד, ממילא הבעיה ...
אהבה / זוגיות - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? התאהבות / מערכות יחסים / למצוא זוגיות / למצוא אהבה
... לו לאהוב את עצמו יותר. וזה לא ממש תלוי באדם. האדם תמיד יקשר למי שגורם לו לאהוב את עצמו באמת. ולכן, אם תגרום למישהו לאהוב את עצמו באמת, הוא יאהב גם אותך באמת ובשלמות. ונחדד את העניין: לגרום למישהו לאהוב את עצמו באמת, פירושו, לאהוב את ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
...לכאורה, כלפי חוץ גורמים לו להרגיש טוב. אלא שמצד שני, לפעמים דווקא המחמאות, גורמות לאדם להרגיש רע. משום, שהן משדרות לתת המודע של האדם, שהוא לא מספיק טוב איך שהוא, ושאוהבים אותו רק בגלל החיצוניות שלו. כאשר מחמיאים למישהו על ציון טוב שהוא קיבל. צריך לשים לב לכך שהוא יבין שאוהבים אותו, גם בלי שום קשר לציון שהוא קיבל. כאשר מחמיאים למישהו, על זה שהוא מצליח לעשות משהו, צריך לשים לב שהוא מבין שאוהבים אותו, גם בלי קשר לזה שהוא מצליח. כי אחרת, המחמאה הגלויה...
לרצות / רצון חופשי / חופש הרצון - האם ואיך אפשר להפסיק לרצות לגמרי?
...הרי שהוא תמיד רוצה את המציאות, ועל ידי זה הרצון שלו נעלם. ואיך אפשר לראות את הכל כטוב? תשובה: יש שתי דרכים להגיע למצב שבו האדם מתייחס להכל כאל משהו טוב. הדרך הראשונה היא האפשרות לבחור בלא לנסות להבין את המציאות. אם האדם יצליח לא לנסות להבין את המציאות, הרי שהוא יקבל אותה איך שהיא וירגיש טוב. וקיימת גם האפשרות הנוספת, והיא לנסות להבין את המציאות, ברמה ככ טובה עד שהאדם ממש יבין מדוע הדברים קורים ומה טוב בהם. וכאשר האדם מגיע לנקודה שבה הוא ממש מבין...
הצלחת האדם בחיים / להצליח - לרצות או לא לרצות להצליח - מה יותר טוב? ומדוע?
... המטרות שלו, אך הוא עדיין לא הצליח להשיג את המטרה הפנימית שלו, שאותה הוא באמת רוצה. והצלחה אמיתית פירושה, להגיע למצב, שבו ככ טוב לאדם, והוא מרגיש שלמות אמיתית ממה שיש לו, עד כדי כך, שהרצון שלו להצליח, ... ככ גדולה, עד כדי כך שהאדם כבר לא ירצה להצליח, לשם כך כן צריך לרצות להצליח וכולי. אז מה טוב יותר? ופשר העניין הוא, כי אם יצליח האדם כן לרצות להצליח בשלמות או לא לרצות להצליח בשלמות, בשני המצבים הנל, הוא בעצם מגיע להצלחה אמיתית. ... לגרום לעצמו להפסיק לרצות להצליח לגמרי, אלא לראות את הטוב שיש בכל דבר. ובכל אחת מהאפשרויות, בסוף התהליך מגיעים לאותה הנקודה. והעיקר הוא, שהיא תהיה בשלמות עד כמה שאפשר. בהצלחה. ...
לרצות את מה שיש - האם זה בכלל טוב? מהי הדרך *היחידה* להגיע לאיזון של הרצון העצמי?
... לא יכול לעשות שום דבר כדי לרצות את מה שיש? נבאר גם מהו הדבר היחיד בעולם שאם הוא יקרה, אז ממילא האדם ירצה תמיד רק את מה שיש? נבאר גם מדוע השלמות היא לא לרצות את מה שיש? ונבאר כמובן, איך להשיג את השלמות האמיתית? והעניין הוא, כי כל הרע שיש בעולם, נובע מכך שהאדם לא רוצה את מה שיש. כי בכל רגע ורגע המציאות נמצאת בצורה כלשהי. ואם האדם רוצה בשלמות את המציאות כפי מה שהיא, הרי שהאדם חווה שלמות וטוב לו. ואם האדם לא רוצה את המציאות ואת מה שיש, הרי שרע לאדם. והאדם לא יכול להרגיש ... אצל האדם רצון לרצות את מה שיש. כי האדם מבין שאם הוא רק יצליח לרצות את מה שיש, הרי שממילא הוא כבר לעולם לא יוכל להרגיש רע. אלא הוא ירגיש שלמות אמיתית. וכאשר מתעורר אצל האדם הרצון לרצות את מה שיש, אז האדם מנסה בכל כוחו לגרום לעצמו ... שהאדם עושה כדי לרצות את מה שיש, בזה עצמו הוא מחזק אצל עצמו את חוסר שביעות הרצון שלו מהמציאות. כי המציאות היא שהאדם לא רוצה את מה שיש. והשלמות היא כאשר האדם ירצה את מה שיש, דהיינו, שהאדם ירגיש טוב עם זה שהוא לא רוצה את מה שיש. ... וכדי להרגיש טוב. כי כל פעולה שאותה יעשה האדם כדי להיות מאושר, בזה בעצמו הוא מרחיק את עצמו מהאושר. ובנוסף על כל אלו, צריך לדעת גם, כי השלמות היא לא כאשר האדם רוצה או לא רוצה את מה שיש, אלא השלמות היא כאשר אין אצל האדם הבדל בין מצב שבו הוא רוצה לבין מצב שבו הוא לא רוצה את מה שיש. כי ... ויש את הרצון ויש את העדר הרצון. ואם האדם ירצה תמיד את מה שיש, הרי שבעצם הוא לא מכיל בתוכו את הכוח המנוגד שבו האדם לא רוצה את מה שיש. והשלמות היא כאשר האדם מכיל בתוכו את כל הכוחות השונים. דהיינו, שהאדם יכול לא לרצות את מה שיש ולהרגיש רע. וגם לרצות את מה שיש ולהרגיש טוב. ואעפכ בו זמנית תוך כדי זה שהאדם רוצה או לא רוצה את המציאות, תוך כדי זה האדם יכול לחוש שלמות וליהנות מהמציאות. וההנאה של האדם מהמציאות צריכה לנבוע, לא מתוך כך שהוא רוצה או לא רוצה ... האדם מרגיש שהוא רוצה או לא רוצה איזה דבר, אז אם שכלו של האדם קטן, אז נדמה לו שבאמת הוא עצמו רוצה או לא רוצה את הדבר. ועל ידי זה האדם סובל. כי מצד האמת, גם כאשר האדם כן רוצה את המציאות, גם אז האדם סובל. כי ברגע שהאדם רוצה את המציאות, ממילא הוא יוצר עבור עצמו תלות רגשית בכך שהמציאות ... מאושר באמת, היא על ידי זה שהאדם מסתכל אל תוך הרצון העצמי שלו, ורואה את שורש הרצון שלו, ומגיע עד לשורש הרצון של המציאות, ורואה שם את האחדות שיש בין הרצון לבין העדר הרצון. כי בשלב הראשון על האדם להסתכל אל תוכו אל תוך הרצון העצמי שלו, ולגלות מהיכן מגיעים הרצונות שלו . ועל האדם לשאול את עצמו, מה הסיבה ולמה אני רוצה את מה שאני רוצה? האם אני יכול ... עצמו, האם אני בכלל בוחר לרצות? האם אני יכול לבחור לא לרצות? ואם כן, אז האם לא יותר פשוט לבחור לא לרצות, וממילא להרגיש מאושר? כי אי אפשר לסבול כאשר אין רצון. ועל האדם לשאול את עצמו, אם באמת אני יכול להפסיק את הרצון של עצמי, אז ... עדיין לא מספיק מרוצה מהמציאות? ואם אני באמת יכול לשלוט ברצון שלי עצמי, אז האם אני יכול להפסיק אותו לגמרי? והאם אני יכול לבחור לחוש עכשיו שלמות מלאה שבה אני ארצה את מה שיש בשלמות, בלי לרצות שום דבר אחר? וכאשר האדם בוחר בבחירה חופשית איזה דבר, על האדם לשאול את עצמו, ... השתקפויות של האני של האדם עצמו שחולם את החלום. וכאשר האדם מתבונן בדברים האלו, על ידי זה תפישת האני של האדם משתנה. כי האדם מתחיל לחוש את האחדות שלו עם המציאות. והאדם מתחיל להרגיש אני לא רק כלפי עצמו, אלא גם כלפי כל מה שקיים. כי ... מההעדר שלו. וכאשר האדם רואה ומבין את כל זה, על ידי זה האדם מקבל שכל חדש, ומבין את האמת שמצד האמת כל הנפרדות של העולם הזה, היא ביטוי של אחדות ממש. ומצד שורש המציאות, שם אפילו הנפרדות עצמה, גם היא לא נפרדת מהאחדות. כי בשורש המציאות, שם הכל אחד ממש. והנפרדות והאחדות הן ישות אחת ממש. וכאשר האדם מבין ומתבונן בכל זה, על ידי זה כל תפישת המציאות של האדם ... מקבל שכל חדש גדול יותר. ועל ידי כל זה, האדם מגיע למצב שבו הוא חווה את הרצון העצמי שלו, כישות שבה אין נפרדות בין רוצה לבין לא רוצה. וזאת השלמות, כאשר האדם גם רוצה את מה שיש וגם לא רוצה את מה שיש באותה המידה ממש. דהיינו, כאשר האדם תופש וחווה את הרצון או אי הרצון שלו, באותה המידה ממש. וזה כמובן אפשרי, אך ורק על ידי הידיעה וההבנה של האמת, שמצד השורש הכל אחד וכולי. ...
הרצון, שורש הרצון של האדם ושל אלוהים, לא לרצות טוב או רע, אין רצון אין חיסרון ועוד
הרצון, שורש הרצון של האדם ושל אלוהים, לא לרצות טוב או רע, אין רצון אין חיסרון ועוד
... שבו אין רצון הוא מצב של שלמות מוחלטת ולא של חיסרון. למה אלוהים ברא את העולם אם אין לו רצון מוגדר? אליעד כהן מסביר שישנה סתירה בטענה שאלוהים ברא את העולם כי טוב ... שמגיע למצב זה כבר לא חווה סבל, כי הסבל נובע תמיד מחיסרון. הרצון שלו הופך להיות ביטוי ישיר של הרצון האלוהי - הוא יכול לרצות, אך לא להיות תלוי ברצון זה. מה התהליך שהאדם צריך לעבור כדי לחוות שלמות מוחלטת? כדי להגיע למצב זה, האדם חייב לחקור ללא הפסק את הסיבה לרצונותיו. עליו לשאול שאלות כמו: מדוע אני חושב שדבר מסוים הוא טוב או רע?, למה אני רוצה דווקא כך ולא אחרת?. כשאדם שואל את השאלות הללו ... לרצות. זאת אומרת, האדם לא סובל מהמצב של חוסר רצון עצמו, אלא מהעובדה שהוא רוצה שיהיו לו רצונות. זהו השורש לסבל שלו, ולא המצב עצמו של אין רצון. כיצד החקירה העצמית מובילה לשחרור מוחלט? החקירה העצמית של הרצון מובילה את האדם להבנת השורש של ... רצון הם אחד. הוא חווה שלמות מוחלטת, כי כעת הוא יכול לרצות ללא חיסרון כלל. אליעד כהן מסיים בכך שהוא מאחל לכולם להמשיך לחקור לעומק את שורש הרצון, עד שיחוו את ... אין כל חיסרון, והם נמצאים בשלמות מוחלטת עם המציאות. מהו שורש הרצון של האדם? כיצד ניתן לחיות עם רצון ללא חיסרון? למה אלוהים ברא את העולם? מה ההבדל בין רצון אנושי ... להוביל לתחושת ריקנות או סבל. השאלה המרכזית שעולה היא - האם המציאות היא רעה? ואם החיפוש אחר האמת מוביל לתחושת סבל, האם יש להימנע מהחיפוש או שמא לקבל את הסבל כחלק מהאמת? מה קורה כאשר אדם מפסיק לרצות? האדם מוגדר כישות שרוצה כל הזמן, אך כאשר הוא מתחיל להבין שאין לו סיבה לרצות דבר, הוא ... - הוא מביא את האדם לשיא השלמות. למעשה, המצב של אין רצון הוא מה שמאפיין את האלוהים עצמו, שכן רצון מוגדר על ידי הבדלים בין טוב ורע, ואצל אלוהים אין הבדלה כזו. האם ... את הרצון הראשון. מהי השלמות האמיתית? ברגע שאדם משיג מצב של אין רצון, הוא חווה אחדות מוחלטת עם המציאות. חוסר רצון מוחלט פירושו גם חוסר סבל, אך מעבר לכך - הוא מאפשר לאדם להיות בשלמות תוך כדי כך שהוא עדיין יכול לרצות. כלומר, להיות במצב שבו יש רצון אך אין חיסרון. כיצד ניתן לחיות עם רצון ללא חיסרון? המפתח להבנה הוא ... ישות אחת. מהי החוויה של שלמות מוחלטת? כאשר הרצון של האדם מתהפך, הוא חווה רצון שאין בו חיסרון. במקום לרדוף אחר תשוקות מתוך חוסר, הוא יכול לרצות דברים ובו זמנית ... זהו המצב שבו האדם חווה אחדות מוחלטת עם המציאות, שבה אין הבדל בין הרצון לבין היעדרו. מה הדרך להשגת ההבנה הזו? האדם צריך לשאול את עצמו שוב ושוב - מדוע אני רוצה ... אך ללא חיסרון, הוא מגיע לשלמות מוחלטת. מהו שורש הרצון של האדם? כיצד ניתן לחיות עם רצון ללא חיסרון? למה אלוהים ברא את העולם? מה ההבדל בין רצון אנושי לרצון אלוהי? ... מה? אם האמת היא רעה, אז תסבול, כי אם אדם לא חוקר את הרצון כי זה גורם לו להרגיש רע, אז הוא שקרן, האם אתה מוכן להבין שהאמת היא רעה, ולמענה להרגיש רע, או להגיד אני ... של אין רצון, זה שיא השלמות של אלוהים, אין רצון זה שיא השלמות. ואתה חושב אולי שזה רע לא לרצות, אבל אצל אלוהים זה שיא השלמות. ואם אצלך זה רע, אז אצל אלוהים זה רע. כי גם הוא נמצא במצב של אין רצון, ואם רע לו, אם היה רע לו בגלל שלא היה לו רצון ואז התאמץ ... התאוות שלך כל חייך כי זו השלמות. כי להתגבר בעצם על התאוות, זה כאילו לחזור למצב של האין רצון. ועכשיו, בכל מקרה צריך לזכור שהשאלה היא מה האמת? ואם האמת היא שאין ... כי הוא עדיין רוצה שיהיו לו רצונות. הוא עדיין רוצה שיהיו לו תאוות, זא שהרע הוא לא בגלל שרצית, אלא בגלל שרצית לרצות. ונמשיך, העניין שאדם שהגיע לחוסר רצון מוחלט, רע לא ... אז הוא יכיל בתוכו את כל הרצונות ממש. כי אלוהים עדיין רוצה, יש לו רצונות, כן רוצה לברא את העולם כן יש אצלו שינוי, וכן חושב שזה טוב וזה רע, אלא שהוא יכול לרצות ואף על פי כן לא להיות חסר כלל את מה שהוא ... לא לרצות, ובו זמנת לרצות רצונות, כמו באינטראקציה ל
לרצות באמת - רצון אמיתי
... סופי ולא מוגדר. והאמת, קיומה הוא מחויב. ובנקודת האמת שהכל אחד, שם הרצון רוצה, רק את הישות האחת המחויבת, וממילא הרצון מלא תמיד בשלמות. ...
