...
בחירה בתהליך רכישה,
פחד מהחמצה של לקוח,
FOMO של לקוח,
קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח
לבחור, לתת ללקוח
להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות ... להציג ללקוח אפשרויות
בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות
בחירה ללקוח?
בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות
בחירה בתהליך מכירה כאשר באים למכור מוצר ... שבו יש לו כמה אפשרויות
בחירה שונות, שהוא צריך
לבחור ביניהן. כגון לדוגמא לקוח שבא לרכוש ... לו שיש לו רק אפשרות
בחירה אחת של לרכוש או לא לרכוש את הרכב. ... שיש לו כמה אפשרויות
בחירה, של כמה דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות אפשרויות
בחירה על תהליך הרכישה. ואתן כאן כמה נקודות ... שרוצה להרגיש שהוא
בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה ... לא בגלל שהמוצר לא
טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית ... לתת ללקוח אפשרויות
בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר
בחירה חופשית שלו, בתהליך ... לו לראות עוד יותר
טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל ... זה שניתן לו עוד אפשרות
בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח ... שכן יש לו כאן אפשרות
בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות
בחירה, שרק אחת מהן
טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, ... ללקוח עוד אפשרויות
בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, ... להציג ללקוח אפשרויות
בחירה, כדי לשדר ללקוח שיש כאן תהליך של ... הנוספת יותר זולה ויותר
טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ... ללקוח עסקה שהיא פחות
טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר ... לתת ללקוח כמה אפשרויות
בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח ...