אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת? ✔ובו יתבאר, כיצד אפשר ללמד, כל אחד, כל דבר? דהיינו, כיצד אפשר לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת?
ובו יתבאר, כיצד אפשר ללמד, כל אחד, כל דבר? דהיינו, כיצד אפשר לגרום גם לילד קטן, להתחבר רגשית ושכלית (לפי יכולת הקיבולת השכלית שלו), לכל רעיון, מעולמם של המבוגרים? כי כל אחד רוצה, שהילד שלו יצליח. וכדי להצליח, לפעמים צריך לחשוב בצורה בוגרת. וההורה מנסה ללמד את הילד שלו את צורת המחשבה הבוגרת. אבל יש פער, בין צורת המחשבה הבוגרת, לבין יכולת ההכלה של הילד.

כי האדם הבוגר, לא הפך להיות אדם בוגר ביום אחד. ואף אחד לא נהיה הורה, ביום אחד. והאדם מתפתח בחייו, ולאט לאט הוא לומד דברים חדשים וצובר ידע, והיכולות השכליות של האדם מתפתחות. עד שבסופו של דבר, האדם מגבש לעצמו את צורת המחשבה הבוגרת. ועכשיו ההורה רוצה להנחיל את המורשת שלו ואת התובנות שלו, לדורות הבאים.

והאדם לומד מהניסיון של עצמו, אך גם מניסיונם של אחרים. וההורה רוצה שהילד שלו יחסוך לעצמו טעויות, ושילמד מהניסיון שלו כהורה. אבל לילד, יש את היכולת השכלית שלו. וההורה לא תמיד יודע לדבר בשפת הילד. והשאלה היא, איך אפשר להעביר צורת מחשבה בוגרת, לילד קטן?

ונוסיף ונאמר, כי השאלה הזאת, היא גם כללית יותר. כי יחסי הורה וילד, קיימים בין כל שני גורמים בעולם, שאחד מהם מנסה ללמד משהו מישהו אחר. כי כל אדם בעולם שמנסה להסביר משהו למישהו, הרי שהוא בעצם סוג של הורה, שמנסה לשתף את חוכמתו וניסיונו האישי, עם האדם האחר. והשאלה המרכזית היא, איך אפשר לגרום למישהו, להבין דברים מסובכים, בצורה פשוטה?

ולפני שנסביר מה לעשות ברמה המעשית, נסביר בקצרה את העניין בשורשו. והוא, כי כל הדברים שיש בעולם, וכל הדעות שיש בעולם, הן כולן ביטוי של דבר אחד. ומאחר שכל הדעות שיש בעולם, הן כולן ביטוי של אותו הדבר, ממילא יש קשר ודרך, בין כל דבר לבין כל דבר אחר. כי הכל מחובר אחד לשני. וכל שכל שיש בעולם, וכל דעה שיש בעולם, הם באים לידי ביטוי בכל שכל ובכל דעה אחרת, ואפילו בהפך של עצמם.

ומי שיודע כיצד כל דבר בא לידי ביטוי בכל דבר, הוא גם יכול לומר כל דבר, בכל דרך שהוא רוצה. ועל ידי זה, הוא יכול לבטא כל רעיון וכל שכל, בכל רמה שהוא רוצה, לפי הרמה של זה ששומע אותו.

וברמה המעשית, מה יעשה האדם שהוא לא יודע את הדרך ואת הקשר שיש, בין כל הדברים ובין כל הדעות שיש בעולם. מה יעשה הוא, וכיצד יחנכו ההורים את ילדיהם?

והתשובה היא, כי הדרך להעביר לילד, כל מסר בוגר, היא על ידי זה שמדברים איתו בשפה שלו. כי כל אדם בעולם, מסוגל להכיל בתוכו, את כל הרעיונות שקיימים בעולם. אלא שההבדל הוא, רק בעוצמה ובחדות של הדבר. אבל גם ילד קטן, גם הוא יכול להכיל בתוכו כל רעיון שיש בעולם. אלא שהוא יכול להכיל כל רעיון, במינון יותר חלש ובמינון שונה, משל האדם הבוגר.

וכאשר ההורה רוצה ללמד את ילדו איזה שכל כלשהו של אדם בוגר, על ההורה לנסות להתבונן היטב, ולנסות לראות, כיצד השכל הזה הבוגר, כיצד הוא יכול לבוא לידי ביטוי בעולמו של הילד. ולאחר מכן, במקום שההורה יאמר לילד, את מה שהוא רוצה לומר בצורה ישירה, על ההורה לנסות להורות לילד את הדרך, בצורה עקיפה ובשפה של הילד.

והדוגמה הפשוטה ביותר להסביר את העניין הזה, היא באמצעות העניין של המשלת המשלים. כי לפעמים רוצים להסביר לאדם איזה עניין, ומסבירים לו את העניין באמצעות משל ונמשל. כאשר המשל, הוא מעולמו של זה ששומע את המשל. וכאשר ההורה רוצה להסביר לילד שלו איזה רעיון בוגר, על ההורה לנסות למצוא איזה דבר פשוט, שבתוכו יהיה ניתן להכניס צמצום חלקי של השכל הגדול. ואת הצמצום הזה של השכל, אותו לתת לילד בשפה שלו.

ואם נהפוך את העניין לעוד יותר מעשי, אז הצורה הפשוטה ביותר לעשות את זה, היא על ידי זה שההורה לוקח את צורת המחשבה הבוגרת, ומנסה לחבר אותה לילד, בתוך החיים של הילד עצמו ובתוך העולם האישי של הילד.

וניתן דוגמה: ילד שמסרב להתבגר וממשיך לשחק בבובות ובמשחקי ילדים שונים של ילדים שקטנים מגילו. ולפעמים ההורים נכנסים ללחץ, מכך שהילד לא מתפתח מבחינה אישית. וההורים רוצים לראות את הילד שלהם, מתחיל לשחק במשחקים של ילדים יותר בוגרים. ואז בד"כ נוצר עימות כלשהו, בין הילד לבין ההורים. וההורים מנסים לגרום לילד להתבגר, ולזרוק את משחקי הילדים שלו, ולהחליף אותם למשחקים של ילדים יותר בוגרים.

אבל, הדבר הזה, הוא גם יוצר עימות, והוא גם לא תמיד עובד, והוא גם מיותר. כי יש דרך ממש פשוטה, לגרום לילד להתבגר ולחשוב בצורה בוגרת, גם בלי לאלץ אותו לשנות את הצורה החיצונית של המעשים שלו. וכיצד?

ובדוגמה הנ"ל של הילד שמשחק בבובות ובמשחקים שאינם לגילו, על ההורה לא להילחם בילד שלו. אלא במקום זה, על ההורה לעודד את הילד שלו להמשיך לשחק במה שהוא רוצה, אבל להוסיף לזה תוספת בוגרת. ובדוגמה של הילד שמשחק בבובות, על ההורה לאפשר לילד שלו להמשיך לשחק בבובות, אבל לגרום לו להתייחס למשחק בבובות בצורה יותר בוגרת.

כי אפילו לשחק בבובות, אפשר לעשות גם את זה, בצורה בוגרת יותר ובוגרת פחות. כי הילד שהוא תינוק והוא משחק בבובות, הוא משחק עם הבובות בלי שכל כלשהו. אלא הוא סתם משחק איתן בלי סדר כלשהו, או תרחיש כלשהו וכיו"ב. אבל יש אנשי מקצוע בוגרים לחלוטין, שהם משחקים עם בובות בצורה בוגרת, כגון העניין של בובות תיאטרון וכל כיו"ב. כי אפשר לעשות מופעי בובות, ואפשר לעשות הצגה של בובות. ואפשר לעשות המון דברים בוגרים, עם משחק בבובות.

והילד שאוהב לשחק עם בובות מסיבה כלשהי, לא צריך להילחם בו, אלא צריך לנסות לנתב את המשחק שלו עם הבובות, למשהו יותר בוגר. ולדוגמה, ההורה יכול להציע לילד שלו, לעשות איזה משהו שכלי עם הבובות. כגון להציע לילד ליצור איזו הצגה של הבובות, או איזה התרחשות של אירועים עם הבובות, או כל דבר שמשלב יותר שכל, בתוך המשחק עם הבובות.

