אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הסוד של: מהו שורש *כל* המציאות/ה"אני" / כל הסיבות / הנאה סבל? ועוד - חלק 1 ✔במאמר הזה יתבארו הרבה נושאים וסודות עמוקים. ביניהם העניין ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 הסוד של: מהו שורש *כל* המציאות/ה"אני" / כל הסיבות / הנאה סבל? ועוד - חלק 1

במאמר הזה יתבארו הרבה נושאים וסודות עמוקים. ביניהם העניין של שורש "האני" של האדם ומהי מהותו? מהו שורש הרצון של האדם? מהי מהות הרצון של האדם? מהו הרצון הפנימי ביותר של האדם? מהם שני הצירים וטווחי הרגשות שקיימים במציאות? מהו ציר ההנאה האין סופי? איך להגיע לשורש של המציאות? איך לזהות שקרנים ומנהיגי שקר? ועוד נושאים נוספים.

ונתחיל מהעניין הבא, והוא כי מי שרוצה ליהנות מהחיים בהנאה אין סופית שמתחדשת בכל רגע מחדש, לשם כך עליו ליישר קו עם המציאות כפי שמייד נסביר את מהות העניין. ואם נתבונן נראה, כי טווח הרגשות של האדם נע בין הסבל לבין ההנאה, בין הטוב לבין הרע. ובקצה התחתון ביותר נמצא שיא הסבל ובקצה העליון ביותר נמצאת שיא ההנאה, שיא האושר, שיא השלמות וכולי.

וכל אדם בעולם בכל רגע ורגע נמצא על נקודה כלשהי בין שיא האושר לבין שיא הסבל. כי תחושת הטוב והרע של האדם, תלויות ברמת ההתאמה שיש בין הרצון האישי של האדם, לבין המצב של המציאות. וככל שהרצון האישי של האדם תואם ומתאים יותר למצב של המציאות, כך מצבו הרגשי של האדם טוב יותר.

וכל אדם בכל רגע ורגע, הוא גם רוצה דברים מסוימים במציאות כפי מה שהיא, אבל זו זמנית הוא גם רוצה לשנות דברים כלשהם במציאות. כי כל אדם בכל רגע, תמיד יש איזה כמה רצונות שיש לו שאותם הוא רוצה להשיג. וכל רצון שיש לאדם להשיג איזה דבר בחיים שלו וכיו"ב, הרי שזה בעצם ביטוי לכך שהאדם לא מקבל את המציאות כפי מה שהיא, אלא רוצה לשנות אותה.

כי אבן לדוגמא שאין לה שום רצון עצמי כלל, אצלה באמת אין הבדל בין שום דבר לשום דבר. ואם האדם היה רוצה את המציאות בשלמות כפי מה שהיא, הרי שלא היה צריך להישאר אצל האדם שום רצון עצמי כלשהו מכל סוג שהוא.

וכל העדפה שיש לאדם לגבי דבר כלשהו, אפילו ההעדפה של האדם להיות בריא במקום להיות חולה, או לחיות במקום למות וכיו"ב, או אפילו הרצון של האדם להרגיש טוב, או הרצון להיות קיים, כל דבר שהאדם מעדיף אותו יותר מאשר דבר אחר, הרי שהוא ביטוי לכך שהאדם עדיין לא רוצה את המציאות בשלמות כפי מה שהיא.

ובכל רגע ורגע יש לאדם רצונות שונים שבהם הוא כן רוצה את המציאות. ויש גם רצונות שונים שבהם האדם רוצה לשנות את המציאות, או רוצה שהמציאות תהיה דווקא בצורה כלשהי. שזה בעצם ביטוי לכך שהאדם עדיין לא מרוצה מהמציאות כפי מה שהיא. וככל שיש לאדם יותר רצון עצמי שונה מהמציאות, כך רע לו יותר, וככל שהרצון העצמי של האדם תואם יותר את המציאות, כך טוב יותר לאדם.

ונמצא אם כן, כי האדם כל הזמן נע בין רמת הסבל הגדולה ביותר לבין רמת האושר הגדולה ביותר.

וכאשר אנחנו מתבוננים על הציר הרגשי שיש בין שיא האושר לבין שיא הסבל, הרי שיש באמצע המון נקודות עם המון מינונים שונים של אושר ושל סבל בו זמנית בעוצמות רגשיות שונות. אבל במציאות שלנו יש גם ציר נוסף, והוא הציר שיש בין הטוב והרע לבין העולם שכולו טוב.

ונסביר: כפי שאמרנו שיש סבל ויש אושר ויש רע ויש טוב. וכל הרגשות בעולם נעים כל הזמן בין הטוב לבין הרע ברמת מינון וברמת עוצמה כלשהי. אבל כאשר מגיעים לקצה של האושר או גם לקצה של הסבל, מגלים שיש עוד ציר נוסף של הנאה, והוא ציר ההנאה האין סופי, שבו יש אך ורק טוב תמיד. ציר שבו אין שום רע כלל. ושבו יש אך ורק התקדמות בעוצמה של ההנאה ושל הטוב.

ולציר הזה מגיע האדם, בין אם הוא מגיע לקצה הסבל ובין אם הוא מגיע לקצה האושר. בכל אחד ואחד מהמקרים, בסוף הציר של הסבל ושל ההנאה, בסופו יש את ציר ההנאה והטוב האין סופי.

ובמאמר מוסגר, כאן יש שאלה קשה, והיא שלכאורה לא יכול להיות שקיים ציר שיש בו רק טוב, ושגם מצד שני רמת הטוב שלו עולה כל הזמן. כי אם נאמר שרמת הטוב עולה, הרי שמשמע שהטוב הקודם היה פחות טוב, דהיינו, רע. וא"כ היכן שיש התקדמות של טוב, הרי שבהכרח שיש שם גם רע.

והשאלה הזאת ידועה, וגם התשובה שלה כבר ביארתי במקום אחר. והתשובה בקצרה היא, שהדבר דומה לכוס של מים. שכוס המים יכולים להיות לה שני מצבים. מצב אחד שבו היא מלאה באופן חלקי ומצב שני שבו היא מלאה בשלמות.

וכאשר הכוס מלאה באופן חלקי, יש אין סוף אפשרויות ומצבים לרמה שבה הכוס מלאה. כי ניתן למלא את הכוס באין סוף רמות שונות. שזה בעצם מייצג את הציר שיש בין ההנאה הכי גדולה לבין הסבל הכי גדול. אבל יש גם את הכוס המלאה לגמרי. בין אם היא מלאה לגמרי בריקנותה ובין אם היא מלאה לגמרי בדבר כלשהו. אבל יש גם את שתי נקודות הקיצון, שבהן יש אחדות.

דהיינו, יש את אין סוף האפשרויות שבין כוס מלאה לבין כוס ריקה. ובנקודות הקיצון יש אחדות של כוס שהיא כולה מלאה או כולה ריקה. ואחרי שמגיעים לאחדות הזאת, עכשיו יש אין סוף גדלים של כוסות. כי כל כוס, יש כוס אחרת גדולה ממנה.

ואם ניקח שתי כוסות שונות בגודלן, ושתיהן יהיו מלאות עד סופן בשלמות, ונשאל: איזו כוס מלאה יותר? אז התשובה תהיה, ששתי הכוסות מלאות בשלמות ב 100% באותה המידה, ואף על פי כן כוס אחת תהיה עם רמת שלמות גדולה יותר מאשר הכוס השנייה.

והנמשל: הרצון של האדם הוא כמו כוס וכלי קיבול של אושר. ויש את הכוס המלאה והריקה במינונים שונים. שזה בעצם המצב של כל בני האדם בעולם. שבכל רגע ורגע הרצון של האדם מלא וחסר ברמת מינון כלשהי. אבל יש גם את נקודות הקיצון, שבהן יש השתוות של אחדות, כי בהן יש רק או אי שביעות רצון מלאה או שביעות רצון מלאה.

ואחרי הנקודות האלו, יש את הציר של ההנאה בלבד ללא כל סבל. כי אם האדם מגיע למצב שבו הוא לא רוצה את המציאות בכלל, דהיינו, המצב של הכוס הריקה, זה מתהפך אצלו לטובה. כי הסבל של האדם נובע רק מהפער שבין הרצון שלו לבין המציאות. וכאשר האדם מגיע לנקודה שבה הוא לא רוצה שום דבר בשלמות, ממילא הוא מתאחד עם האדם שרוצה את הכל בשלמות.

כי אם האדם באמת לא רוצה שום דבר בשלמות, הרי שממילא כבר אין שום הבדל אצלו בין שום דבר לשום דבר, וממילא הוא כן רוצה את הכל בשלמות. כי כדי שהאדם לא ירצה את המציאות, לשם כך הוא צריך כן לרצות איזה משהו אחר. אבל אם האדם לא רוצה שום דבר במציאות, ממילא הוא כבר לא יכול לא לרצות את המציאות כפי מה שהיא, כי אין לו שום דבר אחר שהוא יכול לרצות אותו במקום את המציאות כפי מה שהיא.

וכל זה ביארתי כבר במקומות אחרים, שבנקודת הרע הגדולה ביותר במציאות, שם הכל מתהפך לטובה. ואחרי שהאדם מגיע לנקודת הקצה של האושר או של הסבל, שם הכל מתהפך לטובה, ועכשיו האדם מתחיל להתקדם בסולם של העולם שכולו טוב. שבו האדם תמיד מרגיש טוב בשלמות. אלא שבכל פעם רמת השלמות הזאת עולה, על ידי זה שהרצון של האדם בכל רגע הופך להיות גדול יותר, ועל ידי זה האדם נהנה יותר מהמציאות בכל רגע חדש עד אין סוף.

ובין הציר של הטוב והרע לבין הציר של העולם שכולו טוב, יש נקודת מפגש. ונקודת המפגש הזו היא השתוות הרצון, שהיא המצב שבו האדם מיישר קו עם המציאות. ומי שרוצה להגיע להנאה אין סופית, עליו לעבור דרך הנקודה שבה הוא מיישר קו עם המציאות.

פירוש: כי מי שרוצה להגיע לנקודה שבה הוא תמיד ירגיש אך ורק טוב, ושבנוסף רמת ההנאה שלו מהמציאות רק תעלה כל הזמן, לשם כך עליו לעבור דרך נקודת החיבור שיש בין הציר שמעורב בו טוב ורע, לבין הציר שבו יש אך ורק טוב תמיד עד אין סוף.

ונקודת החיבור שיש בין הצירים האלו, היא נקודת ההשתוות, הנקודה שבה האדם מאפס את הרצון שלו ומשווה אותו למצב של המציאות בשלמות שאין שלמות אחריה. דהיינו, הנקודה שבה האדם משווה את הרצון העצמי שלו אל המציאות, נקודה שבה האדם חווה את ההעלמות של הרצון העצמי שלו, נקודה שבה האדם לא יכול להצביע על שום הבדל בין הרצון העצמי שלו לבין המציאות לגבי שום דבר בעולם.

והנקודה הזאת היא נקודת האפס, שנמצאת בין ציר המספרים החיובי עד אין סוף שהוא הציר של העולם שכולו טוב, לבין ציר המספרים השלילי, שבו יש טוב ורע, מצבי רוח משתנים בעוצמות שונות וכיו"ב. ונקודת האפס הזו פירושה, שהאדם מגיע לנקודה של רצון אין סופי. דהיינו, רצון ללא הגדרה, רצון שבו האדם גם מצד אחד רוצה את המציאות, אבל גם מצד שני הרצון של האדם לא מוגדר בשום צורה.

כי הגדרת הרצון של האדם, היא שורש הרע. כי הגדרת הרצון פירושו שהאדם מעדיף דבר אחד יותר מאשר דבר אחר. ופוטנציאל האפשרויות של המציאות שלנו בכל רגע ורגע, הוא אין סופי. וכאשר יש לאדם רצון מוגדר, על ידי זה הוא יוצר גבול בין הפוטנציאל של המציאות, לבין הישות של עצמו. כי הוא בעצם מתחבר לרצון אחד יותר מאשר לאפשרות אחרת.

ואיפוס הרצון, הוא גם שורש הרצון. כי בנקודת השורש של הרצון של האדם, אין שום הבדל בין שום רצון כלשהו לבין כל רצון אחר. ובנקודת שורש הרצון של האדם, האדם מבחינתו אין אצלו שום הזדהות רגשית עם שום רצון. ואח"כ הרצונות של האדם הופכים להיות יותר ויותר מוגדרים, שעל ידי זה האדם מבטא את רצונו בעולם.

אבל מצד נקודת שורש הרצון של האדם, בנקודת שורש הרצון של האדם, אין שום הגדרה כלל של טוב ורע. כי שם בנקודת ההתחלה של הרצון של האדם, שם הרצון לא מוגדר כלל. ושם אין אצל האדם הבדל בין טוב לרע, כי עוד אין שום רצון מוגדר כלל, ושם אין שום הגדרת רצון.

ולהגיע לאיפוס הרצון, פירושו שהאדם מגיע לנקודת השתוות בין הטוב לבין הרע. נקודה שבה אין אצל האדם שום הבדל בין שיא הטוב לבין שיא הרע. נקודה שבה האדם מגיע לשלמות האחדות בין הטוב לבין הרע, בשלמות כזו שאין שלמות אחריה ושלמות גדולה ממנה. כי כל זמן שיש אצל האדם הבדל כלשהו בין טוב לבין רע, הרי שהאדם עדיין לא הגיע לנקודת שורש הרצון שלו.

כי לכל הדברים שיש בעולם יש להם שורש, וגם לרצון של האדם יש שורש. וכל דבר בעולם הוא חלק מדבר אחר גדול יותר ממנו. וכל הרצונות של האדם, הם חלק מרצון אחר אין סופי, שבו יש את כל הרצונות בו זמנית בבת אחת, ללא הגדרה כלשהי.

כי כל רצון שיש לאדם, הוא בעצם ביטוי של פוטנציאל הרצון. ובנקודת הפוטנציאל של הרצון, שם נמצאים כל הרצונות האפשריים בבת אחת. ובנקודת שורש הרצון ששם כל הרצונות נמצאים בבת אחת, שם אין הבדל בין רצון כלשהו לבין רצון אחר. ושם הרצון הוא אין סופי. ושם אין שום הגדרת רצון או רצון בצמצום כלשהו.

כי הרצון של האדם שאיתו האדם חי בחיי היום יום, הוא רצון מצומצם מוגבל ומוגדר. כי כאשר האדם רוצה דבר כלשהו, באותו הרגע האדם לא רוצה את ההפך של אותו הדבר. כי האדם לא יכול גם לרצות בשלמות וגם לא לרצות בשלמות את אותו הדבר. וכל פעולה שאותה עושה האדם, היא בעצם רצון מוגדר ומוגבל.

כי כאשר כל הרצונות של האדם הם באותה עוצמת כוח, הרי שהאדם לא יכול לעשות שום פעולה כלל. כי כל הפעולות נובעות מכך שיש רצון אחד שהוא יותר חזק מאשר רצון אחר. שאז האדם עושה את הרצון הגדול יותר שלו. שזאת הבחירה החופשית, שבה האדם בוחר את הרצון החזק יותר שלו.

אבל בנקודת שורש הרצון, ששם נמצאים כל הרצונות בו זמנית, שם אין שום בחירה חופשית כלל. כי שם אי אפשר לבחור בין שום דבר לשום דבר, מאחר שכל הרצונות שם הם בעלי אותו כוח ממש. ושם בנקודת שורש הרצון, שם גם יש איזון אמיתי בין כל הרצונות.

כי בנקודת שורש הרצון, שם ורק שם יש את החיבור של ההפכים של כל הרצונות. כי בפוטנציאל של האדם הוא יכול גם לרצות וגם לא לרצות כל דבר ודבר שקיים במציאות. ובנקודת שורש הרצון, שם יש את כל סוגי הרצונות האפשריים בכל העוצמות השונות בו זמנית. ושם יש באותה הנקודה גם את הרצון של כל הדבר, וגם את אי הרצון של כל דבר.

וזה הסוד של איזון הרצון שיש לחכם האמיתי. כי כפי שכבר ביארתי, לחכם האמיתי יש איזון בין הרצונות שלו. כי הוא בכל רגע ורגע גם רוצה את הדבר וגם לא רוצה את הדבר בו זמנית. והאיזון הזה אפשרי על ידי שורש הרצון, ששם כל הרצונות מאוזנים בשלמות. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקום אחר.

ובנקודת שורש הרצון, שם אין הבדל בין טוב לבין רע, כי שם הכל טוב תמיד. כי כדי שיהיה רע, לשם כך על האדם להגדיר את הרצון שלו. כי רצון מוגדר יכול ליצור רע או טוב מוגבל. אבל רצון בלתי מוגדר בשום צורה, הוא לא יכול ליצור שום רע כלל, אלא רק טוב אין סופי בלבד.

וכל מה שהוסבר כאן לגבי שורש הרצון, נכון גם לגבי שורש כל הרגשות, או השורש של כל המחשבות או שורש כל הידיעות או שורש השכל של האדם וכל כיו"ב. כי לכל דבר יש שורש, ובשורש הרגשות, שם ורק שם יש איזון בין כל הרגשות. כי שם כל הרגשות הם קיימים בבת אחת כישות אחת. ובשורש כל המחשבות, שם נמצאות כל המחשבות בבת אחת. ובשורש כל הידיעות, שם נמצאות כל הידיעות כידיעה אחת. ובשורש השכל, שם יש את כל צורות המחשבה האפשרויות, כדבר אחד.

