אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תסריט ✔איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?

וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל להחליט איזה דברים לפתח יותר ואיזה פחות. ואסביר גם, מהו התהליך של פיתוח התסריט? איך ניגשים לכתיבת תסריט? איך יודעים איך לפתח את התסריט? איך אפשרי לתקצר (לעשות תקציר) לתסריט? איך לכתוב תסריט פשוט וגם תסריט מורכב כמה שבא לך? איך נכון לתכנן את התסריט? איך לפתח את העלילה של התסריט בצורה מובנית? ועוד.

אז צריך להבין, שלכתוב תסריט, זה בדיוק כמו לתכנן בניין שבונים אותו. דהיינו, שצריך לתכנן אותו מהחוצה, פנימה. מהמעטפת הכללית אל תוך החדרים הפנימיים.

אחת הטעויות הנפוצות של אנשים שכותבים תסריט, היא, שהם מתחילים לכתוב את התסריט, עם המון פרטים, כבר מהסצינה הראשונה. ודרך החשיבה שלהם היא, שהם כותבים סצינה ואחר כך עוד סצינה ואחר כך את הסצינה הבאה וכולי. ובכל פעם הם מוסיפים ומשנים את התסריט. וזו כמובן גישה שגויה לגמרי.

וזה דומה למישהו שרוצה לתכנן בניין, ושהוא יתחיל לבנות את הקומה הראשונה, ומיד כאשר הוא יסיים לבנות את הקומה הראשונה, הוא כבר מיד יסיים את בניית כל הקומה כולה, לפרטי פרטים, כאילו הוא בשלב עבודות הגמר של הבניין. ובנוסף, הוא כבר יתחיל לאכלס שם דיירים, עוד לפני שהוא סיים לבנות את הבניין. שזו כמובן טעות.

כי כאשר בונים בניין, קודם כל יש את שלב התכנון, שמתכננים באופן כללי מה רוצים. ואחר כך בונים קודם כל את השלד, ואחר כך בונים לאט לאט את כל התהליך, עד לשלב עבודות הגמר. ורק אחר כך מאכלסים שם את הבניין.

וכאשר באים לתכנן תסריט, אז קודם כל צריכים להגדיר במילה אחת או שתי מילים, על מה התסריט. לדוגמא, תסריט דרמה, תסריט אימה, תסריט קומדיית אימה בדיונית. דהיינו, קודם כל להחליט לאיזה זאנר שייך התסריט שאתה רוצה לכתוב. ולצורך העניין ניקח תסריט ונחליט שהוא יעסוק בנושא של דרמה.

עכשיו נשאל את עצמנו, באיזה נושא עוסקת הדרמה, כי יכולה להיות דרמה מהמון סיבות. לדוגמא, דרמה היסטורית, דרמה משפחתית, דרמה עסקית, דרמה זוגית, דרמה רפואית. ואז נבחר את הנושא שאנחנו רוצים לפתח אותו, לדוגמא: דרמה משפחתית.

ואבהיר, שזה מקביל לתהליך של גדילה של עץ. שקודם כל גדל הגזע. אחר כך יוצאים ממנו ענפים ראשיים ואחר כך תת ענפים וכולי, עד הפירות. ועד השלב שהענפים קשורים אחד לשני. ועד לשלב שהעץ נראה כישות אחת של עץ.

והגזע הראשי של העץ שלנו, הוא דרמה. וממנו מתפתח ענף / גזע ראשי בשם דרמה משפחתית.

ונציג את זה בצורת התרשים הבאה:

1.דרמה >> משפחתית

אוסיף כי ניתן לדוגמא להחליט שהדרמה תהיה שייכת לשני ענפים. כגון, דרמה משפחתית + דרמה עסקית. ואז מבחינת תרשים נציג את זה בצורה של:

1.דרמה

1.1.משפחתית

1.2.עסקית

כמו כן אוסיף שבאפשרותנו להחליט ששתי העלילות המרכזיות של העץ של התסריט שלנו, יפגשו אחת עם השניה. שזה בסדר לגמרי וזה הופך בעצם את התסריט, למשהו עוד יותר מורכב. דהיינו, שיש כמה עלילות ששזורות אחת בשניה.

אבל כאשר ניגש לבנות את העלילה במקרה שבו מספר עלילות מתחברות אחת עם השניה, אז ראשית נפתח את המבנה הבסיסי של כל אחת מהעלילות בפני עצמה. ורק אחר כך ננסה לשזור את העלילות אחת עם השניה, לעלילה יותר מורכבת.

ולצורך הדוגמא כאן, נחליט שנעסוק בעלילה אחת, ולא בשתי עלילות או יותר, ולא בעלילה מורכבת יותר שמחברת ביחד מספר עלילות. ורק אחרי ששולטים בפיתוח עלילה אחת, רק אח"כ אפשרי לחבר מספר עלילות במקביל.

אז לצורך העניין התסריט שלנו נראה כך:

1.דרמה >> משפחתית

דהיינו, הגזע הראשי של העץ שלנו הוא דרמה משפחתית. ועכשיו נתחיל לבנות את הענפים של העץ.

אז עכשיו עלינו להחליט לאיזה כיוון אנחנו רוצים לקחת את העלילה באופן כללי. דהיינו, צריך להיזהר לא להיכנס יותר מידי לפרטים, אלא כמה שיותר בצורה כללית. ועלינו עכשיו לענות במספר מילים קצר בלבד, לשאלה הבאה, והיא, מהי הדרמה המשפחתית שעליה אנחנו רוצים לספר. ואז נשיב לדוגמא, תהליך התאהבות וגירושין.

ועכשיו נציג את זה בצורה של:

1.דרמה משפחתית

1.1.התאהבות

1.2.גירושין

או במילים אחרות, יש לנו את התהליך הראשי שהוא דרמה שעוסקת בנושא משפחתי. וממנו יוצאים שני ענפים, שהם 1 - התאהבות, 2 - גירושין.

ועכשיו ניגש לשלב הבא, שבו אנחנו צריכים להתחיל לפתח את כל אחד מהענפים הראשיים, וליצור להם תת ענפים / ענפי משנה / ילדים. דהיינו, אנחנו צריכים להתחיל להעמיק בעלילה ולהמשיך לפתח אותה. ושוב, מדובר על תהליך מבחוץ פנימה, שכל הזמן עושים זום אין לעלילה. ומידי פעם אפשרי להסתכל מבחוץ, בזום אווט, ושוב להמשיך בזום אין פנימה. אז עכשיו נעשה זום אין לתהליך של ההתאהבות.

אז עכשיו נשאל את עצמנו, מה אנחנו רוצים לספר על תהליך ההתאהבות. וננסה לפרק אותו לשלבים ולתתי תהליכים. ושוב, לא ננסה להתחיל לספר את הסיפור לפרטים, אלא שוב נפרק אותו לתת תהליכים. לדוגמא ניקח את תהליך ההתאהבות, ונפרק אותו לתהליך שבו יש לנו 2 דמויות, ש: 1- נפגשות. 2 - מתחילים לצאת ביחד. 3 - מתחתנים. 4 - מביאים ילדים.

ונציג את זה בתרשים הבא:

1.דרמה משפחתית

1.1.התאהבות

1.1.1.נפגשים

1.1.2.מתחילים לצאת

1.1.3.חתונה

1.1.4.ילדים

1.2.גירושין

ועכשיו נתחיל לפתח פנימה את התהליך שבו הם נפגשים, לתתי תהליכים נוספים. ונשאל את עצמנו, מה אנחנו רוצים לספר על איך הם נפגשו. אז מכאן יהיה הגיוני לדוגמא להחליט, על השלבים הבאים: 1- הכרות עם הדמויות באופן כללי. 2 - תיאור תהליך ההכרות שלהם. ונציג את זה כך:

1.דרמה משפחתית

1.1.התאהבות

1.1.1.נפגשים

1.1.1.1.הכרות עם הדמויות

1.1.1.2.תהליך ההכרות

1.1.2.מתחילים לצאת

1.1.3.חתונה

1.1.4.ילדים

1.2.גירושין

וכאן נוכל לדוגמא להחליט על 2 דמויות בשם גון + רונית, ונרצה לספר על תהליך ההכרות שלהם. ואז לדוגמא התרשים יראה כך:

1.הכרות עם הדמויות

1.1.הכרות כללית עם הדמות של גון

1.2.הכרות כללית עם הדמות של רונית

וכאן לדוגמא נספר סיפור כללי על גון. שיתואר בתסריט בצורה כגון:

1.הכרות עם הדמויות

1.2.הכרות כללית עם הדמות של גון

1.2.1.תאור ילדותו

1.2.2.תאור הוריו

1.2.3.תאור חבריו

1.2.4.תאור לימודיו האקדמיים

1.2.5.תאור הרקע המקצועי שלו

1.2.6.תאור התחביבים שלו

1.3.הכרות כללית עם הדמות של רונית

וכיו"ב נעשה גם לדמות של רונית, לפי ההקשר.

ואסביר ואדגיש. אני כרגע לא עוסק כאן, באיך להפוך את התסריט למעניין ולמסקרן. שזה עניין בפני עצמו שצריך לדעת אותו. אני גם לא עוסק כאן באיך להחליט מה לכתוב בתסריט ובאיך לפתח את העלילה. אני כן עוסק כאן באיך לגשת לנושא של כתיבת התסריט ובאיך לפתח את העלילה באופן מובנה ומסודר ובלי ללכת לאיבוד.

כאשר הרעיון הכללי הוא להראות, איך מתחילים מהגזע הראשי, משם לענפים ומשם לאט לאט נכנסים בכל פעם יותר ויותר פנימה. להיכן בדיוק נכנסים? איזה פרטים להזכיר ואיזה לא? כמה זמן להקדיש לכל פרט ופרט? איזה פרט להציג קודם ואיזה אח"כ? אלו שאלות נפרדות. אבל קודם כל צריך לדעת באופן כללי, איך בונים את התבנית הכללית של התסריט והעלילה שלנו.

ועכשיו ניכנס לדוגמא לתהליך של ההכרות של הדמויות. ונשאל את עצמנו, איך אנחנו רוצים לספר שהם הכירו. אז נניח שאנחנו רוצים לספר שהם הכירו במקרה ברחוב. אז נפרק את זה לתת תהליכים, שיראו בתרשים בצורה כגון:

1.דרמה משפחתית

1.1.התאהבות

1.1.1.נפגשים

1.1.1.1.הכרות עם הדמויות

1.1.1.2.תהליך ההכרות

1.1.1.2.1.סיפור על מה עשה גון בבוקר ואיך הוא הגיע לאותו הרחוב

1.1.1.2.2.סיפור על למה ואיך רונית הגיעה לאותו הרחוב

1.1.1.2.3.נפרט על איך הם ראו אחד את השניה. מי ראה את מי קודם, האם שניהם ראו אחד את השני במקביל וכולי

1.1.1.2.4.נפרט לדוגמא על הרגשות והמחשבות שלהם כאשר הם ראו אחד את השני.

1.1.1.2.5.נפרט על התהליך שבו הם פונים אחד לשני / מישהו מהם פונה אחד אל השני

1.1.1.2.6.נפרט על התגובה של כל אחד מהם, בעקבות מה שקרה קודם.

ושוב, מדובר כאן על סוג של יצירת מציאות מדומה, על יצירה של עולם בדיוני, ממשי, שמורכב לפרטי פרטים, עד לרמה של הפרט הקטן ביותר. אבל הכל מתחיל מלראות את התמונה באופן כללי. ולאט לאט לפתח את העלילה.

ואוסיף, כאשר אנחנו באים לכתוב תסריט, עלינו להשתדל באופן כללי, לפתח את רמות העומק במקביל ולא לצלול לתוך רמה אחת כלשהי, לפני שצללנו לרמות יותר רדודות בענפים אחרים. וככה בעצם העלילה תצא לנו יותר הגיונית ויותר קשורה כעץ אחד. ובנוסף, זה גם יוודא שלא נזלוג יותר מידי לפרטים על משהו מסוים שולי, בתוך העלילה הכללית.

דהיינו: אם לדוגמא החלטנו שמדובר על עלילת דרמה משפחתית שעוסקת בנישואים ובגירושין, אז לפני שניכנס לפתח את תתי הענפים כמו שעשינו קודם, לפני כן, ניכנס לרמת עומק בסיסית יותר לכל רוחב העלילה באופן כללי. דהיינו, נפרט קצת יותר בצורה רוחבית, על כל התסריט כולו. לדוגמא, נחליט שאנחנו רוצים לספר על תהליך התאהבות מאוד חזק, על נישואים מאוד מוצלחים, ועל תהליך של בגידה, שבסופו מוביל לגירושין ולשנאה. ובתרשים זה יראה כך:

1.דרמה משפחתית

1.1.התאהבות חזקה מאוד

1.2.נישואים מוצלחים

1.3.בגידה

1.4.גירושין

1.5.שנאה

וכמובן שזהו תסריט לדוגמא, שהיה יכול להתפתח לעלילה אחרת, שהיתה נראית לדוגמא כך:

1.דרמה משפחתית

1.1.התאהבות חלשה מאוד, ספקות כבר בהתחלת הקשר הזוגי

1.1.1.התנגדות המשפחות לקשר

1.1.2.טראומות מהעבר שהפריעו לקשר

1.1.3.אהבה כנגד כל הסיכויים

1.1.4.טיפולים נפשיים למען הצלחת הקשר

1.2.נישואים

1.2.1.נישואים בסתר מהמשפחות

1.3.פערים תרבותיים

1.3.1.כל מיני מריבות בעקבות הפערים

1.3.2.ניסיונות גישור שלא מצליחים

1.4.גירושין

1.4.1.פרידה בהסכמה

1.4.2.נשארו חברים

ועכשיו ניכנס רמה אחת יותר לעומק בתרשים הקודם שלנו, לדוגמא כך:

1.דרמה משפחתית

1.1.התאהבות חזקה מאוד

1.1.1.איך הם התאהבו

1.1.2.כמה הם אהבו

1.1.3.למה הם אהבו כל כך

1.1.4.איך כולם היו בטוחים שהם יצליחו בקשר שלהם

1.2.נישואים מוצלחים

1.2.1.נפרט כמה הנישואים היו מוצלחים

1.2.2.כמה היה להם טוב ביחד

1.2.3.כמה תוכניות לעתיד היו להם

1.3.בגידה - נפרט איך אחד מבני הזוג בגד ונפרט על

1.3.1.המניעים לבגידה

1.3.1.1.רצון להתנסות בדברים חדשים

1.3.1.2.רצון לבדוק גבולות

1.3.1.3.רצון לאתגר את הזוגיות

1.3.1.4.תסביך רוחני זוגי

1.3.1.5.טראומה מהעבר

1.3.2.איך הגבר (לדוגמא) הכיר את הבחורה שאיתה הוא בגד

1.3.2.1.מי פיתה את מי

1.3.2.1.1.הגבר הכיר מישהי נשואה והחליט לפתות אותה

1.3.2.2.מי יזם את הבגידה

1.3.2.2.1.זה היה בצורה הדדית של שני הצדדים

1.3.2.3.איך הגבר ניסה להסתיר את הבגידה

1.3.2.4.איך לאישה היו חששות מבגידה

1.4.גירושין

1.4.1.נפרט איך האשה גילתה סופית על הבגידה

1.4.2.הולכים לטיפול זוגי ואישי

1.4.3.הטיפול מצליח

1.4.4.האשה עם טראומה ולא מסוגלת לסלוח

1.4.5.גם האישה בוגדת

1.4.6.הגבר מחליט על גירושין

1.5.שנאה

1.5.1.האהבה הופכת לשנאה

1.5.2.כל אחד מאשים את השני

1.5.3.המשפחות מתערבות

1.5.4.וזה נגמר בצורה של...

ומה בעצם ראינו כאן, שבעצם נכנסנו קצת יותר פנימה בכל אחד ואחד מהענפים. וככה יש לנו תמונה כללית להבין ולראות מה קורה כאן. ועכשיו אנחנו יכולים להחליט אחרי שאנחנו רואים את התמונה הכללית ואחרי שהתמונה הכללית מתבהרת, עכשיו אפשר להתחיל לעשות זום אין לאט לאט, לתוך כל אחד מתתי הענפים של התסריט. ועכשיו בעצם אנחנו יכולים לשתול לדוגמא בסצינה הראשונה, דברים שישפיעו על הסצינה האחרונה, מבחינת הפרטים שבתסריט.

ואחרי שהבנו את כל זה, עכשיו אם נרצה ליצור 2 עלילות או יותר שמשתלבות אחת בשניה, אז לדוגמא קודם כל נפתח עלילה אחת באופן כללי נניח לרמת עומק 1, אבל בפני עצמה כעלילה שעומדת בפני עצמה. אח"כ נעשה זאת בדיוק עבור המבנה של העלילה השניה. ורק אח"כ ברמות העומק הבאות, של מבנה התסריט, נשלב בו את החיבור של 2 העלילות. לדוגמא:

1.דרמה

1.1.עסקית

1.1.1.בחור שמפתח קריירה

1.1.2.מקים עסק

1.1.3.העסק מצליח

1.2.משפחתית

1.2.1.בחורה מכירה את הבחור

1.2.2.מקימים ביחד משפחה אוהבת

ואחרי שכתבנו את המבנה הבסיסי הזה, עכשיו לדוגמא נרצה להראות, איך עלילה אחת משפיעה על העלילה השניה. לדוגמא: הצלחת העסקת, גורמת לאישה להיות חלק מהעסק, וגורמת לכך שבסופו של דבר הם יריבו ויתגרשו. ואז נתחיל בתתי ענפים להוסיף פרטים שבעצם יהוו, את העלילה הפנימית יותר שמחברת את העלילות שבחוץ. לדוגמא:

1.דרמה

1.1.עסקית

1.1.1.בחור שמפתח קריירה

1.1.2.מקים עסק

1.1.2.1.מתלבט לגבי תחום העסק, לא יודע אם להיות שכיר או עצמאי

1.1.3.העסק מצליח

1.1.3.1.העסק גדל יותר מידי

1.1.3.2.מכניס שותף

1.1.3.3.השותף מרמה בעסק

1.1.3.4.נפרד מהשותף

1.1.3.5.מכניס את האישה לעסק

1.2.משפחתית

1.2.1.בחורה מכירה את הבחור

1.2.1.1.התלבטויות לגבי מה חשוב יותר בחיים, כסף מול זוגיות

1.2.1.2.מדברים על האפשרות לעבוד ביחד

1.2.2.מקימים ביחד משפחה אוהבת

1.2.2.1.מביאים ילדים

1.2.2.2.כולם מרוצים מההכנסות של העסק

1.2.2.3.האישה מביעה את דעתה לגבי העסק ועוזרת לבעלה מבחוץ

1.2.2.4.האישה מציעה להיכנס לעסק

שמכאן בעצם נוצרת לנו עלילה נוספת שהיא בעצם תוצג כך:

1.דרמה

1.1.עסקית

1.2.משפחתית

1.3.האשה בתוך העסק ביחד עם בעלה (זה בעצם ענף חדש, שנוצר משילוב של 2 הענפים הקודמים)

1.3.1.נפרט איך הם מצליחים ביחד

1.3.2.קשיים שיש להם

1.3.3.דרכי התמודדות

1.3.4.דילמות

1.3.5.וכולי

כאשר בעצם נוצר לנו ענף חדש, ואת העלילה שלו, נפתח באופן עצמאי.

ושוב, המסר הכללי הוא, שכאשר באים לכתוב תסריט, לא צריך לשבת ולהתחיל לכתוב את התסריט החל מהפרק הראשון. כי זה גרוע לגמרי מהמון סיבות. ומה שכן נכון לעשות, זה כמו צייר, קודם כל לצייר את הקווים הכלליים של הציור. ואח"כ להיכנס לאט לאט כל פעם קצת יותר פנימה. עד שהציור כולו ברור ועד שהתמונה כולה ברורה.

ואיך לתכנן את התסריט שיהיה כמה שיותר הגיוני ומעניין? זה כבר נושא אחר שצריך ללמוד אותו בפני עצמו. להבין, מה גורם לאנשים שמשהו יותר יעניין אותם ממשהו אחר. ואיך לדעת מבחינת התסריט, איזה סצינה להציג קודם ואיזה מידע לפרט וכמה לפרט אותו, זה שוב פעם עוד מיומנות נוספת. אבל היא באה, רק אחרי שיש את המיומנות הקודמת, של כתיבת התסריט ופיתוח העלילה באופן כללי כנ"ל...

איך להכין נאום להסתכל משבר בגידה אישה נשואה בגידה בבן זוג איך באמת בחיים הפנימיות לדעת מריבות ב איך להכין פרזנטציה איך איך בונים מצגת איך כותבים תסריט איך ל איך לבנות איך לבנות עלילה איך להכין איך להכין מצגת איך להכין נאום איך להכין פרזנטציה איך לכתוב איך לכתוב מאמר איך לכתוב ספר איך לכתוב עלילה איך לכתוב תסריט איך לכתוב תסריט לסרט איך לפתח איך לפתח תסריט איך נראה תסריט בונים מצגת כותבים תסריט כיצד לכתוב מאמר לבנות לבנות עלילה להכין להכין מצגת להכין נאום להכין פרזנטציה לכתוב לכתוב מאמר לכתוב ספר לכתוב עלילה לכתוב תסריט לכתוב תסריט לסרט לפתח לפתח תסריט נראה תסריט פיתוח פרזנטציה תסריט תסריט לסרט
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה?
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? אז כשניגשים לנהל שיחת מכירה, צריכים לדעת, שכמו שלאיש המכירות יש את תסריט השיחה של איש המכירות, ככה גם ללקוח יש את תסריט השיחה שלו. כי יש כאן סוג של מאבק מוחות וגם הלקוח מכין לנו תסריט שיחה נגדי לתסריט השיחה שלנו. ואחת הדרכים להתמודד עם תסריט שיחה נגדי של לקוח באופן ספציפי וגם עם התנגדויות מכירה באופן כללי, היא באמצעות זה שהורסים ללקוח את תסריט השיחה שלו. באמצעות זה שמשבשים לו את תסריט השיחה של הלקוח, באמצעות זה שנותנים לו תשובות לא צפויות ואפילו הפוכות ומנוגדות למה שהלקוח הכין בתסריט השיחה שלו. באמצעות זה, תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ללקוח להתנגד לתהליך המכירה. לדוגמא, הלקוח שואל, למה יש במוצר חיסרון כלשהו? מה שהלקוח עשוי לצפות, זה שאיש המכירות יענה לו, מה פתאום אין במוצר את החיסרון הזה והחיסרון הזה הוא בכלל לא בעיה. אבל כדי להוציא מאיזון את תסריט השיחה של הלקוח? אפשרי לענות לו תשובה הפוכה, לדוגמא בסגנון של, מה פתאום במוצר יש חיסרון אפילו עוד יותר גדול? אבל החיסרון הזה הוא בכלל יתרון, או שבמוצרים אחרים יש חסרונות עוד ... בפועל, כל מקרה לגופו וצריכים להבין מה בדיוק הלקוחות מעלים בהתנגדות הלקוחות ואיך אפשרי לתת ללקוח תשובה לא צפויה, כדי להרוס ללקוח את תסריט השיחה שלו. שגם בזה צריכים להיזהר, כי אם הלקוח ירגיש שיותר מידי נהרס לו תסריט השיחה שלו, הוא עלול להיות עוד יותר חשדן לגבי שיקול הדעת שלו עצמו. אבל במהות, העצה היא, קח את השאלה וההתנגדות של הלקוח, תחשוב לעצמך, מה לדעתך הלקוח מצפה שתענה לו להתנגדות הזאת. ועכשיו תנסה למצוא תשובה הפוכה / שונה ממה שהלקוח מצפה שתענה לו. ככה בעצם תוכל להרוס ללקוח את תסריט השיחה שלו ולהגדיל את הסיכוי למכירה מוצלחת.? ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה רוצה למכור נגיד בטלפון שירות ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים ... מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמא: איך להתחיל ... של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה ... בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה / לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן ... השאלה של איך ליצור תסריט שיחה, בעיקרון, תסריט השיחה הראשי, אמור להיות פרזנטציה של היתרונות העיקריים של המוצר, איזה טוב המוצר יכול לעשות ... בהתאם. ומצד האמת, תסריט השיחה הטוב ביותר, הוא אם תדע את כל היתרונות והחסרונות והטיפול בהתנגדויות של המוצר שלך, ותתאים את תסריט השיחה ללקוח שלך. כי זהו תסריט השיחה הטוב ביותר שיש, תסריט שיחה שמותאם ללקוח בזמן אמת, לפי הצרכים והרצונות שלו. ושנובע באופן אוטומטי מתוך הבקיאות ...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
... של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? הרצאה על אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? ועוד איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לשדר אמון ללקוח? איך לגרום ללקוח להאמין לך? איך לא להיראות כמו איש מכירות? איך לגרום ללקוח ...
רעב עולמי, הרעב באפריקה - למה תמיד יהיה רעב בעולם? ומה לעשות?
רעב עולמי, הרעב באפריקה - למה תמיד יהיה רעב בעולם? ומה לעשות?
... לאמר שמצד האמת תמיד יהיו אנשים רעבים באפריקה, ואני אסביר, יש מגמה בעולם, לעזור ולעזור ולעזור ובעיית הרעב זו אנלוגיה לבעיות הבריאות בעולם. והיה ויצליחו לפתור את בעיית הרעב, ונלך על התסריט הטוב ביותר, ימציאו גלולה שמוציאה את האדם מהרעב, וגם עוזרת לו בבת אחת להיות בריאים ושבעים, ובעצום זה נפתרת בעיית האנשים הרעבים ...
סרטי פעולה, איך לעשות סרט טוב? סרטי מתח, סרטי נקמה, סרטי הצלה, סרטי חילוץ, הסדרה נמלטים, רמבו 5, ביקורת סרטים, ביקורת קולנוע, להרוג את ביל, סרטי הצלה, איך לגרום לצופים ליהנות מהסרט? סרטי אקשן, סרטי דרמה
סרטי פעולה, איך לעשות סרט טוב? סרטי מתח, סרטי נקמה, סרטי הצלה, סרטי חילוץ, הסדרה נמלטים, רמבו 5, ביקורת סרטים, ביקורת קולנוע, להרוג את ביל, סרטי הצלה, איך לגרום לצופים ליהנות מהסרט? סרטי אקשן, סרטי דרמה
... סרטי חילוץ, הסדרה נמלטים, רמבו 5, ביקורת סרטים, ביקורת קולנוע, להרוג את ביל, סרטי הצלה, איך לגרום לצופים ליהנות מהסרט? סרטי אקשן, סרטי דרמה - פרומו ועוד לימודי קולנוע, כתיבת תסריט לסרט קולנוע, לימודי בימוי קולנוע, לימודי תסריטאות, אקדמיה לקולנוע, הפקת סרטים, לימוד במאות, ניתוח סרטים, בימוי סרטים ...
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
... ספר? איך לכתוב נוהל? איך לכתוב נימוק? איך לכתוב סיכום? איך לכתוב סיפור? איך לכתוב סקירה? איך לכתוב פוסט? איך לכתוב רומן? איך לכתוב ראשי פרקים? איך לכתוב תסריט? איך לכתוב תוכנית עסקית? איך לכתוב תקציר? איך לכתוב תוכן עניינים? איך כותבים מאמר? כיצד לכתוב מאמר? איך בונים מערך שיעור? איך להכין מצגת? איך לכתוב סיפור ספר? איך להתחיל לכתוב? איך לכתוב מערך שיעור? איך לבנות מערך שיעור? איך להתחיל פרזנטציה? איך בונים סדנה מוצלחת? איך כותבים סדנא? איך בונים קורס? איך לכתוב תסריט ספר? איך מכינים מערך שיעור? איך להכין מערך שיעור? איך מכינים פרזנטציה? איך בונים סדנה? איך לתכנן סדנא? איך לתכנן קורס דיגטלי? איך לכתוב ספר ילדים? איך עושים מערך שיעור? ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תסריט, למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: תסריט, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן אישי רוחני, מאמן לחיים בתחום תסריט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 04:57:40 - wesi1