אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יוצר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






7:37יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יוצר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
המוצר יקר ללקוח מחיר של מוצר יקר ללקוח לקוח אומר יקר לי למכור מוצר יקר טיפים סיבה התנגדויות בזמן מכירה האם אפשר אליעד הסבר איך איך ל איך לא איך לא ל איך לא לשתול מחשבה שלילית איך לא לשתול מחשבות איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות אצלך איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוחות הדרכת הדרכת מכירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המחיר שלך יקר לי התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי זה כל כך יקר חשיבה שלילית טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים טיפים טיפים ל טיפים למכירות טעויות טעויות ב טעויות בטיפול טעויות בטיפול בהתנגדות טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח יקר יקר לי יקר ללקוח לא לשתול מחשבה שלילית לא לשתול מחשבות לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות אצלך לגרום ללקוחות להתווכח על המחיר לחשוב שלילי לך תקנה אצל המתחרים ללקוח למה למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה זה למה זה כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים למכירות לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבה שלילית לשתול מחשבות מה זה מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מחשבה מחשבה שלילית מחשבות מחשבות שליליות מטופל מטפל מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר שלילי שליליות שלילית שם יוצר זול שתילת מחשבות
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע - פרומו אליעד: עיסקה, ... - עד כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמא: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו ... היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, ... תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמא: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל ... כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו? כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה". ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל ... במושגים שלו ("טלויזיה חדשה", "לסלון החדש שלי"), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמא - לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי" מוכר טיפש: "בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y". בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: "אוקיי, אז ... הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו..." כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את הטלויזיה. לעומת זאת, מוכר חכם יענה: "יש לי פה טלויזיה חדשה, מדגם חדש, שתתאים בדיוק לסלון ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות - פרומו מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת. ש: להאמין במוצר. אליעד: לא. ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה. אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי "תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות". דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא לי את החוק שממנו נגזור הכל, מה החוק שממנו תגזור הכל? ש: זה כאילו ענית על הצורך של הלקוח. אליעד: במה תלוי הצלחת המכירה? במה תלוי? תראה, כל התיאוריות על מכירה יש מאחוריהן פרנציפ ומה הפרנציפ הזה? נגיד שמישהו אומר "אני עכשיו רוצה לשבת לבד, לבנות שיטה למכירות, לפי מה אני אבנה את השיטה?". מה החוקיות שלפיה אתה צריך לבנות את השיטה? נו, מי יודע? ש: בסוף זה שהלקוח יקנה זאת אומרת הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת. אליעד: יש דבר שבו תלוי אם תצליח במכירה או לא הדבר הוא כמה אתה ממוקד במהות של המכירה ולא בצורה של המכירה. מה זה אומר מהות וצורה במכירה. מה זה מהות ומה זה מכירה? צורה של
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות - פרומו ש: יש איזו נקודה שאני ... אלא מה שאף על פי כן נניח נגיד שאני רוצה לשקר אותך ואני רוצה לגרום לך לחשוב שזה בעיניך אז עדיף לי לעשות ... שוללים את ההפך שלו, עכשיו ואם ההפך שלו לא מתאים לך גם צריך להתנגד למשפט עצמו. הבנת ולכן כשמישהו אומר ... דבר מסוים אם בעיניו זה אז חסר גם את הצד שבעיניו, נגיד "בעיני הלקוחות זה לא טוב" בסדר. אליעד: מה השאלה ... שלו זה לא פתר את הקושייה ברגע שאמרתי לו זה בעיניו. ש: אם אני מוכר ואני מסכים שבעיני הלקוחות המוצר לא טוב אז מה? אליעד: לא ... היא לבטל את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך "תקשיב ... טוב המוצר" יכול להיות אבל אני אומר אינסטינקט קודם כל עבורך שלילי עבורך. ש: אם תבוא ותגיד לו על אותו ... להתלונן אתה אומר לו "תקשיב אתה מטומטם" יכולת להגיד לו "כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון ...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות עכשיו הנושא הוא כזה, כדי להצליח במכירות, מה אחד הדברים הכי חשובים? אני לא אומר הכי חשוב אני אומר אחד הדברים המאוד חשובים שאחראים להצלחה של המכירה, הוא? לשים לב לכל מילה שאתה מוציא מהפה ולכל פעולה שאתה עושה. נכון? בא נדבר על נושא של מילים, כשאתה מדבר עם הלקוח כל מילה לשים לב מה אתה אמרת, מה הוא אמר, תשתמש במילה שלו וכו'. אנחנו נכנסים לשאלה היא איך מפתחים את המיומנות הזאת. איך מפתחים את המיומנות של המכירה. איך אתה מגיע למצב שתוך כדי שאתה מדבר עם הבן אדם בזמן אמת כל מילה שאתה אומר ... הכל. אין לנו מספיק זמן לניסיון צריך למצוא שיטה, מתודה. ש: אז צריך לבוא למישהו שיודע. אליעד: לא, אז תחשוב, אז מה הדרך? ש: לעשות בבית פרזנטציה, מה כל מילה אומרת, מה ההתנגדויות שלך לבוא לכל מילה. אליעד: מה הנוסחא הכללית, מה הדרך באופן כללי לשפר את היכולת שלך להגיד למצב שכשאתה מדבר עם לקוח כל מילה שאתה מוציא מהפה שלך אתה ממש כמו בשחמט, אתה עושה את כל החישובים, "אני ... אתה בעצם תפתור הרבה בעיות במכה אחת אבל יש פה סוג של יכולת ספציפית, את היכולת להוציא מילים בעלות משמעות. תראה, הרבה פעמים שאני יושב עם בן אדם שהוא בטוח שהוא יודע למכור, אני אומר לו "טוב, תמכור לי" ואז הוא בא למכור, אני אומר "למה אמרת את המילה הזאת? המילה הזאת תכשיל את מכירה". נגיד אתה אומר לו "אם תרצה ככה וכהה" למה הוספת את המילה "אם"? או למה ... למה "אם ש...". "תוריד את המילה אם, תוסיף" למה לא הוספת את המילה "אם" אתה לא מבין שאתה חייב להוסיף את המילה "אם", אפילו אתה חייב להוסיף את המילה "אם". אתה יודע למה זה לא מצליח לך המכירה? כי אמרת לו "כשככה וככה", מה זה "כש..." תגיד לו "אם", מה זה "כש..." איך הוא ... אמרתי את המילה הזאת, למה אמרתי את המילה הזאת, למה אמרתי את המשפט הזה, למה לא אמרתי את המילים האלה ככה". אחר כך לא רק מה דיברת עם אחרים גם מה דיברת עם עצמך, גם את המחשבות שלך. וכשאתה חושב עם עצמך זה גם כן דיבור. אתה צריך להקליט את המחשבות של עצמך, "רגע רגע, למה חשבתי את המילה הזאת", נגיד כשאתה הולך ברחוב ואתה אומר "וואו הייתי רוצה לגור פה" נגיד בבית היפה הזה. אז אני אומר למה אמרתי "בבית היפה הזה", למה לא אמרתי "אני רוצה לגור בבית יפה", למה "הזה", למה זה קפץ לי המחשבה הזאת עכשיו, למה אמרתי "בבית למה לא אמרתי "במקום הזה". נגיד "וואלה, הייתי רוצה ... אבל כשאתה מדבר עם בן אדם לשמוע קודם את המשפט, זה חלקיק שניה אבל קודם יש לך אותו פה ואז אתה מוציא את ה"output" החוצה. עכשיו, אם אתה מנתח אתה מנתח משפטים שרצים לך פה במחשבה אז בזמן אמת שאתה מדבר איתו אתה כבר עושה לך את "הפילטר", "רגע המילה הזאת לא ... נגיד יושב לי בראש זה לבחון למה אמרתי את זה ולא אמרתי את זה. אליעד: הנה דוגמא "מה שעכשיו יושב לי בראש" למה הוספת את המילה עכשיו, למה לא "מה שיושב לי בראש". ש: כי זה, למה זה עכשיו? כי זה במקרה עלה לי לראש. כי עכשיו שאלת אותי שאלה ואני כאילו נתפסתי ... שמתי לב שכשאני בעבודה שלי, סתם יש איזה סגירה שהייתי צריך לעשות. אליעד: הנה "סתם יש איזה סגירה", למה הוספת את זה? ש: ולא אמרתי לו "אני פותר לך את הבעיה" אמרתי לו מחיר. שמע, זה ארבעת אלפים שקל, החומר פה מאוד יקר, הוא אומר לי "טוב, אני צריך יום יומיים לחשוב על זה". אליעד: "החומר פה מאוד יקר", "החומר פה יקר מאוד". ש: הרי לא אמרתי לו "אני פותר לך את הבעיה", הרי למה הוא הביא אותי? בשביל ...
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של מכירות ושכנוע והטיפ הולך ככה הרבה פעמים בן אדם שואל את עצמו "איך אני יכול ... חסרונות", הרבה פעמים מוכרים מוצר ובמוצר יש גם חסרונות לא רק יתרונות, אין מוצר רק עם יתרונות ... ובין כך הרבה פעמים המוכר שבא למכור את המוצר שואל את עצמו "איך אני יכול להראות ללקוח רק את היתרונות ולא להראות לו את החסרונות?" והדבר הזה לא תמיד ... את עצמנו "איך אנחנו לגרום לכך שהוא לא יתנגד לדבר ושהוא יסכים עם הדבר?", לכאורה טריוויאלי הוא ... צריך, שימו לב לא צריך לגרום לו כאילו אין צורך לא במובן שזה לא בסדר אלא במובן שאין צורך להסתיר ממנו את החסרונות ואת ההתנגדויות ולהראות לו רק את היתרונות והתועלות וההיגיון בזה שהוא יעשה ... של טוב מאשר רע. כדי שהלקוח ישתכנע לקנות מוצר הוא לא צריך לחשוב שהמוצר הזה אין שום חסרונות בלקנות אותו הוא ... משהו אנחנו לא צריכים לגרום לו לא לראות שום יתרון בזה ולראות רק חסרונות בלעשות את הדבר ואז לשכנע ... והדגש הוא שכאשר באים למכור ללקוח מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו לא צריך להסתיר ... שאתה גם אולי אפילו טועה במה שאתה אומר לא צריך לפחד מזה וגם לא צריך להתמקד ב - "אני חייב ... הכסף אבל אם הוא יכול לקנות את זה במקום אחר ביותר זול בדיוק את אותו מוצר לדוגמא אז זה אומר בעצם ... האלטרנטיבות של אותו לקוח ולכן כשרוצים לשכנע מישהו במשהו צריך לשכנע אותו שהמוצר שלך הוא יותר ... הרכישה של המוצר תעשה ללקוח יותר טוב מאשר רע ביחס גם משאר האלטרנטיבות. אז עוד פעם אתה רוצה למכור את עצמך אתה רוצה לשכנע את עצמך, בן אדם רוצה לשכנע את עצמו באיזה ... שהעסקה טובה אז צריך לגרום לו לא לראות שום חיסרון ולראות רק יתרון ואז אנחנו מקרבים אותו לתחושה ...
