אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכל טוב ✔הסוד של האחדות / הכל טוב / הכל אחד - מהי האמת? איך להרגיש שהכל טוב / הכל אחד? ✔כשאדם מתקרב לחכם האמיתי, נפתחים לו שבילי השכל להבין ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 הסוד של האחדות / הכל טוב / הכל אחד - מהי האמת? איך להרגיש שהכל טוב / הכל אחד?

כשאדם מתקרב לחכם האמיתי, נפתחים לו שבילי השכל להבין שהכל טוב ושהכל אחד. כי החכם האמיתי מגלה לאדם שהכל טוב תמיד ושהכל אחד תמיד. וכאשר האדם מקבל את השכל של החכם האמיתי שהכל טוב ושהכל אחד, עליו לשים לב לכך שהשכל שלו יהיה עם אמת.

כי יש כאן עניין עמוק, והוא שכאשר האדם מנסה ללמד את עצמו שהכל טוב תמיד, הרי שבכך בעצם האדם משיג את הפעולה ההפוכה של מה שהוא רוצה להשיג. כי יש כאן שתי תפישות מציאות. ותפישת המציאות הראשונה, היא שיש בעולם שלנו טוב ורע, ושלא הכל אחד, ושלא הכל טוב תמיד. ותפישת המציאות השנייה, היא שהכל אחד ושהכל טוב תמיד.

וכל בני האדם בעולם חיים בתפישת המציאות שבה יש בעולם שלנו טוב ורע, ושבה לא הכל אחד ולא הכל טוב תמיד. והנה, כאשר האדם מתקרב לשכל של החכם האמיתי, אז הוא מגלה את תפישת המציאות שבה הכל טוב והכל אחד תמיד. ואז האדם גם הוא רוצה להרגיש שהכל טוב תמיד.

ואז האדם מנסה ללמד את עצמו ולהרגיל את מחשבתו לחשוב שהכל טוב תמיד. וההיגיון של האדם, הוא כמובן ברור. כי האדם רוצה להרגיש כמה שיותר טוב. ולכן האדם מנסה להרגיל את עצמו לחשוב שהכל טוב תמיד. אלא שיש כאן בעיה מאוד עמוקה, והיא שכאשר האדם מנסה להרגיל את עצמו לחשוב שהכל טוב תמיד (ע"ע חשיבה חיובית וכיו"ב), הרי שבכך בעצם, האדם מרחיק את עצמו מההבנה שהכל טוב ושהכל אחד תמיד.

כי ברגע שהאדם מנסה לגרום לעצמו לחשוב שהכל טוב, במקום לחשוב שיש טוב ורע, הרי שבכך בעצם האדם יוצר רע. כי בכך שהאדם מנסה לגרום לעצמו לחשוב שהכל טוב, הרי שבכך בעצם האדם גורם לעצמו לחשוב, שתפישת המציאות של טוב ורע, היא לא מספיק טובה, כמו תפישת המציאות שבה הכל טוב תמיד.

כי השכל של החכם האמיתי הוא שכל עמוק מאוד. וכאשר החכם האמיתי מלמד את האדם שהכל אחד ושהכל טוב תמיד, אין הכוונה של החכם לומר שתפישת המציאות שבה יש טוב ורע היא שגויה. כי במציאות שלנו בהחלט יש גם טוב וגם רע. ולא הכל אחד ולא הכל טוב.

אלא, שהחכם האמיתי מגלה לאדם את האמת, שידע שמצד האמת אין הבדל בין שתי תפישות המציאות המנוגדות האלו. כי כלפי חוץ נראה שיש הבדל בין מי שאומר שהכל אחד ושהכל טוב, לבין מי שאומר שלא הכל אחד ושלא הכל טוב ושיש גם טוב וגם רע. ואצל האדם נדמה לו שיש הבדל בין שתי תפישות המציאות האלו.

והחכם האמיתי כאשר הוא אומר לאדם שהכל טוב תמיד, כוונתו היא לגרום לאדם להבין שתפישת המציאות שבה יש טוב ויש רע, היא טובה בדיוק כמו תפישת מציאות שאומרת שהכל טוב ושהכל אחד תמיד, וטובה בדיוק כמו תפישת מציאות שאומרת שהכל רע, ושהכל לא אחד תמיד.

כי מצד האמת מצד עומק המציאות, אין הבדל בין תפישות המציאות האלו. והחכם האמיתי, גם הוא יודע להבדיל בין טוב לבין רע. כי בעולם שלנו יש טוב ויש רע. אלא, שהחכם האמיתי חווה את הנפרדות של הטוב והרע, כדבר שהוא עצמו טוב מוחלט. ואצל החכם האמיתי, אין הבדל בין הכל טוב לבין הכל רע לבין הכל טוב וגם / או רע. כי מי שיש לו שכל גדול, הוא יודע שהכל אחד תמיד.

וכאשר האדם שומע את השכל שהכל טוב תמיד, הוא מנסה לגרום לעצמו להרגיש את הטוב הזה, על ידי זה שהוא מנסה לשכנע את עצמו ולהרגיל את עצמו לחשוב שהכל טוב תמיד. אבל בכך בעצם האדם משיג את הפעולה ההפוכה. כי כאשר האדם אומר שהכל טוב, בכך בעצם הוא אומר שהחשיבה שלא אומרת שהכל טוב, שהיא לא מספיק טובה!

ובכך שהאדם מנסה להרחיק את עצמו מהחשיבה שאומרת שיש טוב ורע, בזה עצמו האדם יוצר רע. כי החשיבה של הנפרדות שיש בה טוב ורע, היא טובה בדיוק כמו החשיבה שאומרת שהכל טוב, או כמו חשיבה אחרת שאומרת שהכל רע. וכאשר האדם מנסה לגרום לעצמו לחשוב שהכל טוב, בזה בעצמו הוא יוצר רע. כי בכך האדם לא מאפשר לעצמו להכיל את הרע.

כי החשיבה של החכם האמיתי היא עמוקה. ומצד האמת גם החכם האמיתי חי בעולם של טוב ושל רע. אלא שהחכם האמיתי יודע שמצד האמת, האחדות נמצאת באחדות עם הנפרדות. ושמצד האמת אין הבדל בין אחדות לבין נפרדות. ועל ידי זה החכם האמיתי חווה את המציאות שיש בה טוב ורע, בדיוק כמו מציאות שבה הכל טוב, או הכל רע.

ונבהיר: למרות שאמרנו שאין הבדל בין הכל טוב לבין הכל רע לבין הכל טוב ורע, הרי שמצד האמת יש רק שתי אפשרויות. והאפשרות הראשונה היא שהכל טוב. והאפשרות השנייה היא שהכל טוב ורע. כי לשמחתנו אין מציאות שבה הכל רע. כי הרע הוא סופי. ולמרות שיש מציאות שבה כמעט הכל רע, הרי שאין מציאות שבה הכל רע. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקום אחר.

ועיקר הדגש הוא, שאצל החכם האמיתי, אין הבדל בין תפישות המציאות האלו. כי החכם האמיתי מכיל בתוכו את ההפכים באחדות גמורה. ולהכיל את ההפכים באחדות גמורה, אין פירושו שאצל החכם האמיתי אין הפכים, אלא הכוונה היא שהחכם האמיתי חווה את הנפרדות של ההפכים, בדיוק כמו אחדות גמורה שבה אין שום הפכים.

כי מי שמבדיל בין תפישת מציאות שמבדילה בין טוב לרע, לבין תפישת מציאות שלא מבדילה בין טוב לרע, הרי שבכך בעצם הוא עצמו מבדיל בין טוב לרע. ולא להבדיל בין טוב לרע, פירושו שהאדם לא מבדיל בין: להבדיל בין טוב לרע, לבין: לא להבדיל בין טוב לרע. שעל ידי זה האדם גם מבדיל בין טוב לרע בעולם הממשי שלנו, וגם לא מבדיל בין טוב לרע בעולם הפנימי שבתוכו.

