שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺109 תגובות פורסמו: |
@שאלות:
"מקובל אצל חסידי ברסלב להתבודד. שאלתי: האם פעולת ההתבודדות מביעה טיפשות? "
פעולת ההתבודדות, כמו כל פעולה אחרת, כמו לדוגמא בריאת העולם, כמו לדוגמא כתיבת הטקסט הזה שלי, הן כולן מביעות טפשות. התבודדות בשורשה, היא שתיקה מוחלטת. ואפשר להרחיב בזה.
מצד שני, בכל שגעון יש גם ביטוי של שכל וכולי.
*
עניין שמור וזכור, לעשות 2 פעולות בבת אחת. אם תכיר את אלוהים האמיתי הראשון... תוכל לעשות את כל מה שאלוהים יכול לעשות!
*
לגבי מוות קליני. הסברתי באחת ההרצאות, שמי שהוא איש אמת, אין לרע שום אחיזה בו. ושום אלוהים / שטן / גיהנום לא מאיימים עליו. ובנוסף, אל תשכח שיש גם נוצרים / מוסלמים שחזרו בתשובה אחרי מוות קליני מסיבות דומות. + האמת שהכל אחד, חזקה מכל חלום / עדות של אנשים בעלי שכל פגום וכולי. גם אם אלוהים (של הדתיים) היה מדבר אלי ישירות, גם אם מתן תורה היה קורה היום, עדיין הייתי מחזיק בדעתי, שזה שמדבר ואומר אנוכי אדני אלוהיך, הוא השטן. כי זאת האמת ואפשר לבדוק זאת וכולי.
*
לגבי סיפור חסידי ברסלב, ראה כאן:
* אין קשר בין חסידי ברסלב לבין רבי נחמן? + אין שום ייאוש בעולם (ברסלב).
* אליעד כהן, רבי נחמן מברסלב? חסידי ברסלב, חסידות ברסלב - איך הכל מסתדר? (ברסלב).
ולגבי שמירת המצוות של רבי נחמן, ראה גם כאן:
* מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 3 - הקבצן העיוור מתוך שבעת הקבצנים (ברסלב).
בעקרון, חסידי ברסלב, ובראשם הטיפש "רבי נתן", הם נוצות שעל הבגד, שעושים להם פווו והם עפים. דהיינו חבורות הדיוטות וכולי...
*
לגבי רוח הקודש. תסתכל כאן:
* ניסים, מתן תורה, יציאת מצרים, בריאת העולם - היה או לא היה?.
* ניסים / לחולל ניסים - מה טוב יותר מאשר לחולל ניסים? מי לא רוצה כוחות על?.
* ניסים - מהם ניסים? למי מתרחשים ניסים? איך לראות ולעשות ניסים?.
* כל יכול / יכולת כל / אומניפוטנטיות - מי רוצה להיות כל יכול? ומה יותר קשה מזה?.
+ אל תאמין לסיפורי כזבים, כל זמן שאצלך הם לא התאמתו באופן מוחלט. + אפשר עוד להאריך בזה, שגם אלוהים עצמו לא יודע מה יהיה וכולי...
* אלוהים - חלק 13 - יודע את מה שיקרה / העתיד + כל יכול?!.
* לחזות את העתיד / ידיעת העתיד - מי רוצה לא לדעת מה יקרה לו בעתיד?.
+ לעצם השאלה, אם תכיר את אלוהים הראשון, תוכל לעשות את כל מה שהוא יכול לעשות, כולל הכל.
*
לגבי המשיח של הדתיים, זה ברור לגמרי שהוא אשלייה. כי כל השכל שלהם, הוא נובע ממחלת האמונה שלהם, שהיא מחלה קשה...
מצד שני, בכל שקר יש גם אמת. והנמשל של עניין המשיח, הוא אכן יתקיים בוודאות בכל אחד ואחד, דהיינו שהוא עצמו ייגאל בנפשו וכולי.
סוף העולם? גם יהיה וגם לא יהיה.
* גוג ומגוג / סוף העולם / אחרית הימים - מהי מלחמת גוג ומגוג? מהו קץ העולם?.
עניין המשיח כפשוטו, האם יהיה? יכול להיות, אבל דתי הוא לא יהיה. ז"א בית המקדש שירד מהשמים וכולי, יכול להיות, במסגרת זה שהכל יכול להיות. אבל כפשוטו, לא יקום ולא יהיה.
אבל בפנימיות המשיח, יהיה גם יהיה. וגם בחיצוניות, לבסוף יהיו שינויים כאלו ואחרים...
* המשיח, אור אין סוף, מעשה מרכבה, תורת הצמצום, בריאת העולם, הצדיק האמת - שיחות הרן צג (ברסלב).
*
"שאלה אחרונה בשביל מה אנחנו בעולם הזה, אם אין עולם הבא? האם סתם באנו לאכול ולישון בלי מטרה? או שלפחות יש עניין בעצם קיומנו, כי זה מתסכל שחיים בלי מטרה. "
ונניח שיש עולם הבא, בשביל מה צריך עולם הבא? מה זה נותן ולמי? ואלוהים עצמו למה הוא עצמו קיים? ונניח שזה מתסכל, אז? האם בגלל זה צריך לשקר?
ראה כאן:
* תכלית החיים - מהי תכלית החיים? כיצד למצוא תשובה לשאלה מהי תכלית החיים?.
* תכלית החיים - האם יש או אין תכלית לכל דבר? האם יש תכלית לחיים?.
* תכלית החיים - האם יש או אין תכלית לחיים? ואם יש, אז מהי?.
* תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים?.
* מוות / משמעות החיים - כיצד המוות הופך את החיים לטובים יותר? מהי תכלית החיים?.
* מוות / חיים / תכלית החיים - מהן המסקנות ממפגש עם אדם מת?.
* תכלית החיים, למה לחיות, למה לא להתאבד, משמעות החיים, מטרת החיים - ליקוטי מוהרן חא רסח (ברסלב).
* מטרת החיים, תכלית החיים, משמעות החיים, יעוד בחיים.
* תכלית החיים - למה אף אחד לא יכול לדעת מהי תכלית החיים?.
* תכלית החיים והמוות - מהו השקר של קדושת החיים והמוות?.
* על החיים ועל המוות / תכלית החיים / משמעות החיים / פחד מוות - מהי מהותם? חלק 1.
* על החיים ועל המוות / תכלית החיים / משמעות החיים / פחד מוות - מהי מהותם? חלק 2.
* על החיים ועל המוות / תכלית החיים / משמעות החיים / פחד מוות - מהי מהותם? חלק 3.
* תכלית החיים - איך לדעת מהי לא תכלית החיים?.
* הסוד של תכלית החיים - מהו הסוד שאותו לא יודעים גם לא חכמי החכמים?.
* תכלית החיים - חכם רואה את הנולד? ומה קורה כאשר הנולד הולך למות?.