שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺26 תגובות פורסמו: |
הברוך אלוהינו שלך, הוא מה שנקרא, מכתב תודה לשטן...
בָּרוּךְ הוּא אֱלהֵינוּ שֶׁבְּרָאָנוּ לִכְבודו. וְהִבְדִּילָנוּ מִן הַתּועִים. וְנָתַן לָנוּ תּורַת אֱמֶת. וְחַיֵּי עולָם נָטַע בְּתוכֵנוּ. הוּא יִפְתַּח לִבֵּנוּ בְּתורָתו. וְיָשם בְּלִבֵּנוּ אַהֲבָתו וְיִרְאָתו וְלַעֲשות רְצונו וּלְעָבְדו בְּלֵבָב שָׁלֵם. לְמַעַן לא נִיגַע לָרִיק וְלא נֵלֵד לַבֶּהָלָה:
עכשיו אני מבין את זה.. תתחזק אחי.
רק טוב ושבת שלום.
אחי, אתה וחכמיך נפלתם מכל ה 70 פנים של תורת האמת, משום שלא השתמשתם בשכלכם, אלא אתם כמו משוגעים ממש, אומרים נעשה ונשמע. אמונה, היא מחלת נפש קשה.
דיבור עם הצדיק האמת (אני) יזכך את נשמתך מדיבורי השטנה של הרעבנים שמדברים נגד אלוהי האמת שאצלו הכל אחד.
אני מאחל לך שתפגוש את אלוהים האמיתי, כבר כאן בעולם הזה.
שמע חביבי. אני בטוח שנפלת מכל השבעים פנים של התורה ע"י שהלכת יותר מידי אחרי חכמתך ושכלך הכ"כ נערצים בענייך. עד כאן, אע"פ שארצה מאוד להמשיך להתכתב איתך אך מוהר"ן הזהיר שהדיבור עם הרשע גורם לקילקולים גדולים - אזי לא ארצה בכך. ותמשיך בשלך, וניפגש בעולם העליון אחרי 120 שנה.. ונדבר. אני מאחל לך שתחזור בתשובה אמיתית וכנה כרצון הבורא יתברך שמו - וכדעת הצדיק האמת מוהר"ן.
כל טוב.
חס וחלילה. אברהם אביך, היה כופר ורשע. www.eip.co.il/videos/?v=9_dxnf15-y4 - אברהם אבינו, אתאיטס כופר באלוהים, השקר של אמונה באלוהים
אני לעומתו, צדיק אמיתי.
לגבי "חוכמת" חז"ל, רבי נחמן ביאר את דעתו יותר מפעם אחת, ש"קרא אסמכתא בעלמא הוא", ושהשכל שלו, גדול הרבה יותר מהתורה המטופשת של משה רבכם, שלא זכה להיכנס ולקבל את השכל של ארץ ישראל.
אהה הבנתי. "אחד היה אברהם" אז בעצם... אתה אברהם?!..
מעולה, טוב לדעת.
שוב תקרא את ליקוטי מוהר"ן ותראה איך רבי נחמן מברסלב מביא אחרי כל מילה ציטוט מחכמי ישראל הקדושים. מהגמרא, מהזוהר, כתבי האר"י וכו'.. הוא החזיק מחכמתם לא?! והאמין באופן המוחלט שדעתם היא דעת אמת גמורה.
אז מה נסגר איתך?.. יוצא שלא הבנת את מוהר"ן וכתבת לעצמך תורה חדשה.
אל תחליט לרבי נחמן מברסלב איך הוא הגיע למה. הוא הגיע למה שהגיע, רק בזכות חיפוש האמת, ולא בזכות התורה השקרית של השטן.
הוא שמר מצוות של הדת, בדיוק כפי שאני שומר את כללי החברה החילונית שבה אני חי.
השאלה היא, לא למה רבי נחמן מברסלב שמר או לא שמר מצוות, אלא מהי האמת. ואם תחפש את האמת, תגלה אותה.
ראה תורה סד ח"א ליקוטי מוהרן, ותגלה איך כל התורה היא שקר גדול...
@אופק:
אחד היה אברהם, מזכיר לך משהו? אתה באמת חושב שהאמת תלויה בכמות האנשים שמכירים בה?
מה אני מבין שהיהודים עוד לא הבינו? אני מבין את האמת, שאצל אלוהים האמיתי הכל אחד.
ועד אז תשאל את עצמך, האם אני הולך אחרי האמת המוחלטת של אלוהים האמיתי, או אחרי השקר של השטן היהודי?!
זה קיום המצוות של הצדיק האמת.. ולזה הוא הגיע ע"י קיום המצוות כפי שכתוב בתורה.
אז אין לך תשובה באמת על זה שרבי נחמן קיים את המצוות ואת התורה ואתה לא...
אז תענה לי על זה בפשטות ובלי להתחמק.
@אופק:
יש רק 2 אפשרויות. או שרבי נחמן מברסלב חשב כמוני, או שהוא טעה.
תפנים משהו פשוט. הכל אחד. אצל אלוהים האמיתי אין טוב ורע, ולא שייך שהוא יבקש ממך לעשות משהו.
וראה באורך בהרצאות שלי.
עניין החיצוניות של רבי נחמן, עניתי גם עליה כבר כמה פעמים. תחפש ותמצא...
@אופק:
אתה ליצן רציני, רבי נחמן כתב ואמר בפירוש, שכל התורה הזאת, היא לא תורת ה והיא רק משחק בעלמא
ראה כאן forum.eip.co.il/forum_posts.asp?TID=64 - קיום המצוות של הצדיק האמת breslev.eip.co.il/?key=559 - חיי מוהר"ן - קכט - נסיעתו לארץ ישראל
כְּשֶׁבָּא מֵאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל אָמַר
בַּדֶּרֶךְ הַזֶּה קִיַּמְתִּי כָּל הַתּוֹרָה בְּכָל הָאֳפָנִים
כִּי הִשַּׂגְתִּי קִיּוּם כָּל הַתּוֹרָה
שֶׁאֲפִילּוּ אִם הָיוּ מוֹכְרִים אוֹתִי לְיִשְׁמָעֵאל
בִּמְדִינוֹת רְחוֹקוֹת שֶׁאֵין שָׁם שׁוּם יְהוּדִי
וְהוּא יִשְׁלַח אוֹתִי לִרְעוֹת בְּהֵמוֹת
וַאֲפִילּוּ אִם לא אֵדַע מָתַי שַׁבָּת וְיוֹם טוֹב
וְלא יִהְיוּ לִי טַלִּית וּתְפִילִּין
וְלא סֻכָּה וְלא שׁוּם מִצְוָה וְכוּ' וְכוּ'
אַף עַל פִּי כֵן הָיִיתִי יָכוֹל לְקַיֵּם כָּל הַתּוֹרָה כֻּלָּהּ.
וּכְבָר מְבאָר מִזֶּה בְּמָקוֹם אַחֵר
וגם מעין זה breslev.eip.co.il/?key=565 - חיי מוהר"ן - רצא - מעלת המתקרבים אליו
כִּי תַּרְיָ"ג מִצְווֹת נִקְרָאִין תַּרְיָ"ג עֲטִין דְּאוֹרַיְתָא
וְזֶה לְצַוּוֹת לְשׁוֹן עֵצוֹת כַּנַּ"ל.
וְאָמַר שֶׁכָּל זֶה הוּא רַק בְּחִינַת עֵצוֹת
אֲבָל הָעֲבוֹדָה בְּעַצְמָהּ שֶׁל הַצַּדִּיק הָאֲמִתִּי זֶה גָּבוֹהַּ וְנֶעְלָם מְאד.
וַאֲפִילּוּ מַלְאָךְ וְשָׂרָף אֵינוֹ יוֹדֵעַ זאת כִּי אִם הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ לְבַדּוֹ וְכוּ'.
