אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם כדאי לגייס עובדים? ✔הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה?

עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם קבלני משנה ולנצל שירותי אאוטסורסינג. הכוונה היא לעסק המספק מוצרים או שירותים שונים, אך לא תמיד יש לו מספיק כוח אדם או משאבים פנויים כדי לספק את כל הביקוש. למשל, עסק בתחום הבנייה יכול לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו עובדים שיבנו את הבתים בפועל. או לדוגמה, חשמלאי מקצועי שיש לו מאות לקוחות, וכמה שהוא מעלה מחירים עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות.

האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע?

הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק להיות אידיאלי. האידיאל העסקי האמיתי הוא לתת שירות לכל לקוח שיכול לייצר אפילו רווח קטן. כלומר, גם אם לקוח מייצר שקל אחד של רווח, האידיאל הוא לא לוותר עליו אלא לקחת גם אותו, מכיוון שכל שקל הוא תוספת לרווחים של העסק.

איך אפשר לשרת את כל הלקוחות בלי להפסיד כסף?

הבעיה מתחילה כשאין לך את הזמן והמשאבים לטפל בכל הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזו, היא להשתמש בעובדים או בקבלני משנה. נניח שיש לך שעה פנויה ויש לך לקוח אחד - ברור שתעבוד איתו. אם יש שני לקוחות, אתה יכול לשרת לקוח אחד, ולמצוא מישהו אחר שיעשה עבורך את העבודה השנייה תמורת עמלה או רווח מסוים. עכשיו, נניח שיש לך שעה אחת פנויה ו - 10 לקוחות. במקרה כזה, האידיאל הוא בכלל לא לתת שירות ישירות לאף אחד מהם, אלא לנצל את הזמן כדי לנהל קבלני משנה או עובדים שיטפלו בכל 10 הלקוחות עבורך. בצורה כזאת תוכל לייצר הכנסה מכל הלקוחות האלה, במקום לוותר על חלק מהם או לשרת רק אחד מהם בעצמך.

מה קורה כשיש עומס גדול מדי של לקוחות?

אבל מה אם יש לך שעה אחת פנויה ויש לך 100 לקוחות? ברור שאתה לא יכול לטפל בכל 100 הלקוחות בשעה אחת, אפילו לא לנהל את כל קבלני המשנה שיטפלו בהם. במצב כזה, אליעד מציע שהשעה שלך צריכה להיות מוקדשת אך ורק לניהול של מנהלים אחרים, שהם בעצמם ינהלו את קבלני המשנה. כלומר, לנהל מנהלים שמנהלים את קבלני המשנה שלך. זוהי הצורה האידיאלית לנצל את המשאב הכי יקר שלך - הזמן - כדי להפוך כל ליד (לקוח פוטנציאלי) להכנסה נוספת.

כיצד להרוויח כסף גם כשאין לך זמן לטפל בלקוחות בעצמך?

אליעד מדגיש שהגישה של "אין לי זמן לטפל בזה" היא כשל חשיבה חמור. בעולם אידיאלי, עסק חייב תמיד למצוא דרכים יצירתיות לטפל בכל לקוח שפונה אליו. ברגע שלקוח פנה אליך, הוא שווה כסף. לוותר על לקוח כזה פירושו הפסד ישיר של כסף. לכן, אתה חייב למצוא מערכת שתאפשר לך לנהל את הלידים והלקוחות הללו, גם אם זה אומר רק למכור את הליד הלאה בתמורה לעמלה, או לנהל ספק חיצוני שיטפל בו. ישנן כמה דרכים לעשות זאת:
  • העברת הליד לגורם חיצוני בתמורה לעמלה.
  • השארת הניהול אצלך, אך העברת הביצוע בפועל לקבלן משנה.
  • גיוס עובדים שיבצעו עבורך את העבודה.
כיצד עסקים גדולים משתמשים בקבלני משנה להגדלת הרווחים?

אליעד נותן דוגמה של מותגים מוכרים, שלמעשה אינם מייצרים בעצמם את המוצרים שלהם, אלא מעבירים את הייצור לקבלני משנה, למשל בסין. הלקוח רוכש את המוצר בגלל הערך המוסף של המותג ולא בגלל המפעל שייצר את המוצר. זאת אומרת, גם אם העסק שלך מוציא את העבודה החוצה לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק ללקוחות - וזה יכול להיות המותג שלך, האמינות, האחריות שלך כמנהל, או פשוט עצם זה שאתה מעורב בשלב מסוים בתהליך, אפילו מינימלי.

גם אם אינך מעורב בתהליך בכלל, זה עדיין לא אומר שאתה לא יכול להרוויח מהעסקה. בכל מקרה, כל לקוח שמגיע אליך הוא נכס כלכלי שצריך לדעת לנצל ולהפוך לרווח באמצעות קבלנות משנה או ניהול חכם של עובדים.

איך לבנות מערכות נכונות להגדלת העסק?

אליעד מציע שכל עסק שרוצה לצמוח ולגדול בצורה משמעותית חייב ללמוד כיצד לבנות מערכות נכונות, הכוללות שימוש חכם בקבלני משנה. אם עומס הלקוחות גדול מדי לניהול עצמי, יש להוסיף שכבת ניהול נוספת. המטרה היא להפוך כל פנייה של לקוח לכסף בפועל, במקום להפסיד הזדמנויות בגלל עומס או חוסר זמן.

לסיכום, הגישה העסקית הטובה ביותר להגדלת העסק והגדלת הרווחים היא למקסם את יכולות הניהול שלך ולהוציא כמה שיותר עבודות לקבלני משנה באמצעות אאוטסורסינג.
איך לנהל עסק מצליח באמצעות קבלני משנה?

עסק שרוצה להצליח חייב לדעת לעבוד עם קבלני משנה. מה זה אומר בפועל? זה אומר את הדבר הבא: יש עסקים שמספקים שירותים או מוצרים, אך לעיתים אין להם מספיק כוח אדם לספק את הביקוש.

בעיה של ביקוש גבוה והיעדר משאבים

נניח שיש עסק בתחום הבנייה, אך אין לו מספיק אנשים שיבנו את הבתים. או למשל, חשמלאי עם ביקוש עצום, שמעלה מחירים אך עדיין לא מצליח לספק שירות לכל הלקוחות. במקרה כזה, השאלה היא מה אפשר לעשות?

הגישה המקובלת היא שכאשר יש הרבה ביקוש, מעלים את המחירים כדי לעבוד עם הלקוחות שמשלמים הכי הרבה. זו שיטה שעובדת, אך היא לא בהכרח האידיאלית. אם המטרה היא שהעסק יצמח, חשוב ללמוד לעבוד גם עם לקוחות פחות רווחיים.

איך לבחור את העבודות הנכונות?

כאשר יש לאדם רק מספר מוגבל של שעות עבודה ביום, ההיגיון אומר שהוא יבחר את העבודות שמכניסות לו הכי הרבה כסף. אך האידיאל הוא לעבוד עם כל הלקוחות כל עוד העסק מרוויח מהם, אפילו אם הרווח קטן.

השאלה היא איך אפשר לעבוד עם כולם כאשר המשאבים מוגבלים? כאן נכנסים לתמונה עובדים וקבלני משנה. כשלא ניתן להעסיק עובדים ישירות, אפשר להוציא עבודות לקבלני משנה ולגזור רווח.

איך מוציאים עבודות באאוטסורסינג?

אם יש לך מספר לקוחות אך יכולת לספק שירות רק לחלקם, יש לבדוק כיצד להעביר את יתר העבודות הלאה. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות:
  • להפנות את העבודה לגורם אחר ולקבל עמלה על הליד.
  • להשאיר את הניהול אצלך, אך להעביר את הביצוע לקבלן משנה.
  • לגייס עובדים שיבצעו את העבודות עבורך.
הרעיון הוא להבין שכל לקוח שפונה אליך שווה כסף, ואם אינך מנצל זאת - אתה למעשה מפסיד כסף.

החשיבה הנכונה בניהול העסק

יש בעלי עסקים שחושבים: "אין לי זמן לטפל בזה" או "אני לא רוצה להעסיק אחרים". זו טעות. בעולם אידיאלי, עליך למצוא דרך לנהל מערכת שתוכל לטפל בכל הלקוחות.

ברגע שלקוח פנה אליך, יש לך נכס כלכלי. אם לא תוכל לטפל בו ישירות, עליך למצוא דרך לנצל את ההזדמנות באמצעות תיווך או ניהול גורמים אחרים שיעשו זאת עבורך.

איך למקסם את הזמן שלך?

נניח שיש לך שעה פנויה ולקוח אחד - אתה תעבוד איתו. אם יש לך שני לקוחות, תיתן שירות לראשון ותמצא פתרון לשני. אבל מה קורה אם יש לך 100 לקוחות? אם תנסה לטפל בכולם, לא תוכל להתמודד עם העומס.

במקרה כזה, הפתרון הוא לא לעבוד עם אף לקוח ישירות, אלא לנהל מערכת של קבלני משנה שיטפלו בלקוחות עבורך. ואם גם זה גדול מדי לניהולך - תמצא מנהלים שינהלו את הקבלנים עבורך. זהו האידיאל בניהול עסק: לנצל את זמנך לניהול ולא לביצוע העבודה בפועל.

מותגים ודוגמאות מהעולם העסקי

עסקים גדולים לא מבצעים בעצמם את כל העבודות, אלא מותגים רבים פשוט משמשים כמנהלים של קווי ייצור, שירותים ועובדים חיצוניים. למשל, מותג מסוים יכול לייצר מוצר בסין, אך בשל ערך המותג, הוא נמכר במחיר גבוה בהרבה מהעלות האמיתית.

לכן, גם בעסק שלך, ייתכן שהלקוח מעוניין לעבוד איתך לא בגלל העבודה עצמה, אלא בגלל המותג, הניסיון או האמינות שלך. לכן, גם אם העבודה מועברת לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק.

לסיכום

אם אתה רוצה שהעסק שלך יגדל, למד כיצד לעבוד עם קבלני משנה ולהוציא כמה שיותר עבודות באאוטסורסינג. יש לזה מחיר, אך זה מאפשר לך להגדיל את הרווחיות ולנהל את העסק בצורה חכמה יותר.

למידע נוסף בנושא, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il - שם תוכלו למצוא מידע על הגדלת רווחיות, טיפול בלידים, איך להרוויח יותר כסף, ועוד. בהצלחה!
למה לעבוד עם קבלני משנה? איך לטפל בהמון לקוחות? יותר ביקוש מהיצע, שיפור הרווחיות בעסק, שיפור רווחיות לעסקים, איך לעמוד בעומס מכירות? איך לעמוד בעומס לקוחות? קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? איך לטפל בלידים של לקוחות? איך להמיר לידים לכסף? טיפול בלידים של לקוחות, איך למכור לידים של לקוחות? איך לעבוד מול ספקי משנה? עבודה עם קבלן משנה, עבודה עם ספק משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
לקבוע מחיר שיטת eip להבין לקחת שאלות עבודה לקוח מתעניין להשתמש במיקור חוץ האם לשכור חברה חיצונית עולם לעמוד בעומס מכירות אאוטסורסינג איך להגדיל איך להגדיל את הכנסות העסק איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג איך להגדיל את העסק איך להגדיל את הרווחיות העסקית איך להגדיל את הרווחים בעסק איך להגדיל את כמות הלקוחות באמצעות אאוטסורסינג באמצעות קבלני משנה בעסקים גיוס גיוס עובד גיוס עובדים הגדלת הכנסות הגדלת הכנסות בעסק הגדלת כמות הגדלת עסק הגדלת רווחיות הגדלת רווחים הגדלת רווחים בעסק הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה הכנסה הכנסות הכנסות בעסק הלקוח הלקוח שלך יועץ יעוץ יעוץ עסקי לגייס עובדים להגדיל להגדיל את הכנסות העסק להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג להגדיל את העסק להגדיל את הרווחיות העסקית להגדיל את הרווחים בעסק להגדיל את כמות הלקוחות להגדיל הכנסות להגדיל רווחיות להגדיל רווחים לקוח לקוחות עובד עובדים עסק עסקים קבלני משנה רווחיות רווחיות עסקית רווחים בעסק
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... לעסקים שיקולי רווח והפסד בזמן עבודה קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? האם לגייס מנהל? האם לגייס מנכל? האם לגייס סמנכל? האם לגייס פועלים? האם להעסיק עובדים? ...
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים? איך לראיין מועמד לעבודה בצורה נכונה? כאשר אנחנו מדברים על גיוס עובדים, הדבר הראשון שיש להגדיר הוא מה אנחנו מחפשים במועמד. תהליך זה מתחיל בהגדרת התפקיד - להבין מה בדיוק צריך המועמד לעשות בעסק ומה הצרכים של החברה. צריך לאפיין את הדרישות בצורה מסודרת וברורה. אליעד כהן מדגיש את החשיבות של לקיחת רשימה של מה שצריך, ולאחר מכן דירוגה לפי חשיבות. כל עסק, כמו כל אדם, יש לו רצונות וצרכים מוגבלים, ולכן חשוב למקד את הדרישות ... תפקיד. אליעד מציין שהשאלה העיקרית שצריך לשאול את עצמנו היא: מה המטרה הסופית שאני רוצה להשיג מהעובד הזה? התשובה לשאלה זו תעזור לנו להבחין בין הדברים החיוניים לבין אלה שפחות חשובים. אחרי שמבינים מה דרוש, יש לאפיין את התכונות שדרושות בעובד כדי שיתאים למטרות שנקבעו. כאן מתחילה העבודה הקשה - איך למיין את כל הדרישות. אליעד מציע לבנות רשימה של כל הדרישות האפשריות, ואז לדירוגן בסדר עדיפויות. מהן התכונות החשובות ביותר לעובד? אליעד מסביר כי התכונות החשובות ביותר לעובד הן תלויות במטרת התפקיד. לא כל התכונות חשובות באותה מידה, ולכן יש להבחין בין מה שמחויב ומה שניתן לוותר עליו. הוא נותן את הדוגמה של עובד שצריך להיות אמין כדי להצליח בתפקיד, אך גם מתאר איך לעיתים יש תכונות פחות נדרשות או תכונות שמיוחסות לעבודות שונות. איך לדעת איזה עובד מתאים? השלב הקריטי בתהליך הוא להבין איזה עובד מתאים, ומכאן מתחילים לחפש את התכונות שתואמות את הדרישות שהגדרנו. אליעד מציין כי אם לא יודעים איזו תכונה בדיוק מחפשים בעובד, אנחנו עלולים להתבלבל ולבחור בעובד שאינו מתאים. את הדרך להבחנה הזאת מציע אליעד לעשות תוך מיקוד במטרות וברשימת הדרישות של העסק, על פי סדר החשיבות שלהן. כאשר בונים את הרשימה של הדרישות, יש למיין את ... שניתן לוותר עליהן. אליעד מדגיש שבפני כל מנהל יש את האתגר להתמקד בעיקרון הזה ולמנוע שיבוש בתהליך הגיוס. הוא מציע גם כי הדרך לבדוק אם העובד אכן מתאים היא לשאול אותו שאלות ולבחון את התשובות, ובמיוחד את הדרך שבה הוא מבצע משימות. כיצד בודקים אם העובד מתאים לתפקיד? אליעד מציין ששאלות במהלך הראיון צריכות להיות ממוקדות כדי להבין אם העובד יכול לבצע את המשימות בצורה אפקטיבית. יש לבדוק את יכולת המועמד ... המועמד איך הוא היה ניגש למשימה מסוימת, אתה יכול להבין אם הוא יודע לתכנן ולהתמודד עם אתגרים. כיצד לגייס עובדים בצורה נכונה? כאשר המנהל יודע בדיוק מה הוא מחפש, הוא יכול ל
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות טובות? איך לדעת שההחלטה טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות טובות? איך לדעת שההחלטה טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות ... טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים איך לראיין עובד ולדעת שהוא מתאים לתפקיד? כאשר מראיינים עובד לתפקיד מסוים, צריך לדעת בדיוק ... שאלה כללית כמו ספר לי על עצמך, יש לשאול שאלות שמצמצמות ומגדירות את המענה של המועמד. אם המועמד אומר שניהל עובדים בתפקידו הקודם, צריך לשאול בדיוק מה הוא עשה עם העובדים, איך הוא ניהל אותם, איך הוא ... דוגמה נוספת מתחום התכנות: אם מועמד אומר שהיה מתכנת דוטנט באינטל, על המראיין לשאול מה בדיוק עשה במסגרת עבודתו, כיצד הוא ביצע את המשימות, באילו ... היטב ולספק תשובות מפורטות. איך לקבל החלטות טובות בחיים בכלל? אליעד כהן מדגיש שמה שנכון לגבי ראיונות עבודה נכון גם לכל החלטה אחרת בחיים. כל החלטה היא סוג של ראיון עבודה עם עצמך או עם האפשרויות שיש לך. אם ... שלך ומגביר את הסיכוי שתקבל החלטה טובה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך. הדבר נכון לגבי כל החלטה, בין אם מדובר בגיוס עובד, בבחירת עבודה או בהחלטה אישית אחרת. מהי המהות המרכזית של ההרצאה? המהות המרכזית בהרצאה של אליעד כהן היא שהמפתח להצלחה בגיוס עובדים, בראיונות עבודה, ובהחלטות בחיים בכלל, הוא הגדרה ... היא הכלי המרכזי לקבלת החלטות טובות ולזיהוי התאמה בין המועמד לתפקיד או בין המוצר לצורך שלך. איך לראיין עובד? איך לקבל החלטות טובות? מה לשאול בראיון עבודה? איך לדעת שהעובד מתאים? איך להתכונן לראיון? איך ...
יכולות עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים
יכולות עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים
... עובדים, גיוס עובדים, תכונות חשובות בעובד, מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? מהי היכולת הכי חשובה בעובד? יכולת שכלית, יכולת חשיבה, עובד חכם, עובד טיפש, תכונות אופי של עובד, איך להיות עובד טוב? משאבי אנוש, תהליך הערכת עובדים מהי התכונה החשובה ביותר בעובד? כאשר מחפשים עובדים לגיוס, עולות שאלות רבות: אילו יכולות לחפש? אילו תכונות הן החשובות ביותר לעובד חדש? ישנם עובדים נחמדים, חייכנים ומלאי מוטיבציה, אך אליעד מסביר שהתכונה החשובה ביותר היא שכל. מה הכוונה בשכל, ולמה דווקא שכל הוא התכונה שהכי כדאי לחפש בעובד? מדוע שכל הוא היכולת החשובה ביותר להצלחת העובד? התשובה לשאלה מה התכונה החשובה ביותר בעובד? מגיעה מתוך שאלה מקבילה: מה התכונה הכי חשובה שתהיה לאדם, כדי שיוכל להשיג את המטרות שלו?. התשובה לכך ברורה: שכל. ככל שלאדם יש יותר שכל, הוא מסוגל לייצר יותר פתרונות ודרכים ... כמו שפה או ידע מקצועי בתחום מסוים הן אמנם מועילות, אך השכל הוא מה שמאפשר לאדם להפיק מהיכולות האלה תועלת מירבית. דוגמת העובד שמדבר סינית מול עובד שיש לו שכל - מי עדיף? אליעד נותן דוגמה להמחשת הרעיון. נניח שיש לנו שני עובדים: האחד יודע סינית אבל חסר שכל, והשני בעל שכל אך אינו יודע סינית. כאשר משימה מסוימת דורשת ידע בסינית, באופן טבעי העובד שיודע סינית ייראה עדיף, לפחות בטווח הקצר. אבל לאורך זמן, דווקא העובד בעל השכל עשוי להיות יעיל יותר, כי הוא מסוגל לחשוב בצורה יצירתית ולמצוא דרכים להשתמש ביכולות של אנשים אחרים. הוא יצליח להניע את העובד שיודע סינית לעשות את המשימה עבורו, בעוד העובד שיודע סינית לא יצליח לגרום לאדם בעל השכל לפעול עבורו. מכאן שהתכונה המרכזית שגורמת לאדם להצליח בטווח הארוך היא שכל ויכולת חשיבה גבוהה. איך שכל תורם להשגת מטרות של מנהל או ארגון? ההבנה הזאת מובילה להשלכה ישירה לגבי עובדים בארגון. כאשר מנהל או מעסיק מחפש עובד שישיג עבורו את המטרות העסקיות, הוא צריך לחפש את העובד בעל היכולת השכלית הגבוהה ביותר. עובד חכם ימצא דרכים לעקוף אתגרים, לפתור בעיות במהירות, ולחשוב מחוץ לקופסה.
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש איך לדעת האם המועמד באמת רוצה לעשות את העבודה? כאשר אנחנו מראיינים מועמד לעבודה, חשוב לנו לבדוק שני דברים מרכזיים: האם הוא יודע לבצע את העבודה בפועל והאם הוא באמת רוצה לבצע אותה. אליעד מדגיש כי הרצון של המועמד לבצע את התפקיד הוא משמעותי לא פחות מהיכולת שלו לעשות את העבודה, ולעיתים הוא אף משמעותי יותר. מועמד שיש לו יכולת מקצועית גבוהה אך אין לו רצון או מוטיבציה לבצע את התפקיד, ייכשל ... את השאלה לשני סוגים עיקריים: שאלה כללית - אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה לעשות בחיים? שאלה ממוקדת יותר - אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד בתוך הארגון הזה היית רוצה לעבוד? השאלה הכללית יכולה להוביל לתשובות שלא קשורות כלל לעבודה המוצעת. לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד למשרה של מנהל פרויקטים, והוא עונה שהיה רוצה להיות בכלל חשמלאי, הדבר מעיד שהוא לא באמת מחובר או אוהב את העבודה שאליה הוא מתראיין. חשוב לזכור שמועמדים עלולים להיזהר בשאלות כלליות כאלו, כיוון שהם מבינים שתשובה לא מתאימה עלולה לפגוע בסיכוייהם להתקבל לעבודה, ולכן לעיתים יענו בצורה לא אותנטית. למה השאלה הממוקדת יעילה יותר? לפי אליעד, השאלה אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד היית רוצה לעבוד בארגון הזה? היא יעילה יותר, כי היא מעודדת את המועמד לענות באופן אותנטי ומדויק, כיוון שהתשובה שלו נתפסת כפחות מסוכנת ... רוצה לעשות בכלל, בלי קשר למשרה הזו? התשובה לשאלה זו