אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום למישהו? ✔NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להשפיע על אנשים ולשכנע אנשים? וכיצד באפשרותך לגרום לאדם שיהיה לו אינטרס אישי להקשיב לך? והפעם אדבר על סיטואציה שבה אתה רוצה לגרום למישהו לבקש ממך משהו, ואתה חושב שהוא נמנע מלבקש ממך את הדבר, משום שהוא מרגיש שלא בנוח לבקש ממך את אותו הדבר.

וזה יכול להיות לדוגמה אדם שזקוק לעזרה כלשהי, והוא מתבייש לבקש ממך עזרה. ואתה רוצה לגרום לו לבקש ממך עזרה. או לדוגמה אדם שצריך את עזרתך וכיו"ב, אבל הוא מרגיש שהוא לא רוצה להפריע לך וכיו"ב. ואתה רוצה לגרום לו בדרך כלשהי, כן לבקש ממך את העזרה. או לדוגמה לקוח שאתה רוצה שהוא יבקש ממך עזרה, והוא מתבייש לבקש ממך עזרה וכיו"ב.

ובאופן כללי מדובר על מצב, שבו אתה רוצה לגרום למישהו, לבקש ממך שאתה תיתן לו משהו. והאדם מסרב לבקש ממך לתת לו את הדבר. והשאלה היא, איך אפשר לשכנע מישהו לבקש ממך משהו, למרות שהוא לא רוצה לעשות זאת?

ומי שיתבונן יראה, כי בעולם שלנו יש שני סוגים של רצונות. ויש רצון לקבל ויש רצון לתת. ורצון לקבל פירושו, שיש לאדם רצון שבו הוא רוצה לקבל ממישהו משהו. ורצון לתת פירושו, רצון שבו האדם רוצה לתת למישהו משהו.

ומי שיתבונן יראה, כי כאשר יש לאדם רצון לקבל, הוא מרגיש חלש ונחות וחסר ערך. כי הרצון של האדם לקבל משהו ממישהו, בעצם גורם לאדם להרגיש את החיסרון שיש לו, ביחס לאותו הדבר שאותו הוא רוצה לקבל, וגם ביחס לאותו האדם שממנו הוא מבקש לקבל את הדבר. וברגע שהאדם מבקש ממך עזרה, הוא בעצם מודה מול עצמו, שיש לו חיסרון כלשהו, ושהוא לא מאושר ולא שמח בחלקו. כי הרי הוא מבקש ממישהו משהו. וכאשר האדם נמצא במצב של רצון לקבל, הוא מרגיש סבל וחוסר אושר, מכך שהוא כאילו משפיל את עצמו ומודה בחיסרון שלו מול עצמו, והוא בעצם נצרך לבריות וצריך עזרה וסיוע מאדם אחר.

ולעומת זאת, יש גם רצון לתת. שבו האדם מרגיש סוג של נתינה. שהוא נותן מעצמו למישהו אחר. דהיינו, האדם מרגיש, שיש לו יותר מאשר לאדם האחר. ושהאדם האחר, צריך את מה שיש לו לתת. והאדם מרגיש סוג של מילוי ושל חיזוק הערך העצמי שלו וחיזוק של הדימוי העצמי שלו. כי הוא מרגיש שיש לו כוח של נתינה. וכאשר האדם מזדהה עם רצון לתת, הוא בעצם מרגיש את היתרון שיש לו, ביחס לאותו האדם האחר שהוא נותן לו.

ובכל מקרה ניתן להבין, שיותר קל לאדם לתת ולהעניק לאדם אחר, מאשר לקבל ולבקש עזרה וסיוע מאדם אחר. כי הנתינה יוצרת אצל האדם תחושה של שלמות ושל יתרון. והקבלה יוצרת אצל האדם תחושה של חוסר שלמות ושל חיסרון.

וזה בעצם אומר, שאם ברצונך לגרום למישהו לבקש ממך עזרה כדי שתוכל לעזור לו, לשם כך עליך להפוך את הרצון לקבל, לרצון לתת. דהיינו, עליך לגרום למציאות להיראות בצורה כזאת, שבה, הוא בעצם לא יראה כאילו הוא מבקש עזרה, אלא הוא יראה כאילו הוא מציע עזרה ועוזר לאדם אחר. דהיינו, עליך לגרום לאדם להרגיש שזה שהוא מבקש ממך את הדבר, הרי שבכך הוא לא נמצא בעמדת נחיתות מולך, אלא הוא נמצא בעמדת כוח ביחס אליך. או על כל פנים, שהוא נמצא בעמדה שווה אליך. אך העיקר הוא, שהוא לא ירגיש נחות וחסר ערך עם ערך נמוך, בעקבות זה שהוא מבקש ממך את העזרה.

ואיך באפשרותך לגרום למישהו להרגיש שהוא מציע עזרה, כאשר בעצם הוא מבקש עזרה? תשובה: על ידי זה שאתה מנמיך את עצמך ביחס אליו, ועל ידי זה שאתה יוצר את הרושם, שהוא יעשה לך טובה גדולה, אם הוא יבקש ממך עזרה.

ואת זה אתה עושה לדוגמה, על ידי זה שאתה אומר לאותו אדם, לדוגמה: אני אשמח מאוד לעזור לך / אני מאוד רוצה לסייע לך ( + המרת המילה לעזור במילה לסייע) / אני מאוד אשמח אם אוכל להסביר לך על המוצרים שלנו / אני מאוד אשמח שתאפשר לי להראות לך את המבחר של המוצרים שלנו / אני אשמח מאוד אם תסכים שאני אשתתף איתך בביצוע ה...

וכיו"ב דוגמאות שונות של משפטים, שבעצם הם משדרים לתת המודע של השומע, שיש לו כוח, ושזה אתה זקוק לו ולא הוא זקוק לך. ושהוא עושה לך טובה, אם הוא יאפשר לך לעזור לו. ושאתה מאוד רוצה לעשות את אותו הדבר, שאתה רוצה לעשות עבורו. ושאם הוא רק יסכים שתעשה את אותו הדבר, בכך בעצם הוא החזק והגיבור, יעשה אותך למאושר.

והרעיון הוא, שבעצם לוקחים את חוויית הקבלה של האדם ואת הרצון לקבל של האדם, וממירים אותו לחוויית נתינה ולרצון לתת. דהיינו, באפשרותך להציג את הדברים בצורה כזו, שתגרום לאדם להרגיש, שהוא בעצם עוזר לך ועושה לך טובה, אם הוא יאפשר לך לעזור לו ואם הוא יסכים וירשה לך, להסביר לו את מה שאתה רוצה להסביר לו וכיו"ב.

ועל ידי זה שאתה ממיר את החוויה של האדם, מחוויה של בקשת עזרה, לחוויה של הצעת עזרה. דהיינו, שהוא מציע לעזור לך, ושהוא עוזר לך בכך שהוא מאפשר לך לעזור לו. על ידי זה יש לאדם יותר אינטרס לבקש ממך את אותה העזרה והסיוע.

ועוד אחדד, כי רצוי גם להמיר את המילה "עזרה", בתיאור של הפעולה בפועל של אותה העזרה. ז"א שאם לדוגמה מדובר (מתחום חינוך ילדים) על ילד שברצונך לעזור לו לעשות שיעורי בית ולעזור לו ללמוד למבחן. אז בעצם העזרה היא, בכך שאתה עושה איתו שיעורי בית ולומד איתו למבחן. ואז במקום לומר לילד "אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך בשעורי בית", במקום זה יש לומר "אני אשמח שתאפשר לי לעשות איתך את שעורי הבית ביחד". דהיינו, מסירים מהמשפט המקורי את המילה בקשה (תבקש) ואת המילה עזרה (לעזור), ובמקומם מדברים על הפעולה עצמה. דהיינו, שאתה מציג את הדברים, כאילו אתה עצמך רוצה שהדבר עצמו יקרה, בלי להזכיר את זה, שמדובר כאן על בקשת עזרה.

ואסביר יותר: המשפט שאומר "אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך בשעורי בית", מצד אחד אומנם הוא מציג את הדברים בצורה כזו שאומרת, שאם הילד יבקש עזרה בשעורי הבית, הרי שבכך בעצם הוא נמצא בחוויה של נתינה כלפי ההורה שלו, שאמר שהוא מאוד רוצה ומאוד שמח לעזור לילד בשעורי הבית. אבל מצד שני, עדיין הדברים מוצגים בצורה כזו, שאתה מאוד תשמח, כאשר האדם השני יבקש ממך עזרה / יבקש שתעזור לו. דהיינו, מהצד של השומע, אומנם הוא מבין שהוא בעצם נותן לך משהו, כאשר הוא מבקש ממך עזרה. אבל עדיין הוא נמצא בחוויה של בקשת עזרה ממך.

ולכן, הדבר היותר נכון לעשות, זה גם ליצור אצל השומע תחושה של חוויית נתינה, מכך שהוא יבקש ממך את הדבר. אבל במקום להציג את זה בצורה שמשתמע שהוא מבקש ממך עזרה וסיוע, במקום זה רצוי להציג את הדברים בצורה כזו שישתמע, שהוא נותן / מרשה / מאפשר לך לעשות בפועל את הדבר שבעצם הוא היה צריך לבקש ממך כעזרה.

דהיינו, במקום לומר ללקוח "אני אשמח לעזור לך לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורך", במקום זה רצוי לומר ללקוח "אני אשמח להסביר לך על המוצרים שלנו, כדי שתוכל ליהנות מהמוצר הטוב ביותר עבורך". או לדוגמה "אני אשמח אם תאפשר לי / תרשה לי להסביר לך על המוצרים שלנו". וכיו"ב ניסוחים שונים, שהם גם יוצרים סוג של בקשה אצל השומע ומגדירים את הסיטואציה כרצון לתת במקום רצון לקבל. אבל במקביל גם משמיטים את המילה עזרה ולבקש עזרה וכיו"ב, ובמקום זה אתה מבקש באופן ישיר מהאדם, לעשות את הדבר שאותו אתה רוצה שהוא יבקש ממך לעשות.

ועוד דוגמה: אדם מבוגר שמתבייש לבקש ממך עזרה להרים עבורו את סלי הקניות שלו וכיו"ב. באפשרות להציג את הדברים בצורה של "אני אשמח שתבקש ממני לעזור לך להרים את סלי הקניות". ואפשר לומר בצורה יותר עדינה, "אני אשמח SSשתבקש ממניSSS לעזור לך להרים את סלי הקניות" כאשר יש השמטה של "שתבקש ממני". ואפשר לומר בצורה עוד יותר עדינה "אני אשמח SSשתבקש ממני לעזור לךSSS להרים את סלי הקניות", עם השמטה גם של "לעזור לך".

ואם רוצים להיות עוד יותר מתוחכמים ולעשות את הדברים בצורה עוד יותר מקצועית, אז צריך בעצם להציג את ביצוע הפעולה של העזרה, כביצוע של פעולה שהיא לא קשורה לאדם שאתה עוזר לו.

לדוגמה: אדם מבוגר שאתה רוצה לעזור לו לסדר את החדר שלו, והוא מתבייש לבקש עזרה למרות שקשה לו וכיו"ב. אז כפי שאמרתי, אפשר לומר לו "אשמח לסדר את החדר שלך" או "אשמח שתרשה לי לסדר את החדר שלך". אבל הניסוח הזה, עדיין הוא בעייתי, בגלל המילה "שלך" שנמצאת בתוך הטקסט.

כי המילה שלך, יוצרת שייכות ומזכירה לשומע, שבעצם מדובר על זה שאתה מסדר את החדר שלו שזה בעצם עבורו. ולעומת זאת, אם תאמר "אשמח שתרשה לי לסדר את החדר" או...
רעיונות תחושה של הזדהות לא לכעוס על עצמך איך לגרום ללקוח חינוך טיפול בהערכה עצמית אפשרות לגרום למישהו לעשות נלפ מחנך תחושה nlp nlp שכנוע איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום ללקוח איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לבקש איך לגרום למישהי איך להיות בטוח בעצמי איך להיות בטוח בעצמך איך להתמודד איך להתמודד עם מישהו איך לחזק איך לחזק את הביטחון העצמי איך למכור איך למכור יותר איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו בושה בטוח בעצמי בטוח בעצמך ביטחון ביטחון עצמי ביטחון עצמי אמיתי ביטחון עצמי בחיים ביטחון עצמי גבוה ביטחון עצמי חזק ביטחון עצמי חלקי ביטחון עצמי ירוד ביטחון עצמי מופרז ביטחון עצמי נמוך בניית ביטחון עצמי בעיות ביטחון עצמי בעיית ביטחון עצמי הביטחון העצמי הביטחון העצמי של השומע הגברת ביטחון עצמי הגברת הביטחון העצמי הגדלת ביטחון עצמי הגדלת הביטחון העצמי החזרת ביטחון עצמי החזרת הביטחון העצמי העלאת ביטחון עצמי העלאת הביטחון העצמי העצמת ביטחון עצמי העצמת הביטחון העצמי הרגשת ביטחון עצמי התמודדות חוסר ביטחון עצמי חיזוק ביטחון עצמי חיזוק הביטחון העצמי חסר ביטחון עצמי לבנות ביטחון עצמי לבקש לבקש עזרה לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום ללקוחות לגרום למישהו לגרום למישהו לבקש לגרום למישהו לבקש עזרה לגרום למישהי להגביר את הביטחון העצמי להגדיל את הביטחון העצמי להוריד ביטחון עצמי להחזיר את הביטחון העצמי להיות בטוח בעצמי להיות בטוח בעצמך להעלות את הביטחון העצמי להעלות ביטחון עצמי להעצים את הביטחון העצמי להרגיש ביטחון עצמי להשיג ביטחון עצמי להתמודד להתמודד עם מישהו לחזק לחזק את הביטחון לחזק את הביטחון העצמי לחזק ביטחון עצמי ליצור ביטחון עצמי למכור למכור יותר לפתח את הביטחון העצמי לפתח ביטחון עצמי לקוח לקוחות לרכוש ביטחון עצמי לשדר ביטחון עצמי לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לבקש לשכנע מישהו לבקש עזרה לשפר את הביטחון העצמי לשפר ביטחון עצמי לתת מתבייש מתבייש לבקש מתבייש לבקש עזרה נלפ עזרה פיתוח ביטחון עצמי פיתוח הביטחון העצמי רוצה ביטחון עצמי רצון רצון לקבל רצון לתת שידור ביטחון עצמי שיפור ביטחון עצמי שיפור הביטחון העצמי שכנוע תחושת ביטחון עצמי
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי ... אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, המוכר לא צריך להיכנס מיד לפרטים ספציפיים מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא מוגדרת. למשל, אם הלקוח מחפש רכב, אך לא אומר מה בדיוק חשוב לו, המוכר צריך להציג את המוצר בצורה כללית: ... לשאול שאלות ממוקדות כמו מה הכי חשוב לך במוצר? להציג בפני הלקוח כמה אפשרויות או יתרונות שונים של המוצר, ולראות לאיזו אפשרות הלקוח מגיב יותר או שואל לגביה שאלות נוספות. לבקש מהלקוח לדרג את התכונות של המוצר לפי חשיבותן. באמצעות שאלות וטכניקות אלה, המוכר יכול לדלות מידע חשוב ולזהות את הצרכים ... על כל האפשרויות פתוחות, ומונע מהלקוח לקבל תחושה שהמוצר לא תואם את צרכיו. לסיכום, השיטה שאליעד כהן מציע היא קודם כל להבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ורק אחר כך למכור לו את המוצר בדרך המתאימה ביותר. שיטה זו מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר? הדבר החשוב ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת רוצה - כלומר, למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו. איך לברר את צרכי הלקוח? כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, יש להימנע ממתן מידע ... אלא לשאול אותו שאלות כגון: - מה בדיוק אתה מחפש? - מה המטרה שלך? - מה חשוב לך במוצר הזה? באמצעות שאלות אלו ניתן להתאים את המוצר ללקוח בצורה מדויקת יותר. אם המוכר ימהר לתת מידע כללי על המוצר לפני שהבין את צורכי הלקוח, ייתכן שהלקוח בכלל מחפש משהו אחר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף מידע? יש לקוחות שלא מוכנים לחשוף מידע על מה בדיוק הם מחפשים. במקרה כזה, אסור לקפוץ מיד לפרזנטציה של יתרון ספציפי במוצר, אלא יש לתת ללקוח מידע כללי ולא מוגדר, כדי להבין איך הוא מגיב. לדוגמה, אם מדובר במכירת רכב, ניתן לומר: הרכב הזה משלב טכנולוגיה ... באמת מחפש? כדי לאתר את הצורך האמיתי של הלקוח, ניתן להשתמש בטכניקות כגון: - לשאול שאלות ממוקדות כמו מה הכי חשוב לך? - להציג מספר אפשרויות ולראות למה הלקוח מגיב - לבקש מהלקוח לדרג את חשיבות התכונות של המוצר לסיכום הדרך הנכונה למכור ללקוח היא לא להניח מראש מה הוא מחפש, אלא לברר בצורה חכמה מה הצורך האמיתי שלו. גם אם הוא לא מוכן לחשוף זאת במפורש, ניתן ... בטכניקות של הצגת מידע כללי, הצגת מספר יתרונות ושאלות ממוקדות כדי לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא כפי שכבר הסברתי בפעם אחרת הדבר הכי טוב למכור ללקוח זה את מה שהוא רוצה, מה זאת אומרת את מה שהוא רוצה? למלא לו את החיסרון שלו. מה הכוונה? הכוונה היא שלפעמים המוכר מתמקד בלמכור את המוצר שלו בלי שהוא בכלל מבין מה הלקוח באמת רוצה, מה האינטרס של הלקוח מה הלקוח באמת מחפש וכפי שכבר הסברתי ברגע שמתחילה להתבצע עסקה המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך. בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר שלום אתה יכול לתת לי פרטים על המוצר הזה מוצר x?, עכשיו אם המוכר לא חכם מה שהוא עושה אומר לו כן אני אתן לך מידע זה ככה וככה אבל מה אתה ... הלקוח מה בדיוק אתה מחפש, מה אתה צריך? והוא לא נותן מידע הוא לא אומר מה הוא בדיוק רוצה, הוא לא אומר מה הדבר הכי חשוב לו שהוא מחפש במוצר. כי את אותו מוצר כל מוצר אפשר למכור אותו בהרבה, כל מוצר יש לו הרבה יתרונות או יש הרבה מאוד מוצרים שיש להם הרבה יתרונות והיתרונות אמורים למלא את החסרונות שיש ללקוח ואת אותו מוצר אותו פריט שאנחנו מציגים אפשר לבן אדם שמחפש תועלת מסוימת במוצר לשווק לו את המוצר, למכור לו את המוצר בצורה אחת ולבן אדם את אותו מוצר לעשות לו פרזנטציה אחרת. ולכן מה עושים בעצם אם הלקוח שאלנו אותו מה אתה צריך? והוא עדיין לא נתן תשובה מוגדרת הוא לא חשף את החיסרון שלו, מה עושים בעצם במקרה כזה? אז התשובה היא שבמקרה כזה מה שצריך לעשות זה בעצם לתת ללקוח תשובה שהיא לא מוגדרת. זאת אומרת הלקוח שאלנו אותו שאלה מוגדרת אמרנו לו מה אתה צריך? הוא לא נתן תשובה מוגדרת אמר אני צריך רכב אבל אמרנו לו איזה רכב? אמר אני מחפש רכב הוא לא אמר אני מחפש רכב למה למי, מה חשוב לו מה לא חשוב לו הוא לא חשף שום מידע. מה שבעצם צריך לעשות זה לתת לו גם תשובה לא מוגדרת, זאת אומרת לתת לו תשובה שתראה תשובה לשאלה שלו לספר לו טיפה על הרכב אבל לא להיכנס לרזולוציה גדולה מדי לאף אחד מהיתרונות של הרכב. זאת ...
לקבל העלאה במשכורת / לבקש העלאה בשכר / לנהל משא ומתן על שכר עבודה / רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע
... העלאה במשכורת לבקש העלאה בשכר לנהל משא ומתן על שכר עבודה רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע מכירות NLP שינוי עמדות לשכנע וכאן אתן דוגמה של אסטרטגיה לניהול משא ... אם לא יהיה מספיק כסף, ולחזור על אותה התחייבות בלשון הווה. דהיינו, לבקש ממנו העלאה במשכורת, כבר עכשיו, למרות שהוא אומר שאין לו ... זה שאם המצב הוא שהוא יודע שבוודאות יהיה לו כסף בעתיד, אז אפשר לבקש ממנו להעלות לך את המשכורת כבר עכשיו בהווה, על חשבון ... קודם לכן. ובסיכומו של דבר, בהחלט קיימות אפשרויות ללחוץ על הבוס שלך לתת לך העלאה במשכורת. אבל לשם כך צריך להכין מראש אסטרטגיה של ...
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
כבוד עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה
... עצמי, ערך עצמי, לבקש כבוד, לרצות שיכבדו אותך, ענווה פסולה, גאווה, פסיכולוגיה יהודית, פסיכולוגיה חילונית, פסיכולוגיה כללית, שבירת התאוות, עבודת האל לשם שמים, מתוך שלא לשמה בא לשמה למה קשה לנו לבקש כבוד מאחרים? אליעד כהן מסביר שישנם אנשים שמרגישים אי - נוחות גדולה כשהם צריכים לבקש כבוד מאחרים. מצב כזה יכול להיווצר במשפחה, במקום עבודה או בכל מקום שבו יש ציפייה טבעית שהאדם יקבל כבוד מאנשים סביבו, אך הם לא נותנים לו את הכבוד הזה באופן טבעי. ... הדבר דומה לכך שאדם לא מרגיש בנוח להגיד למישהו אחר שיכבד אותו, כי הוא חושב: מה, אני צריך לבקש ממנו שיכבד אותי? מי הוא בכלל?. התחושה הזו של למה שאני אבקש כבוד, אני מעל זה, אינה נובעת מענווה אלא מגאווה סמויה. האם הרצון לכבוד מעיד על גאווה או על ענווה מזויפת? אליעד מסביר בצורה מפורטת שהסיבה שלאדם קשה לבקש כבוד מאחרים היא לא בגלל שהוא באמת צנוע או שיש לו ענווה, אלא בדיוק להיפך - זו גאווה במסווה של ענווה. האדם אומר לעצמו: מי הוא בכלל שאני אבקש ממנו כבוד? כלומר, הוא ... צריך כבוד, כדי שאחרים יחשבו שהוא באמת אדם בעל ערך. בפועל, ככל שאדם פחות מבקש כבוד כי הוא מתבייש, זה מעיד דווקא על חוסר ביטחון וערך עצמי נמוך, לא על ענווה אמיתית. מהי ענווה אמיתית לפי אליעד כהן? אליעד מתייחס להסבר של רבי נחמן על מהי ענווה אמיתית. הוא אומר שרבי נחמן מלמד שהענווה ... ואילו הפסיכולוגיה היהודית מבטלת את האגו לטובת אלוהים. לפי התפיסה החילונית, האדם במרכז, עליו לחזק את העצמי שלו ולהשיג סיפוק אישי. לעומת זאת, בפסיכולוגיה היהודית, האדם אמור לכאורה לבטל את האגו ולהכפיף את רצונו לאלוהים. אך אליעד טוען שלמרות שזה נראה כך על פני ... גאווה? האם ענווה היא תמיד חיובית? מה ההבדל בין פסיכולוגיה יהודית לחילונית? איך להשתחרר מהרצון לקבל כבוד? מהי הדרך להתמודד עם רצון לכבוד ובקשה לכבוד? ההרצאה עוסקת בנושאים שונים הקשורים לכבוד עצמי, ערך עצמי, ותחושות הקשורות לבקשה ולקבלת כבוד. אליעד פותח את הנושא ... מפרט כיצד תחושות אלו נובעות לא מתוך ענווה אלא מתוך גאווה. הוא טוען כי מי שמרגיש לא נעים לבקש כבוד בעצם משדר את תחושת הגאווה שלו, שלפיה הוא לא צריך לבקש כבוד, כי הוא כבר שווה. לדברי אליעד, אמנם יש אנשים שיכולים לחשוב כי ככל שהם מבקשים פחות כבוד, כך הם מצביעים על כך שהם באמת שווים, אך הדבר בסופו של דבר תלוי איך אנו ... להאמין שאנחנו עושים את המצוות מתוך רצון אמיתי לשם שמיים, אך למעשה אנו עושים אותן מתוך רצון לקבל גמול כלשהו, כמו עולם הבא או טובת הנאה אישית. מהי ענווה אמיתית? הבדלים בין פסיכולוגיה יהודית לפסיכולוגיה חילונית? כיצד להתמודד עם רצון לכבוד? האם תהליך עבודת ה ...
אמירת תודה, הכרת הטוב, טובה תחת טובה, להכיר תודה, להכיר טובה, ואהבת לרעך כמוך, מודעות עצמית, לעשות טובה לאחרים, לעזור לאנשים, להיות אדם נחמד, לבקש סליחה, לבקש בבקשה, הזדהות רגשית
אמירת תודה, הכרת הטוב, טובה תחת טובה, להכיר תודה, להכיר טובה, ואהבת לרעך כמוך, מודעות עצמית, לעשות טובה לאחרים, לעזור לאנשים, להיות אדם נחמד, לבקש סליחה, לבקש בבקשה, הזדהות רגשית
... טובה, ואהבת לרעך כמוך, מודעות עצמית, לעשות טובה לאחרים, לעזור לאנשים, להיות אדם נחמד, לבקש סליחה, לבקש בבקשה, הזדהות רגשית מה המשמעות של אמירת תודה והכרת הטוב? בהרצאה ... למעשה לא עושים את זה מתוך רצון טהור אלא מתוך רצון לראות תמורה מהמעשה שלנו, בין אם מדובר בעזרה עתידית או תחושת ערך עצמי. מהי אמירת תודה? מהי הכרת תודה? הזדהות ...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
... בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור איך לסרב בנימוס בלי לפגוע? ... להפנות את תשומת ליבו למשהו אחר שהוא חשוב לו יותר, כך הוא יפסיק לחשוב על מה שהוא רצה (ההנחה) ויתמקד בצורך אחר. איך לגרום למישהו לא להרגיש שאתה מסרב לו? תהליך ... מניעים שונים יכולה לעזור לך לזהות את הדרך בה תוכל לסרב מבלי לפגוע. איך לסרב בנימוס? טכניקות מניפולציה בסרוב איך לשכנע לקוח בלי לפגוע? סירוב בעסקים איך לסרב מבלי לפגוע כיצד לשכנע מבלי להרגיש מניפולטיבי? כן ... ירגיש. בא נחשוב הוא שאל שאלה, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש נכון, אוקי מה התשובה, בא נחשוב על תשובות, רוצה לתת דוגמה או רוצה להסביר את המהות ... לדוגמה שהלקוח רוצה ממך הנחה, דוגמה והלקוח אומר לך אני רוצה הנחה ואז נגיד, עכשיו הוא רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה נגיד אז מה אתה עושה? ... לצאת מוקדם כי אם הוא היה רוצה לצאת הוא היה יוצא בלי לשאול אותך, אתה הבנת, הבנו? ש: רגע הפוך אבל איך גורמים לבקש הנחה, איך גורמים למוכר לתת לי כן הנחה? אליעד: אוקי עכשיו ... הולך לחנות ורוצה הנחה זה בדיוק אותו דבר רק לכיוון ההפוך, אתה הולך לחנות ואתה מבקש הנחה הוא אומר לך אני לא יכול לתת לך הנחה, לדוגמה למה הוא לא רוצה לתת לך הנחה? כי הוא רוצה את הכסף. ... אם תיתן הנחה, לא יקרה לך כלום אתה מוכר את זה הרבה, אתה תרוויח דרך האחרים, אתה כאילו אומר לו אתה לא, לא רוצה לתת לי הנחה אל תדאג, למה הוא לא רוצה לתת לי הנחה? כי הוא רוצה את הכסף, ... אתן לך הנחה לא יקרה כלום. אפשרות נוספת שאתה אומר לו אוקי אם לא תיתן לי הנחה אני לא אקנה את המוצר, מה אתה רוצה למכור את המוצר או מה אתה רוצה את ... של לא יקרה כלום אם לא יהיה לך את הכסף זה כי בכל מקרה הוא יצא. ראיתם זה בדיוק אותו דבר, שני אנשים המוכר מנסה לשכנע את הלקוח לשלם יותר, הלקוח מנסה לשכנע את המוכר לשלם פחות. מה המוכר עושה כדי לשכנע את הלקוח? שתי דרכים, אחד הוא אומר לו ...
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
... עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת ... תמיד יהיו בלתי צפויים. הוא מדגיש שהחוקיות קיימת רק ברמה הכללית, ולא בפרטים המדויקים של התהליך. איך לקבל החלטות נכונות? איך לבקש העלאה במשכורת? מה הרצון של אלוהים? למה קשה ...
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
... איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים? מה המשמעות של השאלה למה? כיצד היא משפיעה על דעות ומעמדות? האם יש משמעות לשאלה למה כאשר מישהו מביע דעה? לרוב, כאשר מישהו ... זו אינה שאלה שמופיעה בהצהרות עובדתיות שהן כה בסיסיות וברורות כמו הכדור הארץ עגול או יש שמש בחוץ, בהן אף אחד לא שואל למה. כיצד השאלה למה יכולה להחליש או לחזק דעה? יש רעיונות שמבוססים על עובדות פשוטות ואינם דורשים נימוק, כמו יש שולחן כאן. לעומת זאת, טענה כמו השולחן הזה יפה מצריכה נימוק, ... לחשוב על הסיבות שהביאו אותו למסקנה הזו, וזה עשוי להחליש את עמדתו אם יגלה שלא היו לו נימוקים חזקים. מצד שני, כאשר אדם נשאל למה? ומסביר את עמדתו, הוא עשוי לחזק את הדעה שהוא מביע. הסיבה לכך היא שהנכונות להעניק נימוק מבהירה שהוא לא רק מרגיש את דבריו, אלא גם מסוגל להעמיק בהם ולהתבונן בהם בצורה ברורה. כך, במקרים מסוימים, השאלה למה? עשויה להוביל את האדם להבנה ברורה יותר של עמדתו, או אפילו לחיזוק של הביטחון שלו בה. כיצד לשאול למה באופן אסטרטגי? החלטה האם לשאול למה תלויה במטרה שלך בשיחה. אם אתה מעוניין להחליש את הדעה של הצד השני, שימוש ... של אין לי סיבה או לא יודע, כי לכל נימוק אפשר לשאול ולמה הנימוק הזה נכון?. באופן לוגי, כל טענה מתפרקת אם חוזרים בלי הרף על שאלת למה. האם השאלה למה יכולה גם לחזק את הדעה? מהיבט אחר, לפעמים דווקא עצם הצורך לנמק ולחפש סיבה מחזק את הדעה. כשאדם נשאל למה אתה חושב שזה יקר? ומתחיל לפרט טיעונים שונים, הוא עשוי דווקא להגיע להבנה ברורה יותר של עמדתו ולהרגיש שהיא מוצדקת יותר. הנכונות לתת נימוקים ולהסביר עשויה לחזק את הביטחון בדעה, כיוון שלא מדובר רק בתחושה מעורפלת אלא במשהו מגובה בסיבות. בנוסף, ייתכן שבמהלך מתן