אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לחנך ילדים ✔איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?

וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ממישהו משהו ולא מקבלים את התגובה שהם היו רוצים לקבל. בין אם אתה שואל מישהו שאלה ואתה רוצה שהוא ישיב עליה בחיוב ובין אם אתה רוצה שהוא ישיב עליה בשלילה. ואסביר, כיצד באפשרותך לגרום לכך שתגדיל את הסיכוי לכך שמישהו ישיב לשאלה ולבקשה שלך, בדיוק כפי שאתה רוצה שהוא ישיב (בחיוב / שלילה, כרצונך).

והטעות הנפוצה שאותה עושים רוב האנשים, היא, שכאשר הם באים לשאול שאלה או לבקש בקשה כלשהי או להציע הצעה כלשהי, הם מבקשים ומציעים, בדיוק את מה שהם רוצים לבקש ולהציע. לדוגמא, בן אדם רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות, והוא אומר שהוא רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות. דהיינו, האדם מבטא במילים, בדיוק את מה שעובר לו בראש, מנקודת המבט שלו.

וזו כמובן טעות גדולה ביותר. ואומנם זו נראית כאילו כנות / יושרה, לומר בדיוק את מה שאתה חושב ורוצה, אבל בהיבט של איך להציג את הדברים, זו כמובן טעות. ואסביר מדוע.

משום, שכל רעיון שיש בעולם, ניתן להציג אותו במספר דרכים שונות. וכל דבר שיש בעולם, מורכב מעובדה ומפירוש כלשהו. ועל העובדה אין ויכוח, אבל על הפירוש אפשרי לדון.

לדוגמא, נניח שאתה רוצה שמישהו יביא לך כוס מים לשתות. לכאורה, אין כאן פירושים ודרכים איך להציג את זה שאתה רוצה כוס מים לשתות. אבל זו לא האמת. ולמה? כי יש כאן עובדה ופירוש. העובדה היא, שמישהו מביא לך כוס מים לשתות. זאת העובדה שהיית רוצה שתקרה. אבל העובדה הזאת, יש לה מספר פירושים אפשריים לדוגמא. שצריך לדעת מה הם וצריך לדעת להציג אותם בצורה נכונה, כדי להגדיל את הסיכוי שתקבל את כוס המים שאתה רוצה.

ואיך יודעים מה הם הפירושים האפשריים של מה שאתה רוצה לבקש? ואיך יודעים איזה פירוש להציג לאדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאתה רוצה שהוא יגיב? אז ראשית אסביר, איך באפשרותך לדעת איזה פירושים ניתן להמציא לרצון הפשוט שלך, לדוגמא שיביאו לך כוס מים.

אז דמיין שמישהו מביא לך כוס מים. שזה בדיוק מה שאתה רוצה שיקרה. עכשיו באפשרותך לבנות כל מיני סיפורים, סביב זה שהוא הביא לך את כוס המים. סיפורים רגשיים כלשהם. ואיך? אז השב על השאלות הבאות לדוגמא: תמציא סיפור שבו הביאו לך כוס מים בתחושה שעושים לך טובה. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, אמר לך תודה על זה שהוא הביא לך את כוס המים. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, כעס עליך. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, הזהיר אותך לא לבקש עוד כוס מים. תמציא סיפור שבו סירבו לתת לך כוס מים. וכיו"ב, תמציא סיפורים שונים ותרחישים שונים, לאירוע שבו הביאו לך כוס מים.

עכשיו שאל את עצמך, למה בכל אחד מהסיפורים קרה מה שקרה ולא קרה אחרת? והתשובה תהיה, כנראה בגלל המצב הרגשי של האדם השני שביקשת ממנו את כוס המים. בטווח שבין מצב שבו הוא שמח מאוד להביא לך מים, ועד מצב שבו הוא ממש כעס עליך על זה שביקשת ממנו כוס מים.

ועכשיו תשאל את עצמך, איך אני יוצר לאדם השני את הסיפור הרגשי שלו, כדי שהוא יגיב בדיוק איך שאני רוצה שהוא יגיב, למה שאני הולך לבקש ממנו ולהציע לו. כי לפעמים אתה רוצה שמישהו יגיב בחיוב לבקשה שלך. אבל כמובן שיש מצבים, שבהם אתה רוצה שהאדם השני יסרב ולא יאהב את ההצעה שלך. כי לפעמים אתה מציע רק מנימוס וכיו"ב, וברצונך לגרום לכך, שהאדם השני לא ירצה את מה שאתה מציע לו.

ועליך לשאול את עצמך: 1 - מהי התגובה המדויקת שאני רוצה שהאדם השני יגיב למה שאני מציע / מבקש / שואל וכיו"ב? 2 - מהו לדעתי המצב הרגשי שבו צריך להיות האדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב? מה הוא צריך להרגיש? מה הוא צריך לחשוב עלי? על מה שאני מבקש? על עצמו? על המשמעות של התגובה שלו, לבקשה שלי? 3

ואחרי שמצאנו את המצב הרגשי שאנחנו רוצים שהאדם השני יהיה בו, כדי שהוא יגיב את התגובה שאנחנו רוצים, עכשיו צריך לחשוב, איך אני צריך להציג את הבקשה שלי, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שבו הוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב.

ואתן כאן דוגמאות יום יומיות שאולי נראות פשוטות, אבל מי שיעשה אותן עם מודעות, יגדיל בצורה משמעותית את כמות התגובות הרצויות שהוא יקבל. אז אקח לדוגמא את הרצון שלך שיביאו לך כוס מים, ואציג אותו במספר דרכים אפשריות.

1 - תביא לי כוס מים. 2 - תביא לי בבקשה כוס מים. 3 - אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 4 - אם לא קשה לך, אשמח שתביא לי כוס מים. 5 - אפשר לקבל ממך כוס מים. 6 - זה יהיה בסדר אם אבקש ממך כוס מים. 7 - אני מאוד מאוד צמא, אתה יכול לעזור לי ולתת לי כוס מים בבקשה. 8 - אני חייב שתביא לי כוס מים. 9 - לך תביא לי כוס מים. 10 - תביא לי כוס מים בבקשה. 11 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים. 12 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 13 - האם אתה אולי יכול להביא לי כוס מים בבקשה ממך, אני מאוד צמא. 14 - וכמובן שאפשר להביא כאן עוד המון המון דוגמאות שונות לאיך ניתן לבקש ממישהו להביא לך כוס מים. כאשר ניתן להוסיף / להחסיר מילים מסוימות. וניתן לשנות את המיקום של המילים בתוך המשפט עצמו / את סדר המילים במשפט. ועוד אפשרויות רבות.

ואם תתבונן היבט תראה, כי כל ניסוח של משפט, עשוי לייצר תחושות שונות, אצל בני אדם שונים, בזמנים שונים ובמצבים שונים. כי עליך לדמיין שמישהו מבקש ממך כוס מים. ותדמיין שהוא מבקש ממך את כוס המים, בכל אחת ואחת מהצורות הנ"ל. ותבדוק ותראה איך מרגישה לך הבקשה שלו, שהוא מבקש ממך כוס מים. איזה רגשות מתעוררים בך, כאשר אתה שומע את הניסוח שהוא מבקש ממך שתביא לו כוס מים. ואם תתבונן היטב, תראה שכל משפט, מייצר לך סיפור רגשי שונה קצת, מכל ניסוח של משפט אחר. כי המוח מייצר רגש כלשהו, ביחס לכל מילה שאתה שומע / אומר.

וכמובן שזה עניין של מודעות ולמידה שצריך לבנות אותו. כי ככל שבן אדם יותר מודע לעומק הרגשי של תת המודע שלו, ככה הוא מבין יותר טוב, איך כל מילה וכל מיקום של מילה בתוך המשפט, איך הם משפיעים יותר על הרגש שלו. והרגש הזה, הוא זה שאחראי לתגובה שאותה תקבל מהבן אדם שאתה מבקש ממנו את הבקשה שלך.