יכולה לחשוף מידע קריטי על אופיו של המועמד, ועל התאמתו לתפקידים ספציפיים. לדוגמה, אם התפקיד שאנו מציעים כולל עבודה עם אנשים ויכולות מכירה, והמועמד אומר שהוא לא אוהב עבודה בתחום המכירות, זה יכול להעיד שהוא לא יתאים לתפקיד, גם אם יש לו יכולות מקצועיות גבוהות. כך בעצם השאלה הזו עוזרת לנו ... של המועמד לאופי התפקיד. גם אם הוא אומר שהוא לא היה רוצה לעשות תפקיד מסוים, חשוב לשאול - למה לא?, וכך לגלות מידע נוסף שיסייע לנו להבין האם המועמד באמת יתאים לאופי העבודה או לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל ... שואלים אתכם איזה תפקיד לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת ... טכנית. מצד המרואיין, התשובות צריכות להיות תואמות ומדויקות לתפקיד הרצוי, וכדאי תמיד להכין מראש סיפור אותנטי ומשכנע מדוע התפקיד הזה מתאים לכם בדיוק. איך לראיין עובדים? חוסר התאמה לתפקיד איך להכיר את האופי של העובד? איזה תפקיד תרצה לעשות? מה אתה אוהב לעשות? תשובות לראיון עבודה שאלות לראיון עבודה שלום חברים, כאשר אנו מראיינים מישהו לתפקיד, בין אם אנו רוצים לקבלו לעבודה או שמישהו מראיין אותנו במטרה לבדוק את התאמתנו למשרה, חשוב להבין האם המועמד באמת מתאים לתפקיד. ההתאמה אינה מסתכמת רק ביכולות לבצע את העבודה, אלא גם ברצון שלו לבצע אותה. איך נוכל לדעת אם המועמד רוצה לעשות את העבודה? אחת הדרכים לבדוק זאת היא באמצעות שאלה פתוחה. אפשר לשאול: אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה לעשות בחיים? ניתן לפרק את השאלה הזו לשני חלקים: שאלה כללית: אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה לעשות בחיים? - אם התשובה אינה קשורה לתפקיד, זה עשוי להעיד שהוא לא באמת אוהב את העבודה. שאלה ממוקדת: אם זה היה תלוי בך, באיזה תפקיד בארגון הזה היית רוצה לעבוד? - כך אפשר לקבל תשובה יותר אותנטית על רצונו האמיתי בתוך הארגון. כאשר אנו שואלים את המועמד לגבי התפקיד הרצוי לו בתוך ... שואלים למה?, אנו מגלים מידע נוסף על השיקולים הפנימיים של המועמד, מה שמאפשר להבין האם הוא באמת מתאים לתפקיד. מה לעשות כשאתה בצד המרואיין? אם אתה זה שעובר ראיון עבודה, כאשר שואלים אותך איזה תפקיד היית רוצה לעשות?, כדאי להשיב בתפקיד שאליו אתה מתראיין. לדוגמה, אם אתה מתראיין לתפקיד ... אינך רוצה לעשות?, כדאי לתת תשובה המתאימה לכישורים של התפקיד שאתה מתראיין אליו. אם, לדוגמה, אתה מתראיין לתפקיד מכירות, תוכל לומר: אני פחות מתאים לתפקידים שדורשים עבודה שקטה מול מחשב ללא אינטראקציה עם אנשים. לסיכום, תהליך הראיון אינו רק בדיקה של כישורי עבודה, אלא גם של רצון והתאמה לתפקיד. בין אם אתה המראיין או המרואיין, חשוב לשים לב לא רק למה שנאמר, אלא גם למה שעומד ...
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים
גיוס עובדים, איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך לראיין עובד? ניתוח אופי של מרואיין, איך לנהל ראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לבדוק עובדים? האם מישהו מתאים לתפקיד? משאבי אנוש, כוח אדם, לגייס עובדים איך לדעת אם מועמד מתאים לתפקיד? כאשר מגייסים עובדים חדשים, השאלה המרכזית שעולה היא כיצד לדעת אם המועמד אכן מתאים לתפקיד. אליעד כהן מסביר שאחת הדרכים החשובות ביותר להבין זאת היא לבדוק כיצד המועמד מתנהג במהלך ראיון העבודה - ובמיוחד, האם הוא ממהר למכור את עצמו לפני שהבין לעומק מהן דרישות התפקיד. מדוע מועמד שממהר למכור את עצמו לא בהכרח מתאים לתפקיד? כדי להמחיש את הרעיון, אליעד משתמש ... לעומת זאת, ככל שהמוכר מנסה להכיר אותך לעומק, הסיכוי שהמוצר באמת יהיה מתאים לך - גדל. אותו היגיון תקף גם לגבי ראיון עבודה. מועמד שמנסה למכור את עצמו בהתלהבות לתפקיד, בלי להבין לעומק את דרישות התפקיד, מעיד כנראה על חוסר התאמה. הסיבה לכך היא שמועמד איכותי באמת לא ימהר להצהיר שהוא מתאים לתפקיד בלי להבין לעומק את מהות התפקיד, אלא ייקח את הזמן כדי לבדוק האם הוא באמת מתאים ומה בדיוק מצופה ממנו. איך עובד איכותי מתנהג בראיון עבודה? אליעד מסביר שככל שמועמד איכותי יותר, כך הוא יהיה בררן יותר בבחירת מקום העבודה. עובד איכותי יודע שיש לו אפשרויות תעסוקה רבות ולכן הוא יבצע בדיקה הדדית בראיון העבודה. הוא לא ינסה רק להרשים את המראיין, אלא גם יבדוק את מקום העבודה בעצמו. עובד טוב ישאל שאלות שיבהירו לו את התמונה המלאה: מהן הדרישות המדויקות של התפקיד? אילו אתגרים יש בתפקיד הזה? כיצד אפשר להצליח בתפקיד? הסיבה לכך היא שעובד איכותי מבין שהתאמה טובה לתפקיד חשובה לא רק למעסיק אלא גם עבורו, ולכן יש לו אינטרס משותף לבדוק לעומק את התאמתו לתפקיד. איך לגלות את האופי של המועמד באמצעות שאלות ... המועמד מבין את מהות התפקיד ועד כמה הוא באמת מעוניין להבין את התאמתו, אליעד ממליץ לשאול שאלות מסוימות במהלך ראיון העבודה: מה ידוע לך על התפקיד שאליו אתה מועמד? מה לדעתך התפקיד דורש? באילו תחומים התפקיד יכול להיות מאתגר או קשה? למה אתה חושב שאתה מתאים לתפקיד הזה? מטרת השאלות הללו היא ... לתפקיד עוד לפני שהבין לעומק במה מדובר. דפוס חשיבה כזה הוא בעייתי משום שהוא מעיד על חוסר שיקול דעת או חוסר רצינות. עובד טוב לא רק יכריז שהוא מתאים אלא יבדוק קודם האם הוא באמת יכול לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר. אם מועמד מתחייב לתפקיד לפני הבנתו, זה מעיד על כך שהוא כנראה עובד לא מספיק איכותי. עובד איכותי ירצה להבין לעומק את המשימות, האתגרים, והדרישות לפני שיקבע אם הוא באמת מתאים. לסיכום, כיצד לנהל ראיון עבודה מוצלח? כדי לנהל ראיון עבודה מוצלח, חשוב לשים דגש על השאלות שיאפשרו לך להבין את מידת הרצינות וההבנה של המועמד לגבי התפקיד. אליעד ממליץ להקפיד במיוחד לבדוק אם המועמד באמת מנסה להבין את התפקיד ואת ... מועמד שממהר להתחייב ולומר שהוא מתאים לפני שהוא יודע לעומק מה התפקיד דורש - הוא ככל הנראה פחות מתאים לתפקיד. השמת עובדים בכירים יעוץ ארגוני מבחני התאמה לתפקיד ניהולי איך לעשות מבחני התאמה לתפקיד? מבחני התאמה אישיותית שאלות התאמה לתפקיד חוסר התאמה לתפקיד איך לדעת אם עובד מתאים לתפקיד או לא? כאשר מראיינים מישהו לתפקיד, עולה השאלה כיצד ניתן להעריך עד כמה הוא מתאים. אחד הסימנים לכך הוא מידת הרצון שלו למכור את עצמו לפני שהוא מבין את מהות התפקיד. הקשר בין מכירת מוצר לראיון עבודה כדי להבין זאת, אפשר להשוות את המצב למכירת מוצר. איך ניתן לדעת אם מוצר טוב או לא? אם מישהו מנסה למכור לך מוצר מבלי שהוא יודע מה אתה צריך, יש סיכוי גבוה שהוא נוכל. הוא לא מכיר אותך, ולכן איך הוא יכול לקבוע שהמוצר מתאים לך? כך גם בראיון עבודה - אם מועמד אומר שהוא מתאים לתפקיד לפני שהוא באמת מבין את דרישותיו, זהו סימן לכך שייתכן והוא לא באמת מתאים. עובד טוב לא ימהר למכור את עצמו, אלא קודם ינסה להבין את התפקיד ולבדוק האם הוא מתאים לו.
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני מי אמור לראיין עובד חדש בארגון? כאשר ארגון מחפש לגייס עובד חדש, נשאלת השאלה מי בדיוק אמור להיות המראיין של העובד. בארגונים קטנים, שבהם יש מנהל אחד ועובדים תחתיו, ברור שהמנהל עצמו יהיה זה שיבצע את הריאיון, מכיוון שאין מישהו אחר שיכול לעשות זאת. אבל מה קורה בארגונים גדולים עם כמה רמות ניהול ומבנה ארגוני מורכב? מי באמת צריך לראיין את העובד החדש? מדוע המנהל הישיר חייב לראיין את העובד החדש? הכלל הראשון הוא שהמנהל הישיר, כלומר, האדם שינהל את העובד באופן יומיומי, חייב להיות זה שמראיין את העובד. לדוגמה, אם מדובר בתהליך גיוס של איש מכירות, הראשון שיראיין את איש המכירות הוא מנהל המכירות שאצלו העובד יעבוד. למה חשוב להקפיד על זה? הסיבה פשוטה ומעשית: עובד חדש הוא בעצם כלי עבודה בידיו של המנהל. בדיוק כמו שאיש מקצוע בוחר לעצמו את כלי העבודה שלו, כך גם מנהל חייב לבחור את העובדים שלו. אם לדוגמה מגיע מועמד לתפקיד מכירות, ומישהו אחר בארגון, שאינו המנהל הישיר, מראיין ומקבל אותו לעבודה, ייתכן מצב בעייתי מאוד: כאשר העובד יעשה טעויות או ייכשל במשימותיו, המנהל הישיר עשוי לטעון שלא הוא בחר אותו, ולכן אין זו אשמתו. זה יוצר בעיית אחריות ברורה. לעומת זאת, אם המנהל הישיר הוא זה שבחר, ראיין ואישר את העובד, הוא נושא באחריות מלאה כלפי ההצלחה או הכישלון של העובד. דוגמת המקדחה: מי אחראי על הכלי שהתקלקל? כדי להמחיש את ההיגיון הזה, אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה: נניח שבעל מקצוע רוצה לקנות מקדחה חדשה. אם בעל המקצוע עצמו בוחר את המקדחה שהוא רוצה לעבוד איתה, האחריות על תקינות הכלי מוטלת עליו בלבד. הוא לא יוכל לטעון אחר כך שהוא אינו מרוצה או שהמקדחה לא מתאימה לו. לעומת זאת, אם מישהו אחר יקנה עבורו מקדחה בלי שהוא ...
מינוי עובד שלא מתאים לתפקיד, מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד - מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ירצה באופן מודע למנות מנהל שלא מתאים למלא את תפקידו? גיוס עובדים, מנהל שלא מתאים לתפקיד, עובד שלא מתאים לתפקיד, מנהל בובה, ניהול מנהלים, למה שמישהו ימנה עובד שלא מתאים לתפקיד?
מינוי עובד שלא מתאים לתפקיד, מינוי מנהל שלא מתאים לתפקיד - מה ההיגיון בכך? למה שמישהו ירצה באופן מודע למנות מנהל שלא מתאים למלא את תפקידו? גיוס עובדים, מנהל שלא מתאים לתפקיד, עובד שלא מתאים לתפקיד, מנהל בובה, ניהול מנהלים, למה שמישהו ימנה עובד שלא מתאים לתפקיד? וכאן נסביר את ההיגיון בסיטואציה האפשרית הבאה, שבה ממנים לתפקיד, עובד שאינו מוכשר למלא את תפקידו, אפילו לא לדעת זה שממנה אותו. מה ההיגיון האפשרי בכך? וכמובן שיש לכך הרבה תשובות אפשריות, לדוגמה: 1 - רוצים להיטיב עם העובד החדש, מסיבות אישיות, גם אם זה יגרום נזק לתפקיד שאליו הוא מונה. 2 - רוצים לתת לעובד החדש, את ההזדמנות ללמוד. למרות שמצד האמת בפועל כנראה שיש אפשרויות יותר טובות לתת לו ללמוד, בלי לדפוק את התפקיד החדש. 3 - אולי הצלחת התפקיד החדש לא באמת חשובה למנהל שממנה את העובד שאינו מוכשר. 4 - זה שממנה את העובד הלא מוכשר, לא באמת רוצה שם עובד שיבצע בעצמו את התפקיד החדש, אלא הוא רוצה שם בובה שהוא יוכל לשלוט בה ושהיא תעשה כרצונו. ולכן הוא דווקא יעדיף למנות עובד שאינו מוכשר, כי המנהל חושב, שהעובד שאינו מוכשר יהיה יותר קל לשלוט בו, מאשר אם ימנו עובד חדש מוכשר, שיהיה יותר קשה לשלוט בו. 5 - וכמובן את האפשרות היותר פשוטה והיא, שהמנהל שממנה את העובד שאינו מוכשר, אכן עושה בכך טעות שהוא עוד יתחרט עליה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם כדאי לגייס עובדים?, איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם כדאי לגייס עובדים?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, מאמן אישי לקשב וריכוז, טיפול נפשי בנושא האם כדאי לגייס עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0620 שניות - עכשיו 27_06_2025 השעה 01:32:06 - wesi1