כי מצד האמת, כולם משחקים עם בובות. ויש ילד שמשחק עם רכב צעצוע, ויש אדם בוגר שמשחק עם רכב גדול יותר. אבל גם המבוגרים, גם הם משחקים בבובות, אלא שארגז המשחקים שלהם, הוא גדול יותר ויקר יותר ומשוכלל יותר. ועיקר ההבדל במהות, בין המשחק של הילד בצעצועים שלו, לבין הצעצועים של המבוגרים, הוא בשכל שמושקע במשחק.

כי יש ילד שמשחק במונופול. ויש לעומתו אדם בוגר, שמשחק עם כסף בבורסה. והכל זה אותו הדבר, רק בצורה אחרת. ולמרות שיש הבדל חיצוני באיך שנראים המשחקים של הילדים, ובאיך שנראים המשחקים של המבוגרים, הרי שמצד האמת, עיקר ההבדל הוא, בעד כמה שכל מושקע במשחק. ואפשר לשחק במשחקי ילדים, עם יותר שכל, מאשר מבוגרים, שמשחקים במשחקי מבוגרים.

וכדי לגרום לילד להתבגר, לא צריך לנסות לשנות לו את המעשים שלו, אלא כן צריך לנסות לקחת את צורת החשיבה הבוגרת, ולנסות לשלב אותה בתוך העשייה הילדותית של הילד. כי ההתבגרות של הילד תתרחש הרבה יותר מהר, לא בגלל שהוא יתחיל לעשות דברים אחרים, אלא בגלל שהוא יתחיל להסתכל על הדברים אחרת.

ולפעמים נדמה להורה, שהילד שלו צריך לעשות דווקא משהו מסוים. אבל הילד, לא בהכרח מסוגל להכיל מבחינה שכלית ורגשית את השכל ואת המחשבה של ההורה. ובמקרה כזה, אם זה לא ממש עקרוני, אז על ההורה להיות חכם ולהשתמש בסוג של פסיכולוגיה הפוכה.

דהיינו, במקום לומר לילד, לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, במקום זה תאפשר לו לעשות את מה שהוא רוצה, אבל תנסה לגרום לו לעשות את מה שהוא רוצה לעשות, בשילוב של צורת המחשבה הבוגרת, שאתה רוצה שהוא יתרגל לחשוב לפיה.

כי אם הילד היה חושב בצורה בוגרת, ממילא לא היו שום חילוקי דעות...
איך להיות יותר חכם התבוננות ליצור מבוגרים חשיבה הגיונית שיפור יכולות קוגניטיביות דלוזיות מגלומניות היש והאין יכולת הכלה יכול להיות משוגעים איך לדבר איך לדבר עם הילד איך לחנך איך לחנך ילד איך לחנך ילדים הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים חינוך חינוך ילדים חשיבה חשיבה בוגרת ילד ילד קטן ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לדבר לדבר עם הילד לחנך לחנך ילד לחנך ילדים מחנך מחנכים
מה היה לפני בריאת העולם? האם אפשרי לדבר על כך?
...שינוי כלשהו דהיינו, לפני ואחרי הבריאה. ברגע שהאדם אומר משהו כלשהו על אלוהים, כגון לדוגמה אומר שאלוהים ברא את העולם, הרי שבאותו הרגע הוא כבר הפך את אלוהים למשהו ממשי שאפשר לדבר עליו ולהגדיר אותו. ניתן לקבל את הטענה שאלוהים הוא מעבר לשכל וכולי, אך זה בעצם אומר שאין מה לדבר עליו, ואי אפשר לייחס לו פעולה כלשהי, אי אפשר לייחס לו רצון כלשהו וכולי. כמו כן ניתן לקבל את הטענה שאי אפשר לדבר על מה שהיה לפני בריאת העולם, אך ממילא זה אומר שגם אי אפשר לומר שהעולם...
קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 3
...אך הרגש של האדם אומר לאדם דבר אחר ממה שהשכל שלו אומר לו, ולכן קשה לאדם לעשות את מה שקל לו לדבר. הסיבה לכך שהרגש חושב אחרת מהשכל, היא משום שהשכל עצמו אינו מושלם. אם השכל היה מושלם, לא היה קונפליקט בין השכל לבין הרגש. גם לשכל יש את השכל שלו וגם לרגש יש את השכל שלו. ולכן כאשר קל לדבר וקשה לעשות, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות במקרה כזה, זה לעשות את מה שקל לעשות, דהיינו, להתחבר לחלק שבו הרגש והשכל מסכימים. בכל מצב תמיד יש דבר כלשהו שעליו גם השכל וגם הרגש...
קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 2
...שאז לא היו לו רצונות נסתרים בתוכו, כי הכל היה גלוי לאדם ברמת המודעות שלו. ואז יכול האדם לקבל החלטה נכונה יותר מה לעשות עם הרצונות השונים שלו. כגון לדוגמה, אולי להחליט לנסות רק להמעיט בעישון, או אולי לקבל החלטה ברורה להפסיק לעשן לגמרי ולבצע זאת. כיוב לגבי אכילה לא בריאה. על האדם לנסות להבין מדוע הוא אוכל לא בריא. מדוע הוא רוצה כן לאכול בצורה בריאה. וכיצד הוא נותן מענה לרצונות השונים שלו. היכולת לקבל החלטה ברורה לגבי מה לעשות בפועל, אפשרית רק כאשר...
קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 1
...לנסות לעשות את מה שכן קל לו לעשות. הקושי לעשות את מה שצריך לעשות, נובע ממאבק כלשהו שיש בתוך האדם, בין המחשבות רצונות רגשות שלו. באדם יש כוחות שונים שכל אחד מהם מושך לכיוון אחר. וכאשר כל אחד מושך לכיוון אחר, קשה להתקדם. במקרה כזה, הדבר הטוב ביותר לעשות, הוא למצוא את הנקודה שעליה כולם מסכימים, ולנסות לעשות אותה. על האדם לנסות למצוא איזה נקודת אמת, שעליה מסכימים הרצונות המנוגדים שלו, דהיינו, גם הרגש וגם השכל, ואת הנקודה הזאת על האדם לנסות לעשות. וכאשר...
מה לעשות כאשר קל לדבר אבל קשה לעשות?
מה לעשות כאשר קל לדבר אבל קשה לעשות?
... היא דרך השוואה למצבים אחרים, שבהם דווקא יש לאדם אנרגיות גבוהות לעשות פעולות קשות מאוד. לדוגמה, אם ילד נפצע, האם מסוגלת להרים אותו ולסחוב אותו למרות המשקל שלו, כי ברגעי מצוקה קיצוניים מתגלים אצל האדם כוחות מיוחדים. איך לתעל ... למשפט אין דבר העומד בפני הרצון. מה קורה כשאדם באמת רוצה משהו? אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה: כאשר ילד מאוד רוצה ללכת ללונה פארק, כל המכשולים בדרך נראים לו חסרי משמעות. הרצון החזק להגיע ליעד הופך כל מכשול ושיבוש לבלתי מורגשים. ... כן האדם עושה דבר קשה? כאשר הוא בעת צרה. למשל, כאשר נפצע בן של האם, היא כאילו לא מרגישה את המשקל של הילד כאשר היא נושאת אותו. כי כאשר האדם מגיע למצב קשה, הוא מוצא בתוכו כוחות מיוחדים ומרגיש שהוא יכול לעשות דברים קשים. אבל בחיי היומיום ... רוצה יותר את הדבר, כך הקושי פחות מעניין אותו. מהו קושי? קושי הוא מציאות שהאדם אינו רוצה אותה. כשילד רוצה למשל להגיע לפארק ויש מכשולים בדרך, אזי תחושת הטוב שיושג מתגברת על כל תחושות הקשיים. והוא לא מרגיש את הקשיים כלל. כי תחושת הרע ...