אז נחזור שוב על השלבים: 1 - בדוק מה אתה רוצה שיקרה? מהי העובדה שאתה רוצה שתקרה. 2 - תמציא כמה סיפורים סביב העובדה שאתה רוצה שתקרה. 3 - בדוק כל סיפור שקרה, איזה מצב רגשי הוביל אליו, מצב רגשי של האדם שהגיב לבקשה שלך. 4 - בדוק, איזה ניסוח של משפט ואיך הכי נכון להציג את הדברים, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שאתה רוצה, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

אז כנ"ל, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשים, היא, שהם אומרים את מה שהם רוצים כפי מה שהמחשבה עוברת בראש שלהם. והדבר הנכון לעשות, זה לומר את הדברים, לא איך שאתה חושב אותם, אלא בצורה הנכונה ביותר, שתגרום לאדם השני, להרגיש את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

ועוד אחדד: אחרי שיש לך מספר דרכים אפשרויות לאיך באפשרותך לבקשה את הבקשה שלך ולהציג את הרעיון שלך, עכשיו עליך לדמיין שאתה בצד השני, שממנו מבקשים את הבקשה. ועליך לראות איך מרגיש לך, כשאתה שומע את כל אחד מהניסוחים השונים האפשריים, שאפשרי לבקש את הבקשה שלך. וזה כמובן טוב, אבל זה לא מספיק טוב.

כי מה שבאמת צריך לעשות, עליך לא רק לדמיין שאתה זה ששומע את הניסוחים השונים של הבקשה שלך ולראות איך זה מרגיש לך מהצד השני, אלא עליך לנסות לבנות בראש שלך פרופיל אישיות של האדם שאליו אתה פונה. ועליך לנסות להיכנס לראש של האדם השני, לתוך הפרופיל אישיות שלו. ומשם לנסות לראות, איך מרגיש לך כל ניסוח שונה.

לדוגמא, נניח שאתה מבקש כוס מים, מ: הילד שלך / השכן שלך / הבוס שלך / אשתך / חבר שלך / המוכר בחנות / מלצר במסעדה, מאוד יכול להיות, שכל אחד מהם יגיב רגשית אחרת, לאותו הניסוח בדיוק של הבקשה שלך לכוס של מים. כי לפעמים כשאתה בודק מול עצמך את הניסוחים, מרגיש לך שאתה היית רוצה לשמוע ניסוח מסוים. אבל מאוד יתכן, שבן אדם אחר עם פרופיל רגשי אחר, תהיה לו תגובה רגשית שונה, לניסוח של אותו משפט ממש. כי זה תלוי בהמון גורמים שונים. ואפילו אותו אדם בדיוק, יכול בזמנים שונים, להגיב בצורה שונה, לאותו נוסח של בקשה.

ועליך לנסות לדמיין שאתה האדם השני שאתה מתקשר איתו. ועליך לנסות להבין, איך הוא היה רוצה שיבקשו ממנו את הבקשה ובאיזה צורה הוא היה רוצה שיציגו את הרעיון, כדי שהוא יגיב אליו, את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

וניקח לדוגמא פרופיל רגשי של מלצר. אז הוא יהיה מושפע לדוגמא, מעד כמה המלצר אוהב את העבודה שלו. ואיך הייתה המשמרת שלו. ואיך הוא מרגיש ביחס לעצמו. והגיל שלו / הוותק שלו בעבודה / הניסיון שלו בעבודה / המשכורת שהוא מקבל / הטיפים שהוא קיבל בשבוע שעבר וכיו"ב, המון פרמטרים שונים, שמשפיעים על המצב הרגשי של הבן אדם, שממנו אתה מבקש את מה שאתה רוצה לבקש.

ואם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שהאדם השני יגיב בדיוק את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב לרעיון / שאלה / בקשה שלך, נסה לדמיין כמה שיותר, שאתה הופך להיות האדם השני, בכמה שיותר קווי דמיון. נסה להתחבר לראש של האדם השני. לרצונות שלו / לפחדים שלו / לדברים שהוא אוהב / להתניות שלו וכיו"ב, ועכשיו נסה להבין, איך כל ניסוח אפשרי של מה שאתה רוצה, איך הוא ישפיע על התגובה של האדם השני.

