אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בזמן מכירה ✔הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות

להלן דוגמא לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות.

התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. (במידה ולדוגמא רוצים שהלקוח יקנה את המוצר, בלי להתנסות בו מראש).

ננתח סיבה ותוצאה: סיבה: אין תקופת ניסיון. תוצאה: לא רוצה לקנות את המוצר.

נשאל 4 שאלות ע"פ הנוסחא שהסברתי במקום אחר, של איך לנתח סיבה ותוצאה.

1 - האם ועד כמה אין תקופת ניסיון? תשובה: באמת אין.

2 - האם באמת ועד כמה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר? תשובה: באמת הוא לא רוצה לקנות את המוצר.

3 - האם זה שאין תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר? או שמא יש אפשרות שבן אדם יקנה מוצר, גם בלי תקופת ניסיון? תשובה: יש אפשרות שלקוח יקנה מוצר גם בלי תקופת ניסיון.

4 - האם הוא לא רוצה את המוצר, רק בגלל שאין תקופת ניסיון? תשובה: נניח שלא ידוע כרגע.

מהתשובה לשאלה 3, ניתן להסיק שזה שאין תקופת ניסיון לא מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר. אז נשאל, אז למה בעצם שהלקוח לא יקנה את המוצר?

ואז נחזור לשאלה 1 - האם ועד כמה הסיבה מחוייבת, דהיינו, האם ועד כמה באמת אין תקופת ניסיון? ונעמיק את השאלה, האם באמת מחוייב שהלקוח ירצה תקופת ניסיון? כי אם זה לא מחוייב, ממילא ניתן למכור ללקוח. אז למה הלקוח רוצה תקופת ניסיון? תשובה: כי הוא לא רוצה להפסיד את כספו בעסקה.

ובמלים אחרות, כשהלקוח אומר, אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד לאבד את הכסף שלי בעסקה.

ויש לנו כאן משפט סיבה ותוצאה חדש. סיבה: אין תקופת ניסיון לשימוש במוצר. תוצאה: הלקוח חושב שזה עלול לגרום לו להפסיד את כספו. ונגיע לשאלה 3 השואלת

האם באמת זה שאין ללקוח תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא יאבד את כספו? והתשובה היא, שלא. אז למה בעצם הלקוח מפחד לאבד את כספו?

והתשובה, לאבד את כספו = לעשות עסקה לא טובה = לא לקבל תועלת על הכסף. וכשהלקוח מפחד לאבד את כספו, הוא בעצם מפחד לא לקבל תועלת על הכסף שלו. דהיינו, כשהוא אומר אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד שלא אקבל תועלת על הכסף שלי. ואני רוצה להתנסות במוצר, כדי להיות בטוח שאקבל תועלת מהמוצר ושלא סתם אאבד את כספי...

אתה רוצה שימוש התנסות רע סיבתיות פחד איך להבין את דוגמא למה הלקוח עסק להבין איך איך ל איך להבין איך להבין את איך להבין את הלקוח איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בהתנגדות מכירה איך למכור איך למכור את איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלי איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לנתח איך לנתח התנגדות איך לנתח התנגדות לקוח אנשי מכירות אנשי מכירות שטח את המוצר דוגמא דוגמא ל דוגמא לניתוח דור טו דור הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות שטח הלקוח הלקוח לא רוצה הלקוח לא רוצה לקנות הלקוח מתכוון המוצר התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות כיצד לנתח לא רוצה לא רוצה לקנות לאנשי מכירות לאנשים להבין להבין את להבין את הלקוח לטפל לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות מכירה ללקוח למה למה הלקוח למה הלקוח לא רוצה למה הלקוח לא רוצה לקנות למה הלקוח מתכוון למכור למכור את למכור את המוצר למכור את המוצר שלי למכור ללקוח למכור ללקוחות לנתח לנתח התנגדות לנתח התנגדות לקוח לענות לענות ל לענות ללקוח לקוח לקוח לא רוצה לקוחות מדלת לדלת מה לענות ללקוח מוצר מטופל מטפל מכירה מכירות מכירות דור טו דור מכירות מדלת לדלת מכירות שטח ניתוח רוצה רוצה לקנות רצון
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים אז הנושא הוא "איך צריך לפתור וויכוחים". ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב ... את המוצר שלך. ז"א אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח ... הזה. בדוגמא הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת "למה" בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא ... רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית ... למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. ז"א שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות ... הזה". צריך לומר לו "למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?". והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". אז אפשר פשוט לשאול אותו "איזה מוצר אתה כן רוצה". דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה ... לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר ... על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר", זאת הטלת ספק גלויה. ... מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. ואם הלקוח לא מסביר למה הוא לא ... את המוצר". ואת המילה "למה" הסתרנו אותה בתוך המילים "מה הסיבה". ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה. ... למה הוא לא רוצה את המוצר, אז לפעמים אפשר להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום התנגדות אובייקטיבית. והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה שהוא אומר. כי הטלת הספק, דהיינו, הצורך להסביר למה הדבר הוא כך ולא אחרת, היא בעצם מחלישה את הכוח ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. ז"א אם הלקוח אומר לדוגמא "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר". אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. ז"א ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמא הלקוח אומר "המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע". אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש לדעת ולהבין, ... שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל ... אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח ... כי ברגע שמצמידים להתנגדות של הלקוח, את הסיבה להתנגדות, זה בעצם אומר, שההתנגדות היא רק התנגדות אפשרית, בגלל סיבה כלשהי. אבל היא לא התנגדות מחוייבת שאינה צריכה סיבה, אלא היא כן צריכה סיבה. וברגע ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמא שהלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר". שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. או לדוגמא לקוח שאומר, "המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית / אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית" וכיו"ב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו / חוסר מקום בבית וכיו"ב. וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. ז"א שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג. ובפועל ... ידי זה שמחלישים את הסיבה של ההתנגדות שלו לביצוע העסקה. והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, עליך להחליש אצל הלקוח, את הסיבה שבגללה הוא מתנגד למוצר שלך. ואת זה אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח מתנגד למוצר. שזה ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית והמרכזית והחזקה ביותר, שבגללה הלקוח ... שאותה הלקוח לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפ"כ העסקה לא מתבצעת. כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, ... שלו, וכך ממילא הוא יודע לנסות להתמקד בגילוי הסיבה האמיתית, כדי שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה. והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. ז"א שהלקוח עצמו מציג סיבות ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על אנשים ואיך באפשרותך לשכנע אנשים, ...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
... בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשנות עמדות של אנשים, עם כמה שפחות מאמץ. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה עם ה התנגדות של האדם השני, מכיל אותה, מסביר אותה ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדויות בזמן מכירה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בזמן מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי רוחני בנושא התנגדויות בזמן מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0625 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 16:07:21 - wesi1