NLP, איך לשכנע לקוח לקנות?
איך לגרום ללקוח לקנות?
איך למכור יותר? טיפים
לשכנוע לקוחות, טריקים
לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות?
איך לעשות כסף?
איך להרוויח כסף? טכניקות
לשכנוע, כושר
שכנוע - פרומו אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני
אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע עיסקה? ... לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה
טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). ... של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת,
הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון ... החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון
(לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות ... העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן
למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו את השקל (אם זה ... ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה
טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק
לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חסרון. העוצמה של הפער
לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמא: בנאדם לא ... את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר
טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים ... את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים
לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא ... יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון. ואיך
גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל ... מסר - הוא רוצה להרשים ת'חבר'ה ("חדש")? רוצה
להרגיש שהוא עושה דברים חדשים ("שלי")? פשוט לראות טלויזיה? מה הוא באמת ... בכוונה להדגיש את הקונספט של חדש). כלומר, המוכר
הטוב השלים ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של ... דבריי הלקוח בלשון הווה או בלשון עבר, כדי להשרות
תחושה, שרצונו של הלקוח מתממש כרגע \ כבר התממש: "הטלויזיה הזאת ... (הווה) "אפילו בעוד כמה שנים, הטלויזיה הזאת מאד
טובה והיא עדיין תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך". (עבר) כל ... קונה חכם שמגיע לחנות והמוכר "עובד" עליו, פתאום
מרגיש, שהוא רוצה את הטלויזיה שהמוכר הציע לו, אבל, הוא יודע למה הוא
מרגיש ככה - בגלל הטכניקות (מניפולציות) שהמוכר הפעיל עליו. לכן, אי ... הוא זה שצריך לשלם ב"לעשות ספורט". אם אתה רוצה
לשכנע את עצמך לעשות משהו, או אם אין לך מוטיבציה לעשות משהו, עליך ... או שאין לך ודאות לגבי היתרון. אם תרצה, תוכל
לשכנע את עצמך שיש בדבר תועלת גדולה, או שיש ודאות שתקבל את התועלת ...