... האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך
האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי
האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך
האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר / שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ... בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור
הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר
הנכון של המוצר? מה המחיר
האובייקטיבי של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על
המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות. השאלות ... ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס
לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות ... המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש
מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני ... עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך
האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי
בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש ... וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי
האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי
האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר ... לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך
האמיתי של המוצר? והנושא הזה של השווי
האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס ... חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך
האמיתי של המוצר. אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי
האמיתי של המוצר? והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר.
והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות
התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמא 20%. ניקח לדוגמא רכב. נניח ... של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא
התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות ... עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן
התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את
התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה ... כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית
בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי. ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ממוצע, ... של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את
התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר. כמו כן צריכים להתבונן גם על ... לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן
התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל
התועלות של המוצר שלנו. לדוגמא, נניח שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב של הרכב. ולכן אומנם ללקוח אין אפשרות לייצר ... שנמכור לו, אבל עדיין הוא לא באמת צריך את כל
התועלות של המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי גם בגלל זה התמחור לא מתאים ללקוח הספציפי הזה, כי הוא לא רוצה / צריך / מבין את כל
התועלות של המוצר שלנו. כמו כן צריכים לעשות הפרדה בין השאלה של האם לקוחות מבינים את המוצר שלנו, את כל התועלות שלו, את העלות שלנו / את ... הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות צריכים את
התועלות של המוצר? כמה לקוחות כאלו יש? כמה יעלה למצוא אותם? האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על
התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין ...