שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺4 תגובות פורסמו: |
לאור לילה טוב: אם השורש, הווה אומר המהות המהווה את המחשבה, המהווה את המציאות עצמה כל רגע ורגע, כיצד יתכן שהמחשבה תהיה שונה ממהותה?
על כן... המחשבה גם היא מכילה בתוכה את מהותה, וניתן להכניס בה את הסוף כמו את האינסוף - את האין ואת היש כאחד ממש...
@אור תנחלסון:
זה שהלוגיקה אומרת משהו, זה לא אומר שהוא נכון! תאמת את המידע בעצמך ותגלה נפלאות!
אם "המחשבה של האדם יכולה להכיל בתוכה רק דברים שאפשר לעשות להם סוף, ממילא לא ניתן להכניס לתוכה את המהות של המציאות האין סופית. "
אז בשביל מה "על האדם לחקור ולהתבונן בנ"ל, כי זהו השורש של הכל. "?
הדבר החשוב הוא המהות הפנימית של הדברים ולא המהות החיצונית שלהם, כי אם נותנים לדברים החיצוניים להשפיע, כך לא מנוהלים ע"י הפנימיות וכל דבר יכול להזיז את האדם מחשיבה אמיתית. והדבר החשוב הוא להקשיב לרצון הפנימי ביותר של האדם, ולהתעמק במהות הפנימית של הדברים, וע"י חשיבה נכונה וחיפוש האמת שבכל דבר האדם יצליח לממש את הרצון האמיתי שלו והשמחה האמיתית תחזור להיות מנת חלקו.
ואז בעצם הוא יבין שהכל זה אותו דבר מבחינתו והוא יכול להתחיל מכל נקודה שהיא, ולהגיע לאן שהוא רוצה להגיע עם הרצון הפנימי האמיתי שלו.