שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺39 תגובות פורסמו: |
היי אליעד, מספר שאלות לי אלייך
1) באיזה פורום התרחשה ההרצאה הזאת?
2) אם נניח כל רגע ושניה המציאות מתהווה, אז איך זה שהצלחתי פעם לחלום חלום שהתעוררתי ממנו ולאחר יום בדיוק אותו מקרה התרחש.
הרי אם היא מתהווה כל רגע, סיכוי נמוך מאוד עד בלתי אפשרי שאותה מציאות תחזור על עצמה לא?
3) מה שלא מסתדר לי כ''כ עם עניין הרצון הוא כדלקמן:
אני חושב שהכל צפוי אבל הרשות נתונה, בזה שכל הנתיבים ברורים לאלוקים, כלומר יש סכמה מסוימת מה יקרה בכל מצב, אבל האדם עדיין בוחר האם זה סותר את דבריך? זה כיוון מחשבה נוסף לא?
4) הוכח כבר, שהצופן התנכי מכיל רק בספר תנ''ך מקרים שהסבירות למצוא אותם בספר אחר הם 0 בדיוק. מה שכן, הפרק בדיוק נופל על הנושא בו חיפשת. וזה מתקשר לשאלה 3, כי לדעתי אוסף ומפתח ייחודי לצופן התנכי, מכיל את כל הנתיבים של כל האנשים. אם כך הדבר, הרי תורת ישראל היא נכונה וודאית. השאלה היא מה המפתח ועל זה אנשים עדיין לא עלו ואני בספק אם יעלו.
5) נניח ויש יישות אחת שמכילה את הרצון והלא רצון, אז מה גורם ליישות האחת הזאת להכיל את שניהם בו זמנית?
6) אם נניח לאדם ברובד הפנימי יש רצון ואי רצון והמציאות כופה על העניין, ונניח הכפייה הזו היא גם עניין של רצון \ החלטה אז של מי הרצון הראשון ותמיד על מנת שתהיה יישות אחלה שמכילה רצון ואי רצון חייבת להיות רצון.
7) לגבי הלוגיקה, לא בטוח שהיא נכונה כי אולי יש מצב ביניים או מסםר מצבים שנמצאים בין הרצון לאי רצון?
תודה.