אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח
אפשרות בחירה, לתת ללקוח
אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות,
אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמא של קניה, שיש
אפשרות אחת על פני הרבה
אפשרויות או פחות
אפשרויות לעומת יותר
אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר
אפשרויות או שזה לא מוכרח? אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה
אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף להוציא כמה
אפשרויות או אפשרות אחת, נכון? אוקי אז בואו נחשוב בהיגיון, מה בן ... לא מתאים" זה אוטומטית כי הוא עושה השוואה בראש
לאפשרויות אחרות, נכון? עכשיו מה אבל היתרון? היתרון שאו ... עכשיו לעומת זאת אם נגיד אתה בא ואומר "יש לי כמה
אפשרויות בשבילך" אז לכאורה נתת עוד
אפשרויות אבל מצד שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה
אפשרויות אתה בעצם אומר לו "יש
אפשרויות שהן לא טובות", אתה מבין, מה אתה מבין? ש: מצד אחד היתרון. אליעד: מה החיסרון בלתת כמה
אפשרויות לבן אדם? ש: החיסרון הוא שאתה אומר לו
שהאפשרות השנייה היא לא מספיק טובה. אליעד: ברגע שיש כמה
אפשרויות אז היתרון של כל
אפשרות הוא בעצם החיסרון של שאר
האפשרויות, זה כאילו אתה מראה לו את החיסרון ליד העיניים ... מהיבט מסוים מתי בן אדם חווה שהוא מתפשר אם יש לו
אפשרות אחת או אם יש לו כמה? מהיבט מסוים אתה יכול להגיד אם יש לו רק
אפשרות אחת הוא אומר "התפשרתי" ובעת אחרת אתה יכול להגיד "לא" כי אם יש לו
אפשרות אחת הוא לא יודע שהוא התפשר הוא אומר "זה מה ... אחרת" אבל לעומת זאת אתה יכול להגיד שאם יש לו כמה
אפשרויות "אבל אם בחרתי אני בחרתי" מצד שני כשאתה בחרת ... מבחינת המוח, החשיבה של האדם מניסיון שלי אם יש לך
אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה ... אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת? ש: ברגע שיש
אפשרות אחת אז כאילו איך שאני... אליעד: "רואה את ... אליעד: בכל מקרה בוא נסכם בפשיטות, כשיש לך כמה
אפשרויות היתרון הוא גם יכול להוות חיסרון כי היתרון ...