אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
איך לפתח עסק וסטארטאפ מצליח?

כשהיזם פותח עסק או סטארטאפ, עליו להבין כי הוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. כל פעולה שהוא מבצע בתחום הפיתוח דורשת השקעת זמן וכסף. אם הוא משקיע שעות רבות במפיתוח המוצר או טכנולוגיה, עליו להבין שזמן זה כסף. במקרה כזה, אם הוא לא משקיע במשהו אחר, הוא למעשה משקיע את הזמן שבו יכול היה להרוויח כסף במקום אחר. חשוב להבין שההשקעה היא לא רק במובן הפיזי של כסף, אלא גם בהשקעת זמן ומאמץ.

מה המשקיע שואל לפני שהוא משקיע?

משקיעים יתמקדו בעיקר בשאלות שהן קריטיות להחזר ההשקעה שלהם. השאלות הנפוצות הן: כמה כסף יושקע, מהי הערכת הזמן להחזר ההשקעה, מה הסיכון הקיים בהשקעה, והאם יש לו אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב תשואה גבוהה יותר. חשוב לדעת מראש איך משקיע ישיב את השאלות האלה. יזם שלא יודע כיצד לענות על השאלות הללו מעלה את הסיכון להיכשל, כיוון שהוא לא מבין את עקרונות היסוד של השקעה.

האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק?

הרבה יזמים טועים לחשוב שהרעיון הטכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח. הסיבה לכך היא שיש אלפי פטנטים שנרשמו ולא הפיקו רווח כלשהו. מה שחשוב הוא לא רק רעיון טוב, אלא גם יכולת למכור אותו, לנהל את העסק, ולשלוט בתהליך השיווק והמכירות. יזמים צריכים לדעת כיצד להפיק את המקסימום מהרעיון שלהם ולהבין את החשיבות של פיתוח עסקי ושיווק. אי לכך, הדרך להצלחה לא רק כוללת טכנולוגיה מצוינת אלא גם הבנה רבה בתחום השיווק, הניהול העסקי, והכנה לתוכנית עסקית מוצלחת.

איך להפוך את הרעיון לעסק רווחי?

הדרך להפוך רעיון עסקי לרווחי היא לא בהכרח על ידי המצאת טכנולוגיה מדהימה, אלא על ידי פיתוח כישורים עסקיים. זקוק לדעת כיצד למכור את המוצר שלך, איך לגייס לקוחות, איך לנהל משא ומתן, איך לתמחר את המוצר בצורה אופטימלית, ולהכין תוכנית עסקית שתוכל להציג למשקיעים. על יזמים לדעת לחשוב כמו משקיעים: עליהם לשאול את עצמם אם הם באמת יכולים להחזיר את ההשקעה בתוך פרק זמן סביר.

איך לפתח את הכישורים העסקיים?

יזמים צריכים לדעת את השאלות שמשקיעים ישאלו, וכן את דרכי השיווק והתמחור של המוצר שלהם. עליהם להבין את שוק הלקוחות שלהם, את המתחרים, ואת סיכויי ההצלחה של המוצר. בנוסף, אם הם אינם בקיאים בניהול, עליהם לשקול להוסיף שותף עם רקע בניהול עסקי או ללמוד את התחום בעצמם.

מה המשקיע רוצה לדעת?

משקיע ידרוש לדעת כמה כסף הוא יצטרך להשקיע, מתי הוא צפוי לקבל את ההשקעה חזרה, כמה הוא יוכל להרוויח, והאם יש אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב לו תשואה גבוהה יותר. זהו תהליך שדורש להבין את הפוטנציאל הכלכלי של העסק לא רק מבחינת טכנולוגיה אלא גם מבחינת ניהול, שיווק, מכירות והחזר השקעה.

תשומת לב לעלות אלטרנטיבית

יזמים צריכים להבין כי כל זמן שהם משקיעים בעסק, הם בעצם משקיעים כסף. זמן זה עלות אלטרנטיבית, כלומר, כל שעה שבה היזם לא עובד במשהו אחר, מייצרת עלות שיכולה להיות מוגדרת כהפסד. זמן, בדיוק כמו כסף, צריך להיחשב כהשקעה שנבדקת ביחס לתשואתה.

שיתוף פעולה ויכולת לפתח את הידע העסקי

אם היזם לא בקיא בניהול, שיווק או ניהול עסקי, עליו לשקול לצרף שותף עם רקע בתחום או ללמוד את התחום בעצמו. שותפות עם אדם שמבין בניהול, שיווק או פיתוח עסקי יכולה להגדיל את הסיכוי להצלחה משמעותית.
איך כדאי לחשוב כשמקימים עסק וסטארט - אפ חדש?

כשמישהו רוצה להקים עסק, לעשות סטארט - אפ או לחתור לאקזיט, כדאי לזכור שהאמת היא שהוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. המשמעות היא שכל פעולה של פיתוח העסק, כולל הזמן והמשאבים, היא השקעת כסף לכל דבר. במקום לחשוב רק על הרעיון הטכנולוגי המבריק או על הפטנט הייחודי, צריך להבין שהמטרה הסופית היא להחזיר את ההשקעה ולהרוויח.

למה חשוב לדעת מראש מה המשקיע ישאל?

