אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
איך להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים באופן קבוע?

כאשר אנחנו עושים עסקים, קיים סיכון תמידי שלקוחות יפרו את ההסכם בינינו. הסכמים עסקיים נועדו להגן עלינו, אך מה עושים כשהלקוח אינו עומד בהם באופן עקבי? לפי אליעד, ישנן שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים:

האם כדאי להפסיק לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא הפשוטה ביותר - לא לעבוד עם לקוחות שלא עומדים בהסכמים. לפי גישה זו, אם לקוח מפר הסכם ברור ומדויק, מדוע בכלל להמשיך לעשות איתו עסקים? הרעיון כאן הוא לא לבזבז זמן ואנרגיה על לקוח שאינו אמין ושההתנהגות שלו גורמת לנו נזקים כלכליים וטרחה מיותרת. אם מדובר במצב שבו ידוע בוודאות מוחלטת שהלקוח לא ישלם, אין שום סיבה להמשיך לעבוד איתו, אלא אם כן קיים רצון מפורש לעבוד איתו בחינם מטעמים מסוימים.

איך להמשיך לעבוד עם לקוח בעייתי מבלי להסתכן יותר מדי?

במקרים רבים, לא מדובר בוודאות מוחלטת שהלקוח יפר את ההסכם, אלא רק בסיכון מוגבר לכך שהוא יעשה בעיות וינסה להתחמק מתשלום. במצב כזה, ההמלצה של אליעד היא להמשיך לעבוד איתו, אבל לעשות זאת בצורה שמקטינה את החשיפה הכלכלית שלנו מולו למינימום האפשרי. הרעיון המרכזי כאן הוא לא להסתמך על ההסכם בלבד, משום שמי שלא מתכוון לקיים הסכמים ממילא לא יתרשם ממסמך כתוב.

מדוע לא כדאי לסמוך רק על ההסכם עצמו?

אליעד מדגיש שהסכם הוא בסופו של דבר רק נייר. אם הלקוח לא רוצה לעמוד בהסכם, לא באמת משנה מה בדיוק כתוב שם, כי כדי לאכוף את ההסכם ניאלץ בדרך כלל להגיע לבית המשפט - דבר שעלול להיות יקר, ארוך ומסובך. לכן, המסקנה החשובה היא לבנות מראש את מערכת היחסים כך שלא תהיה תלויה רק בהסכם. יש להבטיח שמבחינה פרקטית, אי - עמידה של הלקוח בתנאי התשלום לא תגרום לנו נזק גדול.

איך לבנות את ההסכם בצורה שתצמצם סיכונים?

הדרך האידיאלית ביותר להתמודד עם לקוחות שמפרים הסכמים, לדברי אליעד, היא פשוט לקבל מהם את התשלום מראש. במצב כזה, אין שום משמעות לכך שהלקוח מפר את ההסכם, כי התשלום כבר נמצא אצלנו. אבל לא תמיד ניתן לקבל תשלום מראש, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות גדולים או לקוחות עסקיים.

במצבים בהם אי אפשר לקבל את התשלום מראש, צריך לבנות את העסקה כך שהתשלומים יבוצעו בשלבים קטנים וברורים לאורך התהליך. במקום לספק סחורה או שירות בשווי מיליון שקלים ורק אז לבקש תשלום, יש לתת את המוצר או השירות במנות קטנות - לדוגמה, לספק מוצרים בשווי אלף שקלים, לקבל את התשלום, ורק לאחר מכן להמשיך לשלב הבא. בשיטה זו, אם הלקוח לא משלם בזמן או מפר את ההסכם, הסיכון מוגבל לסכום מצומצם ביותר.

איך להימנע מחשיפה גבוהה בעסקאות גדולות?

אליעד נותן דוגמה מאוד מפורטת לעניין זה. במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ואחר כך לנסות לגבות ממנו את הכסף, אפשר לתת ללקוח סחורה בשווי נמוך כמו 10,000 או אפילו 1,000 שקלים. התשלום עבור הסחורה הזו יהיה התנאי להמשך קבלת הסחורה. כך, גם במקרה הגרוע ביותר שבו הלקוח לא ישלם, הנזק יהיה קטן משמעותית ולא יגיע למיליונים. הגישה הזו מתאימה מאוד למצבים שבהם אנו חושדים מראש באמינות הלקוח.

מדוע חשוב להימנע ממתן אשראי גבוה מדי ללקוחות בעייתיים?

הסיבה היא פשוטה: לקוחות שלא עומדים בהסכמים לא יתרגשו מכך שכתוב בחוזה שהם חייבים לשלם תוך 30 או 60 יום. כשיגיע מועד התשלום, הם עלולים להמציא תירוצים כמו "אין לי כסף", "המצב קשה", "אכלו לי, שתו לי", וכדומה. מכיוון שאנחנו לא יכולים לסמוך על כך שמה שכתוב בחוזה יגרום להם לשלם, חובה לבנות מראש תנאי תשלום מצומצמים ופרקטיים, ולספק סחורה רק לאחר שהתקבל תשלום על השלב הקודם.

מהי המסקנה החשובה ביותר לגבי כתיבת חוזה והתנהלות עם לקוחות?

המסקנה המרכזית שאליעד חוזר ומדגיש אותה היא לא לסמוך על ההסכם הכתוב. הסכם הוא כלי חשוב, אך אין לו משמעות אם הצד השני אינו מעוניין לקיים אותו. הפתרון היעיל הוא או לקבל תשלום מראש, או לחלק את העסקה לשלבים שבהם התשלום מתקבל אחרי כל שלב קטן. כך מצמצמים את הנזק והסיכון הכלכלי למינימום האפשרי.

לסיכום, כאשר מתמודדים עם לקוח שמפר הסכמים, האפשרויות הן או להפסיק לעבוד איתו לחלוטין, או לעבוד איתו בזהירות רבה תוך הגבלת החשיפה לסכומים קטנים, על ידי קבלת תשלום מראש או באמצעות חלוקת העסקה לתשלומים קטנים שמקטינים משמעותית את הסיכון.
איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

ישנם מצבים שבהם אנו יוצרים הסכם עם לקוח, אך מסיבה כלשהי אנו מוצאים את עצמנו במצב לא נוח - בין אם ההסכם עצמו נוסח באופן שגוי ובין אם הלקוח מפר את ההסכם למרות שהוא נוסח כראוי. נשאלת השאלה: מה עושים כאשר ההסכם כתוב נכון, אך הלקוח בכל זאת מפר אותו?

אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים

הגישה הראשונה היא פשוטה: אם יש לקוח שמפר הסכמים, אין טעם לעבוד איתו. אם אנחנו משקיעים זמן ואנרגיה בניסוח הסכם ברור ומדויק, אך הלקוח לא עומד בו, למה שנמשיך לעבוד איתו? זו אפשרות הגיונית עבור מי שלא רוצה להסתכן בהפסדים ובעוגמת נפש.

אפשרות שנייה: לעבוד עם הלקוח אך לצמצם חשיפה

אם בכל זאת נבחר לעבוד עם לקוח שיש חשש שיפר את ההסכם, יש צורך לנקוט בגישה זהירה ומושכלת. אם אנו יודעים בוודאות של 100% שהוא לא יעמוד בהסכם ולא ישלם לנו, אין היגיון לעבוד איתו - אלא אם כן יש לנו סיבה מוצדקת לעבוד בחינם. אך אם הסיכון הוא בגדר אפשרות בלבד, יש דרכים לצמצם את החשיפה ולהקטין את הסיכון.

הפתרון: הקטנת החשיפה הכספית

הדרך להתמודד עם לקוח כזה היא לבנות את ההסכם כך שהוא לא ישאיר אותנו חשופים לסיכון כלכלי גבוה. בעולם האידיאלי, הלקוח היה משלם מראש - ואז לא הייתה משמעות להפרת ההסכם מצידו, שכן התשלום כבר התקבל. אך מאחר שזה לא תמיד אפשרי, יש צורך לנקוט באמצעים אחרים.

