אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? ✔כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?

כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון.

ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח.

כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.

ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו.

ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי.

והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו.

וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו.

וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו.

ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר.

ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן.

אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר.

כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג.

ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר.

ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית.

אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית האמיתית שאותה הוא באמת מחפש, כי לפעמים הוא עצמו לא כ"כ מודע לעצמו.

ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב להשיג באמצעות המוצר.

ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג.

ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו.

ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע נוסף על המוצר עצמו, ולא רק על התועלת הסופית שהוא מביא. דהיינו, לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר.

כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות.

והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את החיים שלו לנוחים יותר, אלא צריך גם להסביר לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר, וישיג את המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר אצל הלקוח קשר חזק יותר, בין המוצר, לבין התועלת הסופית והתחושה הטובה שהמוצר הזה יביא לו.

וכאשר רוצים לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ללקוח. ולאחר מכן יש לעשות רשימה של הסיבות שבגללן הלקוח ירכוש את המוצר. ויש לזכור, שהלקוח לא רוכש את המוצר, אלא את התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ואחרי כל זה, צריך למצוא את התועלות שהמוצר מביא ללקוח, ושבגללן הלקוח ירכוש את המוצר.

ויש לשים לב לכך, שהתועלות הן לא בהכרח ממשיות, אלא גם מופשטות. כי אדם לדוגמא יכול לרכוש מוצר, לא בגלל מה שהמוצר נותן לו בפועל, אלא בגלל התחושה הטובה שתהיה לו מהמוצר. וצריך לתת את הדעת, על התועלות הרגשיות שבגללן הלקוח מתעניין במוצר. ואותן צריך להציג ללקוח.

ואם עוד נוסיף ונעמיק את כל העניין...