וזאת שלמות האחדות, כאשר אין הבדל בין הפכים לבין אחדות. כי גם המחשבה שיש הבדל בין הפכים לבין אחדות ההפכים, גם זאת נפרדות. ואצל החכם האמיתי, אצלו אין הבדל בין הפכים לבין אין הפכים לבין אחדות ההפכים לבין נפרדות לבין אחדות. כי אצלו הכל נפרד והכל אחד בו זמנית. והנפרדות נמצאת באחדות עם האחדות. והאחדות נפרדת מהנפרדות. ובנוסף, גם האחדות עצמה, גם היא נפרדות.

כי יש בזה סוד, והוא שגם השלמות אינה מושלמת. משום שהיא חסרה את החיסרון. כי כל דבר בעולם, תמיד יש בו חיסרון. כי הוא חסר את מה שהוא לא. וברגע שיש נפרדות בין שלמות לבין חוסר שלמות, הרי שחוסר השלמות חסר את השלמות. אך גם השלמות חסרה את חוסר השלמות. כי מצד שני בכל דבר בעולם, יש בו גם משהו טוב. וגם בחיסרון יש משהו טוב. ולכן גם השלמות יש לה חיסרון, בכך שאין בה חיסרון.

ולכן אצל החכם האמיתי, אצלו יש אחדות אמיתית. כי אצל החכם האמיתי הכל אחד באמת. כי אצל החכם האמיתי אין הבדל בין נפרדות לבין אחדות, לבין שלמות לבין חיסרון. כי הכל אחד ממש. וזאת השלמות, כאשר האדם מכיל בתוכו את ההפכים, ומבין שאין הבדל בין טוב ורע, לבין רע, לבין טוב.

וכאשר יש לאדם שכל אמיתי שבו הכל אחד תמיד והכל לא אחד תמיד, והכל בו זמנית תמיד, הרי שבמצב כזה האדם כבר לא צריך לנסות להזכיר לעצמו או ללמד את עצמו שהכל טוב. ולו רק משום שזה לא נכון. כי לא הכל טוב. ויש גם רע. אלא, שהרע נמצא באחדות עם הטוב, למרות שהוא נפרד ממנו.

ולכן על האדם לשים לב לכך, שההבנה שלו שהכל אחד ושהכל טוב, היא עם אמת. ועם אמת פירושו, שהיא נובעת מעצמה בתוך האדם ללא כל מאמץ. כי יש דבר אחד ויחיד בעולם, שבו תלוי האם האדם יחווה את המציאות מתוך תודעה של אחדות ההפכים או שלא.

והדבר הזה הוא גודל עומק ההתבוננות של האדם על האמת שיש במציאות. כי כל אדם משקר את עצמו בכל מיני דברים. וכאשר האדם מנקה את עצמו מכל השקרים כולם בשלמות, על ידי זה האדם מקבל שכל ישר, ומבין שבאמת הכל אחד תמיד. וכאשר יש לאדם שכל, על ידי זה הוא חווה את האחדות ואת הנפרדות של המציאות בו זמנית. כי מצד האמת יש במציאות שלנו אחדות ונפרדות בו זמנית. והכל נפרד והכל אחד בו זמנית.

וכאשר האדם מנסה לשכנע את עצמו שהכל טוב תמיד, גם זה עצמו שקר. כי כאשר האדם מרגיש רע, עליו להיות אמיתי עם עצמו ולהרגיש רע. וכאשר האדם מרגיש טוב, עליו להיות אמיתי עם עצמו ולהרגיש טוב. כי יש הרבה דברים בעולם, שמצד האמת האדם מרגיש איתם טוב, אבל מצד השקר האדם משקר את עצמו ואומר לעצמו שהוא מרגיש רע.

כגון לדוגמא רגשות אשמה וכיו"ב. שמצד האמת מצד טבעו של האדם אין לו שום רגשות אשמה לשום דבר. ומצד האמת לא אמורים להיות לאדם שום רגשי נחיתות. אלא שהאדם משקר את עצמו, וגורם לעצמו לחשוב שהוא לא מספיק טוב. ועל ידי זה האדם מרגיש רע. ויש עוד המון דוגמאות, לכך שהאדם מרגיש רע, רק בגלל שהוא משקר את עצמו. ואם האדם היה כנה ואמיתי עם עצמו, הוא היה מרגיש טוב. אבל האדם משקר את עצמו וחושב מחשבות שהוא לא באמת חושב שהן אמת, ועל ידי זה האדם סובל.

ובפרט כל מה שקשור לצורת המחשבה החברתית, שבה האדם שופט את עצמו לפי קנה מידה חברתי. ושמצד האמת כל אחד יודע את האמת, שכל מה שכל המשוגעים שיש בעולם חושבים, לא מעלה ולא מוריד לגבי האמת. כי העולם שלנו הוא בית משוגעים. ויש בעולם שלנו הרבה שיגעונות. ובתוך בית המשוגעים הזה, יש בתוכו עוד בתי משוגעים, שבהם נמצאים המשוגעים שגם המשוגעים מסכימים שהם משוגעים. אבל מצד האמת, כולם משוגעים.

ויש בעולם שלנו הרבה שיגעונות, שהם כל מיני מוסכמות חברתיות. שכולם בתוך תוכם יודעים שכל המוסכמות החברתיות האלו חסרות כל משמעות מצד האמת. אבל לאף אחד אין את האומץ לומר שהמלך הוא עירום. כי כולם מטעים את עצמם בהטעיות שונות.

וחלק גדול מהסבל של האדם, נובע מכך שהאדם מטעה את עצמו בכל מיני שיגעונות חברתיים. שבהם האדם שופט את עצמו לפי קנה מידה חברתי. למרות שהאדם בתוכו יודע שכל מה שחושבים עליו, ושכל מה שהמשוגעים של העולם חושבים, זה הכל חסר כל משמעות. אבל האדם משקר את עצמו ולכן הוא סובל.

ועל האדם להיות אמיתי עם עצמו, ולהיות כנה עם עצמו ולומר לעצמו את האמת לגבי כל דבר. ועל האדם להיות עירני לגבי כל הרצונות שלו. ועל האדם לשאול את עצמו תמיד, האם אני באמת רוצה את הדבר הזה, או שמא אני רוצה אותו רק בגלל שהמשוגעים בבית המשוגעים מנסים לגרום לי לרצות אותו? ועל האדם לשאול את עצמו, האם אני באמת חושב שדבר כלשהו הוא טוב / רע, או שמא אני חושב כך רק בגלל שהמשוגעים אומרים שהוא טוב / רע?

ועל האדם להתחבר לנקודת האמת שבתוכו, ולהיות כנה ואמיתי לפחות עם עצמו. ולא לרמות את עצמו בהטעיות שיש כאן בבית המשוגעים הגדול ביותר, שהוא העולם.

ויש גם שקרים אחרים. שבהם האדם מרגיש רע, והאדם משקר את עצמו ומנסה לשכנע את עצמו שהוא מרגיש טוב. ועל האדם להיות אמיתי עם עצמו ולהודות על האמת שהוא מרגיש רע. וההתחברות של האדם לאמת, תזכך את המחשבה של האדם, ובסופו של דבר תגרום לאדם להרגיש טוב באמת.

ועל האדם לא לשקר את עצמו שהכל טוב או שהכל רע, אלא על האדם פשוט לחפש את האמת לגבי הטוב ורע. ובפועל זה אומר שעל האדם לחקור ולגלות את הסיבה האמיתית שבגללה המציאות שלנו היא כפי מה שהיא. כי הרע נובע רק משום שהאדם לא מבין את המציאות.

ועל ידי זה האדם נצמד אל האמת, על ידי זה בסופו של דבר האדם מקבל שכל אמיתי, ומבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות. ועל ידי זה האדם רואה את האחדות שיש בין הטוב לבין רע. דהיינו, שהאדם עדיין ממשיך להתייחס לרע כאל נפרד מהטוב, אך עדיין האדם מתייחס אל הטוב ואל הרע בצורה אחידה.

ואז ורק אז האדם באמת זוכה להתקרב לשכל של החכם האמיתי באמת. כי ההבנה שהכל טוב, היא הבנה של אמת. אבל היא חייבת לנבוע מתוך האדם עצמו, מתוך הבנת האדם את המציאות. והאדם לא יכול לשקר את עצמו שהכל טוב, וגם זה לא יעזור לאדם שהוא ישקר את עצמו שהכל טוב...

רמאים מוחלטות להאשים אמיתית רמאות מציאות להרגיש שהכל טוב לגרום לעצמי לא לשקר את עצמי שופטים טוב ורע אחדות אחדות הכל איך איך ל איך להרגיש איך להרגיש ש איך להרגיש שהכל איך להרגיש שהכל טוב אמת האחדות האמת הכל אחד הכל טוב הסוד הסוד של ה הסוד של האחדות הרגשה חוויה חוויות טוב להרגיש להרגיש שהכל להרגיש שהכל טוב מהי אמת מהי האמת סוד סודות רגישות רגש רגשות של אחדות של האחדות תחושה תחושות
הכל טוב / לדעת שהכל טוב - מה ידיעה מלאה ואמיתית שהכל טוב?
הכל טוב / לדעת שהכל טוב - מה ידיעה מלאה ואמיתית שהכל טוב? לדעת שהכל טוב. לדעת שהכל טוב = שלמות רגשית. כל זמן שהאדם אינו יודע בידיעה מלאה ושלמה שהכל טוב, הרי שהוא תמיד ירגיש חסר. לא משנה מה יהיה לאדם, הוא תמיד ימשיך לרצות. או לרצות שיהיה לו טוב יותר, או לרצות שלא יהיה לו פחות טוב. בכל מקרה, תחושת ... אם יהיה לו את כל מה שהוא רוצה. רצון = חסר שונה מ: שלמות רגשית. המצב היחיד שבו האדם משתחרר מהרצון ומהחסר, הוא המצב שבו הוא יודע בידיעה שלמה שהכל טוב. כאשר האדם יודע שהכל טוב, הרי שממילא הוא מפסיק לרצות יותר טוב, כי אין יותר טוב והכל תמיד הכי טוב בשלמות שאין שלמות אחריה. וכמובן שהוא גם לא מפחד מכך שיהיה לו פחות טוב, מאחר שאין פחות טוב והכל טוב בשלמות תמיד. כאשר האדם יודע שהכל טוב = אין יותר / פחות טוב = אין יותר / פחות רע = הכל טוב תמיד באמת. כאשר האדם משתחרר מהרצון שלו לחלוטין, אז הוא מרגיש טוב באמת. מהי ידיעה שלמה שהכל טוב? מי שינסה לדעת שהכל טוב כדי להרגיש טוב, הרי שזה עדיין לא יהיה מושלם. ז"א כל זמן שהידיעה שהכל טוב, אינה נובעת מידיעת האמת הבלתי תלויה שהכל טוב, אלא רק מתוך אמונה בכך שהכל טוב, הרי שזו ידיעה שאינה שלמה. אם האדם לא יודע שהכל טוב, ומשום כך הוא רוצה לחשוב שהכל טוב כדי להרגיש טוב, אז כמובן שזה יותר טוב להאמין באמת שהכל טוב, מאשר לחיות בטעות ולחשוב שיש רע כלשהו. אך יחד עם זאת, זאת עדיין לא ידיעה שלמה שנובעת מידיעת האמת. ידיעה שלמה = כאשר כל התודעה של האדם, יודעת אך ורק את הידיעה שהכל טוב, ללא שום ידיעה נוספת. פירוש: כל זמן שהאדם יודע שהכל טוב + עוד ידיעה כלשהי, הרי שהידיעה שהכל טוב אינה ידיעה שלמה. כאשר האדם יודע שהכל טוב + יודע את ה"אני" שלו, הרי שזו אינה ידיעה שלמה. מאחר שהאדם אינו יודע עדיין שהכל טוב בלב שלם. ידיעה שלמה היא ידיעה שאינה משאירה מקום לשום דבר אחר מלבדה. ידיעה שלמה בלב שלם = האדם יודע אך ורק שהכל טוב ואינו יודע שום דבר אחר מלבד הידיעה הזאת, אפילו לא את ה"אני" שלו. כיצד ניתן להגיע לזה? על ידי חיפוש האמת האובייקטיבית של המציאות. האמת ... האמת האובייקטיבית של המציאות על המהות של ה"אני" שלו, דהיינו, מחפש את האמת ללא שום אינטרס עצמי / שיקול אגו כלשהו, על ידי זה הוא רואה את האמת שהכל טוב, ויודע את זה בידיעה שלמה = שלמות רגשית. ...
הכל טוב או רע - אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע?
הכל טוב או רע - אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע?
הכל טוב או רע - אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע? הכל טוב או רע - אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע? הפעם אני רוצה לענות על השאלה, אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע? או במילים אחד אם הכל אחד והכל טוב, איך זה שיש רע? ויש עומקים לשאלה, ויש מספר תשובות, והמזל שלנו שלא הכל טוב והכוונה שמה שנקרא טוב, מה שהאדם מתכוון טוב, המצב היה מאד גרוע, כי בעולם יש טוב וגם רע. ובמציאות שיש כבר דבר טוב, הטוב הוא לא בשלמות. כל הדברים הטובים ... אחד, ואז ההנאה החיצונית לא משמעותית, כשיש את הטוב הפנימי. התשובה היא שאף אחד לא אמר שאין רע. והאמת היא שעל האדם לחפש את האמת, ולא להאמין שהכל טוב, לבדוק האם המציאות שלנו היא רק טובה, או היא רק רעה? להגיע להבנה מוחלטת, אולי תגיע להבנה שיש גם דברים רעים ועם טובים? ואחד התרוצים בעולם לרע, זה כדי ... הכל רע במציאות רק כדי שתבין שיש גם טוב. ואולי הטוב קיים כדי שתבין מה זה רע, אפשר תמיד להפוך את הדברים. ובשורה תחתונה, על האדם אסור למאמין שהכל טוב - מי שרוצה לדעת באמת, אל לו להאמין והוא צריך לשאול שאלות, ולא לפחד לשאול שאלות, אולי תגיע למסקנה שהכל רע, ואז לא תפתח תקוות שווא שהכל טוב, אולי תגיע לידיעה ברורה שהכל טוב, אבל אתה תדע בעצמך לא כי אמרו לך שהכל טוב. אל תניח שום הנחות יסוד. אל תשתחווה לשום הנחות יסוד, תשחת את כל הפרות הקדושות אחת אחת. ומה שלא תגלה, אם הכל טוב, או הכל רע באופן מוחלט, הוא לא יפחד יותר להרגיש רע, כי הכל מוחלט, וכשהדברים מוחלטים אין יותר שאלה. וכשמגיעים לאמת המוחלטת על ידי שאלת שאלות מעמיקות ...
טוב / הכל טוב - איך למצוא את הטוב שיש בכל דבר?
... / הכל טוב - איך למצוא את הטוב שיש בכל דבר? באפשרותו של האדם למצוא ולראות את הטוב שיש בכל דבר, על ידי התבוננות, הבנה, קבלה ...
הסוד של הצמצום - איך מתוך אחדות מתהווה נפרדות? אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע?
... של הצמצום - איך מתוך אחדות מתהווה נפרדות? אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע? כפי שכבר ביארתי, גם הטוב וגם הרע, בשורשם הם ישות אחת. כי בעולם שלנו יש ישויות שונות. והישויות השונות שיש בעולם שלנו, הן נפרדות זו מזו. אך כל הישויות השונות ... הנשאלת היא, אם באמת בשורש של המציאות הכל אחד, אז איך זה שיש גם רע? ואיך זה שבתוך המציאות שלנו קיימת התודעה של האדם שחושבת שיש רע, אם באמת הכל טוב? ובפשיטות, אם בשורש של המציאות אין חילוק בין טוב לרע, אז איך זה שאצל האדם יש חילוק בין טוב לרע? ושורש השאלה הוא עמוק עוד יותר. כי השאלה הזאת בעצמה, היא ביטוי של שאלה אחרת ... אחרת אך לא נפרדות אחרת. וכאשר האדם רואה את הנפרדות, אז הוא שואל איך מתוך אחדות נוצרה נפרדות. ואח"כ השאלה הזאת באה לידי ביטוי, באיך מתוך הכל טוב והכל אחד, נוצר הבדל בין טוב לבין רע. אלא שמצד האמת, מנקודת מבט של אחדות, אין אפשרות שיווצר שום דבר. כי אם לדוגמא הייתה נוצרת ישות של אחדות, מתוך הישות של האחדות הראשונה, הרי ... ממש. וכאשר יש לאדם את השכל הגדול של המציאות, שבו יש אחדות בין האחדות לבין הנפרדות, ממילא אין שאלה איך זה שמאחדות נוצרה נפרדות ומהכל אחד והכל טוב נוצרה נפרדות בין הטוב לבין הרע, כי בשכל הגדול יותר, אין נפרדות בין אחדות לבין נפרדות, וממילא אין הבדל בין טוב ורע כישות אחת, לבין טוב ורע כישויות נפרדות. וממילא אין שום שאלה ...
קבלת החלטות - איך להחליט כאשר הכל טוב והכל אחד?
קבלת החלטות - איך להחליט כאשר הכל טוב והכל אחד?
... החלטות - איך להחליט כאשר הכל טוב והכל אחד? הפעם אני רוצה להשיב על שאלה שנשאלתי, תפישת האחדות וקבלת החלטות? כלומר, איך מקבלים החלטות אם שני הדברים טובים באותה המידה? התשובה היא ... כשתהיה בהבנה, אתה כבר תדע לפי מה להחליט. ואם אדם שמע הרצאה שהכל טוב והכל אחד, זה לא אומר שהוא עדיין בחוויה הזו עליו להגיע ממש לחוויה בעצמו, זה לא מספיק להגיד שמעכשיו הכל טוב והכל אחד זה יהיה שקר להגיד את זה אם לא באמת חווים את זה כי אם אתה חושב שהכל אחד וחווה את זה בשביל מה אתה צריך להגיד את זה? כי אם הכל אחד, אף אחד לא ... הסוף. אבל אם האמת מציקה לך, אל תזגזג, ולך עד הסוף, גם אם אמרו לך שהכל טוב, ואתה לא נמצא בחוויה הזו, אולי אתה תחווה שהכל רע? אז לא היתה לך שאלה בנושא החלטה פנימית או חיצונית אם היית בתפישת המציאות של האחדות לא היה לחץ, הטוב ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד של האחדות / הכל טוב / הכל אחד - מהי האמת? איך להרגיש שהכל טוב / הכל אחד?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הכל טוב, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הכל טוב, איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, מאמן אישי לפרישה, מנטור בתחום הכל טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 16:57:26 - wesi1