אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום לעובד שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים? איך לנהל עובדים? איך להסביר משהו ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 איך לגרום לעובד שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים? איך לנהל עובדים? איך להסביר משהו לעובדים? איך להדריך עובדים? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, טיפול בבעיות של עובדים, עובד לא זוכר, עובד לא עובד נכון, טעויות של עובדים, למה העובד לא מקשיב? למה העובד לא עושה את מה שאומרים לו?

נניח לדוגמא שאתה רוצה שבכל פעם שהעובד שלך כותב הצעת מחיר, שלפני שהוא כותב את המחיר, שלפני כן הוא יכתוב בשורה מודגשת משפט כלשהו. עכשיו, לכאורה הדרך הקצרה ביותר לגרום לכך שזה יקרה, היא פשוט להגיד לעובד שלך, שמע, בכל פעם שאתה כותב הצעת מחיר, אז תעשה כך או אחרת. ואם הוא לא זוכר את זה, אז לעשות לו נוהל של כתיבת הצעות מחיר. ואם הוא לא שומע לך, אז לאיים עליו באיזה משהו ומצד שני גם לפתות אותו באיזה תגמול אם הוא כן יקשיב לך. אבל זו כמובן השיטה של העצלנים והלא חכמים, שהם פשוט באים לעובד ואומרים לו מה לעשות.

והיתרונות של השיטה הזאת, הם שלכאורה הפתרון מאוד מהיר. באים לעובד ואומרים לו לעשות את מה שרוצים. אבל החסרונות הם עוד יותר גדולים. כי העובד צריך "לזכור" את מה שהוא צריך לעשות. ולא תמיד הוא יכול לזכור את כל הפרטים של כל מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ובנוסף, העובד צריך לזכור לעשות את זה, כדי לעשות את מה שאתה ביקשת ממנו לעשות. או במילים אחרות, העובד שלך יזכור לעשות את זה, רק בגלל שביקשת ממנו לעשות את זה.

ולכן יש את השיטה היותר טובה שאומרת כך, שעליך לשאול את עצמך, למה אתה חושב שכדאי שהעובד ירשום את השורה הזאת. ולמה זה יותר טוב לדעתך שהעובד שלך יעשה דווקא כך או אחרת. ואז עליך לגרום לעובד שלך להבין את ההיגיון הזה. כדי שאז כשהעובד יבין ויסכים איתך על ההיגיון הזה, הוא יפעל מתוך היגיון, יבין אותך ולא יצטרך לזכור הרבה דברים, אלא הם יקפצו לו מההיגיון שלו, בדיוק כמו שאתה פועל מתוך ההיגיון שלך ולא מתוך הזיכרון שלך.

וגם כאן, המנהל העצלן, יבוא לעובד שלו ויסביר לו, עליך לעשות כך משום כך. שזה כמובן יותר טוב מאשר פשוט להסביר לעובד מה לעשות. אבל גם לזה יש חסרונות, כי לא בטוח שהעובד שלך באמת יבין אותך ובאמת יסכים איתך. והאידיאל הוא, שעליך להציג לעובד שלך את הבעיה שגרמה לך להגיע לפתרון שאתה מציע אותו. ולגרום לעובד שלך להגיע מעצמו למסקנה שאתה הגעת אליה. וכך על הדרך, אתה גם מעודד את העובד שלך לחשוב.

לדוגמא: שאל את העובד, שלך: "בהצעות המחיר שאנחנו כותבים ללקוח, נתקלנו בבעיה שהלקוחות שלנו לא תמיד מבינים שאנחנו חברה מאוד וותיקה. כיצד אתה מציע לטפל בזה? איזה רעיונות יש לך להציע לזה?". כאשר אתה שואף לכוון את המוח שלו לכיוון שהוא מעצמו יציע לך לכתוב את השורה שאתה רוצה שהוא יוסיף.

והמהות היא: תחשוב בדיוק על מה שאתה רוצה שהעובד שלך יעשה לפרטי פרטים. עכשיו תשאל את עצמך, למה אני חושב שצריך לעשות את זה. עכשיו עליך לשאול את העובד שלך שאלות מכוונות, עד שהוא מעצמו יגיע למסקנה שזה מה שהוא רוצה לעשות. ואסור לך להגיד לעובד שלך מה לעשות. אלא רק לשאול אותו לשאלות מכוונות, שהוא מעצמו יגיע למסקנה שאתה רוצה שהוא יגיע אליה...

איך לנהל עובד לכוון לשאול הקשה ביותר העובד לא מקשיב לחשוב שאתה טיפש יותר חכמים יכולת לגרום לעובד לגרום לעובדים להיות יותר איך איך ל איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לא איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים איך לגרום לעובד להיות יותר חכם איך לגרום לעובד שלך איך לגרום לעובד שלך לעשות איך לגרום לעובדים איך להדריך איך להדריך עובדים איך להסביר איך להסביר משהו איך להסביר משהו ל איך להסביר משהו לעובדים איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים אימון אימון למנהלים אימונים את מה שאתה רוצה אתה רוצה בעיה בעיות הדרכת הדרכת מנהלים הסבר הסברים העובד העובד לא מקשיב העובד לא עושה את מה שאומרים לו הקשבה חכם טיפול טיפול ב טיפול בבעיה טיפול בבעיות טיפול בבעיות של עובדים טיפולים טעויות טעויות של טעויות של עובדים יותר חכם כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לא לשכוח לא לשכוח דברים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד לא לגרום לעובד לא לשכוח דברים לגרום לעובד להיות יותר חכם לגרום לעובד שלך לעשות לגרום לעובדים להדריך להדריך עובדים להיות להיות יותר להסביר להסביר משהו להסביר משהו ל להסביר משהו לעובדים להתאמן לזכור למה למה העובד לא מקשיב למה העובד לא עושה את מה שאומרים לו למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לעשות לעשות את מה שאתה רוצה לשכוח לשכוח דברים לשכנע עובד לשכנע עובד לא לשכוח דברים לשכנע עובד להיות יותר חכם לשכנע עובדים מה שאתה רוצה מטופל מטפל מנהל מנהלים משהו ניהול עובד עובד לא זוכר עובד לא מקשיב עובד לא עובד נכון עובדים רוצה רצון שאתה רוצה שכחה
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנ"ל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.? ...
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש?
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש?
... ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש? - פרומו הרצאה על רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש? - פרומו ועוד בינה מלאכותית, אינטליגנציה מלאכותית, איך נוצר שכל? איך נוצר רגש? איך נוצר רצון? מה זה רצון? מהו רגש של רצון? מה זה רוצה? מה זה לא רוצה? למה אני לא רוצה דברים? איך לפתח את הדמיון? מהי החוקיות של הרגש? איך נוצרים רגשות? מה ההבדל בין רגשות? רשימת רגשות, סוגים של רגשות, קטגוריות של רגשות, הבדלים בין רגשות, למה אני מרגיש משהו? למה שכל זה רגש? למה רגש זה שכל? איך לתאר רגש באמצעות שכל? איך לתאר שכל באמצעות רגש? טיפוס רגשי, טיפוס שכלי, איך לגרום לרובוט להבין מה זה רגש? האם יש הבדל בין שכל לרגש? מה זה שעמום? איך נוצר שעמום? איך למצוא עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? איך לשנות רגש, איך ליצור רגש? איך לדעת מה מישהו מרגיש?
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים עכשיו הנושא הוא כזה נניח שיש לך עובד ואתה מנהל חברת מכירות והעובד שלך עובד במכירות והעובד שלך לא רוצה לשקר את הלקוח, נניח שיש סיטואציה שזה סוג של לשקר את הלקוח למסור לו מידע שגוי לרמות אותו, לעשות איזה מצג שווא חצי מצג שווא. עכשיו השאלה היא איך אתה ואתה אומר לעובד שלך "תמכור ככה וככה תעשה וככה" והעובד אומר לך "לא אני לא רוצה לשקר את הלקוח" איך אתה יכול לשכנע את העובד שלך לשקר את הלקוח חוץ מאשר להגיד לו "אם תשקר עוד אתה תקבל הרבה מאוד כסף אם לא תשקר אני מפטר אותך". מה התשובה? ש: אתה רוצה להגיד? אליעד: תגיד אתה. ש: לשקר את העובד. אליעד: לא בהנחה שהעובד יודע שזה לשקר בהנחה שאתה אומר לו "נכון זה לשקר כולם יודעים שזה לשקר" מה התשובה אין איזה רעיון? ש: ... שמשקרים אותו. אליעד: אז מה? ש: בסדר אז שיקרת אותו אתה מקבל תועלת מה. אליעד: קודם כל אתה בכיוון הנכון בא נסביר את מה שהוא אמר, הוא אמר כזה דבר כשהעובד אומר לך "אני לא רוצה לשקר את הלקוח" השאלה היא למה הוא לא רוצה לשקר את הלקוח אז מה אם אתה משקר את הלקוח מי אמר שזה רע לשקר את הלקוח, השכל שבדבר הוא שהעובד שלך מרגיש רע מזה שהוא משקר את הלקוח כי הוא חושב שהוא גורם נזק ללקוח. אבל אם לדוגמא נגיד הלקוח מקבל תועלת מאוד גדולה מהמוצר והשקר שמשקרים את הלקוח הוא הכרחי לטובת המכירה אז יכול להיות שתגיד לעובד שלך שהוא המוכר תגיד לו "תקשיב נכון שזה שקר אז מה מה הבעיה שזה שקר" ואז הוא יגיד "תראה אתה יודע זה לא מוסרי", תגיד לו "למה זה לא מוסרי? כי אנחנו לא אמורים לשקר את הלקוח, למה אנחנו לא אמורים לשקר את הלקוח? הוא אומר "כי אני לא הייתי רוצה שישקרו אותי". "אוקי סבבה ואתה אף פעם לא היית רוצה שישקרו אותך?" הוא אומר "לא, למה אתה לא רוצה שישקרו אותך? כי אני לא
טיפול בחרדה מגביר חרדה, העצמת הבעיה בגלל הטיפול בה, טיפול בבעיה גורם נזק, תהליך טיפול בחרדה, השפעת טיפול בחרדה, העצמת החרדה, הגברת החרדה, החרדה מתגברת, טיפול במועקה
טיפול בחרדה מגביר חרדה, העצמת הבעיה בגלל הטיפול בה, טיפול בבעיה גורם נזק, תהליך טיפול בחרדה, השפעת טיפול בחרדה, העצמת החרדה, הגברת החרדה, החרדה מתגברת, טיפול במועקה
טיפול בחרדה מגביר חרדה, העצמת הבעיה בגלל הטיפול בה, טיפול בבעיה גורם נזק, תהליך טיפול בחרדה, השפעת טיפול בחרדה, העצמת החרדה, הגברת החרדה, החרדה מתגברת, טיפול במועקה אליעד: נגיד, לבן אדם יש חרדה, ויש לא איזושהי בעיה. עכשיו הוא מנסה לחקור את לטפל בבעיה, האם כתוצאה מכך, הוא מגדיל את הבעיה? מקטין את הבעיה? או לא משנה את, עוצמת הבעיה? נגיד, לבן אדם יש חרדה חברתית. ואז הוא הולך לטיפול בחרדה חברתית, ונגיד שהחרדה מתגברת. אז מה האמת? האם החרדה מתגברת בלי קשר לטיפול? האם החרדה מתגברת בגלל הטיפול? האם החרדה מתגברת למרות הטיפול? למרות הטיפול, זאת אומרת, הטיפול היה אמור להוריד את זה. בגלל הטיפול, הגביר את זה. ובלי קשר לטיפול, זה בלי שקר לטיפול. השאלה היא כעיקרון, כשבן אדם הולך לטפל בבעיה, והבעיה מתגברת. האם זה למרות זה? בגלל זה? או בלי קשר לזה? מה האמת? ש: האמת זה שבהתחלה זה מתגבר ואחרי זה, יכול להיות... אליעד: "יכול להיות זו לא תשובה" אני ... ופתאום אחרי שסיימת את השתי פרוסות לחם, אתה מרגיש רעב כאילו לא אכלת, פי מאה יותר מוקדם. סיכוי סביר, שזה קשור לפרוסות לחם שאכלת. איכשהו קשור לזה. אתה היית צמה, שתית מי ימים. פתאום נהיית, יותר צמה למה? כי זה יבש אותך. זה מקרה אחד. לעומת זאת, יש דברים שנקראים תהליכים אם לדוגמא, בלי משל ונמשל. נלך ישר על הנמשל. אתה עכשיו נגיד, רוצה לטפל בחדרה. ובשביל זה, אתה צריך "מאה שעות חשיבה" אתה צריך, X שעות להבין ממה זה נובע, X שעות לשנות את זה, זה תלוי בזמן. עכשיו אתה מתחיל, לצעוד ולנסות לטפל בחרדה. עכשיו מה יקרה לך נגיד אחרי חמש שעות, ארבע שבעות, החרדה עוד לא נפתרה עדיין. אפילו יכול להיות, שהחרדה התגברה. אתה מרתיח מים, הימים מתחילים לבעבע, ... מתגברת? מפני שאתה בעצם מתחיל לנבור בסיפור החרדה. אבל מה האמת? שאתה נובר בסיפור החרדה, בכדי לטפל בה. אבל מה האמת? שיכול להיות, שצריך - X כדי לטפל בה, והזמן הזה, יכול להיות שהוא מתמשך. ואז ממלא, יכול להיות שאתה בא לטפל בחרדה, ואתה בעצם, מ
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
... עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי הרצאה על יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי ועוד האם לפרק את השותפות? פירוק שותפות, הגדלת רווחיות, חיסכון בעלויות, האם לפטר את השותף? האם להשתמש במיקור חוץ? שימוש בקבלני משנה, קבלן משנה, האם לפטר עובד? האם לגייס עובד? האם לגייס מנהל? האם לפטר את המנהל? איך לנהל נכון? מיומנויות ניהוליות, אימון למנהלים, האצלת סמכויות, לעשות את הכל לבד, להיעזר באחרים, ביזור אחריות, להתרחב לתחומים חדשים, תהליכי יצור, תהליכים עסקיים, איך לעשות כסף? להיות טוב בתחומך, רווחיות, מקצועיות, לייצר לבד, למכור לבד, לשווק לבד, שימוש בספקים, שימוש בעובדים, השלם עולה על סך חלקיו, השלם גדול מסך חלקיו, עבודת צוות, יעוץ ארגוני, סינרגיה ארגונית, יחסי גומלין בארגון, תעשייה וניהול, חשיבה עסקית, חשיבה ניהולית, האצלת סמכויות בארגון ...
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית הרצאה על ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית ועוד למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? למה לא לרצות שלמות בארגון? לעשות משימות בצורה מושלמת, גישות ניהוליות, לעשות את הטוב ביותר, לעשות את הדברים בצורה הכי טובה, לעשות את הדברים הכי טובים, תפקידו של המנהל בארגון,
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום לעובד שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים? איך לנהל עובדים? איך להסביר משהו לעובדים? איך להדריך עובדים? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, טיפול בבעיות של עובדים, עובד לא זוכר, עובד לא עובד נכון, טעויות של עובדים, למה העובד לא מקשיב? למה העובד לא עושה את מה שאומרים לו?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להיות יותר חכם, האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להיות יותר חכם, איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, אימון אישי מומלץ, מאמן אישי להרזיה בנושא להיות יותר חכם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0625 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 22:54:59 - wesi1