לנסות ודאות תועלת מול עלות טוב להצליח בכל תחום וודאות רוחנית בתת מודע של הדבר החשוב גורם ללקוח לפעמים לקוח הרוחניות מהו שיווק מהי משמעות מכירות משמעות רוחני רוחניות רוחנית שיווק
משמעות החיים / חיפוש משמעות - מדוע האדם מחפש משמעות? ומהי משמעות טובה?
משמעות החיים / חיפוש משמעות - מדוע האדם מחפש משמעות? ומהי משמעות טובה? מהי משמעותה ומהותה של המשמעות? ומדוע האדם מחפש אותה? משמעות = הערך / הסיבה / התכלית של הדבר. משמעות גורמת לאדם להרגיש טוב. האדם מחפש משמעות כדי להרגיש טוב. האדם רוצה לדעת שיש משמעות, האדם רוצה לדעת מהי המשמעות. כאשר האדם מבין את המשמעות של דבר, זה גורם לו לקבל אותו / להעריך אותו. הסיבה שרע לאדם, היא רק משום שהוא אינו מבין את המשמעות האמיתית של הדברים. לפעמים נדמה לאדם שהוא מבין את המשמעות של דברים, אך הוא עדיין מרגיש רע. הסיבה לכך נובעת משום שהוא חושב שיש משמעות רעה לדברים. משמעות רעה = משמעות חסרת משמעות. ז"א אם האדם אינו מבין את הסיבה של הסיבה = משמעות רעה. כאשר האדם מבין מה טוב יש בדבר = הדבר מקבל משמעות טובה = הנאה. מסקנה: האדם מחפש משמעות כדי לגרום לעצמו להרגיש טוב. שעמום = זמן שנדמה לאדם כחסר משמעות. סבל = אירוע שנגד רצונו של האדם, שהאדם אינו מבין את המשמעות הטובה שלו. מי אינו מחפש משמעות? מי שיודע את המשמעות האמיתית של הדברים. כל זמן שהאדם מחפש משמעות כלשהי ודבר כלשהו, הרי שהוא עוד לא הבין את המשמעות הכללית שכוללת בתוכה את כל המשמעויות כולן. להבין את המשמעות = להבין גם את הסיבה של הסיבה של המשמעות. להבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות = להבין את המשמעות האמיתית של המציאות כולה. כל זמן שהאדם אינו יודע מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות, הרי שהוא אינו מבין את ה
אשליות אופטיות - מהי מהותן של אשליות אופטיות? ומהי משמעותן הרוחנית?
... אופטיות - מהי מהותן של אשליות אופטיות? ומהי משמעותן הרוחנית? אשליות אופטיות. חמשת החושים. מציאות מדומה. אשליות. מדע. מהי מהותה של אשליה אופטית? ומהי משמעותה? אשליה אופטית = כאשר חוש הראייה של האדם גורם לו ...
נומרולוגיה / שם האדם - מהי משמעות שם האדם? והאם נומרולוגיה נכונה?
... / שם האדם - מהי משמעות שם האדם? והאם נומרולוגיה נכונה? נומרולוגיה. שם האדם הוא אחד מהבגדים שלו. משמעותו של שם האדם, זהה לחלוטין למשמעות של הבגדים של האדם. המשמעות של הבגדים של האדם היא כמובן המשמעות שהאדם נותן לבגדים שלו, אך לא יותר מכך. האדם הוא ... זה לא השם שלו, אלא הצורה והמהות שלו. השולחן יישאר שולחן גם אם יקראו לו כיסא. אין משמעות לשם שבו מכנים את השולחן. בכל שפה קוראים לשולחן ... כיסא, היא רק לצורך זיהוי ולצורך תקשורת נוחה בין בני האדם, אך השם של השולחן חסר כל משמעות. לסיכום: שם האדם הוא אינו המהות של האדם עצמו. לשם האדם יש משמעות בדיוק כמו לבגד שלו. לנומרולוגיה יש משמעות בדיוק כפי כמה שהאדם מייחס לה, לא יותר ולא פחות. ... תווי פנים / קריאה בקלפים (טארות) / מכשפים / מתקשרים / מוציאי עין הרע / אסטרולוגיה / מיסטיקנים, וכל שאר האנשים בעלי אמונות טפלות שמתיימרים לדעת משהו באמצעים מטאפיזיים ודמיוניים שונים. כל זמן שראיית העתיד / מזל / ... שלו בלבד, דהיינו, הצורה שבה התודעה של האדם חווה את המציאות. החיפוש של האדם אחרי מיסטיקנים / נומרולוגים / אסטרולוגים / מתקשרים / בעלי ... חי תמיד בתחושה טובה כל הזמן, ללא תלות בדבר חיצוני כלשהו, שאינו הוא עצמו. זכור: המשמעות נוצרת על ידי האדם עצמו ולא על ידי החיצוניות. דרך אגב: נקודת האמת שבמטאפיזיקה ובמיסטיקה היא, שבאמת מצד האמת המציאות מושפעת על ידי התודעה שמהותה האמיתית הוא מטאפיזי לחלוטין. מהותה האמיתי של התודעה הוא יותר מטאפיזי מאשר מטאפיזי, דהיינו, המהות עצמה אינה נכנסת בכלל במחשבה אפילו לא כמחשבה מטאפיזית. וזהו בעצם שורש האמת שמסתתר בכל עניין המטאפיזיקה והמיסטיקה.
הרמוניה / להתאחד עם המציאות - מהי המשמעות? כיצד להגיע להרמוניה ואחדות המציאות?
... / להתאחד עם המציאות - מהי המשמעות? כיצד להגיע להרמוניה ואחדות המציאות? הרמוניה. להתאחד עם המציאות. מהי המשמעות? וכיצד לעשות זאת? להתאחד עם המציאות = להפוך את הישות של האדם לאחת עם המהות של המציאות. התאחדות עם המציאות = הרמוניה מושלמת של האדם ושל המציאות. האדם = המציאות = אחד. האדם ...
הכל לטובה - מהי המשמעות האמיתית של הכל לטובה? ולמה מחר *לא* יהיה יותר טוב?
... לטובה - מהי המשמעות האמיתית של הכל לטובה? ולמה מחר לא יהיה יותר טוב? הכל לטובה. מהי המשמעות האמיתית של הכל לטובה? ולמה מחר לא יהיה יותר טוב? הכל לטובה = הכל נעשה כדי לעשות לאדם טוב ברגע הזה. הכל לטובה = הכל כדי ליצור טוב ברגע הזה ממש. על האדם לדעת ...
כוחו של הרגע הזה / לחיות את הרגע - מהי המשמעות? איך לחיות את הרגע הזה?
... של הרגע הזה / לחיות את הרגע - מהי המשמעות? איך לחיות את הרגע הזה? לחיות את הרגע משמעותו היא, לנסות להתמקד במה שקורה ברגע הזה, ... ברגע הזה האדם מסוגל לחוש הנאה, מכך שהרצון שלו מתאים למה שהוא רוצה. ואם כן, לחיות רק ברגע הזה בלבד זה חסר משמעות. כי אומנם אין רע, אבל גם אין טוב. אז מה ... קיים בתוך מערכת זמן שיש בה רגעים של עבר הווה ועתיד. וכל הרגעים האלו חשובים. ואם לא העבר והעתיד לא הייתה משמעות להווה. אך מהצד השני על האדם לזכור שבסופו ... להיות כל הזמן רק ברגע הזה ולהתמקד רק בהווה. כי התמקדות רק בהווה, מביאה את האדם למצב שבו ההווה שלו חסר משמעות, כי כל המשמעות של הרגע הזה היא תוצאה של הרגעים הקודמים והבאים. בקיצור, על האדם להבין את המשמעות של הרגע הזה ואת המשמעות של שאר הרגעים. וכאשר האדם מבין טוב יותר ...
משמעות - מהי המשמעות של חיפוש המשמעות? איך למצוא משמעות?
משמעות - מהי המשמעות של חיפוש המשמעות? איך למצוא משמעות? האדם מחפש משמעות, משמעות לחייו משמעות למעשיו וכולי. והשאלה היא, מהי המהות של חיפוש המשמעות הזו? ואיך באמת ניתן למצוא משמעות אמיתית לחיים? תשובה: כדי לגלות למה האדם מחפש משמעות, לשם כך צריך לנסות להבין, מה נותנת המשמעות לאדם. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כאשר האדם מבין את המשמעות שיש לחייו ולמעשיו, הרי שהוא מרגיש טוב יותר. וגם אפילו כאשר האדם סובל, אם יש לכך משמעות כלשהי, הדבר הזה גורם לו להרגיש טוב יותר, מאשר אילו הוא היה סובל בלי להבין את המשמעות של זה. נמצא אם כן, כי המשמעות גורמת לאדם להרגיש טוב. וזה בעצם אומר, כי הסיבה שבגללה האדם מחפש משמעות לחייו ולמעשיו, היא כדי להרגיש יותר טוב. ועכשיו נעבור לשאלה השנייה, כיצד בעצם ניתן למצוא משמעות לחיים? וכאן נשיב, כי מי שיתבונן על העניין הזה בצורה חכמה, יבין שהדרך למצוא משמעות לחיים, היא על ידי חיפוש הטוב שבחיים. כי מאחר שכל מטרת חיפוש המשמעות לחיים, היא כדי להרגיש טוב, הרי שמה שבאמת מחפש האדם זה להרגיש טוב. ולכן ההיגיון הוא, שעל האדם להתמקד במה שהוא באמת מחפש, שזה להרגיש טוב. ומשמעות החיים האמיתית, היא להגיע למצב, שבו האדם מרגיש כ"כ טוב, עד שהוא לא מחפש את המשמעות של החיים, אלא נהנה מכל רגע ורגע של המציאות, כפי מה שהיא וכולי. ונחדד: ... נגד רצונו, הרי שבמקרים כאלו חשוב יותר לאדם להבין למה הדברים קרו ומה המשמעות של מה שקרה. אדם לדוגמא שיספרו לו שהוא חייב כסף, הוא ינסה לברר מה המשמעות של זה ולמה הוא חייב כסף. לעומת זאת, כאשר קורה לאדם משהו טוב בחיים, הוא פחות מנסה להבין למה זה קרה, ופחות אכפת לו מה המשמעות של זה. לדוגמא: אם יספרו לאדם שמגיע לו איזה סכום כסף, הוא פחות יטריד את ... ישאל למה זה מגיע לי / למה זה קורה, אלא יקבל את הכל באהבה. והאדם שואל מהי משמעות החיים / מהי מטרת החיים וכולי, רק וככל שיותר רע לו. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, כי כל משמעות כלשהי שהאדם נותן לחיים, גם אם זו משמעות מיידית וגם אם זו משמעות מתוך הסתכלות רחבה יותר על החיים וכיו"ב, כל משמעות כזו גורמת לאדם להרגיש טוב יותר. לדוגמא: אדם שמקבל מכה ברגל אך יחד עם זאת חושב שהכל לטובה וכולי, הרי שהמשמעות שהכל לטובה גורמת לו להרגיש טוב יותר ברגע הזה. בסיכומו של דבר, המשמעות מאפשרת לאדם להרגיש טוב יותר. וממילא זה אומר, שהדרך למצוא
יופי / עיצוב / חיצוניות / אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני?
... / עיצוב / חיצוניות / אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני? יופי עיצוב ואופנה, הם ... וישנם בני אדם שמעצבים את ביתם. ובכלל, לכל דבר בעולם יש לו את העיצוב ואת היופי שלו. והשאלה היא, מהי המשמעות של העיצוב? ומדוע אנשים אוהבים דברים מעוצבים? ... של האדם ליופי ולעיצוב מסוים? והעניין הוא, כי השלמות, היא הטוב שיש בכל דבר. והטוב שיש בכל דבר, הוא המשמעות שיש לכל דבר. כי לכל דבר בעולם יש משמעות. ואם האדם היה מבין את המשמעות של כל דבר, על ידי זה הוא היה נהנה תמיד מהטוב שיש בכל דבר. והעיצוב והיופי גורמים לאדם להרגיש טוב יותר, משום שהם יוצרים עבור האדם משמעות נסתרת וחיובית בכל דבר. כי יש סוגים שונים של עיצוב ושל ... שונה ולעיצוב שונה, היא משום שכל אדם בעולם נמשך לדבר אחר מבחינה רעיונית. ולכל עיצוב בעולם, יש את המשמעות שלו. ולמרות שהאדם לא תמיד מבין את המשמעות של כל עיצוב ושל כל יופי, הרי שתת המודע של האדם מבין היטב את המשמעות של כל דבר. ועיקר ההנאה של האדם מיופי, היא בצורה ... איזה דבר שהוא בצורה חיצונית כלשהי, הדבר הזה גורם לאדם להיזכר בתת מודע שלו בדבר כלשהו, שיוצר עבורו משמעות כלשהי. כי לכל דבר בעולם יש משמעות. וכל עיצוב וכל יופי וכל צורה חיצונית של כל דבר בעולם, יש איזה משהו ואיזה רעיון ואיזה שכל ואיזו משמעות שמסתתרים מאחורי העיצוב והצורה החיצונית. והמשמעות של העיצוב ושל היופי, הוא הסיבה של הדבר. כי לכל ... עץ או כל דבר אחר שיש בעולם, הרי שהתרחש תהליך כלשהו שגורם לדבר להיות בצורה הסופית שלו. ולכל תהליך יש משמעות. והמשמעות הזאת של התהליך, באה לידי ביטוי בעיצוב של העלה ושל ... רואה עיצוב כלשהו ויופי כלשהו וצורה חיצונית כלשהי, האדם מפרש את העיצוב הזה בצורה כלשהי, שיוצרת עבורו משמעות כלשהי, ושהיא זו שגורמת לאדם לאהוב דווקא יופי אחד יותר מאשר יופי אחר. כי מה שהאדם באמת אוהב, זה לא את היופי החיצוני, אלא את המשמעות הפנימית שתת המודע שלו מרגיש באמצעות הצורה החיצונית, והמשמעות הזאת גורמת לאדם להרגיש טוב יותר. וכאשר האדם רואה ... חיצונית כלשהי, הדבר הזה מייד מתפרש אצל האדם בתת המודע שלו בצורה אסוציאטיבית כלשהי, שמזכירה לאדם את המשמעות של הדבר. והצורה החיצונית הזו יכולה לגרום לאדם ... הזה או לא. ומי שרוצה להבין את הדבר הזה טוב יותר, עליו פשוט לשאול את עצמו על כל דבר יפה או מכוער, מה המשמעות שהוא מייחס לצורה החיצונית. ועל האדם פשוט לנסות להבין טוב יותר את המשמעות שהוא מייחס לכל צורה חיצונית. כי אם האדם לא היה מייחס משמעות כלשהי לצורה החיצונית של הדבר, הרי שהוא לא היה מעדיף צורה אחת יותר מאשר צורה אחרת. ומכך שהאדם מעדיף דווקא יופי כלשהו, הרי שיש סיבה כלשהי ושכל כלשהו ומשמעות כלשהי להעדפה של האדם. כי האדם הרי בוחר את מה שגורם לו להרגיש טוב יותר. ויופי מסוים גורם לאדם להרגיש טוב יותר, בגלל המשמעות שהוא מייחס לאותה צורה חיצונית. ועל האדם פשוט לנסות להבין עם עצמו טוב יותר, את המשמעות שהוא מייחס לכל יופי חיצוני. ועל ידי זה האדם בעצם מבין את עצמו טוב יותר. כי מה שהאדם באמת מחפש, זה את המשמעות הפנימית ואת היופי הפנימי. אבל מחמת שהאדם לא מבין את המשמעות ואת היופי הפנימי שיש בכל דבר, על ידי זה הוא נמשך ליופי ... שהם נמשכים כרגע ליופי שיש בעולם בשינויים שבו. ויש בני אדם שנמשכים חיצונית דווקא לדברים שנראים להם מוכרים ודומים להם. משום שזה גורם להם להרגיש טוב יותר, ... התחדשות ויצירתיות וכולי. ובסיכומו של דבר, האדם אוהב את היופי ואת העיצוב החיצוני של הדברים, משום המשמעות שהוא מייחס לכל צורה חיצונית. וכאשר הצורה החיצונית ... מתוך זה שהתת מודע של האדם מוצא שכל כלשהו בתוך היופי החיצוני. והאדם אוהב דווקא חיצוניות מסוימת, בגלל המשמעות שהוא מייחס לה. ולא תמיד האדם מסוגל להכיל בתוכו את הדבר ...
גלובליזציה / אפקט הפרפר - מהי מהותה של הגלובליזציה? ומהי משמעותה?
... / אפקט הפרפר - מהי מהותה של הגלובליזציה? ומהי משמעותה? הגלובליזציה (מלשון גלובאלי, כלל עולמי) היא הקשר העולמי והגלובאלי שיש בין הדברים השונים שקורים בעולם. כאשר מתרחש משבר כלשהו במקום כלשהו בעולם, הדבר הזה משפיע ... היא ביטוי של האחדות שיש במציאות. ועל האדם להתבונן על עניין הגלובליזציה שיש בעולם, ולהסתכל עליו בצורה גלובאלית ולהבין את המשמעות שלו לגבי החיים בכלל. כי משמעות הגלובליזציה שיש בעולם, היא לגרום לאדם להבין שיש קשר בין דברים שונים, כדי שהאדם יחפש את הקשר שיש בין הדברים השונים שיש בחייו, וכך האדם יגלה את האחדות שיש בכל ...