משה רבנו, צדיק כמו משה רבנו, יכולת אנושית, מסירות נפש, גבול השכל האנושי, מאה אחוז, לדבר את האמת, מימוש עצמי
משה רבנו, צדיק כמו משה רבנו, יכולת אנושית, מסירות נפש, גבול השכל האנושי, מאה אחוז, לדבר את האמת, מימוש עצמי
...באמת, בצורה מוחלטת, ולא לסמוך על תיאוריות או על אמונות חיצוניות. רוב האנשים, לדבריו, מבססים את ההבנות שלהם על דברים חיצוניים ולא על ידיעה מוחלטת שלהם עצמם. איך אדם יכול להגיע למימוש עצמי לפי אליעד? אליעד מתאר מצב שבו אדם מגיע ל - 100% של המימוש העצמי שלו. כאשר האדם באמת עושה את המקסימום האפשרי עבורו, הוא חווה שלמות אמיתית, ומפסיק לרצות דברים אחרים. אם אדם עדיין רוצה דברים אחרים, סימן שהוא לא באמת עושה את המקסימום האפשרי עבורו. הרצון למשהו אחר תמיד...
אין תשובה מוחלטת, תשובה יחסית, תשובה חלקית, לדבר אמת, לומר רק את האמת, מהי נשמה, תשובות לשאלות, שתיקה
אין תשובה מוחלטת, תשובה יחסית, תשובה חלקית, לדבר אמת, לומר רק את האמת, מהי נשמה, תשובות לשאלות, שתיקה
...הוא בסופו של דבר ריק מתוכן מוחלט, כי תמיד אפשר להטיל ספק או לשאול שאלות נוספות. מדוע כל תשובה היא רק חלקית ויחסית? אליעד מבהיר כי כל שאלה וכל תשובה הן בעצם ביטוי של חיסרון מסוים. הרצון לקבל תשובה מוחלטת מבוסס על חוסר ביטחון או חוסר וודאות פנימית. אם אדם היה בטוח לחלוטין באמת מסוימת, לא היו לו שאלות לגביה. למשל, אם מישהו טוען אני רעב לאחר שאכל ארוחה גדולה, התגובה האוטומטית תהיה אבל אכלנו כבר הרבה. אליעד מסביר שתגובה זו אינה מדויקת, כי היא מניחה הנחות...
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
... לסובייקטיבי, ולהיות מודע באופן תמידי לכך שאין שום דבר שהוא מוחלט או וודאי בצורה מוחלטת. איך לדבר נכון? מהו תת מודע? האם אפשר לסמוך על החושים? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך לשפר זוגיות טובה? האם הכל יחסי או אובייקטיבי? ...
אהבה חולנית, רגשות מעורבים, אהבה חולה, אהבה מודחקת, אהבה עמוקה, אהבה כואבת, קונפליקט רגשי - אהבה לדבר שעושה לך רע
...הדבר. כי האדם קשור לדבר, בגלל היתרונות שבו. והאדם יכול להפסיק לאהוב את הדבר שגורם לו להרגיש רע, אם הוא יצליח להפסיק לרצות את היתרונות של אותו הדבר. וזה אפשרי, או על ידי זה שהאדם מחפש ומוצא את החסרונות שיש באותם יתרונות. דהיינו, שהאדם גורם לעצמו לחשוב ולהבין, שאותם יתרונות הם בכלל חסרונות. או על ידי זה שהאדם מצליח להשיג את אותם יתרונות, בצורה חלופית, שהיא אינה תלויה באותו הדבר שגורם לו להרגיש רע. דהיינו, שהאדם מוצא את הדרך, להשיג את אותם היתרונות...
ה"אני", מי אני, מה אני, מהות התודעה העצמית, מהות הנשמה, מהות המציאות, מהי נשמה, דימוי דבר לדבר, לראות את עצמך
ה"אני", מי אני, מה אני, מהות התודעה העצמית, מהות הנשמה, מהות המציאות, מהי נשמה, דימוי דבר לדבר, לראות את עצמך
...יש הבדל בין אני לשולחן, לכיסא או לאצבע? ברמת התפיסה הראשונית, אליעד מסביר שאין הבדל מהותי בין האני הפרטי לבין כל עצם אחר במציאות. הכל עשוי מאותם אטומים וחלקיקים. רק מתוך נקודת מבט מצומצמת נוצרת האשליה של נפרדות. אם מתבוננים מהנקודה הראשונה, נקודת האחדות, אז הכל הוא בעצם אותו הדבר ואין שום הבדל אמיתי בין אצבע, כיסא, שולחן או האדם עצמו. מה ההבדל בין חיים מתוך שינה לחיים מתוך התעוררות? אליעד מציין שתי אפשרויות להתנהלות בעולם: מתוך שינה או מתוך התעוררות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לדבר עם..., איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדבר עם..., איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מאמן מנטלי, מאמן אישי לפרישה בתחום איך לדבר עם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 06:46:02 - wesi1