אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
למה יש פחד להקים עסק כמאמן כושר?

הסיבה המרכזית לפחד להקים עסק כמאמן כושר, כפי שאליעד כהן מסביר, קשורה למתח וחרדה מפני האפשרות להיכשל. הפחד הזה אינו נובע בהכרח מחוסר יכולת מקצועית או מחוסר רצון להצליח, אלא מכך שכאשר אדם מתקרב למימוש החלום שלו, הרצון להצליח הופך להיות יותר ממשי ומוחשי. כאשר ההצלחה הופכת למשהו קונקרטי ולא רק לחלום רחוק, החרדה להתאכזב ולהיכשל מתעצמת. למשל, כאשר אדם חושב על הקמת עסק באופן תיאורטי, הוא לא בהכרח מרגיש לחץ, אך כשמגיע הזמן לפעול בפועל, כל פעולה גורמת לו להרגיש שההצלחה שלו נמצאת בסיכון גבוה יותר. זה מה שמייצר את הלחץ.

לדוגמה, אליעד כהן מביא מצב בו מאמן כושר מוזמן להעביר סדנה מקצועית. כשהוא בבית וחושב על הצלחה באופן כללי, החרדה לא קיימת או קיימת במינון נמוך. אך ברגע שהוצעה לו ההזדמנות להעביר סדנה, הרצון שלו להצליח והחרדה מפני כישלון מתעצמים, מכיוון שהאפשרות להצליח או להיכשל נעשתה מוחשית.

כיצד הרצון להצליח משפיע על החרדה?

אליעד כהן מסביר שהחרדה היא תוצר של שני גורמים:
  • הפער בין הרצון של האדם לבין המציאות האפשרית.
  • מידת המחויבות של האדם לרצון הזה.
לדוגמה, אם אדם רוצה לטוס לחו"ל באופן תיאורטי, הוא לא יחוש חרדה משמעותית. אך כאשר מגיע הרגע הממשי לטיסה והוא נמצא בשדה התעופה, החרדה עלולה להתגבר כי ההצלחה (לטוס בשלום) והכישלון (תקלה או בעיה כלשהי) הופכים למוחשיים. אליעד מדגיש את הרעיון שאותה פעולה שבאופן תאורטי נראית קלה, במצב מעשי מעוררת חרדה.

האם להצליח בעסק באמת מפחיד יותר?

אליעד מביא דוגמה נוספת, בה הוא משווה בין שני אנשים:
  • אדם שיש לו סיכוי של 50% להצליח במשימה מסוימת, ורוצה בכך רק 20%.
  • אדם אחר שיש לו סיכוי גבוה יותר (60%) להצליח, אך הרצון שלו להצליח הוא 100%.
באופן מפתיע, למרות שהמציאות עבור האדם השני טובה יותר, החרדה שלו תהיה גבוהה בהרבה. הסיבה לכך היא שמידת הרצון שלו הרבה יותר גבוהה, ולכן הסיכון לתחושת אכזבה אם ייכשל, גבוה יותר בהתאם. במקרה של מאמן הכושר, אם הוא באמת רוצה מאוד להצליח בעסק שלו, החרדה להיכשל מתעצמת באופן אוטומטי.

מה הפתרון לחרדה מפני כישלון בהקמת עסק?

אליעד כהן מציע להתייחס לרצון בצורה פחות מחייבת ומלחיצה. הוא מדגיש שלא צריך לבטל או להקטין את הרצון להצליח, אלא להפחית את התלות של האדם ברצון הזה. למשל, אם אותו אדם ירגיש שהוא חייב להצליח בסדנה הקרובה, הלחץ יגדל. אבל אם הוא יבין שזה לא סוף העולם אם הוא לא יצליח הפעם, הלחץ יפחת משמעותית.

כמו כן, אליעד ממליץ לקחת את הרצון הגדול להצליח ולהפוך אותו למשהו פחות מאיים, על ידי כך שהאדם יאמר לעצמו שגם אם הוא לא יצליח עכשיו, הוא יוכל להצליח במשהו אחר בעתיד. אליעד מדגיש שזו לא הקטנת הרצון, אלא הפחתת הלחץ סביב הצלחה ספציפית.

