... שקלים, לא משתלם למכור אותו במחיר נמוך או שווה למחיר הקנייה, כי אז נוצר
הפסד או חוסר רווח. באופן טבעי, נעדיף למכור במחיר של 110 או 120 שקלים לפחות. אך גם ... לידי ביטוי במכירת מוצרים? עלות אלטרנטיבית היא הרווח הפוטנציאלי שאנחנו
מפסידים כאשר בוחרים לעשות פעולה אחת במקום אחרת. לדוגמה, אם לחנות יש מקום רק ל - 100 ... כי הם מייצרים יותר רווח. לכן, גם אם המוצר הראשון מרוויח 20 שקלים, הוא
מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות ... היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן להעביר להם עבודות פחות משתלמות, וכך לא
להפסיד זמן ומשאבים יקרים. אך אליעד מציע כיוון מחשבה נוסף, שהוא המהותי יותר - אין מוצר ... הראשון ב - 200 שקלים או יותר. אם הלקוח יסכים, הרווחת. אם הלקוח יסרב, לא
הפסדת דבר, כי בכל מקרה רצית לבחור באפשרות האחרת הרווחית יותר. מדוע כדאי לך לתמחר ... אנחנו לא נרצה למכור אותו ב - 90, ואפילו לא ב - 100, כי אז אנחנו בעצם
מפסידים כסף. לכן, נרצה למכור אותו למשל ב - 110 או 120. עכשיו, יש מוצרים שאנחנו לא נרצה למכור, למרות שאנחנו מרוויחים מהם. למה? כי אנחנו
מפסידים את העלות האלטרנטיבית שלהם. מה הכוונה? נניח שיש לנו חנות עם מקום מוגבל למדף - ... רווח. אז למה לא למכור את המוצר הפחות רווחי? הבעיה היא לא שהמוצר נמכר
בהפסד, אלא שהוא
מפסיד לנו כסף דרך העלות האלטרנטיבית שלו - כי בזמן שהמדף תפוס במוצר שמרוויחים עליו ... איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא
להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? ...