ההסברים יעלה האדם טיעון חזק כלשהו ... שלו, כיוון שהן מדרבנות אותו לחפש סיבות ולחזק את עמדתו. במצב כזה, ייתכן שעדיף להתמקד בלהסביר לו למה כדאי לעשות משהו אחר או למה כדאי לשקול כיוון שונה, במקום לבקש ממנו שוב ושוב לנמק את עמדתו. לדוגמה, כשילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, אפשרות אחת היא לשאול למה אתה לא רוצה?, אך לעיתים שאלה זו תגרום לו לעמוד יותר על שלו. אפשרות אחרת היא להציג לו את התועלת שבשיעורים - כלומר, לחזק את הצד שלנו במקום להחליש את הצד שלו. בסופו של דבר, כל מקרה לגופו. אם אנחנו מאמינים ששאלת למה תוביל את האדם להחליש בעצמו את טענתו ... בו ספק. כיצד לזהות טענות חזקות מול טענות חלשות שאלת למה ככלי לניתוח חשיבה עצמית גישות שונות לשכנוע ולהשפעה שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא לבקש מבן אדם אחר נימוק וסיבה לדעה שלו, האם בעצם זה מחליש את הדעה שלו או מחזק את הדעה שלו לדוגמה ילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים אתה ... למה זה בעצם להגיד הוא לא חייב להיות ככה, קודם כל יש היבט מסוים שאומר ברמה הלוגית כשאתה שואל מישהו למה זה ככה למה אתה אומר שזה ככה בעצם אוטומטית שידרת לו לתת מודע שמה שהוא אומר זה לא ברור מאליו מה שהוא אומר זה לא חייב להיות ככה זה גם יכול להיות אחרת, זה היבט ראשון. יחד עם זאת אז לכאורה ... אפשר לראות את זה שדווקא דבר עם סיבה הוא יותר חזק מדבר בלי סיבה. ולכן כשמישהו טוען איזו טענה ואומרים לו למה אתה אומר שזה ככה? מהיבט מסוים זה גם גורם לו לחזק כשהוא התחיל לחשוב למה הוא אומר שזה ככה זה גם יכול לחזק אצלו את המחשבה כן למה? כי ככה וככה ועכשיו אני עוד יותר חושב את מה שאמרתי קודם כי אפילו גם נימקתי למה אני חושב את זה. ולכן בסיכומו ...
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה? כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות ... הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה. למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר? קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח כסף. לדוגמה, אליעד כהן מביא דוגמה של אומנים או אנשים המוכרים מוצרים ייחודיים, ... אם הקונה מזלזל במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: אבל אצל האחר זה זול יותר, המוכר עשוי להגיד לו: לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי. הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר. האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין? אליעד כהן מציין נקודה מעניינת בהקשר ... כספיים אחרים), ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה. איך לבקש הנחה ממוכר? איך לדבר עם מוכר בצורה מכובדת? איך נכון להתמקח על המחיר? האם כל המוצרים זהים לחלוטין? למה מוכר מסרב למכור לי מוצר? האם לשלוח לקוח לחנות אחרת? יש מישהו שאומר שלום אני רוצה את המוצר הזה ואז הוא אומר לך אני רוצה את המוצר הזה כמה זה יעלה לי, כמה ... בכלל במוצר, הוא אומר לך לא אני יכול לקנות את זה שם אז הרבה פעמים אתה תגיד לו לך תקנה את זה שם וזה לא משנה כמה אתה מוכן לשלם לך תקנה את זה שם, לא רוצה למכור לך בכלל. ש: רציתי להגיד עוד משהו, סליחה שמעולם גם המוצר הוא לא זהה גם אותו מוצר בדיוק כי בירה במכולת ובירה בפאב זה לא זהה. אליעד: באמת? ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום ... עם השאלה הזו. אפשר לציין טווח שכר, אך לרוב, אם יוזכר טווח, המעסיקים יעדיפו לתת את הטווח הנמוך. אפשר גם לומר משהו בסגנון אני חושב שאני מתאים לטווח הגבוה יותר, אך קיים ... הוא צריך להבין תחילה מה העלויות שלו ומה המחיר שמתחתיו לא כדאי לו כלל לייצר או למכור את המוצר. לאחר מכן הוא מבצע סקר שוק, ובודק את המחיר הגבוה ביותר שהשוק מוכן לשלם עבור ... את הכדאיות שלו להיכנס לעסקה הזו. לסיכום, אליעד מדגיש שוב שהפתרון לשאלה כמה כסף לבקש? נעוץ בגישה האסטרטגית והעסקית של עצמאים. במקום לגשת לראיון בגישה של תלות וחוסר ביטחון, יש לאמץ עמדה של