יקומים מקבילים - מהי המשמעות הרוחנית של היקומים המקבילים?
... מקבילים - מהי המשמעות הרוחנית של היקומים המקבילים? כפי שכבר ביארתי, כל דבר שיש בעולם, יש בו השתקפות של השכל הכללי שעל פיו מנוהל העולם. וכל תופעה ... קיימים אין סוף יקומים מקבילים. וכל היקומים כולם, קיימים בו זמנית. עד כדי השפעה של היקומים אחד על השני (אפקט הפרפר). וכמובן שלנקודת המבט הזו יש המון משמעויות פילוסופיות שונות, אך כאן ניתן נקודת מבט אחת מהן. והיא, שכל תהליך שמתרחש בדבר כלשהו בעולם, הוא מתרחש גם בכל שאר ... של האדם להכיל בתוכו את כל מגוון ומרחב הרגשות בו זמנית. כי כפי שכבר ביארתי, השלמות היא כאשר האדם מסוגל להכיל בתוכו את ההפכים. לדוגמא: להתאהב ולהיות מכור למשהו, זה טוב. אבל יש לזה גם חסרונות. וגם לא להיות קשור לשום דבר רגשית וכיו"ב, גם זה טוב. אבל גם לזה יש חסרונות. ... חום ושל קור. וכיו"ב כל שני הפכים מוחלטים שיש בעולם, שביניהם יש טווח מאוד גדול של אפשרויות. והיקומים המקבילים, מייצגים את טווח כל האפשרויות. כי אחת מהמשמעויות של היקומים המקבילים, היא שכל האפשרויות קיימות כל הזמן. כי אין סוף יקומים מקבילים, שכל אחד שונה בפרט אחד בודד, ושהכל קיים בו זמנית, המשמעות של זה היא, שכל הזמן קיים פוטנציאל אין סופי, שאותו האדם מגלה כל הזמן... והיקומים המקבילים כולם, הם מייצגים את סך כל ... היה האדם מודע לכל היקומים האלו, כמו שהוא מודע ליקום שלנו, הרי שהאדם לא היה יכול להתקיים במציאות. כי כאשר הכל קיים בו זמנית, אז שום דבר לא קיים. והמשמעות של זה היא, שגם מי שיודע שהכל אחד, הרי שהוא חייב לצמצם את עצמו, כדי להתקיים בעולם. כי כאשר האדם חי בתודעה של הכל אחד ... לרצון בודד כלשהו. ובשורש הרצון, הרצון של האדם הוא אין סופי. כי שורש הרצון, הוא חסר הגדרה. כמו האחדות של כל היקומים המקבילים, שהם כישות אחת חסרי כל משמעות. אך כאשר הדברים באים לידי ביטוי בפועל, אז יש את הצמצום וכולי. ועניין היקומים המקבילים הנ"ל, וכל שאר הרעיונות שנראים ... בעולם, באמצעות זה מתרחשים כל מיני דברים בעולם. כי תת המודע של האדם מבין את הכל. וכאשר האדם נתקל באיזה רעיון של מדע בדיוני, תת המודע של האדם מבין את המשמעות של הדבר, והאדם מושפע בכל ההתנהגות שלו, מכל רעיון ורעיון שהוא נתקל בו בחייו. וכאשר האדם נתקל לדוגמא ברעיון כמו זה של היקומים המקבילים, לכאורה נראה שאין לזה שום משמעות על האדם. אך בפועל תת המודע של האדם לומד מכך שהאדם יכול להיות מסוגל להכיל בתוכו את הרגשות השונים כנ"ל. ולמרות שהאדם ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להשתמש במוצר, האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להשתמש במוצר, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, קואצ'ר לילדים, אימון אישי למציאת זוגיות בתחום להשתמש במוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 23_04_2024 השעה 14:54:18 - wesi1