ומי שרוצה לגלות את שורש הרגשות שלו, עליו לנסות להגיע לנקודה רגשית שבה הוא יצליח להרגיש את כל הרגשות האפשריים בבת אחת. ומי שרוצה לגלות את שורש המחשבות, עליו לנסות לחשוב על דבר אחד ומחשבה אחת, שתכלול בתוכה את כל המחשבות האפשריות בבת אחת, כולל את כל ההפכים כולם בבת אחת בתוך אותה המחשבה. ומי שרוצה לגלות את שורש הידיעות ולהבין את המהות של מה שהוא יודע, עליו לנסות לדעת דבר אחד שיכלול בתוכו את כל המידע שיש בעולם כולו.

וכאן נגלה עוד סוד גדול, והוא כי גם לשורש הרצון גם לו יש עוד שורש אחר. וגם לשורש המחשבות ששם נמצאות כל המחשבות שבעולם בבת אחת, גם לו יש שורש אחר גדול יותר ממנו. כי בין השורש של כל המחשבות לבין כל מחשבה ומחשבה יש הבדל מהותי, והוא ההבדל שבין הפוטנציאל של הדבר לבין הדבר עצמו. בין הכוח לבין הפועל.

כי שורש הרצון או שורש המחשבה וכיו"ב, הוא נבדל מהותית מכל מחשבה ומחשבה ומכל רצון ורצון. ויש שורש אחד גדול עוד יותר, שהוא מכיל בתוכו גם את שורש כל המחשבות כשורש לא מוגדר ולא מצומצם, וגם בו זמנית הוא מכיל בתוכו את כל המחשבות כולן כישויות נפרדות זו מזו.

וכפי שכבר ביארתי במקום אחר, שגם ל"אין" יש שורש. שהוא שורש שמכיל בתוכו את ה"יש" ואת ה"אין" בו זמנית כישות אחת. וכך גם לכל שורש יש תמיד שורש אחר גדול יותר, שמכיל גם את השורש של הדבר וגם את הדבר עצמו כישות אחת.

וכעקרון, גם לשורש הראשון גם לו יש שורש אחר גדול עוד יותר, כי יש אין סוף מעל אין סוף עד אין סוף. בדיוק כמו המשל של ציר הטוב האין סופי. ויש שלמות מעל שלמות עד אין סוף.

ועכשיו נגלה עוד סוד, והוא כי לשורש הרצון ולשורש המחשבות ולכל שאר השורשים בעולם, יש להם שורש אחד שמאחד את כולם כישות אחת. כי כפי שאמרנו לדוגמא לכל רצון יש שורש. ובשורש של כל הרצונות, שם נמצאים כל הרצונות כישות אחת וכרצון אחד. וכך גם לגבי כל הרגשות מחשבות וכיו"ב. ויש עוד שורש אחר, שבו המחשבה / רצון / רגש וכיו"ב, כולם ישות אחת ממש...

