אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח,
קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח
לבחור, לתת ללקוח
להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח
אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת
אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים
לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה
אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך
לבחור ביניהן. כגון לדוגמא לקוח שבא לרכוש רכב, שאפשרי להציג לו רכב אחד ולומר לו שיש לו רק
אפשרות בחירה אחת של לרכוש או לא לרכוש את הרכב. אבל אפשרי גם לומר לו, שיש לו כמה
אפשרויות בחירה, של כמה דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות
אפשרויות בחירה על תהליך הרכישה. ואתן כאן כמה נקודות מבט. יכול לדוגמא להיות לקוח, שרוצה להרגיש שהוא
בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה להרגיש שכאילו נכפה עליו מה לרכוש. לדוגמא ... במקרה כזה לדוגמא, יש היגיון לתת ללקוח
אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר
בחירה חופשית שלו,
בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, ... זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד
אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה ... אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן
אפשרות בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה
אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר
שאפשרות X עדיפה על
אפשרות Y או