אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח ✔כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמא, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמא, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמא, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמא, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות

להלן מספר הארות / רעיונות / כיוונים לשיפור, שנכתבו תוך כדי צפייה בסרטון שנועד למכור לאנשים קורסים למסחר בשוק ההון:


היי, אני בן >> שים וידאו שלך אומר את המילים האלו, יותר אמין מתמונה שלך, שאולי נלקחה מהאינטרנט.

ואני אלמד אתכם להרוויח כסף >> צ"ל ואני אלמד אתכם - איך - להרוויח כסף. המילה איך, הופכת את מה שכתובת לסוג של שאלה, שיוצר חיסרון אצל השומע ורצון לשמוע את ההמשך

תכירו את אבא שלי >> להגדיל שם את התמונה של האבא ושל הרכב. רצוי אם היה אפשר שהיה מדבר בוידאו, היה משדר יותר אמינות. הבניין מאחורה נראה מכוער, לצלם את הרכב במקום יותר יוקרתי.

איך הוא עשה את זה >> צ"ל רוצה לדעת איך הוא עשה את זה ולעשות את זה גם אתה?! הצופה רוצה לדעת איך הוא עשה את זה, כדי לעשות את זה גם הוא. לכן זה מה שצריך לכתוב.

למד על פי דרך המסחר שלי >> אין משפט כזה בעברית, ניסוח שגוי

אני נכנסתי לתחום לפני ארבע שנים >> אפשרי לציין, גם אני עד לפני ארבע שנים הייתי... ולא היה לי... כמוך... ולפני ארבע שנים... - כדי ליצור הזדהות עם הצופה

קניתי רכב ודירה >> אם אפשרי, הראה את הרכב ואת הדירה

והמסקנה שלי היא >> אפשרי לשפר ולכתוב, רוצה לדעת מה המסקנה שלי? ושוב, זה כדי ליצור אצל השומע תחושת חיסרון ביחס לתשובה שלך

ששוק ההון הוא האמצעי הנוח ביותר להרוויח כסף בכל זמן נתון וכולי >> ניסוח מסורבל, שלא מדבר ישירות אל הצורך של השומע. לדוגמא: "ששוק ההון הוא האמצעי", זה עונה על השאלה, מהו האמצעי הנוח ביותר להרוויח כסף בכל זמן נתון. אבל בראש של הצופה, הוא לא שואל את השאלה הזאת, ובטוח שלא בניסוח הזה.

ולכן היה יותר הגיוני לדוגמא לומר: המסקנה שלי היא: שאם יש לך חיבור לאינטרנט, אז אתה יכול לעשות המון כסף בשוק ההון. וזו הדרך הנוחה ביותר, בכל זמן ומכל מקום.

להכיר לכם את וובה, חבר ילדות ושותף ברעיון להביא לכם את ההזדמנות להרוויח >> 1 - חבר ילדות [שלי]. 2 - ניסוח עקום בעברית - שותף ברעיון [לרעיון] להביא לכם את ההזדמנות להרוויח. - האם בעצם אתה מביא לאנשים את ההזדמנות להרוויח. אולי יותר טוב לנסח, חבר ילדות, שותף שלי לרעיון ללמד גם אותך איך להרוויח ולהגיע לשפע כלכלי וכיו"ב. הניסוח הנוכחי של "רעיון להביא לכם את ההזדמנות להרוויח" זה ניסוח עם משמעות לא ברורה. 3 - גם כאן תמונה שנראית מזוייפת מהאינטרנט, משרה חוסר אמינות.

וובה עצמו כבר מיישם את דרך המסחר שלי ומרוויח אלפי דולרים בחודש. >> 1 - צ"ל וובה עצמו כבר מרוויח אלפי דולרים - כל - חודש, בזכות זה שהוא מיישם את השיטה שלי. [סדר החלקים במשפט השתנה] 2 - דרך המסחר שלי, זה ניסוח עקום. צ"ל שיטה שלי לעשות כסף. 3 - אלפי דולרים בחודש, זה סכום מאוד קטן. רוב האנשים בארץ עושים אלפי דולרים בחודש.

ביחד הקמנו את XXX לאור הפוטנציאל האדיר שיש בתחום >> 1 - XXX -מה זה? צ"ל מערכת / חברת XXX או הסבר אחר. 2 - "לאור הפוטנציאל האדיר שיש בתחום" - איזה פוטנציאל? שטוב למי? למה זה מעניין את הצופה? האם זה אומר שהקמת את העסק כדי לעשות עליו כסף? או שהקמת את העסק כדי לעזור לו?

להכנס ולהבין את שוק ההון >> צריך להוסיף, לעשות כסף בשוק ההון. בנוסף "להכנס ולהבין את" זה ניסוח תחבירית לא נכון. צ"ל להיכנס אל ולהבין את.

זה לא כזה מסובך >> צ"ל זה מאוד פשוט...

צריך הגיוני מה זה לשכנע לקוח הסבר לעשות כסף שינויים דוגמא לא ברור להסביר איך עושים כסף איך איך ל איך לגרום ל איך להתנסח איך להתנסח נכון איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות דוגמא הבנת הנקרא הבנת הנשמע הדרכת הדרכת מכירות הסקה מילולית חשיבה מילולית טקסט טקסט שיווקי כתיבה כתיבה שיווקית לגייס לגרום ללקוח לגרום ללקוחות להבין טקסט להתנסח להתנסח נכון לנתח טקסט לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מיומנויות קריאה מכירות ניתוח ניתוח טקסט ניתוח טקסטים ניתוח סרטון ניתוח סרטים סרטון שיווקי פרק מילולי קופירייטינג שיווק שכנוע
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? הרצאה על איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? ועוד למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? כמה זמן ... אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ל
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח וכאן נסביר איך לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל שאלה והלקוח מצפה לתשובה, לפני שיש אפשרות לעשות עם הלקוח איתור צרכים. אז איך בעצם לעשות איתור צרכים, תוך כדי שהלקוח שואל שאלות ורוצה תשובות בלי שיעשו לו איתור צרכים. כי לפעמים לקוח יכול לשאול שאלה מאוד ספציפית, לדוגמא "האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y" והלקוח יכול לשאול שאלה יותר כללית כגון "מה נפח המנוע של הרכב" או עוד יותר כללית כגון "איך המנוע של הרכב" וכיו"ב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי שנצטרך לתת ללקוח תשובה לשאלה ולא לענות לו בשאלה לשאלה שלו. דהיינו, אם הלקוח שואל שאלה יותר מעורפלת, יהיה לנו יותר נוח לענות בשאלה של "למה אתה מתכוון כשאתה שואל לגבי X" מאשר כאשר הלקוח שואל שאלה ספציפית. ולכן בעצם כאשר לקוח שואל שאלה כללית, נוכל לענות בשאלה ללקוח ולבקש הבהרה. כגון "איך המנוע של הרכב", נוכל לשאול "מה תרצה לדעת לגבי המנוע של הרכב? מה חשוב לך במנוע של הרכב?" וכיו"ב. אבל אם הלקוח שואל שאלה ספציפית, שאלה שאנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים לענות בשאלה, אלא חייבים לענות לשאלה תשובה כלשהי, אז יש לנו 2 אפשרויות: אפשרות 1 - לתת תשובה ספציפית, אבל להמשיך עם שאלת הבהרה. אפשרות 2 - לתת תשובה כמה שיותר כללית ומעורפלת, ולהמשיך בשאלת הבהרה. לדוגמא הלקוח שואל "האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y", נוכל לענות תשובה לדוגמא "הנפח הוא X, איזה נפח מנוע היית רוצה? איזה נפח מנוע אתה מעדיף? למה חשוב לך הנפח של המנוע? כמה חשוב לך הנפח של המנוע?". דהיינו, לגרור את התשובה, לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח. או לדוגמא ה
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
... ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר וכאן אתן עוד נקודת מבט שצריכים לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות. בפשוטם של דברים, אולי ללקוח באמת אין מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. או שסתם כך הלקוח רוצה לשלם פחות כסף? כדי שיישאר לו עוד כסף לדברים אחרים. או שהלקוח חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיו"ב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים לעשות ללקוח טוב ולסגור עם הלקוח את העסקה, עלינו לתת ללקוח הנחה. איזו הנחה? כמה הנחה? זאת שאלה אחרת, אבל כל הנ"ל מוביל אותנו למסקנה, שהלקוח רוצה לקבל הנחה, כי ההנחה תעשה לו ללקוח יותר טוב. האם כדאי לתת ללקוח הנחה? איך ההנחה שניתן לו תשפיע על לקוחות אחרים? האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם אנחנו בכלל יכולים לתת הנחה? אולי כדאי למכור ללקוח אחר במחיר גבוה יותר? איך כדאי לתמחר את המוצר כדי שגם אחרי הנחה נרוויח יותר כסף? כל אלו שאלות חשובות, שנתתי עליהן תשובות ... את נקודת המבט הבאה והיא, שלפעמים הלקוח מבקש לקבל הנחה, לא בגלל שהוא רוצה הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שאין הנחה והוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה את העסקה במחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי לפעמים ללקוח לא חסר כסף ולפעמים הלקוח לא צריך את ההנחה בשביל ללטף לו את האגו, אבל הלקוח כן רוצה להיות בטוח, שהוא עושה עסקה טובה ושלא דופקים אותו במחיר, ביחס ל
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
... להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ... מה הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול לקוח. ש: שהלקוח הוא המלך. אליעד: לא שמה שהם חושבים שהמהות של העסקה בינם לבין הלקוח זאת עסקה טכנית, נגיד שאתה לדוגמא מה נגיד? ש: ... אוקי נניח אז לכאורה מה המוצר שאתה נותן ללקוח שיעורים פרטיים מה הוא אמור לקבל בתמורה לדעת ... מה אמור לכאורה על פי ההיגיון הבסיסי לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתך שאתה יכול לתת לו מוצר יותר ... זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ... את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא לקוח לפני שהוא רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא רוצה ... הוא רוצה להרגיש טוב אתה בעיקרון אמור לגרום ללקוח שלך להרגיש טוב. באיזה דרך אתה גורם לו להרגיש ... לו לאהוב אותך יגרום לו לאהוב אותך הוא יהיה לקוח שלך יותר טוב הוא יביא לך עוד לקוחות הוא יאהב אותך וכו'. מה שאני בעצם חותר פה, ... להם טוב זאת המהות. עכשיו ולכן כשעומד מולך לקוח תשאל את עצמך איך אני יכול לעשות לו טוב כבן ... עושה לו טוב היא לא המהות של מה שאתה נותן לו הלקוח לא בא אליך בשביל המוצר שאתה נותן לו אלא בא ... כללי הוא קיבל ממך. ולכן אם לדוגמא נגיד הלקוח נגיד רוצה לשלם לך מאה שקלים ואתה נגיד רוצה ... מאתיים שקלים נניח עכשיו האם מחויב שתריב עם הלקוח שלך אז אם אתה חושב שהעיקר זה הדבר הטכני אז ... רצה ככה אני אמרתי לו ככה" נהיה בלגן אבל הלקוח רצה להרגיש טוב, אם הוא יבין למה לקחת לו יותר ... פה סיפור שלם כאילו גם אם נגיד אתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו ולפעמים יש מצבים שאתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו השאלה איך אתה עושה את זה. אתה ... ומה שאני חותר ואומר עוד פעם אתה לא מוכר ללקוח מוצר אתה מוכר לו תחושה אתה מוכר לו תחושה ...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
... ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה, שים לב שאתה לא מתחיל אותו בתהליך של מכירה. דהיינו, שים לב שהלקוח שלך לא ירגיש שאתה מתחיל למכור את עצמך. כשאתה מוכר את עצמך, בעצם אכפת לך שהלקוח יקנה את המוצר, אבל לא אכפת לך ממנו כלקוח. בתהליך תקין, אתה אמור לשדר ללקוח שאכפת לך ממנו כלקוח, יותר ממה שאכפת לך למכור לו. ולכן, אל תמכור את עצמך ואת המוצר שלך, לפני שאתה יודע מה הלקוח שלך / רוצה / צריך / לפני שהלקוח שלך מבין שאתה מבין אותו / לפני שביררת מידע על הלקוח שלך / לפני שאתה מכיר את הלקוח שלך / לפני שהלקוח שלך מרגיש שאכפת לך ממנו. ואיך? באמצעות זה שתשאל את הלקוח מידע עליו כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם תפנה לחבר ... ממך, יותר מאשר למכור לך את עצמו. וזה מה שאתה אמור לשדר ללקוח שלך. אא"כ... ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמא, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמא, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוח, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, מומחה, מאמן אישי ועסקי בנושא לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 10:50:26 - wesi1