מצבי רוח לא רוצה את המציאות לרצות את מהו שורש ללא הגדרה את השורש הרצון להיות לדעת הרצון של האדם הבדלה ליהנות המציאות הנאה הסוד הסיבות כל הסיבות מהו שורש מציאות סבל סוד סודות סיבה סיבות שורש
חלק 2
...בבת אחת. ושם בשכל הגדול יותר, אין דבר כזה דבר והיפוכו, כי שם בשורש הכל אחד ממש. ואין בכלל שום הפך של שום דבר. כי בשורש הכל אחד. ומי שרוצה לחיות טוב, עליו להגיע לשורש של כל הדברים. שאז ורק אז האדם מבין את כל המציאות כולה ורואה את כל התמונה המלאה כולה, ומבין את השורש של כל הדברים כולם. ומי שרוצה להגיע לשורש הזה, עליו לחפש את האמת של כל דבר. כי השורש של כל הדברים, היא האמת. והאמת היא השורש גם של השקר, כפי שכבר ביארתי במקום אחר, כי כל השקרים, הם רק ביטויים...
בעיות. איך לטפל בהמון בעיות בבת אחת? מהו שורש הבעיות?
... איך לטפל בהמון בעיות בבת אחת? מהו שורש הבעיות? בעיות. טיפול בבעיות. איך אפשר לטפל בהמון בעיות בבת אחת? לכל דבר בעולם יש שורש. וגם לשורש עצמו יש שורש נוסף פנימי יותר וכולי. כל דבר מבוסס על דבר אחר, שגם הוא מבוסס על דבר אחר וכן הלאה. גם לבעיות יש שורש. לכל בעיה יש את השורש שלה. לפעמים נדמה כאילו הבעיות אינן קשורות אחת לשנייה. לפעמים נדמה כאילו הספקות / שאלות שיש לאדם בחיים, אינן קשורות אחת לשנייה. אך מצד האמת, לכל הבעיות / שאלות / ספקות / רע / מריבות / כעס / חששות / פחדים וכולי, לכל הדברים כולם בסופו של דבר, יש את אותו השורש. כל הדברים כולם, השורש שלהם הוא המציאות עצמה. המציאות עצמה היא זו שמחייה ומהווה ומקיימת את כל הדברים כולם. השורש של כל הבעיות כולן הוא אחד. הסיבה שהאדם אינו רואה את השורש האחד של כל הבעיות כולן, היא משום שמשהו מאוד בסיסי בהבנת המציאות של האדם חסר. מספיק שיש לאדם דמיון אחד שגוי בראשו, והרי שהדמיון הזה יכול לחסום מהאדם לראות את השורש היחיד של הדברים כולם. הדרך להגיע לשורש הזה, היא על ידי מחקר לעומק של בעיה כלשהי באשר היא. מאחר שהשורש של כל הבעיות הוא אחר, ממילא אם מגיעים לשורש הראשון של בעיה אחת, הרי שמגיעים לשורש של כל הבעיות כולן. על האדם לקחת בעיה כלשהי ולחקור אותה לשורש. לחקור לשורש = להבין את הגורמים שבלעדיהם לא הייתה הבעיה. כל דבר שאם לא הוא, לא הייתה בעיה, הרי שהוא מייצג שורש של הבעיה. מאתרים את כל הגורמים שהם השורש של בעיה כלשהי. ועכשיו חוקרים גם את השורש של השורשים. ז"א על האדם לנסות לאתר את השורש של השורשים עצמם. מהר מאוד האדם מגיע להבנה, כי שורש הבעיה הוא במחשבה שלו ובתפיסת המציאות שלו. הרצונות / מחשבות של האדם הן השורש של הבעיות. אך גם אותן צריך לחקור ל
שמחה - מהי מהותה של שמחה? מהו שורש השמחה? איך לשמוח בצורה עוצמתית יותר?
... - מהי מהותה של שמחה? מהו שורש השמחה? איך לשמוח בצורה עוצמתית יותר? שמחה. מהי מהותה? מהו שורש השמחה? איך ליצור רגש של שמחה חזק יותר? שמחה = תחושה טובה אישית וסובייקטיבית שיש לאדם כלפי אירוע כלשהו במציאות. תחושת השמחה, היא תחושה של אהבה ביחס למציאות. שמחה = תחושת אחדות עם המציאות. כאשר הרצון של האדם מתאחד עם המצב של המציאות = אחדות = שמחה. כדי ליצור שמחה חזקה, על האדם לחקור ולמצוא את שורש השמחה. פירוש: על האדם לחקור תמיד, מה בדיוק גרם לו לרגש של השמחה. על האדם להסתכל פנימה על המהות של הדבר שיצרה את השמחה. על האדם להתבונן על מה שמתרחש בתוך המחשבות שלו כאשר הוא שמח. על האדם להסתכל פנימה על המצב של הרצון שלו כאשר הוא שמח. על האדם לאתר את השורש של השמחה. על האדם למצוא את המכנה המשותף האמיתי שגורם לכך שהוא שמח. כאשר האדם מבין את השורש של השמחה, הדבר הזה מאפשר לו להתמקד בשורש של השמחה וליצור יותר שמחה. לדוגמא: אדם נמצא באירוע כלשהו ומרגיש שמחה. אדם שאינו מתבונן לעומק, יכול בטעות ... החיסרון של הנ"ל, היא מאמץ גדול לשחזר את האירוע + תלות רגשית באירוע כלשהו. בנוסף, בפועל זה לא באמת יעבוד לו. אחרי זמן כלשהו, האירוע שיצר את תחושת ההנאה בפעם הראשונה, לא יצור יותר את תחושת ההנאה הרצויה, ואז תחושת ההנאה מתחילה לדעוך עד שהיא נעלמת לגמרי. מצב כזה יכול ליצור התמכרות / אובססיה וכיו"ב. מה כן צריך לעשות כדי לשמר + להגדיל את רמת ההנאה? תשובה: צריך להתבונן לעומק הפנימי של האדם בעת האירוע המשמח. על האדם לחקור מהיכן בדיוק הגיעה השמחה? מה ... הייתה דווקא ברמה הספציפית? אנשים שונים שנמצאים באותו אירוע, חווים אותו מבחינה רגשית בצורה שונה. מדוע? בנוסף, מדוע בפעמים הבאות של אותו האירוע, רמת ההנאה יורדת? על האדם להתבונן בכל הנ"ל, ולגלות בסופו של דבר, כי ההנאה והשמחה נוצרות מתחושת האחדות של האדם עם המציאות. כאשר האדם מבין את זה, ממילא החל מאותו הרגע הוא מקבל פטור מלרדוף אחרי המעטפת החיצונית של החיים. החל ... הרגע, האדם מתחיל לחפש את המהות הפנימית של האירוע שיצר לו את השמחה. כאשר האדם מתמקד בחיפוש עצמי פנימי, לבסוף הוא מוצא את השלמות ואת האושר. בכל רגע של מציאות יש טוב אמיתי שיכול לספק לאדם שמחה אין סופית תמידית. על האדם רק למצוא אותו. כאשר האדם מבין מה טוב באמת בכל רגע של המציאות, הוא מרגיש שמחה אמיתי שנובעת מהשורש של המציאות = אושר = שלמות = טוב אמיתי = אהבה אין סופית. ...