וְכָל זֶה יֵשׁ לָהֶם אֵיזֶה שַׁיָּכוּת עִם הַצַּדִּיק מִצַּד שֶׁהוּא מְלֻבָּשׁ בְּגוּף.
אֲבָל מִצַּד הַנְּשָׁמָה הוּא עִנְיָן אַחֵר לְגַמְרֵי גָּבוֹהַּ מֵעַל גָּבוֹהַּ וְכוּ' וְכוּ'
וגם מעין זה כאן breslev.eip.co.il/?key=164 - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה כב - חוֹתָם בְּתוֹךְ חוֹתָם
וְאִם הוּא בְּמַדְרֵגָה שֶׁאֵין צָרִיךְ לְהִתְבַּיֵּשׁ מִשּׁוּם אָדָם
יֵשׁ לְהִתְבַּיֵּשׁ מֵהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא
כִּי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מְקַיֵּם כָּל הַתּוֹרָה
כְּמוֹ שֶׁאָמְרוּ רַבּוֹתֵינוּ, זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה.
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא קוֹבֵר מֵתִים וְכוּ'
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מְבַקֵּר חוֹלִים וְכוּ'
וּשְׁאָר מִצְוֹת הַתּוֹרָה שֶׁחָשְׁבוּ רַבּוֹתֵינוּ, זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה
שֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מְקַיֵּם אוֹתָם
וְגַם הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מִתְפַּלֵּל
כְּמוֹ שֶׁאָמְרוּ רַבּוֹתֵינוּ, זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה.
מִנַּיִן שֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מִתְפַּלֵּל וְכוּ'
וּמַאי מִתְפַּלֵּל? יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנַי וְכוּ'
וּבְוַדַּאי שֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מְקַיֵּם מִצְוֹת הַתּוֹרָה וּתְפִילָּה
כְּמוֹ שֶׁרָאוּי לְהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא
וכמה רחוק בֵּין קִיּוּם הַתּוֹרָה שֶׁלּוֹ וּבֵין תְּפִילָּה שֶׁלּוֹ
לְתוֹרָה וּתְפִילָּה שֶׁל הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ
כִּי כָּל אֶחָד עוֹבֵד הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ לְפִי מַדְרֵגָתוֹ
בִּבְחִינַת נַעֲשֶׂה וְנִשְׁמָע
הַיְנוּ תּוֹרָה וּתְפִילָּה כַּנַּ"ל
כי צריך לזכור את מ"ש רבי נחמן מברסלב
כאן breslev.eip.co.il/?key=164 - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה כב - חוֹתָם בְּתוֹךְ חוֹתָם
כִּי בְּכָל עוֹלָם וְדַרְגָּא
תּוֹרַת ה' הִיא רַק בְּשֵׁם הַמֻּשְׁאָל
כִּי רַק מֵחֲמַת שֶׁנִּסְתָּר מִמֶּנּוּ נִקְרָא תּוֹרַת ה'
וּכְשֶׁבָּא לְשָׁם נַעֲשֶׂה תּוֹרָתוֹ
דהיינו שמה שנקרא אצל האדם תורת ה', זה רק בשם המושאל, מחמת שהוא אינו יודע את תורת ה ממש
ורק כאשר האדם זוכה להכלל בא"ס לגמרי, רק אז הוא זוכה לתורת ה ממש.
כמ"ש:
וּכְשֶׁזּוֹכֶה לְהִכָּלֵל בְּאֵין סוֹף
אֲזַי תּוֹרָתוֹ הוּא תּוֹרַת ה' מַמָּשׁ
וּתְפִילָּתוֹ הוּא תְּפִילַּת ה' מַמָּשׁ
עיין שם באורך
וראה גם כאן breslev.eip.co.il/?key=2207 - שיחות הר"ן - אות נא
וְלַעֲבד ה'
אֵינִי יוֹדֵעַ מִי הוּא שֶׁיּוּכַל לוֹמַר שֶׁיַּעֲבד אֶת ה' לְפִי גְּדֻלַּת הַבּוֹרֵא יִתְבָּרַךְ
מִי שֶׁיּוֹדֵעַ מְעַט מִגְּדֻלָּתוֹ יִתְבָּרַךְ אֵינִי יוֹדֵעַ אֵיךְ יָכוֹל לוֹמַר שֶׁיַּעֲבד אוֹתוֹ יִתְבָּרַךְ
וְשׁוּם מַלְאָךְ וְשָׂרָף אֵינוֹ יָכוֹל לְהִתְפָּאֵר עַל זאת שֶׁיּוּכַל לַעֲבד אוֹתוֹ יִתְבָּרַךְ
רַק הָעִקָּר הוּא הָרָצוֹן
לִהְיוֹת רְצוֹנוֹ חָזָק וְתַקִּיף תָּמִיד לְהִתְקָרֵב אֵלָיו יִתְבָּרַךְ
וְאַף עַל פִּי שֶׁהַכּל חֲפֵצִים וְרוֹצִים לְעָבְדוֹ
אַף עַל פִּי כֵן אֵין כָּל הָרְצוֹנוֹת שָׁוִין
וְיֵשׁ חִלּוּקִים רַבִּים בָּרָצוֹן אֲפִילּוּ בְּאָדָם אֶחָד בְּעַצְמוֹ בְּכָל עֵת וּבְכָל רֶגַע
יֵשׁ חִלּוּקִים גְּדוֹלִים בֵּין הָרְצוֹנוֹת
וְהַכְּלָל, שֶׁעִקָּר הוּא הָרָצוֹן וְהַכִּסּוּפִין
שֶׁיִּהְיֶה כּוֹסֵף תָּמִיד אֵלָיו יִתְבָּרַךְ
וּבְתוֹךְ כָּךְ מִתְפַּלְּלִין וְלוֹמְדִין וְעוֹשִׂין מִצְווֹת
[וּבֶאֱמֶת לְפִי גְּדֻלָּתוֹ יִתְבָּרַךְ
כָּל אֵלּוּ הָעֲבוֹדוֹת אֵינָם כְּלוּם
רַק הַכּל הוּא בְּדֶרֶךְ "כְּאִלּוּ"
כִּי הַכּל הוּא כְּמוֹ שְׂחוֹק בְּעָלְמָא כְּנֶגֶד גְּדֻלָּתוֹ יִתְבָּרַךְ]
ולא התייחסת לזה שרבי נחמן קיים את תרי"ג המצוות כפי שקיבל מרבותיו עד למשה בהר סיני מפי הגבורה.
תענה לי בבקשה.
כְּשֶׁאָדָם הוֹלֵך אַחַר שִׂכְלוֹ וְחָכְמָתוֹ
יוּכַל לִפּל בְּטָעוּתִים וּמִכְשׁוֹלוֹת רַבִּים
וְלָבוֹא לִידֵי רָעוֹת גְּדוֹלוֹת, חַס וְשָׁלוֹם
וְיֵשׁ שֶׁקִּלְקְלוּ הַרְבֵּה
כְּגוֹן הָרְשָׁעִים הַגְּדוֹלִים מְאד הַמְפֻרְסָמִים, שֶׁהִטְעוּ אֶת הָעוֹלָם
וְהַכּל הָיָה ליקוטי מוהר"ן ח"ב - תורה יב - כשאדם הולך אחר שכלו וחכמתו עַל יְדֵי חָכְמָתָם וְשִׂכְלָם
התכוונתי בזה ש... לא מוזר לך שאתה צועד לבד, בדרכך?.. מה אתה בעצם מבין שאף אחד אחר לא חזה עוד לפנייך?!?. עד אז תשנן את האמור לעיל ותשאל את עצמך.
אני הולך אחר שכלי וחכמתי?.. או אחר שכל ה' ותורתו?
ועוד שהוא שמר שבת והניח תפילין וקיים את כל התרי"ג מצוות כפי שקיבל מרבו. ורבו מרבו עד משה בסיני.
