אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד?

כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב שבו הצד השני לא ממוקד, קופץ מנושא לנושא, או אפילו מתווכח בצורה אסוציאטיבית ולא עקבית. הוא מספק הסברים מפורטים וטכניקות שונות שעשויות לסייע בהתמודדות כזו.

למה אנשים עוברים מנושא לנושא במהלך דיון?

ראשית, אליעד מציע להבין כי מה שאנו תופסים כתופעה של מעבר מנושא לנושא הוא רק פרשנות. כלומר, אין באמת "תופעה" כזו אלא רק הדרך בה אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם בכל זאת אדם נע מנושא לנושא ללא מיקוד, יש כמה דרכים אפקטיביות להתמודד איתו.

כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי?

אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר מראש. אם הצד השני מתחיל להרחיב ולהכניס הרבה סיפורים צדדיים, כדאי לבחור להתמקד רק בחלק קטן מן הדברים שאמר, זה שמתייחס לנושא המרכזי, ולהתעלם באופן מודע מכל השאר. חשוב לא "להיסחף" אחר האסוציאציות שלו, אלא להחזיר אותו בעקביות לנושא המרכזי.

האם כדאי להתעקש על החזרה לנושא הדיון המקורי?

במקרים אחרים, לפעמים הדרך הנכונה היא דווקא לא להתעקש על הנושא המקורי, אלא לשנות את כל האסטרטגיה של השיחה. אליעד מציע שיטה נוספת והיא לנסות לגרום לאדם השני לחשוב באופן כללי יותר ובהיגיון. כלומר, במקום להתעקש להסביר לו למה אתם צודקים, התמקדו בלשאול אותו שאלות שיגרמו לו לחשוב יותר בבהירות על מה שהוא עצמו אומר.

כיצד ללמד אדם לחשוב בהיגיון?

אליעד נותן דוגמה ברורה: כאשר מישהו מדבר בצורה אסוציאטיבית ומספר סיפורים שלא קשורים ישירות לנושא, הדרך הטובה ביותר לפעמים היא פשוט לזרום איתו. במקום להתווכח או להתעקש שהוא טועה או לא רלוונטי, שאלו שאלות מכוונות: "למה אתה חושב כך?", "מה גרם לך לחשוב שזה נכון?", "איך הגעת למסקנה הזו?". כאשר אתם עושים זאת, האדם מתחיל לפתח מיומנות חשיבה, והוא בעצמו לומד לחשוב באופן מאורגן וברור יותר.

האם צריך לתקן או להסביר לאדם שהוא טועה?

אליעד מדגיש כי אם אתם רוצים באמת לשכנע מישהו שלא ממוקד, הדבר החשוב הוא לא לתקן אותו, אלא ללמד אותו לחשוב. במקום להגיד לו שהוא טועה, פשוט תשאלו שאלות שמאתגרות אותו לחשוב בעצמו. למשל, אם אדם מספר סיפורים על אנשים שרודפים אחריו, שאלו אותו: "איך שמת לב שהם עוקבים אחריך?", "מתי שמת לב לכך?". שאלות אלו יגרמו לו לחשוב על הדברים בצורה מסודרת והגיונית יותר.

מה לעשות כשמדובר בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם 'משוגע'?

אליעד מסביר שלעיתים התופעה של מעבר מנושא לנושא באופן קיצוני מצביעה על הפרעות נפשיות מסוימות. במקרה כזה, הדבר האידיאלי הוא לא להתנגד לו, אלא לזרום עם השיחה. היעד המרכזי הוא לעזור לאותו אדם לפתח בהדרגה את היכולת לחשוב בהיגיון, אפילו אם זה ייקח זמן רב.

איך לזהות את נקודת ההתחלה של דיון?