וכנראה שבהתחלה לא תעשה את זה כ"כ טוב, אבל תהליך של למידה ושל ניתוח של מקרים, יגדיל את הסיכוי שתקבל את התגובה שאתה רוצה לקבל.

ואתן עוד דוגמא: נניח שאתה רוצה שהילד שלך יעשה שיעורי בית. אז סביב העובדה של זה שהוא עושה שיעורי בית, ניתן לספר כל מיני סיפורים שונים. שניתן להוביל אליהם דרך הצורה שבה תגיד לילד שלך, לעשות את שיעורי הבית. לדוגמא:

1 - תעשה שיעורי בית. 2 - האם כבר עשית שיעורי בית. 3 -האם היו לך היום שיעורי בית. 4 -האם היו לכם (בלשון רבים) היום שיעורי בית. 4- האם המורה שלך נתנה לכם היום שיעורי בית. 5 - האם כבר עשית שיעורי בית. 6 - מה עם השיעורי בית שלך, כבר עשית. 7 - האם אתה זוכר לעשות שיעורי בית. 8 - תגיד, כבר הספקת לעשות היום את שיעורי הבית. 9 - שומע, אל תשכח לעשות שיעורי בית. 10 - אני מקווה שאתה זוכר לעשות שיעורי בית. 11- היו לכם היום הרבה שיעורי בית. 12 - איזה שיעורי...

תחושה ניתן לשנות איך ל לא לדבר בצורה ישירה ראש של האדם איך לא לומר את מה שאתה חושב אוהב את העבודה אישיות לא מקבלים להפוך עובדה לפירוש איך איך ל איך לא איך לא ל איך לבקש איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לילד איך לגרום לילד לעשות איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית איך לגרום לילד לעשות שיעורים איך לגרום לילדים איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על אנשים איך לנסח איך לקבל איך לקבל את איך לשכנע ילד איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית איך לשכנע ילדים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך שאתה רוצה אנשים אתה רוצה בצורה ישירה הדרכה להורים הדרכת הורים חינוך ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לא לבקש משהו לא לדבר בצורה ישירה לא להתנסח לא לומר את מה שאתה חושב לבקש לבקש משהו לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום לילד לגרום לילד לעשות לגרום לילד לעשות שיעורי בית לגרום לילד לעשות שיעורים לגרום לילדים לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו להגיב לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהי לדבר לדבר בצורה ישירה להגיב להסכים להסכים איתך להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים להתנסח לומר את מה שאתה חושב לחנך ילדים למה למה לא למישהו לנסח לנסח בקשה לעשות לעשות שיעורי בית לעשות שיעורים לקבל לקבל את לקבל את התגובה שאתה רוצה לשכנע ילד לשכנע ילד לעשות לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לשכנע ילד לעשות שיעורים לשכנע ילדים לשכנע מישהו לשכנע מישהו להגיב לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מילים במשפט מישהו להסכים איתך סדר המילים סדר המילים במשפט רוצה רצון שאלה שאתה רוצה שיעורי בית תגובות
למה קשה לחנך ילדים? למה קשה בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא לחנך ילדים? טעויות בחינוך ילדים, חינוך ילדים נכון, אהבה ללא תנאים, אהבה עם תנאים, אהבה לילדים, להעיר לילד, ביקורת לילד, חינוך להורים
למה קשה לחנך ילדים? למה קשה בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא לחנך ילדים? טעויות בחינוך ילדים, חינוך ילדים נכון, אהבה ללא תנאים, אהבה עם תנאים, אהבה לילדים, להעיר לילד, ביקורת לילד, חינוך להורים
... קשה לחנך ילדים? למה קשה בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא לחנך ילדים? טעויות בחינוך ילדים, חינוך ילדים נכון, אהבה ללא תנאים, אהבה עם תנאים, אהבה לילדים, להעיר לילד, ביקורת לילד, חינוך להורים עכשיו למה לחנך ילדים זה קשה למה זה קשה בהנחה שזה קשה, למה להורים קשה לחנך ילדים מה המהות של העניין? ש: הם פחות חווים כל דבר. אליעד: נניח אז הנושא כדלקמן יש זווית שאומרת ככה למה זוגיות זה קשה למה מערכות ...
וויתור לילדים, הדרכת הורים לילדים מתבגרים, איך לחנך ילדים קטנים? האם לוותר לילד? מתי לוותר לילד? כמה לוותר לילד? האם להתעקש עם הילד? לוותר או להתעקש, כשהוא יגדל הוא יבין, איך לחנך ילדים מתבגרים? ילדים עקשנים
וויתור לילדים, הדרכת הורים לילדים מתבגרים, איך לחנך ילדים קטנים? האם לוותר לילד? מתי לוותר לילד? כמה לוותר לילד? האם להתעקש עם הילד? לוותר או להתעקש, כשהוא יגדל הוא יבין, איך לחנך ילדים מתבגרים? ילדים עקשנים
... לילדים, הדרכת הורים לילדים מתבגרים, איך לחנך ילדים קטנים? האם לוותר לילד? מתי לוותר לילד? כמה לוותר לילד? האם להתעקש עם הילד? לוותר או להתעקש, כשהוא יגדל הוא יבין, איך לחנך ילדים מתבגרים? ילדים עקשנים - פרומו הרצאה על וויתור לילדים, הדרכת הורים לילדים מתבגרים, איך לחנך ילדים קטנים? האם לוותר לילד? מתי לוותר לילד? כמה לוותר לילד? האם להתעקש עם הילד? לוותר או להתעקש, כשהוא יגדל הוא יבין, איך לחנך ילדים מתבגרים? ילדים עקשנים - פרומו ועוד כשהוא יתבגר הוא יהיה מחונך, לוותר לו הוא רק ילד, לוותר לו כי הוא עוד ילד קטן, בעיות בחינוך ילדים, דילמות בגידול ילדים, האם להתעקש או לוותר לו? מריבות עם הילדים, חינוך ילדים בצורה בוגרת, איך לחנך ילדים בצורה נכונה? טיפים לחינוך ילדים, איך לחנך ילד להתנהג בצורה בוגרת? הורים וותרנים, האם לוותר לילדים? מתי לא לוותר לילד? איך להתנהג עם ילד שלא מקשיב? איך להתמודד עם ילדים חצופים? ילד בן שנתיים לא מקשיב, הצבת גבולות לילדים, ... על הדימוי העצמי של מתבגרים, מרדנות אצל ילדים, טעויות חשיבה של אנשים מתבגרים, איך הכי נכון להתייחס לילד? למה להתייחס לילד בצורה בוגרת? איך לגדל ילדים מחונכים? חשיבה של בני נוער ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים / בעיות התנהגות אצל ילדים / הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בחינוך ילדים, היא, כיצד לגרום לילד לאהוב את הלימודים? כי נראה, שילדים, לא ממש אוהבים ללמוד בבית הספר. ואף על פי כן, צריך ללמוד בבית הספר. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך בעצם אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים, בבית הספר? ומי שיתבונן היטב בעניין יראה, כיצד מצד האמת, זו טעות לומר שילד לא אוהב ללמוד. כי ילדים, מאוד אוהבים ללמוד. וההוכחה ... בית הספר. ואם הילד כ"כ אוהב ללמוד ולימודים זה כ"כ כיף עבורו, אז מדוע בעצם, ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר? והתשובה שניתן כאן, לאיך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא בעצם תשובה לעוד שאלה, ששייכת גם לעולמם של המבוגרים. כי גם המבוגרים, צריכים לפעמים ללמוד דברים חדשים. ולא תמיד מתחשק לאדם ללמוד דברים חדשים. והשיטה של איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא טובה, גם כדי לגרום לאדם מבוגר, לאהוב ללמוד דברים חדשים? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל בני האדם בעולם, שואפים כל הזמן, ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמא, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיו"ב. משום, שלימודי ההיסטוריה, הם לימודים על אירועים שכבר התרחשו בעבר. והילד לא מצליח ... הנשאלת היא: אז מה הפתרון? ואיך לגרום לילד להתעניין בלימודים? ולאהוב את הלימודים? ולהצליח בלימודים וכולי? ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3 והתשובה לשאלה היא, כי כדי לגרום לילד להתעניין בלימודים, לשם כך צריך בצורה כלשהי, לגרום ללימודים, לתת לילד הנאה כלשהי. ... אלא כתוצאה מהלימודים עצמם. כי הילד מטבעו, מאוד רוצה ללמוד, כל דבר שיצור אצלו הנאה. והילד לומד את כל הלימוד שלו, תוך כדי זה שהוא מנסה ליצור אצלו הנאה. כך, שכדי לגרום לילד לאהוב את הלימודים, להשקיע בהם, וממילא להצליח בהם ובמבחנים וכיו"ב, לשם כך צריך לגרום ... מרגיש שחיקה מהעבודה כנ"ל, וכאשר המורה עצמו, לא באמת מתעניין במה שהוא עצמו מלמד, אז כיצד בדיוק אפשר לצפות מהילד, שיתעניין במה שהוא לומד?! ואף על פי כן, יש דרך לגרום לילד להתעניין בלימודים. והיא, על ידי זה שהילד יבין, כיצד הלימודים האלו מביאים לו תועלת ממשית ... כילד. ואיך להסביר את זה לילד? אז כדי להסביר למישהו משהו, לשם כך קודם לכן, זה שרוצה להסביר, עליו בעצמו להבין, את מה שהוא רוצה להסביר. ומי שרוצה בצורה כלשהי, לגרום לילד שלו להבין, שהוא יכול להפיק תועלת ממשית מלימודי ההיסטוריה לדוגמא, הרי שקודם לכן, עליו ... על התלמיד לפתח אצל עצמו, יכולות שכלית ורגשיות שונות. וכאשר התלמיד לומד כל מיני מקצועות, מה שהוא באמת מפיק מכך, זה את השיפור של היכולות האישיות שלו. ומי שרוצה לגרום לילד לאהוב את הלימודים, עליו להתבונן עם עצמו היטב היטב, ולנסות להבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות טוב יותר בחיים שלו כילד. ורק אחרי שההורה והמורה מבינים, כיצד הלימודים האלו באמת ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4 והתשובה היא, כי כדי להבין, כיצד כל לימוד כלשהו, כיצד הוא יוצר הנאה אצל הילד, לפני כן, על ההורה לנסות להבין מול עצמו, כיצד ... שכל אחד מבין את השני. וממילא, המורה לעולם לא יצליח לגרום לילד להבין שלימודי הדקדוק יביאו לו תועלת אמיתית. אא"כ המורה יעשה שטיפת מוח לתלמיד, כמה זה חשוב לדבר נכון דקדוקית. שאז הוא יוצר אצל הילד בעיה, ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5 וכאשר אנחנו אומרים, שהמורה צריך לנסות ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6 וכאשר המורה רוצה ללמד את התלמיד איזה דבר, שלב ראשון על המורה לנסות להבין, מה בעצם הוא מלמד את התלמיד, מלבד את הידע עצמו. כי הידע עצמו כידע, הוא ... סובל, מכך שהוא עצמו כמורה, משועמם ממה שהוא עצמו מלמד. והוא מקרין את זה כלפי חוץ, גם אם זה באופן בלתי מודע. וממילא, גם הילד, לא מתעניין בחומר הנלמד. והפתרון לבעיית חינוך הילדים, היא בכך, שהמורים עצמם יעברו שינוי פנימי. ושהמורה, לא יסתכל על עצמו, כעל מי שמעביר מידע טכני יבש חסר תועלת. אלא, כעל מישהו שמלמד את התלמיד שכל כלשהו. ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לחנך ילדים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: לחנך ילדים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, אימון אישי בתל אביב, מטפל בתחום לחנך ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 02:59:17 - wesi1