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
... שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה: איך אפשר לשתול מחשבות לאנשים, איך אפשר למכור לאנשים? איך אפשר לשכנע אנשים. אוקי? השיטה מבוססת על ... לאכול עליו ויכול להיות שלא נח לאכול עליו. אוקי? והרעיון של השכנוע ולשתול מחשבות אומר בעצם שאם רוצים לשכנע בנאדם מה יותר קל לשכנע אותו, ... לשכנע אנשים בפירושים, בדברים שלא בהכרח נכונים. והשיטה אומרת שאם רוצים לשתול למישהו מחשבה, אם רוצים לשכנע מישהו בדבר שהוא לא בהכרח נכון, מה שצריך / ... "מסוכן מאוד" זה פירוש, מי אמר שהוא מסוכן? נגיד לדוגמה, נגיד רוצים למכור מוצר, אז נגיד אפשר לומר ללקוח, נגיד רוצים למכור לו בית, אוקי, אז אומרים לו, אתה רואה הנה פה יש לך, זאת ... חדר זה עובדה, זה שהוא מאוד מתאים זה פירוש. כנ"ל לגבי כל דבר אחר, נגיד מוכרים למישהו טלוויזיה, אומרים לו אתה יודע, יש פה טלוויזיה ... באופן יחסי למשהו. שימו לב, אפשר לומר לו משהו שהוא בכלל לא נכון, שהוא בטעות יחשוב שזה נכון, אפשר לומר לו משהו שהוא יכול להיות נכון, ... והזה, אבל הוא הרבה פחות מהיר מהרכב הזה והזה והזה. ואם נגיד, הוא רצה לקנות את הרכב הכי מהיר, זה לא הרכב הכי מהיר, איך למכור לו דווקא את הרכב הזה? אז נגיד לו: "אתה יודע ... עובדה לא נכונה, לדוגמה. ואז, בעצם מערבבים את העובדות ואת הפירושים ומוכרים לבנאדם איזה סיפור שרוצים כי המח שלו מתרגל לחשוב שמה ... וככה, אבל האם באמת באופן מוחלט, זאת באמת עובדה באופן כללי, ביחס למה שהלקוח רוצה לקנות? לא בהכרח. ולכן, בשורה התחתונה, מה שצריך לעשות, אם בנאדם רוצה למכור מוצר, הוא יכול לעטוף את העובדות, לקחת את הפירושים ולעטוף ... במשהו. אם בנאדם מרגיש שמישהו הולך לשכנע אותו במשהו. לדוגמה: סתם כלפי מכירות מישהו אומר: " ביבי הוא ככה וככה וככה וככה וככה ולכן ... את הנושא הזה של עובדות ופירושים? אז שימו לב, מקרה ראשון אמרתי מנסים למכור לך משהו, אתה רוצה שלא יצליחו לעבוד עליך: רגע זה עובדה או ... המיומנות שלו בשני מקרים הראשונים. אם בנאדם רוצה להגיע למצב שכשינסו למכור לו משהו, שיהיה לו יותר קל לזהות מה עובדה ומה פירוש, אם ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ומפרש את מה שהאדם שומע? ואבאר, מהן ... רגשית? ואיך אסוציאציות רגשיות משפיעות על תת המודע של האדם? ואבאר, איך הזיכרון של האדם, משפיע על המחשבות של האדם? ואבאר איך באפשרותך לעשות מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ליצור אצל האדם הסחת דעת ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד. וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב וכיצד המוח מפרש את מה שאומרים לו? ומי שיעמיק בנושא הזה יראה, כי ... יורד גשם. או שמא הרעש הזה מקורו במקור רעש אחר, אך לא בכך שכרגע יורד גשם. וכאשר יש לאדם ספק לגבי איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן לשתול מחשבות אצל האדם. במקום שבו מעבירים לאדם אינפורמציה כלשהי. ואפשר לגרום לאדם להבין את מה שהוא שמע, בצורה לא נכונה, כפי מה שרוצים שהוא יבין. על ידי זה שגורמים למוח שלו, שבמקום שבו יש