במקרים רבים, הבעיה האמיתית בדיונים היא לא חוסר הסכמה, אלא העובדה ששני הצדדים בכלל לא מסכימים על נקודת ההתחלה של הדיון. אליעד נותן דוגמה: אם מישהו מתווכח עם אדם דתי על קיומו של אלוהים, צריך קודם להחליט על מה בכלל מתווכחים - על קיומו של בורא? על נכונות התורה? או בכלל על פירוש...
איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר
לטפל במחלת נפש לגרום לה מה לעשות כשמישהו הכי נכון איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון שיטה התחלה תחושה של תסכול מסודר יש מיש מיקוד איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה להיות איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו להיות איך לגרום למישהו להיות יותר חכם איך לגרום למישהי איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה לא ממוקדת איך לשכנע איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לא איך לשכנע מישהו לא ממוקד דיונים זמן חכם טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול דיון יותר חכם כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להיות לגרום לו לגרום לו להיות לגרום למישהו לגרום למישהו להיות לגרום למישהו להיות יותר חכם לגרום למישהי לגרום למישהי להיות להיות יותר להעביר נושא לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא לנהל פגישה לנהל פגישות לנהל שיחה לנהל שיחה לא ממוקדת לפתח שיחה לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא ממוקד לשכנע מישהו להיות מישהו לא ממוקד מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא מישהו שמעביר נושא ממוקד מנהל מנושא לנושא ניהול ניהול דיון ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות ניהול שיחה ניהול שיחות עובר מנושא לנושא פיתוח שיחה שיחה שיחה לא ממוקדת שכנוע
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
... בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות למה אנשים מגיבים ומתווכחים בפייסבוק? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים מרגישים דחף חזק להגיב ולנהל ויכוחים ודיונים בפייסבוק, ומציג את המניעים המסתתרים מאחורי תגובות אלו. הוא מבהיר כי קיימות סיבות שונות לתגובות, ... להגיב ממקום מאוזן, אובייקטיבי וחכם יותר. מה הקשר בין תגובות בפייסבוק לבין כעס פנימי וחוסר ביטחון? אליעד מסביר שהרבה פעמים תגובה כועסת בפייסבוק נובעת מכעס ...
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק איך לשכנע אנשים בדיונים בפייסבוק מבלי להיכנס לקונפליקט? כאשר מתווכחים או מנהלים דיון בפייסבוק, אנשים רבים נוטים לחשוב שהדרך הנכונה לשכנע אחרים היא פשוט להוכיח להם שהם טועים. אך הגישה הזו בדרך כלל יוצרת התנגדות ומובילה לקונפליקט. אליעד כהן מסביר שבמקום להתנגש ישירות בדעה של האדם האחר, מומלץ להשתמש בגישה מתוחכמת יותר, המבוססת על הבנה עמוקה יותר של הצד השני, ועל שימוש בשיטות רטוריקה שונות. מה הטעות המרכזית של מי שמנסה לשכנע אחרים בפייסבוק? הטעות המרכזית, לפי אליעד, היא הניסיון לחסל את הדעה של האדם האחר על ידי עימות ... הוא יוצר תגובת נגד מצד הצד השני, מה שגורם לו להסתגר עוד יותר בעמדה שלו. איך להשתמש בשאלות כדי לשכנע אחרים בדיון? אחת הדרכים האפקטיביות לשכנוע אנשים היא לשאול אותם שאלות מנחות, במקום לקבוע להם עובדות. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם מישהו מביע ... להבין את המניע הרגשי מאחורי הדעה של הצד השני? הרבה פעמים אנשים מאמינים בדעות מסוימות לא מפני שהם משוכנעים לגמרי שהדעה נכונה, אלא כי היא ממלאת להם חיסרון רגשי. למשל, אדם שמאמין בדת, ייתכן שעושה זאת כי האמונה מספקת לו תחושת ביטחון. אליעד מציע שכדי לשכנע אותו, לא צריך להתעמת עם הדעה שלו בצורה ישירה, אלא להבין איזה חיסרון האמונה ממלאת אצלו, ולנסות ... שגם הרצון לקבל קיים אצלו, ואז הוא יוכל להשתחרר מהתפיסה הנוקשה שמגבילה אותו. מהי שיטת הלבשת הרעיון לשכנוע יעיל יותר? אליעד ממליץ לקחת את המהות של הרעיון שאותו רוצים להעביר ולשים אותה בעטיפה אחרת, כגון ... יקלוט אותו מבלי להתגונן. איך לפרק רעיון מורכב לחלקים קטנים בדיון בפייסבוק? לפעמים, הדרך הטובה ביותר לשכנע מישהו היא לפרק רעיון גדול ומורכב להרבה חלקים קטנים ופשוטים. במקום להציג מיד את התמונה ... רעיון שני, וכך הלאה. כאשר האדם מבין את כל החלקים הקטנים, הוא מגיע לבד להבנה הכוללת. למשל, אם רוצים לשכנע אדם דתי להפוך לחילוני, לא נכון להתעמת ישירות עם הדת, אלא כדאי ללמד אותו לאט ובהדרגה להטיל ספק ... בעקבות ויכוחים? אליעד מסביר שכדי להימנע ממצב כזה, צריך לשנות את הגישה מוויכוח ישיר לגישה של שכנוע עקיף. במקום להגיד ישירות לאנשים בקבוצה אתם טועים, אפשר להציג להם שאלות או הערות בעדינות ובצורה ... אז להוביל אותו בעדינות למסקנה הרצויה. איך מתמודדים עם אנשים שלא מוכנים להקשיב כלל? לא כל אדם פתוח לשכנוע, וישנם אנשים שלעולם לא יקשיבו לך. אליעד מציע לא להתמקד בהם, אלא באנשים שבאמצע - אלו שכן פתוחים לדיון ולשכנוע. במקום לנסות לשכנע אנשים חסרי גמישות מחשבתית, צריך להתמקד באלו שפתוחים מעט יותר. בדרך כלל, האנשים שבאמצע הם אלו ... בשיטות הנכונות מעלה משמעותית את הסיכויים לכך. הדרך הנכונה היא קודם כל להבין את האדם שאתה רוצה לשכנע, ורק אז להשתמש בשיטות שונות כמו שאלות מנחות, הלבשת הרעיונות בצורות עקיפות או פירוק הרעיון לחלקים קטנים. הגישה הזו מונעת קונפליקטים מיותרים ומאפשרת דיון ענייני ומועיל. איך לשכנע אנשים בפייסבוק? שיטות שכנוע בדיונים בפייסבוק איך להתווכח נכון בפייסבוק? מהן שיטות הרטוריקה היעילות ביותר? איך לגרום לאנשים לשנות את דעתם? למה אנשים מתנגדים לשינוי דעתם? ...
קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק לדיונים בשיטה של אליעד כהן
קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק לדיונים בשיטה של אליעד כהן
... הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק ... שכן בקבוצה הוא מופיע באופן אחר מאשר בדרך כלל, ומרשה לעצמו לנהל שיחות חסרות חשיבות או שטחיות ללא מטרה מוגדרת. הקבוצה גם לא הוקמה ... אנשים משוגעים או בעייתיים, למרות שיש בקבוצה מקום גם לסוג כזה של דיונים. המטרה האמיתית של הקבוצה היא ליצור מרחב מיוחד שבו כל אדם יוכל להרגיש ... של ביירון קייטי או קבוצות רוחניות אחרות, טוענות שהן מאפשרות דיונים פתוחים והטלת ספק, אך בפועל הן אינן מאפשרות באמת להטיל ספק באופן מלא ומוחלט בכל דבר. ברוב הקבוצות יש מנהלים שיכולים למחוק תגובות, לחסום משתמשים או להגביל את חופש הביטוי ... דבר מבלי לקחת חלק בדיון. מי שמעלה תכנים בקבוצה נדרש להיות מוכן לנהל שיח אמיתי, לבדוק את רעיונותיו ולהתמודד עם שאלות שמפנים אליו החברים ... מוזר כמו חוצנים הביאו אותנו לכדור הארץ, הוא יידרש להסביר, לנמק ולנהל דיון על כך. אם אותו אדם יפרסם רק תיאוריה שטחית ויעלם בלי לנהל דיון, הוא לא מתאים לרוח הקבוצה ועלול להיות מסולק. באופן דומה, ... הקבוצה וייתכן שיתבקשו לעזוב. עם זאת, כל עוד המשתמשים מוכנים לנהל דיונים פתוחים וכנים על הרעיונות שלהם, כל נושא הוא לגיטימי לחלוטין ... עליו או על הקבוצה, ומה שמעניין אותו באמת הוא התוכן והיכולת לנהל דיונים פתוחים ועמוקים על כל נושא אפשרי. הוא גם מציין שאין אפשרות ... לשאלה זו משיב אליעד כהן ואומר כי אכן ישנן קבוצות רבות ברשת שניתן לנהל בהן דיונים בנושאים שונים. עם