האם כדאי להפחית את הרצון או להפחית את החרדה?

אליעד מסביר שהמטרה היא לא להפחית את הרצון להצליח, אלא להפחית את המחויבות הקיצונית לרצון ספציפי. האדם יכול עדיין לשאוף להצלחה בעסק שלו, אבל ללא התחושה הקיצונית של "אני חייב להצליח בכל מחיר". גישה זו מאפשרת לו להתחיל לפעול ולצאת לדרך בלי לחשוש בצורה משתקת מכישלון אפשרי.

הוא מציין שזו לא שאלה של "מה לעשות אם אכשל?" אלא גישה של "זה לא נורא אם אכשל", מה שמאפשר לאדם להמשיך לנסות שוב ושוב ללא הלחץ של הכישלון האפשרי.

האם מדובר רק על הפחד מסדנה או מוידאו?...
בעלי עסקים חלומות הרגשה הזמן הרצון הגדול ניהול עסקים משימות אכזבות חרדה מכישלון יכולת איך לעשות יותר כסף אומנות איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להקים עסק איך להקים עסק כמאמן כושר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להשיג איך להשיג לקוחות איך להתעשר איך לנהל איך לנהל עסק איך לנהל עסקים איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך לעשות כסף מאומנות איך לפרסם איך לפרסם את עצמי איך לפרסם את עצמך איך לפתח איך לפתח את העסק איך לפתח עסק איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך איך מקימים עסק איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אימון אימונים האם להקים את העסק הישגים הקמת עסק חרדה מכישלון חרדת כישלון יועץ ייצור הכנסה יעוץ יעוץ להקמת עסק כושר כיצד לנהל כישלון כישלונות כסף כסף מאומנות להיות מיליונר להיות עשיר להיכשל להקים עסק להקים עסק כמאמן כושר להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להשיג להשיג לקוחות להתאמן להתעשר ליווי בהקמת עסק לייצר הכנסה לנהל לנהל עסק לנהל עסקים לעשות הרבה כסף לעשות כסף לעשות כסף מאומנות לפרסם לפרסם את עצמי לפרסם את עצמך לפתוח עסק לפתח לפתח את העסק לקוח לקוחות לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך מאמן כושר מנהל מקימים עסק ניהול ניהול עסק ניהול עסקים עסק עסקים פחד פחד להיכשל פחד מכישלון פחד מכישלונות פחדים פיתוח פתיחת עסק שלבים בהקמת שלבים בהקמת עסק
חלק 1
חלק 1
... אישי של אחד על אחד. אליעד מציע גם לשקול לשלב בין שני סוגי האימונים כדי להרחיב את האפשרויות העסקיות. איך להתחיל לבנות את העסק שלך כמאמן ...
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
... או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? רבים מתלבטים האם כדאי להם להיות עצמאים או שכירים. אליעד כהן מסביר שההבדל בין עצמאי לשכיר הוא קודם כל בחשיבה הכלכלית ובצורת ההתנהלות עם הכסף. בעוד שלשכיר יש ודאות מסוימת לגבי השכר, עצמאים חיים במציאות של אי - ודאות מתמדת. ההבדל הזה משפיע באופן מהותי על היכולת להצליח או להיכשל בעסק עצמאי. מהי הטעות הגדולה ביותר של עצמאים? לפי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים היא שהם חושבים שכל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. עצמאי שמקבל כסף נוטה לראות את ההכנסות שלו כרווח נקי ושוכח שהרוב המוחלט מהסכום כלל לא שייך לו. שכיר שמרוויח 20 אלף שקל ברוטו יודע שהסכום האמיתי שהוא יכול ... הביטחון הכלכלי של עצמאים. העצמאי נכנס למאניה (תחושת אופוריה) כאשר הוא מוכר סחורה ומקבל כסף ביד, מרגיש עשיר ומתחיל לבזבז ללא שליטה. אבל אז מגיע היום שבו צריך לשלם מסים, שכירות, ביטוח לאומי, חשבונות חשמל ומים, משכורות עובדים והוצאות עסקיות אחרות, ופתאום העצמאי מגלה שאין לו כסף לשלם את החובות. בשלב הזה הוא נכנס לדיפרסיה - דיכאון, חרדה ולחץ כלכלי. השינויים האלה נגרמים מכיוון שהעצמאי לא זוכר בזמן שהכסף נכנס לקופה, שהרוב המוחלט מהכסף לא באמת שייך לו, אלא מיועד להוצאות עתידיות. מה ההבדל המהותי בין התנהלות כלכלית של שכיר ושל עצמאי? ההבדל המרכזי הוא ששכיר מקבל לחשבון הבנק סכום נטו אחרי כל הניכויים (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו), ולכן קל לו יותר להתנהל. שכיר יודע מראש מה התקציב האמיתי שלו ויכול לחיות לפי הכסף שיש לו באמת ביד. לעומת זאת, עצמאי מקבל לידיו סכום גדול יותר, אבל עליו מוטלת האחריות לחשב בעצמו את כל ההוצאות, הניכויים, המיסים וההפרשות. רוב העצמאים שוכחים או לא יודעים לחשב זאת נכון, וכך הם נכנסים לבעיות כלכליות. למה רוב העסקים נכשלים? רוב העסקים לא נכשלים מחוסר כישרון או יכולת מקצועית, אלא דווקא מכיוון שהבעלים לא מבין כיצד לנהל את הכספים של העסק. הם לא יודעים: להפריד בין הכנסות העסק לבין הרווח האמיתי. לתמחר נכון את המוצרים והשירותים שלהם. לחשב נכון את ההוצאות הקבועות והמשתנות. להפריש מראש כסף למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ותשלומים נוספים.
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
... עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים? האם כדי לממש את עצמי עלי להתמקד בנתינה לאחרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דן בשאלה האם הדרך למימוש עצמי עוברת דרך נתינה לאחרים. הוא מסביר שהשאלה המרכזית ... עצמו, ולא תמיד זה קשור לעשיית טוב לאחרים. אם מישהו בוחר להקים עסק, לדוגמה, ואחת ממטרותיו היא להצליח כלכלית, אז בהחלט כדאי שיתמקד בנתינה - כלומר, בלעזור לאחרים ולספק להם ערך. ככל שהעסק נותן יותר ערך לאחרים, כך יש סיכוי גבוה יותר שהוא יצליח. אך מימוש עצמי, לפי אליעד כהן, לא חייב להיות קשור להקמת עסק מצליח או לעשיית כסף. הוא טוען כי אדם יכול לבחור לממש את עצמו בדרכים רבות, גם בדרכים פחות מקובלות או נורמטיביות, כמו להיות צייר, להיות בודהיסט, ואפילו להיות עבריין. כל אדם יכול לבחור את ... מציין שהמימוש העצמי לא בהכרח כרוך בהצלחות כלכליות או בהקמת עסק מצליח, ולפעמים הדרך הנכונה היא לא לחשוב על איך לעשות טוב לאחרים, אלא על מה חשוב לי לעשות. המימוש העצמי הוא תהליך פנימי, ואדם יכול לבחור לכלול בו נתינה או לא, ... האם נתינה היא הדרך למימוש עצמי? מה זה מימוש עצמי? איך להקים עסק מוצלח? האם אפשר לממש את עצמי מבלי לעזור לאחרים? ...
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
... עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק? הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק והעסקים, אך יש בו גם הרבה מיתוסים ושאלות שדורשות תשובות. נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום או מוצר מסוים בעסק, למשל, ספר שמתמקד בתספורות לנשים בגילאים 30-50, או מאמן כושר שמתמחה בעבודה עם מתאמנים מתחילים. הרבה אנשים מאמינים שהצלחה בעסק מחייבת התמחות כזו. אליעד כהן טוען שזו לא בהכרח האמת, ועסק לא חייב להתמקד בנישה צרה כדי להצליח. השוואה בין עסקים נישתיים ורחבים כדי להבין