איך מקטינים חשיפה?
  • במידה והלקוח לא משלם מראש, יש לבנות את ההסכם כך שהתשלומים יתבצעו בשלבים - כלומר, לא לספק את כל השירות או הסחורה בבת אחת.
  • במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ולחכות שישלם, ניתן לתת לו סחורה בשווי אלף שקלים, ורק לאחר שהוא משלם, לספק לו סחורה נוספת.
  • בכך, אם הוא מפר את ההסכם, הנזק מוגבל לסכום קטן יחסית ולא למיליונים.
  • במידה ומדובר על שירותים, ניתן לקבוע אבני דרך לתשלום - לדוגמה, תשלום ראשוני לפני תחילת העבודה, תשלום נוסף באמצע ותשלום סופי בסיום.
  • חשוב להימנע מהמצב שבו הלקוח מקבל את כל התמורה לפני ששילם עליה, מה שעלול להפוך את גביית החוב לאתגר משמעותי.
לא לסמוך על ההסכם בלבד

בסופו של דבר, הסכם הוא רק מסמך. אם הלקוח מחליט שלא לקיים את התחייבויותיו, אין משמעות למה שכתוב בו - אלא אם כן נלך לבית משפט, דבר שעלול להיות יקר, מסובך ולגזול זמן רב. לכן, הפתרון החכם הוא לצמצם מראש את התלות בהסכם ולדאוג לכך שהתשלום יתבצע בשלבים ובאופן שלא ישאיר אותנו חשופים.

מסקנה

אם יש לקוח שמפר הסכמים, יש שתי אפשרויות: לא לעבוד איתו כלל או לעבוד איתו בזהירות תוך צמצום החשיפה הכספית. אין טעם לסמוך על הסכמים בלבד, אלא יש לבנות מנגנון שבו כל שלב מותנה בתשלום, כך שלא נהיה בסיכון גבוה להפסד.

למידע נוסף על הסכמים, כתיבת חוזים והתמודדות עם הפרות חוזה, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע נוסף בנושא.