זאת, לדבריו, דווקא בקבוצה שלו אפשר לנהל דיון בלי לחשוש מהצנזורה או מהגבלת נושאים. לדבריו, ברוב הקבוצות האחרות יש מנהלים שעלולים להתערב או למחוק דיונים שאינם מתאימים להם מסיבות שונות. אליעד גם מסביר כי בקבוצה שלו אפשר להעלות ... עמוקים ופילוסופיים, כגון איך נוצר רצון, ולהיות בטוח שהדיון יתנהל בצורה ביקורתית ורצינית, ולא באופן שטחי או חסר משמעות כפי שקורה לעיתים ... - אין בכך כל בעיה. האם אנשים בקבוצת הפייסבוק של אליעד כהן הם חכמים או טיפשים? אליעד כהן מדגיש שאין קשר בין אמונות או שגיאות כתיב לבין חוכמתו של אדם. הוא אומר בפירוש שייתכן אדם שמאמין באלוהים והוא חכם פי כמה וכמה מאדם אתאיסט שאינו מאמין בשום דבר. הוא מסביר שלפעמים אנשים ... ועמוקים לדיון, ולכן יש לתת לכל אחד הזדמנות להביע את עצמו ולנהל דיון רציני, ללא קשר לרקע או לאמונה שלו. לסיכום, מטרת קבוצת ... של אליעד כהן היא לספק מרחב פתוח, אמיתי ונטול פחד להביע רעיונות ולנהל דיונים עמוקים, באופן שבאמת מאפשר הטלת ספק וביקורת אמיתית על כל רעיון אפשרי. מהי קבוצת הפייסבוק להיות אלוהים? איך מתנהלים דיונים בפייסבוק של אליעד כהן? האם באמת אפשר לדבר על הכל בקבוצת הפייסבוק של ... קבוצות פייסבוק אחרות לבין הקבוצה של אליעד כהן? האם יש הגבלות על דיונים בקבוצת הפייסבוק של אליעד כהן? למה אליעד כהן בחר בשם להיות אלוהים לקבוצת ...
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
... בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ... או לא ברורה, כמו טקסט ארוך ללא סימני פיסוק או בלי סדר ברור. לטענת המתלוננים, זה מקשה עליהם להבין את הטענה של האדם, והם מעדיפים שיחה ברורה ומסודרת. אך אליעד טוען שדווקא הטקסטים הלא ברורים ... שאליעד כהן מביא? אליעד מזכיר משל של רבי נחמן, שהמשיל את תלמידיו לנוצות שעל הבגד, כלומר, אין לאף אחד זכות להתנשא או לחשוב שהוא חכם או טוב יותר מהאחר. כולם שווים מבחינת היכולת ללמוד ולהתפתח, וההנחה שיש לך יתרון כלשהו על אדם אחר, אפילו אם נראה לך שהוא משוגע או פחות חכם ממך , היא שגויה. אתה צריך לראות בכל אדם הזדמנות שווה ללמידה, גם אם בהתחלה לא ברור לך מה אפשר ללמוד ממנו. מדוע אליעד כהן מעדיף דיונים לא נוחים על פני שיחות מסודרות ונוחות? אליעד טוען ששיחות ... חוסר ההסכמה, או חוסר הסדר, הם אלה שמאלצים אותך לחשוב לעומק, להתמודד עם רעיונות לא מוכרים, ולבדוק את הנחות היסוד שלך. לדעתו, דיונים לא נוחים מאפשרים לך לפתח יכולות חשיבה מעמיקות יותר. מה ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר ... להיפגש בירושלים במקום בחיפה. אם אתה אומר לו: לא מתאים לי ירושלים, בוא ניפגש במבשרת ציון, והוא מסכים - בעצם אתה החזק, כי הצלחת לגרום לו להסכים איתך. מה לעשות כשהצד השני משנה פרטים בחוזה? כאשר הצד השני רוצה לדחות חתימה על חוזה, תציע דחייה אפילו ארוכה יותר. ... ומתן? מתי כדאי לשדר חולשה? טקטיקות משא ומתן איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו יש ... כדי לא לשדר שהוא חלש? וזה הולך ככה בעיקרון כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות נגיד שני ... אותך אלא בקטע של תקבע עובדה ושהוא יסכים איתך ותזהר לא להיכנס לעימות כי אז אתה עלול לצאת עוד יותר חלש לכן צריך לעשות את זה בחוכמה. עכשיו אם בן אדם רוצה לשדר שהוא חזק והבן אדם בצד השני פתאום משנה לך סעיף בחוזה פתאום אומר לך בוא ניפגש בשעה אחרת, פתאום ... משהו כי זה טוב לי אתה צריך לשדר לו א כל זה לא, לא טוב לי ב כל זה טוב לי ג כל זה אפילו עוזר לי יותר ממה שזה עוזר לך כאילו בכלל לגרום לו לחשוב שזה הוא ששינה את הדבר בכלל בשבילך ועוד יותר מתוחכם אפילו לגרום לו לחשוב שזה