אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בצורה מוסווית ✔איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של האדם השני, וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה, באמצעות שימוש במסרים תת הכרתיים, שעוברים ונוצרים בתת המודע של האדם, על ידי שימוש במילים עם משמעות כפולה.

וכאן אבאר גם, כיצד המוח של האדם חושב? ואיך המוח של האדם מבין ומפרש את מה שהוא שומע ואת מה שהוא רואה שקורה? ואבאר גם כיצד נשתלים מסרים תת הכרתיים במוח של האדם? וכיצד להשתמש במסרים כפולים כדי לשתול מחשבות בתת המודע של האדם? ואבאר גם, איזה פרדוקס ואתגר יש כאשר מנסים לשתול למישהו מחשבה בצורה סמויה ואיך להתמודד עם הקושי הזה? ואבאר כיצד האדם מדחיק מחשבות? ואיך אפשר להכריח מישהו לחשוב על משהו? ואבאר גם, כיצד צריך להסתיר בצורה מתוחכמת את המסר התת הכרתי שמעבירים לאדם? ואבאר גם איך עובד הרעיון של פלרטוט / טיזינג / להתחיל עם בחור/ה וכיו"ב? ועוד עניינים שונים.

ואסביר: כדי לגרום למישהו לעשות משהו, לשם כך עליו לחשוב שהדבר אכן אפשרי לביצוע. וכדי לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, לשם כך עליך לגרום לאדם השני לחשוב שאכן אפשרי שהוא יחשוב כפי מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ולפעמים האדם השני, לא ממש רוצה לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ולפעמים האדם השני מסרב לחשוב בצורה כלשהי, לפחות לא בצורה מודעת. וכדי לגרום לאדם לחשוב בצורה כלשהי בצורה מודעת, לשם כך ראשית כל יש לגרום לתת המודע שלו, לחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. דהיינו, גם אם הוא לא חושב בצורה גלויה ומודעת את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, עדיין שלפחות בתת המודע שלו, הוא יחשוב על מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

כי בלי שהמחשבה שאתה רוצה שהוא יחשוב, בלי שהיא תופיע בתת המודע שלו, בלי זה אין אפשרות שהיא תופיע אח"כ גם ברמת המודעות שלו ושהוא יסכים איתך. ולכן, קודם כל עליך לגרום למחשבה להופיע בתת המודע של האדם השני. ורק לאחר מכן, לנסות לשכנע אותו לחשוב כך גם בצורה מודעת.

וכאן אסביר, כיצד בעצם באפשרותך לגרום למחשבה כלשהי, להופיע בתת המודע של האדם השני, לפני שתצליח לשכנע אותו, לחשוב כך בצורה מודעת.

והדרך לכך היא, באמצעות שימוש במילים / במשפטים / ובצורות ביטוי, שיש להן ריבוי משמעויות. ואסביר את העניין לעומק, מתוך ההבנה של כיצד פועל המוח האנושי וכיצד המוח האנושי חושב.

והעניין הוא, כי המוח של האדם חושב מחשבות שונות, לפי הפירושים שהוא מפרש את המידע שהוא קולט. כי המוח קולט מידע דרך החושים של האדם. ואח"כ המוח מנתח את המידע הזה, לפי ההקשרים והאסוציאציות שעולות למוח, ביחס לאותו המידע שהמוח נחשף אליו.

ובכל פעם שהמוח נחשף למידע כלשהו, המוח מנתח מחדש את המשמעות של אותו המידע, על סמך הזיכרון של האדם ועל סמך חישובים שונים נוספים, שביארתי אותם במקום אחר. ובכל פעם שהמוח בא לנתח מידע כלשהו שהוא נחשף אליו, עולים וצפים במוח אפשרויות שונות, כיצד לפרש את המידע הזה.

לדוגמה, שהאדם שומע ביטוי שיש לו ריבוי משמעות כזה או אחר. והמוח של האדם, כאשר הוא שומע את אותו הביטוי, אז הוא מבצע חישוב, שמחליט איזו משמעות לייחס לאותו ביטוי, לפי ההקשרים השונים ולפי החישובים השונים שהמוח ביצע באותו הרגע.

וזה בעצם אומר, שברגע שהאדם שומע ונחשף לצורת ניסוח / לצורת התנהגות שיש לה ריבוי משמעות כזה או אחר, דהיינו, שאפשר לפרש אותה בצורות שונות, הרי שברגע שהמוח של האדם מנתח את המידע ובוחר איזה פירוש לתת לאותו המסר שנאמר ולאותו הדבר שקרה, הרי שבאותם רגעים, תת המודע של האדם, חשב גם על האפשרות שלא נבחרה בסוף כפירוש הסופי של אותו המסר.

כי יש פירוש אפשרי ויש פירוש מחויב וסופי. כי למסר עצמו יש ריבוי משמעויות שונות. וכאשר המוח שומע את המסר, יש פירושים אפשריים שהוא יכול לפרש את המסר הזה. ולרגעים ספורים, עוברים כל הפירושים האפשריים האלו, בתת המודע של האדם השומע. גם אם בסופו של דבר, הוא יבחר לפרש את הדברים, בצורה כלשהי, שהיא הפירוש שנדמה לאדם שהוא יותר מחויב ויותר נכון, משאר הפירושים.

ונמצא אם כן, כי בעצם ניתן לשלוח מסר תת הכרתי לתת המודע של האדם, על ידי שימוש במסרים כפולים. כאשר בפועל צריך לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת. שמצד אחד לא תחשוף את זה שגורמים לאדם לחשוב ולהיחשף בצורה מניפולטיבית לרעיון שרוצים לגרום לו להיחשף אליו. ובו זמנית לגרום לו כן לחשוב על הפירוש האפשרי שרוצים שהוא יחשוב עליו, דרך המסר הכפול שהוא קיבל.

ויש כאן צורך להיות מאוד מתוחכם בצורה שבה עושים את זה. כי מצד אחד רוצים שהאדם השני יחשוב על הפירוש המסוים, שרוצים להחדיר לתת המודע שלו, שהוא אכן אפשרי. ורוצים גם שהוא יחשוב על הפירוש הזה, כמה שיותר זמן ושהוא יתעמק בו כמה שיותר. אבל בו זמנית צריך גם לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת. שהאדם השני לא ישים לב לכך שגורמים ומכריחים אותו לחשוב, את מה שהוא לא רוצה לחשוב.

כי בעצם, אפשר להכריח את האדם לחשוב על דבר כלשהו, לפחות בתת המודע שלו. כאשר חושפים אותו למידע כלשהו / התנהגות כלשהי / אירוע כלשהו, שהמחשבה שהוא לא רוצה לחשוב, שהיא תהיה אחד מהפירושים האפשריים שהוא יחשוב עליהם, כאשר הוא ייחשף לאותו המידע.

וישנם מצבים, שבהם האדם כ"כ לא רוצה לחשוב על דבר כלשהו, עד כדי כך שגם אם אומרים לו דבר כלשהו, שיש לו רק פירוש אחד ומשמעות אחת, הוא לא מבין את מה שאומרים לו, בגלל שהוא לא רוצה להבין את מה שמתבקש שהוא יבין ממה שאומרים לו.

כל שכן, כאשר קיים מצב שבו האדם מאוד לא רוצה לחשוב משהו כלשהו. ורוצים לגרום לו לחשוב על כך בצורה לא מודעת, באמצעות שימוש במסר כפול עם ריבוי משמעות. שבמקרה כזה, המוח של האדם כמעט ולא יחשוב על הפירוש ועל המשמעות שממנה האדם השני מנסה לברוח.

שזה בעצם אומר, שמצד אחד רוצים לגרום לאדם לחשוב על משהו, שהוא לא ממש רוצה לחשוב עליו. ורוצים לגרום לו כן להתבונן על הפירוש ועל המשמעות המסוימת, שעליה הוא לא רוצה לחשוב. ורוצים לגרום לו לחשוב לפרש את מה שנאמר לו, גם בפירוש שהוא לא רוצה...
הבנה מחשבה שהוא לא רוצה לחשוב בצורה מודעת פועל המוח האנושי קשיים הוא לא רוצה התנהגות מה שאתה רוצה קיצוניות מניפולטיבי להתחיל עם בחורות איך לגרום איך לגרום לה לעשות איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע בחורה איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות איך לשתול איך לשתול מחשבות איך פועלים איך פועלים מסרים איך פועלים מסרים תת הכרתיים טיזינג כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להשפיע להשפיע על אנשים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה לשתול לשתול מחשבות מה שאתה רוצה מחשבות מסר מסר תת הכרתי מסרים מסרים כפולים מסרים תת הכרתיים משמעות פלרטוט ריבוי משמעויות ריבוי משמעות רצון שכנוע שתילת מחשבות תת הכרתי תת הכרתיים
ללמוד כל דבר, קריאת עיתונים, לראות סרטים מצוירים, לימוד הספר להיות אלוהים
ללמוד כל דבר, קריאת עיתונים, לראות סרטים מצוירים, לימוד הספר להיות אלוהים
... רוחניות עמוקות, ואז כאשר הוא עובר לקרוא תוכן פשוט יותר כמו עיתון, הוא מצליח לזהות בעיתון את אותם עקרונות רוחניים שראה בספר, רק בצורה מוסווית ופשוטה יותר. מצד שני, הקריאה בספר נותנת לו את הכלים לזהות ולהבין את אותם עקרונות בעיתון, כך שהוא נהנה מהסינרגיה ...
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
... לעולם אינו מבטל את רצונו לטובת אלוהים באופן מוחלט, אלא תמיד פועל לפי האינטרסים והרצונות האישיים שלו, גם אם זה נעשה בצורה מוסווית . אליעד נותן דוגמה לכך שאדם דתי שחושב שהוא עובד את אלוהים לשם שמיים, למעשה עדיין שואף לקבל תמורה כלשהי - כמו עולם הבא ...
תת מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע?
... מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע? תת מודע. התת מודע של האדם = רובד המודעות הפנימי של האדם. תת המודע = אני = תודעה = נשמה = נפש = רוח = ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... תורפה התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לאתר את נקודות התורפה של האדם שמולך. כגון לדוגמה שאתה מתווכח עם מישהו (דיבייטינג) וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך. או לדוגמה שאתה מנסה למכור ללקוח איזה מוצר, והלקוח מביע התנגדות ... סיבות וטיעונים כלשהם. וגם הלקוח שאומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, הוא מבסס זאת על טיעונים ועל סיבות כלשהן. וככל שהסיבות האלו חזקות יותר בעיני הלקוח, כך קשה יותר לשכנע אותו לשנות את עמדתו. וכדי לגרום ללקוח לשנות את עמדתו, לשם כך עליך לאתר את נקודות ... עצמו חושב שהסיבות שלו, לא ממש נכונות. זא גם אם האדם נותן טיעונים שהם נכונים, מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לנפש האדם, הוא יודע לזהות באילו טיעונים האדם עצמו משוכנע יותר ובאילו טיעונים האדם עצמו משוכנע פחות. וכאשר המומחה לתת מודע, רואה היכן האדם עצמו לא בטוח בעצמו. אז דרך זה הוא יודע ... כמובן בגלל חוסר הנוחות של האדם עם הדברים שלו עצמו. והרעיון הוא, שככל שהאדם מציג את הדברים שלו בצורה יותר עובדתית ויותר אובייקטיבית, כך זה אמור להראות, שהוא עצמו משוכנע במה שהוא עצמו אומר. ובכל מקום שהאדם מדבר בצורה סובייקטיבית ואישית, בצורה שאינה מוחלטת, בצורה של ריבוי משמעויות, שהאדם מעביר מסרים שאינם ברורים, מפחד להתחייב על המילים שהוא אומר, כך באפשרותך לדעת, שהוא עצמו חושב שהוא ... למיניהם וכיוב. שהם תמיד מדברים בצורה שאינה חד משמעית. והם תמיד מדברים בצורה שבה כמעט ולא יהיה ניתן לתפוש אותם על המילה שלהם. והם תמיד משתמשים במילים שיש להם ריבוי משמעויות, כדי שתמיד הם יוכלו לפרש ולומר שהם התכוונו, למה שהמציאות באמת. והדברים ידועים. ועוד ... שהוא לא באמת בטוח בעצמו. וככל שהאדם הוא מומחה לתת מודע ומומחה לשפת גוף גדול יותר, כך הוא יודע לזהות יותר בקלות, מה באמת קורה בתוך הראש של האדם השני. ונסכם: כדי לגרום למישהו לשנות את דעתו, עליך לגרום לו לספר מה הסיבות שבגללן הוא חושב כך או אחרת. ואתה צריך לדעת לאתר בתוך הדיבור שלו וההתנהגות שלו, את הסימנים שמעידים היכן הוא עצמו לא בטוח במה שהוא עצמו אומר. ואז באפשרותך לעשות לו היפוך, ולהעצים את הספק שלו בעצמו, ולגרום לו לשנות את דעתו. ...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
... שכנוע - רק צודק רק טועה גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע כאשר מישהו לא מסכים איתך וברצונך לשכנע אותו, באפשרותך לעשות זאת במספר דרכים אפשריות. כאן נסביר חלק מהדרכים, וגם חלק מהיתרונות והחסרונות של כל דרך. אז כאשר מישהו לא ... עם דעתך, עומדות לרשותך מספר אפשרויות. אפשרות 1 - לשלול את דבריו לגמרי, ולהציג את דעתך הנגדית. אפשרות 2 - להסכים עם דבריו בצורה מלאה, ואחכ לגרום לו לנסות לחשוב את ההפך, שזאת בעצם דעתך המקורית. אפשרות 3 - להסכים עם דבריו בצורה חלקית, ואחכ לנסות להוסיף את דעתך על דעתו. לדוגמה: נניח ... 1 - לשלול לגמרי את דעתו, ולומר לו שהוא טועה לגמרי, ושהדבר הוא טוב ולא רע. אפשרות 2 - להסכים עם דבריו, שאכן הדבר הוא רע ולא טוב. ואחכ לנסות לשכנע אותו שהדבר הוא טוב ולא רע. אפשרות 3 - להסכים איתו שהדבר הוא אכן גם רע, ושהוא גם צודק. אבל שאעפכ הדבר הוא גם טוב ושהוא לא רק רע. ואם ננסח את האפשרויות בצורה של גם רק. אז האפשרויות הן: 1 - לומר לו שהוא רק טועה ושאתה רק צודק. 2 - לומר לו שהוא רק צודק, ואחכ לנסות לשכנע אותו שהוא רק טועה ורק אתה צודק. 3 - לומר לו שהוא אכן גם צודק, אבל גם אתה צודק. ועכשיו נסביר את היתרונות ואת החסרונות של כל דרך. ... שהוא רק צודק. וזה הכל בגלל שהסכימו איתו שהוא גם צודק. או בגלל שנתנו אפילו טיפת לגיטימציה לדעתו. ואז הוא מתחזק בדעתו, ואחכ זה יוצר קושי לשכנע אותו להסכים רק עם הדעה הנגדית, או גם עם הדעה הנגדית. ומנקודת המבט הזו, הכי טוב, זה לשלול לגמרי את דעתו של היריב שלך. ולהראות לו 0 ... הדעה הנגדית לדעה שלו. ונחדד: גם אם אתה חושב שהיריב שלך גם צודק, אבל לא רק צודק. גם במקרה כזה, לפעמים, אם תסכים איתו שהוא גם צודק, זה יכול לגרום לו להחזיק בדעה שלו שהוא רק צודק. ולכן מנקודת המבט הזו, הכי מומלץ זה לנקוט את העמדה ההפוכה והמנוגדת לגמרי לדבריו, ולומר לו שהוא רק טועה ולא ... הדעה הקודמת שלו, היא גם צודקת וגם שגויה. וזה בעצם היתרון הקיים בשלילה מוחלטת של דעתו של היריב שלך. שהיא ערעור הביטחון העצמי שלו בעצמו, ולגרום לו לחשוב שהוא משוגע. ואחכ אפשר להציג לו את הדעה הנגדית. אבל, בדרך הזו יש גם חיסרון מאוד גדול. והוא, שלפעמים הגישה הזאת יוצרת בדיוק את ... רק טועה ושרק אתה צודק. אז מהיבט מסוים, אם תסכים איתו שהוא גם צודק, אז זה ישמור על האגו שלו. ואז הוא לא ירגיש מאוים. ואז אחכ יהיה יותר קל לשכנע אותו שהוא לא רק צודק אלא גם צודק וגם טועה, או רק טועה. ובכל מקרה, כאשר שוללים לגמרי את קיומו העצמי ואת דעתו האישית של האדם השני, ... להבנה של הדעה שלך, שהיא יכולה להיות שהיריב שלך גם צודק וגם טועה, או רק טועה. והאפשרות הזאת אומרת, שאם אתה לא מסכים עם מישהו, אז באפשרותך לגרום לו להבין שאתה מסכים איתו לגמרי, ושהוא רק צודק. ואחכ לנסות להביא אותו להסכמה שונה, שבה הוא יבין שהוא גם טועה ולא רק צודק. או שהוא יסכים שהוא ... לו שלא מסכימים אותו, זה גורם לו להישאר עירני ולרצות לצאת צודק ולהוכיח שהוא צודק, כדי לא לאבד את הכוח שלו. והאפשרות הזאת אומרת, שאם ברצונך לגרום למישהו לשנות את דעתו, אז באפשרותך לגרום לו להרגיש 0 אחוזי איום, ו 100 אחוז הסכמה שלך עם דעתו. ואז האדם משחרר את כל מנגנוני ההגנה שלו, שגורמים לו לרצות להישאר צודק. ואז אחרי שהאדם ... הדעה של הצד השני. ואחכ פשוט להביע דעה שונה דעה נגדית, שתיראה כהמשך כחלק כביטוי של הדעה הראשונה. ויש כאן הטעיה ומניפולציה, ואעפכ גם זו שיטת שכנוע, לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים. ולפעמים אפילו האדם מוכן שתעשה אחרת ממה שהוא ... ונמצא אם כן, כי היתרון בכך שאומרים לאדם שהוא רק צודק, זה שמרדימים אותו ואת הגאווה שלו ואת הרצון שלו לצאת צודק, ואחכ יכול להיות יותר קל, לגרום לו לשנות את דעתו ולחשוב אחרת. וכמובן, שבדרך הזאת יש גם חיסרון. והוא, שכאשר אומרים לאדם שהוא רק צודק, לפעמים זה מחזק את הביטחון העצמי של ... הספק העצמית שלו בדברי עצמו. ואז הוא יוצא מהספק שלו לגבי דעתו העצמית, והוא מתחיל לחשוב שהדעה שלו היא מחויבת המציאות. ואז אחכ עוד יותר קשה לשכנע אותו, שהוא לא רק צודק וכולי. ויש גם עוד אפשרות נוספת, שבה מצד אחד כן מסכימים עם האדם, ואומרים לו שגם הוא צודק, וגם בו זמנית מנסים ... לו למילוי של האגו שלו, וקצת משאיר לו ספק בדרך שלו. ובדרך הזאת, יש בה את היתרונות ואת החסרונות, שיש בשני הקצוות שלה. ומהי הדרך הטובה ביותר לשכנע בן אדם לשנות את דעתו? תשובה: הדרך הטובה ביותר, היא שאתה תדע את כל הדרכים האלו, ושבזמן אמת תעשה התאמה אישית, בין הדרך שבה אתה בוחר לשכנע את האדם, לבין הרצון של האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והכי טוב זה לדעת לתמרן בין הדרכים השונות. ולהיות מודע בזמן אמת, לדרך שבה אתה בוחר להשתמש. ולשנות ולהתאים את הדרך, בהתאם לאותו המצב. ולפעמים גם אפשר להשתמש בכל הדרכים בו זמנית, אחת אחרי השנייה וכיוב, ולראות מה הכי עובד, ודרך שם לסגור עסקה ולשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה לשכנע אותו. ועוד נוסיף, כי אסטרטגיות השכנוע האלו, באות לידי ביטוי