ואתה הולך בדרכו, עם שיכלו.. אז כנראה שלא הבנת אותו בכלל.. כי קיום המצוות הוא העיקר אח"כ נתחיל לדבר..
אתה ישן בהקיץ. תסתכל בתורה ו breslev.eip.co.il/?key=35 - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה ו - קְרָא אֶת יְהוֹשֻׁעַ
אֲפִילּוּ אִם יוֹדֵעַ אָדָם בְּעַצְמוֹ, שֶׁעָשָׂה תְּשׁוּבָה שְׁלֵמָה
אַף עַל פִּי כֵן צָרִיךְ לַעֲשׂוֹת תְּשׁוּבָה עַל תְּשׁוּבָה הָרִאשׁוֹנָה
כִּי מִתְּחִלָּה כְּשֶׁעָשָׂה תְּשׁוּבָה
עָשָׂה לְפִי הַשָּׂגָתוֹ
וְאַחַר כָּךְ בְּוַדַּאי כְּשֶׁעוֹשֶׂה תְּשׁוּבָה
בְּוַדַּאי הוּא מַכִּיר וּמַשִּׂיג יוֹתֵר אֶת הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ
נִמְצָא לְפִי הַשָּׂגָתוֹ שֶׁמַּשִּׂיג עַכְשָׁו
בְּוַדַּאי הַשָּׂגָתוֹ הָרִאשׁוֹנָה הוּא בִּבְחִינַת גַּשְׁמִיּוּת
נִמְצָא, שֶׁצָּרִיךְ לַעֲשׂוֹת תְּשׁוּבָה עַל הַשָּׂגָתוֹ הָרִאשׁוֹנָה
עַל שֶׁהִתְגַּשֵּׁם אֶת רוֹמְמוּת אֱלקוּתוֹ
וְזֶה בְּחִינַת עוֹלָם הַבָּא
שֶׁיִּהְיֶה כֻּלּוֹ שַׁבָּת, הַיְנוּ כֻּלּוֹ תְּשׁוּבָה
כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "וְשַׁבְתָּ עַד ה' אֱלקֶיךָ"
כִּי עִקָּר עוֹלָם הַבָּא הוּא הַשָּׂגַת אֱלקוּתוֹ
כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "וְיֵדְעוּ אוֹתִי לְמִקְּטַנָּם וְעַד גְּדוֹלָם"
נִמְצָא בְּכָל עֵת שֶׁיַּשִּׂיגוּ הַשָּׂגָה יְתֵרָה
אֲזַי יַעֲשׂוּ תְּשׁוּבָה עַל הַהַשָּׂגָה הָרִאשׁוֹנָה
אתה באמת חושב שרבי נחמן מברסלב הכיר באלוהים שלך. אלוהים שלך הוא בכלל השטן. תתעורר, יש אלוהים אחר גדול יותר, שהוא האמיתי וכולי.
אדרבה, אתה הולך אחרי שכלך. תהיה כמוני, בלי שום חוכמה כלל. כל דבר בעיני הוא כבוד הבורא, גם אם הוא נשמע לך ככפירה.
תפסיק לעשות הפרדה בין כפירה לאמונה, וכך תיגאל.
שאלה: לא מפריע לך שרבי נחמן האמין באלהים שלי ולא בשלך?.. אכן כן. הוא האמין בדרך של גדולי ישראל ובמשה ובחכמת חז"ל מה תגיד על זה?...
