... בחירה בתהליך רכישה,
פחד מהחמצה של לקוח,
FOMO של לקוח,
קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח
להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ... אפשרויות בחירה, יש בזה גם חסרונות. לדוגמא לקוח
שקשה לו להחליט, או לקוח שסובל מ
FOMO /
פחד מהחמצה, או לקוח שתמיד חושש שהוא מפספס משהו עוד יותר טוב, או לקוח שיראה בכל אחת מהאפשרויות, את החסרונות שיש בה, בגלל שהוא ראה ... מתלבט בין האפשרויות השונות ולא מסוגל להגיע
להחלטה. כמו חמורו של בורידן, שלא ידע אם לאכול או לשתות, אז הוא מת ברעב ובצמא בו זמנית. ולכן, כאשר נותנים ללקוח אפשרויות ... לקחת בחשבון האם וכמה אפשרויות בחירה לתת ללקוח.
איך להציג כל אפשרות בחירה, מה לפני מה וכולי? אילו אפשרויות בחירה לתת ללקוח וכולי. ולזכור? שלפעמים העסקה לא תתבצע, לא ... בגלל שיש יותר מידי אפשרויות, שאז הן מקשות על
ההחלטה. כי המוצר לעולם אינו מושלם. ויש כאלו שמתקשים
לקבל החלטות. ועודף אפשרויות בחירה, ישפיע עליהם לרעה. בקיצור, צריכים לבחור בחוכמה
איך להציג ללקוח אפשרויות בחירה. ...