שורש המחשבות - איך להבין את כל המחשבות שבעולם? מהו שורש כל המחשבות?
שורש המחשבות - איך להבין את כל המחשבות שבעולם? מהו שורש כל המחשבות? שורש המחשבות. אמת. תפיסת חיים. את מי לא ניתן להטעות בתפיסת חיים שגויה? איך מגיעים לשורש של כל המחשבות? היחיד שלא ניתן להטעות אותו בתפיסת חיים שגויה, הוא רק זה שיודע את השורש של כל תפיסות החיים כולן. כאשר האדם מבין את השורש של כל צורות המחשבה כולן, במקרה כזה הוא אינו יכול ללכת שולל אחרי תפיסת חיים מוטעית, משום שהוא מכיר את השורש של כל צורות החשיבה. כאשר האדם מכיר את השורש של כל צורות החשיבה השונות, במקרה כזה הוא יודע לזהות ... אין שקר שאין בו אמת כלשהי. השקר לוקח נקודה של אמת ומסתיר אותה במעטפת חיצונית מיותרת. מי שיודע את השורש של כל צורות המחשבה, יודע לזהות מיד את מקור הכוח של השקר ולא ללכת אחריו שולל. השורש של כל צורות המחשבה הנכונות = החלקים של האמת שמפוזרים ... הדעות השונות שיש בעולם. כל זמן שהאדם אינו מסוגל להבין מהי נקודת האמת שיש בכל טעות, הרי שאינו יודע את השורש של המחשבות. השורש של המחשבות = הסיבה שבגללה כל המחשבות קיימות. לכל מחשבה יש שורש טוב שממנו היא נובעת. לכל רגש יש שורש טוב שממנו הוא נובע. כל שקר מייצג חלק מסוים של אמת. בכל רע יש הסתרה של טוב אמיתי. לדעת את השורש של המחשבות = להיות מסוגל להבין מדוע האדם חושב את מה ... וחלק כלשהו של אמת. גם למשוגע יש גבולות כלשהם. מדוע? כי גם לשיגעון יש היגיון משלו. בכל מקרה, לדעת את שורש כל המחשבות = להבין את ההיגיון שיש בכל השיגעונות שיש בעולם. כאשר האדם מבין את המציאות בשלמות, ממילא הוא מסוגל לראות כיצד נוצרות כל המחשבות השונות. איך אפשר להגיע לשורש של כל צורות המחשבה השונות? תשובה: על ידי מחקר של כל מחשבה באשר היא. לכל המחשבות יש את אותו השורש. כולן מגיעות מאותו המקום. לוקחים מחשבה כלשהי וחוקרים את השורש שלה. לחקור את השורש של המחשבה = לנסות להבין מה הופך אותה לאמיתית. איך בודקים ואך מאתרים את השורש? תשובה: על ידי ששואלים שאלות. לוקחים מחשבה כלשהי, ... ההפך הוא הנכון. פשוט מנסים להבין מי אמר ש X, אולי ההפך הגמור הוא הנכון?! כאשר מנסים לעקור את המחשבה מהשורש, השורש שלה חייב להתגלות. כך ממשיכים לחקור את השורש של השורש, דהיינו, גם על השורש עצמו שואלים אולי ההפך הוא הנכון. וכן הלאה. עד שבסופו של דבר, האדם מגיע לשורש האמיתי של המחשבה. כל זמן שעדיין אפשר לשאול, אולי ההפך הוא הנכון, הרי שזה לא השורש הסופי. כי הרעיון עדיין תלוי בשורש אחר. לכן חוקרים עד שמגיעים אל ה
רע - מהו שורש הרע שממנו נובע כל הרע? איך להפוך את הרע לטוב?
... - מהו שורש הרע שממנו נובע כל הרע? איך להפוך את הרע לטוב? לכל דבר יש שורש ומהות פנימית. גם לרע יש שורש. לרע יש מהות שנמצאת בכל דבר רע. אין שום דבר רע שאין בו את המהות הזאת. המכנה המשותף הרחב ביותר שנמצא בכל רע באשר הוא, הוא שורש הרע. מהו השורש של הרע? מהו אותו רע שכל הרע שבעולם הן רק צורות ביטוי שונות שלו? תשובה: שורש הרע הוא האגו של האדם. כפי שכבר ביארתי, הרע הגדול ביותר שהאדם יכול לחוות אותו, הוא רע שכל מהותו היא קיומו של האגו. פירוש: מהו רע? רע = כאשר הרצון של האדם שונה מ: הצורה של המציאות. מי שיתבונן יראה, כי אין רע בעולם שאין לו סיבה. לעולם האדם אינו יכול להרגיש רע בלי סיבה כלשהי. אם אין שום סיבה למה להרגיש רע, אז האדם מרגיש טוב. זו ברירת המחדל של המציאות. כשאין רע מרגישים טוב. ואין רע בלי סיבה. תמיד בכל רע יש משהו שאותו האדם לא רוצה במציאות כפי מה שהיא. הרע הגדול ביותר שאפשר להגיע אליו, שהוא השורש של הרע כנ"ל, הוא כאשר האדם מרגיש רע מעצמם זה שהוא עצמו נמצא. ז"א האדם לא מרגיש רע בגלל הצורה החיצונית של המציאות, האדם מרגיש רע בלי קשר לשום דבר. האדם מרגיש רע מעצם זה שהוא נמצא במציאות. ומדוע שאדם ירגיש רע מעצם זה שהוא נמצא במציאות? תשובה: משום שהוא מרגיש חסר וחוסר שלמות תמידית. כאשר האדם מחפש את השלמות, הוא מבין שכל זמן שהוא רוצה משהו, הרי שהוא אינו מרגיש את השלמות. וכאשר האדם ממשיך להתבונן, הוא רואה ... המצב, הוא מרגיש רע. זהו הרע הגדול ביותר שקיים, משום שהוא תלוי בהכי פחות סיבות חיצוניות. אך גם הוא עדיין תלוי בסיבה כלשהי, והיא סיבת קיומו של הרצון העצמי של האדם. מי שיתבונן יראה, כי זהו הרע הגדול ביותר שניתן להגיע אליו. זהו רע שנובע מעצם זה שהרצון העצמי של האדם קיים. זהו רע שהאדם מרגיש אותו באופן רציף ללא שום הפסקה. זהו שורש הרע, זהו השורש שממנו נובע כל הרע. כי בסופו של דבר, כל הרע שבעולם כולו, נובע אך ורק משום הרצון העצמי של האדם. אם אין אגו ואין רצון עצמי, לעולם לא רע, אלא רק טוב