איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך
לגרום ללקוחות לאהוב אותך?
איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה
הלקוח רוצה? איך
לשכנע לקוח? להתחבר עם
הלקוח עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ומי שזה לא פשוט לו אז זה יחדש לו או יחדד אז הנושא כזה טעות קלאסית של אנשים שנותנים
שירות למישהו, מה הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול
לקוח. ש:
שהלקוח הוא המלך. אליעד: לא שמה שהם חושבים שהמהות של העסקה בינם לבין
הלקוח זאת עסקה טכנית, נגיד שאתה לדוגמא מה נגיד? ש: מלמד שיעורים פרטיים. אליעד: מלמד שיעורים פרטיים אוקי נניח אז לכאורה מה המוצר שאתה נותן
ללקוח שיעורים פרטיים מה הוא אמור לקבל בתמורה לדעת נגיד את תחום המתמטיקה, עכשיו מה אמור לכאורה על פי ההיגיון הבסיסי
לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתך שאתה יכול
לתת לו מוצר יותר
טוב מאחרים מוצר יותר
טוב אתה תסביר לו יותר
טוב יש לך יותר מיומנות יותר ניסיון יותר ידע, אתה יותר מקצועי אתה מסביר יותר
טוב וכו' ואם זה גם יותר זול אז זה בכלל אתה גם יותר זול וגם יותר
טוב וכו'. ואז מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין
הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך
לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא
לקוח לפני שהוא
רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא