אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בצורה שקופה ✔הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב'?

השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א', מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב', פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי?

תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל העסק הוא אדם שמטרתו לרמות אנשים, הוא בוודאי יבחר במכירת מוצרים פגומים ויציג אותם כמוצרים איכותיים במחיר מלא. אולם, ברור שזה לא הכיוון הנכון לעסק שרוצה הצלחה ארוכת טווח. מכירת מוצרים מזויפים ופגומים כמוצרים סוג א' היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר.

מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב' ולא ירמה את לקוחותיו?

אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב', פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק.

לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר.

באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים?

אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב' בצורה שתועיל לעסק:
  • כאשר המוצר סוג ב' מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר המוצר את כל העלויות הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות.
  • כאשר המוצר סוג ב' הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים.
  • כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות.
איך מוכרים מוצרים סוג ב' בלי לפגוע במוניטין של העסק?

אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד עם האתגר של תדמית ומיתוג בעת מכירת מוצרים סוג ב'? לעיתים בעל העסק חושש שהמוניטין שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים:
  • ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את המוצרים הפחות איכותיים תחת שם שונה, כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי.
  • למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי.
  • האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה.
מדוע כדאי להציע מוצרים לכל תקציב ולכל סוג לקוח?

נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב', אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים.

אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א' בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס לו הכנסות משמעותיות נוספות.

סיכום והמלצות פרקטיות

בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו.
האם כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב'? האם זה צעד חכם או לא?

אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים.

למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב'? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב' כמוצר סוג א', זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך זמן זה יפגע במוניטין שלך ותמצא את עצמך בבעיה רצינית.

ומה אם לא מרמים, אלא מציינים שהמוצר סוג ב'?

נניח שאתה כן מציין שהמוצר הוא סוג ב', ועדיין מוכר אותו - האם זה כדאי? לכאורה, הבעיה נפתרת כי הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוכשים. אז מה הסיכון?

כאשר אתה מוכר מוצרים זולים ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב' מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות, בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים.

מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב'. למשל:
  • אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך.
  • אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו.
  • אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב'.
במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם.

כיצד למתג נכון מוצרים סוג ב'?

אם אתה חושש שהמותג שלך ייפגע מכך שאתה מוכר מוצרים סוג ב', יש לכך פתרונות:
  • תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים.
  • תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני.
  • תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר נמוך יותר למי שמוכן לקחת את הסיכון.
למה חשוב להתאים את ההיצע לכל סוגי הלקוחות?

בכל שוק יש לקוחות שמחפשים את המוצר הכי טוב בלי קשר למחיר, ויש כאלה שמוגבלים בתקציב ורוצים פתרון זול. אם תתמקד רק במוצרי פרימיום, אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים.

אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות.

לסיכום

מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית אם היא מתבצעת נכון. אם תמכור מוצרים פגומים שיחזרו אליך שוב ושוב עם בעיות - אתה רק תסבך את עצמך. אך אם תדע לתמחר אותם נכון ולהציע אותם בצורה שתגן עליך מהפסדים - תוכל להרחיב את היקף המכירות שלך ולהרוויח יותר.

