שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺33 תגובות פורסמו: |
אחי, אני מניח שאתה שואל, מהי התכלית שלשמה אני שואל שאלות שיש לי עליהן תשובה וכולי... - אז שתדע, שיש בזה כוונה שלמה, והיא חלק מהעניין של השלכת הקולות של הקבצן עם הצוואר העקום, כדי לגאול את הציפורים
ראה כאן בסוף ההרצאה www.eip.co.il/videos/?v=4ebe33f40f7cbc72 - הרצאה על מעשה בשבעה קבצנים - סיפורי מעשיות - 6 - הקבצן עם צוואר עקום מתוך שבעת הקבצנים (ברסלב) [2:22:57]
*
"בעניין החלל הפנוי שורשו, עומקו, וכל המסתעף אליו בדברי אני מתכוון לברר את זה בזמן הקרוב בע"ה. "
זה הנושא העמוק ביותר שיש במציאות, וצריך להבין אותו על בוריו מקדימה ומאחורה וכולי, כולל כל ההיבטים שלו. www.eip.co.il/videos/?v=d86761a87ff42e6d - הרצאה על החלל הפנוי, תורת הצמצום, בריאת העולם, איך נברא העולם - ליקוטי מוהרן חלק א תורה סד (ברסלב) [2:30:09]
כי הוא השורש וכולי.
וראה לדוגמא בליקוטי מוהרן שכתב שהספק של עמלק של החלל הפנוי, הוא נגד האחדות שברא יש מאין. כי מהות החלל הפנוי, היא שיא הכפירה ונוגדת את עצם קיומה של האחדות.
ולכן אתה מדבר על אמונת האחדות - שהיא אמונה נגד השכל הישר וההיגיון.
ואני לעומת זאת, מדבר על אחדות אחרת. כי אני מדבר על האחדות שיש בשכל הגדול יותר, שהוא השכל הנקנה, שזה בשום צורה לא קשור לאמונת האחדות הרגילה.
אני מדבר על ידיעת מחוייב המציאות, ידיעת הבורא ממש, שהיא ידיעת האחדות. דהיינו לדעת בשכל את מהות המציאות לפני הבריאה. יש מבין?