... בארץ הפלאות 2, סקס, יחסי מין, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל, רצון להשפיע,
קדושת החיים, חכמת הקבלה - פרומו שאלה: מה המטרה של המין? אליעד: מה המטרה של כל דבר? מה זה שונה מכל דבר אחר? שאלה: למה מין מעניין? אליעד: כל דבר בעולם מעניין, בגלל
החוויה שיש בו. מה שבאמת מעניין את האדם, זה ליהנות. במין יש יותר הנאה, מאשר בדברים אחרים. ולא כולם, למשל ילדים קטנים לא נהנים מזה. בגיל מסוים כשהאדם מתחיל לחוש ריקנות ... השכל והאין שכל שלך מתחברים, כי השכל הרגיל שלנו לא תופס את השכל האלוהי. ובמין למשל, אתה לא משתמש בשכל, וכן יש שם סוג של חיבור, או התמסרות, או שאוהבים אותך. אז האנשים
חווים את החוויה הזאת יותר במין, אבל הם לא רוצים את המין, הם רוצים את
החוויה שיש במין. המין הוא רק טריגר לעורר אצלך משהו בתודעה, אבל אם תביני את המציאות, אז
החוויה תתעורר אצלך בתודעה גם בלי זה. אפילו בעוצמה יותר גדולה כי את בשורש. המין הוא רק אמצעי להשיג מטרה אחרת. אפילו אכילה למשל, אם תביני את האחדות, תוכלי להפיק את ההנאה של ... כך אולי תרצי לאכול או לא, אבל לא תהיי תלויה בהנאה של האכילה. את ההנאה תוכלי להפיק גם בלי האכילה. הרעיון הוא שבתוך האדם יש מנגנון, זה כמו שמישהו מדגדג אותך ברגל ואת חשה
תחושה, כך יש מנגנון, שמין נוגע בך בנקודה מאוד פנימית שמעוררת בך
תחושות מסוימות. אבל זה רק תהליך שמפעיל תהליך מחשבתי אחר. שאלה: איך
אחווה זאת? אליעד: תבדקי איך את יכולה לחוש את
התחושה הזאת בלי המין. בסופו של דבר, מה שחשוב זה לדעת, מה זה גורם לך
להרגיש. תשאלי את עצמך, מה זה גורם לי
להרגיש? זה גורם לי
להרגיש תחושה מסוימת, למשל חופש או נאהבת. ואז תבדקי, איך את יכולה
להרגיש נאהבת תמיד? את צריכה להגיע למצב שאת תמיד
מרגישה נאהבת, ואז אם את
חווה זאת, המצב לא שולט בך, אלא את שולטת במצב. אחד הדברים במין, זה ההתמסרות. ואנשים רוצים משהו להתמסר אליו, למה? למי אתה מתמסר? למשהו שאתה אוהב, והם מחפשים לאהוב. בסופו של דבר אתה
חווה במין יותר ביטוי של אחדות. אלא מה, ששם אתה מוגבל לכמות הזמן שאתה יכול
לחוות, כי אם תתעסק בזה כל היום, זה לא יעניין אותך יותר. אבל אם יש לך את זה בשורש, אז יש לך את ההנאה כל הזמן. אתה לא צריך טריגר, אתה 24 שעות מחובר. לדוגמא, את לא צריכה להתחבר לאינטרנט, את היא האינטרנט. אם את
התחושה עצמה, אז את לא צריכה משהו שיחבר אותך
לתחושה. נמשיך עם עליזה בארץ הפלאות, היא נמצאת ביער, היא רואה את העקבות של החתול ולא רואה אותו. מה הנמשל, שהעולם הוא העקבות של אלוהים, ודרך העקבות האדם צריך לגלות את אלוהים. ... ועליסה אומרת, שאם כולם מטורפים אז לא כדי להרגיז אותם, מה זה אומר? שאדם שחוקר, רואה דברים לא הגיוניים ומפחד להשתגע, ולכן לא רוצה להתעסק עם החיפוש. למעשה בכל אדם יש את
התחושה, שהוא לא רוצה להתעסק אם דבר שישגע אותו. היא מגיעה עכשיו למסיבת, אין יום הולדת, הכל נראה חי, גם הכלים רוקדים ושרים. גם כל קומקום שר בדרך המיוחדת שלו, כל ישות היא בפני עצמה. וגם בחיי היום יום ניתן
לחוות כך את החיים. היא ניסתה להסתכל מלמעלה ולא הצליחה, אז הסתכלה מלמטה, ומה זה מייצג? שיש צמצום הראיה, אם משתיקים את המוח מדברים אחרים, אז אפשר להתמקד במה שרוצים. פתאום נוצר ... עצמו למשפך ומוזג דרכו תה, מה זה אומר? שהאדם לא שונה ממשפך בסופו של דבר. כי אם אתה מבצע את אותו תהליך בצורה לא שגרתית, אז למעשה אתה אומר שאין הבדל אצלך בין הצורות. הוא
בחוויה שלו, חווה עצמו כמשפך. כן יש את עניין ההמשכיות. האדם אומר, אם יש פה עכשיו בית, ואתמול היה פה בית, אז בטוח שהיה כאן בית בין אתמול לעכשיו, איך בטוח לך? האדם
חווה זאת כהמשכיות, הוא לא מבין שכול דבר הוא בפני עצמו. זה כאילו לוקחים אובייקט גדול, ומראים לך ששום חלק לא מחייב שהחלק אחריו יהיה המשכי לו, כל חלק הוא בפני עצמו. יכול להיות שיהיה לו גוף וראש אנושי ובאמצע יהיה לו משפך. שאלה: למשל בקשר לקסמים, פעם האנשים היו כל כך בורים, שאם מישהו עשה קסם, הוא היה כמו אלוהים בשבילם. אליעד: כן, כמו מתן
תורה, אלו שיצאו ממצרים, היו עבדים, בנים של עבדים, 400 שנה עבדים, עם מנת משכל מאוד נמוכה, ש - 30 יום לפני שקבלו את
התורה האמינו באבן ובעץ, אנשים לגמרי בורים, אז איך אפשר להאמין לאדם שרק לפני 30 יום אמר שהאלוהים שלו הוא אבן? תקלטו את הטירוף, היום
היהודים אומרים, אבות אבותינו ראו את אלוהים, אך הם היו אנשים שאי אפשר לסמוך עליהם. שאלה: בקבלה אומרים שזה כוחות אבל מרוכזים. אליעד: אז בכל סיפור אפשר למצוא משמעות ולא רק
בתורה. וכן בסיפור הזה של עליסה יש שכל כל כך מרוכז שאי אפשר למצוא בספרים אחרים. מה שונה העיתון
מהתורה. אדם, שאומר שה