בהצלחה!
איך לעבוד עם לקוח בעייתי? איך לעבוד עם לקוח שמפר חוזה? איך לעבוד עם לקוח שעושה צרות? איך לעבוד עם חברות גדולות? תנאי תשלום, קביעת תנאי התשלום, לוחות זמנים של התשלום, בעיות עם לקוחות, לקוח שלא רוצה לשלם, לקוח שלא תמיד משלם, לקוח שעושה בעיות עם התשלום, לקוח שלא עומד בהסכמים, עמידה בהסכמים, לקוח שמפר הסכמים
לעבוד תהליכים שאלות מה באמת משנה להגיע הסכם איך לשאול שאלות קביעת תנאי התשלום שירות פרקטיות למה מוצר יקר איך לכתוב איך לכתוב הסכם איך לכתוב חוזה איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים בעיה בעיות הסכם הסכמים הפרת הסכם הפרת הסכמים הפרת הסכמים על ידי לקוחות הפרת חוזה הפרת חוזה על ידי לקוח חוזה חוזים לא לסמוך על הסכמים לא עומד בהסכמים לכתוב לכתוב הסכם לכתוב חוזה לסמוך לעבוד לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים לעבוד עם לקוחות בעיתיים לקוח לקוח שלא עומד בהסכמים לקוח שמפר הסכמים לקוח שעושה בעיות לקוחות לקוחות בעיתיים
פתרונות / בעיות - למה למרות שנדמה לך שאין פתרון, אכן יש פתרון?
...בצורה יסודית לעומק, על ידי זה הוא מגלה שמרחב האפשרויות שלו גדל. הוא כבר לא מצומצם לטווח מאוד ספציפי של פתרונות, אלא כמות הפתרונות גדלה. אם אינך מוצא את הפתרון, הרי שקיימת אצלך הנחת יסוד כלשהי שגויה. הנחת יסוד שגויה יכולה להיות, גם מההיבט שבו האדם חושב בטעות, שכדי שיהיה לו טוב, המציאות צריכה להיות דווקא בצורה כלשהי. גם זו הנחת יסוד שגויה. כאשר האדם חוקר את כל הנחות היסוד שלו, על ידי זה הפתרון צץ מעצמו. וכאשר האדם מאמת את כל הנחות היסוד שלו בשלמות...
בעיות - מהי מהותה של בעיה? איך להתמודד עם כל בעיה? איך לפתור בעיות?
...= בעיה גדולה יותר. כאשר יש חוסר התאמה בין הרצון של האדם לבין הרצון של המציאות = בעיה. מה עושים? הולכים לשורש של הבעיות = לשורש של הרצונות. על האדם לחקור ולהגיע אל השורש של הרצונות שלו. על האדם לנסות להבין מהו הרצון הראשון שיוצר את כל הרצונות בעיות בקשות השתוקקות שלו. כדי לפתור את כל הבעיות כולן, על האדם להגיע אל השורש שלהן, שהוא שורש הרצון האישי של האדם. על האדם לשאול את עצמו תמיד, מהו הרצון הפנימי שבו שיוצר את הרצונות שלו. על האדם לחפש את הסיבה...
בעיות. איך לטפל בהמון בעיות בבת אחת? מהו שורש הבעיות?
...שלו ובתפיסת המציאות שלו. הרצונות מחשבות של האדם הן השורש של הבעיות. אך גם אותן צריך לחקור לשורש שלהן. לחקור את הרצונות מחשבות = להבין מהיכן הכל מגיע? מאיפה הכל נוצר? למה המחשבה היא בצורה שלה ולא אחרת? למה הרצון בכלל קיים? מאיפה הוא נוצר? וכולי. כאשר האדם מגיע לשורש של המחשבות רצונות, באותו הרגע מתגלה לו האמת מה לעשות לגבי הבעיה. אך כאשר האדם מגיע אל השורש האמיתי של בעיה אחת, הוא בעצם הגיע לשורש של כל הבעיות כולן. מסקנה: קח בעיה כלשהי לא משנה איזו...
בעיות / התמודדות עם בעיות - איך להתמודד עם כל בעיה בצורה שיטתית?
...בעיה. נסה להבין מהו הדבר המרכזי שיוצר את הבעיה? מהו הדבר הקטן ביותר שאם המציאות הייתה אחרת רק באותו פרט קטן, לא הייתה בעיה? נסה להבין מהו השורש של הבעיה. מהו הגורם שאם הוא לא היה לא הייתה בעיה? כאשר האדם שואל שאלות על הבעיה, על ידי זה הוא מפרק אותה לגורמים. כאשר הבעיה מתפרקת לגורמים, הגורמים השוליים נעלמים והאדם יכול להתמקד בשורש המהותי של הבעיה. לפרק בעיה לגורמים = למפות את הבעיה, לחלק אותה לחלקים ולהגיע לשורש שלה. ככל שהאדם קרוב יותר לשורש של הבעיה...
נדודי שינה / קושי להירדם - מה עושים עם בעיות שינה וקושי להירדם ולישון?
...יותר, וממילא הוא גורם לעצמו, להתעורר, במקום להירדם. וכן, ניהול מאבק, יכול לגרום לאדם להירדם, כאשר האדם יותש לגמרי מהמאבק. אך, זה מיותר. אז מה כן עושים? בעקרון, קיימים שני פתרונות. פתרון אחד מהיר, ופתרון שני יסודי ומעמיק יותר. ונתחיל מהפתרון המהיר. הפיתרון המהיר הוא, כי כאשר משהו מטריד את האדם ואין באפשרותו של האדם להירדם, על האדם פשוט לנסות לחשוב על משהו אחר רגוע יותר, שלא יוצר אצלו מאמץ מחשבתי. ועל ידי הרוגע הזה, על ידי זה יצליח האדם להירדם, בסופו...
פיתרון / בעיות - איך למצוא פתרון לבעיות גם כאשר נראה שאין פתרון?
...ולנסות להבין טוב יותר את המידע שעליו מבוססת השאלה. כי לפעמים האדם מנסה למצוא תשובה לאיזו שאלה. אך השאלה עצמה נובעת מכך, שהמידע שעליו מבוססת השאלה לא מספיק מדויק. ועל האדם לוודא תמיד, שהוא אכן מבין מהן הידיעות שיוצרות אצלו את השאלה. ובמקום לחפש תשובה לשאלה, על האדם לנסות להבין טוב יותר, את המידע ואת הנחות היסוד שעליהן מבוססת השאלה. ולכן, הדרך הטובה ביותר לנסות למצוא פתרונות לבעיות, היא על ידי זה שהאדם מנסה להבין טוב יותר את הדברים שיוצרים את הבעיה...
בעיות נפשיות / לחץ / מתח נפשי - ממה נובעים לחץ ומתח נפשי? איך להתמודד איתם?
...מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. כמו כן ישנם גם מצבים נוספים שבהם, לא רק שחסרה לאדם ידיעה, אלא שיש אצלו גם ידיעה שגויה. לדוגמה, כאשר יש לאדם מידע שגוי על בעיה שתתרחש, הוא עלול להילחץ. ולכן בסופו של דבר, ידיעה ברורה משחררת את הלחץ. וזה בעצם אומר, שכדי להתגבר על לחץ, לשם כך על האדם לחפש את האמת. כאשר משהו מלחיץ את האדם, עליו לחפש את האמת, ולשאול את עצמו מה היא האמת, והאם הוא רואה את הדברים כפי מה שהם באמת. על האדם לנסות לברר עם...
בעיות - איך להתמודד עם המון בעיות בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה לטיפול בבעיות?
...שלה. משום, שכאשר האדם יודע מהו שורש המחלה, על ידי זה יכול להיות שהוא פתאום ימצא את התרופה לשורש המחלה. ואם האדם לא יודע את שורש המחלה, אז גם אם הוא יתקל בטעות בתרופה לשורש המחלה, הרי שהוא לא ידע שהיא בכלל יכולה לעזור לו. משום, שהוא לא יראה את הקשר שיש בין התרופה, לבין שורש המחלה שבה הוא רוצה לטפל. כך שתמיד רצוי לדעת מהו שורש הבעיה, גם אם אין לאדם עדיין פתרון לשורש הבעיה. וכדי לגלות את שורש הבעיות, לשם כך יש למצוא מכנה משותף בין בעיות, ודרכו לגלות...
בעיות / פתרונות - איך לא להחליף בעיה אחת בבעיה אחרת? איך לפתור בעיות באמת?
...הזה הופך להוויה העצמית של האדם. הדרך היחידה להיות מאושר היא על ידי הבנת המציאות. הבנת המציאות = הבנת הסיבות של כל מה שקורה במציאות. הבנת הסיבות = להבין את הסיבה של כל דבר ואת הסיבה של הסיבה של כל דבר. הבנת המציאות = האדם מבין את הרצון הראשון שלו. האדם מבין מהיכן מגיעים הרצונות שלו. הבנה מושלמת של המציאות = האדם מבין כל רגש הכי קטן שלו מהו שורשו. כאשר ורק כאשר האדם מבין את המציאות בשלמות, רק אז הוא באמת מתרפא מכל המחלות והופך להיות אדם בריא בנפשו...
בעיות של עשירים - מה הן בעיות של עשירים באמת?
... באמת רוצה האדם. כאשר לדוגמה האדם רוצה כסף, הרי מה שהוא באמת רוצה, זה להרגיש תחושה של ביטחון, להרגיש סוג של יציבות, להרגיש ביטחון עצמי ושיש לו משהו שהוא יכול לסמוך עליו וכולי. וכאשר האדם מחפש לדוגמה זוגיות, הרי מה שהאדם באמת רוצה, זה להרגיש אהבה, לאהוב, להיות נאהב, להרגיש את טעם החיים של האהבה וכולי. ונמצא אם כן, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לעבוד עם לקוח שעושה צרות?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעבוד עם לקוח שעושה צרות?, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, הדרכה, מנטורינג בנושאי איך לעבוד עם לקוח שעושה צרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 20:32:51 - wesi1