אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פעם ראשונה ✔מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה

וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמא: איך להתחיל למכור מוצר / שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד.

אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע.

דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו.

כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך.

ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמא, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה / לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי.

אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין את הניסוח השונה ואת המשמעות השונה, ולהתייחס לכל משמעות בפני עצמה.


שלב 1: הכר את המוצר שלך!

אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב.

ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של המוצר? וכולי.


שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך!

ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות למצוא את כל הטוב האפשרי שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן:

מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי?

איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים / מישהו בעולם?

אם המוצר שלי היה ניתן לאנשים בחינם, איזה טוב הוא היה עושה להם (בידוד העלות של הכסף)?

איזה טוב המוצר שלי היה עושה לי, אם אני הייתי משתמש בו?

איזה טוב המוצר שלי יכול לעשות למישהו כלשהו בעולם?

איזה שימושים ניתן להשתמש במוצר שלי?

אולי יש עוד שימושים שניתן להשתמש במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם?

איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר?

איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח?

איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי?

איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח?

איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם?

איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמא: דברים טובים שאנשים אחרים יחשבו עליו, בעקבות השימוש שלו במוצר. ז"א המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת.

איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי / בינוני / רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה / דומה של המתחרים?

במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים?

למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך?

במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של המתחרים שלך?

ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל השאלות הנ"ל, עכשיו עליך לשאול את עצמך, האם אני בטוח שהמוצר שלי, לא יכול לעשות שום דבר טוב נוסף למישהו, מעבר לרשימה הנ"ל? איך אני בטוח בכך?

ונסה שוב לעבור על כל רשימת השאלות מההתחלה, ונסה למצוא תשובות נוספות לשאלות שנשאלו. שמטרתן היא, לגרום לך לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות לאנשים.

ובעצם עד כאן, שאלנו שאלות שאמורות לגרום לך איש המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך.


שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך!

עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ללקוח שלך להבין את כל הטוב הזה. ולכן השאלות שעליך לשאול את עצמך הן:

מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי?

מה לדעתי סדר העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי?

איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או פחות? כאשר, השאלה "למה", תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה.

איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם?

איזה יתרונות יש גם למוצרים המתחרים שלי?

איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם?

איזה יתרונות יותר קל להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח.

איזה יתרונות "נשמעים" יותר טוב עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו?

איזה אפשרויות (מילים / ניסוחים / הדגמות / טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת הסבר / הדגמה / ניסוח? למי כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות?

עם איזה יתרונות של המוצר, אני יותר מזדהה? איזה יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר?

איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות?

איזה יתרונות מציגים המתחרים שלי, למוצרים המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את היתרונות האלו?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שאין לך?

מאיזה יתרונות שיש לך, המתחרים שלך הכי נלחצים?

איזה יתרונות יש לך, שמהווים את האיום הגדול ביותר על המתחרים שלך?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך גם שואפים להשיג?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך יכולים להשיג הכי בקלות?

איזה יתרונות יש לך, שאתה חושב שהמתחרים שלך לא ישיגו את היתרונות האלו, למשך הרבה זמן, כגון לדוגמא פטנט רשום?

אם היית עומד מול מתחרה שלך, ועושה פרזנטציה ללקוח שלך, איך היית מציג את היתרונות של המוצר שלך? מה המתחרה שלך היה אומר על זה? מה היית עונה לו?

ובנוסף לכל הנ"ל, עליך לקחת רשימה מסודרת של כל היתרונות שיש במוצר שלך, ועליך לעבור יתרון יתרון של המוצר שלך, ועליך לעשות סימולציה לדוגמא, שבה אתה לוקח כל יתרון בפני עצמו, ומסביר עליו ללקוח במשך לדוגמא דקה (או יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח.

כמו כן, את כל השאלות הנ"ל, עליך לשאול על כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלך. דהיינו, לכל יתרון אתה אמור להכיר מספר דרכים להסביר אותו / מספר אפשרויות / ניסוחים וכולי. ולדעת ולהבין, איזה ניסוח יותר טוב וכולי.

בנוסף, רצוי גם לקחת את כל רשימת היתרונות שמצאת במוצר, ולחלק אותן לקבוצות, לפי הסוג של היתרון עבור הלקוח. לדוגמא, יתרונות מסוג של קלות השימוש במוצר, יתרונות מסוג של החיסכון הכספי שהמוצר מספק ללקוח, יתרונות מסוג של הבטיחות שהמוצר מספק ללקוח וכולי. ככה יהיה לך יותר ברור, איך לסווג את היתרונות ללקוחות שלך, ע"פ מה שחשוב להם.

כאשר יכול להיות, שאת אותו מאפיין של המוצר, ניתן להציג אותו בדרכים שונות ולסווג אותו כיתרונות שונים בקטגוריות שונות. ובנוסף, בכל קטגוריה, צריך לעשות דירוג, של היתרונות החשובים יותר / ברורים יותר / יותר קל להבין אותם / אין אותם אצל המתחרים / יש פחות סיכוי שהמתחרים יגידו שיש את היתרונות האלו אצלהם וכולי.

ובעצם כל השאלות הנ"ל נועדו לעזור לך כאיש מכירות, לא רק להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, אלא גם איך להעביר את המסר הזה ללקוח שלך, בהתאם לסיטואציה ולסוג הלקוח שלך.


שלב 4: למד להכיר את חסרונות המוצר שלך!

ומאחר שלמוצר שלך אין רק יתרונות, אלא יש בו גם חסרונות כלשהם, או שעל כל פנים מישהו עלול לחשוב שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, ולו רק משום זה שיש עלות כלשהי לשימוש במוצר שלך, ממילא צריך לדעת מראש, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. וצריך לדעת איך להסתיר את החסרונות האלו (לא בהכרח לשקר ללקוח)? איך לענות ללקוח אם הוא יציג את החסרונות האלו? וכולי. לכן ממילא עלינו להתמקד גם בשלילי שיש במוצר. דרך זה שנשאל את השאלות שלהלן.

אבהיר, כי בזמן מכירה, עליך כאיש מכירות, לדעת להתמקד ביתרונות שיש במוצר שלך. ועליך לחשוב על היתרונות שיש במוצר שלך. ולחשוב על הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוחות שלך. ולחשוב שאתה הולך לעשות טוב ללקוח שלך. ואעפ"כ צריך לדעת מראש את האמת, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות מכירה של לקוחות וכולי.

ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח. אבל בעיקרון, הרשימה די זהה לרשימה הקודמת, של איך למצוא את היתרונות, רק בכיוון של איך למצוא את החסרונות.

ואדגיש, שמצד האמת, רצוי כן לראות את כל החסרונות האפשריים של המוצר. ולמצוא תשובות טובות והסברים טובים לכל אחד ואחד מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב.

כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך.

והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר שלך, הן:

איזה חסרונות יש במוצר שלי?

איזה עלויות המוצר שלי יוצר ללקוח?

איזה חסרונות / עלויות / בעיות / נזקים לטווח המיידי / בינוני / רחוק, קיים / עלול / אפשרי שהלקוח / מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה / עקיפה?

איזה חסרונות המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי?

איזה יתרונות שיש למוצרים שלי, הלקוח לא באמת צריך אותם / יכול להסתדר בלעדיהם?

איך היתרונות שיש במוצר שלהם, הם בעצם גם מהיבט מסוים, עלולים להיות חיסרון עבור הלקוח שלי?

איזה תירוצים / סיבות, אמיתיות / שקריות / דמיוניות, יכול הלקוח שלי / מישהו אחר, לטעון שבגללן הוא לא רוצה / מהסס לקנות את המוצר שלי?

איזה סוגי התנגדויות מכירה, יהיו נפוצות יותר?

איזה חסרונות יותר קל ללקוח לזהות במוצר שלי?

איזה חסרונות יותר קל ללקוח לומר שיש במוצר שלי?

האם הלקוח באמת צריך את המוצר שלי?

למה הלקוח יכול לומר שהוא לא רוצה / לא צריך / שונא, את כל אחד ואחד מהיתרונות שיש במוצר שלי?

איזה סיבות יש ללקוח שלי לא לקבל ממני את המוצר, גם אם הוא היה ניתן לו בחינם?

איזה סיבות אולי יש ללקוח שלי, שלא לקנות ממני את המוצר, גם אם הוא היה מקבל כסף כדי להשתמש בו? ולמרות זאת הוא עדיין לא היה רוצה אותו?

מהן האלטרנטיבות של הלקוח לשימוש במוצר שלי?

מה הם המוצרים המתחרים במוצר שלי?

למה הלקוח לא באמת צריך את המוצר שלי?

במה המוצרים של המתחרים שלי, יותר טובים מהמוצר שלי?

מה הסיבות שהלקוח יכול לחשוב, שהמוצרים המתחרים, יותר טובים מהמוצר שלי?

כאשר בעצם השאלות האלו, תכליתן היא לגרום לך להעלות מראש את רשימת ההתנגדויות לקוח האפשריות שהלקוח יכול להעלות, כדי לא לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך להכין רשימה אפשרית של כל ההתנגדויות האפשריות שהלקוח שלך יוכל לטעון כדי לא לקנות ממך.

וכאן לעבור לשלב הבא, כדי לדעת איך להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה? ומהי שיטת ההתמודדות עם התנגדויות מכירה הטובה ביותר עבורך?


שלב 5: למד לטפל בהתנגדויות הלקוח למוצר שלך!

ועכשיו, אחרי שהכנת רשימה של התנגדויות לקוח אפשריות של הלקוח שלך, עכשיו כמובן צריך לעבור לשלב הבא, ולהכין אותן עם טכניקות לטיפול בהתנגדויות של הלקוח שלך. וככל שתדע מראש ותרגיש יותר מראש, שאתה יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי.

ועליך לקחת עכשיו את רשימת כל התנגדויות המכירה שרשמת, באמצעות השלב הקודם, ועליך לעבור סעיף סעיף, התנגדות התנגדות, ועליך לשאול את עצמך את השאלות הבאות, וכפי שכבר הסברתי את הנושא הזה במקומות אחרים לעומק. ועליך לשאול את עצמך:

האם אכן החיסרון הזה הוא קריטי במוצר?

האם הלקוח באמת לא יכול להסתדר איתו?

האם החיסרון הזה, אולי בכלל ניתן לראות אותו כיתרון?

האם החיסרון הזה, מחייב את הלקוח שלא לקנות את המוצר?

האם באמת אין שום אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר עם החיסרון הזה?

האם באמת הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר הזה, בגלל החיסרון הזה?

האם אין שום דרך בעולם לגרום ללקוח לקנות את המוצר עם החיסרון הזה?

האם באמת הכרחי לחשוב שהחיסרון הזה, הוא באמת חיסרון?

האם אין את החיסרון הזה גם אצל המתחרים?

האם יש דרך שהלקוח יקנה את המוצר ויסתדר עם החיסרון שיש בו?

ונניח שיש במוצר הזה חיסרון, האם באמת יהיה יותר טוב ללקוח, בלי החיסרון הזה? האם באמת בסך הכל הסופי, היתרונות של המוצר, בהכרח שהם לא עולים על היתרונות של המוצר? האם יכול להיות שלמרות כל החסרונות שיש במוצר, עדיין היתרונות שיש במוצר גדולים יותר? ואולי כן ניתן להציג את הדברים שהלקוח יראה שעבורו אפשרי לחשוב שהיתרונות גדולים מהחסרונות?

ועוד המון שאלות נוספות, שהסברתי אותן במקומות אחרים, לגבי איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות.

ועבור כל טיפול בהתנגדות לקוח, עליך לשאול, ללמוד ולדעת גם:

איך אתה מעביר את המסר ללקוח?

מה הדרך הכי טובה להעביר לו את המסר?

מה האפשרויות שיש להעביר לו את המסר?

מה היתרונות והחסרונות שיש בכל אחת מהדרכים, לתגובה עבור ההתנגדות של...

איך לטפל בהתנגדויות של לקוח עולם מושגים למישהו להכיר איך מתחילים הראשון איך להתכונן לפגישת מכירות לטפל בהתנגדות טיפול בהתנגדויות לשקר ללקוח חיים איך איך ל איך לבנות איך לבנות תסריט איך לבנות תסריט שיחה איך לגשת למכירה איך לדעת איך לדעת למכור איך להצליח איך להצליח למכור איך להתכונן איך להתכונן ל איך להתכונן לפגישת איך להתכונן לפגישת מכירות איך להתכונן לשיחת מכירות איך ללמוד איך ללמוד למכור איך למכור איך למכור בפעם הראשונה איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח הראשון איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצר חדש איך מוכרים איך מתחילים איך מתחילים למכור איך ניגשים ל איך ניגשים למכירה איש מכירות איש מכירות מתחיל אנשי מכירות אנשי מכירות מתחילים בפעם הראשונה הדרכת הדרכת איש מכירות מתחיל הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות מתחילים הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה הצלחה הראשון כיצד להצליח לבנות לבנות תסריט לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה לדעת לדעת למכור להצליח להצליח למכור להתכונן להתכונן לפגישת להתכונן לפגישת מכירות להתכונן לשיחת מכירות ללמוד ללמוד למכור ללקוח למידה למכור למכור בפעם הראשונה למכור ללקוח למכור ללקוח הראשון למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר חדש למכור מוצרים למכירות למתחילים לקוח לקוחות מאיפה מתחילים מבוא מבוא ל מבוא למכירות מוצר מוצר חדש מכירה מכירות מכירות למתחילים מתחילים למכור ניגשים למכירה פגישת מכירות פעם ראשונה שיחה שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה
קיבעון מחשבתי / חופש מחשבתי / יצירתיות / לחשוב מחוץ לקופסא - איך לצאת מקיבעון מחשבתי? איך להיות יצירתי?
... לבדוק דברים גדלה. כך שגם מה שנראה כברור מאליו, יש חובה לבדוק אותו פעם נוספת. ככל שהאדם מסוגל להתחיל התחלה חדשה בכל פעם מחדש ולבדוק את הכל מחדש באותה רמת ערנות של הפעם הראשונה, כך הסיכוי שהוא יצליח לצאת מהקיבעון המחשבתי גדול יותר. הדרך לחקור את הנושא באותה רמת ריכוז כמו בפעם האשונה, היא על ידי שבוחנים את הנושא מכיוונים נוספים שלא נחקרו בהתחלה. נסה ...
שמחה - מהי מהותה של שמחה? מהו שורש השמחה? איך לשמוח בצורה עוצמתית יותר?
... בזה? החיסרון של הנ"ל, היא מאמץ גדול לשחזר את האירוע + תלות רגשית באירוע כלשהו. בנוסף, בפועל זה לא באמת יעבוד לו. אחרי זמן כלשהו, האירוע שיצר את תחושת ההנאה בפעם הראשונה, לא יצור יותר את תחושת ההנאה הרצויה, ואז תחושת ההנאה מתחילה לדעוך עד שהיא נעלמת ...
הארה - האם היא באה מעצמה? או שהאדם יודע מראש שהיא תבוא?
... הוא מעולם לא ראה. והעיוור יכול רק לדמיין ולשער בדעתו, מה המשמעות של לראות. אבל כל זמן שהוא לא ראה את האור ממש, הרי שהוא עוד לא מבין מהו האור. וכאשר העיוור רואה את האור בפעם הראשונה, אז האור הזה הוא בא לו בהפתעה. ושום דבר בעולם לא יכול להכין את העיוור לראיית האור. כי עד שהאדם לא רואה בעצמו את ...
שלמות / הארה רוחנית - מה קורה רגע אחד לפני שמגיעים אל הארה רוחנית ושלמות?
... שרצונו משתנה כל הזמן, ושיש לו רצון עצמי שונה משל המציאות, וגם תוך כדי זה האדם מכיל בתוכו גם את הכוח הנגדי, שהוא הכוח של האחדות, דהיינו, שהאדם מרוצה מהכל בצורה אחידה ללא כל שינוי. ונמצא אם כן, כי כאשר האדם חווה בפעם הראשונה את האחדות, אז נדמה לו שהוא הגיע אל השלמות. משום שבאמת הרצון העצמי של האדם נעלם לגמרי, והאדם לא חווה חיסרון כלשהו. וזו אכן שלמות. אבל אחרי השלמות הזאת, עדיין יש שלמות אחרת ...
הסוד של מהות שאלת השאלות? מהי המהות של שאלת כל השאלות?
... שבעצם הוא המהות האמיתית של המציאות. והמהות האמיתית של המציאות היא מאוד עמוקה. ומצד האמת אין כאן שום שאלה כלל. כי השאלה, היא בכלל התשובה, של כל השאלות שיש בעולם. אבל כאשר האדם נחשף לדבר הזה בפעם הראשונה, האדם לא מסוגל להכיל מבחינה שכלית את מה שהוא יודע. ולא שמדובר כאן על זה שחסר לאדם מידע כלשהו, אלא על זה שהאדם לא מסוגל להכיל בתוכו את מה שהוא יודע. כי הידיעה הזאת היא גדולה ...
אושר - מהו הדבר *היחיד* שאותו יכול האדם לעשות כדי להיות מאושר? חשיבה חיובית / לחשוב חיובי / הדחקת רגשות
... מרוצה. והעיקר הוא אמת. כי מי שמשקר את עצמו ומנסה לשכנע את עצמו בשקרים שונים שאינם אמת, על ידי זה הוא סובל פעמיים. והפעם הראשונה שהוא סובל, היא שהוא צריך לשקר את עצמו ולא יכול להיות ...
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 4
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 4
... את זה, אז אתה תעלם. למה תעלם? כי בעצם אתה תרצה את הכל, אז זה כבר לא משנה לך, בעצם תמיד יהיה לך טוב. תגיד לי מה הבנת? שאלה: הסתבכתי. אליעד: בערך מה הבנת? הסתבכת כי אלו דברים שפעם ראשונה אתה מתבונן בהם. זה לא כמו ללחוץ על שלט, צריך להבין את זה. שאלה: קודם כל אני צריך להבין מה טוב בי ומה רע לי. אליעד: מה אתה חושב שטוב בך ורע בך. שאלה: וזה למעשה לא האמת, ...
תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 1
תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 1
... כי אתה לא מתרגש יותר, כי יש לך תמיד את כל מה שאתה רוצה, אז איך אתה יכול להתלהב ממשהו. אבל עדיף הדבר הזה מאשר להיות באגף השני. רגע, למה הוספתי את זה? כי אם זה קורה לך בפעם הראשונה, אז אתה בהיי גדול, אבל אחר כך אתה מפסיק להתלהב, זה כמו אלוהים שלא ...
סוף דבר - הפרק האחרון והראשון של הספר
... הספר הזה, הוא כולו משל ונמשל. וה"אני" של האדם, שקורא את הספר הזה בפעם הראשונה, הוא לא אותו ה"אני", שקורא את הספר הזה פעם נוספת. והספר הזה, הוא כולו לבושים, שיש בהם עומק אין סופי. ובכל פעם שהאדם קורא את הספר, הוא מקבל ומבין את ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פעם ראשונה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: פעם ראשונה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, אימון אישי ועסקי, מורה רוחני מומלץ בנושאי פעם ראשונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 0.8438 שניות - עכשיו 23_04_2024 השעה 18:39:14 - wesi1