שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺1 תגובות פורסמו: |
כפי שבוחרים עובד בראיון עבודה, כך בוחרים פעולה, ובוחנים האם היא תשיג את המטרה המבוקשת. וזאת, כפי שבוחרים את העובד לתפקיד מסויים, האם הוא מתאים אליו, והאם הוא יכול לבצע אותו כנדרש. כך, אותו הדבר לגבי מטרות בחיים, בודקים פעולה האם היא טובה.
לדוגמא: איך אצליח ללמוד טוב? האם ע"י פעולה מהירה כמו רובוט? נניח שאלך על הפעולה הזו, אז פתאום תצוץ לי שאלה, שלא התכוננתי עליה, ואז אילחץ ואהיה רגיל לתפקד כרובוט טכני ואשתתק לנוכח התרגיל, ורוב הזמן "אבלה" בלחץ אולי 75% מהזמן, ורק 25% אצליח להבין מה התכוונו, וממש יישאר לי 1% מהזמן לפתור נכונה את התרגיל. לכן, זוהי פעולה לא נכונה. נתתי דוגמא פשוטה שבפשוטות אך, הדבר רלוונטי לכל דבר בחיים.
או לדוגמא אבחר רק בהבנה, ואז יבוא תרגיל שאבין אותו, ואז לא אהיה מיומן ואעשה טעויות בתרגיל, ומחוסר הזמן והלחץ אעשה טעויות ואחשב באופן רובוטי מלחץ. ושוב התרגיל הסתיים ללא הפתרון הנכון.
ולכן, יש צורך ללמוד את ההבנה של התרגיל, כולל להשיג את המיומנות לפתור תרגילים כאלה ולהשיג מיומנות חשיבה מיוחדת אליהם ולתרגילים אחרים באותו הנושא, ולתרגל גם את הטכניקה מתוך הבנה, ולתרגל את ההבנה בנושא. ולחזור על הדברים שוב ושוב. רק כך מוכנים לדברים ומרגישים בבית.