עצמאי שמוכר מוצר בעל ערך - ובמקרה זה, המוצר הוא אתה עצמך ... איך לדבר על שכר בראיון עבודה? איך לתמחר מוצר? איך לנהל משא ומתן על שכר? איך למכור את עצמך? כיצד להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב כמו עצמאי בראיון עבודה? איך לדבר על ... על שכר בין מעסיקים לעובדים דומה מאוד לשיחה על תמחור מוצר. המפתח כאן הוא להבין איך למכור את עצמך בצורה נכונה ולהתנהל בצורה אסטרטגית במהלך המשא ומתן. תחילה, אליעד מציין ... סכום שכר, בין אם זה בראיון עבודה ובין אם זה בשיחה על שכר. השאלה הגדולה היא: כמה לבקש מבלי להיראות תאב כסף או חמדן, ומבלי להמעיט בערך שלך. הדרך להתחיל היא לחשוב כמו עצמאי. ... אליעד מציין שציון טווח עלול להוביל לכך שהמעסיק יבחר בטווח הנמוך. אך ניתן לומר בביטחון, אני חושב שאני מתאים לטווח העליון. עם זאת, יש גם חשש שהמעסיק יחשוב שדרישות השכר ... אתה רוצה, מה הדרך הכי נכונה לנהל את הדיון הזה מה הדרך, איך בן אדם אומר כמה כסף לבקש איך אני אדע כמה ואם לא ירצו אותי ואם אני אבקש יותר מדי ואז יגידו חמדן וכל מיני סיפורים ... של התפקיד הזה השכר הוא בין זה לזה. אליעד: כן אבל אם אתה תציין טווח תמיד יעדיפו לתת לך את הטווח הנמוך. ש: אז אתה יכול להגיד אני חושב שאני מתאים לטווח העליון. אליעד: כן ... את זה באיזושהי צורה שאותך אני מתאים לטווח הגבוהה יותר והשאלה אם המקום יכול לתת לי את האפשרות הזאת או משהו כזה. אליעד: אז אני רגע רוצה לתת פה פרספקטיבה אחרת על העניין אוקי, הבעיה הזאת היא בעיה של שכירים אבל בעיקרון האמת היא ... לא יקנו ואם הוא יהיה זול מדי אתה לא תרוויח אתה יכול להרוויח יותר אולי יכולת למכור ביותר יקר. ולכן השאלה איך לדבר על שכר בראיון עבודה או בדיון שכר היא זהה לשאלה איך ... אין טעם לייצר את המוצר בכלל, אחר כך אתה עושה סקר שוק כמה אתה חושב שאתה יכול למכור את זה ואז אתה מבקש איזה מחיר שאתה חושב שאתה יכול לקבל עליו את המחיר הגבוהה ביותר שאתה ... השכיר שהשכיר צריך לחשוב כמו העצמאי, זאת אומרת אתה המוצר אתה רוצה לדעת כמה שכר לבקש לך לכמה מקומות אל תתעצל אל תהיה עצלן לך לעשרים מקומות תגיד אני יודע לעשות את זה ואת ... ומתן. או שתבקש את מה נגיד שאתה רוצה או משהו כזה אבל הרעיון תפיסתית זה לא שונה מלמכור מוצר, זה בגישה הבן אדם בראיון עבודה צריך להיות בגישה של אני עושה טובה שאני מוכר לכם את המוצר, מה אתה יכול לתת לי כדי שאני ארצה למכור לך את עצמי זה הרעיון. אתה מוכר לו יתרונות מסוימים אני יכול לתת לך שירותי ניהול שירותי פיתוח, שירותי יעוץ שירותי מזכירות שירותי אינסטלציה כל שירות, מה אתה יכול לתת לי בתמורה שאני ארצה לתת את זה לך ולא לשכן שלך. השאלה היא האם הבן אדם בראיון עבודה בא בגישה שאומרת תקשיב אני ... של בן אדם נכשל של אף אחד לא רוצה אותי ואין לי כוח לחפש זה וזה, טוב כמה אתה יכול לתת לי אני רוצה לעבוד אצלך כמה אתה נותן לי. מה שאני מנסה להגיד עוד פעם שהשאלה איך לדבר על ... החברה מה אתם עושים מה היתרונות לעבוד פה כאילו אתה תמכור את עצמך מה אני רק צריך למכור את עצמי, מה החסרונות בעבודה שלכם מה היתרונות לעבוד פה מה החסרונות לעבוד פה כל השאלות. ... איך שהם נשארים אבל בעיקרון זה תהליך מכירה לכל דבר את מוכרת את עצמך והוא צריך למכור את עצמו לך כי אתם צריכים לסגור עסקה, אפשר להסתכל על זה כעל שותפות על כל וריאציה. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / שכנוע - רצון לקבל / רצון לתת - איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך לגרום למישהו לבקש עזרה ממך? איך להתמודד עם מישהו שמתבייש לבקש עזרה? איך לחזק את הביטחון העצמי של השומע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לגרום למישהו?, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו?, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מטפל הוליסטי, מאמן שיווקי בתחום איך לגרום למישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2109 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:26:38 - wesi1