... שלא יכול להיות שתהיה לאדם העדפה אישית כלשהי, ושהוא יחיה בעולם שיש בו
רק יתרונות או רק חסרונות באופן מוחלט. ולמה? כי אם האדם יגיע לנקודת מבט שבה יש
רק יתרונות או רק חסרונות, הרי שממילא אין שום משמעות כלשהי, להעדפה אישית. כי כאשר הכל אחד והכל שווה, הרי שכבר אין שום ... על דבר כלשהו רק מנקודת מבט אחת, והוא לא יכול לחשוב על דבר כלשהו, שיש בו
רק יתרונות או רק חסרונות. אלא מוכרח, שהאדם תמיד ירגיש, שבכל דבר בעולם, יש בו גם יתרונות כלשהם וגם חסרונות כלשהם, לפי ...