ברמת המילים של השיחה. כי באפשרותך לשלב בשיחה שלך עם הלקוח, מילים מאוד ספציפיות, שמבטאות מסרים מסוימים, שהם בעצם הובלה את האדם, בכל אחת מהדרכים הנל. והכי טוב לאדם, זה שהוא יהיה מומחה, בהבנת המשמעות של כל מילה שהוא מדבר. ושהוא יהיה ... האדם השני מגיב לכל אחת מהדרכים האלו, ולפי זה לפעול. ובסיכומו של דבר, על האדם להעמיק את ההבנה שלו בנושא הזה, ואז על ידי זה הוא ירכוש כושר שכנוע ויכולת ניהול משא ומתן ויכולת מכירה ואת כל שאר היכולות, בצורה הטובה ביותר. ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? אליעד כהן מסביר שכשאנו רוצים לשכנע לקוח או אדם אחר להסכים למשהו שאנחנו רוצים ממנו, המפתח הוא שימוש בטכניקה שנקראת הסכמה גדולה ... המרכזי - הטלוויזיה או המוצר שהוא רוצה למכור - ולנסות שוב לשכנע את הלקוח. איך יוצרים הסכמה דרך שאלות בתנאי ש? אם לקוח מתנגד בצורה מלאה לרכישת מוצר, אליעד ... תת - המודע של הלקוח מקבע את הרצון הזה, ולכן קל יותר לאחר מכן לשכנע אותו להסכים לקנות את המוצר בתנאים קרובים יותר להצעה המקורית. אליעד נותן דוגמה נוספת של אדם ... הוא אמר שהוא רוצה לשתות משהו, ומכאן כבר אפשר בקלות רבה יותר לשכנע אותו לשתות קולה, במיוחד אם אין מים זמינים. למה חשוב לא להקצין את ההסכמה עם הלקוח? לפי אליעד, ... הלקוח, וערנות לתנאים האמיתיים שניתן לספק ללקוח, כדי להצליח לשכנע אותו לבצע את הפעולה המבוקשת. איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להצליח במכירה? איך להשפיע על לקוח? איך ליצור הסכמה עם אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים? מהי הסכמה חלקית? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? הסכמה היא כלי מרכזי בתהליך מכירה, ויש להבין כיצד להגיע להסכמה ... ככל שההסכמות יהיו יותר רבות, הסיכוי להצלחה במכירה יעלה. איך לשכנע לקוח להסכים בתנאים מסוימים? הסכמה לא חייבת להיות מוחלטת. חשוב להבין מה הלקוח מוכן ... שונים מההצעה הסופית, תוביל למכירה מוצלחת. איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להצליח במכירה? איך להשפיע על לקוח? שלום לכולם, הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של: איך לשכנע אנשים? איך למכור? איך לגרום לאנשים להסכים? איך לגרום ללקוח להסכים לקנות? וכו וכו והטיפ הולך ככה: אז כמו שהסברתי בפעם אחרת, יש דבר שנקרא הסכמה ... תגיע אתו סתם לאיזה הסכמה באופן כללי, אלא, תגיע אתו להסכמה על מה שאתה רוצה שהוא יסכים בתנאי ש... נגיד שאנחנו רוצים שמישהו יקנה רכב, בית, והוא אומר: לא רוצה. אוקי? מה ... עוד פעם, המוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מקרים אני יכול לשכנע את הלקוח להסכים שהוא רוצה את המוצר הזה שהוא רוצה את הדבר הזה. באיזה מקרים אני ההורה, יכול לשכנע את הילד שהוא כן מסכים לדבר הזה. אם אני אביא לך ככה וככה, אתה תסכים?, תגיד לי ואם זה וזה, אתה ... לשתות. אז אם הוא חשב שהוא רוצה לשתות, עכשיו אפשר גם אולי לגרום לו לשתות קולה. לדוגמה: נגיד בנאדם אומר, רוצים שהוא ישתה קולה: לא רוצה לשתות קולה, תגיד, אתה רוצה ... את המילים האלה: אני רוצה לקנות את המוצר. ומכאן, הרבה יותר קל לשכנע אותו לקנות את המוצר. ולכן, לסיכומו של דבר, אם רוצים לשכנע בנאדם במשהו, איזה פעולה, איזה משהו, תבדוק: תגיד לי ואם... לבדוק באיזה מקרים הוא כן יכול להסכים ולשכנע אותו שהוא יסכים במקרים האלה, ומשמה לנסות לעלות להסכמה היותר גדולה. עכשיו, אני רוצה שתשימו ...
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
... להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו? איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ומשכנעת? העברת מסרים בצורה אפקטיבית דורשת הבנה עמוקה של המנגנונים הפסיכולוגיים שמניעים אנשים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד לנסח מסרים כך שישכנעו, ינטרלו התנגדויות ויגרמו לאנשים לחשוב באופן הרצוי לנו. התהליך כולל שלבים ברורים, עם דוגמאות מפורטות מתחומי הפוליטיקה, המכירות והיום - יום. מה הטעות שעושים בקמפיין פוליטי כאשר מנסחים מסר נגדי? לדוגמה, אליעד כהן מנתח קמפיין פוליטי של בוזי מול ביבי, בו בוזי ניסח את המשפט: ביבי חזק בביטחון? לא ממש. אליעד מסביר שזו טעות חמורה בשכנוע, משום שהביטוי לא ממש מעניק הכרה חלקית במסר של הצד השני, מה ... שמסר נגדי חייב להיות מוחלט וברור, ולכן הניסוח הנכון היה צריך להיות ביבי חלש בביטחון, או אפילו טוב יותר, ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון או ביבי חלש מאוד בביטחון. איך לנסח מסר נגדי בצורה חזקה ומוחלטת? כדי להצליח בשכנוע, יש להציג מסר נגדי חזק יותר באופן משמעותי מהמסר המקורי. אליעד ממחיש את זה בדוגמה הבאה: כאשר יש אמירה תקנה את המוצר ואמירה נגדית אל תקנה את המוצר, נוצרת שקילות, ואין שכנוע ממשי. אך כאשר האמירה השנייה היא בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר, האדם שאומר את המשפט הזה נשמע בטוח הרבה יותר, ולכן הוא משכנע יותר. באופן דומה, כדי לשכנע נגד האמירה ביבי חזק בביטחון, עדיף לומר ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון או ביבי חלש מאוד בביטחון. איך לשתול מחשבות בצורה שתנטרל התנגדויות? אליעד כהן מלמד כיצד לשתול מחשבה אצל האדם שמולנו, כך שהתנגדותו תפורש בצורה שנוחה לנו. ... המוכר יכול לומר לו: המוצר יקר אם אין לך כסף לאכול, אבל יש לך כסף, נכון? אז תקנה את המוצר. כך בכל פעם שהלקוח יחשוב יקר, הוא כבר יבין את זה בצורה שלא תפריע לו לקנות. איך לשתול מחשבות בקמפיין פוליטי כדי לנטרל את הצד השני? בקמפיין הפוליטי ... המנוגדת שהיא רק בדמיונו, וכך הוא לא יושפע לרעה מהמסר של ביבי. המשפט הזה משמש כמנטרל, כי הוא כולל בתוכו את המסר של הצד השני, אך מיידית מספק לו פירוש שהופך אותו לפחות משכנע. אליעד מדגים זאת בבירור: כשאדם רואה שלט של ביבי חזק בביטחון, בראשו כבר יעלה משפט ההמשך רק בדמיונות שלו, וכך המסר החיובי המקורי מנוטרל לחלוטין. איך לשכנע ילד להכין שיעורי בית למרות ההתנגדות שלו? אליעד מביא ... פעם שהילד יחשוב אני לא רוצה להכין שיעורים, הוא ייתן לעצמו הסבר שאינו סותר את הרצון שלנו (רק אם אני חולה), ולכן ההתנגדות שלו תנוטרל מראש. מתי לא כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת מחשבות? אליעד מדגיש כי לא תמיד כדאי להשתמש בטכניקה הזו. אם אפשר ... ממישהו אחר, או כאשר התנגדות כזו צפויה מראש, כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת פירוש נגדי. איך לסכם את הטכניקה באופן פרקטי? לסיכום, טכניקת השתילה עובדת בשלושה שלבים: הצגת מסר נגדי חזק וברור הרבה יותר מהמסר המקורי. שתילת מחשבה מנטרלת, שמאפשרת לאדם לתת פירוש שאינו פוגע באינטרס שלנו, גם כאשר המסר המקורי יחזור אליו. הימנעות משתילת מחשבה מראש, אלא רק אם ההתנגדות צפויה. הבנה ושימוש נכון בשלבים אלו יאפשרו להעביר מסרים בצורה יעילה, לנטרל התנגדויות, ולהשפיע על אנשים בכל תחום בחיים: פוליטיקה, מכירות, משפחה ועוד. איך לשכנע אנשים? שכנוע בקמפיינים פוליטיים התגברות על התנגדויות במכירות העברת
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
... סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע? איך הסביבה משפיעה על הרצונות שלנו? אליעד כהן מסביר כיצד סביבת האדם משפיעה בצורה משמעותית על הרצונות שלו, כיצד אנחנו מאמצים ... לדוגמה, אם אדם צופה בחיות שעושות פעולה מסוימת, זה עשוי לגרום לו לרצות לחקות אותן. לכן ההשפעה מגיעה לא רק מבני אדם אלא מכל גורם שהאדם יכול להזדהות איתו. מצד שני, אדם שלא מזדהה עם הסביבה ואף שונא אותה, עלול לפתח התנהגות הפוכה ... אפילו אם האדם במקור התנגד לה. האם מודעות לשיטות השכנוע יכולה לעזור להתגונן מהשפעות הסביבה? אליעד מסביר שאחת הדרכים להגן על עצמך מפני השפעות הסביבה היא להכיר את שיטות השכנוע שהסביבה מפעילה. כאשר האדם מבין איך בדיוק מנסים לשכנע אותו, הוא יכול להיות מודע לכך ולבחור בצורה יותר מודעת אם לקבל או לדחות את ההשפעה הזאת. למשל, אדם שלומד אומנויות לחימה יודע להגן על עצמו טוב יותר אם הוא מכיר את הטכניקות של היריב. כך גם בשכנוע: ככל שהאדם מבין טוב יותר איך עובדים עליו, הוא פחות יהיה מושפע בקלות מהסביבה. לדוגמה, אם מישהו ינסה לשכנע אותו שדבר מסוים הוא טוב, האדם יוכל לזהות שזהו רק ניסיון להשפיע עליו ולא דבר מחויב המציאות. עצם ההבנה הזו יכולה לחסן אותו מפני השפעה עיוורת של הסביבה. איך להימנע מהשפעות לא רצויות של הסביבה? אליעד מציע שאדם שרוצה להימנע ... בה? איך להתמודד עם השפעות שליליות מהסביבה? מהן שיטות השכנוע וכיצד להתגונן מהן? איך להשפיע על עצמי באמצעות חשיפה חיובית? ...
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
... לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו? איך לשאול שאלות בצורה נכונה ומדויקת? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות, ובאופן שבו הדרך שבה נשאלת שאלה משפיעה על ... בלי לחשוש מכך שישפטו אותו או ילחצו עליו לתת תשובה לא מדויקת. איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך להפעיל לחץ באמצעות שאלות? מהי הנחת יסוד בשאלה? איך להשפיע על אנשים באמצעות שיחה? האם אורך השאלה משפיע על התשובה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בצורה מוסווית, איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: בצורה מוסווית, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, קואצ'ינג אישי, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז בנושאי בצורה מוסווית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3750 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 01:09:48 - wesi1