רוצים ללמוד עוד על מכירות, ניהול עסקים, תמחור נכון ושיטות להגדלת ההכנסות? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא!
מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? איך לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין של תלמיד חכם, לרדת ברמה, מוצרים ברמה ירודה, מוצרים ברמה גבוה, מוצר באיכות בינונית, מוצר לא איכותי, איזה מוצר למכור? איזה מוצר לא למכור? הגדלת סל המוצרים, מוצר גרוע, מוצר טוב, מוצר יקר, מוצר זול, מוצר בינוני, מוצרים באיכות בינונית, מוצר פשוט, מוצר ברמה ירודה, מוצר ברמה גבוה, מוצר יוקרתי, מוצר לכל כיס, מוצר סוג א, מוצר סוג ב, מוצר פרימיום, מוצר איכותי, מוצר פגום
כישלונות פגיעה למכור גם מוצרים סוג ב אתה לא רוצה איך להתעשר מוצר לכל כיס איזה מוצר לא למכור בצורה שקופה מחיר של מוצר הלקוח למכור גם מוצרים פגומים איכות גרוע האם למכור רק מוצרי יוקרה האם למכור רק מוצרי פרימיום האם למכור רק מוצרים איכותיים האם למכור רק מוצרים סוג א הגדלת מכירות יוקרה להגדיל מכירות למכור למכור גם מוצרים גרועים למכור גם מוצרים לכל כיס למכור גם מוצרים סוג ב למכור גם מוצרים פגומים למכור רק מוצרי יוקרה למכור רק מוצרי פרימיום למכור רק מוצרים איכותיים למכור רק מוצרים סוג א מוצר מוצרי יוקרה מוצרי פרימיום מוצרים איכותיים מוצרים גרועים מוצרים לכל כיס מוצרים סוג א מוצרים סוג ב מוצרים פגומים מכירות
לא לשקר, אל תאמר דבר שאינך בטוח בו, בכל אמת יש שקר ובכל שקר יש אמת
לא לשקר, אל תאמר דבר שאינך בטוח בו, בכל אמת יש שקר ובכל שקר יש אמת
... בטוחים ובמה הם לא, ולהימנע באופן מודע מאמירת שקרים מוסווים בתוך אמירות מוחלטות. הרעיון המרכזי הוא להתייחס למציאות מתוך הכרה באי - הוודאות הטמונה בה, ולתקשר עם אחרים בצורה שקופה וברורה, בלי להטעות אותם עם ביטחון מדומה. כך, לטענתו, ניתן להפחית את כמות השקרים שבהם אנו חיים ולהתקרב אל חוויית המציאות כפי שהיא באמת - ...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
... בפני האדם, כאשר הוא במצב של אותן התחושות. ועוד אוסיף ואומר, שצריך כמובן לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת ולא בצורה שקופה מידי. דהיינו, עליך לקחת את הדבר שהאדם חושב שהוא הכי טוב, ...
איך נכון לטפל? טיפול זוגי ביחד או בנפרד, טיפול זוגי ביחד או לחוד, שיטות לטיפול זוגי, ללמוד טיפול זוגי, גישור זוגי, בעיות בזוגיות, יעוץ למטפלים, שיטות גישור, הצלחת טיפול זוגי, אימון למטפלים, הדרכת מטפלים
איך נכון לטפל? טיפול זוגי ביחד או בנפרד, טיפול זוגי ביחד או לחוד, שיטות לטיפול זוגי, ללמוד טיפול זוגי, גישור זוגי, בעיות בזוגיות, יעוץ למטפלים, שיטות גישור, הצלחת טיפול זוגי, אימון למטפלים, הדרכת מטפלים
... מבני הזוג כאשר הטיפול מתקיים בנפרד: להסביר בצורה כנה ומדויקת מדוע נעשים מפגשים בנפרד, כדי להפחית חשדות. להבטיח ולשקף לצד החושש שאין הטיה לצד אחד, ושהמטרה הסופית היא לשפר את היחסים ולא לפגוע באף צד. לפעול בצורה שקופה ככל הניתן, למשל, לאפשר לצד החושש גישה לתכנים מסוימים שנאמרו במפגש הנפרד, בהסכמה מראש של הצדדים. האם השקיפות המוחלטת חשובה להצלחת הזוגיות? אליעד כהן מסביר באופן מעמיק ...
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
... ליועץ על ההמלצות שהוא נותן? לסיכום, אליעד מציין שכל עצה נושאת עמה יתרונות וחסרונות, ולכן יש להציג את כל האפשרויות בצורה שקופה וברורה. על היועץ להיות מודע לכך שלא תמיד ניתן לצפות את כל התוצאות ... מה עליו לעשות כדי להתפטר או מה עליו לעשות כדי להישאר בעבודה. גם כאן, נציג את כל היתרונות והחסרונות של כל אפשרות בצורה שקופה , ונאפשר לו לבחור את הדרך שמתאימה לו ביותר. מהו המחיר של כל החלטה? ...
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
... עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לבוס לרצות לנהל איתך רומן? ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה האדם השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של ... להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את ...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... שיווק מכירות - מהו שיווק פרסום נכון? ומהי משמעותו ... נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע ... שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את ... שהיא משרתת את טובת הלקוח. ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו. ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ... כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את ... להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו. וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו. וכאשר ה
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. ... המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום שיטה ושום תרגיל בשום אומנות לחימה, שהוא התרגיל הטוב ביותר, כדי ... תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, לדו קרב בעולם ... נקודת המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר, לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיוב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני ... ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של ... באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה ל
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: יש ואין. לדבריו, המילים רק וגם הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית והפסיכולוגית של ... אם רוצים להקטין התנגדות למוצר או לרעיון, מומלץ להתחיל עם המילה גם. למשל, במקום לומר לאדם רק תעבוד, משפט שעלול ליצור לחץ ולהגביר התנגדות, עדיף לומר גם תעבוד. לאחר שהאדם מקבל את הרעיון בצורה ... דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם בריא מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם רוצים לגרום לאדם לדחות ... של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח ... על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ליצירת הזדהות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בצורה שקופה, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בצורה שקופה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מאמן רוחני, מאמן אישי לדיאטה בתחום בצורה שקופה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 07:52:42 - wesi1