כל משקיע, בין אם מדובר בקרן השקעות גדולה או משקיע פרטי, יתמקד בעיקר בשאלות הנוגעות להחזר ההשקעה שלו: כמה כסף יושקע, תוך כמה זמן ייתכן שיוחזר הסכום, מה הסיכוי שהעסק יצליח, וכמה הוא ירוויח ביחס לאלטרנטיבות שיש לו. אם יזם אינו יודע לענות על השאלות הללו מראש, או אינו מבין אותן לעומק, יש סיכוי גבוה שהסטארט - אפ ייכשל. בנוסף, כאשר חברה גדולה (כמו גוגל לדוגמה) תגיע לרכוש את המוצר, היא תשאל את אותן השאלות לגבי הסיכוי להרוויח וכמה הזמן שיידרש לפני שמחזירים את ההשקעה.

האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח?

יש מיליוני פטנטים רשומים ברחבי העולם שלא הפיקו עבור הממציא שלהם שום רווח. הסיבה לכך היא שרעיון מבריק או מוצר גאוני אינם מבטיחים הצלחה עסקית. כדי להרוויח באמת, צריך גם יכולות שיווק, יכולות ניהול, תוכנית עסקית, מציאת שותפים נכונים, יכולת למכור את המוצר ובסופו של דבר להחזיר את ההשקעה וליצור רווח.

מה בודק המשקיע לפני שהוא משקיע?

משקיע ישאל כמה כסף אתה צריך, באיזה טווח זמן הוא עשוי לקבל אותו בחזרה, מה הסיכוי להרוויח ממנו, ומהן האלטרנטיבות להשקעה. הוא ירצה לדעת מהו השוק שלך, מי הלקוחות, מהם המתחרים, ומהן הערכות הטובות והגרועות ביותר לגבי הצלחת המוצר. לדוגמה, אם תאמר שאתה זקוק למיליון דולר, המשקיע ירצה להבין מדוע לא צריך עשרה מיליון, מתי בדיוק תחזיר לו את ההשקעה ומהו הרווח שצפוי לו לעומת השקעות אחרות.

מדוע חשוב לפתח יכולות שיווק ועסקים ולא להסתפק בטכנולוגיה?

יזמים רבים חושבים שהיותם מומחים טכנולוגיים או תותחים בפיתוח מבטיח הצלחה. אבל בפועל, כדי להפוך מוצר לרווחי, נדרש הרבה יותר מרעיון מבריק. צריך לדעת איך למכור את הרעיון, איך להביא לקוחות, איך לתמחר נכון, איך לנהל משא ומתן ואיך להציג תוכנית עסקית רצינית למשקיעים.

כיצד הזמן שלך מהווה השקעה כספית?

גם אם היזם לא משקיע כסף מזומן ישירות, עצם העבודה על הפיתוח במקום לעבוד במקום אחר מייצרת עלות אלטרנטיבית. בכל שעה שהיזם משקיע בעסק שלו, הוא עלול להפסיד שכר אפשרי מעבודה אחרת. לכן, חשוב להתייחס לזמן כאל כסף, ולחשב מראש את הסיכון מול הסיכוי להחזיר את ההשקעה הזאת.

למה כדאי להוסיף שותף או ללמוד את החלקים העסקיים?

כדי להקים סטארט - אפ מוצלח, ייתכן שכדאי לצרף שותף בעל הבנה עמוקה בניהול, שיווק ופיתוח עסקי, או ללמוד את התחומים הללו בעצמך. אדם מוכשר ככל שיהיה בתחום הטכנולוגי, עלול למצוא את עצמו עם פטנט מדהים, אך בלי שום יכולת להפוך אותו לרווח כלכלי אמיתי. כדי להצליח לאורך זמן, צריך לדעת איך לנהל עסק, איך להציג אותו למשקיעים, איך לשווק ואיך למכור.

מה כדאי לעשות בפועל?

אם יש רעיון או פטנט מעניין, לפני שמתחילים להשקיע זמן וכסף בפיתוח, מומלץ לברר כיצד גורמים לו להפוך לרווחי. מהן הדרכים לשווק אותו, למי מוכרים אותו ובכמה, איך משקיעים בו זמן וכסף בחוכמה, וכיצד מציגים אותו נכון למשקיעים. אם אין את הידע הדרוש, עדיף לחפש שותף או ללמוד ולצבור ניסיון בתחומים העסקיים. כך, הסיכוי להצליח ולמנוע כישלון יגדל משמעותית.
איך לפתח טכנולוגיה? איך למכור פטנט? איך לעשות כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, טעויות של אנשי מקצוע, להפוך פטנט לכסף, להכין תוכנית עסקית, מה חשוב למשקיע? מה המשקיע רוצה? איך לעשות אקזיט? איך להקים סטארטאפ? איך להצליח בסטארטאפ? איך לנהל סטארטאפ? איך להקים סטארטאפ מצליח? איך לעשות אקזיט מסטארטאפ? למה עסקים נכשלים? איך להצליח בעסקים? איך לעשות כסף? איך לנהל עסק נכון? אימון ליזמים, אימון למשקיעים, החזר השקעה, סיכוי סיכון בהשקעות, איך להשקיע כסף? האם להשקיע כסף? השקעה כספית בחברת סטארטאפ, יזמות עסקית בסטארטאפ, לימודי יזמות, מדריך לסטארטאפים, משקיעים בסטארטאפ, למצוא משקיע לסטארטאפ, איך לעשות כסף בסטארטאפ? טעויות של סטארטאפיסטים, השקעות כספיות, מדריך למשקיע בסטארטאפ, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, יעוץ לסטארטאפים, קרן השקעות, המדריך ליזם, תחשוב כמו משקיע, אתה משקיע בעסק של עצמך, השקעה בחברת סטארטאפ, להקים חברת סטארטאפ, להשקיע בחברת סטארטאפ, עלות אלטרנטיבית, זמן שווה כסף, תשואה על השקעה כספית
הבנה איך למכור פטנט תיעדוף לקוחות מוגדרת עסק רווחי איך להצליח ביזמות להציג להשקיע בחברת סטארטאפ לשלוט אימונים startup איך לגרום למשקיע איך לגרום למשקיע להשקיע בך איך להצליח איך להצליח ביזמות איך לחשוב איך לחשוב כמו משקיע איך לשכנע איך לשכנע משקיע איך לשכנע משקיע להשקיע בך אימון אימון ליזמים אימון עסקי אימון עסקים אימונים בעסקים הכנה לשיחה הכנה לשיחה עם משקיע הכנה לשיחה עם משקיעים המדריך ליזם המדריך ליזם המתחיל הצלחה הקמת סטארטאפ השקעה השקעה בסטארטאפ השקעות חברת הזנק חשוב למשקיע טעויות טעויות של יזמים טעות יזמות יזמות עסקית לגרום למשקיע לגרום למשקיע להשקיע בך להצליח להצליח ביזמות להשקיע להשקיע בך להשקיע בעסק להשקיע בעסק שלך להתאמן לחשוב לחשוב כמו משקיע לטעות למשקיע לשכנע לשכנע משקיע לשכנע משקיע להשקיע בך מה חשוב למשקיע משקיע סטארט אפ סטארטאפ עסק עסקים שיחה עם משקיע שכנוע
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי למה יזמים חושבים שכדאי לעשות הכל לבד בלי שותפים? יזמים רבים מאמינים שהדרך להרוויח יותר כסף היא להימנע מתשלומים לעובדים, שותפים, ספקים וקבלני משנה. הם סבורים שאם יבצעו את כל הפעולות בעצמם, הם יחסכו בהוצאות וכך ישמרו לעצמם ... צורך לחלוק את הרווח עם אחרים, לכאורה יש יותר כסף בכיס. אך האמת מורכבת יותר. מה הטעות הנפוצה של יזמים בנושא של מיקור חוץ ושותפויות? טעות נפוצה של יזמים היא לחשוב שמיקור חוץ ושותפויות עסקיות בהכרח פוגעים ברווח. לדוגמה, מסעדה שקונה 100 עגבניות מדי יום בעלות של 2 שקלים לעגבנייה עשויה לחשוב שהרווח יהיה גדול יותר אם תגדל אותן בעצמה בעלות של שקל אחד בלבד לעגבנייה. לכאורה, זהו חיסכון ברור, שכן היא חוסכת את עמלת התיווך. אולם ייתכן שהמסעדה תיאלץ להשקיע זמן, משאבים ואנרגיה רבים בגידול העגבניות בעצמה, ובכך למעשה תאבד את היתרון התחרותי שלה בתחומים אחרים, כגון שירות או הכנת המזון עצמו. מדוע לפעמים כדאי דווקא לשלם לאחרים ... בעצמו, הוא יפסיד מהיעדר המקצועיות, איכות העבודה תרד, והרווח בטווח הארוך יקטן. לדוגמה, בעל עסק שמתמחה במכירות יכול לחסוך תשלום לחברה המספקת לו לידים על ידי כך שינסה לפרסם בעצמו. בטווח הקצר, אמנם הוא חוסך כסף, אך בטווח הארוך הוא כנראה יפסיד לקוחות משום שהשיווק ... המדומה הזה עשוי להוביל לאובדן גדול יותר של רווח. כיצד חלוקת עבודה בין מומחים יוצרת סינרגיה עסקית? אליעד מציג דוגמה של עסק שבו יש שלוש פונקציות שונות: אדם אחד מתמחה בשיפוצים וביצוע, השני במכירות והשלישי בשיווק. אם כל מומחה יבצע את מה שהוא הכי טוב בו, הסינרגיה תגדיל משמעותית את איכות וכמות העסקאות, וכך תוביל לגידול ברווחים. אף על פי שכל אחד יקבל שליש מהרווח, הסכום הכולל שהעסק ירוויח יהיה גדול בהרבה מאשר לו כל אחד מהם היה מנסה לבצע את שלושת התפקידים לבד. לעומת זאת, אם מומחה בשיפוצים יחליט לוותר על השותפים שלו ולבצע גם את השיווק והמכירות ... מקרים שבהם נכון לפטר עובד או להיפרד משותף. למשל, אם השותף או העובד לא מביאים ערך מוסף משמעותי לעסק, אם התועלת שהם מביאים לא מצדיקה את העלויות הכרוכות בהעסקתם, או אם ניתן למצוא מישהו אחר שיבצע את אותה העבודה בעלות נמוכה יותר ובאיכות גבוהה יותר, הגיוני לשקול את הפסקת ההתקשרות איתם. עם זאת, חשוב לא לעשות את הטעות הנפוצה ... ניתן לבצע את המשימה ברמה דומה? מהי הדרך הטובה ביותר למקסם רווחים לטווח הארוך? הדרך הטובה ביותר להצליח בעסק היא להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב. אם אתה טוב במכירות, מומלץ לך להתמקד בשיפור יכולות המכירה שלך ולא לנסות להשתלט על תחומים שאינך מקצועי בהם. ככל שהעסק שלך גדל, יש יתרון ברור להאצלת סמכויות, לשימוש באאוטסורסינג ובשותפויות עסקיות. ההצלחה הכלכלית תגיע ככל שתרכז את מאמציך בתחום שבו יש לך יתרון יחסי ברור, ובמקביל תאפשר לאנשים אחרים להתמחות בתחומים שבהם אתה חלש יותר. לסיכום, כל החלטה עסקית לגבי שותפים, קבלני משנה או עובדים צריכה להיבחן לפי תרומתם האמיתית לעסק ולא לפי אינסטינקט לחסוך בהוצאות. עליך לבדוק בכל מקרה לגופו מהו הערך המוסף שהאדם מביא לעסק, האם אתה יכול להחליף אותו, והאם הרווח שאתה חוסך אכן משתלם בטווח הארוך. חלוקת עבודה נכונה, בשילוב אאוטסורסינג והאצלת סמכויות, יוצרת יתרון תחרותי ברור ומגדילה את הרווחיות הכללית של העסק. האם לפטר את השותף? האם להשתמש במיקור חוץ? איך להגדיל רווחיות? הדרכה עסקית למנהלים גיוס או פיטורי עובדים שימוש בקבלני משנה האצלת סמכויות בעסק מדוע יש יזמים שחושבים שכדאי להימנע משותפים כדי להרוויח יותר? הרבה אנשים שמתחילים להקים עסק או רוצים להתרחב מאמינים שהדרך להרוויח כמה שיותר כסף היא להימנע מתשלום למשכורות, לשותפים או לספקים חיצוניים. הרעיון שלהם הוא שאם הם יעשו את הכל לבד, הם לא יצטרכו ...
מי שלא הולך קדימה הולך אחורה? טעויות של יזמים, עודף מוטיבציה, שב ואל תעשה עדיף, עדיף לא לעשות כלום, מוטיבציה רעה, בלי סיכון אין סיכוי, לשמור על ערך הכסף, לא להפסיד כסף, לקיחת סיכונים, סיכוי סיכון, לקחת סיכונים, עודף עשייה
מי שלא הולך קדימה הולך אחורה? טעויות של יזמים, עודף מוטיבציה, שב ואל תעשה עדיף, עדיף לא לעשות כלום, מוטיבציה רעה, בלי סיכון אין סיכוי, לשמור על ערך הכסף, לא להפסיד כסף, לקיחת סיכונים, סיכוי סיכון, לקחת סיכונים, עודף עשייה
... שלא הולך קדימה הולך אחורה? טעויות של יזמים, עודף מוטיבציה, שב ואל תעשה עדיף, עדיף לא לעשות ... של מי שמנסה להתקדם בכל מחיר? הרצאה זו עוסקת בטעות נפוצה שמבצעים אנשים שמעוניינים להצליח ולהתקדם בחיים. הם מאמינים בטעות שכדי להתקדם, הם ... במקום להמתין ולחשוב מהו הצעד הנכון, רק יצר עוד בעיה. הדבר הזה קורה גם בעולם העסקי. לפעמים מוטב להימנע מלעשות כלום אם אתה לא יודע ... הבא. למעשה, עצירה והתבוננות על המצב היא לפעמים ההחלטה הנכונה. אליעד כהן מסביר שבעסקים מסוימים, אם אתה לא יודע מה לעשות, עדיף לא להיכנס לעסק כדי לא להפסיד את הכסף. לפעמים שמירה על מה שיש, היא חכמה יותר מלקחת סיכון. אנשים נוטים להרגיש לחץ להצליח ולהתקדם, אבל לפעמים, ההחלטה לא לעשות כלום עד שתבין מה ... הצעד הנכון, ולפעמים, עדיף לא לקחת סיכון מאשר להיכנס למהלך שלא תוכל לשלוט בו. מהן טעויות של יזמים? כיצד מוטיבציה עלולה להזיק? מהם הסיכונים בעשייה ללא מחשבה? למה לא תמיד כדאי לפעול? איך להימנע מטעויות עסקיות? האם כדאי לקחת סיכונים בעסקים? ...
יצירתיות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, פחד מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית
יצירתיות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, פחד מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית
... יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית מה הקשר בין יצירתיות למגבלות? יצירתיות היא היכולת להמציא, ... חדשים. אליעד מביא דוגמה של אנשים שתקועים בעסקים או בחיים בכלל, מפני שיש להם כל כך הרבה אפשרויות עד שהם פשוט לא מסוגלים להחליט במה לבחור. לדוגמה, אדם שרוצה לפתוח עסק אבל מוצף באין סוף אפשרויות עסקיות, יתקשה להחליט מה לעשות ויהיה משותק מבחינת הפעולה שלו. במקרה כזה, דווקא הצבת ... ולהתחיל ליצור מתוך הגבולות שהוצבו לו. יצירתיות בעסקים - למה חשוב לפעמים להגביל את עצמך? בהקשר העסקי, לעיתים דווקא הצבת גבולות ומיקוד במטרה מסוימת מעודדת יצירתיות. אליעד מביא ... עם קיבעון מחשבתי? מהי חשיבה מחוץ לקופסא? יזמות עסקית ויצירתיות כן. ש: ראיתי וידאו מסוים לא משנה, הוא דיבר שם על ... פחות מוגבל. ש: נכון. אליעד: כמו נגיד חברות ועסקים כשהרבה פעמים כשהוא מתחיל ליצור את העסק הוא מאוד מוגבל ולכן הוא צריך להיות מאוד יצירתי כדי להצליח אבל אחר כך אחרי שהוא כבר כאילו מצליח אז הוא לא צריך להצליח כי הוא כבר לא מוגבל, אז הוא לא מוגבל אז הוא לא צריך להצליח עכשיו הוא לא יצירתי ואז הוא מתחיל להפסיד נגיד. ש: כמו ההיסטוריה שלי. אליעד: בדיוק ... מסביר שזאת גם כן אחת הסיבות שאנשים תקועים בעסקים זה בגלל נגיד שהם לא יודעים מה לעשות יש לו כל כך הרבה אופציות שהוא לא ...
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות איך להתייחס לרעיון חדש - המצאת את הגלגל או שאתה משוגע? אנשים רבים ... אותו ופסלו אותו. כלומר, אתה חשבת על פתרון או רעיון שאחרים לפניך כבר גילו שהוא לא מעשי, לא כלכלי, או פשוט רעיון גרוע במיוחד. דוגמה מפורטת להמחשת האפשרויות השונות מול משקיע אליעד נותן דוגמה ברורה כדי להמחיש את שלוש האפשרויות האלו. נניח שאתה הולך למשקיע ומציג לו פטנט מיוחד שהמצאת, שמאפשר להפוך מים לזהב. במקרה כזה, האפשרויות הן: אתה באמת גאון, והמצאת תהליך שאף אדם לפניך לא הצליח ... חשבת מספיק, והרגע העלית רעיון גרוע מאוד, משום שמועדון כזה יגרום לך לצרות רבות בעיר חרדית כזו. המטרה בדוגמה הזו היא להראות כמה חשוב לחשוב היטב לפני שממהרים להציג רעיון למשקיעים או להשקיע בעצמך ברעיון שטרם נבחן לעומק. סיכום ועיקר המסר של אליעד כהן ליזמים ומשקיעים חדשים המסר המרכזי בהרצאה זו של אליעד כהן הוא שאנשים שמתלהבים מרעיונות חדשים צריכים להיות זהירים ומודעים ... לא להתאהב ברעיון לפני שבודקים אותו היטב, ולהיות פתוחים לגלות שהמציאות שונה מההנחות הראשונות. איך לבדוק רעיון חדש? האם הרעיון שלי כבר קיים? גאון או משוגע? האם כדאי להשקיע בסטארט אפ? איך להכין תוכנית עסקית? איך לבדוק מתחרים בשוק? גאון או משוגע, אין למוצר שלי מתחרים, הכנת תוכנית עסקית, האם המצאתי רעיון חדש? האם אני הולך להתעשר? האם אני גאון? האם אני משוגע? איך לא חשבו על זה קודם? סקר שוק, מוצר ללא מתחרים, הכנה לפגישה עם משקיעים, חשיבה יצירתית ...
רעיון לכסף, רעיון לעסק, רעיון להקמת עסק, רעיון להמציא פטנט, רעיון לעשות כסף, האם אפשרי לעשות כסף מרעיון? איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך להרוויח כסף? יש לי פטנט, האם כדאי לי לפתוח עסק? פתיחת עסק, איך עושים כסף? יעוץ עסקי לסטארטאפים
... לכסף, רעיון לעסק, רעיון להקמת עסק, רעיון להמציא פטנט, רעיון לעשות כסף, האם אפשרי לעשות כסף מרעיון? איך לדעת האם העסק יצליח? האם כדאי לי להקים עסק? יעוץ לסטארטאפים, איך לבנות תוכנית עסקית? איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ להקמת עסק, שיטות לעשות כסף, בניית תוכנית עסקית, בדיקת היתכנות כלכלית, סוגי הוצאות בעסק, האם להקים עסק? כדאיות הקמת עסק, איך להרוויח כסף? יש לי פטנט, האם כדאי לי לפתוח עסק? פתיחת עסק, איך עושים כסף? יעוץ עסקי לסטארטאפים והפעם נסביר במידה ואתה רוצה לעשות כסף ובמידה ויש לך רעיון איך לעשות כסף, איך לבדוק את הרעיון שלך לעשות כסף? איך לנתח את הרעיון? איך להכין תוכנית עסקית? איך לדעת האם כדאי לך להשקיע ברעיון שלך משאבים? ושוב, הכל בהנחה שבא לך לעשות כסף. כי אם אתה רוצה לעשות משהו בשביל הכיף שלך, זה עניין אחד. אבל אם אתה רוצה לבחון רעיון במובן העסקי, אז איך עליך לעשות את זה? אז נניח שיש לך רעיון מהפכני, להמציא את הגלגל מחדש, או סתם רעיון לשפר מוצר קיים כלשהו, או לדוגמה רעיון לייבא מוצר מחול, או ... איך עליך לגשת לעניין לבדוק האם כדאי לך להשקיע משאבים ברעיון הזה, במידה והמטרה שלך היא אך ורק כסף בלבד. איך עושים כסף מכל דבר? אז כדי לעשות כסף מרעיון כלשהו, צריך לייצר ממנו רווחים. והרווחים, הם ההפרש בין ... לשווק את המוצר, למכור את המוצר, לנהל את העסק שלך בהוצאות שוטפות וכיוב. בכמה כסף תוכל למכור את המוצר שלך? וברמת העיקרון, השאלה הקלה ביותר שהגיוני שתתחיל לשאול אותה, היא השאלה הבאה: לדעתך, כמה כסף לקוחות ... על עלויות חד פעמיות, כגון עלויות של הקמת העסק, עלויות של פיתוח מוצר וכיוב, אלא בהנחה שתעבור את המשוכה של כל העלויות החד פעמיות, נניח שתרצה עכשיו לייצר יחידה אחת של המוצר שלך ולהביא אותה לכדי מכירה לאותו ... ואחדד: יתכן שלא יהיה לך כסף, להקים את העסק. אבל זה עוד נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם יש לך מוצר רווחי ורעיון רווחי שאפשרי לעשות ממנו כסף, דהיינו, שהעלות הייצור השוטפת שלו, פלוס כל ההוצאות של ... של המוצר, הרי שזה מוצר רווחי ותוכל למצוא משקיע שישקיע בך כסף, כדי שתוכל להגיע לשלב של לייצר את המוצר שמרוויח לך כסף. ולכן כאן יש דגש, לא על כמה עולה להקים את העסק, אלא על כמה יעלה לייצר ולמכור יחידה אחת בלבד, ביחס לכמה תוכל למכור את אותה היחידה האחת. מהם 3 סוגי ההוצאות בעסק? אז עכשיו אתה צריך לנסות להבין, מה בעצם יהיו ההוצאות השוטפות שלך בעסק שלך. ואיך תדע? אז בגדול צריך לחלק את כל ההוצאות בעסק ל 2 חלקים. חלק 1 - הוא העלות לייצר את יחידת הייצור האחת והבודדת, לצורך אספקה ללקוח. דהיינו, נניח שלא היית צריך להשקיע שקל בשום דבר, מלבד בלייצר את המוצר שלך כדי שהלקוח יוכל להשתמש בו, כמה זה היה עולה לך? וכאן אפשרי לתת מספר כלשהו, בהנחה שתייצר X יחידות וכיוב. חלק 2 - יהיה כל ... המוצר? כמה לדעתך יעלו כל שאר העלויות של העסק? ותנסה להבין את זה, ביחס ליחידת ייצור אחת. דהיינו, כמה יעלה לייצר יחידה אחת (עלות ייצור שולית), כמה יעלה לשווק ולמכור יחידה אחת, וכמה יהיו כל העלויות מסביב ...
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
... בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית למה אנשים מרגישים תקועים ולא מצליחים להגשים מטרות עסקיות? אנשים רבים חווים תחושה של תקיעות בחיים ובעסק, ומתקשים להשיג את המטרות שהם קבעו לעצמם, למרות שהם יודעים ... מהי הדרך לצאת מתקיעות ולהתחיל לפעול להגשמת המטרות? לפי אליעד, כדי לפרוץ את החסימה ולהתחיל לבצע פעולות שמובילות למימוש מטרות עסקיות ואישיות, על האדם לבצע סדרה של פעולות מחשבתיות ברורות. ... כדי להבין לעומק את הסיבות לחוסר הפעולה. השלב הראשון הוא לזהות בדיוק מה הפעולות שהאדם רוצה לעשות ואינו עושה. למשל, אם יש לאדם עסק חדש והוא רוצה להתקשר ללקוחות פוטנציאליים, עליו לשאול את עצמו ... למשל, האדם עשוי להימנע מלהתקשר ללקוח מתוך פחד מדחייה, או מתוך חשש שאם יתקשר והלקוח יביע עניין, זה יחייב אותו להמשיך בתהליך העסקי שהוא עדיין לא מוכן לו לגמרי. איך להתמודד עם הפחדים והחששות שמעכבים הגשמה עסקית? כדי להתמודד עם פחדים אלה, על האדם לברר באופן ברור ... האדם למעשה חי בכישלון וודאי. אליעד מבהיר שהפחד להיכשל מפעולה הוא למעשה כישלון ודאי משום שאם לא מנסים, בוודאות לא מגיעים להצלחה. האם תמיד כדאי לפעול למרות החששות והספקות? אליעד מדגיש כי לא תמיד יש תשובה חד - משמעית אם עדיף לפעול ולהסתכן בכישלון, או לא לפעול ולחיות באשליה שאולי היתה הצלחה אם רק היו מנסים. הוא מציג שאלה מהותית נוספת שאדם צריך לשאול את עצמו: מה יותר גרוע, להיכשל לאחר שניסית, או לא לנסות כלל ולהישאר עם ההרגשה שאולי יכולת להצליח? ההבנה החשובה כאן היא שההימנעות מפעולה עשויה לתת לאדם תחושת ... אך למעשה היא משמרת מצב של כישלון קבוע. לעומת זאת, פעולה למרות החששות מאפשרת לאדם ללמוד, להשתפר, וליצור הזדמנויות אמיתיות להצלחה. למה אנשים דוחים פעולות למרות שהם יודעים מה לעשות? אנשים רבים ... החסרונות של אי - פעולה, ואז להחליט באופן מושכל. לסיכום: איך יוצאים מתקיעות ומתחילים להגשים מטרות? לסיכום, כדי לצאת מתקיעות עסקית ולהתחיל להגשים מטרות, האדם צריך להבין לעומק את הפחדים ... שפעולה מעשית, אפילו לא מושלמת, עדיפה על פני חוסר פעולה. רק על ידי התמודדות אמיתית עם החששות, האדם יוכל להגיע לפריצת דרך עסקית ולמימוש עצמי אמיתי. איך לצאת מתקיעות עסקית? כיצד מתמודדים עם פחד מהצלחה? איך מתמודדים עם דחיינות בעסקים? האם עדיף לפעול ולהיכשל או לא לפעול כלל? איך יוצרים פריצת דרך עסקית? איך להתמודד עם חשש מהתחייבות? מה הסיבות האמיתיות לדחיית פעולות עסקיות? ...
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים מה זו עלות אלטרנטיבית ולמה יזמים חייבים לחשב אותה? אליעד כהן מסביר את אחד המושגים המרכזיים ביותר עבור כל מי שרוצה להקים עסק או להיות יזם מצליח: עלות אלטרנטיבית. מושג זה מתאר את ההפסד של האפשרויות האחרות שהיו פתוחות בפניך כאשר בחרת לפעול בדרך מסוימת. לדוגמה, אם ... האמיתי, משום שלא לקחת בחשבון את העלות האלטרנטיבית. עלות אלטרנטיבית במקרה הזה היא הסכום שהיית יכול להרוויח אילו היית משקיע את אותו הזמן והמאמץ בעבודה אחרת. למשל, אם במקום לפתח את המוצר בבית, יכולת לעבוד בתור שומר ולהרוויח 7,000 שקלים באותו חודש. ... כשאתה קונה חומרי גלם? אליעד כהן מדגים כיצד יש לחשב עלות אלטרנטיבית גם במקרה של קניית סחורה. כשאתה קונה חומרי גלם לעסק, העלות אינה רק מחיר חומרי הגלם עצמם. אם יצאת מהבית ונסעת לקנות שולחן, אתה חייב להוסיף לחישוב גם את הכסף שהיית יכול להרוויח בזמן הזה אילו היית עושה עסק אחר, כמו עבודה מזדמנת או עסקה אחרת שהיית יכולה להניב לך הכנסה מיידית. כך, כל רגע וזמן שאתה משקיע בהשגת חומרי גלם נחשב כחלק מהעלות של הסחורה שלך. מה הטעות הנפוצה בחישוב עלויות בנדלן וכיצד להימנע ממנה? אליעד כהן מביא דוגמה ... אותה במיליון ומאתיים אלף. לכאורה, יש לך רווח של 200 אלף שקלים, אך זה לא כל הסיפור. בחישוב הזה מתעלמים מזמן החיפוש וההשקעה בדירה. הזמן שהשקעת בחיפוש דירה הוא זמן שיכולת להשקיע במקור הכנסה אחר, אפילו עבודה פשוטה כמו בייביסיטר או שומר, שבה היית יכול להרוויח כסף. לכן, הזמן הזה הוא עלות אלטרנטיבית שאתה חייב לחשב אותה כחלק מעלויות ההשקעה שלך בדירה. כיצד לחשב בצורה נכונה את הרווחיות של המוצר שלך? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לחשב נכון את הרווחיות של כל מוצר או עסק שאתה רוצה להקים, אתה חייב לקחת בחשבון את העלות האלטרנטיבית. זה לא מספיק לדעת כמה כסף הוצאת בפועל על המוצר. אתה חייב להוסיף ... גם את כל הרווחים שיכולת להרוויח בזמן הזה אילו היית עושה משהו אחר. רק כאשר אתה עושה את החישוב הזה, אתה באמת מבין האם העסק או המוצר שלך רווחי או לא. אדם שלא מבין את המושג הזה, ומדלג על החישוב החשוב של העלות האלטרנטיבית, ככל הנראה לא יצליח בעסקיו, משום שהוא אינו מבין לעומק את האופן שבו באמת מחשבים עלויות והכנסות בעולם העסקים. איך לחשב עלות אלטרנטיבית? מה הטעויות הנפוצות של יזמים? כיצד לחשב רווחיות של מוצר? מה זו עלות ההזדמנות? האם להקים עסק?
סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש? וכאן נדבר על אנשים שיש להם רעיון לסטארטאפ. דהיינו, על אנשים שיש להם רעיון להמציא משהו והם חושבים שאולי אפשרי להקים סטארטאפ לעשות כסף מהרעיון שלהם. וכאן נסביר, על עוד אחד מהדברים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים תוכנית עסקית לסטארטאפ וכיוב. ולפעמים יש לאנשים רעיון לפתוח עסק ולדעתם יש להם רעיון מצוין שיהיה לו הרבה ביקוש והם חושבים לכבוש את העולם, עם הרעיון שלהם שיהיה לו הרבה ביקוש. אבל הם צריכים לקחת בחשבון עוד כל מיני דברים... וכאן נדבר ... כי אולי כולם רוצים פרארי ברמה העקרונית, אבל לא כולם רוצים לקנות פרארי במחיר שאתה רוצה עבורו. לכן כאשר מישהו חושב להמציא משהו וכאשר למישהו יש רעיון לסטארטאפ וכיוב , עליו להפריד בין השאלה של: האם למוצר שלו יהיה ביקוש, שזאת שאלה אחת. לבין השאלה: האם למוצר שלו יהיה גם ביקוש ביחס למחיר המכירה של המוצר, שזאת שאלה נפרדת. ומחיר ... גם את העלויות לפרסם את המוצר ולא רק לייצר את המוצר. ובקצרה אומר, שגם לגבי ההיצע יש דברים שצריכים לשאול. לדוגמה האם ההיצע יגדל? מה הסיכוי שיכנסו מתחרים לעסק שלך? מה היכולת של המתחרים שלך להעתיק אותך? מה היכולת של המתחרים שלך, לבנות מוצר דומה למוצר שלך, אולי ביותר זול? אולי כבר יש להם מוצר דומה, שיהיה זול לשדרג אותו למוצר ... אלא צריך גם להמציא את הרעיון, שיהיה לו הרבה ביקוש, יותר מהיצע, גם ביחס למחיר המכירה של המוצר וכמובן שיש עוד שיקולים נוספים, כמו שאפשרי להעמיק עוד כאן סטארטאפ וכאן הקמת עסק ועוד. ...
