אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
איך לשכנע אנשים בשיטת ארבעת השלבים של אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שיש נוסחה בסיסית וברורה מאוד לכל סוג של שכנוע והשפעה על אחרים. הנוסחה מבוססת על הרעיון שכל אדם מחפש להרגיש טוב, ולכן כל פעולה שאדם עושה נובעת מהאמונה שיהיה לו יותר טוב מרע אם יעשה אותה. כדי לשכנע מישהו לעשות משהו מסוים, יש צורך לשנות את המאזן הפנימי שלו, כך שהוא יאמין שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מנזק.

לדוגמה, אדם שרוצה לשכנע בחורה ללכת איתו לסרט אקשן נתקל במצב שבו הבחורה אינה מעוניינת. הבחורה, לפי ההסבר של אליעד, עושה בראש סוג של חישוב של יתרונות מול חסרונות: היא חושבת על האלטרנטיבות העומדות לפניה לערב ומגיעה למסקנה שסרט אקשן הוא לא הבחירה הטובה ביותר עבורה. אם האדם רוצה לשכנע אותה, עליו לשנות את המאזן של היתרונות והחסרונות אצלה בראש.

מה הן ארבע הדרכים לשנות את המאזן של טוב ורע?

אליעד מציין שיש ארבע דרכים מרכזיות לשנות את המאזן של טוב ורע כדי להשפיע על החלטה של אדם אחר:
  1. להגדיל את מספר היתרונות שהאדם חושב שיצאו לו מהפעולה.
  2. להגדיל את העוצמה של הרצון ביתרונות שכבר קיימים אצל האדם.
  3. להקטין את מספר החסרונות שהאדם חושב שיצאו לו מהפעולה.
  4. להקטין את עוצמת הרצון להימנע מהחסרונות שהאדם כבר רואה בפעולה.
אליעד מדגים את הנקודה הזו בדוגמה הבאה: נניח שהבחורה לא רוצה ללכת לסרט כי היא חושבת שיהיה שם אלימות. במקרה כזה, ישנן שתי אפשרויות לשנות את דעתה. האפשרות הראשונה היא לשנות את מה שהיא חושבת על המציאות עצמה, למשל לומר לה "אין בסרט הזה הרבה אלימות, זה רק מעט, " ובכך מקטינים את כמות החסרונות שהיא רואה. האפשרות השנייה היא להקטין את הרצון שלה להימנע מאלימות, כלומר, לשנות את ההגדרה שלה לגבי כמה האלימות הזו באמת מפריעה לה, למשל לומר לה "אלימות בסרטים זה לא כל כך נורא, זה רק בידור."

איך להשתמש בשתי הדרכים להגדלת תועלת בדוגמת הסרט?

גם להגדלת התועלת יש שתי דרכים: הראשונה היא להגדיל את כמות היתרונות שהבחורה רואה בללכת לסרט. למשל, להגיד לה "את תראי שם שחקן מפורסם שאת אוהבת, " או "זו ההזדמנות האחרונה לראות את השחקן הזה בקולנוע." השנייה היא להגדיל את העוצמה של הרצון שלה ביתרונות שהיא כבר חושבת עליהם. לדוגמה, אם היא חושבת לראות סרט אקשן זה נחמד, ניתן להדגיש את היתרון הזה עוד יותר, למשל "סרט אקשן ייתן לך תחושה מדהימה של אדרנלין וכיף הרבה יותר ממה שאת מדמיינת כרגע."

כיצד ליישם את הנוסחה בדוגמה של לימודי מתמטיקה?

אליעד נותן דוגמה נוספת של תלמיד שמתקשה למצוא מוטיבציה ללמוד מתמטיקה. אם התלמיד אומר שהוא רוצה ללמוד מתמטיקה כי זה יעשה אותו חכם, ישנן שתי דרכים לחזק את התועלת בלמידה:
  • להגדיל את מספר היתרונות - לומר לו שמתמטיקה לא רק תעשה אותו חכם, אלא גם מצליח, עשיר או מוכשר יותר.
  • להגדיל את העוצמה של הרצון ביתרונות קיימים - לשכנע אותו שלהיות חכם זה הדבר הכי חשוב והכי משמעותי בחיים, ובכך לחזק את העוצמה של הרצון שלו להיות חכם.
אם הוא רואה חסרונות בלימודי המתמטיקה, ניתן להשתמש בשתי דרכים נוספות:
  • להקטין את כמות החסרונות - למשל לומר לו שאין באמת כל כך הרבה שיעורי בית במתמטיקה.
  • להקטין את העוצמה של הרצון להימנע מהחסרונות - להסביר לו שלעשות שיעורי בית זה לא באמת נורא כמו שהוא חושב, זה רק דורש מעט זמן וזה קל יחסית.
הסבר נוסף בעזרת דוגמת הפסטה והקטשופ...
לשנות התנהגות תכלית אמונה לשכנע מישהו להשתחרר מרצון מחפש להרגיש טוב יותר תועלת מנזק פנימיות חיסרון לשכנע מישהו לעשות משהו איך לגרום למישהו לעשות משהו 4 דרכים להשפיע על מישהו 4 דרכים לשכנע מישהו איך להשפיע על מישהו דרכים להשפיע על מישהו דרכים לשכנע דרכים לשכנע מישהו הגדלת תועלת החלשת הרצון המציאות הקטנת עלות הרצון יותר טוב מרע להחליש את הרצון להחליש רצון להטיל ספק ברצון להשפיע להשפיע על מישהו להשתחרר מהרצון להשתחרר מרצון לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשנות את הרצון לשנות רצון מציאות נוסחאות נוסחה נוסחה לשכנע נוסחה לשכנע אנשים ספק ברצון עלות רצון שחרור מהרצון שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שינוי שינוי הרצון שינוי מציאות שינוי רצון שינוי רצונות שינויים שכנוע תועלת
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה. הרעיון המרכזי הוא להוביל אדם להטיל ספק בתפיסתו על ידי הצגת דעותיו ... שאם הוא חולה, הוא חייב להיות אומלל לנצח. בדרך זו, האדם מתחיל לפקפק בתפיסתו ומבין שאולי יש דרך אחרת לראות את הדברים. מהי הטקטיקה של הפיכת צריך לחייב בשכנוע? אליעד כהן מציין גם את השפעת השימוש במילים בצורה מחושבת. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא צריך להיות בריא, אפשר לשאול אותו, אתה חושב שאתה חייב להיות בריא?. השינוי במילה צריך לחייב מעלה את תחושת המחויבות, דבר שגורם לאדם לחשוב מחדש על ... חסר ערך. השימוש בהגזמה כזו יכול להוביל את האדם להרהר על עמדתו ולהבין שאולי הוא יכול להיות מאושר גם עם פחות כסף. כיצד רבי נחמן מברסלב השתמש בטכניקות שכנוע לשינוי תפיסות? שיטה זו הוסברה גם באמצעות סיפורים על רבי נחמן ... כמו הסכמה עם השואל, אך למעשה, לאחר חקירה מעמיקה, השואל הבין שאין לו בחירה חופשית מלאה, כי הרצון עצמו מכריע את הבחירות. איך ניתן להשתמש בטכניקות שכנוע גם בחינוך ובטיפול אישי? טכניקות שכנוע אלו לא מיועדות רק לפילוסופיה או לשיחות עיוניות. הן ניתנות ליישום גם בחינוך ובטיפול אישי. לדוגמה, בחינוך ילדים, אם ילד אומר שהוא לא יכול לעשות משהו, במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו שהוא כן יכול, אפשר להחיל את עקרון ההקצנה. אם ילד אומר שהוא לא יכול ... את הגזמה ולשאול אותו אם הוא לא יכול בכלל לעשות שום דבר בחיים. בדרך זו, הילד מתחיל להבין את האבסורד שבדבריו ומחפש פתרון באופן עצמאי. מהי אסטרטגיית השינוי תודעה? אסטרטגיית השינוי תודעה היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה, השתמשו ... את התנהגותו, ניתן להקצין את טענתו ולהגיד לו שהוא לא יכול לשנות את עצמו במשך כל חייו. זה יוביל אותו להבין בעצמו שהוא כן יכול לשנות את התנהגותו. איך שיטות אלו יכולות לשמש בטיפול אישי? אליעד כהן מדגים כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אלו ... אישי. אם אדם מעלה בעיה, במקום להציע פתרון ישיר, אפשר להקצין את טענתו כך שהוא עצמו יגיע לפתרון. למשל, אם אדם טוען שהוא לא יכול לקום בבוקר, במקום לשכנע אותו שהוא יכול, יש להקצין את עמדתו ולומר לו שאין שום סיכוי שהוא יוכל לקום בבוקר. בדרך זו, הוא יתחיל לחפש דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה פילוסופית ופסיכולוגית שבאמצעותה ניתן לשנות את ... יכול לחכות קצת, לא?. כך הוא יוכל לחוות על עצמו את חוסר הנוחות שבהתנהגותו וללמוד על ההיגיון שבבקשות הדדיות. שימוש בהיפוך מחשבתי אחת הדרכים היעילות לשינוי תפיסה היא לקחת את מה שאדם אומר ולהוביל אותו בעצמו להפוך את עמדתו. הרעיון ... בסיפור הזה הוא שניתן להעביר מסר לאדם בצורה עקיפה כך שהוא לא יבין מיד שהוא שינה את דעתו, אבל כשהוא יקלוט זאת, זה כבר יהיה מאוחר מדי - הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה ולנסות לכפות עליו עמדה אחרת, משתמשים בתהליך של הגזמה מכוונת שמוביל אותו לחשוב מחדש על עמדתו ולמצוא את הדרך החוצה בעצמו. במילים אחרות, זוהי אסטרטגיה לגרום למישהו לריב עם עצמו, במקום לגרום לו לריב עם האדם שמנסה לשנות את דעתו. כאשר אדם ... המוחלטת הזו תגרום לו לרצות להפריך אותה ולהוכיח לעצמו שהוא דווקא כן יכול. מסקנה: הפיכת ההיגיון כנגד עצמו המנגנון של הקצנת מחשבות הוא כלי רב עוצמה לשינוי תפיסה מבלי ליצור התנגדות ישירה. במקום לומר לאדם שהוא טועה, נותנים לו להבין ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה ... שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח מתנגד למוצר. שזה יכול להיות גם על ידי זה שלוקחים את הסיבה המקורית שאותה הזכיר הלקוח, ומשנים אותה קצת + מורדים ממנה מילים שמחזקות את הסיבה + ... עצמו אחרת. דהיינו, שמשכנעים את תת המודע של הלקוח, שהוא מתנגד למוצר, לא מסיבה ככ חזקה, אלא מסיבה חלשה. ועל ידי זה יותר קל לשכנע את הלקוח לבצע את העסקה. והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + יודעים איך לשנות אותה לסיבה אחרת חלשה יותר. על ידי זה שיודעים, ... ידי זה מפתחים כושר שכנוע ויכולות מכירה שמגדילות את המכירות ואת היכולת לשכנע אנשים. ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא ... החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא ... שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך ... מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים ... מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם ... שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, ... היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת ... הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה ... על אותו הכדור ועל אותה העסקה, מנקודות מבט שונות, שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, ... תמורת זה שהוא משלם לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, ... יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו ... שאומר שהמציאות תהיה כך או אחרת, הוא גם נכון וגם שגוי וגם מיותר. והכל תלוי בנקודת המבט, שממנה מסתכלים על המציאות. וכאשר רוצים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ממילא הוא יפעל לפי ... יותר מאשר על החסרונות היחסיים, שיש באותו הרעיון, שאומר שכדאי לו לרכוש את המוצר. שזאת נקודת מבט יחסית, אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל שיטות השכנוע וכל השיטות לנהל משא ומתן שיש בעולם, הן כולן דרכים ... לגרום לצד השני, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שרואה יותר את היתרונות ופחות את החסרונות, של נקודת המבט, של זה שרוצה לשכנע את הצד השני. וכל הדרכים שקיימות בעולם, איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיוב, הכל, אלו דרכים שנועדו לגרום לחוק היחיד להתממש. ... היחסיים של אותו הדבר, ויראה פחות טוב, את החסרונות היחסיים של אותו הדבר. וכל הטכניקות, הן בעצם דרכים, שמלמדות את האדם, איך אפשר לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, ולהסתכל על הדברים מנקודת מבט כזו ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך ... כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק. ... לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך ... המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם ... רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. ... בעצם מכירה? מכירה, היא בעצם כאשר שני בני אדם שונים, מצליחים לשכנע אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר עבור שניהם, אם הם יחליפו את ... רק מפסיד מהעסקה. כי בכל עסקה שהיא, לכל אחד מהצדדים, תמיד יש עלות כלשהי, גם אם היא הקטנה ביותר. ותמיד, כל אחד מהצדדים, גם מפסיד ... ולא תזיק למצבו. דהיינו, שהלקוח חושב, שהעסקה לא תביא לו שום תועלת אבל גם לא תגרום לו שום נזק. ויש את נקודת המבט הנוספת (4) ... מסודרת ובצורה יותר מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של הצדדים, שהעסקה תעשה ... את המוצר. ונקודת מבט ראשונה היא, שהמוכר מתמקד באיך הוא יוצר שינוי ממשי בעולם הממשי שלנו. דהיינו, איך הוא גורם ללקוח לעשות את העסקה ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל ... יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים לשכנע אדם אחר לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בצורה כלשהי, לשם כך צריכים לתת מענה שלם, לסך כל הצרכים של אותו האדם, שאותו רוצים לשכנע. וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין ... להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום שיטה ושום ... שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, לדו קרב בעולם אומנויות הלחימה. משום, שתהליך של שכנוע, הוא תהליך, שבו שתי דעות שונות ושני רעיונות שונים, נלחמים אחד בשני. וכל נקודת מבט, מנסה להכניע את נקודת המבט ... והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם ... מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר, לבין החשיבה של ... כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיוב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial ... שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש בכל שיטת ... בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
... המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור? איך אני גורם לאנשים להקשיב ... אומר חשוב? ההתחלה של השיחה מתחילה בשאלה איך לגרום לאנשים להקשיב לנו ולחשוב שמה שאנחנו אומרים חשוב. בשלב הראשון, אליעד ... מתוך הצורך להיות בתוך משחק חברתי עם אחרים ולהשפיע עליהם. בשלב הזה, אליעד מציין שההבנה של התקשורת עם אחרים אינה ... שאנחנו חושבים חשוב, יוכל להוביל אותנו לא רק לשכנע אחרים אלא גם להבין את המניעים הפנימיים של עצמנו. הקול הפנימי ... לרצונות שמובילים אותנו קדימה. מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך? כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו ... זאת. הוא מבהיר שברגע שאנחנו רוצים להפעיל שכנוע או תשומת לב, יש צורך לבחור את הנושא או הדרך לדבר שיתאימו ... מעניין את האדם השני? בהמשך, אליעד שואל איך לגרום למישהו להקשיב לנו כשמה שאנחנו מדברים על אינו מעניין אותו. כאן השואל ... שצריך להבין איך הנושא שאנחנו מציעים יכול להשפיע על האדם, לא בהכרח ישירות אלא באופן עקיף. הוא מוסיף כי הרבה ... אליעד מדגיש שיש לזה משמעות גם כאשר אנו מנסים להשפיע על אחרים, כיוון שבסופו של דבר השאלה היא איך אנחנו יכולים ... לאדם להרגיש שזה שווה לו להקשיב לנו. מהות התועלת והנזק בהמשך, אליעד עובר להסביר את המהות של התועלת והנזק בשכנוע. הוא מציין שבסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להקשיב לנו או לעשות משהו, אנחנו צריכים לגרום לו לחשוב שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מאשר נזק. כלומר, כל פעולה שמישהו עושה, בין אם זה להקשיב לנו או לבצע משימה כלשהי, נובעת מתוך תחושת תועלת אישית. אליעד מסביר שכל אחד יבחר לפעול בצורה שמביאה לו תועלת, ואפילו אם זה לא מעניין אותו, אם הוא חושב שזה יביא לו ... הוא יהיה מוכן להקשיב. ההשלכות של ההתמקדות בתועלת כשהשואל מעלה שאלה נוספת על איך לגרום למישהו להקשיב לנו, אליעד מפרט את הדרך שבה אנחנו יכולים להשתמש בתועלת כדי לשכנע את האדם. הוא מסביר שעלינו להבין את סולם הערכים של האדם ולזהות ... שהוא יעשה ככזו שתשפר את מצבו או תביא לו תועלת. שיטות לשכנוע באמצעות סיפור בהמשך השיחה, אליעד מציע לשאול את עצמנו איך הסיפור או הנושא שאנחנו רוצים לשתף יכול להשפיע על האדם. אליעד מדגיש שלא מדובר בהכרח בתוצאה הישירה של המעשה, ... מצליחים לגרום לו להאמין שההקשבה תביא לו תועלת, אז יש סיכוי גבוה שהוא אכן יקשיב. היתרונות של המקל והגזר ... מציין את היתרונות והחסרונות של גישות שונות בשכנוע. הוא מדבר על שני העקרונות - המקל והגזר - ושואל האם יותר קל לשכנע אנשים על ידי הצגת היתרונות או על ידי הצגת החסרונות. בהמשך, הוא מסביר שהשכנוע יכול להתרחש גם דרך הצגת חסרונות שיכולים להתרחש אם הם לא ... בעוד שפעל מתוך רצון חופשי נותן תחושת שליטה. שיטות שכנוע איך
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP (Neuro-Linguistic Programming), ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך כדי תיאור דוגמאות שמשלבות מילים שבאופן ישיר או עקיף מכילות ... הוא נכון באמת. כיצד טכניקות השכנוע בטקסט משפיעות על הקורא? דוגמאות נוספות שהוזכרו בהרצאה כוללות את השימוש במילים כמו הסיבה לכך היא ו - למעשה, המנחות את ... הוא ליצור תחושת סמכות ואמת, וכך לשכנע את הקורא בלי שהוא שם לב לכך. אליעד מציין גם את הכוח שבחזרה על רעיונות או הצגת רעיונות כאמיתות מוחלטות. הצגת רעיון ... קריטריונים ברורים. כיצד נבנית השכנוע על בסיס המילים? הרצאה זו לא רק עוסקת בניתוח טקסטים אלא גם בתהליך של יצירת טקסטים שישפיעו על הקוראים. אליעד מציע להקפיד ... מודעים לכך. איך לכתוב טקסט משכנע בעזרת NLP? כחלק מההסבר על איך לכתוב טקסט משכנע, אליעד מציין את החשיבות של בניית קשרים סמויים בין רעיונות שונים, תוך שמירה על מבנה טקסט שמוביל את הקורא לאותם קשרים ... מניפולציות בטקסט מסרים סמויים שכנוע באמצעות NLP טכניקות שכנוע בטקסטים איך לכתוב טקסט משכנע?
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו מאפשר להכניס רעיונות חדשים בצורה עדינה יותר, ללא התנגשות חזיתית. כאשר מישהו מציע רעיון או דרישה בצורה החלטית, השימוש ... הוודאי נחלש והפך למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי עובדת לשני כיוונים במקביל: מצד אחד, מציגים את הרעיון שלנו בצורה של אולי, למשל אולי לא חייבים לעשות את זה כך, מה ... הדינמיקה הזאת עובדת יכולה לסייע לאדם לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם נכונים או אינם טובים לנו, באמצעות תהליך פנימי שמתחיל באולי. למשל, אדם יכול להגיד לעצמו: אולי אצליח במשימה מסוימת, ולאט לאט הופך את ... עצמנו בפח של רעיונות והחלטות לא רצויים. סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא יוצרת ספק ומקטינה התנגדויות. אפשר להשתמש באולי כדי להציג רעיונות חדשים בלי ליצור התנגדות ישירה, ולהחליש טענות נגדיות. במקרים הדורשים החלטיות מיידית, ... עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם הרעיון שמציגים לו? תשובה: אליעד מסביר שמילת המפתח היא אולי. הוא אומר שזו מילה שמכניסה תחושה של אפשרות, ולא של ... אפשרי שזה לא חייב להיות כך. איך בדיוק משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: הסבר מלא: ראשית, לא אומרים לו מיד לא נכון, אתה טועה או אין מצב שאתה צודק. אמירה כזאת יוצרת התנגשות חזיתית עם הדובר ופוגעת לו ... אנחנו עושים את זה לעצמנו, ומתי זה נעשה על ידי הסביבה כדי לשכנע אותנו במשהו. מדוע ההבנה הזו עוזרת לנו גם מול עצמנו? שאלה: למה חשוב לזהות שאנו עושים זאת לעצמנו? תשובה: לפעמים אנחנו גורמים לעצמנו להאמין במשהו באופן הדרגתי. ... כמו אולי או נראה לי או יכול להיות ש..., אפשר לזהות דפוסי שכנוע פנימיים ולשאול את עצמנו האם זה באמת מה שרצינו להאמין בו או האם פיתו אותנו בדרך. מה כדאי לזכור לגבי הטכניקה הזו? שאלה: איך לסכם את העניין בקצרה? תשובה: המילה אולי היא כלי רב עוצמה בתחום השכנוע. כאשר רוצים להכניס רעיון חדש לאדם, אפשר להציגו כאולי כדי לא ליצור חיכוך ישיר מול הרעיון הנוכחי שלו. במקביל, כדי להחליש רעיון נוכחי, אפשר לתרגם אותו מהוא נכון ... או לאחרים באמצעות המילים אולי, אפשרי, נראה לי וכדומה. שכנוע ומניפולציה בתקשורת יומיומית הכנסת ספק כדרך לשינוי עמדות כיצד לזהות מניפולציות עצמיות מה עכשיו, עכשיו עוד אחד קצר, על דרך לגרום לאנשים להסכים עם מה שאת אומרת. מה הדרך? נגיד יש מישהו שלא חושב משהו ואת רוצה לשכנע אותו שזה נכון. מילת המפתח בלשכנע אנשים שמה שאת אומרת זה נכון, איך קוראים לה? מה מילת המפתח? ש: מניפולציה? אליעד: לא, יש כזאת מילת קסם שאם את מכניסה את המילה הזאת, כאילו יש יותר סיכוי ... חושבת. אני מסביר עוד פעם, יש בשפה העברית מילה שאם את רוצה לשכנע מישהו ברעיון מסוים, אתה רוצה לשכנע אותו? תוסיף את המילה הזאת. ש: לדעתי? להגיד ככה זה. אליעד: לא אבל הוא לא מ
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
... להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה איך לשקר לאנשים ולעמוד בחקירה? כאשר אדם נדרש להתמודד עם סיטואציה שבה הוא נחקר או ... רשמית, חשוב להבין שיש שיטות מובנות להתמודד עם טענות ולהצליח להעביר גרסה משכנעת, גם אם היא לא בהכרח תואמת לאמת המוחלטת. אליעד כהן מציג בהרצאה שיטות מעשיות ומפורטות כיצד לעשות זאת בצורה אפקטיבית ומשכנעת. איך לגבש גרסה משכנעת מול חוקר או אדם שמאשים אותך? כאשר אדם מאשים אותך במשהו, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לשאול את עצמך מהי האמת ... זה הוא הבסיס להצלחת השכנוע והשקר. איך להתמודד עם האשמות המבוססות על ראיות חזקות? אליעד מסביר שגם כאשר קיימות ראיות חזקות, כמו צילום ... באינטרסים של השומע כדי לשכנע אותו בגרסה שלך? חשוב מאוד לזהות את האינטרסים של השומע ולהשתמש בהם לטובתך. למשל, אם אדם שחוקר אותך רוצה ... ברגשות ובאמפתיה כדי לשכנע? אחת השיטות החזקות ביותר שאליעד מתאר היא לגרום לשומע להזדהות איתך רגשית. למשל, כאשר אתה מסביר למה המאשים ... בשיטת התנאים כדי לשכנע ולהגן על עצמך? שיטה נוספת שאליעד ממליץ עליה היא שיטת התנאים. למשל, אם החוקר רוצה להפליל אותך, תוכל להגיד ... דווקא לגרסה שלך. כיצד לשכנע באמצעות הטלת ספק מתמדת? הטכניקה הבסיסית ביותר שאליעד חוזר עליה שוב ושוב היא הטלת ספק מתמדת בכל דבר שהצד ... לפי אליעד כהן, הדרך לשכנע אנשים, לעמוד בחקירות ולשקר באופן אפקטיבי מבוססת על טכניקות של הטלת ספק, שימוש באינטרסים ורגשות, פירוק ... איך לשקר בצורה משכנעת? איך להתמודד עם האשמות? איך להטיל ספק בטענות של אחרים? מהן שיטות המניפולציה הכי יעילות? איך להשתמש ברגשות לשכנוע?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: נוסחא לשכנע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: נוסחא לשכנע אנשים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, אימון אישי טלפוני, מטפל בנושאי נוסחא לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8750 שניות - עכשיו 20_07_2025 השעה 09:51:29 - wesi1