שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺4 תגובות פורסמו: |
הנה האור והדעת שיפתחו בפניך סוף סוף את הפיתרון לכל השאלות
כל דבר העשוי חומר, אינו יכול להיות אינסוף, חייב להיות לו התחלה וגם סוף, הן מבחינת מרחב והן מבחינת זמן, כלומר, הוא חייב היה להיווצר בזמן מסוים (נשאיר את נושא סוף הזמן, שמא החומר יוכל להיות אינסוף בעתיד בזמן)..
לעומת זאת דבר שאינו חומרי אלא רוחני, יכול להיות אינסוף, מספרים למשל כל עוד הם אינם מוצמדים לחומר מסוים, ספירה בעלמא, הם אינסופיים, והנה עוד משל לדבר רוחני - הלוגיקה ש1+1=2, המחשבה הזאת היא רוחנית, היא ללא מגבלת מרחב, בכל מקום אפשרי 1+1=2 היא גם ללא מגבלת זמן, תמיד היה 1+1=2
אלהים הוא רוחני לגמרי, וכמו שלא תוכל לשאול מתי נוצרה הלוגיקה של 1+1 כי היא תמיד היתה קיימת, אותו דבר אלהים שהוא רוחני, אי אפשר לשאול מתי הוא נוצר או מי יצר שהרי אין לו יצירה, וכאן חסכנו את החשבון המופרע שלך של בורא שהוא נברא
רק נשאר לפתור שאלה, אם אלהים הוא סך הכל איזשהו דבר רוחני, איך הוא שולט על החומר שביקום, תשובה לשאלה זו נמצא בדמות האדם עצמו, האדם שולט על ידי רוחו ורצונו שהוא רוחני לגמרי בגוף ובחומר שלו, כל מה שאתה / הרוח / הנשמה שלך רוצה אתה מיישם בחומר שלך שהוא הגוף, אותו דבר אלהים שולט שליטה מוחלטת בכל היקום
שאלה נוספת שעלתה על ידך, איך ייתכן בריאת יש מאין מוחלט
דווקא כאן נתנה המדע את התשובה, הוכח ללא ספק שאנרגיה יוצרת חומר
ובכן אלהים הוא אנרגיה עצומה שיצר את החומר
האמת הטיעון שלך טיפשי.
1. בורא לא יכול להיות נברא. הוא או זה או זה.
2. נגר הוא לא בורא. הוא משנה צורה.
3. בני אדם הם גם לא בוראים. הם יוצרים חיים בעזרת חוקי הטבע שנקבעו עי הבורא הראשון.
3. בהכרח שיש בורא ראשון. כי הטיעון של אין סוף לא סביר. אין שום דוגמא בעולם ובטבע לאין סוף. כל מה שיש בטבע מראה שיש לכל דבר סיבה. וברור שיש סיבה להכל.
@. אני לא מוכיח כלום אבל ודאי שהטיעון שלך גם לא משכנע ולא מוכיח כלום. אז לומר על אחרים שהם טיפשים רק מוכיח דבר אחד.
אליעד אני חוזר בי אתה לא צודק כל ניברא הוא גם בורא ביחס לניברא אחריו ואם יש תמיד לנצח בורא ניברא והדגש לנצח אז לא יכול להיות שיש ניבראים בלי בורא ומוכרח שיש בורא שמכריח את הניבראים לאורך הנצח כי כשאתה אומר שכל ניברא הוא גם בורא וגם ניברא זה נכון אבל זה לא סותר כלום כי זה מובן מאליו שכל ניברא הוא בורא לזה שאחריו אבל כבוד הרב רצה להגיע לראשון של כל הניבראים ואם אין ראשון שברא את כל הניבראים שהם גם בוראים לפי שיטתך שזה בעצם לא סותר כלום כי הם בוראים ביחס לניבראים שאחריהם וככה נתייחס לכל ניברא בתור בורא אבל אם יש ראשון הניבראים הוא לא ניברא ואם אין ראשון הניבראים אז מוכרח שיהיה בורא ראשון שמכריח את כל הניבראים לאורך הנצח כי הם ניבראים והם לא תלויים בעצמם כי כל אחד תלוי בקודם שלו ומוכרח שיש מי שמכריח אותם לאורך הנצח שהוא הבורא אז אי אפשר להתחמק מההוכחה שיש בורא ראשון שהמציא את כל הניבראים מחכה לתגובתך באימייל שלי ואני יגיד את המילה האחרונה שלא יעבדו עליכם
ואייייייי אליעד היגנבת אותי עד עכשיו חשבתי שהרב צודק ולא ראיתי את הטעות שלו אליעד באמת כל הכבוד לך שראית את הטעות שלו חבל על הזמן אני בחיים לא הייתי עולה על הטעות שלו תמשיך תמיד לגלות שקרנים כמו הרב שאני יודע מי זה במקרה חחחח אבל בכל מקרה צריך לשמוע את הצד שלו לגבי העניין הזה אבל עד עתה אני מסכים איתך וחושב שאתה צודק עד שלא יוכח אחרת מפי הרב שאמר את הטענה ואני לא יזכיר את שמו כדי לא לפגוע בו