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
... לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח ולהצליח בסטארטאפ? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות מפתח בתחום הסטארטאפים, פיתוח מוצרים, וההשקעה הנדרשת להצלחתם. עיקר השיח מתמקד בסוגיות של פיתוח עסקי, האם להשקיע יותר בפיתוח המוצר או בשיווקו, ומהן הדילמות שסטארטאפים נתקלים בהן בדרך להצלחה. למה סטארטאפים נכשלים? אליעד מציין כי רוב הסטארטאפים נכשלים משום שהם לא מצליחים לפתח מוצר שמצליח להימכר או כי הם לא מצליחים למכור אותו למספר מספיק של לקוחות. הכישלון עשוי לנבוע מהשקעה לא נכונה בפיתוח המוצר או בשיווקו. אחת הדילמות המרכזיות היא כיצד להקצות את המשאבים בצורה נכונה בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם. ... עבור מחקר ראשוני שיבדוק אם הפיתוח אפשרי. במקרה הזה, הלקוח מקבל את התחייבות המפתח רק לפיתוח טכנולוגי ולא להצלחה מלאה של המוצר בשוק. תהליך של פיתוח מול מכירה אליעד מדגיש את הצורך ... יודע מי יהיו הלקוחות, מה הם צריכים ומה המחיר שהם מוכנים לשלם, יש סיכון גבוה שהפיתוח לא יצליח. במקרים רבים, יזמים מתחילים לפתח את המוצר כי הם מאמינים שהוא טוב, אך ללא הבנה ברורה של דרישות השוק, הסיכון הוא גבוה. פיתוח עסקי וייעוץ לסטארטאפים אליעד מציע דרכים להצליח גם כאשר היזם לא בטוח האם להשקיע בשיווק או בפיתוח. אם היזם לא מרגיש שהוא מסוגל להציג את המוצר בצורה אפקטיבית, ייתכן שזו בעיה של חוסר ביטחון עצמי או יכולת מכירה. במקרה כזה, יש מקום להשקיע בהכשרה בתחום השיווק והמכירות, ואליעד אף מציע להיעזר בייעוץ מקצועי לעסקים ולסטארטאפים, כדי להגדיל את הסיכוי להצלחה. השפעת השיווק על הצלחת הסטארטאפ מכירת המוצר היא לא פחות חשובה מהפיתוח עצמו, ולעיתים ההשקעה בשיווק עשויה להיות זו שמובילה ל
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? ... לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה איך להציג מוצר חדש ללקוח כך שהוא יראה בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא ... את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, השאלה היא כיצד להציג להם את הפוטנציאל של המוצר או הפטנט באופן שיגרום להם להבין את הסיכון ... לרווחים עתידיים. השיחה נסבה גם על סוגי סיכון שהמשקיע עשוי לחשוש מהם, ומהם הצעדים שעליו לנקוט כדי למזער את הסיכון מבלי לוותר על אפשרויות רווח ... יצליח ולשלול את החשש מכישלון על ידי הצגת מידע שמזכיר למשקיע את היתרונות של מה שיכול לקרות אם המיזם יצליח. מהו המודל לשכנוע בתהליך מכירה? אליעד מסביר שיש שני מרכיבים עיקריים בתהליך השכנוע: התועלת המיידית וההשלכות לטווח הארוך. כדי לשכנע לקוחות לקחת סיכון ולקנות את המוצר, יש להדגיש את היתרונות המיידיים של המוצר, כמו גם את ... - אם הוא חושב שהתועלת תהיה גבוהה יותר מהנזק. על מנת לשכנע לקוחות להרגיש ביטחון במוצר חדש, יש להקטין את החשש ולאפשר להם להבין מה תהיה התועלת המיידית ... מאוד, שמפצות על כל סיכון, וכך להוריד את החשש מהנזק. איך לשכנע לקוח? שיווק ומכירות הדרכה לאנשי מכירות יזמות והנעת לקוחות כיצד למכור מוצר? הכנה למפגש עם משקיע החדרת מוצר לשוק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להביא?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להביא?, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, מאמן אישי רוחני, מאמן אישי קואצ'ינג בתחום איך להביא - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1563 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 21:36:22 - wesi1