לו ספק לגבי ... משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמא בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט, איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את העובדות, לאו דווקא בצורה נכונה, אלא בצורה שקרית ושגויה. אז לפי מה באמת מחליט המוח של האדם איך לפרש את העובדות, כאשר יש לו ספק לגבי הפירוש של העובדות? וכאן כמובן שיש המון חישובים ושיקולים שונים שאותם מבצע המוח של האדם. וכאן אסביר רק היבט מסוים, מתוך המכלול של החישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה, איך לפרש מידע כלשהו שמוטל בספק. והבנת התהליך הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר. ואחד מהדברים שמשפיעים על הצורה שבה המוח מחליט איך לפרש את המידע שהוא לא בטוח לגבי הפירוש שלו, הוא המצב התפישתי של האדם, ביחס לאפשרויות הפירוש השונות שהוא יכול לתת לאותו הדבר ... של האדם מגיע למצב של ספק, אז המוח של האדם בד"כ נוטה לחשוב ולפרש את המידע שמונח בפניו, לפי צורת המחשבה שפעילה אצלו באותו הרגע. כגון לדוגמא אדם שמעבירים עליו ביקורת, ושבאמצע הביקורת אומרים לו מחמאה שהיא יכולה להתפרש גם ... בגלל שהמוח של האדם מניח, שצריכה להיות אות כלשהי בתוך המילה. ולפעמים יש לאדם ספק לגבי דבר כלשהו איך לפרש אותו, האם לטובה או לרעה וכיו"ב. ואז במקרה כזה, אם לפני שאמרו לאדם את המידע הזה, אמרו לו הרבה דברים טובים. או אם אחרי ... שומע רעש של בום ורעש חזק כלשהו, הוא ישר חושב שאולי יש איזו הפגזה וכיו"ב. והכל בגלל העוצמה של המחשבה ושל הזיכרון האסוציאטיבי שהמוח שלו זוכר, את הפירוש של אותו רעש שהוא שמע בפעם הקודמת. שזה יוצר את ההלם קרב והפוסט טראומה ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2 או לדוגמא מזוגיות, של אדם שסיים מערכת יחסים כלשהי, שבה הוא היה רגיל שכאשר מתבטאים כלפיו בצורה כלשהי ... הכוונה של האקס במערכת היחסים הקודמת. כי כאשר המוח של האדם נחשף לאירוע כלשהו ולדבר כלשהו שהוא לא בטוח איך לפרש אותו, אז מערכת הדימויים והאסוציאציות של האדם מתחילה לעבוד. והמוח של האדם מחפש את המקרים הדומים הקרובים ביותר שהוא זוכר באותו ... כרגע. וכך הוא מאמין שגם כרגע כנראה התכוונו למה שיושב לו כרגע בצורה יותר מודעת. ונמצא אם כן, כי אם תצליח לגרום לאדם לחשוב בצורה מסוימת, כגון לדוגמא לחשוב שאתה דובר אמת, הרי שגם כאשר יהיה לו ספק לגבי אמיתות הדברים שלך, גם אז האינסטינקט הראשוני של המוח שלו יהיה, לפרש שאתה דובר אמת. ואיך באפשרותך לגרום לאדם לחשוב שאתה דובר אמת? תשובה: על ידי זה שאתה יוצר אמון מולו. כגון לדוגמא על ידי זה שאתה נותן לו "לבדוק" אותך במקומות שבהם אתה ... חושב שאתה צודק באופן ישיר, את המקום שבו יש לו ספק לגבי מה שאתה אומר לו. ומהות הרעיון היא, שאם ברצונך לגרום למישהו לפרש מידע כלשהו בצורה כלשהי, למרות שלא בהכרח שאכן זה הפירוש האמיתי, באפשרותך לעשות זאת, על ידי זה שאתה "מחבר" אותו קודם לכן וגם אחרי כן, למצב מחשבתי שבו הוא חושב בצורה שבה המוח שלו יפרש ויבין יותר בקלות, את מה שאתה רוצה שהוא יבין ויחשוב. ועוד אוסיף ואעמיק, כי המוח לא אוהב ... מרוכז, כדי להתאמץ ולנתח ולהבין למה הוא מבין דבר כזה או אחר. ואז האדם פשוט מאמין לפירוש הראשון שקפץ למחשבה שלו, בגלל שהוא לא מבין שהפירוש הזה הגיע לשם, רק בגלל דימוי שגוי שהוא עושה, בין הדבר שיש לו ספק לגביו, לבין דבר אחר. וזה בעצם אומר, שכאשר רמת הריכוז של האדם יורדת, אז במצב כזה הרבה יותר קל לשתול מחשבות אצל האדם השני. כי כאשר רמת הריכוז של האדם יורדת, בין אם זה בגלל עייפות כלשהי ובין אם זה בגלל הפעלת לחץ נפשי / לחץ פסיכולוגי וכיו"ב, ובין אם זה בגלל שמשהו מטריד את המחשבה של האדם, סוג של הסחת הדעת, בכל מקרה כאשר רמת הריכוז של האדם יורדת, אז המוח של האדם, פחות מאמת את הפירושים שהוא נותן לדברים שהוא לא בטוח בהם. ואז במקרה כזה, האדם יותר מאמין לפירוש הראשון שקופץ לו למחשבה שלו, לפי המצגת שיצרו לו קודם לכך או בנוסף על כך גם אח"כ כנ"ל. וברמת ההגדרה: תגרום לאדם להסתכל על המציאות בצורה כלשהי / תגרום ... שהוא לא רוצה את הדבר שהוא לא בטוח אם הוא רוצה או לא רוצה אותו. בגלל שהזיכרון הרגשי שלו, הוא זיכרון שלילי ולא זיכרון חיובי. וסוד העניין הוא, כי יש רשימו רגשי ויש רשימו שכלי. ורשימו פירושו, רושם / סימן / זיכרון. כגון אדם שנכנס לחנות ... והרעיון הוא, ליצור לאדם הבנה + חוויה, שאותן הוא ישליך על הדבר שבו הוא לא בטוח. דהיינו, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לקנות את המוצר שלך, למרות שהוא לא בטוח שהוא רוצה לקנות אותו. אז במקרה כזה תשאל את עצמך, איך הייתי רוצה שהלקוח יתייחס למוצר שלי, ברמה הרגשית. ואיזה דבר הלקוח צריך לחשוב ברמה השכלית, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לדוגמא: הלקוח צריך להרגיש שהוא רוצה את הדבר. והוא צריך להיות בחוויה שהוא רוצה שמה שאני אומר לו שיקרה, שזה באמת יקרה. שאז הוא גם ירצה את המוצר. ... לך אסון, אתה רוצה לרכוש את המוצר שלי שישמור על הבריאות שלך וכיו"ב. שחלק מהמשפטים האלו, הם משפטים שאיתם הלקוח מזדהה בלי שום בעיה. וחלק מהמשפטים האלו, הם משפטים שיש ללקוח ספק לגביהם. והמוח של הלקוח נמצא במצב שבו הוא מעדיף להסכים עם מה שאתה אומר לו, לגבי המשפט "נכון שאתה לא רוצה להיפגע ולהיות חולה", ואז הוא נמצא במצב רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמא מה הלקוח צריך לחשוב, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר? תשובה: הלקוח צריך לחשוב שהמוצר הזה יש עליו אחריות מלאה ושירות מלא עד בית הלקוח. עכשיו, יכול להיות שזו לא בדיוק האמת. אבל אם תספר לו על מוצרים אחרים שלך, שבהם באמת יש עליהם אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיו"ב, זה יגרום ללקוח לחשוב, שגם במוצר הזה, יש אחריות מלאה עד בית ה
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יוצר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המחיר שלך יקר לי, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המחיר שלך יקר לי, איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, מאמן אישי להצלחה, גישור בנושא המחיר שלך יקר לי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3750 שניות - עכשיו 25_04_2024 השעה 18:31:39 - wesi1