... בחירה בתהליך רכישה,
פחד מהחמצה של לקוח,
FOMO של לקוח,
קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח
להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, ... בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח כמה אפשרויות בחירה, יש בזה גם חסרונות. לדוגמא לקוח
שקשה לו להחליט, או לקוח שסובל מ
FOMO /
פחד מהחמצה, או לקוח שתמיד חושש שהוא מפספס משהו עוד יותר ... לבחור בין מוצרים שונים עשויה להרוס את העסקה. כי הלקוח מתלבט בין האפשרויות השונות ולא מסוגל להגיע
להחלטה. כמו חמורו של בורידן, שלא ידע אם לאכול או ... ולכן, כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, חייבים לקחת בחשבון האם וכמה אפשרויות בחירה לתת ללקוח.
איך להציג כל אפשרות בחירה, מה לפני מה וכולי? אילו ... שלפעמים העסקה לא תתבצע, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא בגלל שיש יותר מידי אפשרויות, שאז הן מקשות על
ההחלטה. כי המוצר לעולם אינו מושלם. ויש כאלו שמתקשים
לקבל החלטות. ועודף אפשרויות בחירה, ישפיע עליהם לרעה. בקיצור, צריכים לבחור בחוכמה
איך להציג ללקוח אפשרויות בחירה. ...