חיפוש אהבה, שעמום, מה משנה, אפתיות, חוסר אכפתיות, אפתיה, החיים כמשחק, שיא השאפתנות, לרצות להפסיד במשחק
חיפוש אהבה, שעמום, מה משנה, אפתיות, חוסר אכפתיות, אפתיה, החיים כמשחק, שיא השאפתנות, לרצות להפסיד במשחק
... משמעות עמוקה או הכרחית לשום דבר שקורה או נעשה בחיים. הוא אינו אומר מה לעשות או מה לא לעשות, אלא להכיר בכך שאין באמת הבדל בין הדברים, כלומר, שהכל אחד. לדוגמה, כשאדם מרגיש צורך חזק למצוא אהבה, הוא לרוב מאמין שחסר לו משהו בחיים, והוא מחפש להשלים את עצמו דרך האחר או באמצעות גורמים חיצוניים. אליעד טוען שזוהי ... אין ביניהם הבדל מהותי או אמיתי. מדוע לדעת שאליעד אינו חושב שמשהו משנה? אליעד מציין באופן מפורש, שאם היה חושב שמשהו בעולם באמת משנה, הוא היה סובל מאוד. הוא אפילו נותן דוגמה חריפה ואומר שאם היה חושב שיש משהו משמעותי באמת בחיים, הוא היה יכול להגיע למצב קיצוני כמו לקפוץ מגג. אך מיד הוא מבהיר שגם זה לא היה פותר את הבעיה, כי אז התודעה שלו הייתה מייחסת חשיבות למשהו אחר. לכן, לדעת שאליעד אין משמעות לדברים היא הדרך היחידה להשתחרר מסבל אמיתי בחיים. האם אדם שאדיש להכל הוא אפתי או אכפתי? השאלה עולה לגבי האופן שבו אליעד מתנהל - האם הוא אפתי לחלוטין כי הוא מאמין שהכל אחד וששום דבר לא באמת משנה, או האם הוא דווקא אכפתי כי הוא עושה דברים רבים למען אחרים. אליעד מבהיר שהדברים אינם סותרים. הוא נותן דוגמה של אדם שמשחק במשחק - הוא יכול ... צריך לנצח במשחק של החיים? אליעד מסביר שלהצליח במשחק החיים זה לאו דווקא לנצח בו. למעשה, הוא אומר שהכי טוב זה בכלל לא לנצח במשחק, כי ברגע שמנצחים באופן מוחלט, המשחק מסתיים ואז כבר אין עם מי לשחק וזה הופך למשעמם וחסר טעם. הוא מדגיש שעדיף לא לנצח, כלומר, תמיד להשאיר את המשחק פעיל ומעניין. זהו ההסבר מדוע אין משמעות עמוקה לניצחון, והדבר החשוב באמת הוא להבין שהכל אחד וליהנות מהמשחק בלי לסבול. לסיכום, אליעד מבהיר שוב שהמפתח להכל הוא להבין שהכל אחד, ואז - ורק אז - לבחור מה אתה רוצה או לא רוצה לעשות בחיים. בלי הבנה זו, האדם יחווה סבל בלתי נמנע. רק אחרי ההכרה העמוקה בכך שהכל אחד ואין הבדל משמעותי בין הדברים, האדם יכול להחליט בצורה חופשית את זה אני רוצה ואת זה לא. האם החיים הם משחק? מהי אפתיה? איך להפסיק לסבול בחיים? למה אנחנו מחפשים אהבה? מה המשמעות של ביטול האגו? מדוע הכל אחד? כן אבל מחוץ לעצמך אני לא אומר מה לעשות. ש: זה מה שכולם עושים. אליעד: אני לא אומר מה לעשות אני אומר מה להבין תבין שזה לא משנה. ש: כולם מחפשים אהבה מחוץ לעצמם. ... עוזר לי כן כי אז היה משנה לי משהו אחר, את יודע התודעה היה משנה משהו אחר אבל בעיקרון בקונספט נגיד את זה אחרת אם הייתי חושב שמשהו משנה הייתי סובל כי זה מעוד קשה לחיות כשמשהו משנה זה מאוד קשה כאילו. ש: אז אתה אפתי בעצם. אליעד: בצורה מסוימת כן אבל גם ההפך אני מאוד אכפתי תראי כמה אני עושה, את יודעת אפשר ... כן אם אתה תמיד מנצח זה כבר לא מעניין כאילו אתה מחליף משחק זה כבר קל לך מדי. לכן יש דבר טוב בכך שאתה לא מנצח, מה שבעצם אמרתי לגבי העניין של הרצונות הכוונה היא קודם כל תבין שזה אחד ואחר כך תגיד את זה אני רוצה ואת זה אני לא רוצה כי אם לא אתה תסבול זה הרעיון, קודם כל תבין שזה אחד ואחרי שתבין שזה אחד עכשיו תרצה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכל כרצונך תמיד, לרצות את הכל בשלמות, סבל נצחי, אחדות לא נצחית, מה שנכון לך, להדחיק רצונות, הכל נגד רצונך תמיד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הגעת לאחדות, איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הגעת לאחדות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, אימון אישי לזוגיות, טיפול אישי מומלץ בתחום הגעת לאחדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 7.6563 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 11:40:44 - wesi1