נ. ב
נזכרתי שקראתי בליקוטי מוהר"ן תנינא יב
כְּשֶׁאָדָם הוֹלֵך אַחַר שִׂכְלוֹ וְחָכְמָתוֹ
יוּכַל לִפּל בְּטָעוּתִים וּמִכְשׁוֹלוֹת רַבִּים
וְלָבוֹא לִידֵי רָעוֹת גְּדוֹלוֹת, חַס וְשָׁלוֹם
וְיֵשׁ שֶׁקִּלְקְלוּ הַרְבֵּה
כְּגוֹן הָרְשָׁעִים הַגְּדוֹלִים מְאד הַמְפֻרְסָמִים, שֶׁהִטְעוּ אֶת הָעוֹלָם
וְהַכּל הָיָה ליקוטי מוהר"ן ח"ב - תורה יב - כשאדם הולך אחר שכלו וחכמתו עַל יְדֵי חָכְמָתָם וְשִׂכְלָם
וְעִקָּר הַיַּהֲדוּת הוּא רַק לֵילֵך בִּתְמִימוּת וּבִפְשִׁיטוּת, בְּלִי שׁוּם חָכְמוֹת
וּלְהִסְתַּכֵּל בְּכָל דָּבָר שֶׁעוֹשֶׂה, שֶׁיִּהְיֶה שָׁם הַשֵּׁם יִתְבָּרַך
וְלִבְלִי לְהַשְׁגִּיחַ כְּלָל עַל כְּבוֹד עַצְמוֹ
רַק אִם יֵשׁ בָּזֶה כְּבוֹד הַשֵּׁם יִתְבָּרַך יַעֲשֶׂה, וְאִם לָאו לָאו
וַאֲזַי בְּוַדַּאי לא יִכָּשֵׁל לְעוֹלָם
וזה בדיוק מה שעובר עלייך, חזור בך.
@אופק:
נוכל נשאר נוכל ולא משיב לעניין. חפש את האמת, ואולי תיגאל!
סע לשלום, ימבולבל.
@אופק:
האריה שלך (האר"י הטמא), הוא הכלב שלי. כלב עז נפש, שבעזותו הטעה אחריו רבים מבני האדם, שבטיפשותם הולכים אחריו כעוורים באפילה.
את אלוהים האמיתי פגשתי כבר. כך שאינני מתיירא כלל מהשטן שהוא אלוהים שלך.
ושוב כנוכל אתה כותב, שאקבל שכל אמת אם אקרא את כתבי האר"י. למרות שאתה עצמך אינך יודע האם זו האמת לאמיתה, אלא אתה רק מאמין בה.
אז אני מפנה אותך שנית לתורה סד בח"א בליקוטי מוהרן של רבי נחמן, ושם יתבאר לך, כי כל חוכמת הקבלה, היא שקר שקרים.
והתכוונתי בדבריי על הרגע שתפגוש את בורא עולם ביום המיתה והבן... שם כבר יהיה מאוחר מידי.. תקרא בכתבי האר"י, תקבל שכל אמת.
החז"ל שלך, הם טיפשים מטופשים.
אין בי טיפת גאווה, יש בי את האמת. ואם אתה חש את גאוותי, הרי שזה אומר שבך עצמך יש גאווה. כי רק גאוותן מרגיש את גאוות האחר. forum.eip.co.il/forum_posts.asp?TID=61 - מי מאשים את רבי נחמן מברסלב בגאווה?
אם אתה אמיץ ולא שקרן, פשוט תסתכל על השכל של אחדות הבורא, ומיד תגלה שהתורה כולה היא שקר. + אם תקרא את תורה סד בליקוטי מוהרן ח"א, www.eip.co.il/videos/?v=d86761a87ff42e6d - החלל הפנוי, תורת הצמצום, בריאת העולם, איך נברא העולם - ליקוטי מוהרן ח"א סד (ברסלב)
תגלה מהר מאוד את השקר שיש באלוהים היהודי, שהוא בכלל השטן.
ותראה כמה אתה שקרן. מצד אחד אתה כותב שאולי אכן גיליתי משהו גדול, אבל את דבריך אתה מסיים כמו נוכל, וכותב שאם אפגש עם עובדיה, אקבל יראת שמים.
אך אילו היית איש אמת, היית אומר שאילו אפגש עם עובדיה, אז אולי אקבל יראת שמים, ואולי עובדיה וחבריו, יקבלו שכל בקודקוד שלהם שמלא בזבל ובשקרים של תורת השטן.
אך אתה איש חרד ושקרן, לכן אינך מטיל את הדבר בספק, למרות שאינך בטוח בו.
חזור לך לחרדיות שלך, ולמחלת החרדה שלך מאלוהים. ואם תרצה שארפא אותך, עליך להפסיק לשקר ולהיות בטוח, בדברים שאינך בטוח בהם. ואז גם אתה תזכה לראות את האמת וכולי...
אל תטעה, אני לא מפחד "מלחפש, לשאול ולחקור" פשוט שהבנתי וזה מספיק לי בכדי לקיים את המצוות כפי שניתנו למשה בסיני. ועוד שאני מרשה לעצמי לומר לך משהו, תסכים או לא. יש בך יותר מידי גאווה ובגלל זה אתה מחזיק מעצמך ולא מוריד את הראש לדברי חז"ל הקדושים. אמת, אתה חכם גדול. ואם אתה חושב שרק "האלהים" הגדול הזה שאתה מדבר עליו כל היום. ורק הוא בעצמו יתן לך תשובות על שאלותייך (אם בכלל יש). אז אתה מפספס את כל הפואנטה של עצם היותך בעולם הזה כי אז יהיה מאוחר מידי.
נ. ב
אם אתה חושב שעלית על "משהו גדול" אולי אתה בעצם נביא כזה או אחר.. ואתה מבין בין השורות - מה שגדולי ישראל לא הבינו מאז ומעולם. חובה עלייך ללכת לגדול הדור ולהסביר לו את התזה הכביכול "אמת לאמיתה שלך". חבר'ה אתם טועים, הוליכו אתכם שולל, בואו, יש לי תשובות" וכו' וכו' וכו'.. אז תנסה את זה.. דבר עם הרב עובדיה יוסף שליט"א ובעזרת ה' הגדול.. תקבל יראת שמיים שלמה
@אופק:
חס וחלילה, אני לא חכם יותר מהם. הם אינם חכמים כלל כלל לא. כמו שאין לומר שהאור מאיר יותר מהחושך, כך לא שייך לומר שאני חכם יותר ממישהו, בפרט לא מחכמי ישראל, שהם במשך 3000 שנה, עוד לא נרפאו מהשגעון שאחז בהם על הר סיני...
אך אם תרצה, תוכל אתה להיות חכם כמוני ממש. אם רק תחפש את האמת לאמיתה ללא שום פחד וחרדה מהחרדים ומהחרדיות וכולי...
אהההה, הבנתי את הראש שלך. אתה חושב שאתה חכם יותר מגדולי ישראל.
אני עוזב לצמיתות את האתר וכל מה שקשור בך, כל טוב.
@אמיר: למה אתה בכלל חושד בי בכך שאני קשור לרעבנים הדתיים בצורה כלשהי. אני כופר גמור בכל מה שקשור לדת היהודים ולאלוהים היהודים. אין לי חלק באלוהי ישראל ולא בדת משה בשום צורה. ואין לשקרים האלו שום אחיזה בי. אני איש אמת, האמת לאמיתה. וכל הפירושים שלי ללקו"מ, נמסרים לי מאלוהים עצמו תוך כדי שיחה.
ואם גם אתה מחפש את האמת, אשמח להראות גם לך את הדרך למצוא את האמת וכולי...
* אליעד כהן, רבי נחמן מברסלב? חסידי ברסלב, חסידות ברסלב - איך הכל מסתדר? (ברסלב).
* אתאיזם, אמונה, שכל, אמת - אליעד כהן אתאיסט, מאמין, יודע או דובר אמת?.
מחילה מכבודו אם השאלה תפגע בך, רק שחשוב לי לדעת אותה. ראיתי כמה מהשיעורים שלך ולא שמתי לב שאתה חובש כיפה. אשמח לדעת ובכלל בגלל שאני רוצה ללמוד ממך אשמח גם לדעת מי הם הרבנים שלמדת אצלם \ ישיבה וכו'... תודה וסליחה על החטטנות.