אם נישה הכרחית או לא, אפשר להשוות בין סוגי עסקים שונים: - חנות שמוכרת רק ירקות מול סופרמרקט שמוכר ירקות יחד עם מוצרים נוספים כמו בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון. - מסעדה שמוכרת רק בשרים מול ... מול חנות שמציעה גם רהיטים. לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק. מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה? הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין כמומחה. אבל לא תמיד זו הדרך היחידה להצליח. יש עסקים כמו סופרמרקטים או מרכזי קניות שיכולים להצליח בגדול, גם אם הם לא ממוקדים בנישה אחת. האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף? התשובה לשאלה זו היא תלויה במגוון גורמים.
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר איזה עסק כדאי לך לפתוח ובמה כדאי לך לעסוק כדי לעשות כסף, הכי הרבה כסף שאפשר, הכי בקלות שאפשר, עם לעבוד כמה שפחות שאפשר, בהכנסה פאסיבית הכי גדולה שאפשר. ונסביר את החוקיות של העניין, איזה עסק הכי רווחי, באיזה עסק אפשרי להרוויח הכי הרבה כסף, באיזה עסק אפשרי לעשות הכי הרבה כסף ועוד. והשאלה הזאת רלוונטית, גם למי שרוצה לפתוח עסק בפעם הראשונה ולמי שרוצה להיכנס לעולם העסקים. והשאלה הזאת רלוונטית גם למי שמחפש עבודה כשכיר ושואל את עצמו, במה הכי כדאי לי לעבוד. והשאלה הזאת רלוונטית גם למי שכבר יש לו עסק פעיל והוא מתלבט אם לשנות את המבנה ה
בחירת מקצוע, האם חייב לעבוד במה שאתה אוהב כדי להרוויח כסף? איזה מקצוע לבחור? הכוונה תעסוקתית, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, החלפת קריירה, שינוי קריירה, האם לעבוד במה שאתה אוהב? מה אני אוהב לעשות? כסף מאומנות, יעוץ להקמת עסק
בחירת מקצוע, האם חייב לעבוד במה שאתה אוהב כדי להרוויח כסף? איזה מקצוע לבחור? הכוונה תעסוקתית, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, החלפת קריירה, שינוי קריירה, האם לעבוד במה שאתה אוהב? מה אני אוהב לעשות? כסף מאומנות, יעוץ להקמת עסק
... מקצוע, האם חייב לעבוד במה שאתה אוהב כדי להרוויח כסף? איזה מקצוע לבחור? הכוונה תעסוקתית, פיתוח קריירה, לפתח קריירה, החלפת קריירה, שינוי קריירה, האם לעבוד במה שאתה אוהב? מה אני אוהב לעשות? כסף מאומנות, יעוץ להקמת עסק האם חייבים לעבוד במה שאתה אוהב כדי להרוויח כסף? הרבה פעמים נשמעת הטענה שצריך לעבוד במקצוע שאתה אוהב כדי להצליח ולהרוויח כסף. יש המאמינים שכשעובדים ... הזו נכונה באופן חלקי, והיא לא בהכרח תניב הצלחה כלכלית. מה באמת משפיע על הצלחה כלכלית? אליעד מסביר שהצלחה במקצוע או בעסק אינה תלויה אך ורק באהבה למקצוע. ... הכישורים האישיים ועוד. לדוגמה, אדם גבוה במיוחד יכול להיות שחקן כדורסל מצוין, גם אם אינו אוהב את המשחק, והוא יוכל להרוויח הרבה כסף בזכות היכולות הפיזיות. דוגמה נוספת היא אדם חזק שמרים משקולות - גם אם אינו נהנה מהעיסוק הזה, הוא עדיין יכול להרוויח יפה. נראה כי כסף אפשר להרוויח גם מהתחום שאתה לא ... זמר עשוי לשנוא לשיר את אותו השיר כל ערב, אבל אם יש לו קהל אוהדים והוא מציע מוצר (שיר) שיש לו ערך בשוק, הוא יוכל להרוויח הרבה כסף. האם כדאי לעבוד במשהו שאתה ... חוסר סיפוק, ומצבים של פיצוי חיצוני כמו חופשות יקרות או בילויים. אדם שעובד במקצוע שהוא לא אוהב, לדוגמה, עשוי להרוויח הרבה