לא כל כך טוב לו ולמרות זאת אף על פי כן בא נעשה את זה כי זה טוב לי. סיכמו להיפגש בתל אביב, רצית להיפגש בתל אביב והוא אומר לך בוא ניפגש בירושלים תנסה לשכנע אותו שאתה מעדיף שניפגש בירושלים למרות שבכלל הוא היה עדיף לו שניפגש בתל אביב. אוקי זאת אומרת שימו לב עוד פעם המהות היא ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. אליעד כהן מדגיש שזו הדרך הלוגית ביותר לבדוק הבנה, מכיוון שהבנה ... מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להעריך בוודאות אם העובדים יבצעו את מה שנאמר להם, משום שמדובר ... באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת מקודם. אליעד: כן דיברנו על זה מקודם. ש: ... תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה אחוז מה יהיה אין לך דרך זה מכלול של הרבה פרמטרים זה על סמך ההיסטוריה שלו כעובד על סמך הצורה שהוא מדבר, על סמך אם הוא ... משהו שהוא תהליך על פני זמן על פני זה על פני שם. אתה יכול להעריך אם הוא יעשה או לא אבל אתה יודע זה כל מיני פרמטרים קטנים זה לא משהו ספציפי כאילו אני לא רוצה לתת לך את התשובה מטופשת של אם הוא יגיד ...
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת? כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם האדם שמולך ... את המילה לאכול - מה אתה רוצה לאכול? איפה נאכל? מתי כדאי שנאכל?. בצורה כזאת, אפשר להוביל את השיחה לכיוונים רבים. איך להפוך שיחה לטובה עבור הצד השני? לפתח שיחה זה רק חלק מהמיומנות, אך החלק החשוב יותר הוא לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. אליעד מדגיש שכדי ליצור קשרים טובים או לפתח חברויות, חשוב שהצד השני ירגיש שטוב ... כשאתה מצליח לגרום לבן אדם לדבר על משהו שמטריד או מעסיק אותו בצורה נעימה, הוא ירגיש קרוב אליך ויעריך אותך יותר, כי הצלחת לגרום לו להרגיש בנוח עם עצמו ועם הנושא המדובר, בשונה ממה שקורה לו עם אנשים אחרים. איך לשמור על ערנות וקשב בשיחה? אליעד כהן מציין שהמיומנות האמיתית בפיתוח שיחה טובה אינה רק ביכולת להאריך את השיחה, אלא ביכולת להיות ערניים וקשובים לצד השני. המטרה היא לא רק ... לקצר בשיחה, אפשר בעדינות לנסות להחזיר אותו לנושא ולראות אם הוא באמת מעוניין או מעדיף להמשיך הלאה. בסופו של דבר, המטרה של פיתוח שיחה טובה היא לגרום לצד השני להרגיש בנוח, אהוב, מוערך ושכיף לו לדבר איתך. זהו הסוד האמיתי ליצירת שיחות עמוקות, נעימות וזורמות. איך לפתח שיחה זורמת? מיומנויות תקשורת בין אישית איך לזהות על מה לדבר בשיחה? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך לעזור לאנשים להיפתח בשיחה? עכשיו הנושא הוא כזה מבחינת פיתוח שיחה, אוקי אז השאלה היא כזאת איך לפתח שיחה בצורה שתהיה טובה לצד השני אז אולי זה כבר נאמר באיזה הקשר אחר אבל בא נגיד את זה באופן מוגדר יותר, אז קודם כל בגדול איך מפתחים שיחה לוקחים את המשפט שנאמר ומוסיפים עליו. לדוגמה מישהו אומר אני רוצה לאכול יש פה שלוש מילים אני רוצה ולאכול, אפשר לפתח שיחה על למילה אני כגון אתה יודע וואלה גם אני רוצה לאכול, אתה יודע עכשיו ראיתי בדיוק את ההוא הלך לאכול אפשר לפתח שיחה למילה אני, אפשר להגיד רוצה, אתה יודע אני חייב לאכול צריך לאכול כדאי לאכול ואפשר לפתח את השיחה למילה לאכול, מה לאכול איפה לאכול כמה לאכול מתי לאכול בסדר. אז איך לפתח שיחה זה בגדול אמרנו עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני, חלק כדי ליצור חברים צריך לעשות להם טוב או שהם לפחות יחשבו שטוב להם לדבר איתך ובשביל שזה יקרה צריך לדעת שכשמפתחים שיחה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני ואז בעצם השאלה היא כאשר מפתחים שיחה עם הבן אדם השני איך לפתח שיחה בצורה שתעשה לו טוב. דהיינו, איזה נושא להעלות איזה נושא לא להעלות, איזה נושא לפתח ואיזה נושא לא ... צריך לקרוא את הבן אדם השני צריך לדעת לקרוא את הבן אדם השני. עכשיו ולכן צריך לדעת לשים לב על הבן אדם שמולך כשאתה מפתח איתו שיחה על משהו רגע הוא רוצה לדבר על זה או לא רוצה לדבר על זה יכול להיות כמה מצבים יכול להיות מצב שבן אדם, ... על זה את השיחה ועל מה שעושה לו טוב הוא ינסה להאריך את השיחה. יחד עם זאת יש מקרים יוצאי דופן שיכול להיות שבן אדם שהוא מקצר שיחה על משהו אבל ניתן להרגיש עליו שהוא רוצה לדבר על זה והוא לא מרגיש בנוח לדבר על זה. איך ניתן לשים לב ... קודם למה אתה צריך לחזור אליו אולי אתה רוצה להוסיף על זה עוד מידע ולא אמרת אותו ואז אם קולטים את זה אז אפשרי בצורה כזו או מתוחכמת כזו או אחרת לגרום לבן אדם לדבר על זה בלי שהוא ירגיש רע מזה שהוא מדבר על זה ואז הוא יאהב אותך עוד יותר כי הצלחת בעצם לגרום לו להרגיש בנוח במחיצת עצמו ובמחיצתך יותר מאשר ביחס לאנשים אחרים. אבל המרכז של מה שאמרתי הוא שצריך לדעת ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או ... הטכני, אלא היכולת לשכנע אדם אחר לסייע לך. אם תדע לשכנע את הטכנאי או המוכר לעזור לך, אז בעצם פתרת את הבעיה. במילים אחרות, הדרך הנכונה לפתור בעיה טכנית היא לפעמים להבין שמדובר למעשה ... פתרון שיספק את שניכם. כיצד לשכנע אנשים לעזור לך? אליעד מסביר שהיכולת לשכנע אנשים לעזור לך טמונה בהבנה עמוקה של הצרכים והאינטרסים שלהם. אנשים בדרך כלל ממוקדים באינטרסים של עצמם, ולכן הדרך היעילה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה שלהם היא להתחבר לאינטרס האישי שלהם. לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל ... של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים ... את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. ... העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך ... הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים ... ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה ... הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין כי הטעות הנפוצה היא להתחיל ... שלך בצורה אפקטיבית ומשכנעת. העיקרון הזה נכון לפרזנטציות עסקיות, לגיוס משקיעים, לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות ... טכני בלבד, אלא ביכולת לשכנע אחרים (כמו טכנאים או מוכרים) לעזור ולפתור את הבעיה. זה לא מספיק לדעת איך לתקן את הרכב או המכשיר, אלא צריך לדעת
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו? כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע. במהלך כל השיחה, תת המודע ... עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי לאיכות השיחה, מבחינת עד כמה השיחה עשתה לו טוב. ולכן, בכל פעם במשך ... המודע של הצד השני, יהיה דירוג שיחה יותר גבוה. לדוגמה, נניח שאתה שואל מישהו, נראה אותך היום?, והוא עונה לך מצטער, אבל אני לא אספיק להגיע בזמן. אז צריך ... רע. וגם לא אתן דוגמאות נוספות לאיך לגרום לשני להרגיש טוב. כי לפעמים צריך לעשות את זה בצורה מתוחכמת ולא ישירה, שהאדם השני לא ירגיש שקלטת את חוסר הנוחות שלו... אבל המהות של מה שנאמר כאן, היא, שצריך להיות ערניים ...
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דיון חסר סדר, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דיון חסר סדר, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מאמן אישי לפרישה, אימון אישי בטלפון בנושא דיון חסר סדר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 18_06_2025 השעה 21:53:54 - wesi1