אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח
אפשרות בחירה, לתת ללקוח
אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות,
אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע,
איך לשכנע לקוח? ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמא של קניה, שיש
אפשרות אחת על פני הרבה
אפשרויות או פחות
אפשרויות לעומת יותר
אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר
אפשרויות או שזה לא מוכרח? אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה
אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף להוציא כמה
אפשרויות או אפשרות אחת, נכון? אוקי אז בואו נחשוב בהיגיון, מה בן אדם קונה? את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב יותר מדברים אחרים הכל ביחד
לאלטרנטיבות שלו. עכשיו בואו נחשוב בהיגיון, אם בן אדם מביאים לו מוצר אחד אז בעצם או שהוא יחשוב שזה עושה לו טוב או שהוא יחשוב שזה לא עושה לו טוב. עכשיו אוטומטית בראש בכל ... עושה השוואה גם אם יהיה לו לידו עוד
בחירות יש לו את
הבחירות בראש ברמת העיקרון, נכון? עכשיו מה גורם לבן אדם לראות, לחשוב שמה שעושה לו טוב על ידי שהוא מסתכל על היתרונות היחסיים שיש בדבר ביחס לרצונות שלו, נכון? יפה, ... זה אוטומטית כי הוא עושה השוואה בראש
לאפשרויות אחרות, נכון? עכשיו מה אבל היתרון? היתרון שאו שהוא לוקח או שהוא לא לוקח, עכשיו לעומת זאת אם נגיד אתה בא ואומר "יש לי כמה
אפשרויות בשבילך" אז לכאורה נתת עוד
אפשרויות אבל מצד שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה
אפשרויות אתה בעצם אומר לו "יש
אפשרויות שהן לא טובות", אתה מבין, מה אתה מבין? ש: מצד אחד היתרון. אליעד: מה החיסרון בלתת כמה
אפשרויות לבן אדם? ש: החיסרון הוא שאתה אומר לו
שהאפשרות השנייה היא לא מספיק טובה. אליעד: ברגע שיש כמה
אפשרויות אז היתרון של כל
אפשרות הוא בעצם החיסרון של שאר
האפשרויות, זה כאילו אתה מראה לו את החיסרון ליד העיניים ואז הוא כאילו יותר חווה שהוא מתפשר. עכשיו מהיבט מסוים מתי בן אדם חווה שהוא מתפשר אם יש לו
אפשרות אחת או אם יש לו כמה? מהיבט מסוים אתה יכול להגיד אם יש לו רק
אפשרות אחת הוא אומר "התפשרתי" ובעת אחרת אתה יכול להגיד "לא" כי אם יש לו