תמיד. כך שכל רע שיש בעולם, שורשו הוא הרע הזה שנובע מעצם קיומו של האגו ושל הרצון העצמי. אז מה עושים בנידון? מי שיתבונן יראה, כי מי שנפטר משורש הרע, הרי שהוא נפטר מכל הרע האפשרי שיכול להיות. אז איך מתמודדים עם השורש של הרע? לכאורה, הפתרון המתבקש הוא, שהאדם יחליט שהוא מפסיק לרצות. אם אין רצון אין חסרון, ולכן רצוי להפסיק לרצות. אך זה כמובן לא יעזור. משום שלא משנה מה יעשה האדם, גם אם הוא ... שלו ומתוך הרצון העצמי של האגו, שרוצה לא לרצות. כך שבאמת האדם לא נפתר מהשורש של הרע, שהוא האגו כנ"ל. אז מה עושים? קיימות מספר דרכים להתמודד עם הנ"ל. 1 - באפשרותו של האדם לחפש ולמצוא את הטוב שיש בכל דבר. כאשר האדם מוצא את הטוב שיש בכל דבר, זה עצמו גורם לו מעצמו להפסיק לרצות שום דבר. כי מאחר שהאדם רואה ונהנה מהטוב שיש בכל דבר, ממילא הרצון העצמי שלו נעלם מעצמו, מאחר שבכל דבר יש שלמות מלאה וטוב אמיתי שאינו חסר דבר. 2 - על האדם לחפש את האמת ולהתבונן על המציאות בעין אמיתית. להתבונן על המציאות באמת = ללא שיקולי אגו = לחפש את האמת האובייקטיבית של המציאות ללא שום אינטרס אישי = ללא שום סובייקטיביות = ללא שום קיבעון מחשבתי = ללא שום הנחות יסוד = לרצות אך ורק את האמת. כאשר האדם מסתכל על עצמו ביחס לאמת של המציאות, ממילא הוא מבין שבאמת אין שום אגו בכלל, כי האדם הוא פחות משום דבר וממש כלום ביחס ל
הסוד של הרצון - מהו הרצון הפנימי ביותר של האדם? מהו שורש הרצון של האדם?
הסוד של הרצון - מהו הרצון הפנימי ביותר של האדם? מהו שורש הרצון של האדם? במאמר הזה נבאר את אחד מהסודות הכי לא ידועים לבני האדם, והוא הסוד של הרצון האנושי. והעניין הוא, כי כל אדם כל הזמן חווה רצונות שונים. ולכל רצון שאותו חווה האדם, לכל רצון שכזה יש סיבה מדוע האדם רוצה אותו. כגון לדוגמא כאשר האדם רוצה לשתות מים, הרי שהרצון הזה נובע מרצון אחר פנימי יותר שהוא שהאדם לא רוצה להיות צמא. והרצון הזה עצמו ... הצמא. וזה נובע מרצון אחר פנימי יותר שהאדם לא רוצה לסבול. וזה נובע מרצון אחר פנימי יותר שהאדם רוצה להרגיש טוב וכולי... וכל רצון שיש לאדם, נובע מרצון אחר פנימי יותר. ויש רצון אחד, שהוא מניע את כל הרצונות של ... ברצון של האדם. כי האדם חייב לרצות לפני שהוא עושה. ושורש כל הרצונות, אחראי גם על כל המעשים של האדם. והנה, כל מי שיתבונן אל שורש הרצון של עצמו ושל המין האנושי בכלל, יראה כי הרצון הפנימי ביותר של כל בני האדם בעולם, הוא הרצון להרגיש טוב ולהיות מאושרים. וכאן יש מספר דברים שדורשים ... בירור, הוא מהיכן נובע הרצון עצמו להיות מאושר? ומה הסיבה שבגללה האדם בכלל רוצה להרגיש טוב ולהיות מאושר? ודבר נוסף שטעון בירור הוא, מהי ההגדרה המדויקת של הרצון להיות מאושר. כי לרצות להיות מאושר, זאת הגדרה ... דבר בעולם יש בו רמות עומק שונות. וכאן נגלה קצת את הסוד, של מה באמת עומד מאחורי הרצון להיות מאושר. וכיצד הרצון הזה בא לידי ביטוי בכל דבר. ולמה נגלה רק קצת, משום שתמיד יש עוד רמות עומק עמוקות יותר, ועל ... והעניין הוא, כי הרצון להיות מאושר גם לו עצמו יש לו שורש. והשורש של הרצון להיות מאושר, הוא בתודעה של האדם. דהיינו, בצורה שבה האדם חווה את המציאות. כי כאשר האדם רוצה להיות מאושר, הרי שמה שהאדם באמת רוצה זה, להפסיק לרצות להיות מאושר. כי יש לאדם רצון להיות מאושר. והאדם עושה כל הזמן את מעשיו, כדי ... אמיתי, שהוא כמובן קיים וכולי... והדרך לגלות את השורש של כל דבר, היא על ידי זה שחוקרים ומנסים לגלות את הסיבה שלו. דהיינו, על ידי זה ששואלים, מה הסיבה של כל דבר? ולמה הדבר הזה קיים כפי מה שהוא ודווקא בצורה שבה הוא קיים? ומהו הדבר שאילו הוא לא היה קיים, אז גם התוצאה לא הייתה מתרחשת או קורית אחרת? ואם ... הוא רק ביטוי של משהו אחר פנימי יותר. והדרך לגלות מהו שורש הרצון של האושר, היא כפי שאמרנו על ידי השאלה הפשוטה, למה האדם רוצה להיות מאושר? ובאיזה מצב היה מפסיק האדם לרצות להיות מאושר? או במה תלוי הרצון של האדם להיות מאושר? ומי שיעמיק את מחשבתו יגלה ששורש הרצון של האדם להיות מאושר, נובע מכך שהאדם לא מבין את הסיבה האמיתית שבגללה מתרחשים כל האירועים שיש במציאות. כי במציאות שלנו מתרחשים אירועים שונים, ובכל רגע ורגע האדם חווה את המציאות בצורה אחרת. ואילו היה האדם מגיע למצב תודעתי שכזה, שבו הוא תמיד היה רוצה את המציאות כפי מה שהיא, על ידי זה הרצון של האדם להיות מאושר, היה נעלם. כי כאשר האדם רוצה תמיד את המציאות בשלמות כפי מה שהיא, ממילא אין שום משמעות מכל סוג שהוא לאושר. ולהיות מאושר פירושו לרצות את המציאות בשלמות, עד שלא תהיה שום משמעות לאושר עבור האדם. כי כאשר האדם רוצה את המציאות בשלמות בכל רגע ורגע מחדש, אז ממילא האדם כל הזמן חווה תחושה של שלמות. וכאשר יש שלמות ושביעות רצון מהמציאות, ממילא אין שום משמעות לחיפוש האושר. כי האושר כבר קיים בשלמות בכל רגע. ונמצא אם כן, כי הרצון של האדם להיות מאושר יש לו שורש. והשורש והסיבה שיוצרת את הרצון להיות מאושר, והדבר שבו תלוי ושממנו נובע הרצון של האדם להיות מאושר, הוא חוסר שביעות הרצון של האדם מהמציאות בשלמות. כי אם האדם היה מרוצה מ
שורש הרצון העצמי - למה קשה להבין מהו שורש הרצון העצמי?
שורש הרצון העצמי - למה קשה להבין מהו שורש הרצון העצמי?
שורש הרצון העצמי - למה קשה להבין מהו שורש הרצון העצמי? שורש הרצון העצמי - למה קשה להבין מהו שורש הרצון העצמי? הפעם אני רוצה להשיב על השאלה, למה האדם, לא יכול להבין מה הוא ... ובן אדם לא מבין מה הוא באמת רוצה, הוא לא מצליח להבין את הרצון האמיתי, השורשי שלו. וכדי שאדם יבין מה הוא רוצה, הוא צריך להבין את המהות שלו, להבין מה זה ... תלוי בדבר הרבה יותר פנימי ועמוק ומהותי, וכדי להבין את האני צריך להבין את המציאות כי אם לא תבין את המציאות, לא תבין את, האני כי האני קיים בתוך המציאות, ואם לא תבין את המציאות איך תבין מהיכן נובע הרצון הראשוני שלך? תבדוק, מה זה אני? מה זה מציאות? תחקור עד הסוף, ותבין מה אתה רוצה. ויש בעצם בהבנה, פרדוקס רציני, כי אם תפצח את ... האדם רוצה להרגיש טוב ולא רע. וזו סתירה. מצד אחד, בלי המילה אני, יש מהות, מציאות שהכל ישות אחת שם, שם יש איחוד של כל הדברים כולם, ואז אין שום רצון עצמי כי אין ...
פחד קהל / פחד במה / דיבור מול קהל - מהו שורש הפחד מפני קהל / פחד במה / דיבור מול קהל? חרדה חברתית
... קהל / פחד במה / דיבור מול קהל - מהו שורש הפחד מפני קהל / פחד במה / דיבור מול קהל? חרדה חברתית וכאן יתבאר, מהו עניין הפחד מפני קהל? ומצד האמת, כמובן שהפחד מפני קהל, נכלל בתוך כל שאר הפחדים כולם. ושורש כל הפחדים, הוא החשש של האדם מכך שהוא ירגיש רע. וזה עצמו, שורשו בכך שהאדם חי בתוך נפרדות של טוב ורע וכולי, וכפי שכבר ביארתי במקומות אחרים. אך הפעם נדבר על הלבושים החיצוניים, של הפחד מפני קהל כדלקמן. והעניין ... עצמו, והאדם כל הזמן מנסה לברוח מהם. כי אם האדם היה עושה שלום בתוך עצמו, דהיינו, שלם עם עצמו בשלמות אמיתית, ומקבל ואוהב את עצמו כפי מה שהוא ממש, ללא כל סיבה, וללא תלות בדבר כלשהו חיצוני, הרי שהאדם לא היה מפחד ממה שהקהל יחשוב עליו, ומאיך שהקהל יגיב למה שהוא יעשה. כי כאשר האדם מקבל את עצמו באמת כפי מה ... את מי שהוא באמת. אבל, כאשר האדם לא אוהב את מי שהוא באמת, וכאשר האדם בטעותו מטעה את עצמו, ומדחיק את החסרונות שלו, שהם הכרחיים, מעצם קיומו כישות נפרדת מהמציאות השלמה, על ידי זה האדם מפחד שיבואו אנשים, ויזכירו לו את אותם החסרונות שיש לו, שהוא עצמו מפחד מהם. ולכן, הדרך של האדם להתמודד עם פחד מפני קהל ופחד במה / דיבור מול קהל, היא על ידי זה שהאדם מבין את שורש הפחד שלו. ושורש הפחד של האדם מהקהל, הוא מכך שהאדם מפחד מהמחשבות שיש בתוכו, שמעבירות עליו ביקורת מול עצמו. ועל ידי שהאדם מבין את זה, על ידי זה האדם מסתכל אל ...
רגשות אשמה - מהו שורשם?
... אשמה - מהו שורשם? השורש של הכל הוא ידוע, והוא האחדות של המציאות. ואעפ"כ ברמת הלבושים של הנפרדות, מי שיתבונן יראה, כי רגשות האשם של האדם, ... בו זמנית. וכאשר האדם מבין, שהוא באחדות עם המציאות, אז טוב לו תמיד. כי אצל אלוהים, לא באמת שייך רגשות אשם. משום שאצל אלוהים אין ...
רצון להרגיש טוב - מהו שורשו?
... להרגיש טוב - מהו שורשו? מי שיתבונן יראה, כי האדם תמיד רוצה להרגיש טוב, וכמה שיותר טוב, טוב יותר. והרצון הזה של האדם להרגיש טוב, לא נעלם ולא נפסק לעולם. והשאלה היא, מהיכן נובע הרצון הזה, ומהי מהותו? והרצון של האדם להרגיש טוב, הוא ביטוי של הרצון של הנפרדות, לחזור לשורשה אל האחדות. כי האחדות היא כולה טובה. כי כאשר הכל אחד ממש, אין שום נפרדות ואין שום חיסרון כלל. כי חיסרון אפשרי, רק כאשר הישות היא חלקית וחסרה את השלם. ... של האחדות, היא כולה רעה, ואין בה שום טוב כלל. כי כולה מלאה חסרונות, ואין בה שום שלמות כלל. כי כל הדברים חסרים, משום שהם אינם שלמים. והנפרדות שהיא כולה רעה, היא בשורשה טוב אמיתי, דהיינו, האחדות. ולכן האדם רוצה תמיד להרגיש טוב. דהיינו, האדם רוצה לחזור ולהיות מה שהוא באמת, דהיינו, כלום אמיתי ממש. וכאשר האדם זוכה להיכלל בשורשו על ידי האמת, כפי שכבר ביארתי במקומות אחרים, אז הרצון של האדם להרגיש טוב נעלם. כי כאשר האדם מרגיש טוב באמת, טוב פנימי שאינו תלוי בדבר, אז האדם מרוצה ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד של: מהו שורש *כל* המציאות/ה"אני" / כל הסיבות / הנאה סבל? ועוד - חלק 1
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: %d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa, איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: %d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי לקריירה בנושאי %d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 2.6560 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 00:39:10 - wesi1