כסף, אך ישתמש בכסף הזה כדי לפצות על תחושת חוסר הסיפוק בעבודה. מה עדיף - לעבוד במשהו שאני אוהב או להרוויח יותר כסף במקצוע שאני לא אוהב? השאלה הזו תלויה בהעדפות האישיות של כל אדם. אם אתה בוחר לעבוד במשהו שאתה לא אוהב, תוכל להרוויח הרבה כסף, אך תמצא את עצמך משקיע את כל הכסף הזה במקומות אחרים כדי לפצות על תחושת חוסר הסיפוק בעבודה. מצד שני, אם אתה בוחר במקצוע שאתה אוהב, תוכל להרגיש סיפוק אישי, אך ייתכן שתרוויח פחות כסף. כל בחירה כזו נושאת יתרונות ... ולא בהכרח מקצוע שאתה אוהב יותר. סיכום כללי לסיכום, לא תמיד צריך לבחור במקצוע שאתה אוהב כדי להצליח כלכלית. אפשר להרוויח כסף גם במקצוע שאתה לא אוהב אם ... אתה עובד במקצוע שאתה לא אוהב, ייתכן שתפצה על חוסר הסיפוק בהוצאות על חוויות נוספות, ובסופו של דבר תצטרך להחליט בין הכסף לסיפוק האישי. בחירת קריירה בחירת מקצוע הכוונה תעסוקתית איך לבחור מקצוע איך להרוויח כסף האם חייבים לעבוד במה שאתה אוהב כדי להרוויח כסף? ישנה טענה רווחת שאומרת ... לא תמיד נכונה. היא נכונה באופן חלקי, אך לא בהכרח תוביל אותך להצלחה כלכלית. מה באמת משפיע על הצלחה כלכלית? הצלחה בעסק או במקצוע שלך לא תמיד קשורה לכך שאתה אוהב את מה שאתה עושה. הרבה פעמים הצלחה בעסק תלויה במרכיבים אחרים כמו ההיצע ... שתגלה שאתה שחקן כדורסל מצוין, גם אם אתה לא אוהב את המשחק. גם אם אתה לא נהנה להיות שחקן, אך אתה גבוה ומיומן, תוכל להרוויח הרבה כסף. אותו הדבר קורה גם אם אתה אדם חזק ויכול להרים משקולות, תוכל להרוויח הרבה כסף, אפילו אם אינך נהנה ... וביכולות אחרות. דוגמה נוספת לכך היא עבודה בתעשיית הבידור: זמר יכול לשנוא לשיר את אותו השיר כל ערב, אך עדיין להרוויח הרבה כסף. כלומר, ניתן להרוויח כסף מדבר שאתה לא אוהב לעשות, ... שאתה אוהב? כמובן שיש יתרון לעבודה במשהו שאתה אוהב. כאשר אתה אוהב את מה שאתה עושה, אתה נוטה להתמיד יותר, להשתפר ולפתח את הכישורים שלך. אם אתה נהנה ... ולהיות טוב יותר, ובכך להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך. אם אתה אוהב את התחום שלך, סביר להניח שתהיה יותר מקצועי, ומאחר שעסק מצליח תלוי במוצר טוב, יש יותר ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך ... משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות וכאן נדבר על כתיבת הצעת מחיר ללקוח . ונסביר קצת על מהי המשמעות של הצעת המחיר? מה המטרה של כתיבת הצעת המחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה הלקוח מזמין ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? באיזה סכום? באיזה תנאי תשלום וכולי. ... המחיר יש כל מיני מטרות. ברמת העיקרון, אם אתה נוכל ואתה מתכוון להפר את הצעת המחיר ולברוח עם הכסף, כנראה שפחות יעניין אותך מה כתוב ... לו מה כתוב בהצעת המחיר. אז הצעת המחיר נועדה בתור התחלה לכתוב בצורה ברורה, מה אתה מתחייב ללקוח. מה בדיוק? לא יותר ולא פחות. דהיינו, מטרת הצעת המחיר היא שיהיה ברור לך וגם ללקוח מה המחויבות שלכם אחד כלפי השני. ולמה? ... על מה שסיכמתם שיקרה. עניין נוסף הוא, שהצעת המחיר היא מסמך שהוא יותר מוגדר ומחייב אותך ואת הלקוח ברמה המשפטית. דהיינו, ברגע שזה כתוב ... נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא, שהצעת המחיר יכולה להיות גם סוג של מסמך שיווקי שלך עבור הלקוח שלך. דהיינו, הצעת המחיר לא חייבת ... אי אפשר באמת לפרט את הכל ואת כל הדברים שכלולים או לא כלולים בעבודה שלך לפרטי פרטים. ובנוסף, לקוחות גם לא אוהבים הצעות מחיר באורך אין ... דהיינו, אתה לא צריך לכתוב את כל פרטי הפרטים האפשריים לגבי מה אתה כן ומה אתה לא הולך לספק ללקוח. אבל כן הגיוני שתכתוב את הדברים העיקריים שכנראה יש אפשרות סבירה או אפשרות גבוהה בסיכוי כזה או אחר, לכך שעשוי להיות ויכוח עם הלקוח לאחר מכן. חיסרון אפשרי בכתיבת הצעת מחיר מפורטת, היא, שזה יוצר התחייבות שלך כלפי הלקוח, ביחס למה שאתה כותב בדיוק שאתה הולך לספק ללקוח. ויתכן שלא בא לך להתחייב מראש על כל פרטי הפרטים שאתה מתכנן לתת ללקוח. אבל במידה ואתה הולך לספק לא פחות ממה ...
רעיון לכסף, רעיון לעסק, רעיון להקמת עסק, רעיון להמציא פטנט, רעיון לעשות כסף, האם אפשרי לעשות כסף מרעיון? איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך להרוויח כסף? יש לי פטנט, האם כדאי לי לפתוח עסק? פתיחת עסק, איך עושים כסף? יעוץ עסקי לסטארטאפים
... לכסף, רעיון לעסק, רעיון להקמת עסק, רעיון להמציא פטנט, רעיון לעשות כסף, האם אפשרי לעשות כסף מרעיון? איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך להרוויח כסף? יש לי פטנט, האם כדאי לי לפתוח עסק? פתיחת עסק, איך עושים כסף? יעוץ עסקי לסטארטאפים והפעם נסביר במידה ואתה רוצה לעשות כסף ובמידה ויש לך רעיון איך לעשות כסף, איך לבדוק את הרעיון שלך לעשות כסף? איך לנתח את הרעיון? איך להכין תוכנית עסקית? איך לדעת האם כדאי לך להשקיע ברעיון שלך משאבים? ושוב, הכל בהנחה שבא לך לעשות כסף. כי אם אתה רוצה לעשות משהו בשביל הכיף שלך, זה עניין אחד. אבל אם אתה רוצה לבחון רעיון במובן העסקי, אז איך עליך לעשות את זה? אז נניח שיש לך רעיון מהפכני, להמציא את הגלגל מחדש, או סתם רעיון לשפר מוצר קיים כלשהו, או לדוגמה רעיון לייבא מוצר מחול, או לדוגמה לפתוח חנות מתחרה לחנות אחרת קיימת או כל רעיון אחר איך לעשות כסף. איך עליך לגשת לעניין לבדוק האם כדאי לך להשקיע משאבים ברעיון הזה, במידה והמטרה שלך היא אך ורק כסף בלבד. איך עושים כסף מכל דבר? אז כדי
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
... מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר שכרגע נמכר בהנחה כלשהי או מוצר שכרגע יש עליו הטבת מחיר כלשהי. דהיינו, שלפעמים יש מוצר שכרגע יש עליו איזה מבצע מאוד גדול על המחיר או שכרגע הוא נמכר בהנחה מטורפת וכיוב. והטעות שאנשי המכירות עושים כאשר הם מנסים לסגור עסקה על מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. במובן, שיכול להשתמע, שאם לא היתה הנחה על המוצר, אז לא היה כדאי לרכוש את המוצר, לא בגלל המחיר הרגיל שלו, אלא בגלל שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, נניח שאיש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לרכוש את הספה הזאת, כי היא כרגע במבצע של 50% הנחה. מכך יכול להשתמע ללקוח, שכאילו אם לא היתה הנחה, לא היה כדאי לו לרכוש את הספה. ולא שישתמע שלא היה כדאי לו לרכוש את הספה בגלל המחיר, אלא בגלל שהיא עצמה לא באמת הכי טובה עבורו כלקוח. במילים אחרות, הטבת ההנחה של המוצר ללקוח, לפעמים היא מוצגת ללקוח, כסיבת הרכישה שלו. דהיינו, תרכוש את המוצר הזה, כדאי לך לרכוש את המוצר הזה, בגלל שהוא זול. אבל אם הוא לא היה זול, לא היה כדאי לך לרכוש אותו. ולקוח חכם, בדרך כלל לא ירצה לרכוש מוצר זול, כי הוא זול, למרות שהוא כנראה לא הכי טוב. ויש היצע וביקוש לכל דבר. ואם יש הנחה, אולי אין ביקוש למוצר וכיוב. וגם מי שאוהב לרכוש בזול, אוהב ורוצה לדעת שהוא עושה עסקה טובה ורוכש מוצר טוב, אבל רוכש אותו בזול. ולא שהוא רוכש מוצר לא הכי טוב, בגלל שהוא הכי זול. ולכן איש המכירות צריך לדעת שכאשר הוא מנסה לגרום ללקוח לרכוש מוצר שנמצא כרגע במבצע והנחת מחיר, על איש המכירות להיזהר שלא בטעות הלקוח יחשוב שכאילו כדאי לו לרכוש את המוצר רק בגלל המחיר. ואיש המכירות צריך להעביר ללקוח את המסר, שהמוצר הזה שווה פי כמה וכמה וכולי. אבל כרגע יש הנחה מסיבה כלשהי... וכרגע העסקה של הלקוח, תהיה עוד יותר טובה ללקוח, גם בגלל המחיר. אבל לא לשדר ללקוח, שכדאי לו לבצע את העסקה רק או בעיקר בגלל המחיר. לסיכום: צריכים וקריטי לדעת, איך להציג ללקוח מחיר זול ואיך להציג ללקוח הטבת הנחה והטבת מחיר על מוצר כלשהו. שלא ישתמע שכדאי ללקוח לרכוש, כי זה זול. אלא כי המוצר באמת טוב, אבל במקרה כרגע הוא זול מסיבות שונות וכולי. ...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט ... החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית? אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים: 1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק אינסטגרם טיקטוק גוגל וכיוב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך. 2 - באמצעות פרסום אורגני פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים מאמרים מקצועיים וכיוב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך. והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור? אז קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה רוצה לעשות כסף. וכדי לעשות כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך. ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית ... אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי תוכן שמפיץ את עצמו. אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות ... דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל חשיפה טבעית חשיפה אורגנית, לכמות רצינית של לקוחות. ולכן, גם המהירות שאתה צריך להגיע ללקוחות, גם היא שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי. ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת? ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיוב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיוב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף? והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה ... בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך. ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך. ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אפשרויות עסקיות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אפשרויות עסקיות, איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, אימון אישי לקריירה, קואצ'ר מומלץ בנושא אפשרויות עסקיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0469 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 10:57:11 - wesi1